Form of Work
Książki
(912)
Czasopisma
(37)
E-booki
(18)
IBUK Libra
(16)
Publikacje naukowe
(3)
NASBI
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(787)
available
(597)
unknown
(16)
unavailable
(14)
Branch
Wypożyczalnia
(611)
Czytelnia
(803)
Author
Huczek Marian
(29)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(23)
Grabiec Olimpia (1975- )
(21)
Chodyński Andrzej
(20)
Kotler Philip
(19)
Altkorn Jerzy
(14)
Mruk Henryk
(14)
Bakonyi Jadwiga
(13)
Dzieńdziora Joanna
(13)
Garbarski Lechosław
(13)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(10)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(9)
zbiorowa Praca
(9)
Borkowski Stanisław
(8)
Ehrlich Andrzej
(8)
Grzegorczyk Wojciech
(8)
Jabłoński Marek
(8)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(8)
Wrzosek Wojciech
(8)
Fleszer Dorota (1971- )
(7)
Jabłoński Adam
(7)
Pilarczyk Bogna
(7)
Rosa Grażyna
(7)
Widera Zbigniew
(7)
Wiktor Jan W
(7)
Łuczkiewicz Grzegorz
(7)
Duliniec Elżbieta
(6)
Gajewska Paulina
(6)
Klisiński Janusz
(6)
Knecht Zdzisław
(6)
Kowalska Sylwia
(6)
Rutkowski Ireneusz P
(6)
Sitek Marcin
(6)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(6)
Wolniak Radosław
(6)
Zasępa Piotr
(6)
Śliwińska Krystyna
(6)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(5)
Florek Magdalena
(5)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(5)
Janczewski Jerzy
(5)
Jeziorski Leopold
(5)
Kaczmarczyk Stanisław
(5)
Kędzior Zofia
(5)
Limański Andrzej
(5)
Marcinkiewicz Cezary
(5)
Masiukiewicz Piotr
(5)
Mazur Jolanta
(5)
Nowacki Robert
(5)
Nowotarska-Romaniak Beata
(5)
Szewczyk Irena
(5)
Sznajder Andrzej
(5)
Trojanowski Tomasz
(5)
Wojtaszek Henryk
(5)
Adamiec Sabina
(4)
Baruk Agnieszka Izabela
(4)
Cenker Ewa Małgorzata
(4)
Dobiegała-Korona Barbara
(4)
Domański Tomasz
(4)
Huczek Antoni
(4)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(4)
Kamińska Joanna
(4)
Karcz Kornelia
(4)
Kauf Sabina
(4)
Kochmańska Magdalena
(4)
Kolczyński Mariusz
(4)
Koszembar-Wiklik Małgorzata
(4)
Kozielski Robert
(4)
Kramer Teodor
(4)
Kłeczek Ryszard
(4)
Lemańska-Majdzik Anna
(4)
Levinson Jay Conrad
(4)
Mazur Marek
(4)
Pachura Aneta
(4)
Perenc Józef
(4)
Rucińska Danuta
(4)
Rudolf Stanisław
(4)
Rydzkowski Włodzimierz
(4)
Rószkiewicz Małgorzata
(4)
Sipa Monika
(4)
Skórska Anna
(4)
Staszewska Jolanta (1960- )
(4)
Stefańska-Matuszyn Maria
(4)
Styś Aniela
(4)
Szulce Halina
(4)
Widera Wiktor
(4)
Wnuk Jan
(4)
Wojciechowski Tadeusz
(4)
Wojewódzka-Król Krystyna
(4)
Wróbel Magdalena
(4)
Armstrong Gary
(3)
Baruk Agnieszka
(3)
Bronakowski Henryk
(3)
Budzyński Wojciech
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Czubała Anna
(3)
Drabik Ireneusz
(3)
Dudzik-Lewicka Irena
(3)
Gajdzik Bożena
(3)
Year
2020 - 2021
(4)
2010 - 2019
(221)
2000 - 2009
(646)
1990 - 1999
(95)
190 - 199
(1)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(966)
unknown (us)
(1)
Language
Polish
(966)
English
(1)
Audience Group
Pracownicy HR
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Subject
Marketing
(398)
Przedsiębiorstwo
(181)
Marketing strategiczny
(94)
Konsumenci (ekon.)
(80)
Marketing elektroniczny
(78)
Public relations
(63)
Reklama
(61)
Marketing polityczny
(56)
Zarządzanie
(54)
Rynek
(53)
Internet
(46)
Komunikowanie marketingowe
(45)
Marketing partnerski
(45)
Środki masowego przekazu
(45)
Usługi
(43)
Turystyka
(40)
Banki
(36)
Obsługa klienta
(35)
Promocja handlowa
(34)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(29)
Zarządzanie strategiczne
(29)
Firma (nazwa)
(28)
Znaki towarowe
(27)
Innowacje
(24)
Kadry
(24)
Szkolnictwo wyższe
(23)
Ceny
(22)
Marketing terytorialny
(22)
Instytucje nonprofit
(21)
Kampania wyborcza
(21)
Polityka
(21)
Handel
(19)
Marketing międzynarodowy
(19)
Zarządzanie jakością
(19)
Handel elektroniczny
(18)
Samorząd terytorialny
(18)
Konkurencja
(17)
Marketing społecznościowy
(17)
Miasta
(17)
Strony WWW
(17)
Komunikacja społeczna
(16)
Promocja
(16)
Reklama internetowa
(16)
Służba zdrowia
(16)
Logistyka gospodarcza
(15)
Organizacja
(15)
Polska
(15)
Wybory
(14)
Komunikacja polityczna
(13)
Lojalność konsumentów
(13)
Media społecznościowe
(13)
Teoria dystrybucji
(13)
Zarządzanie wiedzą
(13)
Badania marketingowe
(12)
Marka*
(12)
Menedżerowie
(12)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(12)
Targi i wystawy
(12)
Techniki sprzedaży
(12)
Globalizacja
(11)
Gospodarka terenowa
(11)
Otoczenie firmy
(11)
Bibliotekarstwo
(10)
Decyzje
(10)
Jakość produktu
(10)
Kanały marketingowe
(10)
Logistyka
(10)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(10)
Systemy informatyczne zarządzania
(10)
Transport
(10)
Unia Europejska
(10)
Blogi
(9)
Gospodarka
(9)
Handel międzynarodowy
(9)
Kultura organizacyjna
(9)
Kupno i sprzedaż
(9)
Marketing sieciowy
(9)
Negocjacje
(9)
Planowanie strategiczne
(9)
Sponsoring
(9)
Systemy informatyczne
(9)
Towar
(9)
Administracja
(8)
Analiza strategiczna
(8)
Hotelarstwo
(8)
Informacja dla zarządzania
(8)
Komunikacja
(8)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(8)
Rolnictwo
(8)
Sport
(8)
Zarządzanie kryzysowe
(8)
Handel zagraniczny
(7)
Inwestycje
(7)
Marketing personalny
(7)
Motywacja pracy
(7)
Outsourcing
(7)
Przedsiębiorczość (postawa)
(7)
Satysfakcja konsumentów
(7)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(7)
Subject: work
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Subject: time
1989-
(18)
2001-0
(5)
2001-
(3)
1901-
(1)
1939-
(1)
Subject: place
Polska
(3)
Śląskie, województwo (od 1999)
(2)
Chiny
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Indie
(1)
Iran
(1)
Katowice
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kazachstan
(1)
Maków Mazowiecki (woj. mazowieckie ; okręg)
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Portugalia
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
kenia
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(40)
Czasopismo ekonomiczne
(26)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(43)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
967 results Filter
No cover
Book
In basket
(Marketing)
ISBN: 83-7255-456-0
Prawo ekspansji; Prawo redukcji; Prawo rozgłosu; Prawo reklamy; Prawo słowa; Prawo wiarygodności; Prawo jakości; Prawo kategorii; Prawo nazwy; Prawo rozciagan ia marki; Prawo gromady; Prawo ogólników; Prawo firmy; Prawo marek podrzędnych; Prawo rodziny; Prawo kształtu Prawo koloru; Prwo granic; Prawo ciągłości; Prawo zmia ny; Prawo smiertelności; Prawo jednoznaczności.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Pieniądz - ewolucja form i funkcji; Bankowość i uwarunkowania jej rozwoju; Elementy prawa bankowego; Zarządzanie bankiem komercyjnym; Operacje bankowe - krajowe i zagraniczne; Rachunkowość bankowa; Kredyty bankowe; Zabezpieczenia kredytowe; Podstawy bankowego marketingu; System finansowy w gospodarce; Informatyka bankowa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-229-1961-1
FERENS A.: Administracja publiczna. Wprowadzenie do nauki administracji publicznej; HERBUT R.: Administracja publiczna - modele, funkcja i struktura; ANTOSZEWSKI A.: Administracja publiczna w systemie politycznym; JABŁOŃSKI A.W.: Tendencje przeobrażeń administracji publiczna na Zachodzie; SROKA J.: Administracja publiczna jako uczestnik trójstronnego przetargu interesów; MACEK I.: Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji publicznej; OCIEPKA B.: Komunikacja w administracji publicznej; WISZNIOWSKI R.: Marketing w administracji publicznej; NOWACKA E.: Struktura samorządu terytorialnego w Polsce; PONIKOWSKI B.: Jednostka i obywatele a administracja publiczna Refleksja filozoficzna.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 351/354 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 4 (46)/2004)
1. Działalność gospodarcza gmin niemieckich w praktyce-pięć przykładów, 2. Usługi komunalne w perspektywie wejścia do Unii Europejskiej, 3. Wykorzystanie wód geotermalnych na przykładzie gminy Poddębice, 4. Zadania gmin w zakresie tworzenia i ochrony terenów zieleni gminnej i zadrzewień, 5. Związki gminy z rynkiem finansowym, 6. Strategiczne planowanie rozwoju w polityce regionalnej Unii Europejskiej, 7. Region w naukach ekonomicznych, 8. Marketing komunalny. Wybrane aspekty, 9. Polityka społeczna w Unii Europejskiej, 10. Wybrane aspekty rozwoju łódzkiej gospodarki, 11. Zarządzanie finansami gminy, 12. Rola władz gminy w stymulowaniu rozwoju lokalnego, 13. Procedury udzielania zamówień publicznych po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 351/354 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87256-51-X
R.1 Podstawy agrobiznesu; R.2 Rynek żywności jako element rozwoju agrobiznesu; R.3 Otoczenie agrobiznesu; R.4 Zorganizowane i niezorganizowane rynki rolne; R.5 Integracja w agrobiznesie. Wspólna Polityka Rolna UE; R.6 Marketing w agrobiznesie; R.7 Strategie firm w agrobiznesie; R.8 Specyfika strategii branżowych w agrobiznesie; R.9 Zarządzanie jakością w agrobiznesie; R.10 Rolnictwo intensywne i rolnictwo ekologiczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-0673-3
1. Dlaczego właśnie aukcje?, 2. Zaczynamy, 3. Ustalamy strategię cenową, 4. szacujemy zyski, 5. Pierwsze kroki z Allegro, 6. Ustalamy zasady obowiązujące na naszych aukcjach, 7. Tworzymy stronę aukcji, 8. Strona "o mnie", 9. Przygotowujemy list do klientów, 10. Wystawiamy pierwsze aukcje, 11. zwiększamy sprzedaż na naszych aukcjach, 12. Obsługa klienta, 13. Płatoności, 14. Wysyłka, 16. Obsługa posprzedażowa, 16. Zdobywamy stałych klientów, 17. Kreujemy marke na aukacjach, 18. Jak nie dać się konkurencji?,
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
ISBN: 83-7011-829-1
1.Istota badań marketingowych, 2.Rynek i jego działanie, 3.Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa, 4.Segmentacja rynku oraz wybór rynku docelowego, 5.Badanie nowego i istniejącego produktu, 6.Przygotowania raportu z badań
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7011-632-9
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
Analiza rynku : praca zbiorowa / red. Henryk Mruk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 278,[1] s. : tab., rys. ; 21 cm.
ISBN: 83-208-1454-5
1. Rynek - jego istota, elementy i uwarunkowania; 2. Informacyjne podstawy analizy rynku; 3. Mierniki statystyczne; 4. Analiza zjawisk rynkowych w czasie; 5. Analiza seznonowości; 6. Analiza związków przyczyno wo-skutkowych; 7. Elastyczność popytu; 8. Analiza ryn ku w przestrzeni; 9. Metody analizy udziałów rynkowych i grup strategicznych; 10. Metody analizy dystrybucji oraz intensywności reklamy. Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Vademecum Menedżera)
ISBN: 83-7387-078-4
R.I Rola analizy strategicznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem i procedura jej przeprowadzania: Pojęcie i cele analizy strategicznej; Procedura przeprowadzania analizy strategicznej. R.II Analiza otoczenia przedsiębiorstwa: Zakres analizy otoczenia; Podstawowe sposoby zbierania informacji; Ch-ka i rodzaje otoczenia; Analiza czynników otoczenia ogólnego; Scenariusz otoczenia; Analiza interesariuszy Profil szans i zagrożeń; Analiza sektora działania firmy; Metoda benchmarkingu i analiza kluczowych czynników sukcesu w benchmarkingu. R.III Analiza potencjału przedsiębiorstwa: Analiza zasobów; Analiza łańcucha wartości; Cykl życia produktu (strategicznej jednostki biznesu); Metody portfelowe. R.IV Analiza SWOT: Założenia i rodzaje analizy SWOT; Przykład przeprowadzania strategicznej analizy TWOS/ SWOT; Prezentacja zaleceń strategicznych wynikających z analizy SWOT i analiz szczegółowych. R.V Strategia jako element zarządzania strategicznego: Istota i cechy zarządzania strategicznego; Pojęcie i istota strategii w zarządzaniu; Orientacja rynkowa w strategicznym zarządzaniu firmą; Strategia a misja i wizja przedsiębiorstwa. R.6 Pozyskiwanie informacji dla potrzeb budowy strategii: Znaczenie informacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem; System informacyjny przedsiębiorstwa. R.7 Formułowanie strategii przedsiębiorstwa: Procedura budowy strategii; Metody wspomagające wybór wariantu strategii. R.8 Przegląd podstawowych strategii rynkowych: Strategie konkurowania; Strategie współpracy; Strategie przetrwania i wycofywania się; Ocena klasyfikacji strategii z punktu widzenia praktyki zarządzania. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Analizy marketingowe / Marianna Strzyżewska, Małgorzata Rószkiewicz. - Warszawa : Difin, 2002. - 293 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
ISBN: 83-7251-271-X
Charakterystyka analizy marketingowej, Analiza sprzedaży przez pryzmat marketingu, Analiza klientów firmy, Analiza produktu, Analiza cen, Analiza dystrybu cji, Analiza komunikacji firmy z rynkiem, Analiza marketingu mix, Analiza SWOT, Wykorzystane w pracy metody statystycznej analizy danych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-12850-X
Przedmowa; Wprowadzenie; Układanie pytań; Dobór próby; Jak skłonić respondentów do odpowiedzi na an- kietę; Kilka dodatkowych sposobów nakłonienia respon- dentów do odpowiedzi; Korzyści z dobrego zarządzania i dbałości o estetykę; Przygotowanie danych do analiz; Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(PLATINIUM)
ISBN: 978-83-7556-435-8
1. Bankowość detaliczna w Polsce; 2. Rola wizerunku banku w procesie wymiany rynkowej; 3. Rzeczywisty wizerunek w bankowości detalicznej; 4. Pożądany wizerunek banków w segmencie klienta detalicznego; 5. Dywergencja między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku w perspektywie orientacji na klienta.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-1-4331-2414-3
Zawiera: Acknowledgments. Chapter One: Introduction. Chapter Two: Types of Attractions. Chapter Three: Attraction Development. Chapter Four: Promotion, Advertising, and Marketing. Chapter Five: Media Relations. Chapter Six: Social Media Marketing. Chapter Seven: Sales Promotions and Merchandising. Chapter Eight: Special Events. Chapter Nine: Guest Relations and Customer Service. Chapter Ten: Employee Relations. Chapter Eleven: Crisis Communications. Chapter Twelve: Social Responsibility and Sustainability. Suggested Readings. Attraction Fun Fact Sources. Index.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
Book
In basket
Audyt marketingowy / Wiolta Dryl. - Warszawa : CeDeWu, 2010. - 222, [1] s. : rys. , tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7556-312-2
1. Kontrola jako element działalności gospodarczej: Istota i miejsce kontroli marketingowej w procesie zarządzania marketingowego; Rodzaje i zakres kontroli marketingowej; Funkcje i przebieg kontroli marketingowej; Miejsce kontroli marketingowej w kontroli działalności przedsiębiorstwa- związek kontroli marketingowej z controllingiem marketingowym; Stopień realizacji kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach; 2. Audyt działalności gospodarczej: Historia audytu; Interpretacje audytu w literaturze; Umiejscowienie audytu marketingowego klasyfikacji audytów; Funkcje i zadania audytu; 3. Cele i zakres analiz audytu marketingowego: Ewolucja audytu marketingowego; Zakres przedmiotowy audytu marketingowego; Audyt środowiska marketingowego; Audyt strategii marketingowych; Audyt organizacji marketingu; Audyt systemu marketingu; Audyt efektywności marketingu; Audyt funkcji marketingu; Metody wykorzystywane w audycie marketingowym; Charakterystyka wskaźników marketingowych; Wykorzystanie audytu marketingowego w polskich przedsiębiorstwach.
Bibliogr.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.138
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-0380-0
1. Dajemy im to, czego chcą, 2. Koncentrujemy się, 3. Zatrudniamy najlepszych ludzi, 4. Przekazuejmy włądzę konsultantkom, 5. Motywujemy konsultantki, 6. Ciągła innowacyjność, 7. Nadążamy za nowymi czasami, 8. Mówimy we wszystkich językach, 9. Korzystamy z ztechnologii, 10. Kontakt z klientami, 11. stawiamy na kreatywność, 12. Odnowa wizerunku moze być kwestią piękna, 13. Oddajemy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Niezbędnik badacza)
ISBN: 978-83-01-16539-0
1. Wprowadzenie do badań fokusowych; 2. Prawidłowe i niewłaściwe zastosowanie badań fokusowych; 3. Podstawy badań fokusowych; 4. Projekt badawczy; 5. Dobór próby; 6. Praktyczne aspekty planowania i prowadzenia badań fokusowych; 7. Etyka i zaangażowanie; 8. Generowanie danych; 9. Wstępna analiza danych; 10. Analityczne wyzwania w badaniach fokusowych; 11. Pełne wykorzystanie potencjału badań fokusowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1755-3
1. Postawy klientów - dlaczego ammy się o nie troszczyć?, 2. Zadawanie odpowiednich pytań, 3. Jak robią to wielcy - badania prowadzone przez duze przedsiębiorstwa, 4. Od czego zacząć?, 5. Ile kosztują badania?, 6. Zatrudnienie specjalistów ds. badań, 7. Ile badań należy przeprowadzić, 8. Scenariusz badania, 9. Wywiad grupowy, 10. Burza mózgów i inne techniki formułowania nowych idei, 11. Badania nakietowwe, 12. Jak przygotować kwestionariusze, 13. Dobór próby do badań, 14. Metody prowadzenia badania, 15. Tabulacja danych, 16. Metody statystyczne, 17. Opowiedzieć historię - analiza wyników badania, 18. Przełożyć wyniki na działanie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im.Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1004)
1.Badania marketingowe - diagnoza i kierunki rozwoju, 2.Źródła i formy wykorzystania informacji rynkowej, 3.Model wykorzystania bdań marketingowych, 4.Nowe technologie w badaniach marketingowych, 5.Skuteczność i efektywność działań marketingowych - metody pomiaru
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again