Form of Work
Książki
(13)
Status
only on-site
(10)
available
(8)
Branch
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(10)
Author
Szczęsna Ewa
(2)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Gołębiewska Maria
(1)
Horodecka Amelia
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kowalski Tadeusz
(1)
Kołak Przemysław
(1)
Marecki Piotr
(1)
Mika Iwona Beata
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Sowa Jan
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Łaciak Beata
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(12)
Country
Poland
(13)
Language
Polish
(13)
Subject
Reklama
(11)
Kultura masowa
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Promocja handlowa
(2)
Radiofonia
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Telewizja
(2)
Controlling
(1)
Czasopisma
(1)
Dziecko
(1)
Globalizacja
(1)
Internet
(1)
Komunikacja drogowa - prawo
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kultura
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Nałóg
(1)
Niealimentacja
(1)
Osobowość
(1)
Polityka
(1)
Polityka społeczna
(1)
Polska
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Psychologia
(1)
Publicystyka polska
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Rynek pracy
(1)
Sponsoring
(1)
Spożycie
(1)
Spółki
(1)
Symbole
(1)
Teatr
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Zachowanie
(1)
13 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89405-41-5
Zamiast wstępu. O demontażu świadomości i świata przed stawionego; Człowiek w technologii. Benjamina szkic do portretu; Montaż i kultura atrakcji; Kultura medialna i wybór etyczny według Kierkegaarda; Postulaty odnowionej estetyki w kontekście antropologii i aksjologii; Kamp jako postawa estetyczna. O postmodernistycznych uwikłaniach; Telewizja jako sztuka postmodernistyczna; Pytania o estetykę obrazu cyfrowego; Pytania o postmodernistyczne kino; Znaczenia i wartości w reklamie. Analiza kulturologiczna; O samozwrotności tekstu reklamowego; Estetyka i anestetyka w reklamie społecznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88594-97-4
Dziecko we współczesnej kulturze Zachodu: Lolita, Haryy Potter i Chłopcy z Wyspy Koralowej; Obraz dziecka w prasie i telewizji; Wizerunek medialny dziecka niepełnosprawnego; Medialny obraz problemu wykorzystywania seksualnego dzieci; Program telewizyjny "Od przedszkola do Opola" jako wyraz dominującej we współczesnej kulturze postawy wobec dziecka; Wizerunek dziecka w reklamie telewizyjnej; Treści religijne w przekazach biblijnych dla dzieci i programie telewizyjnym "Ziarno"; Obraz świata społecznego w filmach animowanych dla dzieci; Zabawki jako forma socjalizacji ról płciowych; Nowa przestrzeń dziecka we współczesnej kulturze; Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88668-47-1
1. Dezerterzy społeczeństwa konsumpcji, 2. W paszczy konsumpcji, 3. Infogra. Kilka słów o mediach, 4. Szkoła bez
klasy, 4.Frustracja polityka. O kryzysie rozumu i po trzebie odnowy ideologii, 5.68%. Kościół, demokracja i
przemiany religijne w Polsce po 1989 roku, 6.Bez prac y nie ma kołaczy, 7.Superman i SuperEwa w supermarkeci e. Reklamowa wizja raju, 8.0.00 PLN+VAT. Młoda polska (pod)kultura
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8085-137-5
Zawiera: Wstęp; 1. Rozwój instrumentarium polityki społecznej na ziemiach polskich do połowy XX wieku; 2. Normatywne i organizacyjne uwarunkowania polityki społecznej; 3. Patologika społeczna jako naukowy instrument polityki społecznej; 4. Edukacja kulturowa narzędziem polityki profilaktyki społecznej; 5. Instrumenty monitorowania i controllingu w uczelniach publicznych; 6. Instrumenty finansowania polityki społecznej; 7. Raportowanie spółek w zakresie społecznie odpowiedzialnego biznesu; 8. Reklama zamknięta w okowach prawa; 9. Policja instrumentem polityki społecznej państwa (na przykładzie problemów nieletnich w powiecie zgierskim); 10. Środki prawne zwalczania przemocy w rodzinie; 11. Między sein a sollen. Tryb określania dóbr chronionych prawem na przykładzie przestępstw i wykroczeń przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji; 12. Polityka karna państwa w aspekcie zwalczania przestępczości przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji; 13. Prawnoadministracyjne instrumenty przeciwdziałania zjawisku niealimentacji; 14. Postępowanie w przedmiocie przymusowego leczenia osób uzależnionych od alkoholu i narkotyków; 15. Instrumenty wspierania zdrowia a polityka społeczne - wybrane problemy; 16. Potrzeba instytucjonalnego wsparcia wobec ludzi z otyłością; 17. Doradztwo i pośrednictwo zawodowe jako instrumenty polityki społecznej; 18. Doradztwo edukacyjno-zawodowe w kontekście projektowania karier na współczesnym rynku pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 304 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7441-134-1
1. Kultura masowa, 2. Gra przekazu reklamowego, 3. Egzemplifikacja kultury masowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2685)
ISBN: 83-229-2555-7
1.Czynniki kulturowe wpływajace na zachowania konsumenckie, 2.Współczesny konsumpcjonizm, 3.Zachowania konsumenckie w myśli socjologiczno-ekonomicznej, 4.Świadomość i kultura prawna konsumentów, 5.Wpływ mediów masowych na zachowania konsumenckie, 6.Kulturowe uwarunkowania percepcji reklamy, 7.Wpływ zmian wtórnych wartości kulturowych na zachowania konsumenckie, 8.Nowy produkt jako zmiana kulturowa, 9.Kulturowe determinanty zachowań nabywczych rolników
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Edukacja medialna. Podręcznik akademicki / komitet red. Janusz Adamowski, Edward Chudziński, Tomasz Goban-Klas, Krzysztof Mroziewicz, Walery Pisarek)
ISBN: 978-8-360501-15-3
1. Wprowadzenie. 2. Firmy medialne. 3. Media i reklama. 4. Prasa codzienna - rozwój w cieniu nowych technologii. 5. Czasopisma - esencja różnorodności. 6. Radio czy podcasting?. 8. Telewizja. 9. Nowe technologie w mediach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88508-33-4
R.I Semiotyka jako metoda odczytywania ukrytych znaczeń. R.II Mit w świetle wybranych teorii. R.III Reklama jako element kultury. R.IV Mitologiczna struktura reklam. R.V Symbolika i mity związane z rodziną. R.VI Nowy komercyjny charakter Świąt. R.VII Adam i Ewa , Raj i jabłko-czyli to co religijne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 236 s. : 8 k il.kol. ; 24 cm.
ISBN: 83-01-13538-7
Reklama i media; Znaki niewerbalne (poetyka obrazu, p. ruchu, p. dźwięku); Aspekt werbalny; Świat przedstawiony; Reklama w kulturze.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (5 egz.)
Book
In basket
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2003. - 234, [2] s., 8 k il. kol. ; 24 cm.
ISBN: 83-01-13538-7
Reklama i media; Znaki niewerbalne (poetyka obrazu, p. ruchu, p. dźwięku); Aspekt werbalny; Świat przedstawiony; Reklama w kulturze.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-60186-55-8
1. Wprowadzenie do psychologii i socjologi konsumenta, 2. Procesy informacyjne (uwaga, spostrzeganie, kategoryzacja), 3. Procesy pamięci i uczenia się konsumenta, 4. Procesy podejmowania deczyji konsumenckich, 5. Procesy emocjonalne i motywacyjne konsumenta, 6. Osobowość konsumenta, 7. Satysfakcja konsumenta, 8. Postawy konsumenta a reklama, 9. Reklama jako komunikacja perswazyjna, 10. Zachowanie konsumenta w grupie, 11. Wpływ kultury na zachowanie konsumenta
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 92)
Cz. I Pojęcie sponsoringu: 1. Historia sponsoringu, 2. Istota sponsoringu, 3. Rodzaje sponsoringu w radiu i telewizji. Cz. II Uregulowania sponsorowania w radiu i telewizji w prawie międzynarodowym oraz w prawie europejskim: 1. Sponsorowanie w prawie międzynarodowym, 2. Sponsorowanie w prawie wspólnotowym. Cz. III Sponsorowanie w radiu i telewizji w prawie polskim: 1. Sponsoring bezpośredni, 2. Informowanie o sponsorowaniu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89430-05-3
1. Koncepcje zmiany systemowych ustroju kultury w Polsce, 2. Mass media i kultura w europejskiej współpracy transgranicznej, 3. Współczense procesy globalizacyjne, 4. Nauka i kultura w zmanipulowanej rzeczywistości, 5." Czynione słowami " czyli kilka uwag o funkcji performatywnej, 6. Poznanie mitu i symbolu w odniesieniu do wewnętrznego rozwoju człowieka, 7. O (nie)konieczności sacrum w teatrze, 8.Manipulacyjne aspekty reklamy, 9. Internet: czyżby nowe medium reklamy?, 10. Prawa fizyki w reklamie telewizyjnej, 11. Determinanty kształtowania poczucia tożsamości, 12. Gdy przytłacza "wielki błękit". Konsekwencje doświadczeń traumatycznych, 13."My dotykamy życia ludzi", czyli dziennikarze lokalni w autorefleksji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again