Form of Work
Książki
(148)
Publikacje fachowe
(44)
Publikacje naukowe
(36)
Publikacje dydaktyczne
(28)
E-booki
(1)
Status
only on-site
(119)
available
(69)
unavailable
(9)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(78)
Czytelnia
(121)
Author
Watcyn-Jones Peter
(10)
Howard-Williams Deirdre
(7)
Białobrzeska Joanna
(6)
Gawrońska Beata
(4)
Raczek Emilia
(4)
Rutkowski Janusz
(4)
Tomalin Mary
(3)
Woods Edward
(3)
Biela Agnieszka
(2)
Biesok Grzegorz (1976- )
(2)
Cieślak Małgorzata
(2)
Crowther-Alwyn John
(2)
Greenall Simon
(2)
Grossmann Tomasz
(2)
Małecka-Ziembińska Edyta
(2)
Scheibner Kurt
(2)
Swan Michael
(2)
Szymonik Andrzej (1952- )
(2)
Tomczak Anna
(2)
Watcyn - Jones Peter
(2)
Zeidler Paweł
(2)
Łastowski Krzysztof
(2)
Ambroziak Adam A
(1)
Antonów Dobrosława (1981- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bagan-Kurluta Katarzyna
(1)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Bieniek Otylia
(1)
Binnebeset Józef
(1)
Bogdanowicz Marta
(1)
Bomba Katarzyna
(1)
Borszowski Paweł (1972- )
(1)
Brieger Nick
(1)
Brudnik Ewa
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Błoński Michał
(1)
Carby-Hall Joseph Roger (1933- )
(1)
Całka Edyta
(1)
Cempura Aleksandra
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Chlipała Monika
(1)
Ciesielski Maciej
(1)
Colander David C
(1)
Comfort Jeremy
(1)
Cordell Jane
(1)
Czajor Przemysław
(1)
Czaplicki Kamil
(1)
Czekalski Tadeusz
(1)
Czernecka Julita
(1)
Dela Piotr
(1)
Dyl Marcin
(1)
Dębski Jerzy
(1)
Elizabeth Chin
(1)
Elżanowski Filip
(1)
Filaber Joanna
(1)
Flienders Steve
(1)
Flinders Steve
(1)
Flis-Świeczkowska Marta
(1)
Florczak-Wątor Monika (1977- )
(1)
Fras Mariusz
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gersdorf Małgorzata (1952- )
(1)
Godlewski Mariusz
(1)
Gogulski Szymon
(1)
Golnau Wiesław (1965- )
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gołaszewski Piotr
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gryszczyńska Agnieszka
(1)
Grzanka Antoni
(1)
Grzega Urszula
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Grześkiewicz Władysław
(1)
Grzywacz Marek
(1)
Guttzeit Joanna
(1)
Góral Zbigniew
(1)
Głodek Zenon
(1)
Haak Henryk
(1)
Haak-Trzuskawska Anna
(1)
Habdas Magdalena (1973- )
(1)
Hancock Paul
(1)
Hass-Symotiuk Maria (1941- )
(1)
Herd Cynthia
(1)
Hombek Danuta
(1)
Hołda Artur
(1)
Huchla Andrzej
(1)
Jabłońska Paulina (1987- )
(1)
Jakubecki Andrzej (1958- )
(1)
Jakubiak Ewa
(1)
Jakubowski Wojciech
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Janowicz Anna
(1)
Jarosz Mikołaj
(1)
Jasińska Katarzyna
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jurewicz Anna
(1)
Year
2020 - 2022
(45)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(64)
1990 - 1999
(12)
1980 - 1989
(2)
Time Period of Creation
2001-
(55)
Country
Poland
(129)
Kiribati
(15)
unknown (d)
(3)
unknown (us)
(2)
Language
Polish
(149)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Komornicy sądowi
(1)
Prawnicy
(1)
Subject
Język angielski
(33)
Nauczanie początkowe
(13)
Materiały pomocnicze do nauczania początkowego
(7)
Matematyka
(6)
Logistyka gospodarcza
(5)
Prawo administracyjne
(5)
Prawo pracy
(5)
Filozofia
(4)
Gramatyka
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Edukacja europejska
(3)
Globalizacja
(3)
Język niemiecki
(3)
Język polski
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Prawo karne
(3)
Prawo podatkowe
(3)
Prawo rodzinne
(3)
Prawo wspólnotowe europejskie
(3)
Rachunkowość finansowa
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Sprawozdawczość finansowa
(3)
Unia Europejska
(3)
Unia Europejska (UE)
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Administracja publiczna
(2)
Administracja rządowa
(2)
Budżety terenowe
(2)
COVID-19
(2)
Czytanie ze zrozumieniem
(2)
Dziecko
(2)
Ekonomia
(2)
Finanse publiczne
(2)
Kontrola zarządcza
(2)
Księgowość
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Mediacja (prawo)
(2)
Najwyższa Izba Kontroli (NIK)
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
Orzecznictwo administracyjne
(2)
Pisanie
(2)
Podatek od towarów i usług
(2)
Postępowanie celne
(2)
Postępowanie sądowe
(2)
Pozapłacowe świadczenia pracownicze
(2)
Pożarnictwo
(2)
Praca zdalna
(2)
Pracodawcy
(2)
Prawo
(2)
Prawo celne
(2)
Prawo międzynarodowe
(2)
Płaca
(2)
Rachunkowość
(2)
Rynek pracy
(2)
Skarga (prawo)
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Usługi logistyczne
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zachowanie
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Antropologia filozoficzna
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
BHP
(1)
Badania ilościowe
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bibliologia
(1)
Branża TSL
(1)
Brexit
(1)
Choroby zawodowe
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Czytanie
(1)
Dane osobowe
(1)
Decyzje
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dowód sądowy
(1)
Dyscyplina finansów publicznych
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dług publiczny
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Egzekucja administracyjna
(1)
Elektroniczne dostarczanie dokumentów
(1)
Elementarz polski
(1)
Epidemie
(1)
Etyka
(1)
Europeistyka
(1)
Europejski Trybunał Praw Człowieka
(1)
FinTech
(1)
Finanse
(1)
Finansowanie
(1)
Fundusz odbudowy UE
(1)
Subject: time
2001-
(49)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
1901-
(1)
1989-
(1)
Subject: place
Polska
(41)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Niemcy
(2)
Będzin (woj. śląskie)
(1)
Genre/Form
Materiały pomocnicze
(58)
Monografia
(20)
Opracowanie
(18)
Praca zbiorowa
(14)
Wzory dokumentów
(8)
Komentarz do ustawy
(5)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(3)
Kazusy
(2)
Raport z badań
(2)
Komentarz prawny
(1)
Literatura polska
(1)
Pisma procesowe
(1)
Poezja polska
(1)
Powieść polska
(1)
Raport
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Wzory umów
(1)
Domain
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(36)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(17)
Zarządzanie i marketing
(17)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Transport i logistyka
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Psychologia
(2)
Ochrona środowiska
(1)
149 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-227-2258-3
1. Psychoedukacyjne elementy wsparcia społecznego: Najlepszy uczeń też potrzebuje wsparcia- sprawozdanie z badań własnych; Postrzegane Sparcie społeczne ze strony osób znaczących a wyniki w nauce młodzieży gimnazjalnej; Uwarunkowania społecznego wsparcia młodzieży z trudnościami w uczeniu się; Wsparcie społeczne młodzieży z uszkodzonym wzrokiem a odczuwanie trudności związanych z niepełnosprawnością; Uwarunkowania partycypacji w kulturze osób z dysfunkcją narządu wzroku a potrzeba wsparcia społecznego; Wsparcie techniczne studentów niewidomych i słabo widzących w uczelniach wyższych; 2. Komponenty wsparcia społecznego rodzin z dzieckiem niepełnosprawnym: Wieloaspektowość wsparcia społecznego rodzin wychowujących dziecko niepełnosprawne; Potrzeba wsparcia psychospołecznego dzieci nadpobudliwych i ich rodzin; Wspomaganie społeczne rodziny w zaspokajaniu potrzeb rehabilitacyjnych uczniów z wadą słuchu; Postawy rodziców dzieci pełnosprawnych wobec osób z niepełnosprawnością; Edukacja integracyjna w opinii rodziców dzieci niepełnosprawnych; Wyrównywanie szans dziecka z lekkim upośledzeniem umysłowym w świetle zmian społecznych i edukacyjnych; Opinie rodziców młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie w stopniu lekkim na temat pomocy dzielnej rodzinie; Korelaty społecznego wsparcia młodzieży z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim; Poczucie wsparcia społecznego a poziom kompetencji społecznych u osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną; Wsparcie matek dzieci z upośledzeniem umysłowym przez członków rodziny; Pomoc rodzinie dziecka niepełnosprawnego- wybrane kierunki oddziaływań; 3. Medyczne i psychospołeczne aspekty wsparcia w chorobie: Przekonania zdrowotne jako uwarunkowanie wsparcia w chorobie; Jakość pomocy udzielanej rodzinie dziecka niepełnosprawnego w procesie informacyjno-terapeutycznym; Działania ortopedyczno-rehabilitacyjne jako ważny element terapii w systemie wsparcia społecznego rodziny dziecka niepełnosprawnego; Wsparcie społeczne rodzin pacjentów z chorobą Alzheimera ze strony organizacji alzheimerowskich; Zmiany poziomu kompetencji komunikacyjnych małych dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym pod wpływem terapii Peto oraz usprawnianych tradycyjnie; Zaangażowanie rodziców w procesie rehabilitacji medycznej dzieci z astmą oskrzelową; Formalne i nieformalne systemy wsparcia rodzin dziecka z chorobą nowotworową; Społeczne aspekty umierania dzieci z choroba nowotworową; Wsparcie chorego i jego rodziny przez personel medyczny; Grupa samopomocy jako źródło wsparcia społecznego (na przykładzie Klubu Kobiet po Mastektomii „Amazonki”); Rola książki w procesie wsparcia dziecka niepełnosprawnego w zakładzie leczniczym; Wolontariat- pozainstytucjonalna forma wsparcia społecznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811.112.2 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8223-390-2
Wstęp; Rozdział I. Benefity – źródło przewagi konkurencyjnej pracodawcy: 1. Uwagi ogólne; 2. Świadczenia jako integralna część Total Reward; 3. Rosnąca rola Total Reward w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy; 4. Projekt systemu benefitowego, czyli never ending story; 5. Podsumowanie; Rozdział II. Persona, czyli odbiorca naszej oferty: 1. Uwagi ogólne; 2. Persona; 3. Doświadczenia i zachowania; 4. Employee Value Proposition (EVP); 5. Total Rewards; 6. Podsumowanie; Rozdział III. Przegląd rynku i wybór dostawców: 1. Uwagi ogólne; 2. Przygotowanie się do przeglądu rynku – poznanie potrzeb i możliwości organizacji; 3. Sposób oferowania benefitów – pakiet benefitów czy kafeteria?; 4. Przegląd benefitów oferowanych i praktykowanych w Polsce; 5. Ważne elementy z punktu widzenia pracodawcy, na które należy zwracać uwagę przy wyborze benefitu i dostawcy; 6. Checklista: Jak się przygotować i przeprowadzić przegląd oferty rynkowej?; Rozdział IV. Dopasowanie programu benefitowego do potrzeb organizacji – współpraca z dostawcą świadczenia: 1. Uwagi ogólne; 2. Analiza zapytania ofertowego pracodawcy, czyli początek wspólnej podróży; 3. Omówienie oferty, badanie potrzeb firmy i jej pracowników; 4. Wybór dostawcy, negocjacje ostatecznego kształtu oferty i ceny świadczeń; 5. Wsparcie wdrożenia programu benefitowego przez dostawcę; 6. Wspólny cel, wspólna podróż; Rozdział V. Komunikacja polityki benefitowej: 1. Uwagi ogólne; 2. Co się dzieje, gdy nie komunikujemy oferty benefitowej?; 3. Dokumenty, w których informujemy o benefitach; 4. Kanały komunikacji wewnątrz organizacji; 5. Kanały komunikacji polityki benefitowej poza organizacją; 6. Jak pisać angażujące treści?; 7. Podsumowanie; Rozdział VI. Badanie efektywności benefitów: 1. Uwagi ogólne; 2. Przegląd aktualnej polityki benefitowej; 3. Badanie rynku; 4. Badanie atrakcyjności świadczeń pozapłacowych; 5. Określenie strategii zarządzania benefitami; 6. Podsumowanie; Rozdział VII. Benefity – aspekt podatkowy i ubezpieczeniowy: 1. Uwagi ogólne; 2. Przychód ze stosunku pracy; 3. Nieodpłatne świadczenia; 4. Wartość świadczeń dla celów podatkowych; 5. Wartość świadczeń dla celów ubezpieczeń społecznych; 6. Świadczenia z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; 7. Wybrane benefity; 8. Świadczenia przy współpracy z osobami prowadzącymi działalność gospodarczą; 9. Podsumowanie; Rozdział VIII. Koronawirus szansą na nowe otwarcie dla HR: 1. Uwagi ogólne; 2. Fazy zarządzania sytuacją kryzysową; 3. Model D. Ulricha – role HR i ich ewolucja; 4. HR a zarządzanie kryzysowe na przykładzie pandemii COVID-19; 5. Szansa na nowe otwarcie – kierunki doskonalenia oferty dla pracowników; 6. Zakończenie; Rozdział IX. #zostań w domu. Badanie trendów zmian w pakietach benefitowych firm w związku z COVID-19. Pulse check: 1. Uwagi ogólne; 2. Cel badania; 3. Czas i miejsce badania; 4. Metodyka badania; 5. Charakterystyka próby badawczej; 6. Wyniki ankiety; 7. Wnioski z badania i retrospektywa; Rozdział X. Jakie benefity oferują pracodawcy, a po jakie najchętniej sięgaliby pracownicy? Badanie i analiza: 1. Uwagi ogólne; 2. Metodologia badania; 3. Świadczenia socjalne – ocena dostępności i atrakcyjności 2020/2018; 4. Benefity – ocena dostępności i atrakcyjności 2020 vs 2018; 5. Podsumowanie; Rozdział XI. Benefity – przykłady praktyk rynkowych: A. Czy praca zdalna to benefit? Badanie: Wpływ COVID-19 na podejście pracodawców i pracowników do pracy zdalnej; 1. Uwagi ogólne; 2. Elastyczne zatrudnienie jako trend na rynku pracy; 3. Praca zdalna jako jeden z elementów łącznych korzyści z pracy; 4. Historia i znaczenie pracy zdalnej; 5. Praca zdalna a pandemia COVID-19; 6. Wyniki badania ankietowego „Wpływ pandemii COVID-19 na podejście pracodawców i pracowników do pracy zdalnej”; B. Wdrożenie systemu kafeteryjnego zarządzania benefitami w jednej ze spółek z branży TSL; 1. Cel projektu; 2. Zakres i harmonogram; 3. Narzędzia; 4. Zespół; 5. Korzyści i rezultaty; C. Wprowadzenie aplikacji do doceniania Nais w celu zwiększenia poczucia satysfakcji i docenienia pracowników; 1. Praktyka rynkowa; 2. Cele projektu; 3. Zakres projektu; 4. Harmonogram projektu; 5. Narzędzia, metodyki, praktyki; 6. Rezultaty; 7. Korzyści dla organizacji; D. Czy za wszystkie benefity musi płacić pracodawca?; 1. Uwagi ogólne; 2. Koszty współpracy; 3. O czym warto pamiętać, decydując się na współpracę tego typu?; 4. Przykłady benefitów „bezkosztowych”; 5. Benefity „ukryte”; E. Samochód służbowy jako pomysł na benefit partycypacyjny; 1. Uwagi ogólne; 2. Case study; 3. Analiza praktyk rynkowych w zakresie samochodów służbowych; 4. Analiza podatkowa benefitu; 5. Analiza kosztowa dla pracownika i pracodawcy; 6. Korzyści dla pracownika z tytułu benefitu w postaci auta służbowego; F. Pracownicze programy emerytalne jako wartościowy benefit; 1. Definicja; 2. Pracownicze programy emerytalne w Polsce; 3. Rola składników pozapłacowych; 4. Pracowniczy program emerytalny w Firmie X; 5. Cel projektu; 6. Narzędzia; 7. Korzyści z pracowniczego programu emerytalnego; 8. Harmonogram; 9. Rezultaty; G. Pracownicze plany kapitałowe – obowiązek czy benefit; 1. Definicja pracowniczych planów kapitałowych; 2. Historia pracowniczych planów kapitałowych; 3. Case study; H. Employee Assistance Program; 1. Definicja; 2. Historia EAP; 3. Case study; Zakończenie; O Autorach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811.111 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811.111 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811.111 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811.111 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Business Roles / John Crowther-Alwyn. - Cambridge : Cambridge University Press, 2000. - 100 s. : fot., rys., wykresy ; 30 cm.
(Cambridge Copy Collection)
ISBN: 0521-46953-8
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811.111 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Business Roles 2 / John Crowther-Alwyn. - Cambridge : Cambridge University Press, cop. 1999. - 100 s. : for., rys., mapy, wykresy ; 30 cm.
(Cambridge Copy Collection)
ISBN: 0-521-64849-1
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811.111 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811.111 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Monografie Prawnicze)
ISBN: 978-83-8124-124-3
Wykaz skrótów Wykaz tabel i rysunków Wstęp Podziękowania Rozdział I Chmura obliczeniowa - opis zjawiska, geneza, definicje, rodzaje usług i ich kwalifikacje, modele świadczenia usług w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Geneza terminu "chmura obliczeniowa" 2.1. Cloud computing a utility computing 2.2. Cloud computing a grid computing 2.3. Cloud computing a outsourcing zasobów i usług teleinformatycznych 3. Definicja chmury obliczeniowej 4. Cechy chmury obliczeniowej 5. Klasyfikacja usług oferowanych w chmurze obliczeniowej 5.1. Uwagi wstępne 5.2. Infrastruktura jako usługa w chmurze obliczeniowej (model IaaS) 5.3. Platforma jako usługa w chmurze obliczeniowej (model PaaS) 5.4. Oprogramowanie jako usługa (ang. Software as a Service, w skrócie SaaS) 5.5. Pozostałe usługi oferowane w chmurze obliczeniowej (XaaS - Everything as a Service) 6. Zasięg usług oferowanych w chmurze obliczeniowej 6.1. Uwagi wstępne 6.2. Chmura publiczna (ang. public cloud) 6.3. Chmura prywatna (ang. private cloud) 6.4. Chmura wewnętrzna (ang. internal cloud) 6.5. Chmura hybrydowa (ang. hybride cloud) 6.6. Chmura społecznościowa (ang. community cloud) 6.7. Wirtualna chmura prywatna 7. Inicjatywy administracji publicznej na rzecz rozwoju chmury obliczeniowej 7.1. Tworzenie scentralizowanych projektów rozwoju chmury obliczeniowej z udziałem administracji publicznej 7.2. Jednolity rynek cyfrowy a rozwój chmury obliczeniowej 7.3. Inicjatywy państw członkowskich Unii Europejskiej w zakresie rozwoju chmury obliczeniowej 7.3.1. Projekt "Trusted Cloud" w Niemczech 7.3.2. Projekt "G-Cloud" w Wielkiej Brytanii 7.3.3. Projekt "Andromede" we Francji 7.4. Inicjatywy rządowe na rzecz rozwoju chmury obliczeniowej w Stanach Zjednoczonych 8. Chmura obliczeniowa - podsumowanie analizy zjawiska, rodzaju usług oraz modeli ich świadczenia Rozdział II Ramy prawne prowadzenia działalności gospodarczej w chmurze obliczeniowej 1. Rozproszony charakter przepisów mających zastosowanie do chmury obliczeniowej 2. Model przedstawiający źródła prawa odnoszące się do chmury obliczeniowej z perspektywy zasobów niezbędnych do świadczenia usług w chmurze obliczeniowej 3. Model przedstawiający źródła prawa odnoszące się do chmury obliczeniowej z perspektywy stron umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 4. Wnioski z analizy modelu źródeł prawa odnoszących się do dostawcy usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 5. Wnioski z analizy modelu źródeł prawa dotyczących użytkownika (klienta) usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 6. Międzynarodowy aspekt usług świadczonych w chmurze obliczeniowej a wybór prawa właściwego 7. Miejsce wykonania zobowiązania w chmurze obliczeniowej Rozdział III Normy techniczne i ich zastosowanie do świadczenia usług w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Ramy prawne normalizacji w Unii Europejskiej i w Polsce 3. Norma - znaczenie terminu 3.1. Norma - definicja 3.2. Jednostki normalizacyjne 3.3. Norma, norma prawna a standard - różnice pojęciowe 4. Charakter prawny norm dotyczących chmury obliczeniowej 4.1. Uwagi wstępne 4.2. Normy dotyczące chmury obliczeniowej a prawo publiczne 4.2.1. Bezpośrednie odwołanie do norm w aktach prawa unijnego 4.2.2. Pośrednie odwołanie do norm w aktach prawa unijnego 4.3. Normy dotyczące chmury obliczeniowej a prawo prywatne 5. Rodzaje norm dotyczących chmury obliczeniowej 6. Zastosowanie norm do chmury obliczeniowej 6.1. Interoperacyjność chmury obliczeniowej a normalizacja 6.2. Przenoszalność oraz odwracalność danych w chmurze obliczeniowej 6.3. Normy dotyczące bezpieczeństwa w chmurze obliczeniowej 6.4. Normy dotyczące ochrony danych osobowych 6.5. Normalizacja dotycząca umów o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 6.6. Znaczenie prawne certyfikacji Rozdział IV Model regulacji prawnej odnoszącej się do stosunków prawnych dotyczących świadczenia usług w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Dodatkowa regulacja prawna odnosząca się do stosunków prawnych dotyczących świadczenia usług w chmurze obliczeniowej 3. Przedmiot przyszłej regulacji dotyczącej stosunków prawnych związanych ze świadczeniem usług w chmurze obliczeniowej 3.1. Model reglamentacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej 3.2. Model reglamentacji w zakresie wykonywania działalności gospodarczej 4. Rodzaj źródła prawa dotyczącego stosunków prawnych związanych ze świadczeniem usług w chmurze obliczeniowej Rozdział V Informacja jako przedmiot usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Informacja jako przedmiot regulacji 3. Informacja jako dane osobowe i ich wpływ na usługi świadczone w chmurze obliczeniowej 3.1. Uwagi wstępne 3.2. Informacje jako dane osobowe 3.2.1. Informacje jako dane osobowe w świetle ustawy o ochronie danych osobowych 3.2.2. Informacja jako dane osobowe w świetle rozporządzenia 2016/679 3.3. Granice zastosowania przepisów o ochronie danych osobowych 3.3.1. Uwagi wstępne 3.3.2. Anonimizacja - przedmiot regulacji 3.3.3. Techniki anonimizacji 3.3.3.1. Randomizacja 3.3.3.2. Pseudonimizacja 4. Problem interoperacyjności chmur obliczeniowych a rozporządzenie 2016/679 5. Informacja jako tajemnica telekomunikacyjna 6. Zabezpieczenie informacji w systemie teleinformatycznym 6.1. Uwagi wstępne 6.2. Bezpieczeństwo teleinformatyczne w zakresie przetwarzania danych osobowych 6.3. Wymogi dotyczące systemów informatycznych określone w ustawie o informatyzacji oraz w przepisach wykonawczych 6.4. Wymogi systemu teleinformatycznego w zakresie uwierzytelniania 6.5. Wymogi bezpieczeństwa określone w rozporządzeniu 2016/679 6.6. Wymogi bezpieczeństwa określone w dyrektywie NIS 6.7. Mechanizm certyfikacji w projektach aktów prawnych w Polsce 6.8. Bezpieczeństwo sieci telekomunikacyjnych Rozdział VI Charakter prawny umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umowami określonymi w Kodeksie cywilnym 2.1. Umowa o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej a nazwane umowy o świadczenie usług - uwagi wstępne 2.2. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową o dzieło 2.3. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową agencyjną 2.4. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową przechowania i umową składu 2.5. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową komisu 2.6. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z pozostałymi umowami nazwanymi w Kodeksie cywilnym 3. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową o świadczenie usług telekomunikacyjnych 4. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową licencyjną 5. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową o przetwarzanie danych osobowych 6. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z innymi umowami uregulowanymi poza Kodeksem cywilnym 6.1. Umowa o świadczenie usługi konta poczty elektronicznej i umowa przekazywania poczty elektronicznej 6.2. Umowa o świadczenie usługi medialnej 6.3. Umowa o usługi przesyłowe oraz umowa o świadczenie usług turystycznych 7. Wnioski z analizy porównawczej umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umowami nazwanymi w Kodeksie cywilnym oraz w innych aktach prawnych 8. Cechy umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 8.1. Charakter konsensualny 8.2. Charakter odpłatny (wzajemny) 8.3. Inne cechy umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 9. Treść umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 9.1. Uwagi wstępne 9.2. Zasada swobody umów w odniesieniu do umów o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 9.3. Zagadnienia uregulowane w umowie o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 10. Forma umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 11. Charakter prawny umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej - podsumowanie analizy Rozdział VII Rola i charakter prawny podmiotów uczestniczących w świadczeniu usług w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Dostawca usług w chmurze obliczeniowej 2.1. Definicja 2.2. Prawne problemy w zakresie dynamicznego wykorzystania zasobów teleinformatycznych do świadczenia usług w chmurze obliczeniowej 2.2.1. Uwagi wstępne 2.2.2. Prawne kryteria ustalenia statusu administratora danych i przetwarzającego w chmurze obliczeniowej 2.2.3. Powierzenie przetwarzania danych osobowych 2.2.4. Zakres terytorialny przepisów o ochronie danych osobowych 2.2.5. Dostawca usług w chmurze obliczeniowej jako podmiot publiczny 3. Klient usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 4. Broker w chmurze obliczeniowej 4.1. Geneza 4.2. Definicja brokera w chmurze obliczeniowej 4.3. Broker w chmurze obliczeniowej a enabler usług brokera w chmurze obliczeniowej 4.4. Zakres podejmowanych przez brokera czynności faktycznych i prawnych 4.5. Działalność brokera w chmurze obliczeniowej jako działalność gospodarcza 4.6. Rola brokera w chmurze obliczeniowej w procesie przetwarzania danych osobowych 4.7. Broker w chmurze obliczeniowej jako zawód zaufania publicznego - wnioski de lege ferenda 4.7.1. Zawód zaufania publicznego - definicja 4.7.2. Cechy brokera w chmurze obliczeniowej jako zawodu zaufania publicznego 4.7.3. Konsekwencje uznania brokera w chmurze obliczeniowej za zawód zaufania publicznego 4.7.3.1. Uwagi wstępne 4.7.3.2. Określenie wymogów prawnych związanych z podejmowaniem działalności gospodarczej w chmurze obliczeniowej 4.7.3.2.1. Definicja legalna "brokera w chmurze obliczeniowej" 4.7.3.2.2. Obowiązek wpisu brokera do rejestru publicznego jako podstawa prowadzenia działalności gospodarczej 4.7.3.2.3. Budowa modelowego rejestru publicznego 4.7.3.2.3.1. Uwagi wstępne 4.7.3.2.3.2. Księga I Rejestru - Podmioty objęte wymogiem wpisu do rejestru 4.7.3.2.3.2.1. Budowa Księgi I Rejestru Brokerów w Chmurze Obliczeniowej 4.7.3.2.3.3. Księga II Rejestru - Rodzaj świadczonych usług przez brokera w chmurze obliczeniowej 4.7.3.2.3.3.1. Usługi pośrednictwa przy zawarciu umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej jak również zawierania takich umów w imieniu i na rzecz zleceniodawcy 4.7.3.2.3.3.2. Usługi dodatkowe 4.7.3.2.3.3.3. Budowa Księgi II Rejestru Brokerów w Chmurze Obliczeniowej 4.7.3.2.3.4. Księga III Rejestru - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej 4.7.3.2.3.4.1. Budowa Księgi III Rejestru Brokerów w Chmurze Obliczeniowej 4.7.3.2.3.5. Docelowa struktura Rejestru Brokerów w Chmurze Obliczeniowej 4.7.3.2.4. Opis postępowania w sprawach rejestrowych 4.7.3.2.5. Bezczynność a przewlekłość ministra właściwego do spraw informatyzacji jako organu rejestrowego 4.7.3.2.6. Przesłanki odmowy wpisu do rejestru 4.7.3.2.7. Postępowanie w przypadku decyzji odmownej 4.7.3.2.8. Skutki prawne wpisu do rejestru brokerów w chmurze obliczeniowej 4.7.3.2.9. Przesłanki wykreślenia z rejestru brokerów w chmurze obliczeniowej 4.7.3.2.10. Opłaty w postępowaniu w sprawach rejestrowych 4.7.3.2.11. Sposoby uwierzytelniania osób korzystających z rejestru prowadzonego w formie elektronicznej 4.7.3.2.12. Analiza wymagań prawnych dotyczących publikacji formularzy rejestrowych jako formularzy elektronicznych 4.7.3.2.12.1. Obowiązki ministra właściwego do spraw informatyzacji w zakresie tworzenia i udostępniania formularzy 4.7.3.2.12.2. Lokalne Repozytorium 4.7.4. Określenie wymogów prawnych związanych z wykonywaniem działalności gospodarczej przez brokera w chmurze obliczeniowej 4.7.4.1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej brokera w chmurze obliczeniowej 4.7.4.2. Niezależność od dostawców usług w chmurze obliczeniowej 4.7.4.3. Zachowanie informacji w poufności 4.7.4.4. Przepisy karne 5. Audytor chmury obliczeniowej 6. Dostawca usługi dostępu do internetu Rozdział VIII Audyt chmury obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Przyczyny prowadzenia audytu w chmurze obliczeniowej 3. Przedmiot audytu w chmurze obliczeniowej 4. Podmioty wymagające audytowania 4.1. Uwagi wstępne 4.2. Wskazanie podmiotów zobowiązanych do poddania się audytowi - analiza na podstawie zobowiązań użytkownika usług w chmurze obliczeniowej 4.3. Wskazanie podmiotów zobowiązanych do poddania się audytowi na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów 5. Sposób prowadzenia audytu 5.1. Uwagi wstępne 5.2. Audyt w chmurze obliczeniowej oparty na analizie ryzyka 5.3. Metody oceny ryzyka w trakcie audytu zgodności 6. Bariery prowadzenia audytu 6.1. Uwagi wstępne 6.2. Bariery funkcjonalne 6.3. Bariery prawne 6.4. Bariery techniczne 6.5. Bariery edukacyjne Rozdział IX Nadzór nad działalnością w chmurze obliczeniowej 1. Wskazanie właściwego organ nadzoru nad działalnością w chmurze obliczenioweJ 2. Status prawny ministra właściwego do spraw informatyzacji 3. Cele polityki regulacyjnej ministra właściwego do spraw informatyzacji w obowiązujących przepisach prawa 4. Określenie zadań ministra właściwego do spraw informatyzacji w przyszłej ustawie dotyczącej prowadzenia działalności gospodarczej w chmurze obliczeniowej 5. Współdziałanie ministra właściwego do spraw informatyzacji z innymi organami administracji publicznej 6. Dostęp do informacji publicznej będącej w dyspozycji organu nadzoru nad działalnością w chmurze obliczeniowej 6.1. Uwagi wstępne 6.2. Charakter prawny udostępnianej informacji publicznej 6.3. Zakres udostępnianej informacji publicznej 6.4. Zakres prawa strony wglądu do akt 6.5. Ograniczenia dostępu do informacji publicznej 6.6. Podmioty zobowiązane do zapewnienia dostępu do informacji publicznej 6.7. Podmiot uprawniony do uzyskania informacji publicznej 6.8. Forma prawna udostępniania informacji publicznej 6.9. Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego Rozdział X Portal rejestrowo-informacyjny dotyczący usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Zakres przedmiotowy portalu 2.1. Dostarczanie informacji dla obecnego i przyszłego klienta usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 2.2. Wspomaganie działań obecnych i przyszłych dostawców usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 2.3. Zbieranie i udostępnianie danych o brokerach w chmurze obliczeniowej 2.4. Funkcje informacyjno-edukacyjne 3. Sposoby uwierzytelniania osób korzystających z portalu Podsumowanie Bibliografia
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 346 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Cyfryzacja w zarządzaniu / red. nauk. Aleksandra Laskowska-Rutkowska. - Wyd. 1 (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 240 s. : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
ISBN: 978-83-8102-394-8
Wstęp; Rozdział 1. Przemysł 4.0, czyli na czym polega transformacja cyfrowa przedsiębiorstw 1.1. Specyfika Przemysłu 4.0 1.2. Zmiana technologiczna w Przemyśle 4.0 1.3. Zmiana procesowa w Przemyśle 4.0 1.4. Zmiana organizacyjna w Przemyśle 4.0 Rozdział 2. Cyfryzacja w zarządzaniu ludźmi. Wyzwania gospodarki 4.0 2.1. Zarządzanie ludźmi w gospodarce 4.0 2.2. Dataizm: władza algorytmów i zarządzanie przez pomiar 2.3. Współpraca ludzi z maszynami 2.4. Rynek pracy a kompetencje pracowników przyszłości Rozdział 3. Cyfryzacja w usprawnianiu zarządzania łańcuchem dostaw 3.1. Możliwości zastosowania Internetu rzeczy (IoT)w łańcuchu dostaw 3.2. Cyfrowy świat łańcucha dostaw (platformy cyfrowe) 3.3. Blockchain i jego możliwości zastosowania w łańcuchu dostaw 3.4. Sztuczna inteligencja (AI) i jej potencjał optymalizacji łańcucha dostaw 3.5. Robotyzacja łańcucha dostaw 3.6. Physcial Internet jako nowatorskie podejście do zarządzania łańcuchem dostaw Rozdział 4. Zastosowanie zaawansowanych narzędzi przetwarzania danych w dobie cyfryzacji 4.1. Główne determinanty rozwoju analityki biznesowej opartej na technologiach informacyjnych ICT 4.2. Technologie informacyjne ICT, w tym Big Data jako kluczowe determinanty rozwoju The Financial Industry 4.0 4.3. Technologie Big Data i chmury obliczeniowej a kwestia bezpieczeństwa informacji w systemach informatycznych 4.4. Analityka biznesowa przeprowadzana w systemach analitycznych Big Data narzędziem ułatwiającym zarządzanie podmiotami gospodarczymi 4.5. Zastosowanie zinformatyzowanych platform analitycznych Business Intelligence w procesie zarządzania przedsiębiorstwem Rozdział 5. Zarządzanie zespołami w erze cyfryzacji - perspektywa menedżera z branży finansowej 5.1. Zmarginalizowanie działań niedodających wartości 5.2. Właściwe wykorzystanie analityki i narzędzi cyfrowych 5.3. Motywowanie i zarządzanie ludźmi w warunkach cyfryzacji Rozdział 6. Zastosowanie digital marketingu 6.1. Wpływ Internetu na proces komunikacji 6.2. Digital marketing i jego narzędzia 6.3. Zastosowanie digital marketingu w branży fitness w UE i w Polsce Rozdział 7. Cyfryzacja w procesie przedsiębiorczym jako składowa rozwoju firm sektora MŚP 7.1. Proces przedsiębiorczy w firmach sektora MŚP 7.2. Cyfryzacja jako ciągłe poszukiwanie opartych na procesie przedsiębiorczym możliwości rozwoju biznesu 7.3. Wyzwania cyfryzacji w firmie handlowej - Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie Rozdział 8. Transformacja cyfrowa polskich przedsiębiorstw. Ocena zakresu wdrożenia rozwiązań z obszarów Przemysłu 4.0 8.1. Metodologia badania 8.2. Wdrażanie Przemysłu 4.0 w wymiarze technologicznym 8.3. Wdrażanie Przemysłu 4.0 w wymiarze procesowym 8.4. Wdrażanie Przemysłu 4.0 - organizacja 8.5. Rekomendacje dla polityki przemysłowej Rozdział 9. Cyfryzacja i zarządzanie w świecie postpandemii. Nowa wizja przyszłości? 9.1. Zarządzanie nie tylko cyfryzacją - czas, jakość i koszty 9.2. Cyfryzacja i automatyzacja - wróg czy przyjaciel? 9.3. Niepewna przyszłość i sztuczna inteligencja 9.4. Praca i edukacja w modelu cyfrowym 9.5. Infrastruktura telekomunikacyjna 9.6. Zarządzanie procesem cyfryzacji; Spis rysunków; Spis tabel; Noty o Autorach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-8102-476-1
Wprowadzenie; Rozdział 1. Zaufanie 1.1. Pojęcie zaufania 1.2. Typologia zaufania 1.3. Kształtowanie się zaufania 1.4. Znaczenie zaufania w organizacjach 1.5. Zarządzanie zaufaniem i kultura zaufania Rozdział 2. Przywództwo 2.1. Pojęcie przywództwa 2.2. Typologia i paradygmaty przywództwa 2.3. Modele przywództwa i czynniki determinujące jego styl 2.4. Znaczenie przywództwa w rozwoju i doskonaleniu organizacji 2.5. Znaczenie przywództwa w rozwoju człowieka Rozdział 3. Innowacyjność i kreatywność 3.1. Pojęcie innowacyjności, kreatywności i postaw z nimi związanych 3.2. Typologia innowacji i kreatywności 3.3. Czynniki wpływające na innowacyjność, kreatywność 3.4. Bariery kreatywności i innowacyjności 3.5. Znaczenie innowacji w rozwoju człowieka i organizacji Rozdział 4. Praca zespołowa 4.1. Pojęcie zespołu oraz pracy zespołowej 4.2. Podstawowe typologie zespołów 4.3. Role w zespole 4.4. Organizacja pracy zespołowej 4.5. Praca zespołowa a efektywność 4.6. Pozytywne oraz negatywne aspekty związane z koncepcją pracy zespołowej 4.7. Znaczenie komunikacji w kontekście pracy zespołowej 4.8. Powołanie zespołu w sytuacji reklamacji klienta - studium przypadku Rozdział 5. Zaangażowanie w pracę 5.1. Pojęcie zaangażowania w pracę 5.2. Typologia form zaangażowania 5.3. Czynniki determinujące zaangażowanie w pracę i cechy zaangażowanego pracownika 5.4. Badanie zaangażowania pracowników 5.5. Zarządzanie przez zaangażowanie 5.6. Znaczenie zaangażowania pracowników w rozwoju organizacji 5.7. Znaczenie zaangażowania w pracę w rozwoju człowieka i jego samorealizacji Rozdział 6. Satysfakcja z pracy 6.1. Satysfakcja pracownika 6.2. Modele satysfakcji pracownika 6.3. Czynniki wpływające na satysfakcję pracownika 6.4. Satysfakcja jako ważny element budujący lojalność pracownika 6.5. Satysfakcja z pracy jako czynnik wpływający na proces i jakość pracy 6.6. Satysfakcja z pracy a jakość życia Rozdział 7. Kultura organizacyjna jako element wspierający człowieka w organizacji 7.1. Kultura w organizacji 7.2. Klasyfikacja kultur organizacyjnych 7.3. Elementy składowe kultury organizacyjnej 7.4. Funkcje kultury organizacyjnej 7.5. Krytyczne podejście do kultury organizacyjnej; Literatura; Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-20564-5
Wprowadzenie; 1. Wykonywanie pracy jako klucz do zrozumienia efektów organizacyjnych 1.1. Wykonywanie pracy jako przedmiot badań na gruncie nauk o zarządzaniu 1.2. Problematyka wykonywania pracy - przegląd wybranych podejść badawczych 1.3. Wykonywanie pracy jako konstrukt wielowymiarowy 1.3A. Behawioralny wymiar wykonywania pracy 1.4. Wykonywanie pracy - konceptualizacja modelu teoretycznego 1.5. Wykonywanie pracy a efektywność, wydajność i produktywność pracy Rozdział 2. Organizacyjny kontekst wykonywania pracy 2.1. Uwarunkowania wykonywania pracy - refleksje wprowadzające 2.2. Wewnętrzny kontekst organizacyjny jako pryzmat do wyjaśniania procesów wykonywania pracy 2.3. Cechy destruktywnego kontekstu organizacyjnego - konceptualizacja modelu teoretycznego 3. Mechanizm tłumaczący oddziaływanie destruktywnego kontekstu organizacyjnego na wykonywanie pracy 3.1. Teoretyczne perspektywy tłumaczenia związków pomiędzy kontekstem organizacyjnym a wykonywaniem pracy 3.2. Rola postaw pracowniczych w wyjaśnianiu związków pomiędzy kontekstem organizacyjnym a procesami wykonywania pracy 3.3. Postawy wobec pracy jako mediator relacji pomiędzy destruktywnym kontekstem organizacyjnym a wykonywaniem pracy - konceptualizacja modelu teoretycznego 4. Założenia, cele i strategia badania wykonywania pracy w destruktywnym kontekście organizacji 4.1. Cele, problemy badawcze i ich uzasadnienie 4.2. Założenia dotyczące testowania modelu teoretycznego 4.3. Przyjęta strategia badawcza 4.4. Metodyka analizy danych i procedury kontroli jakości badań 5. Wykonywanie pracy - charakterystyka zjawiska w perspektywie badań własnych 5.1. Cele badania i problemy badawcze 5.2. Metoda i przebieg badania 5.3. Postrzeganie wykonywania pracy - wyniki badania jakościowego FGI 5.4. Estymacja modelu wykonywania pracy - wyniki badania ilościowego 6. Zasoby organizacyjne i indywidualne a wykonywanie pracy - weryfikacja modelu 1 6.1. Cele badania i teoretyczny model badawczy 6.2. Związek zasobów organizacyjnych i indywidualnych z wykonywaniem pracy w perspektywie badań ilościowych 6.3. Związek zasobów organizacyjnych i indywidualnych z wykonywaniem pracy w perspektywie badań jakościowych 7. Klimat pracy i przywództwo a wykonywanie pracy - weryfikacja modelu 2 7.1. Cele badania i teoretyczny model badawczy 7.2. Związek destruktywnego klimatu i przywództwa z wykonywaniem pracy w perspektywie badań ilościowych 7.3. Związek destruktywnego klimatu i przywództwa z wykonywaniem pracy w perspektywie badań jakościowych 8. Wnioski z badań i rekomendacje praktyczne w zakresie wiedzy o efektach zawodowych pracowników funkcjonujących w destruktywnych kontekstach organizacyjnych 8.1. Wnioski z badań w kontekście dotychczasowej wiedzy o efektach zawodowych 8.2. Rekomendacje praktyczne dla zarządzania pracownikami; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; ANEKSY; Aneks 1. Scenariusz wywiadu FGI z ekspertami ZZL. Aneks 2. Scenariusz wywiadu IDI z pracownikami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89795-28-0
1. Charakterystyka współczesnych zagrożeń, 2. Zagrożenia militarne - pojęcia, rodzaje i przycyzny powstawania, 3. Współczesne zagrożenia, 4. Organizacja i struktura systemu reagowania kryzysowego RP, 5. Obrona cywilna, cele i zadania
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (Instytut Pedagogiki) (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-02-17001-0
1. Wstęp; 2. Koncepcja diagnozy jesiennej i wiosennej; 3. Obserwacje - schematy oceniania; 4. Propozycje scenariuszy wybranych obserwacji; 5. Kart pracy (jesień) - schematy oceniania; 6. Kart pracy (wiosna) - schematy oceniania; 7. Podsumowanie badania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (Instytut Pedagogiki) (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Komentarze Praktyczne)
ISBN: 978-83-8246-275-3
Ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych: R. 1 Przepisy ogólne; R. 2 Adres do doręczeń elektronicznych i skrzynka doręczeń; R. 3 Baza adresów elektronicznych; R. 4 Świadczenie usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego i publicznej usługi hybrydowej; R. 5 Odpowiedzialność operatora wyznaczonego oraz postępowanie reklamacyjne; R. 6 Systemy teleinformatyczne wspierające świadczenie usług doręczeń elektronicznych; R. 7 Zmiany w przepisach; R. 8 Przepisy przejściowe, dostosowujące i przepis końcowy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 342.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prawo Sądowe)
ISBN: 978-83-8235-317-4
Część I. Dowody – komentarz do części ogólnej KPK z orzecznictwem: R. 1 Wyjaśnienia oskarżonego; R. 2 Zeznania świadka; R. 3 Biegli, tłumacze, specjaliści; R. 4 Kontrola i utrwalanie rozmów; R. 5 Pozostałe dowody; R. 6 Zakazy dowodowe. Część II. Postępowanie dowodowe – komentarz do części szczególnej KPK z orzecznictwem: R. 1 Postępowanie przygotowawcze; R. 2 Postępowanie przed sądem I instancji; R. 3 Postępowanie odwoławcze. Część III. Wzory pism procesowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 343 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wyd 1 - 6 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2022. - 149 s. : il., wykresy ; 24 cm.
ISBN: 978-83-01-19478-9
Wstęp; Od Autorki; Rozdział 1. Definicja, rynek, trendy: 1.1. Definicja handlu elektronicznego (e-commerce) 1.2. Rynek e-commerce i jego otoczenie 1.3. Trendy w e-commerce Rozdział 2. Strategie, modele, KPI 2.1. Podejście strategiczne 2.2. Budowanie modelu biznesowego 2.3. Praktyczne zastosowanie modelowania e-biznesu 2.4. Internetowy kanał sprzedaży w tradycyjnie działającej firmie 2.5. Kluczowe wskaźniki efektywności – KPI w e-commerce Rozdział 3. E-konsument, procesy e-commerce, omnichannel 3.1. E-konsument 3.2. Nowy proces zakupowy 3.3. Online jako nowy kanał sprzedaży vs. omnichannel 3.4. Procesy i organizacja pracy Rozdział 4. Sprzedaż, marketing, usability 4.1. Sprzedaż a marketing 4.2. E-marketing – przegląd 4.3. Usability w e-commerce 4.4. Projektowanie user experience 4.5. Projektowanie end-to-end Rozdział 5. Konwersja, online merchandising, BIG Data 5.1. Konwersja, czyli sprzedaż 5.2. Online merchandising 5.3. Data – Driven Biznes, e-biznes coraz bardziej uzależniony od danych Rozdział 6. Finanse, planowanie przychodów 6.1. Finanse – budowanie business case dla e-biznesu; Zakończenie; Bibliografia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again