Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(46)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(46)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(36)
tylko na miejscu
(27)
Placówka
Wypożyczalnia
(36)
Czytelnia
(27)
Autor
Schulz von Thun Friedemann
(5)
Włodyga Piotr
(5)
Suchar Marek (1954- )
(4)
Izdebski Mateusz
(3)
Jong Peter De
(3)
Kim Berg Insoo
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Barański Jarosław
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Bartmiński Jerzy
(1)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Benien Karl
(1)
Camp Richaurd
(1)
Chrzanowska Magdalena
(1)
Cybulko Anna
(1)
De Bono Edward (1933-2021)
(1)
Degen Ursula
(1)
Dudkiewicz Michał
(1)
Fiut Ignacy Stanisław
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Geller Tatiana
(1)
Gerstmann Stanisław (1911-1983)
(1)
Griffin Em
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hardy Doug
(1)
Hars Verena
(1)
Hodgson Susan
(1)
Izdebski Paweł (1958-2021)
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Janisz Krzysztof
(1)
Jarecki Wojciech
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kalandyk Mariusz
(1)
Kardaszewski Jacek
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Korbecki Marek
(1)
Korzeniewska Justyna
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalczyk Małgorzata
(1)
Kowalewski Paweł
(1)
Krawczyk Jacek
(1)
Krzemień-Rusche Joanna
(1)
Kubińska Olga
(1)
Kubiński Wojciech
(1)
Kubski Grzegorz
(1)
Kulczycka Luiza
(1)
Langer Inghard
(1)
Lany Magdalena
(1)
Legeżyńska Anna
(1)
Litwińczuk Grażyna
(1)
Majer-Baranowska Urszula
(1)
Mayer Robert
(1)
Mielhorski Robert
(1)
Mironowicz Katarzyna
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Młynarz Miłosz
(1)
Olbrych Wiesława
(1)
Payne Tim
(1)
Peel Malcolm
(1)
Perchthaler Arleta
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Puta Agnieszka
(1)
Rozmiarek Joanna
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Simonetti Jack L
(1)
Skawiński Damian
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Steciwko Andrzej
(1)
Suchańska Anna
(1)
Sulikowski Andrzej
(1)
Szczęsny Stanisław
(1)
Sztobryn Joanna
(1)
Tausch Reinhard
(1)
Taylor Jeff
(1)
Thomann Christoph
(1)
Thomson Peter
(1)
Trysińska Magdalena
(1)
Utracka Dorota
(1)
Vielhaber Mary E
(1)
Waszyński Edmund
(1)
Wood Robert
(1)
Wróbel Paulina
(1)
Węgrzyniak Anna
(1)
Yate Martin John
(1)
Ziontek Artur
(1)
Zvonareva Lola Utkirovna
(1)
Zwoliński Andrzej
(1)
Świegocki Kazimierz
(1)
Świerzyński Robert
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(3)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(47)
Język
polski
(47)
Temat
Rozmowa kwalifikacyjna
(20)
Rozmowa
(18)
Zatrudnienie
(15)
Komunikacja społeczna
(13)
Kadry
(10)
Życiorysy urzędowe
(6)
Praca
(5)
Interakcje społeczne
(4)
Rekrutacja pracowników
(4)
Rynek pracy
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Assessment center
(3)
Internet
(3)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(3)
List motywacyjny
(3)
Ocena pracowników
(3)
Psychologia
(3)
Psychoterapia
(3)
Rozmowa -- psychologia
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Grupy społeczne
(2)
Język
(2)
Język polski
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Konflikt
(2)
Korespondencja urzędowa
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Alkoholizm
(1)
Bezrobocie
(1)
Chorzy
(1)
Dyskusja
(1)
Etyka lekarska
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konsumenci
(1)
Kultura masowa
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie
(1)
Negocjacje
(1)
Obsługa klienta
(1)
Oceny pracowników
(1)
Organizacja
(1)
Osobowość
(1)
Perswazja
(1)
Pisanie
(1)
Polityka
(1)
Polityka zatrudnienia
(1)
Poradnictwo
(1)
Prawo pracy
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia lekarska
(1)
Płaca
(1)
Płeć
(1)
Retoryka
(1)
Rozmowa telefoniczna
(1)
Rozmowa towarzyska
(1)
Rozmowy w toku (widowisko)
(1)
Samowychowanie
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Stosunki interpesonalne
(1)
Słuchanie
(1)
Talk show
(1)
Uczucia
(1)
Widowiska telewizyjne
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Świegocki, Kazimierz (1943- )
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Antologia
(1)
Esej
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
47 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Interakcja językowa i jej uwarunkowania. Perspektywa lingwistyczna, 2. Bariery komunikacji: indywidualne, grupowe i społeczne, 3. Jak Polka z Polakiem - językowe bariery w komunikacji pomiędzy płciami, 4. Czy gramatyka może przeszkadzać w rozmowie kobiety i mężczyzny?, 5. O porozumiewaniu się w szkole, 6. Myśli nieuczesane o deficytach komunikacyjnych funkcji prawa, 7. Komunikacja w Kościele współczesnym. Bariery i pomosty, 8. Słowa sztandarowe we współczesnych dyskursach Polaków o tym, co najważniejsze, 9. Cóż to jest prawda? Kryzys wiarygodności słowa we współczesnym dyskursie publicznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
1. Społeczeństwo konsumpcyjne, 2. Homo consumens, 3. Życie jako szereg konsumenckich wyborów, 4. Poszukiwanie godności w świecie konsumpcji, 5. Konsumpcja jako powołanie?, 6. Konsumpcjonizm jako gromadzenie wrażeń, 7. Zasada rzeczywistości i zasada przyjemności ubijają interes, 8. Wybór gwarancji, gwarantowany wybór, 9. Konsumpcja jako remedium na niepokoje i lęki, 10. Praca oceniana przez estetykę, 11. Wolność do konsumpcji, 12. Kultura płynnej nowoczesności, 13. Nie wypaść z obiegu, 14. Zakupy jako egzorcyzm, 15. Robienie zakupów, 16. Karta kredytowa i życie na kredyt, 17. Syndrom niecierpliwości, 18. Od zdrowia do "sprawności fizycznej", 19. Funkcje spożywczo-ludyczne, 20. Ponowoczesna niepewność i poradnictwo, 21. Eastenders i wchodzenie w książki, 22. Seks, erotyzm i ekspertyza, 23. Powinowactwo a "bycie razem", 24. Tymczasowość związków międzyludzkich, 25. Dzieci i uczuciowa konsumpcja, 26. Jane Fonda i nadmiar autorytetów, 27. Rozrywka - strategia godzenia się z nieuchronną śmiercią, 28. Kultura jako spółdzielnia spożywcza, 29. Masowa produkcja kopii, 30. Czy po epoce panopticonu jest jakieś życie?, 31. Telewizja : bycie świadkiem bez możliwości działania, 32. Nowe media i nieobecność oryginału, 33. Świat z telewizją, świat w telewizji, 34. Celebrity, 35. Nowy i stary Wielki Brat, 36. Reality show - model współczesności, 37. Rzeczywistość a telewizyjna inscenizacja, 38. Bierni widzowie, 39. Telewizyjne obrazy cierpienia, 40. Obcy w telemieście, 41. Lokalna bieda w globalnych mediach, 42. Architektura lęku, 43. Włóczęga i turysta : typy ponowoczesne, 44. Turystyka i włóczęga, 45. Mobilni i niemobilni w społeczeństwie, 46. Bycie ubogim w społeczeństwie konsumpcyjnym, 47. Wybrakowani konsumenci, Wywiad: Kultura do spożycia na miejscu. Z Zygmuntem Baumanem rozmawia Wojciech J. Burszta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: I. Poezja Kazimierza Świegockiego - inspiracje i odczytania: Aryman mści się. O poezji Kazimierza Świegockiego; Liryka cyklu hermeneutycznego. Poeta wobec Bóstwa jako jeden z tematów wierszy Kazimierza Świegockiego.; Kamień i czas. O metafizycznych rubieżach poezji Kazimierza Świegockiego.; Obrazy i symbole w poezji Kazimierza Świegockiego.; Rozmowa życia ze śmiercią w poezji Konstantina Balmonta i Kazimierza Świegockiego.; Najbardziej bezbronne ze wszystkich zwierząt (kod zoomorficzny w poezji Kazimierza Świegockiego).; Poezja Kazimierza Świegockiego wobec gatunków literackich i artystycznych.; Poeta na scenie istnienia. II. Od wiersza do poematu - interpretacje: Ontologiczne ślady. Rozmowa z królową Kazimierza Świegockiego.; Kazimierza Świegockiego tajemnica istnienia (na podstawie poematu Bóg, szatan, człowiek i Równina); Egzorcyzmy nad zaklętym lasem. III. Kazimierze Świegocki jako eseista i badacz: Warsztat krytycznoliteracki Kazimierza Świegockiego; Metoda historycznoliteracka Kazimierza Świegockiego.; Antropologia literacka jako narzędzie. IV. Horyzonty autointerpretacji: Autointerpretacje.; Jesieninowskie powinowactwa?; Gnothi seauton. Rozmowa poety z samym sobą. V. Rozmowy z Kazimierzem Świegockim: Z Kazimierzem Świegockim rozmawia Wiesława Olbrych-Nawrocka.; O poezji metafizycznej i kulturze z Kazimierzem Świegockim rozmawiają Stanisław Szczęsny i Artur Ziontek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik)
Zawiera: Słowo od autora; Wprowadzenie; Podstawowe operacje zainteresowania; Siły napędowe zainteresowania; Interakcja; Podsumowanie; Informacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I: Podstawowe zasady poszukiwania pracy. 1. Bądź bezkompromisowy! 2. Podstawa FAME. 3. Dobra praca, dobre życie. 4. Mechanizmy rekrutacji. 5. Osoby pomocne w poszukiwaniu pracy. 6. Kim jesteś? Cz. II: Przygotowanie. 7. Plan poszukiwania pracy. 8. Portfolio poszukiwania pracy. 9. Twoja autoprezentacja. 10. Atrakcyjny życiorys zawodowy. 11. Listy motywacyjne i intencyjne. Cz. III: Rynek pracy. 12. Zbieranie informacji. 13. Znajdowanie i kreowanie możliwości. 14. Budowanie sieci kontaktów. Cz. IV: Otrzymanie oferty pracy. 15. Rozmowa kwalifikacyjna. 16. Negocjowanie umowy. 17. Okres przejściowy. 18. Nietypowe sytuacje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Gazety Wyborczej. 6 Kroków do Nowej Pracy ; 4)
Wprowadzenie; 1. Przygotowujemy się do rozmowy kwalifikacyjnej- pierwsze działania; 2. Rodzaje rozmów kwalifikacyjnych; 3. Nie dajmy się zaskoczyć- czyli jak odpowiadać na pytania; 4. Jak skutecznie zaprezentować się pracodawcy; 5. Co po rozmowie kwalifikacyjnej; Krótkie podsumowanie tajników rozmowy kwalifikacyjnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wstępne , 2. Sytuacja komunikacyjna w telewizji i internecie a język polityków , 3. Nawiązywanie i rozwiązywanie kontaktu - czyli o powitaniach i pożegnaniach w języku polityków , 4. Zwroty do adresata w języku polityków , 5. Wartościowanie w języku polityków , 6. Język potoczny a oficjalna sytuacja komunikacyjna , 7. Język potoczny a oficjalna sytuacja komunikacyjna , 7. Sztuka przekonywania a język polityków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Zjawiska psychiczne w komunikacji międzyludzkiej, R.2 Prowadzenie rozmowy, R.3 Rozmowy z pracownikami i kolegami uzależnionymi od alkoholu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dziecko, czyli kto? Co moje dziecko chce mi powiedzieć bez słów? Ustalanie przez dziecko terytorium i strefy wpływów w rodzinie; Kim jestem? Ja i moje "ja"; 2. Dziecko, czyli co robić?! Jak reagować na pytania i żądania dzieci? Kłopotliwe żądania dzieci; Relacje z rodzicami; Relacje z rodzeństwem; Relacje z rówieśnikami; 3. Dziecko, czyli obiekt dociekań naukowych. Co specjaliści mówią o moim dziecku i o mnie jako rodzicu? Świat emocji dziecka; Wychowanie bezstresowe a stawianie granic. Zasada: przyjaciel, sprzymierzeniec czy wróg dziecka; Nagradzanie- karanie, jaka jest między nimi granica; Zakończenie. Rodzic wobec dziecięcego "Ja! Moje! Daj!".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Wyjątkowe cechy książki; Szczególne cechy trzeciego wydania; Szczególne cechy każdego rozdziału; Podziękowania; Część I. Podstawy komunikacji. Rozdział 1. Wprowadzenie do komunikacji 1. Czym jest komunikacja?; 2. Modele komunikacji; 3. Założenia dotyczące komunikacji; 4. Znaczenie komunikacji; Rozdział 2. Model kompetencji komunikacyjnej 1. Czym jest kompetencja komunikacyjna?; 2. Składniki modelu kompetencji komunikacyjnej; 3. Procesualny model kompetencji komunikacyjnej; Rozdział 3. Percepcja, kultura i Ja 1. Czym jest spostrzeganie?; 2. Wpływ kultury na spostrzeganie; 3. Rozwijanie struktury Ja; 4. Ujawnianie Ja innym; 5. Sprostanie wyzwaniom dla spostrzegania. Rozdział 4. Kompetencja językowa 1. Czym jest język?’ 2. Funkcje języka; 3. Pokonywanie wyzwań dla kompetencji językowej. Rozdział 5. Kompetencje w komunikacji niewerbalnej 1. Czym jest komunikacja niewerbalna?; 2. Funkcje komunikacji niewerbalnej; 3. Typy przekazów niewerbalnych; 4. Sprostanie wyzwaniom dla komunikacji niewerbalnej. Rozdział 6. Kompetencje w słuchaniu 1. Czym jest słuchanie?; 2. Rodzaje słuchania; 3. Pokonywanie wyzwań dla kompetencji w słuchaniu. Część II. Komunikacja interpersonalna. Rozdział 7. Komunikacja interpersonalna: wiedza 1. Czym jest komunikacja interpersonalna?; 2. Wiedza deklaratywna a komunikacja interpersonalna; 3. Pokonywanie trudności w relacjach interpersonalnych. Rozdział 8. Komunikacja interpersonalna: umiejętności 1. Istota umiejętności interpersonalnych; 2. Pokonywanie trudności związanych z umiejętnościami komunikacji interpersonalnej. Część III. Komunikacja w małej grupie i przywództwo. Rozdział 9. Małe grupy i podejmowanie decyzji. Wiedza i umiejętności 1. Czym jest mała grupa?; 2. Podejmowanie decyzji przez grupę; 3. Umiejętności zadaniowe w procesie decyzyjnym; 4. Przezwyciężanie trudności związanych z podejmowaniem decyzji. Rozdział 10. Przywództwo w małych grupach. Wiedza i umiejętności 1. Co to jest przywództwo?; 2. Radzenie sobie z trudnościami związanymi z kompetentnym przywództwem. Część IV. Wystąpienia publiczne. Rozdział 11. Przygotowanie wystąpienia publicznego. Rozwijanie wiedzy 1. Retoryka i historia wystąpień publicznych; 2. Czym jest wystąpienie publiczne?; 3. Analiza publiczności i sytuacji; 4. Wybór i zawężenie tematu; 5. Określenie celu i sformułowania tezy wystąpienia; 6. Zebranie materiałów pomocniczych; 7. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia. Rozdział 12. Prezentacja wystąpienia. Rozwijanie umiejętności 1. Kompetentna i wiarygodna prezentacja; 2. Użycie słów; 3. Użycie głosu; 4. Poprawne i właściwe mówienie; 5. Komunikacja niewerbalna w wystąpieniach publicznych; 6. Zastosowanie pomocy wizualnych; 7. Przezwyciężanie trudności związanych z kompetentnym prezentowaniem wystąpień publicznych. Rozdział 13. Wystąpienia informacyjne 1. Zrozumienie istoty wystąpień informacyjnych; 2. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia informacyjnego; 3. Materiały pomocnicze w wystąpieniu informacyjnym; 4. Etyka a wystąpienia informacyjne; 5. Radzenie sobie z trudnościami dotyczącymi wystąpień informacyjnych. Rozdział 14. Wystąpienia perswazyjne 1. Zrozumienie istoty wystąpień perswazyjnych; 2. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia perswazyjnych; 3. Wzmocnienie perswazyjności argumentacji; 4. Wystąpienia perswazyjne a etyka; 5. Radzenie sobie z wyzwaniami dla wystąpień perswazyjnych. Część V. Komunikacja XXI wieku Rozdział 15. Komunikacja masowa i konwergencja mediów 1. Media i komunikacja masowa: od modelu jeden-do-jednego do modelu jeden-do-wielu; 2. Konwergencja mediów: od modelu jeden-do-wielu do modelu jeden-do-kogokolwiek; 3. Kompetencje w zakresie komunikacji za pośrednictwem komputera; 4. Przezwyciężanie trudności w komunikowaniu się za pośrednictwem komputera. Słowniczek; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: Część I. Zasady komunikowania międzyludzkiego. 1: Ogólne zasady porozumiewania się. Część II. Komunikowanie się lekarza z pacjentem. 2: Porozumiewanie się lekarza z pacjentem i pacjenta z lekarzem; 3: Empatia a relacja lekarz-pacjent; 4: Psychologiczne aspekty jatropatogenii; 5: Komunikowanie werbalne i niewerbalne; 6: Przestrzeń gabinetu lekarskiego jako warunek komunikowania się; 7: Zachowanie intymności pacjentki w gabinecie ginekologicznym; 8: Przestrzeganie zaleceń lekarskich; 9: Zasady komunikowania się lekarza z pacjentem z uwzględnieniem przewlekle i ciężko chorego; 10: Rozmowa z nieuleczalnie chorym; 11: Choroba jako dewiacja społeczna i jej znaczenie w komunikowaniu się lekarza z pacjentem; 12: Wyznaczniki efektywności postępowania lekarskiego w oczach pacjenta; 13: Potrzeby i oczekiwania pacjentów objętych opieką lekarza rodzinnego; 14: Czynniki wpływające na jakoś komunikowania się lekarza z pacjentem i jego rodziną lub najbliższym mu otoczeniem. Część III. Etyczne i prawne aspekty komunikowania się lekarza z pacjentem. 15: Troska, zaufanie i sprawiedliwość jako wartości ustanawiające w etyce medycznej; 16: Między deontologią a autonomią pacjenta. O granicach słuszności wzajemnych roszczeń pacjenta i lekarza; 17: Drugi język medykalizacji; 18: Bioetyczny kontekst zakłóceń w komunikowaniu się lekarza z pacjentem; 19: Podstawy prawne komunikowania się w medycynie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Interdyscyplinarna Seria Akademicka)
1. Wprowadzenie. Część I: Polacy i inni. 1. Obywatele świata. O znaczeniu i wartości pracy menadżerów międzykulturowych. 2. O wizerunku i rożsamości Automovilistico Company Poland. 3. Przedsionek prawdziwego świata: etnografia międzynarodowego stowarzyszenia studenckiego.Część II: Szefowie, zespoły, wizje. 4. Warszawskie plemię: Team-building i szkolenia. 5. Wiedza explicite a wiedza w działaniu w pracy konsultanta. 6. Kapłan, wizja i zakon, czyli zarządzanie świątynią sztuki. 7. Proces rekrutacji - realia. Część III: Ideały, mity, archetypy. 8. Dekalog badacza-pielgrzyma, czyli trochę doświadczeń z obserwacji bardzo uczestniczącej. 9. Klan spółdzielców - opowieść o pewnym warszawskim sklepie. 10. Filadelfia - organizowanie jako walka na murach oblężonej twierdzy. 11. Społeczne konstruowanie miejsca pracy. 12. Harcerski autorytet - istota oraz kształtowanie. Część IV: W poszukiwaniu tożsamości. 13. "Drugi Dom?" Etnografia organizacji humanitarnej. 14. W poszukiwaniu organizacji - zdrowe życie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Zewnętrzne uwarunkowania procesu rekrutacji i selekcji, 2. Kompetencje, czyli nic nowego pod słońcem, 3. Projektowanie procesu selekcji, 4. Jak przyciągać kandydatów (ale nie za wielu), 5. Projektowanie i screening formularzy aplikacyjnych, 6. Zasady przeprowadzania kompetencyjnych rozmów kwalifikacyjnych, 7. Kompetencyjne rozmowy kwalifikacyjne. Praktyka, 8. Metody psychometryczne a selekcja oparta na kompetencjach, 9. Ośrodki oceny, 10. Podejmowanie decyzji i ich ocena
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Cechy modelowego CV, 2. Trzy sposoby prezentacji własnej osoby, 3. Składniki podstawowe, 4. Doskonałe CV, 5. Pierwsza wersja, 6. Dzieło doskonałe, 7. Czy komputer lubi Twoje CV?, 8. Listy motywacyjne, 9. Napisałem CV. Co dalej?, 10. Życiorys
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Przegląd ogólny: Słowo o teorii; Ważenie słów Ernesta Bormanna: teoria symbolicznej konwergencji; Wytyczanie terytorium (siedem tradycji w dziedzinie teorii komunikacji). Cz.II Komunikacja interpersonalna: George Herbert Mead Symboliczny interakcjonizm; W. Barnett Pearce i Vernon Cronen: skoordynowane gospodarowanie znaczeniem; Judee Burgoon: teoria niespełnionych oczekiwań; David Buller i Judge Burgoon: teoria interpersonalna oszustwa; Refleksje etyczne; Przetwarzanie poznawcze; Jesse Delia: konstruktywizm; Kształtowanie związku; Teoria penetracji społecznej Irwina Altmana i Dalmasa Taylora; Teoria redukowania niepewności Charlesa Bergera; Utrzymywanie związku; Podejście interakcyjne Paula Watzlawicka; Dialektyka relacji Leslie Baxter i Barbary Montgomery;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Teoretyczne aspekty tworzenia kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach, 2.Przeprowadzanie rozmów z kandydatami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SZUKAĆ: Pierwsze kroki; CV i list motywacyjny, czyli zarzucanie wędki i przynęta; Rozmowa kwalifikacyjna, czyli bierz byka za rogi!; Assessment center (centrum szacowania), czyli wycieczka do jaskini lwa!. ZMIENIAĆ: Trąbka do odwrotu - po pracę marzeń marsz!; Własna działalność gospodarcza; Nietypowe, elastyczne formy zatrudnienia; Perspektywa na rynku pracy. UTRZYMAĆ: jak utrzymać posiadaną pracę; Wypalenie zawodowe i depresja. Twój pot nie może być daremny!; Elementy prawa pracy, czyli dobrze wiem, na czym stoję, Podstawowe informacje o "bezrobociu"; Stosunek pracy; PS Śmiesznoty z roboty
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Jak to wygrać?

Zastanawiało Cię kiedyś, co właściwie podlega negocjacjom? Otóż istotą negocjacji jest konflikt. W procesie mającym doprowadzić do porozumienia należy w mądry, satysfakcjonujący dla obu stron sposób zrealizować cele, które dla każdej z nich są różne. Muszą być różne - gdyby były identyczne, nie byłoby czego negocjować. Oto pierwsza prawda, którą należy zrozumieć przed przystąpieniem do negocjacji. Druga brzmi następująco: negocjacje zaczynają się o wiele wcześniej niż w momencie, gdy do nich siadamy. Podstawą do negocjowania kontraktu, porozumienia, ustaleń na przyszłość jest przeszłość - historia dotychczasowych negocjacji, marka, z jaką siadamy do stołu rozmów, pozycja na rynku, reputacja itd. Skutki negocjacji nie będą się ograniczać do warunków samego kontraktu. Będą długotrwałe, może nawet wpłyną na kształt firmy w kolejnych latach.

To tylko dwie z wielu negocjacyjnych prawd, które trzeba sobie uświadomić, nim się przystąpi do negocjowania czegokolwiek w pracy, życiu prywatnym czy też przestrzeni społecznej. Bo negocjujemy nieustannie. Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski, doświadczony trener negocjacji, mediator, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Dzięki temu podręcznikowi nie tylko zrozumiesz psychologiczne podstawy negocjacji, ale także nauczysz się korzystać ze zdobytej wiedzy tak, by procesy psychiczne zachodzące w umyśle Twojego negocjacyjnego partnera działały zawsze na Twoją korzyść.


Jako wieloletni szef HR w największych firmach w Europie coraz bardziej doceniam sztukę profesjonalnych negocjacji wewnętrznych. W książce Pawła Kowalewskiego Profesjonalne negocjacje można znaleźć wiele praktycznych rad dotyczących tego obszaru. Z pełną odpowiedzialnością mogę ją polecić pracownikom każdej firmy, a w szczególności działom HR, managementowi i działom handlowym.

Beata Paluchowska, Head of HR Poland & CEE


Jako RSM współpracuję z Pawłem Kowalewskim od wielu lat. Dzięki jego poradom i rekomendacjom negocjacyjnym wielokrotnie udawało mi się rozwiązywać bardzo trudne problemy, a w konsekwencji sprzedawać szybciej i więcej. Moim zdaniem książka Profesjonalne negocjacje powinna być obowiązkową lekturą każdej osoby, która dba o efektywność i skuteczność procesu sprzedaży.

Monika Malec, RSM TOP Thimm Opakowania


Doceniam bardzo praktyczne doświadczenie Pawła Kowalewskiego i mnóstwo odniesień do sytuacji z życia wziętych, które możemy znaleźć w książce. To podejście pozwala z pełną świadomością zastosować zdobytą wiedzę w biznesie. Książkę polecam wszystkim, niezależnie od działu, w którym pracują, czy roli, jaką spełniają. Komunikacja, w tym negocjacje, to klucz do porozumienia, efektywności, a także satysfakcji.

Magdalena Szaroleta, Sales Director, Raben Transport sp. z o.o.


Paweł Kowalewski to według mnie najlepszy ekspert w dziedzinie negocjacji w Polsce. Od lat współpracujemy w ramach innowacyjnych studiów podyplomowych Akademia Menedżera. Warsztaty Pawła zachwycają słuchaczy. Jego podejście do negocjacji jest nowoczesne, odnosi się do aktualnych odkryć psychologii, zmian społecznych i komunikacyjnych, a także nade wszystko jest esencją praktyki najskuteczniejszych negocjatorów. I taka też jest jego wyjątkowa książka: wyczekana, niezmiernie aktualna - myślę, że stanie się magnum opus wśród opracowań poświęconych negocjacjom w naszym kraju!

Tomasz Gordon, ekspert w zakresie psychologii zarządzania, pomysłodawca i koordynator Akademii Menedżera, autor bestselleru Nowa psychologia zarządzania

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Rekrutacja i selekcja personelu / Marek Suchar. - Wyd. 4. - Warszawa : C.H.Beck, 2018. - X, 131 s. : il. ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp: Rozpisanie charyzmy na procedury; 1. Przygotowanie procesu rekrutacji: 1.1. Schemat przebiegu procesów rekrutacyjno-selekcyjnych; 1.2. Diagnoza potrzeb personalnych; 1.3. Opis stanowiska: 1.3.1. Nazwa stanowiska; 1.3.2. Miejsce w strukturze organizacyjnej; 1.3.3. Zadania zawodowe; 1.3.4. Metody opisu stanowisk; 1.4. Profil kandydata: 1.4.1. Wykształcenie; 1.4.2. Doświadczenie zawodowe; 1.4.3. Fachowa wiedza i umiejętności dodatkowe; 1.4.4. Cechy psychologiczne; 1.4.5. Kwestionariusz profilu kandydata. 2. Pozyskiwanie kandydatów: 2.1. Wybór strategii rekrutacyjnej: rekrutacja wewnętrzna czy zewnętrzna: 2.1.1. Organizacja konkursy wewnętrznego; 2.2. Wynajęcie zewnętrznej firmy rekrutacyjnej: 2.2.1. Firmy rekrutacyjno-selekcyjne; 2.2.2. Firmy typu executive search; 2.2.3. Zasady współpracy z zewnętrzną firmą rekrutacyjną; 2.3. Wybór metody poszukiwań; 2.4. Ogłoszenia internetowe i prasowe; 2.5. Bazy danych; 2.6. Internet jako źródło kandydatów; 2.7. Poszukiwania bezpośrednie (direct search). 3. Selekcja: 3.1. Strategie selekcyjne. Selekcja negatywna i pozytywna; 3.2. Kryteria selekcyjne; 3.3. Wybór metody selekcji; 3.4. Selekcja na podstawie aplikacji; 3.5. Wywiady telefoniczne i videokonferencje; 3.6. Rozmowa kwalifikacyjna: 3.6.1. Sposób prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej; 3.7. Testy psychologiczne; 3.8. Assesment Center i grupowe metody badania przydatności; 3.9. Sprawdzanie referencji. 4. Przetwarzanie i wykorzystanie zdobytych informacji: 4.1. Końcowa ocena kandydatów; 4.2. Decyzje personalne. 5. Najnowsze trendy w selekcji i rekrutacji kandydatów: 5.1. Globalizacja rynku pracy i działań rekrutacyjnych; 5.2. Zmiany natury zajęć zawodowych i mechanizmów kariery; 5.3. :Marketingowe” podejście do działań rekrutacyjnych – employer branding; 5.4. Nowe technologie na usługach rekruterów – informatyzacja i internetyzacja; 5.5. Nowe koncepcje teoretyczne i wyniki naukowych badań empirycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej