Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(178)
Forma i typ
Książki
(178)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje fachowe
(9)
Dostępność
tylko na miejscu
(152)
dostępne
(126)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(127)
Czytelnia
(152)
Autor
Łuczkiewicz Grzegorz
(11)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(8)
Podsiadło Iwona
(7)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(7)
Armstrong Michael (1928- )
(4)
Wójcik Leszek
(4)
Biliński Witold
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Hay Julie
(3)
Hędrzak Anna
(3)
Kozielski Robert
(3)
Rogowski Waldemar
(3)
Unterschutz Alicja
(3)
Wach Krzysztof (1976- )
(3)
Buzan Tony
(2)
Dale Margaret
(2)
Golec Nikodem
(2)
Hampden-Turner Charles
(2)
Hyla Marek
(2)
Israel Richard
(2)
Justyna Marlena
(2)
Kardaszewski Jacek
(2)
Kisiel Wiktor
(2)
Klin Lidia
(2)
Maciejowski Tomasz
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Pers Jolanta
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Sekuła Zofia
(2)
Sochacka Iwona
(2)
Stocki Ryszard
(2)
Słupek Tomasz
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Trompenaars Fons
(2)
Ulrich Dave
(2)
Walińska Ewa
(2)
Wędzki Dariusz
(2)
Śnieżek Ewa
(2)
Adcock Dennis
(1)
Afuah Allan
(1)
Alexander Jim
(1)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Bailey Roy
(1)
Barton D.R. Jr
(1)
Bartoszewicz Paweł
(1)
Becker Brian E
(1)
Bednarski Tadeusz
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Bernstein Jake
(1)
Bjerke Bjorn
(1)
Black Sam
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Boydell Tom
(1)
Bramham John
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Cameron Kim S
(1)
Camp Richaurd
(1)
Cascio Wayne F
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chojnacka Ewa
(1)
Chong Yen Yee
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Clutterbuck David
(1)
Cook Mary F
(1)
Cooper Robin
(1)
Cotis Jean-Philippe
(1)
Cowling Alan
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Day Derek
(1)
Dittmann Paweł
(1)
Doyle David P
(1)
Dziawgo Leszek
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Edwards Helen
(1)
Essinger James
(1)
Fiore Frank F
(1)
Fitz-Enz Jac
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Fox Glen
(1)
Futrell Charles M
(1)
Gabryelczyk Katarzyna
(1)
Gay Charles L
(1)
Gruszecki Tomasz
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Gurgul Henryk
(1)
Hansen Jorgen Druda
(1)
Hardy Doug
(1)
Hargrove Robert
(1)
Heijden Kees van der
(1)
Hill Nigel
(1)
Hoffman Patrycja
(1)
Huselid Mark A
(1)
Jaki Andrzej (1964- )
(1)
Jasiecki Krzysztof
(1)
Jasiński Zdzisław
(1)
Jonas Agata
(1)
Jonas Krzysztof
(1)
Juruś Jerzy
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(175)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(178)
Język
polski
(178)
Temat
Kadry
(51)
Przedsiębiorstwo
(46)
Zarządzanie
(18)
Marketing
(13)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(12)
Zatrudnienie
(12)
Ocena pracowników
(11)
Organizacja
(11)
Praca
(10)
Koszty
(9)
Obsługa klienta
(8)
Rachunkowość
(8)
Konsumenci (ekon.)
(7)
Polityka zatrudnienia
(7)
Finanse
(6)
Płaca
(6)
Ryzyko
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Inwestycje
(5)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Menedżerowie
(5)
Papiery wartościowe
(5)
Rynek kapitałowy
(5)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(5)
Integracja europejska
(4)
Jakość produktu
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Motywacja pracy
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Outsourcing
(4)
Polityka płacowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Ryzyko finansowe
(4)
Unia Europejska
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Zawód
(4)
Banki
(3)
Benchmarking
(3)
Handel detaliczny
(3)
Innowacje
(3)
Integracja gospodarcza
(3)
Internet
(3)
Kalkulacja kosztów
(3)
Kupno i sprzedaż
(3)
Motywacja
(3)
Negocjacje
(3)
Podatek
(3)
Rachunkowość zarządcza
(3)
Rozmowa kwalifikacyjna
(3)
Rynek finansowy
(3)
Rynek pieniężny
(3)
Sprawozdania
(3)
Szkolenie zawodowe
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Unia Europejska (UE)
(3)
Usługi
(3)
Wartościowanie pracy
(3)
Zachowanie organizacyjne
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Akcje (ekon.)
(2)
Badania marketingowe
(2)
Bezrobocie
(2)
Bilans księgowy
(2)
Ceny
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Giełda papierów wartościowych
(2)
Handel
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Instrumenty pochodne
(2)
Jakość
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Kredyt
(2)
Księgowość
(2)
Kształcenie ustawiczne
(2)
Kultura
(2)
Logistyka
(2)
Marka*
(2)
Marketing partnerski
(2)
Matematyka finansowa
(2)
Mentoring
(2)
Obrót pieniężny
(2)
Oceny pracowników
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Polska
(2)
Prawo podatkowe
(2)
Prywatyzacja
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Przywództwo
(2)
Rachunkowość finansowa*
(2)
Rolnictwo
(2)
Rynek pracy
(2)
Rynek walutowy
(2)
Siła robocza
(2)
Sprzedaż
(2)
System podatkowy
(2)
Uczenie się
(2)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-2000
(5)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Gatunek
Podręcznik
(26)
Praca zbiorowa
(8)
Case study (studium przypadku)
(6)
Monografia
(4)
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(32)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Filozofia i etyka
(1)
178 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Internet; Zarys problematyki; Internet jako technologia i jako sieć wartości; Internet jako czynnik zmieniający warunki konkurencji; Elementy, relacje między nimi i ich dynamika oraz ocena modeli biznesowych; Elementy modelu biznesowego; Dynamika modeli biznesowych oraz ich ocena; Wycena i finansowanie nowych przedsięwzięć internetowych; Rola konkurencyjnego i makroekonomicznego otoczenia firmy; Otoczenie konkurencyjne i makroekonomiczne; Pojęcia, modele i narzędzia: zastosowanie w praktyce; Menedżer a Internet; Przykładowa analiza modelu biznesu internetowego; Studia przypadków; Broadcast; Webvan; Netscape communications i przeglądarka; Red hat software; Hotmail; Ebay; Microsoft; Sun Microsystems; Diamond Multimedia; Merrill Lynch.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1.komputerowe systemy finansowo-księgowe ich rola w świetle znowelizowanej Ustawy o rachunkowości, 2.Pods tawy obsługi systemu finansowo-księgowego na przykła dzie modułu "Finanse i księgowość" programu Symfonia, 3.Zasady tworzenia ewidencji księgowej przedsiębior stwa, 4.Deklaracja operacji gospodarczych w komputerow ym systemie finansowo-księgowym, 5.Stymulacja operacji gospodarczych między kilkoma podmiotami współdziałają cymi ze sobą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz.1 Zarządzanie zasobami ludzkimi - wprowadzenie: Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi; Kontekst zarządzania zasobami ludzkimi; Rola specjalisty w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi; Zarządzanie funkcją personalną; Wkład funkcji personalnej; Ocena funkcji personalnej; Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi Cz.2 Zachowania organizacyjne: Cechy ludzi; Motywacja; Zaangażowanie; Organizacje; Kultura organizacyjna. Cz.3 Praca i zatrudnienie: Istota pracy; Stosunek pracy; Kontrakt psychologiczny. Cz.4 Organizacja, stanowiska pracy i role: Projekt organizacji; Rozwój organizacji; Projektowanie stanowisk pracy i budowanie ról. Cz.5 Procesy zarządzania zasobami ludzkimi: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; Polityka dotycząca zasobów ludzkich; Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach; Analiza roli i kompetencji na danym stanowisku. Cz.6 Poszukiwanie pracowników: Planowanie zasobów ludzkich; Rekrutacja i selekcja; Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych; Testy psychologiczne; Wprowadzenie do organizacji; Odejście z organizacji. Cz.7 Zarządzanie przez efekty: Podstawy zarządzania przez efekty; Procesy zarządzania przez efekty; Sprzężenie zwrotne. Cz.8 Rozwój zasobów ludzkich: Podstawy rozwoju zasobów ludzkich; Uczenie się i rozwój; Planowanie rozwoju osobistego; Szkolenie; Rozwój kadry kierowniczej; Zarządzanie karierą- planowanie następstw i planowanie kariery. Cz.9 Zarządzanie wynagrodzeniami: Systemy zarządzania wynagrodzeniami; Wartościowanie stanowisk pracy; Analiza stawek rynkowych; Struktury płac; Płaca uwarunkowana sytuacyjnie; Świadczenia pracownicze, programy emerytalne oraz dodatki; Zarządzanie systemami wynagrodzeń. Cz.10 Stosunki pracy: Zarys stosunków pracy; Stosunki pracy - procesy i wyniki; Negocjowanie i prowadzenie rokowań; Włączanie pracowników w życie organizacji i praktycypacja; Komunikowanie się. Cz.11 Bezpieczeństwo i higiena pracy oraz świadczenia: Bezpieczeństwo i higiena pracy; Świadczenia socjalne. Cz.12 Usługi pracownicze i usługi w zakresie zasobów ludzkich: Praktyki związane z zatrudnieniem; Procedury zarządzania zasobami ludzkimi; Systemy informacji i danych dotyczących zasobów ludzkich. Załącznik A: Techniki szkoleń; Załącznik B: Formularze dokumentów pracowniczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz.1 Zarządzanie zasobami ludzkimi - wprowadzenie: Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi; Kontekst zarządzania zasobami ludzkimi; Rola specjalisty w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi; Zarządzania funkcją personalną; Wkład funkcji personalnej; Ocena funkcji personalnej; Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi Cz.2 Zachowania organizacyjne: Cechy ludzi; Motywacja; Zaangażowanie; Organizacje; Kultura organizacyjna. Cz.3 Praca i zatrudnienie: Istota pracy; Stosunek pracy; Kontrakt psychologiczny. Cz.4 Organizacja, stanowiska pracy i role: Projekt organizacji; Rozwój organizacji; Projektowanie stanowisk pracy i budowanie ról. Cz.5 Procesy zarządzania zasobami ludzkimi: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; Polityka dotycząca zasobów ludzkich; Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach; Analiza roli i kompetencji na danym stanowisku. Cz.6 Poszukiwanie pracowników: Planowanie zasobów ludzkich; Rekrutacja i selekcja; Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych; Testy psychologiczne; Wprowadzenie do organizacji; Odejście z organizacji. Cz.7 Zarządzanie przez efekty: Podstawy zarządzania przez efekty; Procesy zarządzania przez efekty; Sprzężenie zwrotne. Cz.8 Rozwój zasobów ludzkich: Podstawy rozwoju zasobów ludzkich; Uczenie się i rozwój; Planowanie rozwoju osobistego; Szkolenie; Rozwój kadry kierowniczej; Zarządzanie karierą- planowanie następstw i planowanie kariery. Cz.9 Zarządzanie wynagrodzeniami: Systemy zarządzania wynagrodzeniami; Wartościowanie stanowisk pracy; Analiza stawek rynkowych; Struktury płac; Płaca uwarunkowana sytuacyjnie; Świadczenia pracownicze, programy emerytalne oraz dodatki; Zarządzanie systemami wynagrodzeń. Cz.10 Stosunki pracy: Zarys stosunków pracy; Stosunki pracy - procesy i wyniki; Negocjowanie i prowadzenie rokowań; Włączanie pracowników w życie organizacji i praktycypacja; Komunikowanie się. Cz.11 Bezpieczeństwo i higiena pracy oraz świadczenia: Bezpieczeństwo i higiena pracy; Świadczenia socjalne. Cz.12 Usługi pracownicze i usługi w zakresie zasobów ludzkich: Praktyki związane z zatrudnieniem; Procedury zarządzania zasobami ludzkimi; Systemy informacji i danych dotyczących zasobów ludzkich. Załącznik A: Techniki szkoleń; Załącznik B: Formularze dokumentów pracowniczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz.1 Zarządzanie zasobami ludzkimi - wprowadzenie: Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi; Kontekst zarządzania zasobami ludzkimi; Rola specjalisty w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi; Zarządzania funkcją personalną; Wkład funkcji personalnej; Ocena funkcji personalnej; Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi Cz.2 Zachowania organizacyjne: Cechy ludzi; Motywacja; Zaangażowanie; Organizacje; Kultura organizacyjna. Cz.3 Praca i zatrudnienie: Istota pracy; Stosunek pracy; Kontrakt psychologiczny. Cz.4 Organizacja, stanowiska pracy i role: Projekt organizacji; Rozwój organizacji; Projektowanie stanowisk pracy i budowanie ról. Cz.5 Procesy zarządzania zasobami ludzkimi: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; Polityka dotycząca zasobów ludzkich; Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach; Analiza roli i kompetencji na danym stanowisku. Cz.6 Poszukiwanie pracowników: Planowanie zasobów ludzkich; Rekrutacja i selekcja; Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych; Testy psychologiczne; Wprowadzenie do organizacji; Odejście z organizacji. Cz.7 Zarządzanie przez efekty: Podstawy zarządzania przez efekty; Procesy zarządzania przez efekty; Sprzężenie zwrotne. Cz.8 Rozwój zasobów ludzkich: Podstawy rozwoju zasobów ludzkich; Uczenie się i rozwój; Planowanie rozwoju osobistego; Szkolenie; Rozwój kadry kierowniczej; Zarządzanie karierą- planowanie następstw i planowanie kariery. Cz.9 Zarządzanie wynagrodzeniami: Systemy zarządzania wynagrodzeniami; Wartościowanie stanowisk pracy; Analiza stawek rynkowych; Struktury płac; Płaca uwarunkowana sytuacyjnie; Świadczenia pracownicze, programy emerytalne oraz dodatki; Zarządzanie systemami wynagrodzeń. Cz.10 Stosunki pracy: Zarys stosunków pracy; Stosunki pracy - procesy i wyniki; Negocjowanie i prowadzenie rokowań; Włączanie pracowników w życie organizacji i praktycypacja; Komunikowanie się. Cz.11 Bezpieczeństwo i higiena pracy oraz świadczenia: Bezpieczeństwo i higiena pracy; Świadczenia socjalne. Cz.12 Usługi pracownicze i usługi w zakresie zasobów ludzkich: Praktyki związane z zatrudnieniem; Procedury zarządzania zasobami ludzkimi; Systemy informacji i danych dotyczących zasobów ludzkich. Załącznik A: Techniki szkoleń; Załącznik B: Formularze dokumentów pracowniczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz.1 Zarządzanie zasobami ludzkimi - wprowadzenie: Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi; Kontekst zarządzania zasobami ludzkimi; Rola specjalisty w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi; Zarządzania funkcją personalną; Wkład funkcji personalnej; Ocena funkcji personalnej; Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi Cz.2 Zachowania organizacyjne: Cechy ludzi; Motywacja; Zaangażowanie; Organizacje; Kultura organizacyjna. Cz.3 Praca i zatrudnienie: Istota pracy; Stosunek pracy; Kontrakt psychologiczny. Cz.4 Organizacja, stanowiska pracy i role: Projekt organizacji; Rozwój organizacji; Projektowanie stanowisk pracy i budowanie ról. Cz.5 Procesy zarządzania zasobami ludzkimi: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; Polityka dotycząca zasobów ludzkich; Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach; Analiza roli i kompetencji na danym stanowisku. Cz.6 Poszukiwanie pracowników: Planowanie zasobów ludzkich; Rekrutacja i selekcja; Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych; Testy psychologiczne; Wprowadzenie do organizacji; Odejście z organizacji. Cz.7 Zarządzanie przez efekty: Podstawy zarządzania przez efekty; Procesy zarządzania przez efekty; Sprzężenie zwrotne. Cz.8 Rozwój zasobów ludzkich: Podstawy rozwoju zasobów ludzkich; Uczenie się i rozwój; Planowanie rozwoju osobistego; Szkolenie; Rozwój kadry kierowniczej; Zarządzanie karierą- planowanie następstw i planowanie kariery. Cz.9 Zarządzanie wynagrodzeniami: Systemy zarządzania wynagrodzeniami; Wartościowanie stanowisk pracy; Analiza stawek rynkowych; Struktury płac; Płaca uwarunkowana sytuacyjnie; Świadczenia pracownicze, programy emerytalne oraz dodatki; Zarządzanie systemami wynagrodzeń. Cz.10 Stosunki pracy: Zarys stosunków pracy; Stosunki pracy - procesy i wyniki; Negocjowanie i prowadzenie rokowań; Włączanie pracowników w życie organizacji i praktycypacja; Komunikowanie się. Cz.11 Bezpieczeństwo i higiena pracy oraz świadczenia: Bezpieczeństwo i higiena pracy; Świadczenia socjalne. Cz.12 Usługi pracownicze i usługi w zakresie zasobów ludzkich: Praktyki związane z zatrudnieniem; Procedury zarządzania zasobami ludzkimi; Systemy informacji i danych dotyczących zasobów ludzkich. Załącznik A: Techniki szkoleń; Załącznik B: Formularze dokumentów pracowniczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
1. Zarządzanie stresem: podstawy teoretyczne, 2. Nowatorskie techniki zarządzanie stresem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Dział personalny jako partner strategiczny - jak umocnić jego pozycję; Strategiczne znaczenie pomiaru efektów zarządzania zasobami ludzkimi; Analiza kosztów i korzyści w zarządzaniu zasobami ludzkimi; Zasady dobrego pomiaru; Pomiar zgodności systemu zarządzania zasobami ludzkimi ze strategią firmy; Kompetencje specjalistów ds. zasobów ludzkich; Wskazówki dot. wdrażania karty wyników zarządzania zasobami ludzkimi. Dodatek: wyniki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Elementy matematyki, 2.Funkcje i ciągi, 3.Funkcje j ednej zmiennej-różniczkowanie, 4. Funkcje jednej zmien nej-całka, 5.Algebra liniowa-optymalizacja liniowa, 6. Funkcje wielu zmiennych, 7.Elementy wnioskowania staty stycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 51 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Outplacement w praktyce / Janine Berg-Peer. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004. - 222 s. : tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Czym jest outplacement, 2. Dlaczego usługi outplacementowe są potrzebne, 3. Outplacement indywidualny dla specjalistów i kadr kierowniczych, 4. Outplacement grupowy, 5. Wewnętrzny ośrodek outplacementu, 6. Konsultanci zewnętrzni a wewnętrzni, 7. Opinie dyrektorów ds. personalnych na temat outplacementu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Giełdowa)
1. Informacje podstawowe; 2. Zawód- inwestor jednoseryjny; 3. Iluzja możliwości weryfikacji systemów inwestycyjnych; 4. Średnie kroczące w inwestowaniu jednoseryjnym; 5. Zastosowanie oscylatorów stochastycznych w inwestowaniu jednoseryjnym; 6. Luki, luki i jeszcze raz luki; 7. Wsparcie i opór: kanał średniej kroczącej; 8. Wykorzystanie wskaźnika siły relatywnej Widera w inwestowaniu jednoseryjnym; 9. Wykorzystanie wskaźnika momentum w inwestowaniu jednoseryjnym; 10. Wykorzystanie wskaźnika tempa zmian w inwestowaniu jednoseryjnym; 12. Tradycyjne metody analizy technicznej a inwestowanie jednoseryjne; 13. Unikatowy oscylator do inwestowania jednoseryjnego; 14. Skalpowanie rynków; 15. Właściwy rodzaj zleceń; 16. Wpływ sezonowości na rynki; 17. Inwestowanie z wykorzystaniem spreadu; 18. System następujących po sobie zamknięć; 19. Wpływ nastrojów panujących na rynku na inwestowanie; 20. Najważniejszy czas dnia; 21. Podsumowanie; 22. Kwestie psychologiczne związane z inwestowaniem jednoseryjnym; 23. Wpływ rynków całodobowych na inwestycje jednoseryjne; 24. Klucze do sukcesu w inwestowaniu jednoseryjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zrozumieć kulturę, 2. Kultura przedsiębiorstwa, 3. Przywództwo w organizacji a kultura narodowa, 4. Kultura arabska, 6.Kultura chińska, 7. Kultura japońska, 8. Kultura skandynawska, 9. Analiza porównawcza i interpretacja, 10. Lider biznesu zorientowany na kulturę
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Sam Black ; przeł. Iwona Chlewińska. - Wyd. 3. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2001. - 210 s. : tab., rys. ; 24 cm.
Co to jest public relations?; Strategiczne public relations, sprawy przedsiębiorstwa i sprawy publiczne; Public relationsa propaganda, reklama i marketing; Komunikowanie się z opinią publiczną i wyspecjalizowanymi grupami odbiorców; Media relations; Metody działań public relations; Tożsamość przedsiębiorstwa (corporate identity) i komunikacja za pomocą środków wizualnych; Kontakty ze społecznościami lokalnymi i społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa; Badania, pomiary i ocena; Wewnętrzne public relations; Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych; Zarządzanie i organizacja public relations; Etyka działalności gospodarczej; Międzynarodowe public relations i praca w sieci (networking); Zarys dziejów public relations; Edukacja w zakresie public relations i perspektywy rozwoju kariery zawodowej w tej dziedzinie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Istota i funkcje wynagrodzeń; Potrzeba budowy nowych systemów wynagrodzeń; Projektowanie systemu wynagrodzeń w organizacji gospodarczej; Struktura wynagrodzeń całkowitych; Wartościowanie pracy podstawą polityki płac; Systemowa ocena efektów pracy; Rynkowe przeglądy wynagrodzeń; jak budować tabele płac; Jak podwyższać płace; Formy wynagrodzeń - bodźce krótkoterminowe; Wynagrodzenia długoterminowe; Wynagradzanie pracowników ds. sprzedaży; Wynagradzanie wyższej kadry kierowniczej - systemy, struktura i zróżnicowanie; Zarządzanie wynagrodzeniami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie wynagrodzeń / Stanisława Borkowska. - Wyd. 2. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004. - 580 s. : tab. ; 25 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Istota i funkcje wynagrodzeń; Potrzeba budowy nowych systemów wynagrodzeń; Projektowanie systemu wynagrodzeń w organizacji gospodarczej; Struktura wynagrodzeń całkowitych; Wartościowanie pracy podstawą polityki płac; Systemowa ocena efektów pracy; Rynkowe przeglądy wynagrodzeń; jak budować tabele płac; Jak podwyższać płace; Formy wynagrodzeń - bodźce krótkoterminowe; Wynagrodzenia długoterminowe; Wynagradzanie pracowników ds. sprzedaży; Wynagradzanie wyższej kadry kierowniczej - systemy, struktura i zróżnicowanie; Zarządzanie wynagrodzeniami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
R.1 Istota i funkcje wynagrodzeń; R.2 Analiza i ocena systemów wynagrodzeń; R.3 Projektowanie strategii wynagrodzeń; R.4 Wartościowanie pracy; R.5 Ocena efektów pracy; R.6 Projektowanie tabel płac i podwyższania płac; R.7 Formy wynagrodzeń - bodźce krótkoterminowe; R.8 Beneficja; R.9 Budowa pakietu wynagrodzeń; R.10 Negocjacje i konsultacje płacowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Sektor kultury w Polsce, 2.Udział programów wspólnotowych Unii Europejskiej i funduszy strukturalnych w finansowaniu sektora kultury, 3.Strategiczne elementy rozwoju sektora kultury
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
R.1 Identyfikacja potrzeb szkoleniowych - wprowadzenie R.2 Uzyskiwanie informacji; R.3 Role, relacje i umiejętności; R.4 Porównywanie danych; R.5 Analiza potrzeb szkoleniowych; R.6 Potrzeby organizacji na poziomie wdrażania i doskonalenia; R.7 Potrzeby organizacji na poziomie wprowadzania innowacji; R.8 Potrzeby grupo we; R.9 Potrzeby indywidualne; Dodatek: Identyfikacja potrzeb szkoleniowych a program Investors In People.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Benchmarking - wprowadzenie, 2. Rodzaje i etapy benchmarkingu, 3. Mapa organizacji, 4. Kultura, wartości i ludzie, 5. Organizacja procesowa, 6. Zwiększanie wartości dodanej organizacji, 7. Mierniki w benchmarkingu, 8. Wybór partnerów benchmarkingu, 9. Strategiczna rola działu zasobów ludzkich, 10. Program pilotażowy benchamarkingu 11. Tworzenie strategii zarządzania zasobami ludzkimi, 12. Korzystanie z usług konsultantów, 14. Reengineering procesów, 15. Benchamrking w przyszłości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta, CRM)
1. Co wiadomo o zarządzaniu relacjami z kluczowymi klientami; 2. Firma zorientowana na klienta; 3. Co wiado mo o klientach; 4. Budowa skutecznego systemu zarządza nia relacjami z kluczowymi klientami; 5. Planowanie działalności firmy; 6. Kluczowi klienci jako źródło zysków; 7. Jak stworzyć odpowiedni biznesplan dla każde go z kluczowych klientów; 8. Skuteczność porozumiewania się; 9. Zastosowanie technologii informacyjnej w zarządzaniu relacjami z klientami; 10. Tworzenie motywacji i budowanie skutecznie działających zespołów do spraw klientów; 11. Negocjacje z kluczowymi klientami; 12. "Już nie przynosisz mi kwiatów", czyli utrata klienta. Dodatki: Plan rozwoju relacji z klientem; Analiza wartości konkurencyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej