Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(3)
Autor
Nesterowicz Mirosław
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Alkohol
(1)
Dane osobowe
(1)
Dobra osobiste
(1)
Etyka lekarska
(1)
Gry hazardowe
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Leki
(1)
Loterie
(1)
Marketing
(1)
Medycyna
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Prawo autorskie
(1)
Promocja handlowa
(1)
Reklama
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Samorząd zawodowy
(1)
Tytoń
(1)
Wolne zawody
(1)
Zawody medyczne
(1)
Zawód
(1)
Znaki towarowe
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo medyczne / Mirosław Nesterowicz. - Wyd.8 uaktual. i poszerz. - Toruń : TNOiK "Dom Organizatora", 2007. - 415 s. ; 21 cm.
1. Prawa pacjenta i obowiązki lekarzy oraz zakładów opieki zdrowotnej, 2. Odpowiedzialność cywilna lekarza, 3. Prawo do leczenia w Polsce i w Unii Europejskiej, 4. Poszczególne przypadki odpowiedzialności lekarza, 5. Odpowiedzialność cywilna pielęgniarki, położnej, personelu medycznego, 6. Odpowiedzialność cywilna zakładu opieki zdrowotnej, 7. Odpowiedzialność gwarancyjna i ubezpieczeniowa za szkody wyrządzone przy leczeniu i "wypadki medyczne", 8. Kodeks Etyki Lekarskiej, 9. Akty prawne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo reklamy i promocji. - Warszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2007. - 1007 s. ; 24 cm.
Cz. I Produktowe i treściowe ograniczenia reklamy i promocji: 1. Wyroby tytoniowe, 2. Produkty lecznicze i wyroby medyczne, 3. Usługi instytucji finansowych, 4. Inne ograniczenia reklamy wynikające z implementacji prawa wspólnotowego, 5. Napoje alkoholowe, 6. Gry i zakłady wzajemne, 7. Wolne zawody. Cz. II Reklama i promocja w środkach masowego przekazu: 8. Reklama radiowa i telewizyjna, 9. Reklama prasowa, 10. Reklama z wykorzystaniem usług telekomunikacyjnych. Cz. III Prawne ramy prowadzenia promocji: 11. Programy lojalnościowe, konkursy i sprzedaż premiowa, 12. Loterie promocyjne, 13. Ochrona danych osobowych w marketingu, 14. Dane objęte tajemnicą zawodową w działalności promocyjnej, Cz. IV Reklama i promocja w prawie konkurencji: 15. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji, 16. Czyny nieuczciwej konkurencji w działalności promocyjnej, 17. Odpowiedzialność zaczyny nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy i promocji, 18. Promocja towarów a zakaz praktyk ograniczających konkurencję. Cz. V Dobra osobiste i prawa własności intelektualnej w reklamie: 19. Dobra osobiste w reklamie, 20. Reklama a prawo autorskie, 21. Reklama a prawo znaków towarowych, Cz. VI Międzynarodowe aspekty prawa reklamy: 22. Reklama a wolności traktatowe, 23. Prawo właściwe dla reklamy o zasięgu międzynarodowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Samorząd zawodowy - istota oraz funkcje w państwie prawa. 1. Istota samorządu zawodowego. 2. Funkcje samorządu zawodowego. 3 Samorządy zawodowe funkcjonujące w Rzeczypospolitej Polskiej. II. Zadania publiczne przekazywane organom samorządów zawodowych. 1. Konstrukcja prawna zadania publicznego. 2. Przyczyny przekazywania zadań publicznych organom samorządów zawodowych. 3. Zadania publiczne wykonywane przez organy samorządów publicznych. III. Prawne formy wykonywania zadań publicznych przekazanych organom samorządów zawodowych. 1. Uwagi wstępne. 2. Wykonywanie zadań publicznych w formie aktów administracyjnych. 3. Wykonywanie zadań publicznych w formie aktów normatywnych. 4. Wykonywanie zadań publicznych w formie umów. 5. Wykonywanie zadań publicznych w formach niewładczych. IV. Nadzór prawny i kontrola sprawowana nad wykonywaniem zadań publicznych przez organy samorządów zawodowych. 1. Uwagi wstępne. 2. Nadzór i kontrola sprawowana przez organy administracji publicznej nad wykonywaniem zadań publicznych przez organy samorządów zawodowych. 3. Nadzór i kontrola wykonywane przez organy samorządów zawodowych. 4. Nadzór wykonywany przez sądy. V. Sądowa kontrola wykonywania zadań publicznych przekazanych organom samorządów zawodowych. 1. Uwagi wstępne. 2. Sądowa kontrola aktów normatywnych wydawanych przez organy samorządów zawodowych. 3. Sądowa kontrola aktów administracyjnych wydawanych przez organy samorządów zawodowych. 4. Sądowa kontrola umów zawieranych przez organy samorządów zawodowych. 5. Sądowa kontrola czynności materialno-technicznych podejmowanych przez organy samorządów zawodowych w celu wykonania zadań publicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej