Form of Work
Książki
(53)
Czasopisma
(1)
Status
only on-site
(46)
available
(36)
Branch
Wypożyczalnia
(36)
Czytelnia
(46)
Author
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(3)
Szczęsny Wiesław
(3)
Budzyński Wojciech
(2)
Koch Andrzej
(2)
Napierała Jacek
(2)
Nowacki Robert
(2)
Rudolf Stanisław
(2)
Bernacki Marek
(1)
Białecki Klemens
(1)
Bieniek Tomasz
(1)
Borkowski Marcin
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cisek Andrzej (1952-2010)
(1)
Cooter Robert
(1)
Cyplik Piotr
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dragunowicz Maria
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Fertsch Marek
(1)
Gniewek Edward (1947- )
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Głowacka Danuta
(1)
Heropolitańska Izabela
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Iwaszkiewicz-Rak Barbara
(1)
Jacyszyn Jerzy
(1)
Jezioro Julian (1959- )
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kare-Silver Michael de
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kremis Józef
(1)
Kuciński Jerzy
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Lew Grzegorz
(1)
Lewandowski Jerzy
(1)
Machnikowski Piotr
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Margoński Marek
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Michalski Krzysztof
(1)
Mokrzycka Ewa
(1)
Mruk Henryk
(1)
Ogiegło Leszek
(1)
Okolski Józef
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Opalski Adam
(1)
Piasecki Kazimierz
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Popiołek Wojciech
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Scheitlin Victor
(1)
Schmitt Bernd
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Sendek Wiesław
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Simonson Alex
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sosnowski Jarosław
(1)
Sołtys Bogusław
(1)
Sterniak-Kujawa Joanna
(1)
Strużycki Marian
(1)
Strzebińczyk Jerzy
(1)
Styś Aniela
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Szablewski Andrzej
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szpor Grażyna
(1)
Szpunar Maciej
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Sławińska Maria
(1)
Trzciński Zenon
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wiewiórski Wojciech R
(1)
Witosz Antoni
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wygaś Sebastian
(1)
Zagrobelny Krzysztof
(1)
Ziaeian Yasmin
(1)
Łopalewski Piotr
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Śmieja Andrzej
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(9)
Country
Poland
(53)
unknown (us)
(1)
Language
Polish
(54)
Subject
Przedsiębiorstwo
(34)
Promocja handlowa
(14)
Przedsiębiorstwo handlowe
(13)
Marketing
(10)
Prawo handlowe
(10)
Spółki handlowe
(8)
Upadłość
(6)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Public relations
(5)
Reklama
(5)
Spółki
(4)
Handel
(3)
Internet
(3)
Papiery wartościowe
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Spółki cywilne
(3)
Spółki kapitałowe
(3)
Umowa
(3)
Weksle
(3)
Badania marketingowe
(2)
Czek
(2)
Finanse
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Kadry
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Kredyt
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Nieruchomości
(2)
Prawo autorskie
(2)
Prawo gospodarcze
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwo państwowe
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Spółki akcyjne
(2)
Spółki komandytowo-akcyjne
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Targi i wystawy
(2)
Turystyka
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Własność przemysłowa
(2)
Adopcja
(1)
Agrosturystka
(1)
Akcjonariusze
(1)
Analiza systemowa
(1)
Arbitraż handlowy międzynarodowy
(1)
Badania operacyjne
(1)
Banki
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Dane osobowe
(1)
Dumping
(1)
Ekonomia
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Fundacja
(1)
Geografia ekonomiczna
(1)
Grupy nacisku
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informcja turystyczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Karty płatnicze
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Kody kreskowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konosament
(1)
Kredyt handlowy
(1)
Likwidacja przedsiębiorstwa
(1)
Logistyka
(1)
Majątek wspólny małżonków
(1)
Marketing -- zagadnienia
(1)
Małżeństwo
(1)
Małżeństwo międzywyznaniowe
(1)
Media społecznościowe
(1)
Medycyna
(1)
Menedżerowie
(1)
Merchandising
(1)
Merchandising -- podręcznik akademicki
(1)
Monopol
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nafta
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Nowy produkt
(1)
Obligacje
(1)
Obrót towarowy
(1)
Obywatelstwo
(1)
Subject: place
Chiny
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
54 results Filter
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im.Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1004)
1.Badania marketingowe - diagnoza i kierunki rozwoju, 2.Źródła i formy wykorzystania informacji rynkowej, 3.Model wykorzystania bdań marketingowych, 4.Nowe technologie w badaniach marketingowych, 5.Skuteczność i efektywność działań marketingowych - metody pomiaru
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7011-584-5
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7011-239-0
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Prawa Handlowego)
ISBN: 83-744-235-2
Wprowadzenie; 1. Geneza spółki komandytowo-akcyjnej. 2. Pojęcie i konstrukcja spółki komandytowo-akcyjnej. Charakterystyka regulacji prawnej. 3. Utworzenie spółki komandytowo-akcyjnej. 4. Stosunki wewnętrzne i zewnętrzne. 5. Zmodyfikowane spółki komandytowo-akcyjne; Podsumowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 347.7 (1 egz.)
Book
In basket
Controlling przedsiębiorstw handlowych / Grzegorz Lew. - Warszawa : Difin, 2004. - 279, [1] s. : tab. ; 23 cm.
ISBN: 83-7251-452-6
1. Miejsce controllingu w przedsiębiorstwach handlowych, 2. Rachunek odpowiedzialności jako forma controllingu w przedsiębiorstwach handlowych, 3. Tworzenie ośrodków odpowiedzialności w przedsiębiorstwach handlowych, 4. Budżetowanie w ośrodkach odpowiedzialności przedsiębiorstw handlowych, 5. Rachunek rezultatów działalności ośrodków odpowiedzialności przedsiębiorstw handlowych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1356-5
R.1 Nowe reguły gry; R.2 Kluczowe wnioski; R.3 Definicje i prawidłowości rządzące konsumentami; R.4 Czego można się nauczyć od pionierów handlu elektronicznego; R.5 Rozwój handlu elektronicznego: wypatrujcie roku 2005!; R.6 Test ES, czyli w jaki sposób oceniać szanse
powodzenia działalności firmy w Internecie; R.7 Jakie
działania może podjąć handel detaliczny? R.8 Dziesięć
opcji strategicznych dla handlu detalicznego (sprzeda wców); R.9 Sklep przyszłości; R.10 Rosnące oczekiwania
klientów i coraz doskonalsza technologia; R.11 Świat się zmienia:wiedza aktywem; R.12 Zabezpieczenia w Inte rnecie; R.13 Jakie działania mogą podjąć producenci?; R.14 Dziesięć opcji strategicznych dla producentów; R.15 Marketing ery elektronicznej:nowe wyzwania; R.16 Firma przyszłości; R.17 Nieustająca rewolucja elektron iczna w handlu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-7230-023-2
Estetyka jako narzędzie strategii; Estetyka nowy paradygmat marketingu; tworzenie tożsamości i wizerunku a estetyka; Zarządzanie tożsamością a estetyka; Ekspresje firmy i marki; Style; tematy; Ogólne wrażenia klientów; Badania i ochrona estetyki; Badania i narzedzia badawcze w zarządzaniu estetyką; Ochrona estetyki i tożsamości; Globalne zarządzanie tożsamości; Zarządzanie tożsa- mością globalną; Miejsca i środowiska sprzedaży detalicznej; Tożsamość firmy i marki w Internecie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Prawnika / LexisNexis Polska Sp. z o.o.)
ISBN: 978-83-7620-360-7
Część pierwsza. Zagadnienia wstępne: Rozdział I. Wprowadzenie do problematyki europejskiego prawa spółek . Część druga. Swobody traktatowe : Rozdział II. Swoboda osiedlania się spółek i swoboda przepływu kapitału . Część trzecia. Zbliżanie standardów materialnego prawa spółek : Rozdział III. Jawność danych o spółkach i inne instrumenty ochrony bezpieczeństwa obrotu , Rozdział IV. Kapitał zakładowy w spółkach akcyjnych , Rozdział V. Ład korporacyjny spółek publicznych , Rozdział Vi. Jednoosobowe spółki kapitałowe , Rozdział VII. Restrukturyzacja spółek kapitałowych , Rozdział VIII. Przejęcia spółek publicznych . Część czwarta. Ponadnarodowe typy spółek : Rozdział IX. Spółka europejska , Rozdział X. Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych . Część piąta . Podsumowanie : Rozdział XI. Stan i perspektywy europejskiego prawa spółek oraz wnioski dla prawa polskiego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 347.7 (1 egz.)
Book
In basket
(Academia Oeconomica)
ISBN: 83-7387-230-2
R.I Jak rozpocząć działalność gospodarczą? : 1. Wprowadzenie, 2. Działalność gospodarcza w oparciu o prawo cywilne, 3. Działalność gospodarcza w oparciu o prawo handlowe, 4. Praktyczne wymogi związane z założeniem firmy. Dokumenty i procedura, 5. Dokumentacja finansowo-podatkowa dla poszczególnych form prowadzenia działalności , 6. Rachunkowość firm. R.II Jak pozyskać kapitał?: 1. Kryteria wyboru źródeł finansowania, 2. Kapitał własny zwykły, 3. Kapitał własny uprzywilejowany, 4. Obligacje, 5. Kredyt bankowy, 6. Factoring jako źródło finansowania, 7. Zobowiązania wobec dostawców, 8. Leasing, 9. Wybór poziomu zadłużenia. R.III Jak zastosować kapitał? : 1. Działalność gospodarcza jako źródło pomnażania kapitału, 2. Wartość kapitału a czas, 3. Uproszczona formuła stopy zwrotu, 4. Strumienie pieniężne, 5. Efektywna stopa procentowa, 6. Za stosowanie kapitału w inwestycjach rzeczowych. R.IV Jak ograniczyć ryzyko w działalności inwestycyjnej ? : 1. Koncepcja wymagań stopy zwrotu, 2.Wyznaczanie stopy zwrotu na podstawie kosztu kapitału, 3. Scenariusze zastosowania kapitału, 4. Korekta stopy dochodu ze względu na inflację, 5. Inwestycje finansowe-podstawy wyboru. R.V Jak konsolidować kapitał? : 1. Motywy procesów fuzji i przejęć, 2. Struktury holdingowe w procesach przejęć, 3. Koszt kapitału w procesach przejęć, 4. Sposoby za płaty za przejmowanie firmy, 5. Taktyki obronne przed nieprzyjaznymi przejęciami, 6. Przejęcie firmy przez zadłużenie, 7. Wspólne przedsięwzięcia. R.VI Jak oceniać kondycję finansową przedsiębiorstwa? : 1. Istota analizy finansowej i wykorzystywane w niej źródła informacji, 2. Ocena rachunku zysków i strat, 3. Ocena bilansu, 4. Wskaźnikowa ocena wybranych obszarów gospodarki finansowej, 5. Ocena progu rentowności, 6. Rachunek przepływów pieniężnych, 7. Wybrane problemy oceny kondycji finansowej organizacji wielopodmiotowej (grupy kapitałowe), 8. Praktyczny przykład oceny zmian w kondycji finansowej przedsiębiorstwa. R.VII Jak oszacować wartość przedsiębiorstwa : 1. Przesłanki i cele wyceny, 2. Metody majątkowe, 3. Metody dochodowe, 4. Metody mieszane, 5. Metody porównawcze (rynkowe), 6. Podstawowe czynniki kształtujące wartość przedsiębiorstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
Finanse firmy : jak zarządzać kapitałem / red. Wiesław Szczęsny. - Wyd. 2 uzupeł. i uaktual. - Warszawa : C.H.Beck, 2007. - XV, 368 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Academia Oeconomica)
ISBN: 978-83-7483-508-4
1. Jak dokonać wyboru formy działalności gospodarczej? 2. Jak zastosować kapitał? 3. Jak ograniczyć ryzyko inwestowania? 4. Jak zarządzać kapitałem obrotowym? 5. Jak oceniać standing finansowy przedsiębiorstwa? 6. Jak szacować wartość przedsiębiorstwa?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
Finanse firmy : jak zarządzać kapitałem / red. nauk. Wiesław Szczęsny. - [Wyd. 3 zm.] - Warszawa : C.H.Beck , 2012. - 302, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Finanse / C.H.Beck)
ISBN: 978-83-255-3687-9
1. Podstawy decyzji inwestycyjnych: Wprowadzenie do problematyki inwestowania; Stopa procentowa w decyzjach gospodarczych; 2. Metody oceny i selekcji projektów inwestycyjnych: Preliminowanie wydatków na inwestycje rzeczowe; Finansowanie inwestycji; Wycena inwestycji metodami zdyskontowanych przepływów pieniężnych (DCF); 3. Przesłanki optymalizacji decyzji inwestycyjnych: Zagadnienie ryzyka w decyzjach inwestycyjnych; Korzyści skali produkcji; Racjonowanie kapitału i wymagana stopa zwrotu; 4. Instrumenty transferu ryzyka na rynku kapitałowym: Organizacja i funkcjonowanie obrotu kontraktami forward; Opcje i kontrakty typu swap w transferze ryzyka; 5. Zarządzanie kapitałem obrotowym: Terminologia i znaczenie kapitału obrotowego netto; Zarządzanie należnościami; Zarządzanie zobowiązaniami krótkoterminowymi; 6. Standing finansowy przedsiębiorstwa- wartość poznawcza raportów finansowych: Źródła informacji i metodyka oceny standingu finansowego; Ocena rentowności działalności gospodarczej; Ocena aktywności gospodarczej; Ocena ryzyka finansowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
Instrumenty marketingu / Klemens Białecki. - Bydgoszcz, Warszawa : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2006. - 382 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-60186-41-3
1.Geneza, rozwój, pojęcie i zakres zastosowania marketingu. 2.Produkt i jego nabywca. 3.Ceny w działalności marketigowej przedsiębiorstw. 4.Kanały dystrybucji. 5. Promocja marketingowa. 6.Otoczenie marketingowe. 7.Badania marketingowe. 8.Miejsce marketingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-85441-58-1
Ogólna charakterystyka marketingu w polskiej gospodarce rynkowej; Prawne i organizacyjne zagadnienia marketingu; Konstytucyjno-ustrojowe zasady gospodarowania i przedsiębiorczości; Kierunki polityki gospodarczej i organizacji przedsiębiorczości; Umowy i porozumienia gospodarcze związane z marketingiem; Ochrona środowiska w działalności marketingowej; Ochrona konsumenta w obrocie rynkowym; Organizacja działalności marketingowej w firmie; Produkt; Opakowanie; Cena; Promocja i reklama.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-255-3908-5
1. Internet- aktualne problemy stoanowienia i stosowania prawa: Jak Internet zmienia prawne ramy prywatności?; Privacy by Design jako paradygmat ochrony prywatności; Propozycje zmian Kodeksu cywilnego i Kodeksu postępowania cywilnego w zakresie dokumentów elektronicznych; Internet a nowe prawo prywatne międzynarodowe; Rola Kodelsu pracy w systemie przepisów dotyczących ochrony danych pracownika; Problemy administracyjnoprawne związane z ekspansją Internetu; 2. Sieci i portale internetowe: Bezpieczeństwo systemu nazw domenowych; Obowiązki przedsiębiorcy- administratora w sieci; Regulacją wyłączenia odpowiedzialności dostawców usług hostingowych; Ochrona informacji- problemy nie tylko projektowe; Funkcjonowanie portali internetowych- wybrane problemy prawne; Portale internetowe- zagrożenia realne i pozorne; Analiza internetowych sieci społecznościowych jako zagrożenia dla bezpieczeństwa organizacji; Portale społecznościowe a prawo do ochrony danych osobowych- zarys problemu; Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w serwisach społecznościowych; Prywatność w serwisach społecznościowych. Nowe wyzwania dla ruchu wolnego oprogramowania; Dane osobowe w systemach monitoringu- stan aktualny i kierunki zmian; Anonimowość w sieci. Zagadnienia udostępniania danych osobowych; 3. Publiczne systemy informacyjne i e-usługi: Publiczne zasoby informacyjne jako podstawa tworzenia platform integracyjnych; Podpis osobisty jako metoda identyfikacji w publicznych systemach informatycznych; Udostępnianie informacji publicznej - elektroniczny wniosek i stosowanie Kodeksu postępowania administracyjnego; Rola Elektronicznej Skrzynki Podawczej w bezpiecznej komunikacji organu administracyjnego ze stroną postępowania administracyjnego; Informacja o prawie jako szczególny rodzaj informacji publicznej; elektroniczny dostęp do Nowej Księgi Wieczystej i Krajowego Rejestru Sądowego; Informatyzacja Krajowego Rejestru Karnego- zmiany regulacji; System informacji oświatowej; Prawna problematyka obrotu detalicznego produktami leczniczymi w Internecie; Zakres i jawność danych rejestrów lekarskich; Edukacyjno-informacyjny portal e-zdrowie; Systemy Advenced Passenger Information oraz Passenger Name Record: e-usługi; E-lerning w administracji publicznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
(Vademecum Menedżera)
ISBN: 978-83-7483-959-4
1. Organizacja handlowa w gospodarce rynkowej; 2. Powstanie i działalność spółki handlowej; 3. Kierowanie handlem i marketingiem; 4. Efektywność rynkowa spółek handlowych; 5. System mierników efektywności spółek handlowych; 6. System pozakapitałowych mierników efektywności
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1630-0
1.Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania. 2.Wizerunek oraz system identyfikacji firmy. 3.Reklama. 4.Public Relations. 5.Promocja sprzedaży. 6.Merchandising i opakowanie produktu. 7.Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą. 8.Marketing bezpośredni. 9. Sponsoring. 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych. 11.Komunikacja marketingowa w Internecie. 12.Gadżety promocyjne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Bankowca / TWIGGER)
ISBN: 83-85946-99-3
R.1 Przedsiębiorcy: Warunki prowadzenia działalności gospodarczej; Podstawowe wiadomości na temat Krajowego Rejestru Sądowego; Ewidencja działalności gospodarczej Formy prowadzenia działalności gospodarczej przez małe go przedsiębiorcę. R.2 Stosunki majątkowe między małżonkami- przedsiębiorcami i ich wpływ na sytuację wierzyciela (banku): Przypisy dot. majątkowych stosunków małżeńskich; Ustroje majątkowe małżeńskie; Małżeńska umowa majątkowa (intercyza); Umowy majątkowe zawierane przez małżonków między sobą oraz związane z uczestnictwem małżonków w spółce cywilnej; Zabezpieczenia wierzytelności banku (osobiste i rzeczowe) na tle przepisów prawa rodzinnego; Odpowiedzialność małżonków majątkiem wspólnym za zobowiązania cywilnoprawne zaciągnięte w czasie trwania majątkowej wspólności przez oboje lub jednego z nich; Egzekucja z majątku wspólnego małżonków; Ustalenie wspólności majątkowej w czasie trwania małżeństwa; Wierzyciel jednego z małżonków przy podziale majątku wspólnego po ustaniu wspólności majątkowej w małżeństwie; Wpływ zmiany ustroju majątkowego w małżeństwie dłużnika-przedsiębiorcy na sytuację prawną jego. R.3 Analiza bankowa małego przedsiębiorcy: Cechy charakteryzujące małego przedsiębiorcę, które mają wpływ na ocenę jego sytuacji ekonomiczno-finansowej; Ważniejsze elementy metodyki analizy ekonomiczno-finansowej działalności małej firmy. R.4 Prawne zabezpieczenie wierzytelności banku: Wybór formy zabezpieczenia; Weksel własny in blanco; Poręcze nie wekslowe (awal); Poręczenie; Gwarancja bankowa; Przelew wierzytelności (cesja); Przystąpienie do długu kredytowego; Pełnomocnictwo; Zastaw; Przewłaszczenie na zabezpieczenie; Kaucja; Blokada na rachunkach bankowych; Przeniesienie określonej kwoty na rachunek banku Hipoteka; Roszczenie o ustanowienie hipoteki; Przeniesienie własności nieruchomości. R.5 Umowa kredytu: Pojęcie kredytu; Rodzaje kredytów; Treść umowy kredytu; Zmiana umowy kredytu; Rozwiązanie umowy kredytu; Zmiany dot. kredytobiorcy; Dochodzenie przez banki roszczeń w przypadku niespłacenia kredytu w terminie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 340 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Listy kontrolne dla handlowców / Victor Scheitlin. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2003. - 327 s. : tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-89355-01-9
Cz.1 20 list kontrolnych dotyczących orgaznizacji sprzedaży i optymalizacji jej wyników; Cz.2 20 list ko ntrolnych dotyczących prowadzenia sprzedaży oraz motyw owania i kontroli przcowników; Cz.3 29 list kontrolnyc h dotyczących sztuki negocjacji i obsługi klienta
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-925896-1-7
1. Podstawy: Istota dystrybucji, jej zadania, funkcje i formy; Rodzaje kanałów dystrybucji; Formy przedsiębiorstw dystrybucyjnych i tendencje integracyjne w kanałach dystrybucji; Kształtowanie asortymentu w dystrybucji z punktu widzenie logistyki; 2. Problemy: Problemy logistyczne przedsiębiorstw handlu detalicznego i hurtowego; Problemy usługodawców logistycznych; Problemy logistyczne producentów zajmujących się dystrybucją własnych produktów; 3. Metody i techniki: Planowanie zapotrzebowania dystrybucji; Planowanie zasobów dystrybucji; Dystrybucja masowa; Metody określania znaczenia poszczególnych pozycji asortymentowych; Zarządzanie zapasami w dystrybucji; Magazynowanie, pakowanie i transport w dystrybucji; Lokalizacja centrów przeładunkowych; Wykorzystanie metod sieciowych w ramach projektów logistyki dystrybucji; Zadania do samodzielnego wykonania; 4. Przykłady: Optymalizacja asortymentu dystrybuowanych produktów na poziomie ich grup; Organizacja dostaw i wybór dostawców w małym sklepie detalicznym; Wybór dostawców i organizacja dostaw w dużym sklepie detalicznym; Zadania logistyczne dealera samochodów; Współpraca producentów i operatorów logistycznych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again