Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(124)
Forma i typ
Książki
(123)
Publikacje naukowe
(54)
Publikacje fachowe
(31)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Czasopisma
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(85)
dostępne
(80)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(89)
Czytelnia
(85)
Autor
Pocztowski Aleksy (1956- )
(12)
Juchnowicz Marta (1948- )
(9)
Armstrong Michael (1928- )
(8)
Borkowska Stanisława (1939- )
(8)
Król Henryk (1932-2014)
(5)
Listwan Tadeusz (1940- )
(5)
Ludwiczyński Antoni
(4)
Rostkowski Tomasz
(4)
Bugdol Marek (1966- )
(3)
Sienkiewicz Łukasz
(3)
Unterschutz Alicja
(3)
Woźniak Jacek
(3)
Antczak Zbigniew
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(2)
Kinowska Hanna
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Lany Magdalena
(2)
Liksza Joanna
(2)
Loska Magdalena
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Walczak Krzysztof
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Antonów Kamil
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Beech Nic
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bielińska Inga
(1)
Bieryło Marta
(1)
Binda Albert
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Bosak-Sojka Maria
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Buchelt-Nawara Beata (1974- )
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chlebicka Elżbieta
(1)
Cichosz Adam
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Cowling Alan
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czajka Zdzisław
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Daniluk Paulina
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Dessler Gary
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Dykas Kamil
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Eaton David
(1)
Egeman Marian (1940- )
(1)
Evans Christina
(1)
Fiszer Hanna
(1)
Florek Ludwik (1946- )
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Glińska-Neweś Aldona (1971- )
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gredka-Ligarska Iwona
(1)
Grensing Lin
(1)
Grześków Małgorzata
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Góral Zbigniew
(1)
Górska Joanna
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Hajn Zbigniew
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jakubczyńska Zofia
(1)
Jamka Beata
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Jaskulska Jagoda
(1)
Jaworska Katarzyna
(1)
Johnson-Murray Rachael
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kacprzak-Kalinowska Marta
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Kałużny Tomasz
(1)
Kaźmierczyk Jerzy
(1)
Kimla-Walenda Katarzyna
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klimkiewicz Katarzyna
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Koczur Wiesław
(1)
Kopijer Paweł (1970- )
(1)
Kostrzewa Agata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(46)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(49)
Kraj wydania
Polska
(120)
Wielka Brytania
(2)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(120)
angielski
(3)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Pracownicy HR
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Kadry
(67)
Kultura organizacyjna
(21)
Polityka zatrudnienia
(20)
Ocena pracowników
(18)
Przedsiębiorstwo
(18)
Zatrudnienie
(17)
Motywacja pracy
(15)
Płaca
(13)
Przywództwo
(12)
Zarządzanie
(11)
Kapitał ludzki
(9)
Organizacja
(9)
Praca
(9)
Płynność kadr
(9)
Rekrutacja pracowników
(9)
Rynek pracy
(8)
Relacje międzyludzkie
(7)
Zachowanie organizacyjne
(7)
Menedżerowie
(6)
Motywacja
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Zarządzanie talentami
(6)
Zarządzanie wiedzą
(6)
COVID-19
(5)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Polityka płacowa
(5)
Wartościowanie pracy
(5)
Zarządzanie różnorodnością
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Decyzje
(4)
Kompetencje przywódcze
(4)
Praca zespołowa
(4)
Prawo pracy
(4)
Produktywność pracy
(4)
Psychologia pracy
(4)
Satysfakcja zawodowa
(4)
Zdolności
(4)
Innowacje organizacyjne
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Mentoring
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Praca zdalna
(3)
Prawo Unii Europejskiej
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Rozwój zawodowy
(3)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Coaching
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Integracja europejska
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konflikt
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Konkurencyjność
(2)
Mobbing
(2)
Negocjacje
(2)
Organizacja pracy
(2)
Outplacement
(2)
Planowanie
(2)
Pozapłacowe świadczenia pracownicze
(2)
Praca czasowa
(2)
Pracownicy samorządowi
(2)
Pracownicy wiedzy
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Rozwiązywanie konfliktów
(2)
Równouprawnienie płci
(2)
Siła robocza
(2)
Sprawiedliwość
(2)
Stosunek pracy
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Służba zdrowia
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Teoria organizacji
(2)
Urzędnicy
(2)
Zarządzanie partycypacyjne
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie służbą zdrowia
(2)
Zatrudnienie elastyczne
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Administracja samorządowa
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Audyt personalny
(1)
Autorytet
(1)
Azure (platforma chmurowa)
(1)
BHP
(1)
Badania ilościowe
(1)
Banki
(1)
Bezrobocie
(1)
Blockchain
(1)
Branża TSL
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Temat: czas
2001-
(34)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(30)
Kraje Unii Europejskiej
(8)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
ZSRR
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(36)
Praca zbiorowa
(32)
Opracowanie
(26)
Poradnik
(15)
Monografia
(11)
Case study (studium przypadku)
(8)
Materiały pomocnicze
(5)
Raport z badań
(4)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(118)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(51)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Psychologia
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
124 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Human resource management / Gary Dessler. - 16th ed. - Harlow : Pearson Education Limited, 2020. - 720, [1] s. : il. ; 28 cm.
Preface; Acknowledgments; Part I. Introduction 1. Introduction to Human Resource Management 2. Equal Opportunity and the Law 3. Human Resource Management Strategy and Performance Part II. Recruitment, placement, and talent management 4. Job Analysis and the Talent Management Process 5. Personnel Planning and Recruiting 6. Employee Testing and Selection 7. Interviewing Candidates Part III. Training and development 8. Training and Developing Employees 9. Performance Management and Appraisal 10. Managing Careers and Retention Part IV. Compensation 11. Estabilishing Strategic Pay Plans 12. Pay for Performance and Financial Incentives 13. Benefits and Services Part V. Enrichment topics in human resourse management 14. Building Positive Employee Relations 15. Labor Relations and Collective Bargaining 16. Safety, Health, and Risk Management 17. Managing Global Human Resources 18. Managing Human Resources in Small and Entrepreneurial Firms Appendices: Appendix A. HRCI’s PHR and SPHR Certification Body of Knowledge. Appendix B. About the Society for Human Resource Management (SHRM) Body of Competency & Knowledge Model and Certification Exams. Appendix C. Comprehensive Cases. Glossary; Name/Organization Index; Subject Index.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Przedmiot i znaczenie zarządzania kadrami; Struktura funkcji personalnej; Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu kadrami; Planowanie kadr; Planowanie rozwoju pracownika; Dobór kadr do organizacji; Integrowanie pracowników w organizacji; Rozwój pracowników; Motywowanie materialne; Motywowanie niematerialne; Oceny pracownicze; Podmioty zarządzania kadrami; Stosunki pracy; Komunikowanie w organizacji; System informacji personalnej (SIP); Wybrane metody badań problematyki kadr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Sprawiedliwość i jej rodzaje; 2. Związki i zależności sprawiedliwości z innymi wartościami organizacyjnymi; 3. Sprawiedliwość w wybranych procesach zarządzania ludźmi ; 4. Wybrane przyczyny, dowody i konsekwencje nisprawiedliwości; 5. Wybrane zadania kierownictwa w kształtowaniu i utrzymaniu sprawiedliwości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
List of Tables, Figures, and Case Studies; Preface; Acknowledgments; Author Biographies. 1. Define the Business Challange; 2. Understand the Analytics Domain; 3. Estabilish an Effective Team; 4. Form Your Hypothesis; 5. Run Basic Analyses; 6. Explore Complex Analyses; 7. Use Data to Inform Your Decisions; 8. Communicate Your Findings; 9. Evaluate Your Intervention; Appendix A. How Analytics Fit into the SHRM Competency Model; Appendix B. Assess Yourself; Appendix C. Evaluate Your Data; Appendix D. Choose Your HR Metrics; Appendix E. Identify Your Stakeholders; Appendix F. Develop Your Hypotheses; Appendix G. Choose Your Statistical Test; Appendix H. Write Your Analysis Plan; Appendix I. Summarize Your Findings; Appendix J. Tell Your Story; Appendix K. Plan Your Evaluation; Appendix L. Communicate Your Plan; Appendix M. Set U pan Analytics Function. Bibliography; Additional References Materials; Index.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ramy pojęciowe strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi: Pojęcie zarządzania zasobami ludzkimi; Koncepcja strategii; Koncepcja strategii zarządzania zasobami ludzkimi. 2. Praktyka strategii zarządzania zasobami ludzkimi: Strategie HR; Strategiczna rola HR; Oddziaływanie strategii zarządzania zasobami ludzkimi; Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi w działaniu. 3. Strategie HR: Strategia zarządzania kapitałem ludzkim; Strategia wysokiej efektywności; Strategia społecznej odpowiedzialności biznesu; Strategia rozwoju organizacji; Strategia zaangażowania pracowników; Strategia zarządzania wiedzą; Strategia pozyskiwania pracowników; Strategia zarządzania talentami; Strategia uczenia się w rozwoju; Strategia wynagradzania; Strategia relacji pracowniczych. 4. Zestaw narzędzi strategii HR: Pakiet narzędziowy strategii zarządzania zasobami ludzkimi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz.1 Zarządzanie zasobami ludzkimi - wprowadzenie: Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi; Kontekst zarządzania zasobami ludzkimi; Rola specjalisty w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi; Zarządzania funkcją personalną; Wkład funkcji personalnej; Ocena funkcji personalnej; Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi Cz.2 Zachowania organizacyjne: Cechy ludzi; Motywacja; Zaangażowanie; Organizacje; Kultura organizacyjna. Cz.3 Praca i zatrudnienie: Istota pracy; Stosunek pracy; Kontrakt psychologiczny. Cz.4 Organizacja, stanowiska pracy i role: Projekt organizacji; Rozwój organizacji; Projektowanie stanowisk pracy i budowanie ról. Cz.5 Procesy zarządzania zasobami ludzkimi: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; Polityka dotycząca zasobów ludzkich; Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach; Analiza roli i kompetencji na danym stanowisku. Cz.6 Poszukiwanie pracowników: Planowanie zasobów ludzkich; Rekrutacja i selekcja; Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych; Testy psychologiczne; Wprowadzenie do organizacji; Odejście z organizacji. Cz.7 Zarządzanie przez efekty: Podstawy zarządzania przez efekty; Procesy zarządzania przez efekty; Sprzężenie zwrotne. Cz.8 Rozwój zasobów ludzkich: Podstawy rozwoju zasobów ludzkich; Uczenie się i rozwój; Planowanie rozwoju osobistego; Szkolenie; Rozwój kadry kierowniczej; Zarządzanie karierą- planowanie następstw i planowanie kariery. Cz.9 Zarządzanie wynagrodzeniami: Systemy zarządzania wynagrodzeniami; Wartościowanie stanowisk pracy; Analiza stawek rynkowych; Struktury płac; Płaca uwarunkowana sytuacyjnie; Świadczenia pracownicze, programy emerytalne oraz dodatki; Zarządzanie systemami wynagrodzeń. Cz.10 Stosunki pracy: Zarys stosunków pracy; Stosunki pracy - procesy i wyniki; Negocjowanie i prowadzenie rokowań; Włączanie pracowników w życie organizacji i praktycypacja; Komunikowanie się. Cz.11 Bezpieczeństwo i higiena pracy oraz świadczenia: Bezpieczeństwo i higiena pracy; Świadczenia socjalne. Cz.12 Usługi pracownicze i usługi w zakresie zasobów ludzkich: Praktyki związane z zatrudnieniem; Procedury zarządzania zasobami ludzkimi; Systemy informacji i danych dotyczących zasobów ludzkich. Załącznik A: Techniki szkoleń; Załącznik B: Formularze dokumentów pracowniczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Rosnące znaczenie talentów w gospodarce; 2. Istota talentu i zarządzania talentami; 3. Strategiczne aspekty zarządzania talentami; 4. Pozyskiwanie utalentowanych pracowników; 5. Retencja pracowników utalentowanych; 6. Charakterystyka procesów rozwojowych pracowników utalentowanych; 7. Pomiar i ocena w zarządzaniu talentami; 8. Cele i zakres programów zarządzania talentami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz.I Relacje kultury organizacyjnej i zarządzania kapitałem ludzkim: Relacja kultura organizacyjna a funkcja personalna. Rozważania systemowe; Kultura adhokracji a instrumentarium zarządzania zasobami ludzkimi; relację między kulturą organizacyjna a kapitałem intelektualnym - spojrzenie z perspektywy interesariuszy; Wpływ czynników kulturowych na pomiar kapitału ludzkiego; Cz.II Kulturowe wyzwania wobec zarządzania kapitałe ludzkim: Zarządzania różnorodnością kulturową; Postawy wobec różnorodności - uwarunkowania, próba typologii, implikacje; Implementacja zmian w przedsiębiorstwie a zmiany kultury organizacyjnej; Niezamierzone konsekwencje prokonsumenckiej kultury usług - wyzwanie dla ZZL; Kultura organizacyjna jako determinanta działań społecznie odpowiedzialnych; Zrozumieć pokolenie Y - wyzwanie dla zarządzania zasobami ludzkimi; Autodefinicje tożsamościowe pracowników wiedzy jako wyzwanie dla zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach; Postawy młodzieży a pożądane cechy jej przyszłej pracy - na podstawie badań sondażowych studentów zarządzania. Cz.III Emocjonalne aspekty zarządzania kapitałem ludzkim: Duchowy wymiar zarządzania zasobami ludzkimi; Kultura zaufania wyzwaniem współczesnego zarządzania kapitałem ludzkim; Satysfakcja z pracy w zarządzaniu zasobami ludzkimi; Dualizm polskiej kultury narodowej w praktyce organizacyjnej korporacji międzynarodowych w Polsce; Cz.IV Wpływ kultury organizacyjnej na instrumentarium ZKL: Rola strategii zatrudnienia w kształtowaniu kultury współczesnej organizacji - wybrane aspekty; Możliwości wykorzystania narzędzi ZZL do kształtowania optymalnej kultury organizacyjnej w zmieniającym się otoczeniu przedsiębiorstw w Polsce; Zależności pomiędzy nieformalnymi politykami rekrutacji i selekcji a efektywnością organizacji. Moderująca rola wdrukowanych zasad socjalistycznych; Kultura organizacyjna podstawą formowania partycypacji pracowniczej w organizacjach; Uwarunkowania socjokulturowe pracy zespołowej; Kulturowe determinanty innowacyjności przedsiębiorstwa; Kulturowe uwarunkowania sposobów komunikowania się w organizacjach - priorytety i zaniedbania; Cz.V Systemy motywacyjne w realiach kulturowych: Wpływ kultury organizacyjnej na zmiany systemu motywowania. Doświadczenia badawcze; Kulturowe uwarunkowania systemów motywacyjnych w przedsiębiorstwach z udziałem kapitału zagranicznego; Różnice kulturowe w zakresie motywowania - na podstawie analizy motywatorów w dwóch firmach: duńskiej i polskiej; Systemy wynagradzania a cechy kultury organizacyjnej; Wewnętrzna sprawiedliwość czy zewnętrzna konkurencyjność jako dylemat polityki płac (z uwzględnieniem uwarunkowań kulturowych); Cz.VI Kulturowe determinanty organizacji rozwoju zawodowego: Wpływ kultury organizacyjnej na budowę programów rozwoju kompetencji w organizacji; Kulturowe uwarunkowania rozwoju zawodowego pracowników przedsiębiorstw; Szkolenia jako narzędzia kształtowania kultury organizacyjnej; Adaptacja rozwoju kariery do kultury organizacyjnej; Strategie rozwoju kariery zawodowej polskich emigrantów w Londynie - raport z badań Polish Psychologists" Club; Kultura kraju pochodzenia kapitału jako determinanta systemu okresowych ocen pracowników w bankach z udziałem kapitał zagranicznego; Zmiana kultury organizacyjnej poprzez coaching utalentowanego pracowników; Tworzenie kultury organizacyjnej wspierającej zarządzanie talentami w organizacji; CZ.VII Menedżerowie wobec wyzwań kulturowych: Kultura organizacyjna a kreatywność pracowników; Kompetencje przedsiębiorcy a internacjonalizacja działalności jego przedsiębiorstwa - case research; Rola menedżerów-ekspatriantów w transferze praktyk ZZL w przedsiębiorstwach międzynarodowych; Rola kultury organizacyjnej w kształtowaniu wizerunku pracodawcy; Współczesny menedżer HR w zarządzaniu przedsiębiorstwem wielokulturowym; Cz.VIII Specyfika kultur organizacyjnych: Uwarunkowania kulturowe zarządzania kapitałem ludzkim w Korpusie Służby Cywilnej (KSC); Próba diagnozy kultury organizacyjnej przedsiębiorstw w województwie śląskim w świetle wyników badań; Kwestionariusz ankiety "Kulturowe uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; I. Zarządzanie zasobami ludzkimi w dobie przemian: Sztuczna inteligencja kreatorem nowego wymiaru zarządzania kapitałem ludzkim; Znaczenie zaufania w zarządzaniu zasobami ludzkimi - wybrane aspekty; Ewolucja podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi w Modelu EFQM; Przywództwo etyczne jako kryterium doboru osób przez zarządzających w organizacjach społecznie odpowiedzialnych. Badania pilotażowe; Wpływ kluczowych wartości przedsiębiorstwa na produktywność i efektywność kapitału ludzkiego; II. Rozwijanie kapitału ludzkiego - wymiana wiedzy i nauczanie na odległość: Kierunki zmian w inwestycjach w kapitał ludzki - studia wprowadzające; Zmiany na rynku szkoleń w Polsce - wybrane zagadnienia; Kompetencje menedżerów a transfer wiedzy w obszarze ZZL - wyniki badań z przedsiębiorstw międzynarodowych; Percepcja możliwość i uczenia się przez całe życie a zaangażowanie w pracę pracowników dziekanatów; Podnoszenie efektywności organizacji przy wykorzystaniu kapitału intelektualnego na przykładzie firmy telekomunikacyjnej; III. Pandemia COVID-19 - wyzwania dla ZZL: Społeczno-kulturowe konsekwencje pandemii w obszarze aktywności zawodowej w Polsce a strategie personalne; Praca zdalna w trakcie pandemii COVID-19 oraz wyzwania przyszłości; Polskie start-upy w dobie pandemii COVID-19 w aspekcie zarządzania zasobami ludzkimi; Praca zdalna w warunkach pandemii COVID-19. Wyniki badania satysfakcji pracowników na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa; Praca zdalna a wypalenie zawodowe; IV. Zarządzanie różnorodnością zasobów ludzkich: Antecedencje zarządzania pokoleniowego w sektorze ochrony zdrowia; Wewnątrzpokoleniowy transfer wiedzy między baby boomersami pracującymi zdalnie na przykładzie szkół zawodowych; Wykluczenie cyfrowe osób starszych jako determinanta wdrażania koncepcji e-ZZL; Sytuacja kobiet na polskim rynku pracy w świetle koncepcji zarządzania różnorodnością zasobów ludzkich; Propozycja wartości pracodawcy (EVP) z perspektywy przedstawicieli pokoleń współistniejących na polskim rynku pracy - refleksje z badań; Postrzeganie i ocena starszych pracowników w polskich organizacjach - wyniki badań; V. Kształcenie i dokształcanie w nowych uwarunkowaniach: Negatywne skutki zdalnego kształcenia studentów w dobie COVID-19; Postcovidowa wizja pracy nauczyciela akademickiego w przyszłości; Założenia koncepcji Young Human Resources; Przywództwo edukacyjne - nowe wyzwanie dla dyrektorów polskich szkół; VI. Zarządzanie zasobami ludzkimi - wymiar praktyczny: Partycypacja pracownicza w polskich młodzieżowych klubach sportowych a efektywność pracy trenera i instruktora sportu; Zarządzanie relacjami z interesariuszami w społecznie odpowiedzialnych przedsiębiorstwach rodzinnych; Sukcesja jako proces włączania kolejnej generacji rodziny do przedsiębiorstwa; Wizerunek organizacji w sieci jako element employer brandingu; Proces doboru kadr w polskich organizacjach w ocenie pracowników; Budowanie marki osobistej a zatrudnialność - wyniki systematycznego przeglądu literatury; Pozyskiwanie i adaptacja pracowników w przedsiębiorstwach na podstawie zrealizowanych badań; Zrównoważona praca z nowoczesnymi technologiami - cyfrowy dobrostan pracowników; Błąd w organizacji - sposoby postrzegania i radzenia sobie z nim; Promocja zdrowego stylu życia pracowników jako ważnego elementu zrównoważonego rozwoju; Zastosowanie metody analizy ruchu człowieka do badania dobrostanu fizycznego pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Od autorek; Zamiast wstępu. Autorefleksja – ja i mój zespół; 1. W zdrowej organizacji zdrowy duch. Dlaczego warto budować silne zespoły: Studium przypadku; Kiedy zespół jest w formie?; Psychologia zespołów w pigułce; Przepis na zdrowe normy zespołowe; Jakie owoce zbierzesz, gdy wdrożysz zdrowe normy?; Ćwiczenia rozwojowe. Kontrakt. 2. Ofiara, primadonna i Zosia Samosia. Jak trudne jednostki wpływają na zespół? Studium przypadku; Co zrobić, gdy trudni pracownicy sabotują cele zespołowe?; Ćwiczeni rozwojowe. Kudo Box, czyli pudełko doceniania; 3. Wiele twarzy oporu. Jak przeprowadzić zespół od dysfunkcji do efektywności? Studium przypadku; Skąd ten opór?; Opór wobec szefa; Opór wobec zmian organizacyjnych; Opór wobec celów; Opór wynikający z dynamiki zespołowej; Ćwiczenia rozwojowe. Zatankuj, zamiast zaciągać hamulec ręczny. 4. Gry, sekrety i kłamstwa. Jak kultura organizacyjna wpływa na twój zespół? Studium przypadku; Prawo duplikacji, czyli ryba psuje się od głowy; Kliki i ich interesy; Parawaning, czyli kultura silosowa; Piłkarzyki i fotele do masażu, czyli menadżer siedzi po godzinach; Organizacja szklanych sufitów; Gierki organizacyjne; Co jest w twojej strefie wpływu?; Kiedy korzystać z pomocy zewnętrznej?; Ćwiczenia rozwojowe. Małe triki na wielkie wyzwania. 5. A co, jeśli to lider jest trudny? Studium przypadku; Jak sobie zrobić trudny zespół?; Patrząc w głąb siebie; Ćwiczenia rozwojowe. PoMOCY! Zakończenie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie przez jakość i jego związki z innymi koncepcjami zarządzania; 2. Koncepcja klienta wewnętrznego w TQM; 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie jakością; 4. Znaczenie i rola wartości w zarządzaniu jakością; 5. Specyficzne problemy społeczne w zarządzaniu przez jakość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nota edytorska; Wstęp; Rozdział I. Emocje 1.1. Zewnętrzny i wewnętrzny wyraz emocji 1.2. Emocje w procesach myślenia, spostrzegania, pamięci, autosugestii 1.3. Impulsy z otoczenia, zmysł doskonalenia 1.4. Emocje towarzyszące osiąganiu celu 1.5. Czas i przestrzeń. Znaczenie emocji, doznań i przeżyć 1.6. Nieodłączne – egzystencjalnie pozytywne i negatywne emocje 1.7. Seks i emocje Rozdział II. Inteligencja emocjonalna 2.1. Znaczenie cech osobowości – osobowość emocjonalnie dojrzała. Postawy i zachowania 2.2. Intelekt w racjonalnym zarządzaniu emocjami 2.3. Źródła twórczej aktywności i kreatywności. Podłoże emocjonalne 2.4. Empatia – wrażliwość na sygnały otoczenia – wzajemność, życzliwość, tolerancja 2.5. Naturalne i standardowe przejawy inteligencji emocjonalnej 2.6. Człowiek – organizacja, zmysł koncentracji uwagi, świadomość, doskonalenie i postęp Rozdział III. Zarządzanie emocjami 3.1. Wrażliwość intelektualna – aspekt czasu i przestrzeni 3.2. Predyspozycje i niedomagania zarządcze 3.3. Orientacja na ponadprzeciętność 3.4. Napięcia, spory, konflikty i towarzyszące temu emocje 3.5. Samokontrola postaw i zachowań. Samoświadomość 3.6. Emocje – nieodłączne funkcje życiowe ustroju Rozdział IV. Styl życia. Samodoskonalenie, samorealizacja 4.1. Wiedza, umiejętności, doświadczenie, nawyki 4.2. Twórcza aktywność w organizacji. Przejawy i efekty 4.3. Zdrowie i bezpieczeństwo – wartości najwyższe 4.4. Efekty zarządzania emocjami na tle zmienności sytuacyjnej Rozdział V. Autorefleksje – rozważania towarzyszące 5.1. Emocje – nieodłączne w osiąganiu postępu i rozwoju 5.2. Próba autorefleksji. Strach czy odwaga 5.3. Warunki ekstremalne, nadmierne emocje, napięcia, temperament; Zakończenie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu , 2017. - 134 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: R. 1. Istota motywacji pracowniczej: Pojęcie motywacji; Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego; Proces motywacyjny; System motywacyjny; Teorie motywacji w zarządzaniu organizacją. R. 2. Istotne uwarunkowania procesu motywacyjnego: Przywództwo w procesie motywowania; Klimat organizacyjny; Struktura zadań wykonywanych przez pracowników. R. 3. Praktyczne aspekty zarządzania procesem motywowania: Analiza potencjału pracowniczego; Analiza systemu wartości preferowanych przez pracowników w organizacji; Analiza poziomu zadowolenia pracowników; Analiza klimatu organizacyjnego; Analiza nastawień kadry kierowniczej; Analiza wybranych procesów zarządzania zasobami ludzkimi. R. 4. Ocena efektywności procesu motywacyjnego w organizacji: Motywacja pracownicza jako element strategii rozwoju organizacji; Ocena efektywności procesu motywowania pracowników; Mierniki efektywności procesu motywacyjnego; Wartość procesu motywacyjnego; Motywacja pracowników jako element systemu doskonalenia jakości. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
Organizacja procesów personalnych w firmie, Adaptacja społeczno-zawodowa pracowników jako instrument strategii personalnej firmy, Planowanie sukcesji pracowników na wewnętrznym rynku pracy, Budowanie zespołu jako instrument zwiększający efektywność zarządzania, Motywatory pozapłacowe, Partycypacja jako narzędzie polityki personalnej, Restrukturyzacja zatrudnienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 658.3
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Rola, zadania i organizacja działu personalnego, 2. Obsługa pracowników i administracja kadrowa, 3. Regulaminy jako podstawa zarządzania pracą w przedsiębiorstwie, 4. Podstawowe procedury kadrowe, 5. Dział personalny a organizacja pracy, 6. Współpraca działu personalnego z zarządem przedsiębiorstwa, 7. Współpraca działu personalnego z kierownikami liniowymi, 8. Racjonalizacja działu personalnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Part 1. Strategic human resource management (SHRM) 1. Human resource management 2. Strategic management 3. The concept of strategic human resource management 4. The evolution of SHRM 5. The reality of SHRM Part 2. People strategy in general 6. The concept of people management 7. The nature and practice of people strategy 8. Developing people strategy 9. Implementing people strategy 10. The strategic role of people proffessionals Part 3. Specific people strategies 11. Organization development strategy 12. Human capital management strategy 13. Knowledge management strategy 14. Corporate social responsibility strategy 15. Organizational performance strategy 16. Individual performance strategy 17. Digital strategy for people management 18. Employee engagement strategy 19. Resourcing strategy 20. Talent management strategy 21. Diversity and inclusion strategy 22. Learning and development strategy 23. Reward strategy 24. Employment relationships strategy 25. Employee wellbeing strategy 26. International people management strategy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Projekt Phare-Fiesta II)
Wprowadzenie; Polityka personalna jako element zmian strategicznych; Formułowanie strategii personalnej firmy; Organizacja zarządzania personelem; Rola komór ki ds. personalnych w procesie rozwoju firmy; "Outpla cement" w Zakładach Przemysłu Tytoniowego w Krakowie SA; Analiza kosztów pracy w przedsiębiorstwie "ASTRA" SA; System motywacyjny na przykładzie Huty Szkła; System wynagrodzeń na przykładzie Firmy Handlowej "Krak Chemia" SA; Wynagradzanie pracowników w Rejonowym Urzędzie Pracy; Planowanie karier w ZPC "Wawel" SA. Podejście współdziałające; "Awans czy ucieczka", czyli cykl rozwoju pracownika w wydawnictwie; Techniki szkolenia i treningu w koncernie prasowym na przykładzie "Orkla Media Polska"; Szkolenie personelu w procesie wdrażania systemu zapewnienia jakości; Negocjacje w sprawie zakupu maszyny dziewiarskiej przez Firmę "Oczko" Sc. od partnera niemieckiego; Negocjacje Kolpoltera z Wydawcą "RUCH" SA kontra "ALEKS" Sp. z o.o.; Uszyj spodnie - negocjacje "Vistula" SA z kontrahentem niemieckim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz.1 Idea zarządzania zasobami ludzkimi: Podstawowe terminy i pojęcia związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi; Filozofia zarządzania zasobami ludzkimi; Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie personelem Cz.2 Zarządzanie zasobami ludzkimi a firma jako całość: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie organizacją; Zarządzanie zasobami ludzkimi a kreowanie kultury firmy. Cz.3 Procesy związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi Przeprowadzanie zmian; Zaangażowanie; Elastyczność; Praca zespołowa; Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie jakością totalną. Cz.4 Zarządzanie zasobami ludzkimi w praktyce; Wzbogacanie zasobów ludzkich - rekrutacja; Rozwijanie i doskonalenie zasobów ludzkich; Nadzór nad efektywnością pracy; Zarządzanie zasobami ludzkimi a kształtowanie wynagrodzeń; Zarządzanie zasobami ludzkimi a stosunki pracownicze; Wprowadzanie w życie zasad zarządzania zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Koncepcja przywództwa w działaniu 1.1. Charakterystyka działań przywódczych 1.2. Przywództwo i sprawczość 1.3. Przywódcza próżnia 1.4. Warunki do zaistnienia przywództwa 1.5. Możliwości i predyspozycje do bycia przywódcą 1.6. Istota i natura działań przywódczych 1.7. Ego i władza lidera 1.8. Problemy z uznawaniem przywództwa 1.9. Model Acts of Leadership na tle innych koncepcji Rozdział 2. Przywództwo w niepewnym świecie 2.1. Zwinne zarządzanie kluczem do sukcesu 2.2. Lider jako facylitator 2.3. Kształcenie liderów innowacyjnych zespołów 2.4. Zagrożenia dla innowacyjnych zespołów Rozdział 3. Przywództwo dla trwałego rozwoju 3.1. Jakiego przywództwa potrzebuje współczesny świat? 3.2. Dokąd zmierza współczesne przywództwo? 3.3. Przywództwo etyczne jako priorytet Rozdział 4. Przywództwo i jego przyszłość w świetle badań 4.1. Co mówią nam raporty o przywództwie? 4.2. Umiejętności przywódcze 4.3. Strategie przywódcze 4.4. Przywództwo i nowe technologie 4.5. Rozwój liderów nowej generacji 4.6. Rola przywództwa kobiet 4.7. Przywództwo a kultura coachingu 4.8. Mentoring dla liderów 4.9. Przywództwo i współpraca zespołowa 4.10. Przywództwo w świecie dynamicznych zmian 4.11. Zaangażowanie a efektywność liderów 4.12. Trendy i korzyści dotyczące przywództwa przyszłości 4.13. Czy przywództwo nadąża za zachodzącymi zmianami? 4.14. Liderzy i ich zwinne zespoły w niepewnych czasach Rozdział 5. Przywództwo i jego przyszłość w badaniach własnych 5.1. Metoda i założenia badawcze 5.2. Przywództwo i jego postrzeganie przez liderów 5.3. Osoba i rola lidera 5.3.1. Podsumowanie 5.4. Działania przywódcze 5.5. Efektywność lidera 5.6. Relacje lidera z zespołem i przełożonymi 5.7. Rozwój osobisty i profesjonalny lidera oraz jego zespołu 5.8. Wyzwania dla przywództwa organizacyjnego Rozdział 6. Przywództwo w działaniu wobec dysfunkcjonalnych zachowań liderów 6.1. Ciemna strona przywództwa 6.2. Model Dark Triad – klucz do dysfunkcjonalnych osobowości 6.3. Model Dark Triad a przywództwo 6.4. Dlaczego liderzy przegrywają? 6.5. Liderzy jako ofiary ciemnej strony przywództwa 6.6. Jak przezwyciężyć ciemną stronę przywództwa? Rozdział 7. Przywództwo w działaniu i kierunki jego rozwoju 7.1. Demokratyczny wymiar działań przywódczych 7.2. Maski przywództwa jako zagrożenie dla demokracji 7.3. Przywództwo w działaniu a edukacja liderów nowej generacji 7.4. Przywództwo w działaniu i jego dalszy rozwój; Bibliografia; Zakończenie. Filozoficzny i pragmatyczny aspekt działań przywódczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Istota i kontekst międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, Strategiczne aspekty międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, Kulturowy wymiar międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, Proces zatrudniania w przedsiębiorstwach międzynarodowych, Międzynarodowe aspekty komunikowania się w organizacji, Wynagradzanie w przedsiębiorstwach międzynarodowych, Rozwój personelu i kariera międzynarodowa, Międzynarodowe zbiorowe stosunki pracy, Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstw ach międzynarodowych działających w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej