Form of Work
Książki
(21)
Czasopisma
(1)
Status
only on-site
(19)
available
(16)
Branch
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(19)
Author
Berkley Holly
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Afuah Allan
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Barczak Andrzej
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Boryczka Bożena
(1)
Bulandra Agata
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Florek Jacek
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Huczek Marian
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jakubowski Stanisław
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Larose Daniel T
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Markov Zdravko
(1)
Matczewski Andrzej
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Miłosz Marek
(1)
Narojczyk Krzysztof
(1)
Nielsen Jakob
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pikiewicz Piotr
(1)
Regulski Lech
(1)
Skórska Anna
(1)
Sydoruk Tadeusz
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Tasner Michael
(1)
Tollet John
(1)
Trynda Katarzyna
(1)
Tucci Christopher L
(1)
Wilbik Anna
(1)
Williams Robin
(1)
Zawadzki Zbigniew
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(21)
Country
Poland
(22)
Language
Polish
(22)
Subject
Strony WWW
(18)
Internet
(17)
Marketing elektroniczny
(7)
Reklama internetowa
(7)
Handel elektroniczny
(3)
Informacja
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Informatyka
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Innowacje
(2)
Promocja
(2)
Promocja handlowa
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Zarządzanie
(2)
Banki
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Data mining
(1)
Dokumenty elektorniczne
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Dysertacje naukowe
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Etyka społeczna
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Globalizacja
(1)
Google
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marketing
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Opis bibliograficzny
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przemysł
(1)
Ruchy i organizacje ekologiczne
(1)
Rynek
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sieś komputerowa
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Targi i wystawy
(1)
Telepraca
(1)
Turystyka
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
XML
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
30 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88597-84-1
Internet; Zarys problematyki; Internet jako technologia i jako sieć wartości; Internet jako czynnik zmieniający warunki konkurencji; Elementy, relacje między nimi i ich dynamika oraz ocena modeli biznesowych; Elementy modelu biznesowego; Dynamika modeli biznesowych oraz ich ocena; Wycena i finansowanie nowych przedsięwzięć internetowych; Rola konkurencyjnego i makroekonomicznego otoczenia firmy; Otoczenie konkurencyjne i makroekonomiczne; Pojęcia, modele i narzędzia: zastosowanie w praktyce; Menedżer a Internet; Przykładowa analiza modelu biznesu internetowego; Studia przypadków; Broadcast; Webvan; Netscape communications i przeglądarka; Red hat software; Hotmail; Ebay; Microsoft; Sun Microsystems; Diamond Multimedia; Merrill Lynch.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-1113-7
1. Zmiana nastawienia: od Web 2.0 do Web 3.0; 2. Czy jesteś przygotowany na marketing 3.0?; 3. Marketing treści: jak zrozumieć i wykorzystać zachodzące przemiany; 4. Mobilny marketing: pukanie do miliardów użytkowników komórek; 5. Światy wirtualne: tajniki niezwykłej przestrzeni marketingowej; 6. Wideomarketing: wyższy poziom techniki wideo; 7. Aplikacje sieciowe: jak z nich skutecznie korzystać w działaniach marketingowych; 8. Otwarty kod źródłowy: jak znaleźć i skutecznie wykorzystać owoce ciężkiej pracy innych; 9. Praca zespołowa: szybkie porozumiewanie się i wymiana danych; 10. Firmy ze świata Web 3.0; 11. Plan działania: jak to wszystko pozbierać i przejść do czynów; 12. Zakończenie: o sztuce rewanżu!.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7299-390-4
1. Dokument elektroniczny, 2. Aparat naukowy wydawnictwa, 3. Najpopularniejsze standardy opisu bibliograficznego dokumentów elektronicznych, 4. Opis bibliograficzny dokumentów elektronicznych w pracach humanistycznych, 5. Odnajdywanie, klasyfikacja i ocena materiałów sieciowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 002 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7279-421-9
Wstęp; Eksploatacja systemów informatycznych - podstawy, problemy i organizacja; Zarządzanie zmianami w eksploatowanych systemach informatycznych; Outsourcing w energetyce; informatyka w Urzędach Miejskich; Informatyczne i elektroniczne systemy monitorowania pracy; Audyt informatyczny w sieciach lokalnych i oprogramowanie wspomagające; Charakterystyka sprawności aplikacji MIS polskich przedsiębiorstw o wysokim współczynniku wrażliwości sieciowej w aspekcie wirtualizacji ich działalności; Zasilanie minihurtowni danych w środowisku MS SQL Server; Serwis przed awarią; XML/EDI - elektroniczna wymiana dokumentów biznesowych w oparciu o technologię XML; Technologie stosowane w publikowaniu i wymianie danych finansowych w internecie; Wykorzystanie hiperłączy w firmowych serwisach WWW; Rozwój systemów do obsługi procesów pracy; ASP sposobem na piractwo i... zniewolenie klienta; Wdrażanie metodyki ITIL w kompleksowym systemie informatycznym; Proces AAA w eksploatacji sieci rozległej; Wykorzystanie mobilnych nośników danych w eksploatacji systemów informatycznych; Zadania andragogogiki informatycznej w polskiej administracji samorządu terytorialnego; Zarządzanie Małym i Średnim Przedsiębiorstwem (MŚP )według europejskich standardów; Integracja Eksploatowanych systemów informatycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15868-2
1. Analiza struktury sieci WWW: Wyszukiwanie informacji tekstowych i wyszukiwanie w Internecie; Ranking oparty na strukturze połączeń; 2. Analiza zawartości sieci WWW: Grupowanie; Ocena grupowania; Klasyfikacja; 3. Analiza użytkowania sieci WWW: Wprowadzenie do analizy użytkowania sieci WWW; Wstępne przetwarzanie danych do analizy użytkowania sieci WWW; 8. Eksploracyjna analiza użytkowania sieci WWW; 9. Modelowanie użytkowania sieci WWW: grupowanie, reguły asocjacyjne i klasyfikacja
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7361-895-3
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
Marketing internetowy w małej firmie / Holly Berkley ; tłum. Anna Kanclerz. - Wyd. 2 zaktual. - Gliwice : Helion, 2009. - 145, [6] s. ; 21 cm.
ISBN: 83-7361-895-3
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing internetowy w wyszukiwarkach / Tomasz Frontczak. - Gliwice : Helion, 2006. - 338 s. : rys. ; 24 cm.
ISBN: 83-246-0254-2
Część I: Co musisz wiedzieć, nawet jeśli nie będziesz tego robił? 1. Formy reklamy w wyszukiwarkach. 2. Szybki start - jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut. 3. Wyszukiwarki a uzytkownik. 4. Zlecić na zewnątrz, czyli outsourcing procesu promocji w wyszukiwarkach. 5. Nie tylko wyszukiwarki. Część II: Dobry plan to połowa sukcesu. 6. Zanim zaczniesz, określ cele. 7. Badanie słów kluczowych - keyword research. 8. Zaawansowana ocena konkurencyjności słów kluczowych. Część III: Dla praktyków - reklama w płatnych wynikach. 9. Dlaczego reklama płatna w wyszukiwarkach stała się tak popularna? 10 Google AdWords - podstawy. 11. Google AdWords - zaawansowane techniki. 12. Polskie systemy reklamy płatnej w wyszukiwarkach. Część IV: Dla praktyków - pozycjonowanie stron. 13. Pozycjonowanie, czyli linki i budowanie treści. 14. Tworzenie stron przyjaznych wyszukiwarkom. 15. Koniec spaghetti - oddzielenie struktury od prezentacji. 16. Zwiększaj popularność poprzez zwiększanie ilości linków. Część V: Raporty i liczby - mierzenie efektywności, weryfikacja i rozliczenia. 17. Jak zmierzyć sukces? 18. Praktyka: współczynnik konwersji w Google AdWords i podstawy Google Analytics. 19. Raporty i matryca rozliczeniowa SEO. 20. Zamiast zakończenia - marketing przez wyszukanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-89574-95-4
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Narzędzia skutecznej promocji w Internecie / Tomasz Maciejowski. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2003. - 275 s. : wykresy, il., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-88597-89-2
Cz.I Planowanie promocji w Internecie: Organizacja działań promocyjnych w Internecie; Badania i segemnta cja rynku w sieci; Wyniki badań: Internet i internauci Tworzenie programu działań promocyjnych w sieci. Cz.II Budowanie obecności firmy w sieci: Własny serwis www; Promocja witryny w katalogach i wyszukiwarkach; Działania public relations w Internecie. Cz.III Wirtualne programy promocyjne: E-mail - poczto wa komunikacja z klientem; Reklama - płatna prezenta cja na www; Działania wspierające: promocja sprzedaży, marketing bezpośredni. Cz.IV Pomiar i kontrola promocji w sieci: Organizacja pomiaru i działań kontrolnych; Działania kontrolne na witrynie www; Mierzenie skuteczności poszczególnych narzędzi promocji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-206-1590-9
I. Nowe technologie w systemach przesyłania informacji. 1. Informatyka wczoraj i dziś. 2. Matematyczne podstawy sieci kwantowych. 3. Predykcja jakości połączenia w Internecie jako nowa funkcjonalność wyszukiwarek. 4. Technologie informacyjne inwentaryzacji gazów cieplarnianych z wykorzystaniem georozproszonych baz danych. 5. System monitorowania parametrów meteorologicznych i drogowych. 6. Wydajność systemów bazodanowych. 7. Ocena mechanizmów kształtowania efektywności transmisji w Internecie. 8. Systemy operacyjne w technicznych i biologicznych systemach informatyki. 9. Modelowanie pakietowego przesyłu radiowego. II. Internet szerokopasmowy i jakość usług. 1. Rachunek sieciowy w zastosowaniu do analizy jakości usług. 2. Jakość usług w sieciach osiedlowych. 3. Szybkość transmisji danych w sieciach bezprzewodowych IEEE 802.11. 4. Analiza wydajności technologii wykorzystywanych do tworzenia dynamicznych stron internetowych. 5. Metryki wydajności IP. 6. Wpływ mechanizmów kontroli jakości na dynamikę zmian natężenia ruchu internetowego. 7. Teoretyczne i praktyczne aspekty geolokalizacji w sieci Internet. 8. Wydajność wirtualnych sieci prywatnych zbudowanych w oparciu o protokół PPTP. 9. Jakość usług w protokole TCP/IP. 10. Wpływ algorytmów kolejkowania pakietów na jakość usług w łączu ADSL. III. Bezpieczeństwo informacji w rozproszonych systemach komputerowych. 1. Bezpieczeństwo informacji w rozległych systemach zarządzania. 2. Metoda prowadzenia wysokopoziomowej analizy ryzyka. 3. Wysokopoziomowa analiza ryzyka - studium przypadku. 4. Bezpieczeństwo transakcji elektronicznych wspomaganych biometrycznie. 5. Biometryczny system uwierzytelniania w architekturze klient-serwer. 6. Bezpieczeństwo wymiany klucza szyfrującego z wykorzystaniem wybranych protokołów kwantowych. 7. Modelowanie przepływu zaufania w sieciach informatycznych. 8. Identyfikacja zagrożeń bezpieczeństwa komputerów w sieci Internet. 9. Bezpieczeństwo systemu zarządzania uczelnią wyższą HMS. 10. Bezpieczeństwo transakcji elektronicznych w korporacyjnym portalu sprzedaży węgla. 11. Algorytmy wykrywania zagrożeń. 12. Metody monitorowania aktywności sieciowej. 13. Licencjonowanie oprogramowania z wykorzystaniem kart inteligentnych. 14. Kontrola praw dostępu w aplikacjach rozproszonych z wykorzystaniem języka PHP. 15. Bezpieczeństwo usług internetowych. 16. Klasyfikacja danych oraz zasady bezpiecznego ich przetwarzania w systemach teleinformatycznych przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe i Konferencyjne)
ISBN: 83-89055-18-X
1. Zamiast przedmowy: ludzie z sieci i cnoty obywatelskie, 2. Praca i zarządzanie w sieciach, 3. Jak istnieją sieci? Przyczynek do ontologii zjawiska, 4. Innowacje a struktury sieciowe - Technology Foresight, 5. Ścieżki karier w sieciach, 6. Motywowanie w sieciach, 7. Zarządzanie projektem sieci, 8. Podstawowe obszary działalności gospodarczej realizowane w strukturach sieciowych, 9. Internet jako wewnętrzna forma komunikacji w przedsiębiorstwie, 10. Struktury i usługi sieciowe w bankach komercyjnych, 11. Przedsiębiorstwo sieciowe w usługach turystycznych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89073-35-8
1. Poznajemy Internet. 2. Zdobywamy, oceniamy i przet warzamy informacje (bibliotekarskie zasoby Internetu). 3. Komunikujemy się. 4. Prezentujemy bibliotekę. 5. Wy korzystujemy zasoby Internetu w pracy z czytelnikami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 002 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Materiały z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Jagiellońskiego / Uniwersytet Jagielloński ; Nr 16)
ISBN: 83-233-1967-7
1. Tendencje, 2. Jakość i integracja, 3. Tworzenie i dostęp, 4. Dystrybucja przez biblioteki
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 002 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 002 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7197-928-2
1. Wprowadzenie: Dlaczego funkcjonalność; 2. Projektowanie stron; 3. Projektowanie treści; 4. Projektowanie witryn; 5. Projektowanie Internetu; 6. Sieć a niepełnosprawni; 7. Obsługa międzynarodowej publiczności; 8. Prognozy na przyszłość: jedyną stałą cechą Sieci jest zmienność; 9. Wniosek - prostota projektu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Projektowanie stron WWW. Jak to robić? / Robin Williams, John Tollet. - Gliwice : Helion, 2004. - 299,[5] s. : rys. ; 24 cm.
ISBN: 83-7361-234-3
Cz. I Korzystanie z sieci WWW: 1. Czym jest sieć www, 2. Przeszukiwanie Internetu. Cz. II Tworzenie stron www: 3. Czym właściwie są strony www?, 4. Co warto wiedzieć zanim zaczniemy tworzyć własną witrynę. Cz. III Projektowanie publikacji www : 5. Publikacje drukowane a publikacje w sieci www, 6. Podstawowe zasady projektowania, 7. Projektowanie interfejsu i systemu nawigowania, 8. Jak odróżnić dobry projekt od złego. Cz. IV Kolory, grafika i czcionki: 9. Kolory w Internecie, 10. Podstawy grafiki komputerowej, 11. Jak przygotować pliki graficzne do wykorzystania w sieci www, 12. Typografia w sieci www, 13. Wskazówki i podpowiedzi dla zaawansowanych. Cz. V Skończyłeś - i co dalej? : 14. Przetestuj i popraw witrynę, 15. Jak przesłać uaktualnić witrynę na serwerze, 16. Jak zarejestrować witrynę
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
1. Znaczenie internetu dla działalności promocyjnej, 2. Internetowa witryna firmowa, 3. Inne rodzaje witryn internetowych, 4. Reklama internetowa, 5. Wykorzystanie Internetu w programach lojalnościowych, 6. Promocja uzupełniająca, 7. Public relations i sponsoring w Internecie, 8. Promocja z wykorzystaniem wyszukiwarek, 9. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych on-line, 10. Internet - jego rola w komunikacji wewnątrzorganizacyjnej, 11. Ekstranet - komunikacja z partnerami biznesowymi, 12. Badania marketingowe w Internecie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338.139 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338.139 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7251-572-7
1. E-commerce (wyzwania globalizacji). 2. Linking i framing (kwestia dopuszczalności). 3. Domeny a linki (granice odpowiedzialności). 4. Problemy linków w sektorze mediów. 5. "Poprawianie" własnej pozycji na listach wyników wyszukiwania - pozycjonowanie strony www czy nieuczciwa konkurencja? 6. Formy i metody prowadzenia przedsiębiorstwa w Internecie. 7. Podpisy elektroniczne oraz elektroniczne oświadczenia woli - wspólny problem e-commerce i e-government. 8. Handel elektroniczny a ochrona prywatności. 9. Handel elektroniczny a inne formy sprzedaży dóbr lub usług na odległość. 10. Prawo europejskie a prawo krajowe (dylematy harmonizacji a swobody wspólnego rynku). 11. Internet - e-commerce - prawo konkurencji. 12. Software komputerowy i bazy danych. 13. Uwarunkowania efektywności i bezpieczeństwa (co dalej w sprawie Microsoft?). 14. Ewolucja praw autorskich w środowisku cyfrowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
Reklama internetowa / Agnieszka Leśniewska. - Gliwice : Helion, 2006. - 249 s. : fot., rys. ; 21 cm.
ISBN: 83-246-0430-8
1. Internet - najmłodsze medium przekazu. 2. Reklama internetowa - modele i zachowania odbiorców. 3. Formy reklamy internetowej a reklama tradycyjna. 4. Przyszłość reklamy internetowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again