Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(1)
Autor
Barańska-Szmitko Anna
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Gredka-Ligarska Iwona
(1)
Gwardzińska Żaneta
(1)
Niewdana Józef
(1)
Papis Wojciech
(1)
Rams Adrian
(1)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(1)
Rozmus Dariusz (1961- )
(1)
Smektała Tymon (1977- )
(1)
Sypień Jacek
(1)
Wilk Bartosz
(1)
Witt Jakub
(1)
Węgrzak Małgorzata
(1)
Ławicka Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Wizerunek medialny
(3)
Kreowanie wizerunku
(2)
Autoprezentacja
(1)
Branding (marketing)
(1)
Digitalizacja
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Muzealnictwo
(1)
Prawo publiczne
(1)
Public relations
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zbiory muzealne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Hiszpania
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: R. 1 Istota dziedziny public relations: Podstawowe definicje; Grupy docelowe działań public relations; Znaczenie public relations dla działalności współczesnych przedsiębiorstw; Public relations jako proces komunikacji. R. 2 Przestrzeń Internetu jako platforma przedsięwzięć public relations: Proces komercjalizacji Internetu; Charakterystyka medium; Przegląd narzędzi internetowych; Wpływ Internetu na specyfikę przedsięwzięć public relations; Modele prowadzenia przedsięwzięć public relations w przestrzeni Internetu; Analiza i planowanie internetowych przedsięwzięć public relations. R. 3 Tradycyjny model komunikacji z otoczeniem przedsiębiorstwa wsparty narzędziami internetowymi: Wykorzystanie Internetu przez przedstawicieli mediów; Narzędzia internetowe w kontaktach z przedstawicielami mediów. R. 4 e-PR - nowa forma prowadzenia przedsięwzięć public relations: Czym jest e-PR?; Targeting e-PR; Narzędzia internetowe w przedsięwzięciach e-PR; Witryna WWW platformą przedsięwzięć e-PR; Jak zwiększyć liczbę odwiedzin witryny WWW przedsiębiorstwa?; Poczta elektroniczna w przedsięwzięciach e-PR; Listy i fora dyskusyjne w przedsięwzięciach e-PR; Komunikatory w przedsięwzięciach e-PR; Globalne aspekty przedsięwzięć e-PR; Jak oceniać efektywność przedsięwzięć e-PR? R. 5 e-Społeczności: Definicja e-społeczności; Tworzenie e-społeczności; Zarządzanie e-społeczności. R. 6 Internet w kryzysowym public relations: Definicja i typologia sytuacji kryzysowych; Kryzysowe public relations wykorzystujące narzędzia tradycyjne; e-PR w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw; Internet przyczyną sytuacji kryzysowych. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: Wstęp; Cz. I Komunikacja wizualna: R. 1 Autoprezentacja i jej elementy; R. 2 Style autoprezentacji; R. 3 Ulegać czy nie ulegać stereotypom? R. 4 Wizerunek własny a wizerunek organizacji. Cz. II Public relations: R. 1 Co to jest Public relations?; R. 2 Kontakty z mediami; R. 3 Udział w życiu społecznym. Cz. III Reklama: R.1 Co to jest reklama?; R. 2 Krótka historia reklamy; R.3 Budowa przekazu reklamowego; R. 4 Najpopularniejsze formy reklamy. Cz. IV Branding: R. 1 Co to jest branding?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: I. Aspekty prawne: Zasada dostępu do zbiorów muzealnych a ich ochrona; Digitalizacja muzealiów jako pole eksploatacji utworu; Prawa autorskie w ekspozycjach muzealnych; Tajemnica przedsiębiorstw w muzeach; Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego w działalności muzeów; Sprawowanie nadzoru i kontroli nad muzeami; Regulacje prawne dotyczące muzeów w Hiszpani. II Zagadnienia praktyczne: Otwarte muzeum. Relikty olkuskich murów obronnych i synagogi jako pomniki pamięci; Olkuskie muzea społeczne - zagrożenia, wyzwania, szanse; Pozyskiwanie i wykorzystywanie funduszy zewnętrznych dla muzeów z programów Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Studium przypadku.; Rola małych zbiorów muzealnych w kształtowaniu lokalnej społeczności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Jaki efekt wizerunkowy można osiągnąć za pomocą jakich działań werbalnych? Odpowiedź na to kluczowe w prezentowanej książce pytanie sformułowano na podstawie badań, w ramach których ponad pół tysiąca respondentów czytało teksty czterech różniących się w opiniach felietonistów (Krzysztofa Vargi, Piotra Zaremby, Magdaleny Środy, Szymona Hołowni), a następnie określało ich cechy wizerunkowe oraz wypisywało te fragmenty, które stały się podstawą do przypisania wskazanych epitetów. Analiza odpowiedzi pozwoliła zdefiniować cechy wizerunku komunikowanego językowo i utworzyć katalog wykładników tych cech. To pierwszy, a zarazem jedyny taki katalog powstały na bazie empirycznych danych, przydatnych nie tylko do działań badawczych, lecz także do praktycznego projektowania komunikacji wizerunkowej.

„Publikacja jest nowatorska ima charakter pionierski. [...] Konstruktywistyczna koncepcja trzech rzeczywistości, która stanowi inspirację dla autorki, wskazuje/potwierdza dwa akty: komunikowanie własnego wizerunku przez autora i kreowanie wizerunku autora przez odbiorcę/interpretatora. Autorka koncentruje się na tym drugim. [...] Monografia może trafić do językoznawców, medioznawców, mediolingwistów, komunikologów, zarówno specjalistów, jak i adeptów tych dziedzin. Powinna dać do myślenia czynnym dziennikarzom, uświadamiając im kreacyjną rolę odbiorcy”.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej