Form of Work
Książki
(1063)
Publikacje naukowe
(72)
Publikacje fachowe
(70)
Czasopisma
(37)
E-booki
(24)
IBUK Libra
(23)
Publikacje dydaktyczne
(18)
Poradniki i przewodniki
(17)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Status
only on-site
(847)
available
(705)
unknown
(75)
unavailable
(22)
Branch
Wypożyczalnia
(760)
Czytelnia
(889)
Author
Huczek Marian
(29)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(23)
Grabiec Olimpia (1975- )
(21)
Chodyński Andrzej
(20)
Kotler Philip
(19)
Altkorn Jerzy
(15)
Garbarski Lechosław
(15)
Mruk Henryk
(14)
Bakonyi Jadwiga
(13)
Dzieńdziora Joanna
(13)
Kożuch Barbara (1950- )
(12)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(10)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(10)
zbiorowa Praca
(9)
Borkowski Stanisław
(8)
Ehrlich Andrzej
(8)
Grzegorczyk Wojciech
(8)
Jabłoński Marek
(8)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(8)
Wrzosek Wojciech
(8)
Fleszer Dorota (1971- )
(7)
Jabłoński Adam
(7)
Pilarczyk Bogna
(7)
Rosa Grażyna
(7)
Widera Zbigniew
(7)
Wiktor Jan W
(7)
Łuczkiewicz Grzegorz
(7)
Duliniec Elżbieta
(6)
Gajewska Paulina
(6)
Klisiński Janusz
(6)
Knecht Zdzisław
(6)
Kowalska Sylwia
(6)
Rutkowski Ireneusz P
(6)
Sitek Marcin
(6)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(6)
Wolniak Radosław
(6)
Zasępa Piotr
(6)
Śliwińska Krystyna
(6)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(5)
Florek Magdalena
(5)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(5)
Janczewski Jerzy
(5)
Jeziorski Leopold
(5)
Kaczmarczyk Stanisław
(5)
Kauf Sabina
(5)
Kędzior Zofia
(5)
Limański Andrzej
(5)
Marcinkiewicz Cezary
(5)
Masiukiewicz Piotr
(5)
Mazur Jolanta
(5)
Nowacki Robert
(5)
Nowotarska-Romaniak Beata
(5)
Sałbut Bartosz
(5)
Staszewska Jolanta (1960- )
(5)
Szewczyk Irena
(5)
Sznajder Andrzej
(5)
Szymonik Andrzej (1952- )
(5)
Trojanowski Tomasz
(5)
Wojtaszek Henryk
(5)
Adamiec Sabina
(4)
Baruk Agnieszka Izabela
(4)
Cenker Ewa Małgorzata
(4)
Dobiegała-Korona Barbara
(4)
Domański Tomasz
(4)
Huczek Antoni
(4)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(4)
Kamińska Joanna
(4)
Karcz Kornelia
(4)
Kochmańska Magdalena
(4)
Kolczyński Mariusz
(4)
Koszembar-Wiklik Małgorzata
(4)
Kozielski Robert
(4)
Kramer Teodor
(4)
Lemańska-Majdzik Anna
(4)
Levinson Jay Conrad
(4)
Lipa Michał
(4)
Mazur Marek
(4)
Pachura Aneta
(4)
Perenc Józef
(4)
Rucińska Danuta
(4)
Rudolf Stanisław
(4)
Rószkiewicz Małgorzata
(4)
Sipa Monika
(4)
Skórska Anna
(4)
Stefańska-Matuszyn Maria
(4)
Styś Aniela
(4)
Szulce Halina
(4)
Widera Wiktor
(4)
Wnuk Jan
(4)
Wojciechowski Tadeusz
(4)
Wróbel Magdalena
(4)
Andrzejczyk Paweł
(3)
Armstrong Gary
(3)
Baruk Agnieszka
(3)
Bronakowski Henryk
(3)
Budzyński Wojciech
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Czubała Anna
(3)
Drabik Ireneusz
(3)
Year
2020 - 2022
(100)
2010 - 2019
(275)
2000 - 2009
(654)
1990 - 1999
(95)
190 - 199
(1)
Time Period of Creation
2001-
(148)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Country
Poland
(1124)
unknown (us)
(1)
Language
Polish
(1121)
English
(4)
Audience Group
Pracownicy HR
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Szkoły zawodowe
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Demographic Group
Literatura angielska
(1)
Subject
Marketing
(403)
Przedsiębiorstwo
(193)
Marketing strategiczny
(95)
Konsumenci (ekon.)
(80)
Zarządzanie
(79)
Marketing elektroniczny
(78)
Public relations
(65)
Reklama
(62)
Marketing polityczny
(56)
Rynek
(53)
Internet
(46)
Komunikowanie marketingowe
(45)
Marketing partnerski
(45)
Środki masowego przekazu
(45)
Usługi
(44)
Turystyka
(40)
Obsługa klienta
(38)
Banki
(37)
Zarządzanie strategiczne
(35)
Promocja handlowa
(34)
Innowacje
(30)
Kadry
(29)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(29)
Firma (nazwa)
(28)
Logistyka gospodarcza
(28)
Znaki towarowe
(27)
Handel elektroniczny
(24)
Zarządzanie jakością
(24)
Szkolnictwo wyższe
(23)
Ceny
(22)
Marketing terytorialny
(22)
Organizacja
(22)
Instytucje nonprofit
(21)
Kampania wyborcza
(21)
Kultura organizacyjna
(21)
Polityka
(21)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(20)
Handel
(19)
Marketing międzynarodowy
(19)
Reklama internetowa
(19)
Samorząd terytorialny
(19)
Strony WWW
(18)
Komunikacja społeczna
(17)
Konkurencja
(17)
Marketing społecznościowy
(17)
Menedżerowie
(17)
Miasta
(17)
Służba zdrowia
(17)
Zarządzanie projektami
(17)
Promocja
(16)
Decyzje
(15)
Przywództwo
(14)
Wybory
(14)
Zarządzanie wiedzą
(14)
Badania marketingowe
(13)
Globalizacja
(13)
Komunikacja polityczna
(13)
Logistyka
(13)
Lojalność konsumentów
(13)
Media społecznościowe
(13)
Polska
(13)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(13)
Teoria dystrybucji
(13)
Marka*
(12)
Systemy informatyczne
(12)
Systemy informatyczne zarządzania
(12)
Targi i wystawy
(12)
Techniki sprzedaży
(12)
Gospodarka
(11)
Gospodarka terenowa
(11)
Motywacja pracy
(11)
Negocjacje
(11)
Otoczenie firmy
(11)
Planowanie strategiczne
(11)
Bibliotekarstwo
(10)
Jakość produktu
(10)
Kanały marketingowe
(10)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(10)
Satysfakcja konsumentów
(10)
Transport
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Administracja
(9)
Blogi
(9)
Handel międzynarodowy
(9)
Handel zagraniczny
(9)
Kupno i sprzedaż
(9)
Marketing sieciowy
(9)
Mentoring
(9)
Praca zespołowa
(9)
Sponsoring
(9)
Towar
(9)
Analiza strategiczna
(8)
Hotelarstwo
(8)
Informacja dla zarządzania
(8)
Komunikacja
(8)
Marketing cyfrowy
(8)
Outsourcing
(8)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(8)
Rolnictwo
(8)
Rynek pracy
(8)
Subject: work
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Subject: time
2001-
(78)
1989-
(18)
1989-2000
(9)
1901-2000
(7)
2001-0
(5)
1945-1989
(4)
1901-
(1)
1939-
(1)
Subject: place
Polska
(36)
Śląskie, województwo (od 1999)
(2)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Indie
(1)
Iran
(1)
Katowice
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kazachstan
(1)
Maków Mazowiecki (woj. mazowieckie ; okręg)
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Portugalia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Włochy
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
kenia
(1)
Genre/Form
Poradnik
(44)
Czasopismo naukowe
(40)
Podręcznik
(34)
Monografia
(33)
Opracowanie
(33)
Czasopismo ekonomiczne
(26)
Materiały pomocnicze
(17)
Praca zbiorowa
(15)
Raport z badań
(9)
Case study (studium przypadku)
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Synteza
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(196)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(39)
Transport i logistyka
(20)
Informatyka i technologie informacyjne
(16)
Psychologia
(16)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Nauka i badania
(1)
1125 results Filter
No cover
Book
In basket
(Marketing)
ISBN: 83-7255-456-0
Prawo ekspansji; Prawo redukcji; Prawo rozgłosu; Prawo reklamy; Prawo słowa; Prawo wiarygodności; Prawo jakości; Prawo kategorii; Prawo nazwy; Prawo rozciagan ia marki; Prawo gromady; Prawo ogólników; Prawo firmy; Prawo marek podrzędnych; Prawo rodziny; Prawo kształtu Prawo koloru; Prwo granic; Prawo ciągłości; Prawo zmia ny; Prawo smiertelności; Prawo jednoznaczności.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Pieniądz - ewolucja form i funkcji; Bankowość i uwarunkowania jej rozwoju; Elementy prawa bankowego; Zarządzanie bankiem komercyjnym; Operacje bankowe - krajowe i zagraniczne; Rachunkowość bankowa; Kredyty bankowe; Zabezpieczenia kredytowe; Podstawy bankowego marketingu; System finansowy w gospodarce; Informatyka bankowa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-229-1961-1
FERENS A.: Administracja publiczna. Wprowadzenie do nauki administracji publicznej; HERBUT R.: Administracja publiczna - modele, funkcja i struktura; ANTOSZEWSKI A.: Administracja publiczna w systemie politycznym; JABŁOŃSKI A.W.: Tendencje przeobrażeń administracji publiczna na Zachodzie; SROKA J.: Administracja publiczna jako uczestnik trójstronnego przetargu interesów; MACEK I.: Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji publicznej; OCIEPKA B.: Komunikacja w administracji publicznej; WISZNIOWSKI R.: Marketing w administracji publicznej; NOWACKA E.: Struktura samorządu terytorialnego w Polsce; PONIKOWSKI B.: Jednostka i obywatele a administracja publiczna Refleksja filozoficzna.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 351/354 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 4 (46)/2004)
1. Działalność gospodarcza gmin niemieckich w praktyce-pięć przykładów, 2. Usługi komunalne w perspektywie wejścia do Unii Europejskiej, 3. Wykorzystanie wód geotermalnych na przykładzie gminy Poddębice, 4. Zadania gmin w zakresie tworzenia i ochrony terenów zieleni gminnej i zadrzewień, 5. Związki gminy z rynkiem finansowym, 6. Strategiczne planowanie rozwoju w polityce regionalnej Unii Europejskiej, 7. Region w naukach ekonomicznych, 8. Marketing komunalny. Wybrane aspekty, 9. Polityka społeczna w Unii Europejskiej, 10. Wybrane aspekty rozwoju łódzkiej gospodarki, 11. Zarządzanie finansami gminy, 12. Rola władz gminy w stymulowaniu rozwoju lokalnego, 13. Procedury udzielania zamówień publicznych po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 351/354 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-283-0940-1
Wprowadzenie. 1. Poznaj Agile. Czym jest Agile? Kto powinien przeczytać tę książkę? Cele do osiągnięcia. Wpakujemy Ci Agile do głowy wszelkimi możliwymi sposobami. Struktura książki. 2. Wartości Agile. Lider zespołu, architekt i kierownik projektu wchodzą do baru... Uniwersalne rozwiązania nie istnieją. Podejście zwinne nas uratuje! Prawda? Niespójna perspektywa. Manifest Agile pomaga zespołom zrozumieć cel stosowania poszczególnych technik. Jak zrozumieć słonia? Od czego zacząć wprowadzanie nowej metodyki? 3. Zasady Agile. Dwanaście zasad podejścia zwinnego. Klient ma zawsze rację, prawda? Dostarczanie projektu. Komunikacja i współpraca. Przebieg projektu - posuwanie się do przodu. Nieustanne ulepszanie projektów i zespołu. Projekt w podejściu zwinnym - łączenie wszystkich zasad. 4. Scrum i samoorganizujące się zespoły. Zasady podejścia Scrum. Akt I. Ja móc Scrum? W zespole stosującym podejście Scrum wszyscy są właścicielami projektu. Akt II. Aktualizacje stanu są dobre w sieciach społecznościowych! Codzienne spotkania są dla całego zespołu. Akt III. Sprintem prosto w mur. Sprinty, plany i retrospekcje. Akt IV. Pies goniący samochód. 5. Planowanie w Scrumie i wspólne zobowiązanie. Akt V. Nie do końca przygotowani na nieoczekiwane. Historie użytkowników, szybkość i ogólnie przyjęte praktyki w podejściu Scrum. Akt VI. Runda honorowa. Jeszcze o wartościach w Scrumie. 6. XP i otwartość na zmiany. Akt I. Nadgodziny. Podstawowe techniki XP. Akt II. Zmieniliśmy strategię, ale ciągle przegrywamy. Wartości XP pomagają zespołom zmienić nastawienie. Budowanie właściwego nastawienia zaczyna się od wartości XP. Akt III. Zmiana sytuacji. Zrozumienie zasad XP pomaga otworzyć się na zmiany. 7. Prostota i projektowanie przyrostowe w XP. Akt IV. Nadgodziny, część II - znów to samo. Kod i projekt. Decyzje związane z kodem i projektem podejmuj w ostatnim sensownym momencie. Projektowanie przyrostowe i holistyczne techniki XP. Akt V. Ostateczny wynik. 8. Lean, unikanie marnotrawstwa i spojrzenie na całość. Myślenie odchudzone. Akt I. I jeszcze jedna sprawa... Kreowanie herosów i myślenie magiczne. Eliminowanie marnotrawstwa. Lepsze zrozumienie produktu. Dostarczanie tak wcześnie, jak to możliwe. 9. Kanban, przepływ i nieustanne doskonalenie. Akt II. Ciągły wyścig. Zasady podejścia Kanban. Doskonalenie procesu za pomocą podejścia Kanban. Pomiar przepływu i zarządzanie nim. Zachowania emergentne w Kanbanie. 10. Coach metodyk zwinnych. Akt III. I jeszcze jedna sprawa (znów?)... Coachowie rozumieją, dlaczego ludzie nie zawsze chcą się zmieniać. Coachowie rozumieją proces uczenia się. Coach rozumie, dzięki czemu metodyka działa. Zasady coachingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-283-4658-1
Rozdział 1. ABC retrospektyw. 1.1. Czym jest retrospektywa? 1.2. Retrospektywa sylwestrowa. 1.3. Model fazowy retrospektywy. 1.4. Wybór zajęć dla każdej fazy. 1.5. Pierwsza Dyrektywa. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 2. Przygotowywanie retrospektyw. 2.1. Przygotowania. 2.2. Właściwy czas, właściwe miejsce. 2.3. Odpowiednie materiały. 2.4. Jedzenie. 2.5. Agenda. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 3. Pierwsza retrospektywa. 3.1. Przygotowania. 3.2. Ustawienie sceny. Porównanie do samochodów. 3.3. Zbieranie danych. 3.4. Generowanie spostrzeżeń: "5 razy >>dlaczego<<". 3.5. Zdefiniowanie kolejnych eksperymentów: burza mózgów. 3.6. Zamknięcie: ROTI. Podsumowanie. Rozdział 4. Facylitator retrospektywy. 4.1. Jak zostać dobrym facylitatorem? 4.2. Ułatwienia wizualne. 4.3. Retrospektywy wizualne. 4.4. Facylitator z wewnątrz czy z zewnątrz? 4.5. Czas po retrospektywie to także czas przed retrospektywą. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 5. Od metafory do retrospektywy. 5.1. Retrospektywa "orkiestra". 5.2. Retrospektywa piłkarska. 5.3. Retrospektywa "pociąg". 5.4. Retrospektywa kuchenna. 5.5. Retrospektywa "piraci". Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 6. Retrospektywy systemowe. 6.1. Systemy. 6.2. Myślenie systemowe. 6.3. Myślenie o złożoności. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 7. Retrospektywy skoncentrowane na rozwiązaniach. 7.1. Podejście ukierunkowane na rozwiązania. 7.2. Retrospektywa skoncentrowana na rozwiązaniach w pięciu krokach. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 8. Retrospektywy w zespołach rozproszonych. 8.1. Formy rozproszonych retrospektyw. 8.2. Odpowiednie narzędzia. 8.3. Ogólne porady dotyczące prowadzenia rozproszonych retrospektyw. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 9. Inne podejścia. 9.1. Retrospektywa pracy. 9.2. Retrospektywa ciasteczek z wróżbą. 9.3. Mocne pytania. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 10. Typowe problemy i pułapki. 10.1. Słabe przygotowanie. 10.2. Dużo dyskusji, ale bez rezultatów. 10.3. Za dużo wyników. 10.4. Brak zainteresowania (dalszym) doskonaleniem. 10.5. Koncentracja na negatywach. 10.6. Koncentracja na tematach "materialnych". Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 11. Zarządzanie zmianami. 11.1. Zwinne zarządzanie zmianami. 11.2. Rozpoczęcie procesów zmian. 11.3. Procesy towarzyszące zmianom. Podsumowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87256-51-X
R.1 Podstawy agrobiznesu; R.2 Rynek żywności jako element rozwoju agrobiznesu; R.3 Otoczenie agrobiznesu; R.4 Zorganizowane i niezorganizowane rynki rolne; R.5 Integracja w agrobiznesie. Wspólna Polityka Rolna UE; R.6 Marketing w agrobiznesie; R.7 Strategie firm w agrobiznesie; R.8 Specyfika strategii branżowych w agrobiznesie; R.9 Zarządzanie jakością w agrobiznesie; R.10 Rolnictwo intensywne i rolnictwo ekologiczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-0673-3
1. Dlaczego właśnie aukcje?, 2. Zaczynamy, 3. Ustalamy strategię cenową, 4. szacujemy zyski, 5. Pierwsze kroki z Allegro, 6. Ustalamy zasady obowiązujące na naszych aukcjach, 7. Tworzymy stronę aukcji, 8. Strona "o mnie", 9. Przygotowujemy list do klientów, 10. Wystawiamy pierwsze aukcje, 11. zwiększamy sprzedaż na naszych aukcjach, 12. Obsługa klienta, 13. Płatoności, 14. Wysyłka, 16. Obsługa posprzedażowa, 16. Zdobywamy stałych klientów, 17. Kreujemy marke na aukacjach, 18. Jak nie dać się konkurencji?,
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
ISBN: 83-7011-829-1
1.Istota badań marketingowych, 2.Rynek i jego działanie, 3.Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa, 4.Segmentacja rynku oraz wybór rynku docelowego, 5.Badanie nowego i istniejącego produktu, 6.Przygotowania raportu z badań
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7011-632-9
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
Analiza rynku : praca zbiorowa / red. Henryk Mruk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 278,[1] s. : tab., rys. ; 21 cm.
ISBN: 83-208-1454-5
1. Rynek - jego istota, elementy i uwarunkowania; 2. Informacyjne podstawy analizy rynku; 3. Mierniki statystyczne; 4. Analiza zjawisk rynkowych w czasie; 5. Analiza seznonowości; 6. Analiza związków przyczyno wo-skutkowych; 7. Elastyczność popytu; 8. Analiza ryn ku w przestrzeni; 9. Metody analizy udziałów rynkowych i grup strategicznych; 10. Metody analizy dystrybucji oraz intensywności reklamy. Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Vademecum Menedżera)
ISBN: 83-7387-078-4
R.I Rola analizy strategicznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem i procedura jej przeprowadzania: Pojęcie i cele analizy strategicznej; Procedura przeprowadzania analizy strategicznej. R.II Analiza otoczenia przedsiębiorstwa: Zakres analizy otoczenia; Podstawowe sposoby zbierania informacji; Ch-ka i rodzaje otoczenia; Analiza czynników otoczenia ogólnego; Scenariusz otoczenia; Analiza interesariuszy Profil szans i zagrożeń; Analiza sektora działania firmy; Metoda benchmarkingu i analiza kluczowych czynników sukcesu w benchmarkingu. R.III Analiza potencjału przedsiębiorstwa: Analiza zasobów; Analiza łańcucha wartości; Cykl życia produktu (strategicznej jednostki biznesu); Metody portfelowe. R.IV Analiza SWOT: Założenia i rodzaje analizy SWOT; Przykład przeprowadzania strategicznej analizy TWOS/ SWOT; Prezentacja zaleceń strategicznych wynikających z analizy SWOT i analiz szczegółowych. R.V Strategia jako element zarządzania strategicznego: Istota i cechy zarządzania strategicznego; Pojęcie i istota strategii w zarządzaniu; Orientacja rynkowa w strategicznym zarządzaniu firmą; Strategia a misja i wizja przedsiębiorstwa. R.6 Pozyskiwanie informacji dla potrzeb budowy strategii: Znaczenie informacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem; System informacyjny przedsiębiorstwa. R.7 Formułowanie strategii przedsiębiorstwa: Procedura budowy strategii; Metody wspomagające wybór wariantu strategii. R.8 Przegląd podstawowych strategii rynkowych: Strategie konkurowania; Strategie współpracy; Strategie przetrwania i wycofywania się; Ocena klasyfikacji strategii z punktu widzenia praktyki zarządzania. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Analizy marketingowe / Marianna Strzyżewska, Małgorzata Rószkiewicz. - Warszawa : Difin, 2002. - 293 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
ISBN: 83-7251-271-X
Charakterystyka analizy marketingowej, Analiza sprzedaży przez pryzmat marketingu, Analiza klientów firmy, Analiza produktu, Analiza cen, Analiza dystrybu cji, Analiza komunikacji firmy z rynkiem, Analiza marketingu mix, Analiza SWOT, Wykorzystane w pracy metody statystycznej analizy danych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Anatomia zaufania organizacyjnego / Barbara Kożuch. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 154 s. : il., wykresy ; 24 cm.
ISBN: 978-83-8102-389-4
Wprowadzenie; Rozdział 1. Organizacje jako podmioty zaufania: 1.1. Cele i wartości organizacyjne przedsiębiorstw 1.2. Organizacje publiczne w służbie swoich interesariuszy 1.3. Wartości organizacji społecznych Rozdział 2. Zaufanie w naukach społecznych: 2.1. Zaufanie jako obiekt badań analiz 2.2. Zaufanie społeczne w świetle przykładowych badań 2.3. Zaufanie w ekonomii i zarządzaniu Rozdział 3. Zaufanie organizacyjne, jego istota i rodzaje: 3.1. Rozumienie zaufania organizacyjnego 3.2. Rodzaje zaufania organizacyjnego i ich cechy 3.3. Współzależność pomiędzy zaufaniem organizacyjnym a ryzykiem Rozdział 4. Zaufanie organizacyjne jako proces: 4.1. Wiarygodność organizacyjna i jej źródła 4.2. Tworzenie zaufania początkowego 4.3. Wzmacnianie i utrzymywanie zaufania organizacyjnego Rozdział 5. Zaufanie w tworzeniu i pogłębianiu relacji organizacyjnych 5.1. Podstawy teoretyczne przewagi kooperacyjnej 5.2. Menedżerowie i liderzy a relacje współpracy 5.3. Zaufanie organizacyjne - skuteczne przywództwo − współpraca wewnątrz- i międzyorganizacyjna Rozdział 6. Zaufanie organizacyjne w cyfrowych kontekstach: 6.1. Zrozumieć erę cyfryzacji 6.2. Zaufanie cyfrowe w relacjach organizacyjnych 6.3. Modele zaufania cyfrowego Rozdział 7. Zaufanie organizacyjne − współczesne wyzwania: 7.1. Zaufanie jako katalizator sprawności organizacyjnej 7.2. Ograniczenia i dalsze kierunki badań nad zaufaniem organizacyjnym; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-12850-X
Przedmowa; Wprowadzenie; Układanie pytań; Dobór próby; Jak skłonić respondentów do odpowiedzi na an- kietę; Kilka dodatkowych sposobów nakłonienia respon- dentów do odpowiedzi; Korzyści z dobrego zarządzania i dbałości o estetykę; Przygotowanie danych do analiz; Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-227-9070-0
Wstęp; Rozdział I. Istota złożoności: 1. Pojęcie i rola złożoności w zarządzaniu organizacjami; 2. Złożoność a zarządzanie organizacjami; 3. Ewolucja podejścia do złożoności w zarządzaniu; 4. Współczesność złożoności zarządzania; Rozdział II. Rozumienie kultury organizacyjnej: W aspekcie złożoności: 1. Kultura organizacyjna i jej wymiary złożoności; 2. Definiowanie kultury organizacyjnej; 3. Elementy kultury organizacyjnej; 4. Metodyka badania kultury organizacyjnej; 5. Subkultury i siła kultury organizacyjnej; Rozdział III. Perspektywa badawcza kultury organizacyjnej: 1. Podejście human relations; 2. Kolektywne „zaprogramowanie umysłu”; 3. Guru kultury organizacyjnej i ich wspólne wartości; 4. Pryzmat rozwoju organizacji; Oblicze procesu-konsultacji; Podejście doceniające; 5. Podobieństwa i różnice perspektyw badawczych; Rozdział IV. Funkcje kultury organizacyjnej: 1. Czynniki warunkujące funkcje kultury; 2. Kultura jako źródło sukcesu; 3. Podejście tradycyjne – od przeciwdziałania niepewności do radzenia sobie z nią; 4. Od uproszczenia do rozumienia złożoności; Rozdział V. Makrokontekst kultury organizacyjnej: 1. Kultura organizacyjna a narodowa; 2. Nurty badawcze makrokontekstu; Studia koncentrujące się na porównaniach międzynarodowych; Studia dotyczące interakcji międzykulturowych; Studia z perspektywy wielu kultur; 3. Multikulturalizm – wielokulturowość; 4. Podejście do typologii kultur w aspekcie makrokontekstu; Rozdział VI. Kulturowa zmienność organizacji: 1. Pojęcie i możliwość zarządzania kulturą organizacyjną; 2. Od ewolucyjnego do rewolucyjnego kształtowania kultury; 3. Strategie kształtowania kultury; 4. Proces zmiany kultury; 5. Instrumentarium wdrażania zmian kulturowych; 6. Modele zmiany kulturowej; Zakończenie; Spis tabel; Spis Rysunków; Bibliografia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(PLATINIUM)
ISBN: 978-83-7556-435-8
1. Bankowość detaliczna w Polsce; 2. Rola wizerunku banku w procesie wymiany rynkowej; 3. Rzeczywisty wizerunek w bankowości detalicznej; 4. Pożądany wizerunek banków w segmencie klienta detalicznego; 5. Dywergencja między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku w perspektywie orientacji na klienta.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-1-4331-2414-3
Zawiera: Acknowledgments. Chapter One: Introduction. Chapter Two: Types of Attractions. Chapter Three: Attraction Development. Chapter Four: Promotion, Advertising, and Marketing. Chapter Five: Media Relations. Chapter Six: Social Media Marketing. Chapter Seven: Sales Promotions and Merchandising. Chapter Eight: Special Events. Chapter Nine: Guest Relations and Customer Service. Chapter Ten: Employee Relations. Chapter Eleven: Crisis Communications. Chapter Twelve: Social Responsibility and Sustainability. Suggested Readings. Attraction Fun Fact Sources. Index.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
Book
In basket
Audyt marketingowy / Wiolta Dryl. - Warszawa : CeDeWu, 2010. - 222, [1] s. : rys. , tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7556-312-2
1. Kontrola jako element działalności gospodarczej: Istota i miejsce kontroli marketingowej w procesie zarządzania marketingowego; Rodzaje i zakres kontroli marketingowej; Funkcje i przebieg kontroli marketingowej; Miejsce kontroli marketingowej w kontroli działalności przedsiębiorstwa- związek kontroli marketingowej z controllingiem marketingowym; Stopień realizacji kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach; 2. Audyt działalności gospodarczej: Historia audytu; Interpretacje audytu w literaturze; Umiejscowienie audytu marketingowego klasyfikacji audytów; Funkcje i zadania audytu; 3. Cele i zakres analiz audytu marketingowego: Ewolucja audytu marketingowego; Zakres przedmiotowy audytu marketingowego; Audyt środowiska marketingowego; Audyt strategii marketingowych; Audyt organizacji marketingu; Audyt systemu marketingu; Audyt efektywności marketingu; Audyt funkcji marketingu; Metody wykorzystywane w audycie marketingowym; Charakterystyka wskaźników marketingowych; Wykorzystanie audytu marketingowego w polskich przedsiębiorstwach.
Bibliogr.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.138
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again