Form of Work
Książki
(4)
Status
only on-site
(4)
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(4)
Author
Francuz Piotr
(1)
Godzic Wiesław
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Trysińska Magdalena
(1)
Year
2000 - 2009
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Programy telewizyjne
(3)
Telewizja
(2)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Gazety
(1)
Gazety brukowe
(1)
Internet
(1)
Język polski
(1)
Polityka
(1)
Radiofonia
(1)
Reality show
(1)
Reklama
(1)
Rozmowa
(1)
Rozumienie
(1)
Serial filmowy polski
(1)
Teleturnieje
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
1989-
(1)
4 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7151-658-4
1. Zagadnienia wstępne , 2. Sytuacja komunikacyjna w telewizji i internecie a język polityków , 3. Nawiązywanie i rozwiązywanie kontaktu - czyli o powitaniach i pożegnaniach w języku polityków , 4. Zwroty do adresata w języku polityków , 5. Wartościowanie w języku polityków , 6. Język potoczny a oficjalna sytuacja komunikacyjna , 7. Język potoczny a oficjalna sytuacja komunikacyjna , 7. Sztuka przekonywania a język polityków
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-233-2636-6
I. Media w strukturze codzienności: Polacy na semiotycznym poligonie; Projekt Ulica; Badania zbiorowości i jej stan posiadania; Media na co dzień - telewizja; Media na co dzień - radio, gazeta, magazyn, sieć; Ubogie i bogate korzystanie z mediów (i możliwa alternatywa). II. Szerokie paradygmaty medialne i ich interpretacje: Gatunki medialne; Adaptowanie, hybrydyzacja, nowe gatunki medialne; Serwisy informacyjne i infotainment; Tabloidy i tabloidyzacja; Talk show - podglądactwo i democratainment; Teleturnieje i edutainment; Męskie/kobiecie - media rodzajowe i konsumpcja; Prasa dla kobiet i prasa kobieca; Magazyny dla mężczyzn; Opera mydlana - melodramat w mediach; Reklama - szeroki kontekst
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 80)
ISBN: 83-7306-109-6
1. Kognitywne teorie rozumienia tekstu, 2. Rozumienie przekazu audiowizualnego, 3. Wybrane determinanty rozumienia tekstu, 4. Założenia i hipotezy badawcze, 5. Metoda, 6. Wyniki badań, 7. Rozumienie przekazu telewizyjnego - synteza wyników i ogólna dyskusja
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Dziennikarstwo i Świat Mediów / pod red. Zbigniew Bauer, Edward Chudziński)
ISBN: 83-242-0400-8
1. Głośniej nad tą telewizją, 2. Telewizja-jej gatunki, 3. Telewizja na krawędzi rzeczywistości, 4. Era Wielkiego brata - telewizja oplątana przez "rzeczywistość", 5. Inwazja telewizji rzeczywistości, 6. Przyszłość gatunków telewizji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again