Form of Work
Książki
(19)
Status
available
(14)
only on-site
(13)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(13)
Author
Mussen Paul Henry (1922-2000)
(2)
Pilecka Władysława
(2)
Rudkowska Grażyna
(2)
Tomczak Joanna
(2)
Wrona Leszek
(2)
Ziętara Renata
(2)
Andruszko Robert
(1)
Babska Zofia
(1)
Doroszowa Zofia
(1)
Goddard Sally (1957- )
(1)
Goldstein Sam
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(1)
Jasiński Tomasz J
(1)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(1)
Kurcz Ida
(1)
Macińska Magdalena
(1)
Myśliwczyk Iwona
(1)
Naglieri Jack A
(1)
Ozonoff Sally
(1)
Papp Luca
(1)
Przetacznik-Gierowska Maria (1920-1995)
(1)
Szmalec Jacek
(1)
Trempała Janusz
(1)
Trempała Janusz (1953- )
(1)
Tyszkowa Maria
(1)
Uszyńska-Jarmoc Janina
(1)
Watoła Anna
(1)
Wiejak Katarzyna
(1)
Wójtowicz-Szefler Małgorzata
(1)
Zielińska Ewa
(1)
Żebrowska Maria
(1)
Year
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(8)
1970 - 1979
(2)
Country
Poland
(19)
Language
Polish
(19)
Subject
Dziecko
(15)
Młodzież
(5)
Diagnoza pedagogiczna
(4)
Dojrzałość szkolna
(4)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Osobowość
(3)
Psychologia rozwojowa
(3)
Ankieta
(2)
Dziecko trudne
(2)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Ludzie starzy
(2)
Motywacja
(2)
Mowa
(2)
Niemowlę
(2)
Niepełnosprawni umysłowo
(2)
Poznanie
(2)
Psychologia
(2)
Rodzina
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Uczniowie
(2)
Uczucia
(2)
Autyzm
(1)
Badania przesiewowe
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Komputery
(1)
Metodologia
(1)
Myślenie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Rehabilitacja (med.)
(1)
Rodzice
(1)
Skala Postaw Rodzicielskich
(1)
Skala inteligencji Wechslera
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
24 results Filter
Book
In basket
(Psychiatria i Psychoterapia / Uniwersytet Jagielloński)
ISBN: 978-83-233-4300-4
Zawiera: Perspektywa holistyczna i ogólna charakterystyka; Epidemiologia zaburzeń ze spektrum autyzmu - czy rozpowszechnienie rośnie?; aspekty psychometryczne i skale używane w diagnozie zaburzeń ze spektrum autyzmu; Typologia zaburzeń ze spektrum autyzmu. Aspekty teoretyczne, badawcze i kliniczne; Kwestie związane z wiekiem w diagnozie zaburzeń ze spektrum autyzmu; Diagnoza zachowań społecznych w zaburzeniach ze spektrum autyzmu; Diagnoza mowy, języka i komunikowania się w zaburzeniach ze spektrum autyzmu; Diagnoza funkcjonowania intelektualnego w zaburzeniach ze spektrum autyzmu; Diagnoza neuropsychologiczna w zaburzeniach ze spektrum autyzmu; Diagnoza zaburzeń psychicznych współwystępujących z zaburzeniami ze spektrum autyzmu; Od diagnozy do interwencji; Diagnoza uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu; Alternatywne metody, trudne kwestie i najlepsze praktyki w diagnozie zaburzeń ze spektrum autyzmu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
Diagnozowanie rozwoju małego dziecka. Cz. 1 / Małgorzata Wójtowicz-Szefler. - Wyd. 5. - Warszawa : Difin SA , 2018. - 162 s. : il. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-8085-571-7
Zawiera: Wstęp; 1 POJĘCIE DIAGNOZY – ZAGADNIENIA TERMINOLOGICZNE: 1.1. Diagnoza jako proces i jako rezultat tego procesu; 1.2. Rodzaje diagnoz z uwagi na cel badania; 1.3. Etapy procesu diagnozowania; Literatura polecana. 2 WPROWADZENIE W PROBLEMATYKĘ ROZWOJU MAŁEGO DZIECKA: 2.1. Pytania ułatwiające zrozumienie rozwoju małego dziecka; 2.2. Założenia dotyczące rozwoju psychicznego małych dzieci jako podstawa diagnozy; Literatura polecana. 3 WARUNKI SKUTECZNYCH DZIAŁAŃ DIAGNOSTYCZNYCH I PRODIAGNOSTYCZNYCH: 3.1. Podstawowe zasady diagnozowania; 3.2. Warunki fizyczne – pomieszczeni i wyposażenie; 3.3. Warunki psychiczne leżące po stronie dziecka – czynniki pozwalające na zaprezentowanie przez dziecko jego rzeczywistych możliwości; 3.4. Warunki związane z relacjami społecznymi; 3.5. Kompetencje osoby prowadzącej diagnozę; Literatura polecana. 4 WYBRANE METODY DIAGNOZOWANIA ROZWOJU W PIERWSZYCH LATACH ŻYCIA: 4.1. Ilościowe czy jakościowe techniki zbierania i analizy danych?; 4.2. Wywiad rozwojowy; 4.3. Obserwacja; Literatura polecana. 5 INTERDYSCYPLINARNY CHARAKTER DIAGNOZY: 5.1. Kontakt z rodzicami/opiekunami małego dziecka – diagnoza środowiska rodzinnego; 5.2. Współpraca z innymi specjalistami oraz poradniami i placówkami diagnozującymi małe dziecko; 5.3. Znaczenie diagnozy rozwoju dziecka i jego rodziny dla celów programu Wczesnego Wspomagania Rozwoju; 5.4. Co w praktyce oznacza WWR? Przykładowa ścieżka dostępu do diagnozy małego dziecka; Literatura Polecana. Załączniki; Bibliografia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-235-0125-4
Cz. I. Perspektywa holistyczna w psychologicznych badaniach rodzin; Cz. II. Zmodyfikowana metoda lozańska; Cz. III. Badania - analiza danych i diagnozy; Cz. IV. Rozważania wokół badań
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8085-944-9
Zawiera: Wstęp Rozdział I. Specyfika rozwoju dziecka w okresie przejścia od wieku przedszkolnego do wczesnoszkolnego: 1.1. Rozwój fizyczny i motoryczny dziecka; 1.2. Rozwój poznawczy; 1.3. Sprawności językowe i komunikacyjne; 1.4. Rozwój emocjonalny; 1.5. Rozwój społeczny; 1.6. Rozwój moralny; 1.7. Osobowość dziecka; 1.8. Dominujące formy aktywności. Rozdział II. Gotowość szkolna dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej: 2.1. Obowiązek szkolny podstawą dyskusji nad dojrzałością szkolną; 2.2. Dojrzałość i gotowość szkolna - rozważania terminologiczne; 2.3. Komponenty dojrzałości i gotowości szkolnej (2.3.1. Dojrzałość fizyczna i motoryczna; 2.3.2. Dojrzałość intelektualna; 2.3.3. Dojrzałość emocjonalno-motywacyjna; 2.3.4. Dojrzałość społeczna); 2.4. Kompetencje dziecka gotowego do podjęcia nauki w szkole; 2.5. Czynniki warunkujące przygotowanie dzieci do podjęcia obowiązków szkolnych (2.5.1. Rola rodziny w przygotowaniu dziecka do obowiązków szkolnych; 2.5.2. Rola przedszkola w kształtowaniu gotowości szkolnej); 2.6. Trudności dydaktyczne związane z brakiem lub niedostatecznymi kompetencjami pierwszoklasistów do podjęcia systematycznej nauki w szkole; 2.7. Z badań nad dojrzałością i gotowością szkolną (2.7.1. Narzędzia i obszary badań dojrzałości szkolnej; 2.7.2. Skala Gotowości Szkolnej (SGS)). Rozdział III. Integracja sensoryczna w świetle literatury: 3.1. Integracja sensoryczna - wyjaśnienia terminologiczne; 3.2. Systemy sensoryczne zaangażowane w proces integracji sensorycznej; 3.3. Przetwarzanie sensoryczne; 3.4. Zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci z trudnościami w uczeniu się; 3.5. Terapia integracji sensorycznej; 3.5.1. Efektywność terapii integracji sensorycznej w świetle badań; 3.6. Inne metody terapii, stosowane wspomagająco przy terapii integracji sensorycznej (3.6.1. Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne; 3.6.2. Metoda Marianny i Christophera Knillów; 3.6.3. Metoda Bobathów; 3.6.4. Masaż Shantali; 3.6.5. Żonglowanie). Rozdział IV. Metodologiczne podstawy badań własnych: 4.1. Problem, pytania i hipotezy badawcze; 4.2. Metoda badań, techniki i narzędzia badawcze; 4.3. Osoby badane; 4.4. Przebieg badań. Rozdział V. Efektywność terapii integracji sensorycznej - analiza wyników badań własnych: 5.1. Efektywność zajęć prowadzonych zgodnie z modelem terapii integracji sensorycznej w zakresie napięcia posturalnego u dzieci 5-6-letnich; 5.2. Efektywność zajęć prowadzonych zgodnie z modelem terapii integracji sensorycznej w zakresie równowagi u dzieci 5-6-letnich; 5.3. Efektywność zajęć prowadzonych zgodnie z modelem terapii integracji sensorycznej w zakresie dysocjacji u dzieci 5-6-letnich; 5.4. Efektywność zajęć prowadzonych zgodnie z modelem terapii integracji sensorycznej w zakresie lokalizacji bodźca wzrokowego u dzieci 5-6-letnich; 5.5. Efektywność zajęć prowadzonych zgodnie z modelem terapii integracji sensorycznej w zakresie kształtowania gotowości szkolnej dzieci 5-6-letnich; 5.6. Zależność pomiędzy poziomem rozwoju motorycznego a poziomem gotowości szkolnej u dzieci poddawanych terapii integracji sensorycznej oraz u dzieci niepoddawanych tej terapii. Aneks. Wywiad z rodzicem, kwestionariusz sensoryczny Słowniczek pojęć występujących w integracji sensorycznej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 61 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-18104-8
1. Wstęp; 2. Rozwojowe testy przesiewowe dla dzieci w wieku 4-7 lat; 3. Przesiewowe testy rozwojowe przeznaczone dla dzieci powyżej 7. Roku życia 4. Program ćwiczeń integrujących INPP.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka "The New Educational Review" / red. Stanisław Juszczyk)
ISBN: 978-83-7441-291-9
I. Sylwetka psychofizyczna dziecka sześcioletniego II. Gotowość a dojrzałość szkolna - kodyfikacja pojęć i procesów III. Analiza procesu kształtowania gotowości szkolnej IV. Czynniki wspierające lub spowalniające proces osiągania gotowości szkolnej V. Komputer w przedszkolu VI. Koncepcja metodologiczna badań własnych VII. Ogólna charakterystyka edukacyjnych programów komputerowych wykorzystanych w trakcie realizacji eksperymentu pedagogicznego VIII. Teren badań IX. Analiza wyników badań własnych X. Poziom gotowości szkolnej dzieci w świetle badań początkowych XI. Kierunek zmian poziomu gotowości szkolnej dzieci w trakcie trwania eksperymentu XII. Poziom gotowości szkolnej w świetle badań końcowych XIII. Komputer w zabawie i nauce dzieci sześcioletnich w przedszkolu w świetle badań początkowych i końcowych dzieci z grupy eksperymentalnej; Wnioski końcowe
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61246-48-0
1.Najważniejsze ustalenia dotyczące gotowości dzieci do podjęcia nauki w szkole; 2. O pułapkach, w jakie wpadają nauczyciele podczas obserwowania dzieci w ramach diagnozy gotowości do nauki szkolnej; 3. Jak organizować obserwację i analizę funkcjonowania dzieci, aby nie mylić się w interpretacjach i formułowaniu wniosków diagnostycznych; 4. Nauczycielska diagnoza dziecięcych czynności samoobsługowych; 5. Nauczycielska diagnoza sprawności ruchowych dzieci; 6. Nauczycielska diagnoza funkcjonowania dzieci w trakcie zabawy; 7. Nauczycielska diagnoza podejmowania i realizowania zadań przez dzieci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-89190-93-2
Wstęp, 1. Rozwój,twórczość i tożsamość a edukacja dziecka w młodszym wieku szkolnym, 2. Teoretyczne źródła budowania koncepcji edukacji wspierającej twórczość i autokreację dzieci w młodszym wieku szkolnym, 3. Autorska koncepcja edukacji dzieci "Od twórczości potencjalnej do autokreacji", 4. Problem,metodologia i organizacja badań, 5. Kompetencje dziecka i ich zmiany a fazie aktualnego rozwoju-analiza wyników badań, 6. Kompetencje autokreacyjne jako właściwość najbliższej fazy życia i strefy rozwoju dziecka-wyniki badań własnych, 7. Podsumowanie wyników badań i refleksje końcowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Zawiera: Cz. I Ogólna metodologia badań nad rozwojem dziecka: Badania nad zachowanie się i rozwojem dziecka; Planowanie badań nad problemami rozwoju; Obserwacyjne badania dziecka; Badania nad zachowaniem się dzieci metoda eksperymentu laboratoryjnego. Cz. II Badania biologicznego wzrostu i rozwoju: Metody badania rozwoju fizycznego; Rozwój procesów biochemicznych i fizjologicznych; Funkcje receptoryczne. Cz. III Badania procesów poznawczych: Zastosowanie metod eksperymentalnych do badania spostrzegania u dzieci; Metody badań nad uczeniem się dzieci; Badania nad rozwiązywaniem problemów myślenia; Badania zdolności za pomocą standaryzowanych testów; Mowa i komunikowanie się; Psycholingwistyczne metody badania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Zawiera: Cz. IV Badania rozwoju osobowości: Przeprowadzanie wywiadu z dziećmi; Techniki projekcyjne; Pomiar postaw i wartości u dzieci; Motywacja i emocje; Ocena cech osobowości u dzieci. Cz. V Badania nad społecznym zachowaniem się dziecka i środowiskiem: Grupy dziecięce; Zachowanie interpersonalne; Wkład antropologii do metod badania wychowania dziecka; Mierzenie zmiennych życia rodzinnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7271-287-5
1. Współczesna myśl psychologiczna, 2. Pojęcie i czynniki rozwoju psychicznego człowieka, 3. Aktywność poznawcza, 4. Aktywność społeczne, 5. Procesy emocjonalne, 6. Motywacja, 7. Osobowość - koncepcje, struktury i rozwój, 8.Indywidualne możliwości i preferencje uczniów o rozwoju typowym, 8. Indywidualne możliwości i preferencje uczniów o rozwoju typowym, 9. Uczniowie o wybitnych możliwościach rozwoju, 10. Uczniowie o ograniczonych możliwościach uczenia się, 11. Dzieci niepełnosprawne, 12. Uczniowie z trudnościami w rozwoju emocjonalno-społecznym, 13. Poznawanie ucznia i jego środowiska, 14.Nauczyciel i uczeń w procesie edukacji, 15.Pomoc psychologiczna w procesie edukacji
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7271-287-5
1. Współczesna myśl psychologiczna, 2. Pojęcie i czynniki rozwoju psychicznego człowieka, 3. Aktywność poznawcza, 4. Aktywność społeczne, 5. Procesy emocjonalne, 6. Motywacja, 7. Osobowość - koncepcje, struktury i rozwój, 8.Indywidualne możliwości i preferencje uczniów o rozwoju typowym, 8. Indywidualne możliwości i preferencje uczniów o rozwoju typowym, 9. Uczniowie o wybitnych możliwościach rozwoju, 10. Uczniowie o ograniczonych możliwościach uczenia się, 11. Dzieci niepełnosprawne, 12. Uczniowie z trudnościami w rozwoju emocjonalno-społecznym, 13. Poznawanie ucznia i jego środowiska, 14.Nauczyciel i uczeń w procesie edukacji, 15.Pomoc psychologiczna w procesie edukacji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61121-37-4
1. Zespół nadpobudliwości psychoruchowej ADHD; 2. Diagnoza i terapia dziecka z zespołem ADHD; 3. Sytuacja rodzinna i szkolna dziecka z ADHD; 4. Metodologia badań własnych; 5. Retrospekcja doświadczeń biograficznych rodziców; 6. Sytuacja rodzinna dziecka z zespołem ADHD; 7. Sytuacja rodzinna dziecka z zespołem ADHD
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-16394-5
I.: Podstawy psychologii rozwoju człowieka: 1. Kształtowanie się naukowej psychologii rozwoju człowieka , 2. Natura rozwoju psychicznego , 3. Mechanizm zmiany rozwojowej , 4. Teorie rozwoju psychicznego , 5. Badanie rozwoju psychicznego człowieka ; II.: Rozwój psychiczny człowieka w poszczególnych okresach życia : 6. Okres prenatalny , 7. Wczesne dzieciństwo , 8. Średnie dzieciństwo - wiek przedszkolny , 9. Późne dzieciństwo - młodszy wiek szkolny , 10. Dorastanie , 11. Wczesna dorosłość , 12. Średnia dorosłość , 13. Późna dorosłość ; III. : Stosowana psychologia rozwojowa : wybrane zagadnienia : 14. Prawidłowości rozwoju sfery metapoznawczej w teorii i praktyce nauczania , 15. Praktyczne implikacje wiedzy o rozwoju społeczno-moralnym , 16. Zarządzanie edukacją wspierającą rozwój indywidualny uczniów , 17. Praktyczna wiedza o rozwoju życia rodzinnego , 18. Wspieranie młodzieży w zakresie samopoznania, planowania własnego życia oraz podejmowania decyzji dotyczących własnej przyszłości , 19. Wspomaganie funkcjonowania ludzi starzejących się , 20. Wspomaganie rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną , 21. Wspomaganie osób z zaburzeniami należącymi do autystycznego spektrum w perspektywie psychopatologii rozwojowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia rozwoju człowieka : podręcznik akademicki / red. nauk. Janusz Trempała. - Wyd. 1 - 4 dodr. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2016. - XVI, 542 s. : rys., tab. ; 29 cm.
ISBN: 978-83-01-16394-5
I.: Podstawy psychologii rozwoju człowieka: 1. Kształtowanie się naukowej psychologii rozwoju człowieka , 2. Natura rozwoju psychicznego , 3. Mechanizm zmiany rozwojowej , 4. Teorie rozwoju psychicznego , 5. Badanie rozwoju psychicznego człowieka ; II.: Rozwój psychiczny człowieka w poszczególnych okresach życia : 6. Okres prenatalny , 7. Wczesne dzieciństwo , 8. Średnie dzieciństwo - wiek przedszkolny , 9. Późne dzieciństwo - młodszy wiek szkolny , 10. Dorastanie , 11. Wczesna dorosłość , 12. Średnia dorosłość , 13. Późna dorosłość ; III. : Stosowana psychologia rozwojowa : wybrane zagadnienia : 14. Prawidłowości rozwoju sfery metapoznawczej w teorii i praktyce nauczania , 15. Praktyczne implikacje wiedzy o rozwoju społeczno-moralnym , 16. Zarządzanie edukacją wspierającą rozwój indywidualny uczniów , 17. Praktyczna wiedza o rozwoju życia rodzinnego , 18. Wspieranie młodzieży w zakresie samopoznania, planowania własnego życia oraz podejmowania decyzji dotyczących własnej przyszłości , 19. Wspomaganie funkcjonowania ludzi starzejących się , 20. Wspomaganie rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną , 21. Wspomaganie osób z zaburzeniami należącymi do autystycznego spektrum w perspektywie psychopatologii rozwojowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-14237-5
1. Kształtowanie się psychologii rozwojowej jako nauki, 2. Przedmiot, problemy i zadania współczesnej psychologii rozwoju człowieka, 3. Pojęcie rozwoju i zmiany rozwojowej, 4. Zasady i prawidłowości psychicznego rozwoju człowieka, 5. Ekologiczne uwarunkowania rozwoju psychicznego człowieka, 6. Rola kultury w rozwoju psychicznym jednostki, 7. Jednostka a rodzina: interakcje, stosunki, rozwój, 8. Zmiany rozwojowe aktywności i działalności jednostki, 9. Wybrane koncepcje i teorie rozwoju psychicznego człowieka, 10. Periodyzacja rozwoju psychicznego, 11. Metodologiczne problemy badania procesów rozwoju
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Krótkie wykłady z psychologii)
ISBN: 978-83-01-14856-0
1. Historia i podstawy skali inteligencji Wechslera; 2. Charakterystyka podtekstów skali słownej; 3. Charakterystyka podtekstów skali bezsłownej; 4. Ogólne zasady badania skalą WISC-R; 5. Obliczanie i interpretacja wyników; 6. Kliniczne zastosowania skal Wechslera; 7. Ku przyszłości.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again