Form of Work
Książki
(53)
Status
only on-site
(41)
available
(28)
unavailable
(2)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(31)
Czytelnia
(41)
Author
Kożusznik Barbara
(4)
Robbins Stephen P
(4)
Ehrlich Andrzej
(3)
Chakowski Maciej
(2)
Edelmann Robert J
(2)
Goffman Erving
(2)
Gros Urszula
(2)
Kot Sylwia
(2)
Banasik Przemysław
(1)
Baraniewicz Danuta
(1)
Belbin Meredith
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Biliński Witold
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Chmura-Rutkowska Iwona
(1)
Czykwin Elżbieta
(1)
Datner-Śpiewak Helena
(1)
Dąbrowska-Kaczorek Małgorzata
(1)
Flores Suzana E
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gaweł-Luty Elżbieta
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Hamer Hanna
(1)
Harkins Phil
(1)
Hałas Elżbieta
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kijowski Dariusz R
(1)
Kmiecik-Baran Krystyna
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Kupisiewicz Czesław
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Linde Boris von der
(1)
Luhmann Niklas
(1)
Majerek Bożena
(1)
Mandal Eugenia
(1)
Milczewska Danuta
(1)
Mojkowska Katarzyna
(1)
Munter Mary
(1)
Muszyński Wojciech
(1)
Nowacki Zbigniew
(1)
Ostrouch Joanna
(1)
Paleczny Tadeusz
(1)
Paluchowski Władysław J
(1)
Penc Józef
(1)
Podgórski Ryszard Adam
(1)
Rostowska Teresa
(1)
Rostowski Jan
(1)
Rybicki Jacek
(1)
Sałuda Grzegorz
(1)
Siara Olga
(1)
Sikora Jan
(1)
Suwaj Patrycja J
(1)
Sułek Mirosław
(1)
Swift Phil
(1)
Szacki Jerzy
(1)
Szczepańska Mariola
(1)
Szcześniewski Michał
(1)
Urban Bronisław
(1)
Wajszczak Eugeniusz
(1)
Wajszczyk Katarzyna
(1)
Walęcka-Matyja Katarzyna
(1)
Woroniecka Grażyna
(1)
Wrzesień Witold
(1)
Znaniecki Florian
(1)
Łoziński Jerzy
(1)
Ślęczka Kazimierz
(1)
Śpiewak Paweł
(1)
Year
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(2)
Country
Poland
(53)
Language
Polish
(53)
Subject
Stosunki interpersonalne
(50)
Zachowanie
(10)
Organizacje
(9)
Grupy społeczne
(7)
Komunikacja społeczna
(7)
Przedsiębiorstwo
(7)
Konflikt
(6)
Praca
(6)
Interakcje społeczne
(5)
Kadry
(5)
Młodzież
(5)
Prześladowanie w miejscu pracy
(5)
Menedżerowie
(4)
Miłość
(4)
Motywacja
(4)
Organizacja
(4)
Patologia społeczna
(4)
Przywództwo
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Mężczyzna
(3)
Negocjacje
(3)
Płeć
(3)
Rodzina
(3)
Socjologia
(3)
Zarządzanie
(3)
Kobieta
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Osobowość
(2)
Postawy
(2)
Przemoc
(2)
Psychologia
(2)
Wartość
(2)
Wrogość
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Administracja
(1)
Agresywność
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autorytet
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Etyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Facebook
(1)
Godność ludzka
(1)
Integracja społeczna
(1)
Interakcja społeczna
(1)
Internet
(1)
Język
(1)
Klasa szkolna (socjol.)
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja symboliczna
(1)
Konflikt pokoleń
(1)
Konformizm
(1)
Korupcja
(1)
Kryzys wieku średniego
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacji
(1)
Liderzy lokalni
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metodologia
(1)
Naród
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjajce
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Ojcostwo
(1)
Oświata
(1)
Państwo
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Perswazja
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Polityka
(1)
Polska
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Porządek społeczny
(1)
Poznanie
(1)
Pracoholizm
(1)
Prognozy -- metody -- podręcznik
(1)
Propadanda
(1)
Przestrzeń
(1)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy - Europa - od 2005 r.
(1)
Przyjaźń
(1)
Przywódcy i głowy państw
(1)
Psychologia -- metodologia
(1)
Reklama
(1)
Retoryka
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rola społeczna
(1)
Samopoznanie
(1)
Subject: time
1989-
(4)
2001-0
(3)
1945-
(1)
Genre/Form
Literatura
(1)
53 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-86989-77-7
1. Wstępy, 2. Zespoły, 3. Scena i kulisy, 4. Role poboczne, 5. Komunikaty nie w stylu przedstawienia, 6. Sztuka manipulowana wrażeniami, 7. Wnioski
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-313-6
1. Nowe warunki działania biznesu , 2. Programowanie przyszłości biznesu , 3. Pracownicy jako kapitał organizacji , 4. Strategiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi , 5. Zachowania ludzi w organizacji , 6. Nowe zasady współdziałania ludzi w organizacji , 7. Wprowadzanie zmian i doskonalenie kultury organizacji , 8. Nowe zasady prowadzenia biznesu , 9. Nowe zadania i kryteria oceny menedżerów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Nowe Tendencje w Psychologii / przewod. KR Jerzy Brzeziński ; Tom 16)
ISBN: 978-83-01-16080-7
1. Sieć jako środowisko działania: Internet a Zycie społeczne; Aktorzy, artefakty i procesy. Szkic społecznej psychologii cyberprzestrzeni; 2. Sieć jako medium komunikacji: Komunikacja za pośrednictwem komputera z punktu widzenia psychologii społecznej i poznawczej: teraźniejszość i przyszłość interakcji, opartych na technice; Cyber-atrakcyjność: rola komunikacji za pośrednictwem komputera w rozwoju relacji interpersonalnych; Przyczyny i skutki rozhamowanego zachowania w Internecie; Tworzenie się seksualności i tożsamości w młodzieżowych pogawędkach w sieci; Ja w sieciowych stronach domowych: gender, tożsamość i władza w cyberprzestrzeni; 3. Diagnozowanie i terapia w sieci: Od Elizy do Internetu: krótka historia diagnozowania za pomocą komputerów; Testowanie i diagnozowanie za pomocą Internetu; Cyberpsychologia spotyka psychologię kliniczną- pojawienie się e-terapii w opiece nad zdrowiem psychicznym; Interwencje dotyczące zaburzeń wynikających z nadużywania substancji psychoaktywnych za pomocą sieci: przegląd jakościowy; Mity i rzeczywistość pracy klinicznej w sieci (online); 4. Sieć zagrożeń: Gratyfikacja w Internecie a uzależnienia: korzystanie i nadużywanie nowych mediów; Poznawczo-behawioralny model patologicznego używania Internetu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-233-2343-3
1. Kulturowe podłoże potrzeb i różnorodności sposobów ich zaspokajania, 2. Wzory kształtowania więzi grupowej i tożsamości kulturowej jednostek, 3. Profile kultury, 4. Postrzeganie innych i komunikacja międzykulturowa, 5. sSposoby definiowania innych, 6. Modele interpersonalnych stosunków międzykulturowych, 7. Wielokulturowość i pluralizm, 8. Komunikacja międzykulturowa w globalizującym się świecie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-61991-99-1
1. Gratulacja, przemyślenia, opinie: Jerzy Kopel o zniewolonej konsumpcji; Treści psychologiczne w pracach naukowych prof. dr. Jerzego Kopla; Motyw społecznego w pracach Profesora Jerzego Kopla; 2. Realia współczesnego społeczeństwa a teoria i praktyka dialogu: Kultura jako czynnik zrównoważonego rozwoju społeczeństwa informacyjnego; Ideologiczne tworzenie rzeczywistości społecznej; Homo consumens; Dealer i klient. O istocie dialogu; 3. Dialog w perspektywie człowieczeństwa- od narodzin do starości człowieka: Dialog a kształtowanie poczucia odpowiedzialności; Psychologia dialogu; Dialog w perspektywie osobowej; Dziecko jako podmiot dialogu w rodzinie; Tworzenie podstaw dla partycypacji osób starszych w życiu społecznym; W trosce o kulturę fizyczną młodego pokolenia polaków; O dialogach, sąsiedztwach literackich i życiowym poszukiwań Jana Pawła II i ks. Jana Twardowskiego; 4. Dialog jako podstawa skutecznej komunikacji: Dialogiczność relacji ze studentami a założenia grzeczności językowej; Swoboda i granice dialogu w Internecie; Dialog lektur a dialog pokoleń; 5. Dialog w dyskursach politycznych: O (nie)możliwości dialogu z komunistami u progu tzw. polski Ludowej- prawnika uwagi luźne; Lekcja Modzelewskiego; Kazimierz Ślęczka- Czy wolno emigrować? (Kilka słów o patriotyzmie); Autonomia terytorialna- płaszczyzna dialogu czy konfliktów?; Wprowadzenie do kapitalizmu państwowego; Dialog jako niezbędny element sprawnego (prawidłowego) funkcjonowania gminy; 6. Dialog w rozważaniach prawnych: Nie ma ugody bez dialogu; Work-life balance jako przestrzeń do dialogu pomiędzy pracownikiem a (odpowiedzialnym) pracodawcą; Dialog interpersonalny i dyskurs prawniczy w mediacji; inicjatywa ludowa jako instytucja dialogu społecznego; Z problematyki korupcji w administracji publicznej; 7. Reminiscencje dialogu w naukach społecznych i praktyce/codzienności współczesnego życia: Historia nauki z medycyną i edukacją w tle; Zastosowanie prostej regresji liniowej w badaniach w naukach społecznych; Kobiety w męskim świecie. Dialog warunkiem osiągnięcia prawdziwej równości płci; Analiza udziału systemów ratowniczych w zarządzaniu kryzysowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-919886-9-4
1. Stres zawodowy - grunt do rozwoju mobbingu, 2. Sposoby komunikacji interpersonalnej a typy zachowań, 3. Kontrolowanie emocji podczas rozmowy, 4. Zachowanie wobec czynnego lub biernego ataku ze strony przełożonego, 5. Na czym polega zjawisko mobbingu?, 6. Jakie koszty ponosi organizacja, 7. Wprowadzenie w prawną problematykę mobbingu, 8. Rozwiązania szczegółowe - mobbing, naruszenie dóbr osobistych, dyskryminacja ze strony podmiotu zatrudniającego, 9. Mobbing ze strony współpracowników, 10. Postępowanie przed sądem pracy, 11. Mobbing w prawie karnym oraz w prawie wykroczeń
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Socjologia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 38)
ISBN: 83-232-1305-4
Cz.I Teoretyczna problematyka relacji międzypokoleniowych: 1. Pokolenie, 2. Rodzina a pokolenie, 3. Młodzież - kultura młodzieżowa - pokolenie, 4. Pokolenie Końca Wieku, 5. Pokolenie a jakość życia. Cz.II Charkaterystyka relacji międzypokoleniowych w rodzinach pochodzenia Pokolenia Końca Wieku: 6. Założenia metodologiczne, 7. Charkaterystyka badanej populacji, 8. Rodzina jako sposób bycia dwóch pokoleń w świecie życia codziennego, 9. Cechy systemu napięć pomiędzy pokoleniami w rodzinie, 10. Dynamika relacji międzypokoleniowych a jakość życia rodzinnego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88840-78-9
1. Role : role męskie, role kobiece, niejasne role kobiet i mężczyzn. 2. Porozumiewanie się kobiet i mężczyzn : komunikowanie się mężczyzn i kobiet, bariery w komunikowaniu się kobiet i mężczyzn. 3. Uważne słuchanie : style słuchania, ukryte przekazy, ukryte programy, czyli mechanizmy obronne, 4. Budowanie zdrowych relacji między kobietą a mężczyzną, 5. Kobieta, mężczyzna i miłość
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7601-510-1
1. Strategia komunikacji; 2. Część pisemna: właściwa struktura; 3. Część pisemna: kwestie ogólne; 4. Część pisemna: kwestie szczegółowe; 5. Część ustna: struktura werbalna; 6. Część ustna: pomoce wizualne; 7. Część ustna: umiejętności niewrebalne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87957-79-8
Przyczyny i konsekwencje konfliktów interpersonalnych; Konfliktowy szef; Trudności w relacjach ze współpracownikami; Trudności w relacjach na płaszczyźnie zawodowej; Nękanie w miejscu pracy; Kiedy konflikty się utrzymują.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Przyczyny i konsekwencje konfliktów interpersonalnych; Konfliktowy szef; Trudności w relacjach ze współpracownikami; Trudności w relacjach na płaszczyźnie zawodowej; Nękanie w miejscu pracy; Kiedy konflikty się utrzymują.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 182/2000)
ISBN: 83-7291-001-4
1. Klimat organizacyjny- jak powstaje i czym jest w przedsiębiorstwie; Pojęcie klimatu; Przypisywanie znaczenia zdarzeniom organizacyjnym; Koncepcja strukturalna formowania się klimatu; Koncepcja percepcyjna klimatu; Koncepcja interakcyjna klimatu; Koncepcja kulturowa klimatu; Klimat organizacyjny i poziom wykonania zadań. 2. Pracownik jako przedmiot oddziaływań przedsiębiorstwa: Restrukturyzacja i kierowanie zespołami pracowniczymi; Polityka kadrowa czy kreowanie człowieka twórczego; Gospodarowanie zasobami ludzkimi czy obsługiwanie pracowników. 3. Tworzenie układu społecznego organizacji: Adaptacja pracownika; Socjalizacja; Wsparcie społeczne i organizacyjne; Relacje przełożony-podwładny; Pomaganie w pracy; Zachowania obywatelskie. 4. Kształtowanie stosunków władzy w organizacji: Pojęcie władzy i jej badanie; Analiza transakcyjna jako metoda diagnozy i terapii; Pojęcie stosunków władzy; Stosunki wymuszonego podporządkowania i dominacji; Stosunki inicjacji i animacji; Stosunki współudziału we władzy. 5. Konflikt, komunikacja i negocjacje: Zachowania językowe i komunikacyjne; Negocjacje w zarządzaniu; Negocjacje i psychologia kierowania; Negocjacje kontynuacją kooperacji; Negocjacje jako działania intelektualne; Emocje negocjatorów; Motywacja wyboru strategii negocjacyjnej; Czynności komunikowania się - rozmowa; Cechy postaw negocjacyjnych kierowników i pracowników. 6. Zamiana, przystosowanie i uczenie się organizacji: Przystosowanie; Uczenie się organizacji; Zmiany adaptacyjne organizacji; Uczenie się pracy na nowym stanowisku;; Uczenie się pracy kierowniczej; Klimat uczenia się kierowania; Trzy metody badania uczenia się organizacji. 7. Badania własne- cechy organizacji, gotowość do zmian i klimat organizacyjny: Przedmiot badań własnych Metody badań; Próby badawcze; Charakterystyka badanej grupy A1; Charakterystyka badanej grupy B1; Podstawowe wyniki badań; Uwarunkowania organizacyjne funkcjonowania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania informacyjne i komunikacyjne; Podejmowanie decyzji; System motywowania; Warunki dokonywania zmian w przedsiębiorstwie; Ocena wyników działalności przedsiębiorstwa i jego miejsca na rynku; Zmienne demograficzne; Związki korelacyjne; Zmienne niezależne i zależne. Dodatek- Ćwiczenia kierownicze: Diagnoza wsparcia organizacyjnego; Interpretacja zachowania w sytuacjach trudnych; Kierownik w sytuacji pomocy; Kultura ustawicznego uczenia się; Postawy obronne w uczeniu się; Ocena wykorzystania czynników rozwojowych w pracy kierowniczej; Uczenie się kierowania w trakcie pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89964-12-0
1.Nauka, podział nauk, praca naukowa, 2.Nauki społeczne, 3.Stosunki międzynarodwe i nauka o stosunkach międzynarodowych, 4.Rankingi i ratingi w badaniu stosunków międzynarodowych, 5.Modelowanie i pomiar w badanich stosunków międzynarodowych, 6.Metody i modele ideowe (heurystyczne) oraz quasioperacyjne, 7.Metody i modele operacyjne, 8.Zastosowanie syntetycznych miar potęgi w analizach strategicznych, 9.Prognozowanie na podstawie modeli. Symulacja i scenariusze, 10.Podejście i metody systemowe, 11.Metody socjopsychologiczne, 12.Etyczne aspekty badań stosunków międzynarodowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7308-825-2
Cz. I Problematyka badań 1. Męskość jako kategoria kulturowo-społeczna 2. Procedura badawcza Cz. II Kryzys przełomu połowy życia u mężczyzn. 3. Kryzys połowy życia a zadania rozwojowe 4. Specyfika okresu pożegnania z młodością u mężczyzn Cz. III Między domem a pracą 5. Praca zawodowa 6. Czas wolny 7. Obowiązki domowe Cz. IV Relacje interpersonalne 8. Męska przyjaźń 9. Mąż/partner - związki z kobietami/małżeństwo 10. Ojciec- ojcostwo i relacje z dziećmi 11. Syn/zięć - relacje z rodzicami
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; Nr 397)
ISBN: 83-7271-302-2
1. Typy postaw wobec osób postrzeganych jako one, 2. Determinanty procesu społecznego i poznawania ludzi, 3. Komponenty postaw nietolerancyjnych, 4. Metodologiczne podstawy badań własnych, 5. Kierunki badań empirycznych nad postawami wobec osób postrzeganych jako inne, 6. Postawy młodzieży licealnej wobec osób postrzeganych jako inne w świetle badań własnych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-918585-5-3
1. Mobbing- zaprzeczenie solidarności, 2. Czy to już mobbing?, 3. Mobbing- charakterystyka zjawiska, 4. Jak walczyć z dyskryminacją i nękaniem, 5. Czynniki utrudniające walkę z mobbingiem, 6. Raport z badań przeprowadzonych w 2002 r. w Polsce, 7. Gdzie możesz uzyskać pomoc?, 8. Rady praktyczne, 9. 14 rad dla mobbingowanego zamiast podsumowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
Mobbing : aspekty prawne / Maciej Chakowski. - Bydgoszcz [i in.] : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2005. - 84 s. ; 21 cm.
ISBN: 83-89073-67-6
1. Pojęcie, zakres i skutki mobbingu, 2. Regulacja prawna mobbingu w wybranych krajach europejskich i drogi jej rozwoju w Unii Europejskiej, 3. Regulacja prawna mobbingu w stanach Zjednoczonych i Kanadzie, 4. Regulacja prawna mobbingu w Polsce, 5. Wewnętrzna polityka antymobbingowa
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (2 egz.)
Book
In basket
Mobbing : aspekty prawno-organizacyjne / Maciej Chakowski. - Wyd. 2 - Bydgoszcz [i in.] : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2011. - 145, [1] s. ; 21 cm.
ISBN: 978-83-61668-32-9
1. Pojęcie, zakres, przyczyny i skutki mobbingu w organizacji; 2. Mobbing a konflikt w organizacji; 3. Mobbing a style zarządzania; 4. Regulacja prawna mobbingu w wybranych krajach europejskich i drogi jej rozwoju w Unii europejskiej; 5. Regulacja prawna mobbingu w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie; 6. Regulacja prawna mobbingu w Polsce- możliwe drogi rozwiązania problemu na poziomie organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów. - Gliwice : Helion, 2005. - 225, [6] s. ; 22 cm.
ISBN: 83-7361-909-7
1. Zarządzanie różnicami; 2. Zespół, którego nie było; 3. Pogodzić skłócone zespoły; 4. Nie możesz pozwolić sobie na przegraną: negocjacje z klientami; 5. Negocjacje jako źródło przewagi konkurencyjnej; 6. Skąd biorą się tarcia na linii konsultanci-klienci?; 7. Pięć technik polubownego rozstrzygania sporów; 8. Rozstrzyganie sporów poza sądem: kiedy się to opłaca, a kiedy nie?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 978-83-264-0189-3
1. Znaczenie ról zespołowych, 2. Zespół w krzyżowym ogniu pytań, 3. Zespół czy grupa?, 4. Zrozumieć rolę pracy, 5. Czym naprawdę jest różowa praca, 6. Formuły spotkań, 7. Co się stało z delegowaniem uprawnień?, 8. Nagrody i płace, 9. Wartość dodana do pracy, 10. Informacyjne sprzężenie zwrotne i praca w sieci, 11. Podejmowanie decyzji i dojrzały zespół, 12. Paradoks zarządzania, 13. Superorganizm - model organizacji pracy, 14. Od grup do supergrup, 15. Zróbmy krok we właściwym kierunku, 16. Węże i drabiny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again