Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(3)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(4)
Autor
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Krukowski Józef
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Palczewski Marek
(1)
Pleszczyński Jan
(1)
Ruta Przemysław
(1)
Szpor Franciszek
(1)
Theisen Otto
(1)
Turzańska Sylwia
(1)
Walotek Katarzyna
(1)
Worsowicz Monika
(1)
Łuczyński Jurij W
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Dziennikarstwo
(3)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Kościół katolicki
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Public relations
(1)
Publicystyka
(1)
Reklama
(1)
Wolność prasy
(1)
Wolność słowa
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Śroski masowego przekazu
(1)
Źródła informacji
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Etyka dziennikarska / Jan Pleszczyński. - Warszawa : Difin, 2007. - 263 s. ; 24 cm.
1. Etyka dziennikarska a etyka mediów, 2. Etyka i wartości, 3. Media i dziennikarstwo, 4. Dziennikarze a społeczeństwo, 5. Dziennikarska etyka normatywna, 6. Dobre dziennikarstwo, 7. Wiedza jako warunek etycznego dziennikarstwa, 8. Prawda i obiektywność, 9. Odpowiedzialność mediów i dziennikarzy, 10. Etyka dziennikarska, 11. Przykłady z praktyki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Etos współczesnego dziennikarstwa, 2. Media i demokracja w Polsce, 3. Konflikt między wolnością mediów a ochroną dóbr osobistych. Doświadczenia i zasady w wykładni prawa Republiki Federalnej Niemiec, 4. Wolność słowa w mediach a poszanowanie godności człowieka w prawie polskim, 5. Zasady dostępu Kościoła do środków społecznego przekazu w prawie polskim, 6. Kościół w Polsce a media, 7. O odpowiedzialności dziennikarza, 8. Wartości i normy dziennikarskiego etosu na podstawie kodeksów etyki dziennikarskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Dziennikarstwo śledcze wobec poznania i wartości. Trendy i zagrożenia: Dziennikarstwo śledcze na medialnym rynku; Skandal na pierwszej stronie. Sensacyjność jako element oceny wiarygodności śledztw dziennikarskich; Czy poszukiwanie prawdy w dziennikarstwie śledczym ma granice etyczne?; Obiektywizm dziennikarski a dziennikarstwo śledcze. Analiza typologiczna. II. Prawne i etyczne aspekty dziennikarstwa śledczego: Dziennikarstwo śledcze w opinii prawników; Informacja o przestępstwach i postępowaniach karnych - standardy prawne i etyczne; Wybrane prawne i etyczne aspekty "przecieków"; działania faktyczne dziennikarzy stosujących prowokację dziennikarską jako próba ustanowienia okoliczności wyłączającej odpowiedzialność za podżeganie do przestępstwa. III. Problematyka źródeł informacji w dziennikarstwie śledczym: Źródła informacji w pracy dziennikarza śledczego; Europejski Trybunał Praw Człowieka o ochronie dziennikarskich źródeł informacji. IV. Analiza gatunków tekstów śledczych: Reportaż, artykuł iů - charakterystyka genologiczna prasowych tekstów śledczych; Retoryka dziennikarstwa śledczego w programach telewizyjnych z lat 2005-2007; Morfologia radiowego reportażu śledczego - struktura gatunku (uwagi wstępne); Krzywda i ofiara w radiowych reportażach śledczych; Wątki kryminalne i śledcze w radiowym gatunku artystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 3/2009)
Rocznik, 2007-
System medialny Azerbejdżanu, Armenii i Gruzji. Historia i współczesność; Reklama telewizyjna w Rosji w aspekcie historyczno-teoretycznym; Od medialnego koncernu do partii politycznej; Częstochowskie mutacje "Trybuny Śląskiej" i "Dziennika Zachodniego"; System komunikacji wizualnej jako narzędzie public relations szkoły wyższej; Uwagi o analizie zawartości mediów. Prasa i dziennikarstwo internetowe. Wybrane praktyczne problemy na tle prawa prasowego; Etyka w dziennikarstwie - teoria a praktyka; Młodzi reklamożercy, czyli o percepcji reklamy przez studentów; Fotografia prasowa. Wybrane aspekty praktyczne; Raport o stanie komunikacji społecznej w Polsce. Sierpień 1980-13 grudnia 1981, Universitas Kraków 2001, s. 372.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej