Form of Work
Książki
(50)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
only on-site
(44)
available
(22)
unavailable
(3)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(25)
Czytelnia
(45)
Author
Gasparski Wojciech
(9)
Dietl Jerzy
(3)
Lewicka-Strzałecka Anna
(3)
Rok Bolesław
(3)
Bąk Dariusz
(2)
Galata Stanisław
(2)
Pietrzkiewicz Tadeusz
(2)
Rybak Mirosława
(2)
Sikołowska Julita
(2)
Abligowski Marek
(1)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Balcerek Ewa
(1)
Barembruch Adam
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Borkowska Małgorzata
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Chryssides George D
(1)
Czerniak Adam
(1)
Dołęgowski Tomasz
(1)
Gałkowski Jerzy W
(1)
Gostomski Eugeniusz
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Jabłońska-Bonca Jolanta
(1)
Jarco Jerzy
(1)
Kaler John H
(1)
Karaźniewicz Justyna
(1)
Kieżun Witold
(1)
Klimek Jan
(1)
Korenik Dorota
(1)
Koroluk Sławomir
(1)
Korpus Joanna
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Lepczyński Błażej
(1)
Letkiewicz Arkadiusz
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Mering Leszek
(1)
Michnowski Lesław
(1)
Migoń Mieczysław P
(1)
Minus Paul M
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Najder-Stefaniak Krystyna
(1)
Penczar Marta
(1)
Powałowski Andrzej
(1)
Pratley Peter
(1)
Sankowska Anna
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Siewierski Jacenty
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Stelmach Waldemar
(1)
Szulczewski Grzegorz
(1)
Szydło Marek
(1)
Walkowiak Jerzy
(1)
Wawer Monika
(1)
Wańtuchowicz Monika
(1)
Wiankowska-Ładyka Zofia
(1)
Zakrzewska-Bilewska Agnieszka
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(6)
Country
Poland
(51)
Language
Polish
(51)
Subject
Etyka biznesu
(49)
Zarządzanie
(10)
Menedżerowie
(7)
Przedsiębiorstwo
(7)
Praca
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(5)
Etyka zawodowa
(4)
Gospodarka
(4)
Konkurencja
(3)
Marketing
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Banki
(2)
Biznes
(2)
Etyka
(2)
Globalizacja
(2)
Kadry
(2)
Kobieta
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kredyt
(2)
Organizacja
(2)
Przywództwo
(2)
Rynek pracy
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Administracja
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Antropolgia filozoficzna
(1)
Bilans księgowy
(1)
Cybernetyka
(1)
Decyzje
(1)
Etyk zawodowa
(1)
Etyka społeczna
(1)
Filozofia ekologiczna
(1)
Finanse
(1)
Grupy nacisku
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel
(1)
Kadry -- polityka
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci
(1)
Koszty
(1)
Kryzys
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura organizacji
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Miłość
(1)
Motywacja pracy
(1)
Mężczyzna
(1)
Nadużycie prawa
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Negocjacje
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Obrót pieniężny
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność społeczna*
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Oszustwo
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Policja
(1)
Polska
(1)
Poradnictwo
(1)
Pośrednictwo
(1)
Prawo antymonopolowe
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo -- kultura -- zagadnienia
(1)
Przedsiębiorstwo -- zatrudnienie -- organizacja
(1)
Przestępcy
(1)
Przestępczość gospodarcza
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Publicytyka polska
(1)
Pzredsiębiorstwo
(1)
Płeć
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Reklama
(1)
Religia
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko bankowe
(1)
Rzemiosło
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Spożycie
(1)
Stres
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Unia Europejska
(1)
Usługi
(1)
Wykształcenie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zaufanie
(1)
Żywność
(1)
Subject: time
1989-
(2)
Subject: place
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
66 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7285-264-2
Rozdział I; Regulacje bankowego oszustwa kredytowego w prawie polskim i ustawodawstwie wybranych państw. 1. Przestępczość gospodarcza - pojęcie i klasyfikacje. 2. Przestępczość bankowa. 3. Oszustwo kredytowe w polskim prawie karnym. 4. Prawno karna ochrona kredytu w ustawodawstwach wybranych państw. Rozdział II: Dynamika i struktura przestępczości kredytowej. 1. Źródła informacji o poziomie przestępczości. 2. Ocena rozmiarów przestępczości kredytowej na podstawie analizy 854 spraw karnych. 3. Struktura oszustw kredytowych. Rozdział III: Sprawcy oszustw kredytowych i metody ich działań. 1. Sprawca oszustwa kredytowego. 2. Metody działania oszustów kredytowych. 3. Motywy działania sprawców oszustw kredytowych (analiza wyników badań akt sądowych). Rozdział IV: Etiologia przestępczości kredytowej. 1. Uwarunkowania przestępczości gospodarczej. 2. Wpływ czynników ekonomicznych na dynamikę przestępczości kredytowej w Polsce. 3. Czynniki społeczno-kulturowe przestępczości kredytowej. 4. Czynniki kryminogenne o charakterze wewnętrznym - filozoficzne i socjologiczne refleksje na temat przestępczości zorganizowanej. Rozdział V: Przeciwdziałanie oszustwom kredytowym. 1. Rola prawa karnego w przeciwdziałaniu przestępczości gospodarczej. 2. Zabezpieczenia w ramach systemu bankowego. 3. Inne pozakarne metody przeciwdziałania oszustwom kredytowym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 343 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
Biznes w przestrzenii etycznej : motywy, metody, konsekwencje / Stanisław Galata. - Warszawa : Difin, 2007. - 215, [1] s. : il., tab., mapy ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7251-709-8
1.Charakterystyka podstawowych pojęć, 2.Początki systemów moralnych, 3.Nowożytna filozofia moralności, 4.Efektywność i ekonomiczność działań zespołowych, 5.Etyczna przestrzen biznesu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-16890-2
1. Aksjologiczne podstawy gospodarowania i etyki biznesu; 2. Audyt etyczny organizacji; 3. Bogactwo i ubóstwo jako problem etyczny; 4. Etos ludzi i instytucji biznesu; 5. Etyczne aspekty działań marketingowych; 6. Etyka biznesu; 7. Etyka biznesu w warunkach globalizacji; 8. Etyka ekonomii; 9. Etyka gospodarcza; 10. Etyka powinności- deontologizm; 11. Etyka pożytku- utylitaryzm; 12. Etyka w komunikowaniu społecznym przedsiębiorstwa; 13. Etyka w public relations; 14. Etyka w sferze finansów; 15. Fuzje i przejęcia- analiza etyczna; 16. Geneza etyki działalności gospodarczej; 17. Infrastruktura etyczna biznesu; 18. Kodeksy i programy etyczne; 19. Konflikt interesów; 20. Konsumenci: prawa i obowiązki; 21. Korupcja; 22. Ład korporacyjny; 23. Menedżer- deontologia zawodu; 24. Oceny i decyzje moralne; 25. Odpowiedzialność wobec pracowników; 26. Podstawy odpowiedzialnej konkurencyjności; 27. Polskie tradycje etyki życia gospodarczego; 28. Raportowanie i ocena społecznej odpowiedzialności; 29. Religia i biznes; 30. Społeczna odpowiedzialność biznesu; 31. Standardy odpowiedzialnego inwestowania; 32. Teoria cnót; 33. Teorie oraz dylematy etyczne i prakseologiczne; 34. Trwały i zróżnicowany rozwój; 35. Umowa społeczna; 36. Whistleblowing; 37. Zasada podwójnego skutki w działalności gospodarczej; 38. Zaufanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-16890-2
1. Aksjologiczne podstawy gospodarowania i etyki biznesu; 2. Audyt etyczny organizacji; 3. Bogactwo i ubóstwo jako problem etyczny; 4. Etos ludzi i instytucji biznesu; 5. Etyczne aspekty działań marketingowych; 6. Etyka biznesu; 7. Etyka biznesu w warunkach globalizacji; 8. Etyka ekonomii; 9. Etyka gospodarcza; 10. Etyka powinności- deontologizm; 11. Etyka pożytku- utylitaryzm; 12. Etyka w komunikowaniu społecznym przedsiębiorstwa; 13. Etyka w public relations; 14. Etyka w sferze finansów; 15. Fuzje i przejęcia- analiza etyczna; 16. Geneza etyki działalności gospodarczej; 17. Infrastruktura etyczna biznesu; 18. Kodeksy i programy etyczne; 19. Konflikt interesów; 20. Konsumenci: prawa i obowiązki; 21. Korupcja; 22. Ład korporacyjny; 23. Menedżer- deontologia zawodu; 24. Oceny i decyzje moralne; 25. Odpowiedzialność wobec pracowników; 26. Podstawy odpowiedzialnej konkurencyjności; 27. Polskie tradycje etyki życia gospodarczego; 28. Raportowanie i ocena społecznej odpowiedzialności; 29. Religia i biznes; 30. Społeczna odpowiedzialność biznesu; 31. Standardy odpowiedzialnego inwestowania; 32. Teoria cnót; 33. Teorie oraz dylematy etyczne i prakseologiczne; 34. Trwały i zróżnicowany rozwój; 35. Umowa społeczna; 36. Whistleblowing; 37. Zasada podwójnego skutki w działalności gospodarczej; 38. Zaufanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61408-27-7
Zagadnienia podstawowe: Biznes, prawo, etyka; Prawo i etyka w teorii i w opiniach polskich przedsiębiorców; Compliance-Management. Charakterystyka i warunki powodzenia; Rola prawa i etyki w kształtowaniu modelu gospodarczego; Od etyki w polityce do etyki w biznesie. Standardy a rzeczywistość; Konflikt w działalności gospodarczej - aspekt prawny i etyczny; Gospodarka jako czysta konstrukcja?; Zasada podwójnego skutku w etyce, prawie i biznesie; Etyka biznesu w świetle encyklik papieskich; Człowiek jako podmiot naturalnego prawa do pracy a kwestia społeczna w nauczaniu Jana Pawła II. Z doświadczeń biznesu: Problematyka integralności etycznej w zarządzaniu przedsiębiorstwami w kontekście globalnego kryzysu gospodarczego; Corporate governance - jak to robimy BRE Banku; Kodeks etyczny - pierwszy krok na krętej drodze ku stworzeniu etycznej kultury organizacji. Spilit & Lester - kodek etyczny korporacji GE. Z doświadczeń administracji publicznej: Obowiązywanie i słuszność. O roli etyki gospodarczej w zagospodarowaniu sfery publicznej; Kodeksy etyczne w jednostkach terenowej administracji publicznej - czy to konieczne?; Doskonalenie etyczne pracowników służby cywilnej w ramach służby przygotowawczej. Z doświadczeń innych krajów: Odpowiedzialność korporacji za łamanie praw człowieka w prawie amerykańskim na podstawie Alien Tort claims Act. Pro domo sua: Rola i znacznie ekonomicznej szkoły wyższej w propagowaniu wiedzy dotyczącej społecznej odpowiedzialności biznesu (raport z badan)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 6)
ISBN: 83-87708-75-5
System wartości "nowej klasy średniej", Etyka biznesu, Kobieta w zarządzaniu, Polityk menedżer, Lider a kultura organizacyjna, Menedżer w banku, Lider przyszłości, Władza w zarządzaniu, Zawładnąć psychikę klienta, Biznesmen w burzliwych czasach transformacji, Cechy idealnego menedżera, Biznesmenada i bohaterszczyzna.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
Ciemne strony kierowania / Waldemar Stelmach. - Warszawa : PLACET, 2005. - 214 s. : wykr. ; 23 cm.
ISBN: 83-85428-99-2
1. Szkic do portretu zbiorowego polskich kierowników, 2. Etyka kierowania, 3. Wybrane obrazy i rezultaty złego zarządzania, 4. Jasne strony kierowania i zarządzania, 5. Demotywacja, 6. Awers i rewers - problemy płci w procesie pracy, 7. Mobbing, 8. Stres jako efekt ciemnych stron kierowania i mobbingu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-89762-09-2
R.I Próba ukonstytuowania etyki biznesu w polu działalności gospodarczej, R.II Koncepcja kontraktowa w ramach teorii sprawiedliwości wedle Johna Rawlsa, R.III zagadnienie teorii stron zainteresowanych, R.IV ład rynkowy a etyka biznesu: związek działalności gospodarczej z działaniem etycznym, R.V Ład rynkowy a etyka biznesu: charakterystyka wybranych koncepcji ładu rynkowego, R.VI Doskonalenie przyszłości w horyzoncie antropologicznym a etyka biznesu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89437-00-7
1. Etyczne abecadło. 2. Etyczny wymiar lobbingu. 3. Czas na etykę biznesu. 4. Etyka zachowań społecznych. 5. Rak korupcji. 6. Etyczne decydowanie. 7. Polska, świat i etyka; Zamiast zakończenia
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7285-604-3
Rozdział I. Marketing etyczny i jego odwrotność. Rozdział II. Nabywcy finalni jako podmioty nieetycznych działań marketingowych producentów. Rozdział III. Postrzeganie producentów w kontekście poziomu etyki podejmowanych przez nich działań marketingowych Rozdział IV Postrzeganie handlowców w kontekście poziomu etyki podejmowanych przez nich działań marketingowych. Rozdział V. Kształtowanie emocjonalnej lojalności nabywców finalnych poprzez inspirowanie ich aktywności prosumpcyjnej na rynku produktów spożywczych. Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-12256-0
O etyce biznesu; Bizens i jego etos; Zarządzanie i jego etos; Zastosowania i refleksje etyczne; Etyka biznesu jako przedmiot nauczania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7930-069-3
Zawiera: R. 1 Narodziny etyki: Filozofia matką nauki; Od antyku do Spinozy i Kanta; Wzorce moralne w judaizmie i buddyzmie; Centesimus annus; Kwestie biznesu w islamie; Inne spojrzenia. R. 2 Biznes a etyka: Na pierwszym planie obiektywizm; Sens biznesu; Żyć zacnie w biznesie; Dobra tyle, ile można - zła tyle, ile konieczne. R. 3 Etyka we współczesnym biznesie: Biznes nie jest wojną prowadzoną w dżungli; Z rozsądku i poczucia odpowiedzialności; Drogi różne, cel wspólny. R. 4 Etyka a sukces biznesowy: Europejskie normy i standardy; Nie tylko Kodeks Bushido; Trudne narodziny czasu przełomu; Dylematy etyczne; Godność zawodu, misja profesji; Czy tworzyć kodeksy etyczne?; Konsekwencja konsumeryzm?; Jaka etyka na poziomie przedsiębiorstwa?; Pakiet sugestii. R. 5 Samo życie: W służbie i we władzy klienta; Na rynku jak na ringu; Korzyści na dziś i jutro; Gra pozorów a rzeczywistość. R. 6 Corporate Social Responsibility: Trudne początki; Współczesna interpretacja; Oczekiwania i korzyści; Czy jest szansa na etyczny wymiar działalności biznesowej?; Humanizacja działalności biznesowej. R. 7 Coś dla przedsiębiorców: Na kapitańskim mostku; Godna praca, sprawiedliwa zapłata; Prawdziwym błędem jest błąd popełnić i nie naprawić go. Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 17 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-13266-9
Standardy etyczne jednoczącej się Europy; Etyczne zasady tworzenia bogactwa; Etyczny wymiar życia gospo- darczego w świetle badań empirycznych; Etyka w organizacjach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 17 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa / Mirosława Rybak. - Wyd. 1 - 5 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., [2020]. - 244 s. : tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-01-16661-8
1. Społeczna odpowiedzialność korporacji : aspekt historyczny i teoretyczny, 2. Podstawowe modele społecznej odpowiedzialności, 3. Odpowiedzialne zarządzanie korporacją: ujęcie wąskie i szerokie, 4. Władanie przedsiębiorstwem: odpowiedzialność wobec akcjonariuszy a odpowiedzialność wobec interesariuszy, 5. Zarządzanie interesariuszami w systemie zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem, 6. Etyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 7. Instytucjonalizacja etyki w zarządzaniu, 8. Prawa człowieka jako podstawa odpowiedzialności wobec pracownika, 9. Model kierowania ludźmi w kierunku społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, 10. Odpowiedzialność przedsiębiorstwa za środowisko naturalne
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65.01
Book
In basket
ISBN: 83-01-14314-2
1. Społeczna odpowiedzialność korporacji : aspekt historyczny i teoretyczny, 2. Podstawowe modele społecznej odpowiedzialności, 3. Odpowiedzialne zarządzanie korporacją: ujęcie wąskie i szerokie, 4. Władanie przedsiębiorstwem: odpowiedzialność wobec akcjonariuszy a odpowiedzialność wobec interesariuszy, 5. Zarządzanie interesariuszami w systemie zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem, 6. Etyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 7. Instytucjonalizacja etyki w zarządzaniu, 8. Prawa człowieka jako podstawa odpowiedzialności wobec pracownika, 9. Model kierowania ludźmi w kierunku społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, 10. Odpowiedzialność przedsiębiorstwa za środowisko naturalne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Book
In basket
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 74)
ISBN: 83-7306-076-6
Wprowadzenie; Zasady etyki zawodowej - etyka biznesu; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw; Czy opłaca się być uczciwym przedsiębiorcą?; Bezbożna gospodarka? Dyskusja panelowa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 17 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-11893-8
Perspektywa praktyczna; Biznes wobec wyzwań etycznych nowej fazy gospodarki rynkowej; Etyka w biznesie - podejście europejskie; Etyka w biznesie - podejście azjatyckie; Etyka w biznesie - podejście północnoamerykańskie; perspektywa akademicka; czy pojęcie etyki biznesu ma sens ekonomiczny; Kiedyś wszedł miedzy wrony. Biznes w ujęciu międzynarodowym, a relatywizm kulturowy; Kształtowanie norm etycznych w międzynarodowym biznesie: jaka rolę powinien odgrywać biznes, a jaką rząd? Perspektywa religijna; Buddyzm a japońska etyka gospodarcza; Punkt widzenia judaizmu na współczesną moralność przedsiębiorczości; Chrześcijaństwo a etyka przedsiębiorczości; Etyka biznesu a islam; sześć przykładów a dziedziny biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-85205-64-0
Zawiera: I Charakter i cel refleksji etycznej; II Etyka biznesu - rozwiązania godzące wymogi moralne z interesem strategicznym; III Ogólne pojęcie odpowiedzialności moralnej; IV Odpowiedzialność moralna w
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7462-292-9
Nowe perspektywy zarządzania. Ku etycznemu paradygmatowi zachowań organizacji; Realizacja celów strategicznych organizacji; Etyka biznesu w ujęciu międzynarodowym. Implikacje dla polskiego biznesu; Etyka przełożonego policyjnego - próba zestawienia głównych problemów; Etyczny kontekst zarządzania zasobami ludzkimi; Etyczne aspekty zarządzania policją w zróżnicowanym społeczeństwie; Kodeksy etyczne i promowanie etyki w organizacji; Etyczny wymiar służb mundurowych; Kryterium społeczne w ocenie efektywności pracy polskiej Policji; Nadużycie władzy przez funkcjonariuszy Policji w świetle przeprowadzonych badań kryminologicznych; Standardy równości stron w kontekście modelu skutecznego procesu karnego; Kształtowanie się etyki mediatora na bazie polskich uregulowań prawnych statuujących pozycję mediatora w procesie karnym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 347.97/.99 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again