Handel
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(67)
Forma i typ
Książki
(67)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(50)
dostępne
(44)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(44)
Czytelnia
(52)
Autor
Gruchman Bohdan
(3)
Małuszyńska Ewa
(3)
Armstrong Gary
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Pokorska Barbara
(2)
Rutkowski Krzysztof
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Artymiak Jacek
(1)
Bajan Konrad
(1)
Baldwin Richard
(1)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Bettger Frank
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Bugaj Arkadiusz
(1)
Cichorska Joanna
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dalewski Zbigniew
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dreger Henryk
(1)
Dreger Piotr
(1)
Falandysz-Zięcik Antonina
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Fuchs Bernadetta
(1)
Hopkins Tom
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Iwaszkiewicz-Rak Barbara
(1)
Jurkowska-Gomułka Agata
(1)
Kare-Silver Michael de
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Kienzler Iwona
(1)
Klepacki Laura
(1)
Koroluk Sławomir
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kozioł Waldemar
(1)
Kołtuniak Michał
(1)
Kraj Kamil M
(1)
Krasowski Tomasz
(1)
Kruk-Kubarska Joanna
(1)
Lang Jacek
(1)
Lipiński Jan
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Maleszyk Edward
(1)
Mamet Piotr
(1)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(1)
Martyniuk Teresa
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
McCormick Michael
(1)
Mering Leszek
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Michałek Jan Jakub
(1)
Modzelewska de Raad Małgorzata
(1)
Niedźwiedziński Marian
(1)
Olczak Artur
(1)
Olkiewicz Anna Maria
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Pieńkos Jerzy
(1)
Powałowski Andrzej (1951- )
(1)
Poznańska Krystyna
(1)
Prusak Feliks (1939- )
(1)
Pyka Irena
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rymarczyk Jerzy
(1)
Siskind Barry (1946- )
(1)
Siwiński Włodzimierz
(1)
Skrzypczak Irena
(1)
Socha Mieczysław W
(1)
Sporek Tadeusz
(1)
Stefanicki Robert
(1)
Steinerowska-Streb Izabella
(1)
Strużycki Marian
(1)
Sztejnert-Roszak Olga
(1)
Szydło Marek (1977- )
(1)
Sławińska Maria
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Sławińskim Andrzej
(1)
Thedy Michał
(1)
Tokaj-Krzewska Agnieszka
(1)
Tuytschaever Filip
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Wach Krzysztof (1976- )
(1)
Wasiluk Anna
(1)
Widelska Urszula
(1)
Wijckmans Frank
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Zydorowicz Alicja
(1)
Żukrowska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(66)
Kiribati
(1)
Język
polski
(67)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Handel
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Azja Południowo-Wschodnia
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Opracowanie
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Słownik francusko-polski
(1)
Słownik niemiecko-polski
(1)
Słownik polsko-niemiecki
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Językoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
67 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I. Definicja marketingu i procesu marketingowego: 1. Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta; 2. Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem; Cz. II. Zrozumieć rynek i konsumentów: 3. Analiza otoczenia marketingowego; 4. Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów; 5. Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego; Cz. III. Tworzenie strategii marketingowej i zestawu działań marketingowych zorientowanych na klienta: 6. Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych; 7. Produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta; 8. Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu; 9. Strategia cenowa: zrozumienie i pozyskanie wartości od klienta; 10. Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi; 11. Handel detaliczny i hurtowy; 12. Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations; 13. Sprzedaż osobista i Promocja sprzedaży; 14. Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem; Cz. IV. Rozszerzenie marketingu: 15. Rynek globalny; 16. Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu; Dodatki: Plan marketingowy; Marketing w liczbach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Definicja marketingu i procesu marketingowego: 1. Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta; 2. Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem; Cz. II. Zrozumieć rynek i konsumentów: 3. Analiza otoczenia marketingowego; 4. Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów; 5. Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego; Cz. III. Tworzenie strategii marketingowej i zestawu działań marketingowych zorientowanych na klienta: 6. Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych; 7. Produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta; 8. Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu; 9. Strategia cenowa: zrozumienie i pozyskanie wartości od klienta; 10. Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi; 11. Handel detaliczny i hurtowy; 12. Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations; 13. Sprzedaż osobista i Promocja sprzedaży; 14. Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem; Cz. IV. Rozszerzenie marketingu: 15. Rynek globalny; 16. Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu; Dodatki: Plan marketingowy; Marketing w liczbach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój gospodarczy polskie (ujęcie skrótowe). 2. Polityka Gospodarcza - zagadnienia ogólne. 3. Czynniki i narzędzia polityki gospodarczej. 4. Ekonomiczne aspekty rozwoju gospodarczego. 5. Unia Europejska. 6. Zasady polityki gospodarczej Unii Europejskiej. 7. Przemysł w polityce gospodarczej. 8. Rolnictwo w polityce gospodarczej. 9. Usługi. 10. Biznes w polityce gospodarczej. 11. Polityka gospodarcza w zakresie handlu zagranicznego. 12. Polityka społeczna. 13. Opieka społeczna UE. 14. Dochody ludności. 15. Bezrobocie w polityce społecznej. 16. Niektóre zagadnienia ochrony zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Introduction; 2. Literature Review: 2.1. The Rose vine: review of the pre-Euro literature; 2.2. Empirical findings on the euro area; 2.3. Did the Euro affect trade pricing?; 3. Is the Euro Area Rose Effect a Spurious Result?: 3.1. Lies, damned lies and statistics: VAT fraud; 3.2. The Rotterdam effect; 3.3. PECS: woes with ROOs; 3.4. Euro depreciation and appreciation; 3.5. Delayed Single Market effects; 3.6. Bottom line; 4. What Caused the Euro Area Rose Effect?: 4.1. Collection of clues; 4.2. Microeconomic changes that could produce a Rose effect; 5. Testing the New-Goods Hypothesis: 5.1. First look at the data; 5.2. Statistical estimates; 6. Summary and Policy Implications: 6.1. Implications for nations thinking of joining the euro area; 6.2. Implications for the ECB and euro area members: not a silver bullet; 6.3. Concluding remarks; Appendix A: Summary of the most relevant pricing studies; Appendix B: GDP estimates from the regressions.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Prawa Handlowego)
1.Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej w Internecie, 2.Handel elektroniczny. Etap przedofertowy, 3.Zawarcie umowy w postaci elektronicznej, 4.Treść umowy zawieranej w postaci elektronicznej, 5.Prawne aspekty podpisu elektronicznego, 6.Wykonanie zobowiązania z użyciem środków komunikacji elektronicznej, 7.Wykonanie zobowiązania pieniężnego przez zapłatę pieniądzem elektronicznym, 8.Prawo właściwe i jurysdykcja krajowa dla stosunków gospodarczych w Internecie, 9.Odpowiedzialność za odesłania w Internecie, 10.Ochrona prywatności w handlu elektronicznym, 11.Handel elektroniczny a prawo autroskie, 12.Własność przemysłowa, 13.Ochrona konsumentów w umowach zawieranych na odległość, 14.Ochrona zbiorowych interesów konsumentów na przykładzie przesyłania niezamawianej korespondencji, 15.Handel elektroniczny - współczesne wyzwanie dla fiskusa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Pomysły, które pozwoliły mi się podźwignąć z upadku: Jak pewien pomysł pomnożył moje dochody i moje szczęciście; Dlaczego wróciłem do handlu, chociaż postanowiłem z tym skończyć; Co pomogło mi pokonać naj większego wroga, jakiemu kiedykolwiek musiałem stawić czoło; Jedyny sposób, w jaki mogłem się zorganizować. Cz.2 Recepta na sukces w handlu: Jak poznałem najwa żniejszy sekret handlu; Złapać byka za rogi; Kontrakt za 250 tysięcy dolarów w piętnaście minut; Analiza pod stawowych zasad wykorzystanych przy zawarciu tej tran sakcji; Jak zadawanie pytań zwiększyło efektywność moich rozmów handlowych; Jak nauczyłem się odkrywać powód, który powinien skłonić klienta do zakupu; Najwa żniejsze słowo w handlu ma tyklo trzy sylaby; Jak dowiaduję się o ukrytych obikecjach kilenta; Zapomnia na umiejętność, która w handlu czyni cuda. Cz.3 Jak zdobyć i utrzymać zaufanie: Najważniejsza lekcja- jak zdobyć zaufanie; Czego nauczyłem się o zau faniu od lekarza; Najszybszy sposób zdobycia zaufania; Nie kop dołków sam pod sobą; Niezawodna metoda zdoby cia zaufania; Nienaganny wygląd. Cz.4 Jak skłonić innych do robiena z tobą interesów: jak pomysł Lincolna pomógł mi w zawieraniu przyjaźni; Dlaczego wszędzie byłem mile widzianym gościem; Jak nauczyłem się zapamiętywać twarze i nazwiska; Przyczy na niepowodzeń w interesach; Jak pewna rozmowa nauczy ła mnie pokonania tremy podczas spotkań z ważnymi oso bistościami. CZ.5 Kolejne stadia sprzedaży: Sprzedaż przed sprzeda żą; Jak umówić się kliemtem; Jak nauczyłem się korzy stać z pomocy sekretarek; Pomusł, który pomógł mi dostać się do "pierwszej ligi"; Jak klient może pomóc ci w sprzedaży; Jak sprawić, aby stali klienci byli twoją najlepszą reklamą; Siedem zasad, których przestrzegam przy finalizowaniu umowy; Zaskakujący spo sób zawierania umowy, którego nauczył mnie najlepszy agent ubezpieczeniowy. Cz.6 Nie obawiaj się przegranej: Nie obawiaj się przegranej; Beniamina Franklina spoób na sukses i jego wpływ na moje życie; Porozmawiajmy sobie od serca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie marketingowe w handlu współczesnym : 1. Marketing handlowy - zagadnienia podstawowe, 2. Marketing handlu detaliczego, 3. Relacje z klientami, 4. marki handlowe. Cz.II Dylematy zarządzania marketingowego wybranymi usługami i produktami: 1. Marketing usług finansowych, 2. Usługi medyczne, 3. zarządzanie marketingowe usługami turystycznymi, 4. Marketing niektórych produków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Personel sprzedaży jego rola i znaczenie, 2. Formułowanie strategii sprzedaży, 3. Organizowanie procesu sprzedaży, 4. Kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, 5. Kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wykaz kont syntetycznych, 1. Pojęcie i klasyfikacja kos ztów, 2. Przekroje ewidencyjne kosztów, 3. Ujęcie kosztó w w rachunku zysków i strat, 4. Rachunek kosztów w prze myśle, 5. Rachunek kosztów w handlu, 6. Rachunek kosztów przedsiębiorstw budowlano-montażowych, 7. Skomputeryzowany rachunek kosztów, 8. Budżetowanie kosztów, 9. Koszty w procesie podejmowania decyzji, 10. Koszty jako przedmiot analizy ekonomicznej, 11. Wewnętrzne i zewnętrzne sprawozdania o kosztach, 12. Nowoczesne odmiany rachunku kosztów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 248 s. : rys., tab. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Wprowadzenie; Cz.1 istota i struktura kanałów dystrybucji: Dystrybucja jako element marketingu; Kanały dystrybucji; Ch-ka podstawowych typów kanałów dystrybucji. Cz.2 Pośrednicy w kanałach dystrybucji: Hurtownicy; Agenci; Detaliści. Cz.3 Dystyrybucja fizyczna i kształotowanie cen w kanałach dystrybucji; Subsystemy dystrybucji fizycznej jako wyznaczniki kosztów funkcjonowania kanału; Kształtowanie cen w kanałach dystrybucji. Cz.4 Zarządzanie kanałami dystrybucji: Projektowa nie kanałów dystrybucji; Współdziałanie i konflikty w kanałach dystrybucji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Strategie niskich cen - przypadek sieci dyskontowych, 2.Strategie rozwoju marki własnej, 3.Strategie konkurencji przez jakość, 4.Centra handlowe nowej generacji - strategiczne zarządzanie dużymi projektami inwestycyjnymi, 5.Strategie oparte na bliskości sieci wobec klienta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 811.112.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w teorii ekonomii, 2. Specyfika i klasyfikacja usług, 3. Struktura i przeobrażenia współczesnego sektora usług, 4. Handel w gospodarce, 5. Międzynarodowa wymiana usług, 6. Usługi transportowo-spedycyjne, 7. Usługi portowo-żeglugowe, 8. Usługi logistyczne, 9. Usługi turystyczne i hotelarskie, 10. Usługi pocztowe, 11. Usługi telekomunikacyjne, 12. Usługi bankowe, 13. Usługi ubezpieczeniowe, 14. Usługi medyczne, 15. Usługi publiczne, 16. Usługi komunalne, 17. Usługi konsultingowo-doradcze, 18. Usługi edukacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręcznik)
Zawiera: R.1 Uwagi wstępne; R.2 Lex mercatoria w rozwoju historycznym: Uwagi wstępne; Starożytność - pierwowzór średniowiecznej legis mercatorine; Średniowiecze; Okres merkantylizmu - pojawienie się krajowego prawa handlowego; Potrzeba powrotu do idei jednolitego międzynarodowego prawa handlowego; R.3 Międzynarodowe prawo handlowe drugiej połowy XX wieku: Uwagi wstępne; Źródła międzynarodowego prawa handlowego - uwagi ogólne; Ustawodawstwo międzynarodowe; Nowa lex mercatoria; „Kodyfikacje” prawa autonomicznego; R.4 Lex mercatoria jako statut kontraktowy?; R.5 Lex mercatoria a sądownictwo polubowne: Uwagi ogólne; Zalety i wady postęp;owania przed sądem polubownym; Umowa o arbitraż; Postępowanie arbitrażowe; Prawo stosowane przez arbitraż; Uznawanie i wykonywanie zagranicznych orzeczeń arbitrażowych; R.6 Próby „uwalniania” kontraktów od „ułomności” prawa krajowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Dla Opornych)
Wstęp; Sztuka sprzedawania; Zwycięzcy odrabiają pracę domową; Niezbędne umiejętności; Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów; Nie zawsze wygrywasz; Dekalogi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Przedsiębiorstwo handlowe-problemy techniczno organizacyjne; Organizacja przedsiębiorstwa handlowego; Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym; Zatrudnienie i płace w przedsiębiorstwie handlowym; Marketing w sferze sprzedaży detalicznej towarów; Wpływ bazy materialno-technicznej handlu na funkcjonowanie przedsiębiorstw handlowych; Technologia i technika handlu; Negocjacje handlowe jako podstawa relacji między podmiotami rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Nowe reguły gry; R.2 Kluczowe wnioski; R.3 Definicje i prawidłowości rządzące konsumentami; R.4 Czego można się nauczyć od pionierów handlu elektronicznego; R.5 Rozwój handlu elektronicznego: wypatrujcie roku 2005!; R.6 Test ES, czyli w jaki sposób oceniać szanse
powodzenia działalności firmy w Internecie; R.7 Jakie
działania może podjąć handel detaliczny? R.8 Dziesięć
opcji strategicznych dla handlu detalicznego (sprzeda wców); R.9 Sklep przyszłości; R.10 Rosnące oczekiwania
klientów i coraz doskonalsza technologia; R.11 Świat się zmienia:wiedza aktywem; R.12 Zabezpieczenia w Inte rnecie; R.13 Jakie działania mogą podjąć producenci?; R.14 Dziesięć opcji strategicznych dla producentów; R.15 Marketing ery elektronicznej:nowe wyzwania; R.16 Firma przyszłości; R.17 Nieustająca rewolucja elektron iczna w handlu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
System informacji w zakupach / Marek Kasperek. - Warszawa : WEKA, 2001. - 180 s. ; 21 cm.
1. Znaczenie systemu informacji funkcjonującego na potrzeby działu zakupów. 2. Komputerowe wspomaganie realizacji zamówień. 3. Komputeryzacja wspomagania realizacji zamówień. 4. Transport w systemie informacyjnym działu zakupów, 5. System wspomagania decyzji. 6. Baza danych w dziale zakupów, 7. Systemy eksperckie i sztuczna inteligencja, 8. Raporty na potrzeby działu zakupów, 9. Integracja oprogramowania firmy w CIM, 10. Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informacyjnego klasy CIM
dziale zakupów. 7.Systemy eksperckie i sztuczna inteligencja. 8.Raporty na potrzeby działu zakupów. 9.Integracja oprogramowania firmy w CIM. 10.Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informacyjnego klasy CIM. 11.Praktyc zne przykłady. 12.Elektroniczne systemy transakcyjne w
zakupach. 13.Zabezpieczenie informacji w dziale zakup ów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dajemy im to, czego chcą, 2. Koncentrujemy się, 3. Zatrudniamy najlepszych ludzi, 4. Przekazuejmy włądzę konsultantkom, 5. Motywujemy konsultantki, 6. Ciągła innowacyjność, 7. Nadążamy za nowymi czasami, 8. Mówimy we wszystkich językach, 9. Korzystamy z ztechnologii, 10. Kontakt z klientami, 11. stawiamy na kreatywność, 12. Odnowa wizerunku moze być kwestią piękna, 13. Oddajemy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej