Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(7)
Autor
Banaszak Sławomir
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Kostera Monika
(1)
Sajkiewicz Alicja
(1)
Stalewski Tadeusz
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Śliwa Martyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Zarządzanie
(3)
Kapitał ludzki
(2)
Organizacja
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Controlling
(1)
Czas pracy
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Ekonomia
(1)
Jakość
(1)
Jakość życia
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie podyplomowe
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Niealimentacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Polityka pracy
(1)
Polityka społeczna
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Reklama
(1)
Rynek pracy
(1)
Siła robocza
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Turystyka
(1)
Turystyka a gospodarka
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Menedżerowie w społecznym podziale pracy. Pojęcie menedżera w myśli potocznej, literaturze socjologicznej i ekonomicznej; Pojęcie podziału pracy; Skutki podziału pracy. 2. Menedżerowie w świetle teorii i praktyki organizacji i zarządzania. Miejsce kierownictwa w refleksji teoretycznej na gruncie nauki organizacji i zarządzania; Odpowiedzialność jako fundamentalna kategoria w teorii i praktyce organizacji i zarządzania; Nowe formy organizacji pracy; Władza w organizacji; Style kierowania; Wartościowanie pracy a położenie menedżerów. 3. Klasy menedżerskie. Znaczenie kategorii "klasa społeczna" w analizie pozycji społeczno-ekonomicznej menedżerów; Pojęcie klasy społecznej; Ekonomiczno-socjologiczne a prawne ujęcie własności; Teleskop i mikroskop w badaniu zróżnicowania społecznego; Rola klas w życiu społecznym; Makroklasa menedżerów a klasy i stany kierownicze; Makroklasa jako kategoria nie tylko heurystyczna; Organizacje menedżerskie; Menedżerowie a elita władzy i technostruktura łady produkcji a mikroklasy; Wykształcenie jako czynnik kariery menedżerskiej i niezbywalny obiekt własności ergodynamis; Wykształcenie i kwalifikacje a praktyka zarządzania przedsiębiorstwami; Etyka menedżerów; Prywatyzacja przedsiębiorstw państwowych; Menedżerowie jako beneficjenci przemian; Płace menedżerów jako wskaźnik ergodynamis; Mikroklasa korporacyjnych dyrektorów naczelnych a właściciele kapitału; Szacunek społeczny w położeniu klasowym menedżerów. 4. Styl życia menedżerów. Miejsce w podziale pracy, własność ergodynamis a styl życia menedżerów; Postawy wobec pracy i pracowników; Uczciwość; Bezpieczeństwo zatrudnienia i ocena szansy utraty pracy; Codzienne i niecodzienne zachowania menedżerów; Menedżerowie i polityka. Preferencje i zachowania wyborcze; Menedżerowie i specjaliści. Zafascynowani reengineringiem i downsizingiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I : 1.Kirunki działań projakościowych na uczelni wyższej, 2.Edukacja menedżerska w wybrnaych krajach rozwiniętych, 3.Kształcenie zorientowane na studenta - sceptycznie o metaforze "student klinetem", 4.Ocena jakości kształcenia na studiach podyplomowych na przykładzie Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu, 5.Studia dwustopniowe na kierunku zarządzanie i marketing - zarys proponowanej koncepcji. R.II : 6.Programy nauczania na kierunku zarządzanie i marketing, 7.Oceny przydatkońsi i atrakcyjności przedmiotów nauczania, 8.Samoocena badanych pod względem przygotowania do zawodu przez studia, 9.Kontakty z otoczeniem gospodarczym w trakcie studiów (według opinii badanych), 10.Motywacje i satysfakcje z ukończenia studiów, 11.Uzyskane efekty studiów na kierunku zarządzanie i marketing według opinii dyplomatów, 12.Nauczyciele akademiccy w opinii studentów, 13.Ocena wiedzy studentów - informowanie, motywowanie czy wypłata?, 14.Nieuczciwe praktyki związane z pisaniem i obroną pracy magisterskiej, 15.Jakość administracyjnej obsługi studentów na badanym wydziale uczelni według ich opinii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium wiedzy o turystyce / red. Grzegorz Gołembski. - Warszawa, Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 433,[3] s. : 36 ryc., 23 tabele ; 21 cm.
Wstęp; Alfabetyczny wykaz haseł; Cz. I Turystyka jako zjawisko społeczno-gospodarcze: Turystka, turysta, ruch turystyczny; Czynniki wpływające na popyt turystyczny; Psychologia rynku turystycznego; Cechy popytu turystycznego i podaży turystycznej; Produkt turystyczny; Przestrzeń turystyczna i osadnictwo turystyczne; Organizacja sfery obsługi ruchu turystycznego. Cz. II Związki turystyki z sektorem publicznym: Wprowadzenie; Rozmiary turystyki w Polsce i na świecie; Metody pomiaru ruchu turystycznego i obrotów turystycznych; Metody obliczenia wpływu turystyki na dochód narodowy i bilans płatniczy; Pozytywne i negatywne przykłady rozwoju turystyki; Stymulowanie procesów gospodarczych w turystyce; Turystyka a zadania organów państwowych, budżet państwa i fundusze parabudżetowe; Turystyka a zadania i budżety samorządu terytorialnego (gminnego, powiatowego i wojewódzkiego). Cz. III Przedsiębiorstwo na rynku turystycznym: Wprowadzenie; Formy organizacyjne prowadzenia działaności gospodarczej w turystyce; Analiza finansowa i zarządzanie finansami przedsiębiorstw turystycznych. Cz. IV Zintegrowane zarządzanie jakością w turystyce: Wprowadzenie; Wyodrębnianie regionów turystycznych; Sposoby zapewnienia akceptacji ludności miejscowej dla rozwoju turystyki; Walory kulturowe jako element tworzący jakość produktu turystycznego; Jakość środowiska naturalnego a jakość turystyki; Pojęcie i cel zintegrowanego zarządzania jakością w regionach; Metody zintegrowanego zarządzania jakością w regionach; Prawo i ubezpieczenia jako warunek jakości usług turystycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesny kontekst zarządzania: Globalizacja- perspektywy teoretyczne; Wprowadzenie do globalnej polityki ekonomicznej; Korporacje ponadnarodowe a globalizacja; Teoretyczne uzasadnienia KOS; Kontekst postkolonialny zarządzania; Globalizacja i środowisko naturalne; 2. Zarządzanie międzykulturowe: Różnice kulturowe a zarządzanie; Kulturowe uwarunkowania zarządzania; Podstawowe założenia kulturowe; Wymiary i poziomy analizy kultury; Różnice kulturowe w procesie zarządzania; Kultura narodowa i zarządzania; Różnice kulturowe: doświadczenia na poziomie jednostek; 3. Jakość we współczesnych organizacjach: Jakość w zarządzaniu; Jakość w usługach; Jakość w usługach a pracownicy organizacji usługowych; Określenie jakości usług; Etyka i polityka w zarządzaniu jakością; 4. Twórczość w zarządzaniu: Jak znaleźć przepływ?; Organizacja opowiadania i opowiadająca; Mity i archetypy w świeci organizacji; Zarządzanie sztuką, sztuka zarządzania; Rynek doznań; Ironia i humor; Przedsiębiorczość i duch innowacyjności; 5. Zarządzanie a kultura: Kultura organizacji; Tożsamość a organizacja; Człowiek zarządzany; Przestrzeń organizacji; Duchowość a zarządzanie; Kultura zarządzania; Zarządzanie różnorodnością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
R.1 Zarządzanie zasobami pracy i konkurencyjność firmy R.2 Metody doskonalenia jakości personelu. R.3 Kultura organizacji i kapitał intelektualny. R.4 Kompetencje a jakość zarządzania zasobami ludzkimi. R.5 Motywowanie pracowników w inteligentnej organizacji. R.6 Wynagradzanie wspierające konkurencyjność firmy. R.7 Prognostyczno- zapobiegawcze kierowanie zatrudnieniem. R.8 Jutro zarządzania przez jakość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; 1. Rozwój instrumentarium polityki społecznej na ziemiach polskich do połowy XX wieku; 2. Normatywne i organizacyjne uwarunkowania polityki społecznej; 3. Patologika społeczna jako naukowy instrument polityki społecznej; 4. Edukacja kulturowa narzędziem polityki profilaktyki społecznej; 5. Instrumenty monitorowania i controllingu w uczelniach publicznych; 6. Instrumenty finansowania polityki społecznej; 7. Raportowanie spółek w zakresie społecznie odpowiedzialnego biznesu; 8. Reklama zamknięta w okowach prawa; 9. Policja instrumentem polityki społecznej państwa (na przykładzie problemów nieletnich w powiecie zgierskim); 10. Środki prawne zwalczania przemocy w rodzinie; 11. Między sein a sollen. Tryb określania dóbr chronionych prawem na przykładzie przestępstw i wykroczeń przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji; 12. Polityka karna państwa w aspekcie zwalczania przestępczości przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji; 13. Prawnoadministracyjne instrumenty przeciwdziałania zjawisku niealimentacji; 14. Postępowanie w przedmiocie przymusowego leczenia osób uzależnionych od alkoholu i narkotyków; 15. Instrumenty wspierania zdrowia a polityka społeczne - wybrane problemy; 16. Potrzeba instytucjonalnego wsparcia wobec ludzi z otyłością; 17. Doradztwo i pośrednictwo zawodowe jako instrumenty polityki społecznej; 18. Doradztwo edukacyjno-zawodowe w kontekście projektowania karier na współczesnym rynku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
Cz. I O potrzebie, korzyściach i słabościach programów praca - życie: O równowagę między pracą i życiem - UE -Polska; Czy istnieje życie poza firmą?; Programy praca-życie jako sposób budowania kapitału ludzkiego organizacji; E-learning, czyli elektroniczny system edukacji - szansą rozwoju kapitału ludzkiego; E-learning - pomaga czy przeszkadza w budowaniu równowagi między pracą a życiem. Cz. II Styl zarządzania a równowaga miedzy pracą i życiem: Gdy zaciera się granica między pracą zawodową a życiem prywatnym; Czas wolny jako obszar rozwoju współ czesnego menedżera; Równowaga między pracą i życiem w kulturze organizacyjnej nastawionej na efekty; Styl zarządzania i otwarta komunikacja - czyli jak przedostać się do katakumb, w których funkcjonują pracownicy; Odkryj swoje silne strony jak znaleźć, zrozumieć i efektywnie wykorzystać własne talenty w życiu zawodowym i osobistym?; Od kierownika do coacha - rozwój menedżerów sprzedaży w PTK Centertel. Cz. III Elastyczne formy zatrudnienia i organizacji czasu: Less work... more jobs; Reforma czasu pracy we Francji; Elastyczny czas pracy - ułatwia czy utrudnia godzenie pracy z życiem pozazawodowym?; Zarządzanie czasem pracy w handlu; Zarządzanie czasem - zarządza nie sobą w czasie. Umiejętności niezbędne współczesne mu menedżerowi; Przestrzeganie przepisów o czasie pracy w świetle kontroli Państwowej Inspekcji Pracy. Cz. IV Firma przyjazna pracownikom i ich rodzinom: Firma przyjazna rodzinie; "Moderator" - program wspierania pracowników w polskiej telefonii cyfrowej; Równowaga pomiędzy życiem osobistym a pracą zawodową; Inwestycja w przyszłość; Zmiany a dialog w firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej