Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(60)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(60)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(47)
dostępne
(32)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(36)
Czytelnia
(47)
Autor
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(9)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(3)
Lewicka-Strzałecka Anna
(3)
Rok Bolesław
(3)
Bąk Dariusz
(2)
Galata Stanisław
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Pietrzkiewicz Tadeusz (1911-2005)
(2)
Rybak Mirosława
(2)
Sikołowska Julita
(2)
Abligowski Marek
(1)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Balcerek Ewa
(1)
Barembruch Adam
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Borkowska Małgorzata
(1)
Buczkowski Bogdan
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Chryssides George D
(1)
Czerniak Adam
(1)
Dołęgowski Tomasz
(1)
Gałkowski Jerzy W
(1)
Gostomski Eugeniusz
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Jabłońska-Bonca Jolanta (1953- )
(1)
Jarco Jerzy
(1)
Kaler John H
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Karaźniewicz Justyna
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kietliński Krzysztof
(1)
Kieżun Witold
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Korenik Dorota
(1)
Koroluk Sławomir
(1)
Korpus Joanna
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kuberska Ewelina
(1)
Kuna-Marszałek Anetta
(1)
Kurczewska Agnieszka
(1)
Lepczyński Błażej
(1)
Letkiewicz Arkadiusz
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Mering Leszek
(1)
Michnowski Lesław
(1)
Migoń Mieczysław P
(1)
Minus Paul M
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Najder-Stefaniak Krystyna
(1)
Penczar Marta
(1)
Powałowski Andrzej (1951- )
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Pratley Peter
(1)
Reyes Victor Martinez
(1)
Sankowska Anna
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Siewierski Jacenty
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Sroka Robert
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Stelmach Waldemar
(1)
Szot-Gabryś Teresa
(1)
Szulczewski Grzegorz
(1)
Szydło Marek (1977- )
(1)
Walkowiak Jerzy
(1)
Wawer Monika
(1)
Wańtuchowicz Monika
(1)
Wiankowska-Ładyka Zofia
(1)
Wysocki Artur
(1)
Zakrzewska-Bilewska Agnieszka
(1)
Zarzecki Marcin
(1)
Łuczka Dagmara
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(64)
Język
polski
(64)
Temat
Etyka biznesu
(59)
Zarządzanie
(13)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(11)
Menedżerowie
(9)
Etyka zawodowa
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Gospodarka
(5)
Praca
(5)
Przedsiębiorczość
(4)
Kadry
(3)
Konkurencja
(3)
Organizacja
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Banki
(2)
Etyka
(2)
Globalizacja
(2)
Kobieta
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kredyt
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing
(2)
Odpowiedzialność społeczna
(2)
Postawy
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przywództwo
(2)
Rynek pracy
(2)
Savoir-vivre
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Antropolgia filozoficzna
(1)
Bilans księgowy
(1)
Cybernetyka
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka społeczna
(1)
Filozofia ekologiczna
(1)
Finanse
(1)
Franczyza
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Grupy nacisku
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość usług
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci
(1)
Koszty
(1)
Kryzys
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacji
(1)
Majątek trwały
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Misja przedsiębiorstwa
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Miłość
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Mężczyzna
(1)
Nadużycie prawa
(1)
Nauczanie
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Negocjacje
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Obrót pieniężny
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność społeczna*
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Oszustwo
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Outplacement
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Policja
(1)
Poradnictwo
(1)
Pośrednictwo
(1)
Prawo antymonopolowe
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Przestępcy
(1)
Przestępczość gospodarcza
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Pzredsiębiorstwo
(1)
Płeć
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Reklama
(1)
Religia
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Opracowanie
(7)
Materiały konferencyjne
(4)
Monografia
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Publicystyka
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(23)
Filozofia i etyka
(21)
Zarządzanie i marketing
(15)
Edukacja i pedagogika
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
64 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Cz. I Społeczne aspekty zarządzania: 1. Paradoksy zarządzania potencjałem społecznym w czasach hiperkonkurencji, 2. Outplacement jako narzędzie polityki personalnej organizacji w procesie restrukturyzacji zatrudnienia, 3. Zarządzanie organizacją w warunkach kryzysu, 4. Kształtowanie kultury organizacyjnej w związku ze zmianami w organizacji, 5. Pułapki różnorodności. Zarządzanie zróżnicowaniem w organizacjach, 6. Problemy społeczne wdrożeń systemów informatycznych, 7. System zarządzania wiedzą w kształtowaniu strategii przedsiębiorstwa, 8. Koncepcja benchamrkingu w zarządzaniu potencjałem ludzkim, 9. Motywacyjna rola wizji w przedsiębiorstwie, 10. Oblicza modelu kompetencji w zarządzaniu zasobami ludzkimi, 11. Aspekt społeczny w Zarządzaniu Jakością - o potrzebie racjonalizmu, 12. Wyznaczniki awansów zawodowych kobiet w świetle badań empirycznych. Cz. II Kontrakt psychologiczny: 13. Kontrakt psychologiczny jako podstawa budowania kultury organizacyjnej, 14. Autorytet przełożonego w relacjach zawodowych, 15. Efektywna komunikacja warunkiem sprawnego zarządzania, 16. analiza systemu komunikacyjnego w organizacji, 17. Komunikacja w trakcje fuzji na przykładzie BP Polska Sp. z o.o., 18. Techniki PR wewnętrznego, 19. Programy praca-życie, 20. Strategie radzenia sobie z zespołem wypalenia zawodowego, 21. Zjawisko stresu we współczesnych organizacjach, 22. Wybrne cechy osobowości menedżera i ich odniesienie do procesu kierowania grupą pracowniczą w oparciu o wyniki badań empirycznych. Cz. III Prawo i etyka pracy; 23. Wybrane problemy współczesnego prawa pracy, 24. Leasing pracowniczy w świetle nowych przepisów, 25. Etyczny wymiar relacji międzyludzkich. Cz. IV Aspekty finansowe w strategii personalnej: 26. Koszty pracy i controlling personalny w zarządzaniu zasobami ludzkimi, 27. Pomiar kapitału intelektualnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Etyka gospodarcza religii światowych wobec kryzysu i problemów globalizacji: Religie a gospodarka i kryzys gospodarczy; Główne religie światowe a Zycie gospodarcze; Religie a kształtowanie się współczesnego spojrzenia na etykę w gospodarce i biznesie; Koncepcja kapitalizmu globalnego i aliansowego Johna Dunninga- wybrane aspekty ekonomiczne, etyczne i religijne; Religia- gospodarka- kryzys w świetle nauczania Jana Pawła II i Benedykta XVI. Koncepcja rozwoju integralnego; Dyskusja o roli duchowności w kształtowaniu etosu gospodarczego i przyszłego modelu gospodarki światowej; Wybrane współczesne ruchy i inicjatywy etyczne i religijne a rozwój gospodarczy i przezwyciężanie kryzysu; Religie a gospodarka i zjawiska kryzysowe w świetle poglądów wybranych autorów współczesnych; Religie i przywódcy religijni a kryzys; Implikacje dla Polski; 2. Chrześcijaństwo i konfucjanizm jako kulturowe stymulatory rozwoju gospodarczego. Zachód i Azja Wschodnia: Definicje kluczowych pojęć; Wzory kulturowe jako czynnik rozwoju gospodarczego; Odrodzenie religijne we współczesnym świecie; Wpływ wierzeń religijnych na motywację gospodarczą. Fenomen przemian ewolucyjnych na Zachodzie; Zachód i Azja Wschodnia: przeciwstawne wzory kulturowe; Gospodarka azjatycka na tle gospodarki zachodniej; Nierównowaga w światowej gospodarce jako przyczyna zjawisk kryzysowych; Różnice gospodarcze i kulturowe w obrębie Azji; 3. Bankowość islamska wobec globalnego kryzysu finansowego: Etyczne fundamenty bankowości islamskiej; Historia i teraźniejszość bankowości islamskiej; Przegląd badań porównujących bankowość islamska; Bankowość islamska i bankowość klasyczna a Kutki globalnego kryzysu finansowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Czasopismo „Społeczeństwo i Ekonomia” stanowi forum wymiany wiedzy i upowszechniania wyników badań z zakresu nauk społecznych. Walorem czasopisma jest jego interdyscyplinarny charakter, umożliwiający rozpatrywanie zjawisk społecznych z różnych perspektyw badawczych. Publikujemy przede wszystkim artykuły dotyczące zagadnień stanowiących przedmiot zainteresowania demografii, ekonomii, filozofii, historii, komunikacji społecznej, polityki społecznej i socjologii. Historia czasopisma „Społeczeństwo i Ekonomia” sięga 1995 roku. Stanowi ono kontynuację wydawanych wcześniej: • w latach 2012-2013 „Nauki Społeczne” • w latach 2009-2011 „Nauki społeczne. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu” • w latach 1995-2008 „Nauki Humanistyczne” (w serii Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1. Diagnoza, kryzys globalny przed którym stoimy; 2. Trwały rozwój celem strategicznym ONZ i UE; 3. Model System Życia jako cybernetyczny wkład do walki z zagrożeniem; 4. Ekohumanistyczne społeczeństwo informacyjne przyszłością świata; 5. Zarys strategii trwałego rozwoju; 6. Podstawowe wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo jako obiekt społecznej odpowiedzialności: Przesłanki orientacji społecznej przedsiębiorstw; Aspekty społeczne w teorii przedsiębiorstwa; Przedsiębiorstwo jako organizacja społeczna; Cele społeczne w strukturze celów przedsiębiorstwa; Otoczenie społeczne przedsiębiorstwa; 2. Geneza i rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw: Ewolucja poglądów dotyczących społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Podmioty społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Obszary społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność w koncepcjach pokrewnych; Społeczna odpowiedzialność jako przejaw kultury organizacyjnej; 3. Zarządzanie relacjami społecznymi przedsiębiorstwa: Identyfikacja relacji społecznych przedsiębiorstwa; Typologia relacji przedsiębiorstwa z interesariuszami; analiza relacji przedsiębiorstwa z interesariuszami; Zarządzanie relacjami w tworzeniu kapitału społecznego przedsiębiorstwa; 4. Strategie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw: Analiza otoczenia w procesie wyznaczania strategii społecznej odpowiedzialności; Strategie przedsiębiorstw wobec społecznej odpowiedzialności; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw źródłem przewagi konkurencyjnej; Formułowanie i implementacja strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; Efektywność społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; 5. Działalność społeczna przedsiębiorstw: Zakres i formy działalności społecznej przedsiębiorstwa; Sponsoring w działalności społecznej przedsiębiorstwa; Inne formy aktywności społecznej przedsiębiorstw; Wartość społecznego zaangażowania przedsiębiorstw; 6. Systemy normalizacji i oceny społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw: Działania normalizacyjne w zakresie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Ocena społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo i jego otoczenia, 2. Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, 3. Praca i zadowolenie w aspekcie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, 4. Kształtowanie środowiska pracy, 5. Ocena jakości środowiska pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo w systemie nowej gospodarki, 2. Kultura nowoczesnego przedsiębiorstwa, 3. Przedsiębiorstwo jako system służący otoczeniu, 4. Perspektywy rozowju i wyzwania nowej gospodarki, 5. Studium przypadku - The Body Shop, 6. Model wytycznych CSR dla funkcjonowania przedsiębiorstw, 7. Zastosowanie koncepcji CSR w praktyce prowadzenia biznesu - przegląd badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rynek konsumencki i jego determinanty rozwoju we współczesnym wysoko rozwiniętym społeczeństwie. 2. Etyka działalności gospodarczej w warunkach gospodarki wolnorynkowej. 3. Wybrane czynniki wpływające na funkcjonowanie współczesnego rynku pracy. 4. Społeczne uwarunkowania rozwoju zawodowego kobiet. 5. Wyższe wykształcenie i jego wartość w poglądach osób aktywnych zawodowo i studiujących zaocznie w uczelniach częstochowskich. 6. Uwarunkowania społeczno-kulturowe i ekonomiczne przedsiębiorczości w społeczności lokalnej. 7. Sytuacja społeczno-ekonomiczna częstochowskiego rzemiosła na rynku lokalnym w świetle badań empirycznych. 8. Społeczno-polityczne determinanty funkcjonowania samorządu lokalnego na przykładzie wybranych gmin województwa śląskiego. 9. Przestrzeń społeczna Częstochowy w świadomości jej użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka organizacji, 2. Zasoby nowoczesnej organizacji, 3. Intuicja w działalności menedżerskiej, 4. Proces zarządzania strategicznego, 5. Metodologia procesu formułowania i wyboru strategii zarządzania, 6. Etyka w zarządzaniu działalnością gospodarczą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kształtowanie odpowiedzialności społecznej poprzez studia: Społeczeństwo mądrości; Korzyści indywidualne i korzyści wspólne z edukacji - pewniki i znaki zapytania; Non (nisi) scholae, sed vitae discimus - Ku odpowiedzialnemu nauczaniu organizacji i zarządzania; Konkurencja szkolnictwa wyższego i jej wpływ na kształtowanie oferty edukacyjnej; Wprowadzenie do komunikatów; Wpływ działalności uczelni na kształtowanie społeczne odpowiedzialnych postaw wśród absolwentów; Możliwości i ograniczania kształtowania odpowiedzialności społecznej i postaw obywatelskich studentów; Kształtowanie postaw etycznych w procesie kształcenia na kierunkach biznesowych w Polsce; Postawy społeczeństwa internetowego; Teoria i praktyka społecznej i ekologicznej odpowiedzialności przedsiębiorcy w programach nauczania i dodatkowych formach aktywizacji studentów. Rozwijanie umiejętności i kształtowanie postaw poprzez studia kierunków ekonomicznych: Organizacja i programowanie studiów ekonomicznych; Wartości dodane przez uczelnie w procesie kształcenia poza programem studiów; Wprowadzenie do komunikatów; Kształtowanie postaw przedsiębiorczych na studiach ekonomicznych; Kompetencje absolwentów uczelni ekonomicznej. Przykład SGH; Postawy absolwentów wobec wykształcenia i pracy zawodowej; System kształtowania jakości kształcenia w AE w Poznaniu; Studia ekonomiczne z perspektywy absolwenta, menedżera i profesora; Kreatywność w edukacji na poziomie wyższym; Uczelnia obywateli. Kształtowanie postaw obywatelskich w środowisku WSZiB w Krakowie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część 1: Pojęcia i zagadnienia etyki dotyczącej działalności finansowej. Etyka w świecie finansów: pojęcia i zagadnienia; Wyzwania etyczne w działalności finansowej. Część 2: Znaczenie zaufania w świecie finansów. Zaufanie inwestorów do rynku w Polsce; Bariery inwestowania w Polsce; Rola zakładów ubezpieczeń jako instytucji zaufania publicznego. Część 3: Elementy ładu etycznego w świecie finansów. Ład korporacyjny: uczciwość a koniunktura giełdowa; Kształtowanie relacji bank-klient; Stosowanie zasad etyki w działalności Deutsche Bank Polska S.A. Część 4: Słabości świata finansów i związane z tym wyzwania. Fałszowanie finansowych sprawozdań spółek publicznych - pokusy i okazje; Niektóre przyczyny niskiej etyczności w świecie finansów; Koszty bezpieczeństwa danych; Wyzwania etyczne banków detalicznych w dobie komunikacji elektronicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Zarys tematu, Zakres i cel etyki biznesu; Teoria moralności; Kapitalizm, rynek i sprawiedliwość; Korporacje a odpowiedzialność; Miejsce pracy: zatrudnienie; rachunkowość i inwestycje; Zdobywanie rynków; "Zielona" działalność gospodarcza; Etyka a umiędzynarodowienie biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Uzasadnienie problemu badawczego; Przedmiot, cele i hipotezy pracy; Metodologia badań; Struktura pracy. 1. Wprowadzenie do zagadnień etykiety biznesu 1.1 Tło społeczne współczesnych zasad etykiety biznesu 1.2 Źródła etykiety biznesu i jej współzależność z zasadami protokołu dyplomatycznego, kultury korporacyjnej i etykiety towarzyskiej w Polsce 2. Polska kultura narodowa na tle różnic kulturowych 2.1 Polska kultura według badań antropologicznych Gerta J Hofstedego, Paula Pedersena, Geerta Hofstedego, Edwarda T Halla i Fonsa Trompenaarsa 2.2 Wymiary polskiej kultury wpływające na zróżnicowane podejście do zasad etykiety biznesu 3. Zakres etykiety biznesu i jej zasady we współczesnych poradnikach 3.1 Zakres zastosowania zasad etykiety biznesu 3.2 Analiza zasad etykiety biznesu we współczesnych poradnikach 4. Zwyczaje współczesnych Polaków w sytuacjach zawodowych 4.1 Badania ankietowe 4.2 Analiza wywiadów 182 5. Opis zachowań wynikających z zasad etykiety biznesu oraz wariantów motywowanych kulturą narodową 5.1 Uścisk dłoni 5.2 Powitania w grupie osób 5.3 Przechodzenie przez drzwi 5.4 Powitanie bez uścisku dłoni – precedencja 5.5 Proponowanie poufałych form adresatywnych 5.6 Przedstawianie osób 5.7 Reakcja na faux pas w powitaniach 5.8 Toasty, akceptacja win; Zakończenie; Literatura; Źródła internetowe; Spis rysunków; Spis tabel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Swoistość etyki biznesu, 2. Historyczny zarys etyki działalności gospodarczej, 3. Specyfika etyki, 4. Kategorie etyki, 5. Etyka indywidualna i etyka społeczna, 6. Dwa sposoby uzasadniania propozycji etyki biznesu, 7. Problematyka etyki zawodowej, 8. Etyczny wymiar pracy, 9. Współczesny kontekst dla rozważań o etyce gospodarowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy etyka biznesu?, Działalność gospodarcza z punktu widzenia filozofii: między prakseologią a etyką; Prakseologia i GOMOPOP: szkice do portretu; Między auto - heteronomią, Sprawna moralność i etyczna sprawność a zagadnienie dzielności gospodarki, Co studenci myślą o etycznym wymiarze przekształceń gospodarczych w Polsce; Jedna czy wiele etyk biznesu? Europejskie standardy etyki biznesu; Etyka biznesu jako przedmiot badań, nauczania i zastosowań, Kodeksy etyczne: ich projektowanie, wprowadzanie i stosowanie Decyzje i etyka, Znaczenie etyki niezależnej Tadeusza Kotarbińskiego dla etyki partycypacyjnej w biznesie i nie tylko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Metodologia etyki gospodarczej i zawodowej, 2. Relacja firma - organy władzy, 3. Relacja pracownik - firma, 4. Relacja pracownik - przełożony, 5. Relacja firma - klient, 6. Relacja firma - otoczenie, 7. Relacje między partnerami -etyka konfliktu i negocjacji, 8. Relacja mistrz - uczeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacyjne studiowanie na specjalności; Zarządzanie rozwojem przedsiębiorstwa – wprowadzenie; Rozdział 1. Zasoby - znaczenie i klasyfikacja Rozdział 2. Zarządzanie majątkiem trwałym przedsiębiorstwa Rozdział 3. Zarządzanie majątkiem obrotowym Rozdział 4. Istota zarządzania przez wartość - źródła danych i podstawy formułowania rekomendacji zarządczych (studium przypadku) Rozdział 5. Budowa i operacjonalizacja strategii generalnej lub obszarowej organizacji złożonej strukturalnie - metodyka i wytyczne do opracowania projektu Rozdział 6. Etyka biznesu - istota i poziomy Rozdział 7. Obszary społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Rozdział 8. Standardy i wytyczne z zakresu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem Rozdział 10. Instrumenty rynku pieniężnego - weksel Rozdział 11. Jak przekonać inwestora venture capital do pomysłu biznesowego - czyli jak przygotować skuteczny pitch deck? Rozdział 12. Kultura doskonałości i pomiar poziomu jej dojrzałości w organizacji (studium przypadku) Rozdział 13. Droga przedsiębiorstwa w procesie certyfikacji obowiązkowej i dobrowolnej wyrobów Rozdział 14. Instrumentarium zarządzania jakością (studium przypadku) Rozdział 15. Rola auditu w procesie doskonalenia (studium przypadku) Rozdział 16. Zarządzanie środowiskowe w przedsiębiorstwie (studium przypadku) Rozdział 17. Relacje w biznesie - typologia Rozdział 18. Analiza makrootoczema organizacji z wykorzystaniem modelu PEST - metodyka cyklicznego monitonngu otoczenia organizacji Rozdział 19. Franczyza jako forma współdziałania przedsiębiorstw Rozdział 20. Podejmowanie decyzji menedżerskich na poziomie ujednolicania procesów w jednostce biznesowej w pionie IT - procesy, controlling (studium przypadku) Rozdział 21. Key Performance Indicators (Joanna Próchniak) Rozdział 22. Wykorzystanie zarządzania projektem do osiągania celów przedsiębiorstwa Rozdział 23. Lean Management w przedsiębiorstwie (zadanie, gra symulacyjna) Rozdział 24. Metoda FMEA i jej zastosowanie Rozdział 25. Prognozowany rachunek przepływów pieniężnych - finansowa część biznesplanu przedsięwzięcia gospodarczego (arkusz kalkulacyjny) Rozdział 26. Pomiar wartości wykreowanej. Nośniki wartości i źródła tworzenia zysku (studium przypadku) Rozdział 27. Nadużycia w przedsiębiorstwie Rozdział 28. Ocena zagrożenia niewypłacalnością kontrahenta - systemy wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw (analityka finansowa) Rozdział 29. Identyfikacja i klasyfikacja kosztów jakości (studium przypadku) Rozdział 30. Ocena jakości usług (studium przypadku) Rozdział 31. Trendy w konsumpcji żywności Rozdział 32. Zastosowanie metody Kano w ocenie cech jakości usług świadczonych przez dziekanat Rozdział 33. Zasady wdrożenia systemu HACCP w placówce gastronomicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Geneza i istota zarządzania strategicznego: R.1 Zarządzanie strategiczne - tło ekonomiczne, R.2 Zarządzanie strategiczne jako koncepcja zarządzania. Cz. II Strategia przedsiębiorstwa: R.3 Strategia przedsiębiorstwa jako system, R.4 Podmiotowe ujęcie strategii - kluczowe wybory strategiczne, R.5 Procesowe ujęcie strategii - przedsiębiorczość strategiczna. Cz. III Opracowanie strategii przedsiębiorstwa: R.6 Identyfikacja przedsiębiorstwa, R.7 Analiza strategiczna, R.8 Implementacja strategii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka zaufania: Definicja zaufania; Źródła zaufania; Typologia zaufania; Zaufanie a moralność; Ekonomia zaufania- dlaczego zaufanie jest potrzebne organizacji?; Zaufanie w koncepcji kapitału intelektualnego; 2. Zarządzanie przez zaufanie w przedsiębiorstwie: Wytyczne do budowy zaufania; Rola lidera w zarządzaniu zachowaniem; Budowanie zaufania w zespole; Zarządzanie zaufaniem a zarządzanie wiedzą; Zarządzanie zaufaniem a zarządzanie w kryzysie; System odporności przedsiębiorstwa na defraudację i korupcję; 3. Zaufanie w otoczeniu przedsiębiorstwa: Strategie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Zaufanie w relacjach z partnerami biznesowymi; Zarządzanie lojalnością; Zarządzanie reputację; Strategia społecznej odpowiedzialności biznesu; Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa; 4. Zastosowanie metodologii zarządzania zaufaniem: Diagnoza stanu zarządzania zaufaniem w polskich przedsiębiorstwach; Zespoły wirtualne; Przetargi online; E-commerce; Wirtualne walne zgromadzenie; Zarządzanie zaufaniem w organizacjach- studia przypadków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwarunkowania etyki zarządzania gospodarczego; Próba uogólnienia zasad etycznych w zarządzaniu gospodarczym; Ocena etyczności decyzji w systemie zarządzania gospodarczego; Aspekty etyczne decyzji ekonomicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej