Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(12)
Autor
Bogucka Iwona
(2)
Abligowski Marek
(1)
Brzeziński Jerzy (1947- )
(1)
Chryssides George D
(1)
Chyrowicz Barbara
(1)
Izdebski Hubert (1947- )
(1)
Kaczocha Włodzimierz
(1)
Kaler John H
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Pietrzykowski Tomasz
(1)
Pietrzykowski Tomasz (1973- )
(1)
Poznaniak Wojciech
(1)
Pratley Peter
(1)
Rybak Mirosława
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sikora Jan (1947- )
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Skuczyński Paweł
(1)
Szewczyk Kazimierz
(1)
Szewczyk Kazimierz (1946- )
(1)
Toeplitz-Winiewska Małgorzata
(1)
Wartecka-Ważyńska Agnieszka
(1)
Wiankowska-Ładyka Zofia
(1)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(1)
Wołk Zdzisław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
Etyka zawodowa
(13)
Etyka biznesu
(5)
Administracja
(2)
Grupy społeczne
(2)
Urzędnicy
(2)
Agresywność
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bioetyka
(1)
Coaching
(1)
Coachowie
(1)
Deontologia (etyka)
(1)
Etyka lekarska
(1)
Gospodarka
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konflikt
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konsumenci
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kultura pracy
(1)
Medycyna
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Miłość
(1)
Mężczyzna
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjacje
(1)
Odpowiedzialność dyscyplinarna
(1)
Odpowiedzialność zawodowa
(1)
Postawy
(1)
Praca
(1)
Prawnicy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Reklama
(1)
Spostrzeganie społeczne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Szczęście
(1)
Sądy (psychologia)
(1)
Służba zdrowia
(1)
Transplantacja
(1)
Turystyka
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Temat: czas
Bibliografia s. 262-281 i przy rozdz. Indeksy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Dziedzina i ujęcie
Filozofia i etyka
(9)
Psychologia
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Bioetyka / Kazimierz Szewczyk ; T.2)
Zawiera: I. Moralna strona racjonowania świadczeń zdrowotnych: A. Cele dydaktyczne; B. Część teoretyczna: Definicja racjonowania świadczeń zdrowotnych; Formy racjonowania; Poziomy racjonowania; Podstawowe zasady racjonowania; Etapy ewolucji poglądów dotyczących sposobów racjonowania opieki zdrowotnej; C. Część analityczna: Etyczny aspekt kolejek do świadczeń zdrowotnych; Moralna problematyka współpłacenia przez pacjentów za świadczenia zdrowotne; Racjonowanie ekonomiczne i nieekonomiczne; D. Pytania kontrolne; E. Literatura uzupełniająca. II. Etyka badan naukowych w medycynie: A. Cele dydaktyczne; B. Część teoretyczna: Dokumenty etyczne i regulacje prawne dotyczące badań naukowych w medycynie; Problemy definicyjne. Zróżnicowanie typów i metod badań naukowych; Etyczna strona doświadczeń z użyciem zwierząt; Etyczne wymogi prowadzenia badań z użyciem ludzi; C. Część analityczna: Konflikt interesów w badaniach naukowych; Próby kliniczne fazy I w onkologii; D. Pytania kontrolne; E. Literatura uzupełniająca. III. Etyka transplantacji: A. Cele dydaktyczne; B. Część teoretyczna: Zagadnienia definicyjne i niezbędne wyjaśnienia medyczne; Definiowanie śmierci; Modele pozyskiwania narządów; Moralne problemy dystrybucji narządów do przeszczepów; C. Część analityczna: Moralne aspekty przeszczepów wielonarządowych; Moralna problematyka ksenotransplantacji; Moralnie kontrowersyjne strategie zmniejszania strukturalnego niedoboru narządów; D. Pytania kontrolne; E. Literatura uzupełniająca. IV. Moralno-prawne aspekty błędów medycznych: A. Cele dydaktyczne; B. Część teoretyczna: Problematyka błędów medycznych; Bezpieczeństwo pacjentów; realizacja nakazu sprawiedliwości; C. Część analityczna: Jatrogenny aspekt profilaktyki i edukacji zdrowotnej; etyczna problematyka informowania pacjentów o błędach popełnionych przez lekarzy; Błąd i finanse; D. Pytania kontrolne; E. Literatura uzupełniająca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa / Mirosława Rybak. - Wyd. 1 - 5 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., [2020]. - 244 s. : tab. ; 24 cm.
1. Społeczna odpowiedzialność korporacji : aspekt historyczny i teoretyczny, 2. Podstawowe modele społecznej odpowiedzialności, 3. Odpowiedzialne zarządzanie korporacją: ujęcie wąskie i szerokie, 4. Władanie przedsiębiorstwem: odpowiedzialność wobec akcjonariuszy a odpowiedzialność wobec interesariuszy, 5. Zarządzanie interesariuszami w systemie zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem, 6. Etyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 7. Instytucjonalizacja etyki w zarządzaniu, 8. Prawa człowieka jako podstawa odpowiedzialności wobec pracownika, 9. Model kierowania ludźmi w kierunku społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, 10. Odpowiedzialność przedsiębiorstwa za środowisko naturalne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Etyki Prawniczej / LexisNexis Polska Sp. z o.o.)
1. Podstawowe wiadomosci o języku etyki, 2. Morlaność i etyka, 3. Głowne kierunki etyki normatywnej, 4. Etyka zawodowa, 5. Infrastruktura etyczna adminsitracji publicznej, 6. Praworządność, 7. Interes publiczny, 8. Bezstronność i neutralność polityczna, 9. Profesjonalizm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe wiadomosci o języku etyki, 2. Morlaność i etyka, 3. Główne kierunki etyki normatywnej, 4. Etyka zawodowa, 5. Infrastruktura etyczna adminsitracji publicznej, 6. Praworządność, 7. Interes publiczny, 8. Bezstronność i neutralność polityczna, 9. Profesjonalizm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: I Charakter i cel refleksji etycznej; II Etyka biznesu - rozwiązania godzące wymogi moralne z interesem strategicznym; III Ogólne pojęcie odpowiedzialności moralnej; IV Odpowiedzialność moralna w
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I ETYKA OPISOWO-NORMATYWNA W TURYSTYCE. Rozdział 1. Turystyka - jej funkcje oraz czynniki rozwoju: 1.1. Uwagi wstępne; 1.2. Pojęcie turystyki i ruchu turystycznego; 1.3. Charakterystyka usług turystycznych; 1.4. Typologie turystów; 1.5. Podziały turystyki i jej funkcje; 1.5.1. Turystyka aktywnością gospodarczą; 1.5.2. Turystyka aktywnością wypoczynkowo-rekreacyjną; 1.5.3. Turystyka aktywnością zdrowotną; 1.5.4. Turystyka aktywnością kulturowo-poznawczą; 1.5.5. Turystyka aktywnością religijno-pielgrzymkową; 1.5.6. Turystyka aktywnością wychowawczo-edukacyjną; 1.6. Czynniki rozwoju współczesnej turystyki. Rozdział 2. Podstawowe pojęcia oraz zagadnienia i problemy etyki: 2.1. Uwagi wstępne; 2.2. Sokrates jako twórca i nauczyciel etyki; 2.3. Sokratejskie rozumienie cnoty oraz sumienia; 2.4. Arystoteles - pojęcie etyki oraz etyka „złotego środka" i „trzy formy przyjaźni; 2.5. Etos (gr. ethos - obyczaj, zwyczaj); 2.6. Dylemat etyczny (gr. dilemma - podwójna przesłanka); 2.7. Doktryna etyczna - koncepcja etyczna - zawodowy kodeks etyczny; 2.8. Pojęcie etyki - podział etyki - moralność; 2.9. Rozumienie wartości; 2.9.1. Istnienie wartości; 2.9.2. Urzeczywistnianie wartości; 2.10. Normy moralne; 2.11. Relatywizm etyczny; 2.12. Oceny moralne; 2.13. Czy za świadczone dobro należy się nagroda?; 2.14. Znaczenie etyki - czy możliwy jest ład (porządek) etyczny?. Rozdział 3. Etyczne relacje turystów z mieszkańcami oraz mieszkańców z turystami: 3.1. Uwagi wstępne; 3.2. Etyczne aspekty relacji społecznych w turystyce; 3.3. Etyka turysty wobec siebie; 3.4. Etyka turysty wobec mieszkańców i innych turystów; 3.5. Etyka mieszkańców wobec turystów; 3.6. Etyka mieszkańców wobec innych mieszkańców. Rozdział 4. Zasady etyczno-zawodowe dla pracowników samorządu terytorialnego tworzących politykę turystyczną: 4.1. Uwagi wstępne; 4.2. Samorządy terytorialne jako podmioty kształtujące regionalną i lokalną politykę turystyczną; 4.3. Normy etyczno-zawodowe dla pracowników administracji samorządowej kształtujących politykę turystyczną. Rozdział 5. Etyka osób zajmujących się promocją turystyczną: 5.1. Uwagi wstępne; 5.2. Promocja w turystyce i jej instrumenty; 5.3. Etyczne aspekty w promocji turystycznej. Rozdział 6. Etyka w zrównoważonym rozwoju turystyki: 6.1. Uwagi wstępne; 6.2. Istota idei zrównoważonego rozwoju; 6.3. Etyczne aspekty zrównoważonej turystyki. Rozdział 7. Turystyka odpowiedzialna etycznie: 7.1. Uwagi wstępne; 7.2. Koncepcja turystyki odpowiedzialnej etycznie; 7.3. Praktyczne aspekty turystyki odpowiedzialnej etycznie w kodeksach etycznych - wybrane przykłady; 7.4. Turystyka odpowiedzialna etycznie - potrzeba dyskusji; 7.5. Turystyka odpowiedzialna etycznie - dylematy edukacji. CZĘŚĆ II ETYKA NORMATYWNA W TURYSTYCE - PROJEKT. Rozdział 8. Koncepcja etyczna w odniesieniu do działalności turystycznej: 8.1. Uwagi wstępne; 8.2. Wartość naczelna - osoba ludzka oraz „norma personalistyczna". Wartość osoby ludzkiej; 8.3. Inne wartości i normy komponujące się z wartością naczelną; 8.3.1. Wartość Innego; 8.3.2. Wartość oraz norma tolerancji; 8.3.3. Wartość pracy oraz „godność ludzkiej pracy"; 8.3.4. Człowieczeństwo jako wartość etyczna oraz jej normy moralne; 8.3.5. Wartość prawdy (gr. aletheia, łac. veritas) i norma prawdomówności; 8.3.6. Klasyczne cnoty etyczne; 8.3.7. Turystyka jako kulturowo-etyczna podstawa urzeczywistniania wartości oraz wartości Innego i tolerancji; 8.4. Etyka przekonań, powinności, obowiązków i odpowiedzialności. Rozdział 9. Zasady etyczno-zawodowe dla właścicieli oraz menedżerów przedsiębiorstw turystycznych w zakresie polityki kadrowej: 9.1. Uwagi wstępne; 9.2. Zasady etycznej konkurencji na wolnym rynku; 9.3. Zasady etyczne świadczonej płacy - płacy sprawiedliwej; 9.4. Zasady etyczne i zawodowe zatrudniania pracowników; 9.5. Zasady etyczno-zawodowe nagradzania pracowników; 9.6. Zasady etyczno-zawodowe karania pracowników. Rozdział 10. Etos zawodowy właścicieli i menedżerów przedsiębiorstw oraz szefów instytucji i organizacji turystycznych: 10.1. Uwagi wstępne; 10.2. Wartości osobowe jako podstawy urzeczywistniania etosów; 10.3. Przypomnienie i rozwinięcie pojęcia etosu; 10.4. Etos właścicieli przedsiębiorstw turystycznych; 10.5. Etos menedżerów przedsiębiorstw turystycznych; 10.6. Etos szefów instytucji oraz organizacji turystycznych; 10.7. Etos przedsiębiorcy - menedżera w agroturystyce; 10.8. Dylematy etyczne przedsiębiorcy i menedżera; 10.9. Normy etyczno-zawodowe dla pracowników przedsiębiorstw, organizacji i instytucji turystycznych. Rozdział 11. Zasady etyczno-zawodowe oraz etos zawodowy dla przewodników i pilotów turystycznych: 11.1. Uwagi wstępne; 11.2. Dylematy etyczne przewodników oraz pilotów; 11.3. Zasady etyczno-zawodowe pracy przewodników oraz pilotów; 11.4. Etos zawodowy przewodników oraz pilotów turystycznych. Rozdział 12. Urzeczywistnianie etyki w zespole pracowniczym a kodeksy etyczne: 12.1. Uwagi wstępne; 12.2. Techniczne metody urzeczywistniania etyki w zespole pracowniczym; 12.3. Kodeks etyczny. Racje uzasadniające przyjęcie kodeksu; 12.4. Jak opracować kodeks etyczny; 12.5. Wartości i normy moralne oraz zasady etyczno-zawodowe w kodeksie. Rozdział 13. Społeczna odpowiedzialność biznesu - w tym biznesu turystycznego: 13.1. Uwagi wstępne; 13.2. Przedmiotowy zakres odpowiedzialności biznesu oraz zasady (i normy) powszechnych obowiązków; 13.3. Podmiotowy zakres odpowiedzialności oraz zasady (i normy) indywidualnych zobowiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia podstawowe, 2. Pojęcia i zasady etyki prawniczej, 3. Prawo - etyka prawnicza - sumienie, 4. Relacje pomiędzy prawnikiem i klientem, 5. Środowisko prawnicze, Aneks: Wykonywanie zawodu radcy prawnego na podstawie Ustawy z 6 lipca 1982 roku o radcy prawnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Etyka ogólna - Etyka zawodowa: 1. Etyka jako filozoficzny namysł nad moralnością, 2. Etyka stosowana: teoria w praktyce, 3. Etyka psychologiczna: jeszcze jedna etyka?, 4. "Etyczna wrażliwość" psychologii i psychologów, 5. Podstawowe zasady, które powinny być respektowane przez psychologa. Cz.II Psycholog jako badacz i nauczyciel akademicki: 6. Etyczne aspekty ingerowania w psychikę i mózg pacjenta (z punktu widzenia bioetyki), 7. Psycholog wobec osób uczestniczących w badaniach psychologicznych - między poprawnością metodologiczną a poprawnością etyczną, 8. Psycholog (jako badacz) wobec członków społeczności naukowej, 9. Jak nauczyć etyki zawodowej na studiach psychologicznych. Cz.III Psycholog jako diagnosta: 10. Podstawowe zasady etycznego prowadzenia diagnozy, 11. Dokumentacja psychologiczna, 12. Stosowanie testów psychologicznych w badaniach diagnostycznych, 13. Formułowanie orzeczeń i opinii psychologicznych, Cz.IV Psycholog jako specjalista udzielający pomocy psychologicznej: 14. Udzielanie pomocy psychologicznej, 15. Etyka opieki wobec osób ciężko chorych i umierających. Cz.V Psycholog jako ekspert: 16. Psycholog w środkach masowego przekazu, 17. Etyka biznesu, 18. Obowiązki i dylematy etyczne psychologa sądowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wiadomości wstępne o komunikacji; 2. Klasyfikacja potrzeb człowieka i ich charakterystyka; 3. Komunikacja interpersonalna; 4. Komunikacja werbalna i niewerbalna; 5. Typologia zachowań klientów; 6. Komunikacja międzynarodowa i międzykulturowa; 7. Podróż psychologiczna; 8. Konflikty międzyludzkie - główne ich przyczyny w miejscu pracy; 9. Różne role w grupie; 10. Negocjacje; 11. Etyka w relacji z drugim człowiekiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Pracy / red. nauk. Henryk Bednarczyk ; T. 203)
1. Praca w życiu człowieka. 2. Zakład pracy w ujęciu tradycyjnym i współczesnym. 3. Etyczne aspekty pracy zawodowej. 4. Funkcjonowanie zawodowe pracowników. 5. Czynniki inspirujące aktywność zawodową. 6. Pozyskiwanie pracy i wspieranie poszukujących zatrudnienia. 7. Interakcje społeczne w pracy zawodowej. 8. Kultura osobista w środowisku pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Istota i formy coachingu; 2. Coaching a inne formy wspierania rozwoju pracowników; 3. Kodeks etyki zawodowej jako zbiór zasad moralnych przedstawicieli profesji; 4. Najważniejsze zasady moralne w świetle Kodeksu Etycznego Coacha; 5. Dylematy etyczne; 6. Dylematy etyczne- komentarze do studiów przypadków; Coaching wewnętrzny a coaching zewnętrzny- rozmowa; Trudne sytuacje w mojej pracy- relacje coachów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia społeczna / Bogdan Wojciszke. - Dodruk 2. - Warszawa : SCHOLAR Wydaw. Naukowe , 2013. - 635, [1] s. : rys., tab. ; 31 cm.
1.Czym i jak zajmuje się psychologia społeczna; 2. Motywy społeczne; 3. Poznanie społeczne; 4. Przekonania społeczne; 5. Spostrzeganie osób; 6. Spostrzeganie siebie; 7. Samoocena; 8. Postawy; 9. Moralność; 10. Szczęście; 11. Wpływ społeczny; 12. Atrakcyjność; 13. Miłość; 14. Prospołeczność; 15. Agresja; 16. Konflikt społeczny; 17. Władza; 18. Grupa społeczna; 19. Stosunki międzygrupowe; 10. Kobiety i mężczyźni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Zarys tematu, Zakres i cel etyki biznesu; Teoria moralności; Kapitalizm, rynek i sprawiedliwość; Korporacje a odpowiedzialność; Miejsce pracy: zatrudnienie; rachunkowość i inwestycje; Zdobywanie rynków; "Zielona" działalność gospodarcza; Etyka a umiędzynarodowienie biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wychować człowieka mądrego : zarys etyki nauczycielskiej / Kzimierz Szewczyk. - Wyd. 2 popr. i uzupeł. - 1 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2013. - 174, 2] s. ; 21 cm.
1. Wartości moralne i ich konflikt. Wprowadzenie do etyki normatywnej; 2. Pojęcie człowieka mądrego. Wprowadzenie do etyki nauczycielskiej; 3. Podstawowe stanowiska etyczne. Absolutyzm i utylitarym; 4. Odpowiedzialność i sprawiedliwość jako wartości etyki nauczycielskiej; 5. Pojęcie godności. Godność nauczyciela i godność ucznia; 6. Moralne aspekty relacji nauczyciel-uczeń; 7. Tolerancja i wyrozumiałość; 8. Jednostka i społeczeństwo. Wprowadzenie do etyki społecznej; 9. Moralne aspekty ochrony przyrody żywej. Wprowadzenie do etyki ekologicznej; 10. Dziecko i śmierć. Wprowadzenie do tanatologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Metodologia etyki gospodarczej i zawodowej, 2. Relacja firma - organy władzy, 3. Relacja pracownik - firma, 4. Relacja pracownik - przełożony, 5. Relacja firma - klient, 6. Relacja firma - otoczenie, 7. Relacje między partnerami -etyka konfliktu i negocjacji, 8. Relacja mistrz - uczeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej