Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(15)
IBUK Libra
(4)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(15)
E-booki
(6)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(13)
Autor
Dyoniziak Ryszard
(2)
Kvale Steinar
(2)
Barbaro Natalia de
(1)
Barbour Rosaline
(1)
Dziuban Agata
(1)
Gruszczyński Leszek A
(1)
Grzelka Monika
(1)
Głowacka-Grajper Małgorzata
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Komorowska Barbara
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Lisek-Michalska Jolanta
(1)
Maison Dominika
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Mynarski Stefan
(1)
Nieszporek Teresa
(1)
Ostrowska Joanna
(1)
Pasko-Porys Wojciech
(1)
Rychliński Stanisław
(1)
Silverman David
(1)
Więcek Andrzej
(1)
Zabielski Stanisław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(12)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(20)
angielski
(1)
Temat
Wywiad socjologiczny
(10)
Ankieta
(4)
Zogniskowany wywiad grupowy
(4)
Marketing
(3)
Nauki społeczne
(3)
Opinia publiczna
(3)
Reklama
(3)
Rynek
(3)
Socjologia
(3)
Etyka społeczna
(2)
Socjotechnika
(2)
Analiza danych jakościowych
(1)
Analiza dyskursu
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania marketingowe
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Internet
(1)
Jakość
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kradzież
(1)
Kryminalistyka
(1)
Kłamstwo
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing polityczny
(1)
Metody badawcze
(1)
Netnografia
(1)
Obserwacja nieuczestnicząca
(1)
Obserwacja uczestnicząca
(1)
Polityka
(1)
Psychologia kryminalistyczna
(1)
Shadowing (metoda nauczania)
(1)
Społeczeństwo
(1)
Wariografia
(1)
Wybory
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Wywiady
(2)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
21 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Niezbędnik badacza)
1. Wprowadzenie do badań fokusowych; 2. Prawidłowe i niewłaściwe zastosowanie badań fokusowych; 3. Podstawy badań fokusowych; 4. Projekt badawczy; 5. Dobór próby; 6. Praktyczne aspekty planowania i prowadzenia badań fokusowych; 7. Etyka i zaangażowanie; 8. Generowanie danych; 9. Wstępna analiza danych; 10. Analityczne wyzwania w badaniach fokusowych; 11. Pełne wykorzystanie potencjału badań fokusowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Celem książki jest choćby częściowe uzupełnienie braków w zakresie badań metodą zogniskowanego wywiadu grupowego. Wprawdzie tytuł sugeruje, że jest ona poświęcona w sposób symetryczny zarówno metodologii, jak i etyce badań fokusowych, ale punkt ciężkości zdecydowanie położono na kwestie etyczne. Jest to zabieg celowy, wynikający z trzech przesłanek.
Po pierwsze, problemy metodologii badań fokusowych zostały szczegółowo rozpoznane przez licznych autorów, głównie amerykańskich – odwołania do wielu spośród nich znajdzie Czytelnik w tej książce.
Po wtóre, w zogniskowanym wywiadzie grupowym, ze względu na jego specyfikę, występuje wyjątkowo wiele elementów „etycznie wrażliwych” i są one znacznie bardziej złożone niż dzieje się to w przypadku innych metod badawczych. Tym samym zasługują na wnikliwą uwagę.
Po trzecie wreszcie, jest to rezultat przekonania, że postawa etyczna badacza w przypadku badań fokusowych w znacznym stopniu determinuje ich metodologię. Stanowi to antytezę wobec obowiązującego przez kilkadziesiąt lat pozytywistycznego podejścia do uprawiania badań w naukach społecznych, w którym dla rozważań o charakterze etycznym nie było miejsca. Motto tego modelu sprowadzało się do stwierdzenia: „Moja etyka to moja metodologia”.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
(Metodologia / PWN Wydawanictwo Naukowe)
Wprowadzenie: Różnorodność metod i narzędzi w badaniach: 1. Studium przypadku; 2. Obserwacja; 3. Nowe techniki badań terenowych: shadowing; 4. Podejście biograficzne; 5. Wywiad w badaniach jakościowych; 6. Badania fokusowe; 7. Analiza dokumentów zastanych; 8. Analiza dyskursu; 9. Etnografia wizualna; 10. Technika identyfikacji konstruktorów osobistych; 11. Metody relacyjne w badaniach organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Współczesna nefrologia wydana w zwartej, czytelnej formie, ze zwróceniem szczególnej uwagi na zagadnienia kliniczne chorób nerek. Materiały zostały przygotowane starannie i rzetelnie przez cenionych specjalistów, najlepszych znawców poszczególnych tematów. Atrakcyjna szata graficzna, jednolity układ rozdziałów, tabele, ryciny i algorytmy z pewnością ułatwią Czytelnikom przyswojenie wiedzy zawartej w kompendium. W książce omówiono takie zagadnienia, jak: rozpoznawanie chorób nerek, wywiady i badanie przedmiotowe, czynniki ryzyka, metody laboratoryjne, badania obrazowe, histologiczne, izotopowe, genetyczne, zaburzenia gospodarki wodno-elektrolitowej i kwasowo-zasadowej, ostre uszkodzenie nerek, zespół wątrobowo-nerkowy, przewlekła choroba nerek, schorzenia kłębuszków nerkowych, śródmiąższowe zapalenie nerek, tubulopatie, zakażenia dróg moczowych, kamica nerkowa, nowotwory, nadciśnienie tętnicze, ciąża u kobiet z przewlekłą chorobą nerek, transplantacje, farmakologia – w tym leczenie zachowawcze schyłkowej niewydolności nerek i zasady postępowania nerko-ochronnego oraz odmienności terapii chorób nerek u osób starszych, zwrócono również uwagę na postępowanie dietetyczne oraz zalecenia KDIGO, ERBP, ESH/ESC.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Teoria i praktyka badań jakościowych: 1. Rozpoczynanie badań, 2. Czym są badania jakościowe? Cz.II Metody: 3. Etnografia i obserwacja, 4. Wywiady, 5. Teksty, 6. Rozmowa naturalna, 7. Obrazy wizualne. Cz.III Implikacje: 8. Wiarygodność badań jakościowych, 9. Sens i etyka badań jakościowych, 10. Możliwości badań jakościowych: podsumowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Wprowadzenie : 1. Wywiad jako badanie. Cz.II Pojęcie procesu badawczego : 2. Wywiad jako rozmowa, 3. Myśl ponowoczesna, hermeneutyka, fenomenologia i dialektyka, 4. Badania jakościowe w nauce i praktyce. Cz.III Siedem stadiów wywiadu badawczego : 5. Ustalenie tematu i planowanie wywiadu, 6. Kwestie etyczne w prowadzeniu wywiadu, 7. Sytuacja wywiadu, 8. Jakość wywiadu, 9. Od mowy do tekstu, 10. Problem 1000 stron, 11. Metody analizy, 12. Wielość interpretacji, 13. Społeczne konstruowanie trafności, 14. Doskonalenie raportów z wywiadów. Cz.IV Wnioski : 15. Rozmowy o wywiadach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Jakościowe metody badań społecznych – podejście aplikacyjne to kompleksowy przewodnik po tym jak planować i prowadzić badania jakościowe w obszarze nauk społecznych, a także jak wyciągać z nich prawidłowe wnioski i przekładać je na praktyczne rozwiązania problemów społecznych. Autorka prowadzi Czytelnika przez wszystkie etapy procesu badawczego z zastosowaniem metod jakościowych, swój wywód ilustrując barwnymi przykładami z praktyki. Jakościowe metody badań nie są metodą ani lepszą, ani gorszą od badań ilościowych. Każda z nich służy innym celom, odpowiada na inne pytania badawcze, każda daje możliwość uzyskania innego typu informacji. Dlatego obie metody znakomicie się uzupełniają i dopiero wykorzystywane razem dają pełen obraz badanych przez nas zjawisk. Wynikami badań ilościowych możemy całkiem dobrze opisać człowieka, ale nie jesteśmy w stanie go w pełni zrozumieć – to dają nam właśnie wyniki badań jakościowych. We współczesnym świecie zadaje się coraz więcej pytań dotyczących wpływu społecznego, czyli o to, jak zmienić różne zachowania ludzi: co zrobić, żeby ludzie jeździli bezpieczniej samochodami, nie stosowali przemocy w rodzinie, żyli w zdrowszy sposób, uprawiali więcej sportu, jedli wartościowe jedzenie, bardziej dbali o planetę czy pomagali słabszym lub biedniejszym. Są to typowe przykłady pytań, na które odpowiedzi poszukujemy w tzw. aplikacyjnych badaniach społecznych – badaniach z pogranicza psychologii i socjologii odpowiadających na pytania o psychologiczną i społeczną naturę obserwowanych zjawisk. W naukowych badaniach psychologicznych podstawową metodą badawczą są eksperymenty, z których wnioskuje się o związkach przyczynowo-skutkowych. Badania eksperymentalne dobrze testują teorie naukowe, dają dosyć precyzyjną odpowiedź na temat zależności między kilkoma wyodrębnionymi zmiennymi, jednak zazwyczaj nie przystają do złożoności realnych problemów, których rozwiązania oczekujemy w aplikacyjnych badaniach społecznych. Jeżeli chcemy rozwiązać konkretny życiowy problem, np. pomóc organizacji społecznej w osiągnięciu jej celu, musimy sięgnąć po odmienne narzędzia badawcze, często pochodzące z tradycji badań socjologicznych i marketingowych, takie jak sondaże czy właśnie metody jakościowe. Z tekstu Praca jest interesująca, zwięzła, dobrze napisana, dotyczy ważnych problemów w zakresie metodologii jakościowych aplikacyjnych badań społecznych. Z recenzji prof. dr hab. Piotra T. Kwiatkowskiego Opracowanie zawiera ciekawe i ważne spostrzeżenia, oparte nie tylko na ogromnym doświadczeniu badawczym Autorki, ale też na dobrze dobranych, adekwatnych i uzasadnionych nawiązaniach literaturowych. Z jednej strony w książce znajdujemy więc odniesienia do tła teoretycznego, z drugiej zaś wyraźne i konkretne wskazówki (wręcz know-how) jak krok po kroku stworzyć dobry projekt i nie popełnić błędów, które mogłyby sprawić, że badanie nie będzie poprawne metodologicznie i nie zrealizuje zakładanych celów badawczych. Z recenzji dr Katarzyny Archanowicz-Kudelskiej
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Skrypty Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 577)
(Skrypty Uniwersytetu Śląskiego, ISSN 0239-6432; nr 577)
1. Miejsce i rola kwestionariuszy w socjologii; 2. Kwestionariusz jako narzędzie badawcze; 3. Badania pilotażowe; 4. Materiały pomocnicze; 5. Instrukcja kodowa i graficzne opracowanie kwestionariusza. Posłowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Środowisko a praca społeczna, II. Lustracje społeczne: Lustracja społeczna jako rodszaj badań dokumentacyjnych, Przygotowanie do badań, Montowanie badania, Nawiązanie kontaktu ze środowiskiem, Metody badań - obserwacja, Wywiad, Ankiety, Opracowanie wyników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Telemetria jako podstawa badań oglądalności programów telewizyjnych i reklam; Zastosowanie metod panelowych w zakresie monitorowania wielkości sprzedaży i udziału w rynkuw sieci handlu detalicznego; Korzystanie z Internetu w świetle badan typu omnibus; Zmiany zachowań klientów banków w świetle badań typu omnibus; Badanie lojalności konsusmentów na rynku z wykorzystaniem metody TRI*M; Wywiad osobisty i telefoniczny w badaniu specyfiki zachowań zamożnych klientów usług bankowych; Badanie skuteczności reklamy metodą posttestu; Badanie ankietowe w analizie zmian świadomości marki; Zasady i sposób analizy wyników badania przeprowadzonegometodą grupowego wywiadu zogniskowanego (FGI); Zastosowanie wywiadu pogłębionego w Internecie w poznawaniu nałogowych zachowa nabywczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
R.1 Proces i procedura badań; R.2 Dobór próby do badań; R.3 Określenie liczebności próby; R.4 Błędy losowe i nielosowe; R.5 Pomiar danych empirycznych; R.6 Analiza niezależności; R.7 Analiza zależności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Niezbędnik badacza)
1. Wprowadzenie do badań z zastosowaniem techniki wywiadu; 2. Epistemologiczne problemy związane z prowadzeniem wywiadów; 3. Etyczne problemy związane z prowadzeniem wywiadów; 4. Planowanie badań z wykorzystaniem technik wywiadu; 5. Prowadzenie wywiadu; 6. Rodzaje wywiadów; 7. Jakość wywiadu; 8. Transkrypcja wywiadów; 10. Weryfikacja i uogólnienie wiedzy uzyskanej za pomocą wywiadów; 11. Przedstawianie wiedzy uzyskanej w badaniu; 12. Udoskonalanie jakości wywiadu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
The articles presented in this volume have been based on the projec:Euroidentities – The Evolution of European Identity: Using biographical methods to study the development of European Identity (started March 2008 through February 2011 under the first Framework 7 SSH-2007-5.2.1). The project team consisted of scholars coming from seven academic centers: Queens University, Belfast – UK, University of Magdeburg – Germany, Bulgarian Academy of Sciences – Bulgaria, Tallinn University of Technology – Estonia, Federico II’ University, Naples – Italy, University of Łódź – Poland, Bangor University – Wales. The findings come from biographical narrative interviews collected and analyzed by each team during numerous workshops. The main aim of the project was to gain insights into the lives of European citizens and the significance of ‘Europe’ in their narratives.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Niniejszy tom „Przeglądu Socjologicznego” prezentuje rozważania i wyniki analiz dotyczące zastosowań różnych, zarówno ilościowych jak i jakościowych technik w badaniach społecznych. Przedstawiamy teksty zgrupowane w trzech modułach tematycznych. Pierwszy omawia zagadnienia statusu metodologicznego różnego rodzaju technik badawczych, poczynając od propozycji klasyfikacji sondażowych technik otrzymywania materiałów, poprzez refleksje nad badaniami na małych próbach celowych, do analiz dotyczących badań ewaluacyjnych, panelu badawczego, sondażu perswazyjnego, wywiadów eksperckich i delfickich oraz wywiadu grupowego. W drugiej części przedstawiono teksty omawiające metodologiczne aspekty badania zjawisk społecznych na przykładzie postaw wobec bezrobocia oraz środowiska osób świadczących usługi seksualne. Trzeci moduł prezentuje artykuły poświęcone nowym technologiom w badaniach społecznych – głównie programom komputerowym do analizy danych jakościowych i badaniom internetowym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Część I: Przesłuchiwanie i ocena wiarygodności. I: Wywiad i przesłuchanie strukturalne. 1. Uwagi ogólne. 2. Kryminalistyczne wywiady strukturalne. 3. Strukturalne metody przesłuchań. 4. Rozwiązania systemowe w przesłuchaniu. 5. Przesłuchiwanie w Stanach Zjednoczonych ľ praktyka. 6. Rozwiązania taktyczne. 7. Polskie przesłuchanie strukturalne. II: Ocena wiarygodności w przesłuchaniu ľ wiarygodność oceny zachowania zewnętrznego. 1. Uwagi wprowadzające. 2. Wiarygodność wypowiedzi. 3. Ocena wiarygodności. 4. Problemy oceniania wypowiedzi i zachowania. 5. Ocena zachowania zewnętrznego ľ wiarygodność. Część II: Ocena wiarygodności i uczciwości. III: Ocena stanu faktycznego i zachowania zewnętrznego w badaniu wariograficznym. 1. Uwagi ogólne. 2. Wariograf. 3. Metodyka badania wariograficznego. 4. Trafność i rzetelność badań wariograficznych. 5. Ocena zachowania zewnętrznego i stanu faktycznego. 6. Zagadnienia prawne. 7. Badania wariograficzne: konflikt opinii. 8. Badanie ankietowe opinii o badaniach wariograficznych. IV: Psychologiczne testy uczciwości i wiarygodności. 1. Uwagi wprowadzające. 3. Metody psychologiczne oceny uczciwości. 3. Amerykańskie psychologiczne testy uczciwości (integrity). 4. Testy i wywiad typu integrity. 5. Problemy stosowania i wykorzystania. Część III: Wywiad i profil. V: Wywiad strukturalny w sprawach kradzieży ľ ocena dokładności (trafności) wywiadu i pytań. 1. Zagadnienia wprowadzające ľ komunikacja. 2. Formułowanie pytań. 3. Wywiad strukturalny integrity w sprawach kradzieży ľ pytania i odpowiedzi. 4. Badania sondażowe (eksperymentalne). VI: Grupowy profil sprawców kradzieży. 1. Zagadnienia wprowadzające. 3. Wybrane zagadnienia kryminologiczne. 3. Profilowanie w kryminalistyce. 4. Ocena wiedzy na temat sprawców kradzieży ľ badania ankietowe. 5. Problemy stosowania ľ profil i wywiad. Suplement A: Szczegółowe wyniki badań ľ wywiad strukturalny w sprawach kradzieży (2002-2003). Suplement B: Szczegółowe wyniki badania wiedzy na temat sprawców kradzieży (2005-2006).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza / Instytut Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Biblioteczka Poznańskich Studiów Polonistycznych Serii Językoznawczej / Instytut Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza ; Nr 31)
Gatunek
1. Wywiad prasowy w ujęciu genologicznym 2. Pytanie jako zagadnienie badawcze 3. Pytania dziennikarskie w świetle reguł konwersacyjnych 4. Perswazja w pytaniach dziennikarskich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uwagi wstępne, Podstawy teoretyczne badań nad opinią publiczną, Sondaże a manipulacja, diagnozy i prognozy na temat roli Kościoła w społeczeństwie, Najczęstsze błędy w sondażach, Kilka refleksji na temat antysemityzmu w badaniach sondażowych, rynek i reklama, Sondaże a prawidłowość życia politycznego, Sondaże zagraniczne, Uwagi końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uwagi wstępne, Podstawy teoretyczne badań nad opinią publiczną, Sondaże a manipulacja, diagnozy i prognozy na temat roli Kościoła w społeczeństwie, Najczęstsze błędy w sondażach, Kilka refleksji na temat antysemityzmu w badaniach sondażowych, rynek i reklama, Sondaże a prawidłowość życia politycznego, Sondaże zagraniczne, Uwagi końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Publikacja przybliża jedną z najpopularniejszych technik stosowanych w badaniach sondażowych – wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI – Computer Assisted Telephone lnterviewing). Autor zapoznaje czytelnika z możliwościami i ograniczeniami techniki CATI oraz charakteryzuje obszary głównych zastosowań wywiadu telefonicznego. Przedstawia również wyniki własnych badań metodologicznych, zrealizowanych w kilkunastu firmach z Polski, Norwegii i Islandii stosujących technikę CATI. Książka może zainteresować badaczy – zarówno akademickich, jak i komercyjnych – korzystających z techniki CATI. Przydatna będzie również osobom odpowiedzialnym za aspekty organizacyjno-logistyczne procesu zbierania danych: managerom działów realizacji, kierownikom badawczych call centers czy superwizorom nadzorującym pracę ankieterów telefonicznych. Publikacja – poza walorami czysto naukowymi – zawiera wiele treści o charakterze aplikacyjnym. Autor zamieszcza w niej rekomendacje związane z przygotowaniem i realizowaniem badań sondażowych z zastosowaniem techniki wywiadu telefonicznego.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej