Zawód
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(70)
Forma i typ
Książki
(69)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(57)
dostępne
(41)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(42)
Czytelnia
(58)
Autor
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(9)
Jeruszka Urszula (1952- )
(3)
Kwiatkowski Stefan M
(3)
Ogińska-Bulik Nina
(3)
Pietrulewicz Bogusław
(3)
Bańka Augustyn
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Jarmuż Sławomir
(2)
Kaflik-Pieróg Martyna
(2)
Kwiatosz Karolina
(2)
Witkowski Tomasz
(2)
Adamczyk Marta (1970- )
(1)
Bajer Ewa
(1)
Baraniak Barbara
(1)
Bartkowicz Zdzisław
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Bednarczyk Henryk (1943- )
(1)
Biliński Witold
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Bulzak Andrzej
(1)
Burkett Holly
(1)
Chłopek Ryszard (1979- )
(1)
Cibor Ryszard
(1)
Cugowski Mikołaj
(1)
Czechowska-Bieluga Marta
(1)
Dejko Karolina
(1)
Dembińska Aleksandra
(1)
Dobrenko Kamila
(1)
Dobrowolska Małgorzata
(1)
Dojwa Katarzyna
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Duszczyk Maciej
(1)
Evans Christina
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Geisler Robert
(1)
Gerlach Ryszard (1955- )
(1)
Grzesiuk Lidia (1942- )
(1)
Iwanowska-Maćkowiak Mariola
(1)
Janiga Jan
(1)
Juroszek Weronika
(1)
Kanios Anna
(1)
Karaś Stanisław
(1)
Karney Janina E
(1)
Karoń Tomasz
(1)
Kincel Adam
(1)
Klin Lidia
(1)
Konarski Stanisław
(1)
Konieczny Olgierd
(1)
Korchut Aleksander
(1)
Korczyńska Joanna
(1)
Kornaszewska-Polak Monika (1972- )
(1)
Kosek-Nita Bogumiła
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kowalczyk Małgorzata
(1)
Kowalik Piotr
(1)
Kowaluk Marzena
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Kozdrowicz Ewa
(1)
Kołodziej Sabina
(1)
Krok Dariusz (1969- )
(1)
Krzywoń Danuta (1973- )
(1)
Kucharski Tomasz
(1)
Kucyper Krzysztof
(1)
Kulpa-Puczyńska Aleksandra
(1)
Kwiatkowska Henryka
(1)
Lany Magdalena
(1)
Leśniak Ewa
(1)
Lis Sabina
(1)
Maciejewski Jan
(1)
Mackiewicz Michał
(1)
Majchrzak Łukasz
(1)
Marten Zbigniew
(1)
Mastalski Janusz
(1)
Mayo Andrew
(1)
Michalski Mariusz
(1)
Mikuláštík Milan
(1)
Mink Joanna
(1)
Nowacki Tadeusz W. (1913-2011)
(1)
Okła Wiesława
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Phillips Jack J
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Przecławska Anna (1929-2010)
(1)
Przytuła Sylwia
(1)
Pulliam-Phillips Patricia
(1)
Rae Leslie
(1)
Ratajczak Zofia
(1)
Rzepa Teresa (1952- )
(1)
Sadowska-Snarska Cecylia
(1)
Samujło Małgorzata
(1)
Sarzyńska Ewa
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Schaefer Klaus
(1)
Schmidtke Rafał
(1)
Segeth Sylwia
(1)
Siekańska Małgorzata
(1)
Silberman Mel
(1)
Skłodowski Henryk (1930-2018)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(54)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(70)
Język
polski
(70)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Zawód
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(8)
Podręcznik
(3)
Opracowanie
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Psychologia
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
70 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Zawodoznawstwo, doradztwo zawodowe i pośrednictwo pracy z perspektywy ogólnej : R.1 Istota zawodoznawstwa, doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy : 1. Powody wzrostu zainteresowania zawodoznawstwem, doradztwem zawodowym i pośrednictwem pracy, 2.Istota zawodoznawstwa, 3. Istota doradztwa zawodowego, 4. Istota pośrednictwa pracy. R.2 Ewolucja zawodoznawstwa, doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy : 1. Problemy zawodoznawstwa oraz doradztwa zawodowego w perspektywie historycznej, 2. Doradztwo zawodowe i pośrednictwo pracy w perspektywie historycznej, 3. Współczesny kontekst doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy, 4. Kontinuum doradztwa zawodowego oraz pośrednictwa pracy. R.3 Specyfika zawodoznawstwa, doradztwa i pośrednictwa pracy w instytucjach świadczących pomoc bezrobotnym : 1. Ewolucja systemu pomocy zawodowej w związku ze zmianami na rynku pracy, 2. Specyfika pośrednictwa pracy - doradztwo zawodowe w urzędach pracy świadczących pomoc bezrobotnym , 3. Pośrednictwo pracy w sieci doradztwa zawodowego i konsultacji. Cz. II Psychologiczne problemy profesjonalnej tożsamość zawodowego funkcjonowania doradcy oraz pośrednika pracy : R.4 Profesjonalna tożsamość doradcy zawodowego oraz pośrednika pracy : 1. Profesjonlan tożsamość doradcy i pośrednika pracy w latach dziewięćdziesiątych, 2. Prawne i etyczne podstawy doradztwa i pośrednictwa pracy. R.5 Wiarygodność i odpowiedzialność etyczna psychologa jako eksperta w dziedzinie doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy : 1. Rola ekspertów w okresie transformacji gospodarczej, 2. Wierygodność psychologów w doradztwie zawodowym, 3. Tożsamość teoretyczna i metodologiczna psychologa jako eksperta. R.6 Psychologiczna na tura doradztwa i pośrednictwa pracy : 1. Indywidualne doradztwo i pośrednictwo pracy, 2. Doradztwo i pośrednictwo grupowe, 3. Strategia doradztwa i pośrednictwa prac y w zintegrowanym modelu psychoekologicznym. Cz. III Psychologiczne prawidłowości rozwoju zawodowego grup klientów korzystających z doradztwa w systemie pośrednictwa pracy : R.7 Praca w cyklu życia człowieka jako źródło kryzysów stwarzających zapotrzebowanie na profesjonalne doradztwo zawodowe w systemie pośrednictwa pracy : 1. Praca i zawód a kryzysy rozwojowe, 2. Rozwój osobowości zawodowej, 3. Fazy rozwoju zawodowego, 4. Teorie rozwoju zawodowego, 5. Wsparcie społeczne jako przyczyna i skutek profesjonalnego doradztwa w systemie instytucjonalnym pośrednictwa pracy. R.8 Psychologiczne problemy rozwoju i funkcjonowania wzwodowego młodzieży jako grupy potrzebującej wsparcia w instytucjach pośrednictwa pracy : 1. Charakterystyczne problemy psychologiczne wieku młodzieńczego, 2. Charakterystyczne problemy psychologiczne okresu przejścia z systemu oświatowego do rynku pracy, 3. Zadania i cechy charakterystyczne doradztwa dla młodzieży w systemie pośrednictwa pracy. R.9 Psychologiczne problemy rozwoju i funkcjonowania zawodowego dorosłych z perspektywy doradztwa - pośrednictwa pracy : 1. Problemy dorosłych związane z rozwojem, 2. Psychologiczne problemy dorosłości związane z karierą zawodową, 3. Rola rodziny w karierze zawodowej i w radzeniu sobie z bezrobociem. R.10 Problemy psychologiczne związane z karierą zawodową osób specjalnej troski : 1. Okres "późnej dojrzałości" i jego implikacje dla doradztwa i pośrednictwa pracy, 2. Specyficzne problemy zawodowego funkcjonowania oraz bezrobocie u osób niepełnosprawnych. Cz.IV Zawodoznawstwo jako narzędzie optymalizacji doradztwa i pośrednictwa pracy : R.11 Zawodoznawstwo w równoważeniu lokalnych rynków pracy i w przeciwdziałaniu bezrobociu : 1. Informacje zawodoznawcze niezbędne w doradztwie zawodowym, 2. Zmiany w strukturze zatrudnienia i w popycie na pracę, 3. Podaż oraz popyt na pracę i zawody w latach dziewięćdziesiątych, 4. Psychologiczne wyznaczniki postaw pracodawców do rynku pracy. R. 12 Źródła wiedzy zawodoznawczej: 1. Zawodoznawstwo bierne i aktywne, 2. Klasyfikacje i nomenklatury zawodów na świecie, 3. Polskie nomenklatury i klasyfikacje zawodów. R. 13 Poznańska klasyfikacja oraz „Charakterystyki zawodów i ofert pracy”: 1. Teoretyczne podstawy nowej klasyfikacji, 2. Budowa klasyfikacji oraz „Charakterystyki zawodów i ofert pracy”, 3. Praktyczne wykorzystanie „Charakterystyki zawodów i ofert pracy”. Cz. V Doradztwo zawodowe w teorii i praktyce pośrednictwa pracy: R. 14 Modele doradztwa zawodowego i ich praktyczna użyteczność w pośrednictwie pracy: 1. Modele doradztwa wyrastające z idei orientacji zawodowej, 2. Modele doradztwa wyrastające z praktycznych potrzeb przeciwdziałania bezrobocia. R. 15 Modele doradztwa optymalizujący proces diagnostyczno-prognostyczny pośrednictwa pracy: 1. Pomoc diagnostyczna w wyjaśnianiu klientowi sytuacji problemowej i potencjału zawodowego, 2. Pomoc specjalistyczna w ocenie przydatności zawodowej bezrobotnych. R. 16 Model doradztwa optymalizujący pośrednictwo pracy jako „bycie z klientem” w planowaniu kariery oraz nowych scenariuszy życia: 1. Pomoc klientom w przyjęciu nowych scenariuszy kariery pracy, 2. Pomoc klientom w tworzeniu oraz realizacji zaplanowanych strategii działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Zawodoznawstwo, doradztwo zawodowe i pośrednictwo pracy z perspektywy ogólnej : R.1 Istota zawodoznawstwa, doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy : 1. Powody wzrostu zainteresowania zawodoznawstwem, doradztwem zawodowym i pośrednictwem pracy, 2.Istota zawodoznawstwa, 3. Istota doradztwa zawodowego, 4. Istota pośrednictwa pracy. R.2 Ewolucja zawodoznawstwa, doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy : 1. Problemy zawodoznawstwa oraz doradztwa zawodowego w perspektywie historycznej, 2. Doradztwo zawodowe i pośrednictwo pracy w perspektywie historycznej, 3. Współczesny kontekst doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy, 4. Kontinuum doradztwa zawodowego oraz pośrednictwa pracy. R.3 Specyfika zawodoznawstwa, doradztwa i pośrednictwa pracy w instytucjach świadczących pomoc bezrobotnym : 1. Ewolucja systemu pomocy zawodowej w związku ze zmianami na rynku pracy, 2. Specyfika pośrednictwa pracy - doradztwo zawodowe w urzędach pracy świadczących pomoc bezrobotnym , 3. Pośrednictwo pracy w sieci doradztwa zawodowego i konsultacji. Cz. II Psychologiczne problemy profesjonalnej tożsamość zawodowego funkcjonowania doradcy oraz pośrednika pracy : R.4 Profesjonalna tożsamość doradcy zawodowego oraz pośrednika pracy : 1. Profesjonlan tożsamość doradcy i pośrednika pracy w latach dziewięćdziesiątych, 2. Prawne i etyczne podstawy doradztwa i pośrednictwa pracy. R.5 Wiarygodność i odpowiedzialność etyczna psychologa jako eksperta w dziedzinie doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy : 1. Rola ekspertów w okresie transformacji gospodarczej, 2. Wierygodność psychologów w doradztwie zawodowym, 3. Tożsamość teoretyczna i metodologiczna psychologa jako eksperta. R.6 Psychologiczna na tura doradztwa i pośrednictwa pracy : 1. Indywidualne doradztwo i pośrednictwo pracy, 2. Doradztwo i pośrednictwo grupowe, 3. Strategia doradztwa i pośrednictwa prac y w zintegrowanym modelu psychoekologicznym. Cz. III Psychologiczne prawidłowości rozwoju zawodowego grup klientów korzystających z doradztwa w systemie pośrednictwa pracy : R.7 Praca w cyklu życia człowieka jako źródło kryzysów stwarzających zapotrzebowanie na profesjonalne doradztwo zawodowe w systemie pośrednictwa pracy : 1. Praca i zawód a kryzysy rozwojowe, 2. Rozwój osobowości zawodowej, 3. Fazy rozwoju zawodowego, 4. Teorie rozwoju zawodowego, 5. Wsparcie społeczne jako przyczyna i skutek profesjonalnego doradztwa w systemie instytucjonalnym pośrednictwa pracy. R.8 Psychologiczne problemy rozwoju i funkcjonowania wzwodowego młodzieży jako grupy potrzebującej wsparcia w instytucjach pośrednictwa pracy : 1. Charakterystyczne problemy psychologiczne wieku młodzieńczego, 2. Charakterystyczne problemy psychologiczne okresu przejścia z systemu oświatowego do rynku pracy, 3. Zadania i cechy charakterystyczne doradztwa dla młodzieży w systemie pośrednictwa pracy. R.9 Psychologiczne problemy rozwoju i funkcjonowania zawodowego dorosłych z perspektywy doradztwa - pośrednictwa pracy : 1. Problemy dorosłych związane z rozwojem, 2. Psychologiczne problemy dorosłości związane z karierą zawodową, 3. Rola rodziny w karierze zawodowej i w radzeniu sobie z bezrobociem. R.10 Problemy psychologiczne związane z karierą zawodową osób specjalnej troski : 1. Okres "późnej dojrzałości" i jego implikacje dla doradztwa i pośrednictwa pracy, 2. Specyficzne problemy zawodowego funkcjonowania oraz bezrobocie u osób niepełnosprawnych. Cz.IV Zawodoznawstwo jako narzędzie optymalizacji doradztwa i pośrednictwa pracy : R.11 Zawodoznawstwo w równoważeniu lokalnych rynków pracy i w przeciwdziałaniu bezrobociu : 1. Informacje zawodoznawcze niezbędne w doradztwie zawodowym, 2. Zmiany w strukturze zatrudnienia i w popycie na pracę, 3. Podaż oraz popyt na pracę i zawody w latach dziewięćdziesiątych, 4. Psychologiczne wyznaczniki postaw pracodawców do rynku pracy. R. 12 Źródła wiedzy zawodoznawczej: 1. Zawodoznawstwo bierne i aktywne, 2. Klasyfikacje i nomenklatury zawodów na świecie, 3. Polskie nomenklatury i klasyfikacje zawodów. R. 13 Poznańska klasyfikacja oraz „Charakterystyki zawodów i ofert pracy”: 1. Teoretyczne podstawy nowej klasyfikacji, 2. Budowa klasyfikacji oraz „Charakterystyki zawodów i ofert pracy”, 3. Praktyczne wykorzystanie „Charakterystyki zawodów i ofert pracy”. Cz. V Doradztwo zawodowe w teorii i praktyce pośrednictwa pracy: R. 14 Modele doradztwa zawodowego i ich praktyczna użyteczność w pośrednictwie pracy: 1. Modele doradztwa wyrastające z idei orientacji zawodowej, 2. Modele doradztwa wyrastające z praktycznych potrzeb przeciwdziałania bezrobocia. R. 15 Modele doradztwa optymalizujący proces diagnostyczno-prognostyczny pośrednictwa pracy: 1. Pomoc diagnostyczna w wyjaśnianiu klientowi sytuacji problemowej i potencjału zawodowego, 2. Pomoc specjalistyczna w ocenie przydatności zawodowej bezrobotnych. R. 16 Model doradztwa optymalizujący pośrednictwo pracy jako „bycie z klientem” w planowaniu kariery oraz nowych scenariuszy życia: 1. Pomoc klientom w przyjęciu nowych scenariuszy kariery pracy, 2. Pomoc klientom w tworzeniu oraz realizacji zaplanowanych strategii działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Człowiek w nowoczesnej organizacji, II. Strategia organizacji podstawą opracowania modelu kierowania operacyjnego, III. Kierowanie pracownikami na poziomie operacyjnym, IV. Kierownik podstawowego szczebla zarządzania. Próba zarysowania modelu, V. Pracownicy - wykonawcy bieżących zadań, VI. Pracownik podmiotem w organizacji, VII. Planowanie na poziomie operacyjnym, VIII. Kierownik operacyjny liderem zespołu pracowniczego, IX. Kierowanie pojedynczymi pracownikami, X. Kierowanie zespołem, XI. Ocena pracy pracowników wykonawczych, XII. Szkolenie pracowników na poziomie operacyjnym, XIII. Motywowanie pracowników na poziomie operacyjnym, XIV. Konflikty w zespole pracowniczym, sposoby ich rozwiązania, XV. Mobbing zjawiskiem patologicznym w zespole pracowniczym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pracownik organizacji - człowiekiem dorosłym, 2. Współczesne paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Ewolucja podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi jako funkcja menedżerska, 6. Kierowanie ludźmi w przekształcających się organizacjach, 7. Proces komunikowanie się w organizacji, 8. Rozwój i kariera w organizacji, 9. Szkolenie w firmie, 10. System motywowanie w przedsiębiorstwie, 11. Zarządzanie przez kulturę, 12. Zarządzanie wiedzą w organizacji, 13. Budowanie zespołów w organizacji, 14. Kierowanie zespołem zadaniowym w organizacji, 15. Konflikty w organizacji, 16. Rola kultury w zarządzaniu różnorodnością narodową
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Praca jako kategoria naukowa: Źródła pracy; Praca jako kategoria poznawcza; Interdyscyplinarny charakter pracy- wybrane problemy; Praca zawodowa; 2. Zawód jako kategoria naukowa: Geneza zawodu; Zawód w ujęciu poznawczym; Interdyscyplinarne rozumienie zawodu- wybrane problemy; 3. Klasyfikacje, kwalifikacje i kompetencje zawodowe: Klasyfikacje zawodów i specjalności jako narzędzie edukacji i rynku pracy; Kwalifikacje jako kategorie opisujące zawód i proces pracy; Kompetencje- ich rozumienie i znaczenie dla pracy zawodowej człowieka; 4. Metody badania pracy w interdyscyplinarnym układzie: Rodowód badania pracy; Metodologia nauk- rozumienie, struktura i zakres; Metodologia nauk w nurcie naukoznawczym; Psychologia procesów poznawczych (epistemologicznych); Metodologia nauk w nurcie badawczym; 5. Przyszłość metod badania pracy: Teorie motywacji wyznacznikiem współczesnych tendencji badania pracy; Teoria kompleksowego zarządzania organizacją (TQM- Total Quality Menagement) kryterium badania pracy; Zarządzanie zasobami ludzkimi współczesnym trendem; Menadżerment kadrowy przyszłością badania pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Kształcenie nauczyciela kompetentnego, Cz. II Nauczyciel kompetentny w działaniu, Cz. III Nauczyciel wobec zagrożeń i wyzwań współczesnego świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Opracowanie zbioru krajowych standardów kwalifikacji zawodowych w Polsce: Dotychczasowy dorobek i doświadczenia w zakresie rozwoju standardów kwalifikacji zawodowych w Polsce; Opracowanie i upowszechnianie krajów standardów kwalifikacji zawodowych- projekt Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej; Elementy metodologii projektowania standardów kwalifikacji zawodowych; Rola partnerów społecznych w określaniu i wykorzystaniu standardów kwalifikacji zawodowych- komisje ds. standardów; Internetowa baza standardów kwalifikacji zawodowych; 2. Możliwość stosowania standardów kwalifikacji zawodowych: Sondaż opinii na temat stosowania standardów kwalifikacji zawodowych w Polsce; Krajowe Ramy Kwalifikacji a budowa systemu uczenia się przez całe Zycie; Rola i zadania standardów kwalifikacji zawodowych w programowaniu zawodowego kształcenia ustawicznego; Projektowanie modułowych programów kształcenia i szkolenia zawodowego- rola standardów kwalifikacji; Stosowanie standardów kwalifikacji zawodowych w poradnictwie zawodowym; Legalizacja i standaryzacja w działalności Krajowej Izby Gospodarczej; Stosowanie standardów kwalifikacji zawodowych w rzemiośle.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Habilitacyjne Uniwersytetu Łodzkiego / Uniwersytet Łódzki)
1. Kariera zawodowa: podstawy teoretyczne; 2. Ewoluowanie kontekstów karier zawodowych; 3. Od kariery tradycyjnej do kariery opartej na wiedzy: zmieniający się paradygmat; 4. Informatycy jako grupa zawodowa nowej gospodarki; 5. Polscy informatycy na ścieżkach karier zawodowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Profesjologia - nauka o zawodowym rozowju człowieka; 2. Hasła profesjologiczne; 3. Profesjolog - nowy zawód; 4. Biogramy autorów haseł; 5. Literatura źródłowa; 6. Miejsce na brakujące i nowa hasła
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; 1. Biogramy autorów haseł; 2. Polscy pionierzy profesjologii; 3. Struktura treściowa profesjologii; 4. Hasła profesjologiczne; 5. Literatura źródłowa; 6. Streszczenia obcojęzyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia zawodoznawstwa, 2. Zawodoznawstwo jako dziedzina wiedzy naukowej, 3. Klasyfikacje zawodów, 4. Zawód i praca człowieka, 5. Narzędzia zawodowej pracy człowieka, 6. Materiały zawodowej pracy człowieka, 7. Wytwory zawodowej pracy człowieka, 8. Zawodoznawstwo utylitarne - poradnictwo i orientacja zawodowa, 10. Zawodowy rozwój człowieka, 11. Zawodoznawcza orientacja dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Dydaktyczne Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Mysłowicach / Górnośląska Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Mysłowicach. Zakład Psychologii)
Cz. I. Teoretyczne podstawy psychologii pracy: 1. Podstawowe pojęcia: Zdrowie człowieka; Aktywność człowieka; Działanie i działalność człowieka; Czynności człowieka; Zawodowa wiedza osobista człowieka; Zawodowe umiejętności człowieka; Zawód człowieka; Zawodowa praca człowieka; Zawodowy rozwój człowieka; Osobowość zawodowa człowieka. Zagadnienia kontrolne; 2. Psychologia pracy jako nauka stosowana: Przedmiot psychologii pracy; Cele i zadania psychologii pracy; Obszary i problemy psychologii pracy; Metody badań psychologii pracy; Niektóre teorie psychologii pracy i zawodowego rozwoju człowieka; Cz. II. Praktyczne podstawy psychologii pracy: 3. Obszary zastosowania psychologii pracy: Poradnictwo- doradztwo zawodowe; Start zawodowy absolwentów szkół zawodowych; Dobór kadr pracowniczych; Wydajność pracy człowieka; Zmęczenie i znużenie zawodowe pracownika; Zmianowość w pracy zawodowej; Bhp i wypadkowość w pracy zawodowej; Współdziałanie i rywalizacja zawodowa; Decyzje życiowe i zawodowe pracujących; Kierowanie zespołami pracowniczymi; Leki i zagrożenia ludzi pracy; innowacyjność w pracy zawodowej; Zarządzanie zakładem pracy; Człowiek w przestrzeni pracowniczej; Przedsiębiorczość w pracy zawodowej; Człowiek pracy i marketing; Człowiek pracy i reklama jego wytworów; Niepełnosprawność i rehabilitacja zawodowa pracowników; Manipulacja człowiekiem pracującym zawodowo; Komunikacja interpersonalna pracujących; Różne rodzaje pracy człowieka (dzieci, młodzież, dorośli); Człowiek pracy- bezrobotny; 4. Polscy twórcy psychologii pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; 1. Charakterystyka cechy profesjologii; 2. Zawód i praca jako podstawowe warunki profesjonalnego rozwoju człowieka; 3. Profesjonalna praca człowieka; 4. Teoretyczne podstawy profesjologii; 5. Typy i metody naukowych badań profesjologii; 6. Warunki profesjonalnego rozwoju; 7. Proces profesjonalnego rozwoju; 8. Wyniki profesjonalnego rozwoju; 9. Metody stymulacji profesjonalnego rozwoju; 10. Wybrane wyniki badań profesjonalnego rozwoju; 11. Pomocniczy słownik profesjologii ; 12. Test ćwiczeniowy KMC 2016 - poznaj profesjologię.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyczne cechy profesjologii: Pojęcie profesjologii; Cele profesjologii; Funkcje profesjologii; Zadania profesjologii; Przedmiot badań profesjologii; Podstawowe przesłanki profesjologii; Terminologia profesjologii; Źródła historyczne profesjologii; Działy profesjologii; Związek profesjologii z innymi naukami o człowieku; Metody badań naukowych profesjologii; Problemy i zagadnienia badawcze profesjologii; Profesjologii jako nauka społecznie użyteczna. 2. Profesjologii jako nauka o rozwoju zawodowym człowieka: Podstawowe twierdzenia o rozwoju zawodowym; Rozwój zawodowy a rozwój ogólny człowieka; Teoretyczne podstawy rozwoju zawodowego. 3. Warunki rozwoju zawodowego: Podmiotowe uwarunkowania rozwoju; Przedmiotowe uwarunkowania rozwoju. 4. Proces rozwoju zawodowego: Periodyzacja rozwoju człowieka; Okresy rozwoju zawodowego i ich charakterystyka. 5. Wyniki rozwoju zawodowego: Wyniki rozwoju zawodowego i ich charakterystyka. 6. Metody badań naukowych profesjologii: Typowe metody badań naukowych profesjologii; Metody pomocnicze profesjologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyczne cechy profesjologii; 2. Teoretyczne podstawy profesjologii; 3. Warunki zawodowego rozwoju; 4. Proces zawodowego rozwoju; 5. Wyniki zawodowego rozwoju; 6. Metody naukowych badań profesjologii; 7. Pomocniczy słownik profesjologii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Psychopedagogiczne ujęcie kompetencji społecznych; 2. Człowiek na współczesnym rynku pracy; 3. Założenia metodologiczne badań; 4. Kompetencje społeczne osób pracujących i bezrobotnych w świetle badań własnych; 5. Typy kompetencji społecznych osób pracujących oraz bezrobotnych; 6. Uwarunkowania typów kompetencji społecznych pracujących oraz bezrobotnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2946)
Wojskowa służba kobiet w odbiorze społecznym. Komunikat a badań; Wojskowa służba kobiet w różnych armiach świata. Wybrane aspekty socjologii; Stereotyp kobiecości w aspekcie wybranych konfliktów zbrojnych po II wojnie światowej; Konstytucyjna zasada równości a sytuacja prawna kobiety w poglądach doktryny i orzecznictwa; Płeć a męskość i kobiecość w heterogenicznym środowisku podchorążych Akademii Marynarki Wojennej; Kobiety w wybranych grupach dyspozycyjnych polskiego społeczeństwa. Kontekst socjologiczny; Rola kobiet w działalności wywiadu II Rzeczypospolitej w Niemczech; Zawodowa służba kobiet Polsce na kulturowej mieliźnie; Kandydatki do służby w policji. Motywy wyboru zawodu raz percepcja profesji; Rola kobiet w grupach dyspozycyjnych w świetle badań własnych; Kobiety w niemieckim ruchu oporu w latach 1933-1945; Manipulative techniques as a toole to change personalisty attiudes and behaviour; kobiety jako zawodowi żołniere - wybrane aspekty socjologiczne; Position and role of women In the settlement of natinal and international conflicts; Kobiety w Armii Republiki Czeskiej; Mobbing - nowe, niebezpieczne zjawisko w organizacjach; Równy status kobiet i mężczyzn w Polsce; zmiana pozycji zawodowej kobiet w służbie wojskowej w ciągu lat; Socjologiczny kontekst funkcjonowania kobiet w wojsku; Kobieta - funkcjonariusz policji. Motywy, oczekiwania i rola kobiet w służbie społeczeństwu; Kobiety i mężczyźni w warunkach ryzyka; Wyszkolenie policyjne kobiet w Drugiej Rzeczypospolitej; Rola i zadania kobiet oficerów Wojska Polskiego w operacjach pokojowych i stabilizacyjnych procesie utrzymania bezpieczeństwa międzynarodowego w latach 1973-2006; Opinie społeczne na temat kobiet pracujących w grupach dyspozycyjnych w świetle badań własnych; Stymulujący wpływ policjantek na zachowania nieletnich; Informacja na temat wojskowej służby kobiet - bilans zmian w latach 2001-2005 oraz propozycje nowych rozwiązań; Dylematy funkcjonowania kobiet podchorążych w środowisku społecznym AMW w świetle opinii respondentek; Postrzeganie miejsca i roli kobiet w grupach dyspozycyjnych w perspektywie międzykulturowej; Bezpieczeństwo i promocja wojska opiniach kobiet (na podstawie badań "Bezpieczeństwo i promocja wojska w opinii polskiego społeczeństwa"); Armia - organizacja męskiej dominacji; Zachowania prozdrowotne kobiet zatrudnionych w medycznych służbach więziennych; Równość płci w siłach zbrojnych krajów europejskich - postulat czy rzeczywistość?; Kobiety w siłach zbrojnych III RP. Bez przywilejów, bez dyskryminacji?; Rola i znaczenie kobiet w środowisku i zawodzie w aspekcie historycznym; Praca zawodowa a kulturowa nierówność płci. Ujęcie pedagogiczno-socjologiczne; Partycypacja kobiet w polskim życiu politycznym; Emerytury wojskowe po zmianie systemu repartycyjnego na system kapitałowo-repartycyjny; An essay on gender differences: A psychological analysis in the context of military service; Rola kobiet w służbach ochrony na przykładzie Spółki z o. o . ASCOPOL; Próba oceny jakości życia kobiet reprezentujących sporty walki po zakończeniu ich kariery zawodniczej; Miejsce i rola kobiet w systemie logistycznym wojska; Kobiety w Wojsku Polskim na progu XXI wieku; Wizerunek kobiety w społeczeństwie kreowany przez media. Ujęcie socjologiczne; Kobieta jako żona, matka i żołnierz zawodowy; Kobieta w wojsku. Od roli społecznej do postawy obronnej. Wybrane aspekty socjologiczne; Cechy fizjologiczne różnicujące płcie w kontekście kobiet i mężczyzn w grupach dyspozycyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Zarządzanie wiedzą jako strategiczne wyzwanie dla działu zasobów ludzkich 1. Zmiany w świecie biznesu wymuszające zarządzanie wiedzą, 2. Awans działu kadr za szczebla operacyjnego na strategiczny, 3. Jak wykształcić kulturą podporządkowaną wiedzy. Cz. II Budowanie kultury podporządkowanej wiedzy: 4. Struktura, funkcje i zakres obowiązków w kulturze podporządkowanej wiedzy, 5. Rola działu zasobów ludzkich w budowaniu kultury podporządkowanej wiedzy, 6. Nauka od nowa, 7. Co motywuje pracowników umysłowych do nauki?, 8. Nauka i praca we wspólnotach praktyków. Cz. III Zwiększenie umiejętności i wiarygodności działu zasobów ludzkich w zakresie zarządzania wiedzą: 9. Dostosowanie zarządzania zasobami ludzkimi do zarządzania wiedzą, 10. Dowiedz się, co wiesz: język i narzędzia do tworzenia mapy wiedzy, 11. Kompletowanie własnego zestawu narzędzi zarządzania wiedzą, 12. Jak mądrze wykorzystać technologię
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej