Form of Work
Książki
(5)
Status
only on-site
(5)
available
(2)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(5)
Author
Kaczmarczyk Stanisław
(1)
Kauf Sabina
(1)
Najlepszy Eugeniusz
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Rutkowski Jerzy
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Year
2000 - 2009
(5)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
Logistyka gospodarcza
(4)
Przedsiębiorstwo
(2)
Administracja
(1)
Ceny
(1)
Globalizacja
(1)
Gloede, Klaus (1936- )
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Internacjonalizm
(1)
Kadry
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Monopole
(1)
Opolskie, województwo (od 1999)
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polska
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Samorząd gminny
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Towar
(1)
Unia Europejska
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
5 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7417-121-9
Część I: Biznes międzynarodowy - formy i metody działania w zróżnicowanych warunkach konkurencji międzynarodowej. Międzynarodowa konkurencyjność gospodarki Polski i jej pomiar przy zastosowaniu analizy czynnikowej; Dylematy polityk i konkurencji Unii Europejskiej; Konkurencyjność, atrakcyjność i ryzyko inwestycyjne Polski na tle innych krajów Europy Środkowowschodniej; Rozwój sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce w latach 1919-2002 i jego wkład w handel zagraniczny; Determinanty rozwoju regionalnego i globalnego. Przypadek energii; Analiza rynku wyrobów mleczarskich w Polsce w obliczu przystąpienia do Unii Europejskiej; Międzynarodowa wymiana handlowa produktami technologii informatycznych - specyfikacja i implikacje; Technologiczne aspekty funkcjonowania łańcuchów dostaw - ujęcie międzynarodowe; Logistyka międzynarodowa w biznesie międzynarodowym; Uwarunkowania rozwoju transportu w krajach alpejskich; Żegluga morska bliskiego zasięgu. Część II: Zróżnicowanie współczesnej polityki gospodarczej i zagranicznej z perspektywy rozwoju globalizacji. Globalizacja a handel międzynarodowy - uwagi ogólne; Globalizacja - szansa czy zagrożenia dla przedsiębiorstw i gospodarstw domowych - wyniki badań ekspertów; Globalizacja a polityka przemysłowa; Perspektywy delokalizacji działalności produkcyjnej poza Europę w opinii europejskich ekspertów; Wpływ procesów integracji i globalizacji rynków finansowych na usługi bankowości inwestycyjnej; Wpływ japońskiego kryzysu gospodarczego na reformy strukturalne w Japonii; Polityka wspierania wymiany gospodarczej krajów ASEAN. Część III: Procesy internacjonalizacji - korporacje międzynarodowe - strategie przedsiębiorstw - konkurencyjność międzynarodowa. Korporacje transnarodowe jako podmioty współczesnej gospodarki światowej; Struktury przedsiębiorstw międzynarodowych w świetle nowego instytucjonalizmu w teorii organizacji; Zarządzanie wiedzą w korporacjach transnarodowych; Przeciwdziałanie kryzysom - wnioski dla przedsiębiorców międzynarodowych; Teoretyczny model funkcjonowania konsorcjum eksportowego; Sieci biznesowe jako forma integracji w celu optymalizacji warunków działania na rynku globalnym - ujęcie teoretyczne; Typologia oraz kierunki przepływu wiedzy wewnątrz powiązania sieciowego działającego na rynku zagranicznym; Możliwości czołowej rywalizacji polskich przedsiębiorstw z korporacjami międzynarodowymi; Wpływ konkurencji na strategie przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych; Determinanty strategii internacjonalizacji przedsiębiorstwa na etapie wyboru rynku zagranicznej ekspansji; Inwestycje jako forma wejścia przedsiębiorstw na rynek Federacji Rosyjskiej; Rozwój rynku fuzji i przejęć w Europie Środkowowschodniej - determinanty szóstej fali fuzji i przejęć; Cele i strategie działania polskich przedsiębiorców w perspektywie roku 2008 - wyniki badań; Kształtowanie polityki cenowej na rynkach międzynarodowych; Zagadnienia kadrowe w kontekście internacjonalizacji rynków pracy; Wpływ pomocy publicznej na konkurencyjność przedsiębiorstw; Dominujące postawy strategiczne firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych; Wpływa nowoczesnych technologii na działalność firm fonograficznych; Internacjonalizacja polskiej branży meblarskiej. Część IV: Międzynarodowe rynki finansowe. Rozwój globalnych rynków finansowych na przełomie wieków; Ryzyko kraju i instrumenty jego ograniczania; Ocena skuteczności tzw. pośrednich reżimów kursowych; Problematyka uwarunkowania pomocy kredytowej MFW oraz efektywności programów dostosowywania tej organizacji; Wpływ globalizacji rynków finansowych na politykę pozyskiwania kapitału przez przedsiębiorstwa; Ocena stabilności deficytu na rachunku obrotów bieżących - podejście bezpośrednie i pośrednie; Liberalizacja przepływów kapitału w krajach Unii Europejskiej na tle ewolucji światowego systemu walutowego; Sektor finansowy w nowych krajach Unii Europejskiej i jego znaczenie w finansowej intermediacji i transmisji impulsów polityki pieniężnej; Integracja rynku papierów wartościowych w Unii Europejskiej; Kontrowersje wokół polityki fiskalnej w strefie euro; Perspektywy integracji walutowej Polski w ramach Europejskiego Systemu Walutowego; Rozwój detalicznego rynku usług bankowych po akcesji Polski do Unii Europejskiej na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw; Rozwój światowego rynku kwitów depozytowych w latach 1993-2004.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7426-163-3
1.Rozwój marketingu w teorii i w praktyce, 2.System marketingu i jego otoczenie, 3.Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem, 4.Marketingowe systemy informacyjne, 5.Kształtowanie mowego produktu, 6.Elementy polityki cenowej, 7.Polityka dystrybucji produktów i usług, 8.Podstawy promocji produktu firmy, 9.Ogranizacja działalności marketingowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7395-242-3
Cz.I Transformacja gospodarcza a rozwój regionalny: 1. Polityka regionalna na rozdrożu: pomiędzy wzrostem a wyrównaniem dysproporacji rozwojowych, 2. Geneza i rozwój planowania przestrzennego oraz polityki regionalnej, 3. Region - między gospodarką a polityką, 4. Opcje polityki regionalnej Niemiec Wschodnich, 5. Polityka regioanlna w województwie opolskim wobec exodusu zarobkowego ludności, 6. Procesy transformacyjne a Nowa Geografia Ekonomiczna ( Wkład Nowej Geografii Ekonomicznej a wyjaśnienie transformacji wschodniniemieckiej gospodarki narodowej), 7. Klastry innowacyjne jako zintegrowana forma przedsiębiorstw w regionie. Cz.II Marketing i logistyka w polityce regionalnej: 1. Transformacja systemowa a marketing terytorialny, 2. Wizerunek jako przejaw i narzędzie kształtowania konkurencyjności regionu, 3. Identyfikacja determinant rozowju i zmian w systemie logistyki, 4. Logistyka na poziomie regioanlnym - wymiary i wyzwania
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
ISBN: 83-208-1618-1
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zarządzanie Publiczne / Fundacja Współczesne Zarządzanie)
ISBN: 83-9182218-4-6
1. Administracja publiczna w procesie zarządzania rozwojem lokalnym i regionalnym, 2. Wybrane procesy i instrumenty rozwoju gospodarki lokalnej, 3. Logistyka jako instrument zarządzania w układach przestrzennych, 4. Uspołecznienie przygotowania i realizacji strategii rozwoju gminy, 5. Jakość produktu marketingowego jednostek administracji publicznej, 6. Mierniki promocji gospodarczej gminy, 7. Strategiczne kierunki inwestycji infrastrukturalnych w Łodzi, 8. Sektorowa strategia rozwoju w sferze zatrudnienia i gospodarki na poziomie powiatu, 9. Kształtowanie zatrudnienia w urzędach samorządu terytorialnego, 10. Metody zarządzania jakością w samorządach
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 352/354 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 352/354 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again