Form of Work
Książki
(15)
Status
available
(10)
only on-site
(10)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(11)
Author
Gardawski Juliusz
(2)
Gilejko Leszek
(2)
Kobyłko Grzegorz
(2)
Rybak Mirosława
(2)
Siewierski Jacenty
(2)
Towalski Rafał
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Kaczmarczuk Kryspian
(1)
Kieżun Witold
(1)
Konecki Krzysztof
(1)
Kostera Monika
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Siemiński Marek
(1)
Tobera Piotr
(1)
Ściborek Zbigniew
(1)
Śliwa Martyna
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(15)
Language
Polish
(15)
Subject
Przedsiębiorstwo
(12)
Zarządzanie
(7)
Menedżerowie
(5)
Otoczenie firmy
(4)
Ekorozwój
(3)
Etyka biznesu
(3)
Gospodarka
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Organizacja
(3)
Socjologia
(3)
Decyzje
(2)
Kadry
(2)
Przywództwo
(2)
Rynek
(2)
Społeczeństwo
(2)
Świadomość ekologiczna
(2)
Informatyka
(1)
Jakość
(1)
Naród
(1)
Organizacje
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Polityka kulturalna
(1)
Polska
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przemysł
(1)
Rynek turystyczny
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
15 results Filter
No cover
Book
In basket
Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa / Mirosława Rybak. - Wyd. 1 - 5 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., [2020]. - 244 s. : tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-01-16661-8
1. Społeczna odpowiedzialność korporacji : aspekt historyczny i teoretyczny, 2. Podstawowe modele społecznej odpowiedzialności, 3. Odpowiedzialne zarządzanie korporacją: ujęcie wąskie i szerokie, 4. Władanie przedsiębiorstwem: odpowiedzialność wobec akcjonariuszy a odpowiedzialność wobec interesariuszy, 5. Zarządzanie interesariuszami w systemie zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem, 6. Etyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 7. Instytucjonalizacja etyki w zarządzaniu, 8. Prawa człowieka jako podstawa odpowiedzialności wobec pracownika, 9. Model kierowania ludźmi w kierunku społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, 10. Odpowiedzialność przedsiębiorstwa za środowisko naturalne
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65.01
Book
In basket
ISBN: 83-01-14314-2
1. Społeczna odpowiedzialność korporacji : aspekt historyczny i teoretyczny, 2. Podstawowe modele społecznej odpowiedzialności, 3. Odpowiedzialne zarządzanie korporacją: ujęcie wąskie i szerokie, 4. Władanie przedsiębiorstwem: odpowiedzialność wobec akcjonariuszy a odpowiedzialność wobec interesariuszy, 5. Zarządzanie interesariuszami w systemie zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem, 6. Etyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 7. Instytucjonalizacja etyki w zarządzaniu, 8. Prawa człowieka jako podstawa odpowiedzialności wobec pracownika, 9. Model kierowania ludźmi w kierunku społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, 10. Odpowiedzialność przedsiębiorstwa za środowisko naturalne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7174-690-3
Przedsiębiorstwo jako system. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa; Cele przedsiębiorstwa; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa. Rola i zadania kierownika w przedsiębiorstwie. Zarządzanie a kierowanie; Kierownik w przedsiębiorstwie; Rozpiętość kierowania; Władza i autorytet kierownika; Przywództwo; Style kierowania; Delegowania władzy; Zarządzanie przez cele. Praca własna kierownika. Uwarunkowania pracy kierownika; Mankamenty pracy kierownika, Organizacja pracy własnej kierownika; Usprawnienie pracy kierownika. Zmiany w przedsiębiorstwie. Uwarunkowania zmian; Przeprowadzanie zmian w przedsiębiorstwie. Podejmowanie decyzji kierowniczych. Planowanie a decydowanie; Uwarunkowania procesu decyzyjnego; Analiza procesu podejmowania decyzji; Formułowanie problemu; Opracowanie wariantów; Przewidywanie skutków wprowadzania wariantów; Ocena wariantów i podjęcie decyzji; Forma przekazywania decyzji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89437-23-6
Cz. I Wejście. Kontekst wewnętrzny i zewnętrzny: 1. Środowisko społeczno-polityczne: Zaufanie podstawą relacji społecznych, Normy etyczne a normy sprawnościowe w zarządzaniu, biznesie i gospodarce, Ewolucja państwa opiekuńczego, Sprawiedliwość społeczna w Polsce lat dziewięćdziesiątych. O kontekście problematyki i realizacji zasady równości szans, Stosunki pracy w Polsce: od społecznego partnerstwa do oświeconego paternalizmu, 2. Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne: Jaki kapitalizm? Modelowe trendy i kierunki polityki, Modelowe trendy i kierunki polityki kapitalizmu. Cz. II Transformacja: 1. Menedżer: Fenomen przywództwa, Przywództwo: między Scyllą potrzeb a Charybdą możliwości, Błogosławiony zmierzch przywództwa, Kultura menedżerska, 2. Decyzje: Konsulting menedżerski dla przyszłości, Konsulting menedżerski dla przyszłości: przemysł i tworzenie wiedzy, Społeczno-kulturowe uwarunkowania eksternalizacji funkcji organizacyjnych, Przedsiębiorczość intelektualna, Możliwości rozwoju przedsiębiorczości intelektualnej w Polsce, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, Sens i nonsens w wypowiedziach na temat ryzyka. Cz. III Aplikacje: Nadzór korporacyjny - perspektywy badawcze, Transformacja administracji publicznej (1990-1999) w świetle teorii organizacji i zarządzania
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7285-388-2
1. Kultura organizacyjna w przedsiębiorstwie, 2. Uwarunkowania kultury organizacyjnej, 3. Proces kształtowania i zmiany kultury organizacyjnej, 4. Ludzie w procesie zmian, 5. Kultura organizacyjna przedsiębiorstw produkcyjnych Warmii i Mazur
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
Organizacja wirtualna / Maciej Brzozowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 201, [3] s. : rys.; tabl. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-208-1857-4
1. Koncepcja organizacji wirtualnej w świetle współczesnych tendencji zarządzania i rozwoju technologii informacyjnej; 2. Główne elementy koncepcji organizacji wirtualnej; 3. Proces tworzenia organizacji wirtualnej i zarządzania nią; 4. Analiza krytyczna i perspektywy rozwoju koncepcji organizacji wirtualnej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
ISBN: 83-208-1609-2
1. Otoczenie kulturowe, 2. Znaczenie otoczenia kulturowego w biznesie międzynarodowym, 3. Zróżnicowanie językowe w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw, 4. Język niewerbalny w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw, 5. Religia, wartości oraz symbole jako aspekty kulturowe w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw, 6. Przezwyciężenie szoku kulturowego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7011-420-2
R.I Rynek i polityka kulturalna: Polityka kulturalna w międzynarodowych raportach o kulturze; Wpływ rynku na funkcjonowanie instytucji kultury; O współczesnych poglądach na muzealnictwo. R.II Kierunki zarządzania turystyką: Badania rynku turystycznego; Zmiany w systemie organizacyjnym zarządzania turystyką w Polsce; Marketingowa koncepcja produktu turystycznego. R.III Wybrane regulacje prawne ochrony dóbr kultury: Ochrona dóbr kultury na wypadek szczególnych zagrożeń czasu wojny i pokoju; Zamówienia publiczne w sferze kultury. R.IV Informacje: Podyplomowe Studium Menedżerów Kultury. Geneza rozwoju; Podyplomowe Studium Marketingu w Sferze Kultury i Rekreacji przy Instytucie Marketingu Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; Studium Podyplomowe Ochrony i Konserwacji Zabytkowych Założeń Ogrodowych; Podyplomowe Studium Muzealnicze przy Wydziale Historycznym Uniwersytetu Warszawskiego (Informator Studium).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
ISBN: 73-8011-457-1
Instrumenty polityki ekologicznej, Formy społecznego oddzaiływania na przedsiębiortswo, Wybrane narzędzia zarządzania środowiiskowego w przedsiębiorstwie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 504 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
ISBN: 978-83-7011-851-8
Instrumenty polityki ekologicznej, Formy społecznego oddzaiływania na przedsiębiortswo, Wybrane narzędzia zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 504 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-670-7
Wstęp. Ekonomia, socjologia, socjologia gospodarki. Część I: Determinanty rozwoju gospodarczego. 1. Człowiek w gospodarce. 2. Gospodarka w obrębie systemu społecznego. 3. Czynniki rozwoju gospodarczego. Część II: Rynek i otoczenie instytucjonalne (socjologia makroekonomiczna). 1. Rynek jako regulator procesów gospodarczych i instytucja społeczna. 2. Państwo a gospodarka. 3. Aktorzy sfery ekonomicznej i ich strategie. Część III: Ekonomiczny wymiar struktury społecznej. 1. Wstęp: Makrostruktury społeczne. 2. Teorie klas społecznych Karola Marksa i Maxa Webera. 3. Nurt neoweberowski i neomarksizm. 4. Funkcjonalizm. 5. Klasyfikacja i skale zawodów. 6. Teza o zaniku klas. 7. Struktura społeczna w Polsce. Część IV: Przedsiębiorstwo i stosunki pracy. 1. Przedsiębiorstwo jako system społeczny. 2. Teorie kierowania (zarządzania) w organizacji. 3. Stosunki pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-843-9
Wstęp. Dwa paradygmaty w naukach o gospodarce. Część I: Determinanty rozwoju gospodarczego. 1. Człowiek w gospodarce. 2. Gospodarka w obrębie systemu społecznego. 3. Czynniki rozwoju gospodarczego. Część II: Rynek i otoczenie instytucjonalne (socjologia makroekonomiczna). 1. Rynek jako regulator procesów gospodarczych i instytucja społeczna. 2. Państwo a gospodarka. 3. Aktorzy sfery ekonomicznej i ich strategie. Część III: Ekonomiczny wymiar struktury społecznej. 1. Wstęp: Makrostruktury społeczne. 2. Teorie klas społecznych Karola Marksa i Maxa Webera. 3. Nurt neoweberowski i neomarksizm. 4. Funkcjonalizm. 5. Klasyfikacja i skale zawodów. 6. Teza o zaniku klas. 7. Struktura społeczna w Polsce. Część IV: Przedsiębiorstwo i stosunki pracy. 1. Przedsiębiorstwo jako system społeczny. 2. Teorie kierowania (zarządzania) w organizacji. 3. Stosunki pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-915911-1-5
Cz. I Spory o model transformacji: Transformacja systemowa w Polsce, Czechach i Słowacji. Analiza porównawcza; Ład postmonocentryczny; Zdobywcy i ofiary transformacji systemowej; Rynek światowy a problem jego regulacji. O koncepcji "global governance"; Gospodarka nieformalna w Polsce lat 90-tych; Społeczeństwo konsumpcyjne - mit czy rzeczywistość? Próba analizy roli konsumpcji w społeczeństwie na przełomie wieków XX i XXI; Zmiana systemowa, czyli w stronę społeczeństwa quasi-rynkowego; "Obcy" w gospodarce narodowej' Społeczna gospodarka rynkowa w Polsce. Próba diagnozy systemu; New Public Government - kierunki przeobrażeń systemów administracji publicznej; Kapitał a wizje społeczeństwa, systemu rynkowego i inteligencji. Cz. II Przedsiębiorstwo jako miejsce zmiany systemowej: Przedsiębiorstwo w procesie zmian - kreacja modelu; Wymagania organizacji uczącej się; Niektóre aspekty problematyki komercjalizacji przedsiębiorstw państwowych; Program masowej prywatyzacji w odbiorze społecznym - opinia publiczna o NFI; Przebieg i skutki restrukturyzacji zatrudniania w wybranych przedsiębiorstwach regiony łódzkiego; Przedsiębiorcy w strukturze społecznej Polski; Odporność na zmianę. Główne czynniki zmian tożsamości organizacyjnej w polskich przedsiębiorstwach przemysłowych; Czy zmiany są skuteczne? Efektywność przedsiębiorstw w sytuacji hazardu transformacyjnego; Przedstawiciele załogi w radach nadzorczych spółek - próba analizy strategicznej; Problemy agencji w warunkach polskich; Menedżerowie jako aktorzy transformacji. Studium przypadku prywatnej firmy produkcyjnej. Cz. III Zarządzanie zasobami ludzkimi: Koncepcja rachunkowości zasobów ludzkich. Profanacja czy praktycyzm?; Specyfika kreacji nowoczesnego kapitału ludzkiego w warunkach transformacji systemowej; Pomiędzy "klerkowskim" imperatywem wiedzy a presja ekonomiczną - dylematy nauczycieli akademickich; Marketing bezpośredni - nowa forma organizacyjna; Strategia przedsiębiorstw i jej implikacje dla zarządzania zasobami ludzkimi; Instytucjonalizacja nowych rynków usług rekrutacyjnych - działalność agencji doradztwa personalnego w Polsce. Cz. IV Transformacja lokalna: Wpływ działalności instytucji otoczenia biznesu na kształtowanie konkurencyjności regionu; Wizje przyszłości Śląska a strategie działań pracowników; Tendencje zmian na wiejskim rynku pracy; Wiejscy przedsiębiorcy a kreacja nowego ładu gospodarczego na wsi. Cz. V Problematyka socjologii gospodarczej - warsztat na temat dydaktyki: Socjologia rynku w problematyce nauk społeczno-ekonomicznych. Zarys programu dydaktycznego; Socjologia gospodarki, socjologia gospodarcza czy socjologia ekonomiczna? Różnorodność ujęć w polskiej socjologii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014. - 317, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-208-2100-1
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7644-048-4
1. Współczesny kontekst zarządzania: Globalizacja- perspektywy teoretyczne; Wprowadzenie do globalnej polityki ekonomicznej; Korporacje ponadnarodowe a globalizacja; Teoretyczne uzasadnienia KOS; Kontekst postkolonialny zarządzania; Globalizacja i środowisko naturalne; 2. Zarządzanie międzykulturowe: Różnice kulturowe a zarządzanie; Kulturowe uwarunkowania zarządzania; Podstawowe założenia kulturowe; Wymiary i poziomy analizy kultury; Różnice kulturowe w procesie zarządzania; Kultura narodowa i zarządzania; Różnice kulturowe: doświadczenia na poziomie jednostek; 3. Jakość we współczesnych organizacjach: Jakość w zarządzaniu; Jakość w usługach; Jakość w usługach a pracownicy organizacji usługowych; Określenie jakości usług; Etyka i polityka w zarządzaniu jakością; 4. Twórczość w zarządzaniu: Jak znaleźć przepływ?; Organizacja opowiadania i opowiadająca; Mity i archetypy w świeci organizacji; Zarządzanie sztuką, sztuka zarządzania; Rynek doznań; Ironia i humor; Przedsiębiorczość i duch innowacyjności; 5. Zarządzanie a kultura: Kultura organizacji; Tożsamość a organizacja; Człowiek zarządzany; Przestrzeń organizacji; Duchowość a zarządzanie; Kultura zarządzania; Zarządzanie różnorodnością
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again