Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(33)
Forma i typ
Książki
(33)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(25)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(26)
Autor
Binder Marek
(2)
Czerniawska Ewa
(2)
Jarmocik Anna
(2)
Kaiser Jan
(2)
Kalat James W. (1946- )
(2)
Kuniecki Michał
(2)
Włodarski Ziemowit
(2)
Augustynek Andrzej
(1)
Batorski Jarema
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brophy Jere
(1)
Brown H. Douglas
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Butcher James N
(1)
Carson Robert C
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Dembo Myron H
(1)
Dietrich Włodzimierz
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Hejnicka-Bezwińska Teresa
(1)
Hilgard Ernest R
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Koronacki Jacek
(1)
Kosslyn Stephen M
(1)
Krajewski Mirosław
(1)
Krupski Rafał
(1)
Kruszewski Krzysztof
(1)
Kurcz Ida
(1)
Kłak Marcin
(1)
Ledzińska Maria
(1)
Lütje-Klose Birgit
(1)
Majczyna Beata
(1)
Majczyna Marek
(1)
Matczak Anna
(1)
Mietzel Gerd
(1)
Mineka Susan
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Myers David G
(1)
Nesterowicz Piotr
(1)
Niemierko Bolesław
(1)
Pankiewicz Ewa
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Phillips D.C
(1)
Radzicki Józef
(1)
Rosenberg Robin S
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sikora Katarzyna
(1)
Soltis Joans F
(1)
Staworzyńska-Grządziel Maria
(1)
Toeplitz Zuzanna
(1)
Tylikowska Anna
(1)
Werning Rolf
(1)
Wojdak-Piątkowska Magdalena
(1)
Ćwik Jan
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(4)
1960 - 1969
(1)
Kraj wydania
Polska
(32)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(33)
Temat
Uczenie się
(20)
Organizacja ucząca się
(11)
Psychologia
(9)
Pamięć
(7)
Uczucia
(7)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Mózg
(6)
Nauczanie
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Choroby psychiczne
(5)
Osobowość
(5)
Język
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Motywacja
(4)
Stres
(4)
Zmysły
(4)
Genetyka zachowania
(3)
Innowacje
(3)
Pedagogika
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Psychoterapia
(3)
Schizofrenia
(3)
Słuch
(3)
Układ nerwowy
(3)
Wzrok
(3)
Zachowanie
(3)
Dziecko
(2)
Fizjologia
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Hormony
(2)
Inteligencja (psychol.)
(2)
Konflikt
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
Myślenie
(2)
Młodzież
(2)
Narząd ruchu
(2)
Nałóg
(2)
Poznanie
(2)
Sen
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Umysł
(2)
Świadomość
(2)
Alkohol
(1)
Data mining
(1)
Dysertacje naukowe
(1)
Dziecko seksualnie wykorzystywane
(1)
Gwałt
(1)
Hipnoza
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Język angielski
(1)
Kariera
(1)
Kazirodztwo
(1)
Lecznictwo
(1)
Medytacja
(1)
Molestowanie seksualne
(1)
Narkotyki
(1)
Negocjacje
(1)
Neuropsychologia
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Oceny szkolne
(1)
Ontogeneza
(1)
Oragnizacja ucząca się
(1)
Organizacja
(1)
Paranoja
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pedofilia
(1)
Prace dyplomowe
(1)
Prawo autorskie
(1)
Produkt*
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Psychopatologia
(1)
Spostrzeganie
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Teoria chaosu
(1)
Tożsamość płciowa
(1)
Uczenie się maszyn
(1)
Uczniowie
(1)
Urojenia
(1)
Wiedza
(1)
Wrażenia
(1)
Wychowanie
(1)
Zaburzenia i dewiacje seksualne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Psychologia uczenia się. T. 1 / Ziemowit Włodarski. - Wyd. 3. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 1998. - 351, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Cz. I Proces uczenia się i jego efekty: R. 1 Organizm a środowisko; R. 2 Pojęcie uczenia się; R. 3 Uczenie się a dojrzewanie; R. 4 Przejawy uczenia się; R. 5 Przechowywanie skutków uczenia się; R. 6 Rodzaje uczenia się; R. 7 Taksonomia efektów uczenia się; R. 8 Zagadnienia metodologiczne. Cz. II Zależność przebiegu i efektów uczenia się od gatunkowych, rozwojowych i indywidualnych cech osobnika: R. 9 Uczenie się zwierząt a uczenie się człowieka; R> 10 Uczenie się w zależności od wieku człowieka; R. 11 Uczenie się w zależności od indywidualnych cech człowieka. Cz. III Zależność przebiegu i efektów uczenia się od aktywności podmiotu i aktualnie działających czynników sytuacyjnych: R. 12 Aktywność poznawcza podmiotu; R. 13 Struktura i forma przyswajanych treści; R. 14 Powtórzenia; R. 15 Wzmocnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Uczenie się jako czynność: 1. O uczeniu się, kształceniu, wychowaniu i nauczaniu, 2. Poznajmy się blizej: uczniowie i nauczyciele, 3. Jak przebiega uczenie się czynności?, 4. Autentyzm uczenia się. Cz.II Kierowanie uczeniem się: 5. Autorskie programy kształcenia, 6. Trzy etapy planowania dydaktycznego, 7. Kształcenie indywidualne, 8. Kształcenie grupowe. Cz.III Wyniki uczenia się: 9. Sprawdzanie osiągnięć uczniów, 10. Nauczyciel ocenia osiagnięcia uczniów, 11. Uczeń ocenia swoje osiągnięcia, 12. Podnoszenie jakości pracy szkoły
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (19 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Motywowanie uczniów do nauki / Jere Brophy ; tłum. Krzysztof Kruszewski. - Wyd.2. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2004. - 277, [1] s. : tab. ; 24 cm.
(Edukacja Dzisiaj / red. nauk. serii Krzysztof Kruszewski ; PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Motywacja uczniów z perspektywy nauczyciela; 2. Formowanie wspólnoty dydaktycznej; 3. Wiara uczniów we własne możliwości; 4. Zniechęceni uczniowie: jak przywrócić im wiarę w siebie i chęć do nauki; 5. Zachęty zewnętrzne; 6. Nawiązywanie do motywacji wewnętrznej uczniów; 7. Wzbudzanie motywacji do nauki; 8. Socjalizacja uczniów niezainteresowanych i zniechęconych; 9. Uwzględnienie różnic we wzorcach motywacji; 10. Patrząc przed i za siebie: cele motywacyjne w planowaniu i realizacji procesu dydaktycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. IV Zależność przebiegu i efektów uczenia się od wcześniejszej aktywności podmiotu i od poprzedzających czynników sytuacyjnych: R. 16 Ogólna charakterystyka transferu i proakcji; R. 17 Metodologia badań; R. 18 Czynniki wpływające na transfer i proakcję; R. 19 Próby wyjaśnienia transferu i proakcji. Cz. V Zależność efektów uczenia się od późniejszej aktywności podmiotu i od następujących czynników sytuacyjnych: R. 20 Retroakcja i problemy metodologiczne związane z jej badaniem; R. 21 Determinanty retroakcji; R. 22 Istota retroakcji i jej mechanizmy; R. 23 Reminiscencja i problemy metodologiczne związane z jej badaniem; R. 24 Determinanty reminiscencji i próby jej wyjaśnienia. Cz. VI Zaburzenia uczenia się po uszkodzeniach mózgu: R. 25 Mózgowe mechanizmy uczenia się - zarys problematyki; R. 26 Zespół amnestyczny; R. 27 Zaburzenia pamięci w niektórych schorzeniach mózgu; R. 28 Zaburzenia pamięci w następstwie obustronnego uszkodzenia płatów skroniowych mózgu; R. 29 Zaburzenia pamięci po jednostronnych uszkodzeniach półkul mózgowych. Cz. VII Ogólne koncepcje psychologiczne i związane z nimi nurty badań nad uczeniem się: R. 30 Filozoficzne źródła ogólnych koncepcji psychologicznych i aktualne związki obu dyscyplin; R. 31 Przegląd nurtów badawczych w ramach koncepcji behawiorystycznych i poznawczych w psychologii uczenia się; R. 32 Mechanizmy uczenia się w koncepcjach behawiorystycznych i poznawczych; R. 33 Próba integracji koncepcji behawiorystycznych i poznawczych w psychologii uczenia się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pamięć. Uczenie się. Język / Ida Kurcz. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1995. - 323, [1] s. : tys.; tab. ; 24 cm.
(Psychologia ogólna / red. Tadeusz Tomaszewski ; T.3)
1. Pamięć: Tło historyczne; Fazy procesów pamięci i jej rodzaje; Metody badania pamięci; Prawidłowości odnoszące się do faz procesów pamięci; Pamięć przemijająca i pamięć długotrwała. Blokowy model pamięci; Podstawowe kierunki krytyki blokowego modelu pamięci. Analiza procesów pamięci; Pamięć semantyczna i pamięć epizodyczna; Teorie pamięci; 2. Uczenie się: Definicja uczenia się; Elementarne rodzaje uczenia się; Teorie wyjaśniające uczenie się poprzez warunkowanie; Uczenie się czynności złożonych; Nabywanie wprawy; Czynniki wpływające na nabywanie wprawy; Czynniki związane ze sposobem uczenia się i z materiałem; Role nastawienia; Uczenie się wspomagane mikrokomputerem; 3. Wstęp; Funkcja językowa; Język a mowa. Kompetencja a realizacja językowa; Neurofilologiczne podstawy języka. Filo- i ontogeneza języka; Produkcja i percepcja mowy; Wiedza językowa (kompetencja językowa i kompetencja komunikacyjna) a wiedza o świecie; Struktura języka a struktura kompetencji językowej; Kompetencja komunikacyjna; Język mówiony a język pisany, uczenie się języka drugiego; 4. Organizacja niektórych czynności psychicznych w mózgu: asymetria półkulowa: Przegląd metod stosowanych w badaniach nad zróżnicowaniem półkul mózgowych; Czego dotyczy zróżnicowanie półkul mózgowych?; Czynniki wpływające na asymetrię półkulowa u człowieka; Współdziałanie półkul mózgowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. U źródeł nauczania- psychologiczne prawidłowości uczenia się: Uczenie się- różnorodność ujęć teoretycznych; 2. Specyfika podejścia poznawczego; Kontrola jako szczególny rodzaj kompetencji; Uczenie się- podstawowe prawidłowości, implikacje dla praktyki; 2. Nauczanie: od teorii do praktyki: Koncepcja nauczania przygotowawczego a idea edukacji całożyciowej; Istota nauczania w ujęcie kognitywistycznym; Od kierowania uczeniem się do kształtowania samoregulacji; Wiedza o rozwoju psychicznym jako fundament (podstawa) nauczania; Wiedza o różnicach indywidualnych w praktyce nauczania; Nauczanie uczenia się, rozwijanie samoregulacji; 3. Uczeń jako podmiot w procesie poznawania: Podstawowe narzędzia poznawcze: strategie poznawcze; Zaawansowane narzędzia poznawcze: strategie metapoznawcze; Indywidualne style uczenia się; Pozapoznawcze uwarunkowania funkcjonowania ucznia; 4. Nauczyciel jako uczący się dorosły: O skuteczności oddziaływań dydaktycznych; Trud stawania się nauczycielem; Nauczyciel- człowiek i profesjonalista; Pomiar efektów uczenia się; 5. Wybrane problemy edukacji XXI wieku: Czasy globalnych przemian: próba analizy psychologicznej; Informacja, wiedza, doświadczenie indywidualne w dobie przemian ogólnoświatowych; Poznawać siebie, rozumieć innych: uniwersalne cele kształcenia; Z zagadnień dialogu edukacyjnego; Problemy edukacji w zapisach wielkich dokumentów oświatowych; O niektórych zadaniach psychologa u początku XXI wieku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. 1. Stosowana psychologia wychowawcza: R. 1. Nauczyciel jako człowiek podejmujący decyzje. Cz. 2. Uczenie się i motywacja: zastosowania w kształceniu: R. 2. Behawiorystyczne podejście do uczenia się; R. 3. Poznawcze konsekwencje uczenia się; R. 4. Motywacja i uczenie się; R. 5. Podejście humanistyczne. Cz. 3. Przygotowanie do skutecznego nauczania: R. 6. Planowanie nauczania; R. 7. Kierowanie klasa i dyscyplina. Cz. 4. Rozwój i różnice indywidualne: R. 8. Inteligencja i rozwój poznawczy; R. 9. Poznanie, kultura i język; R. 10. Rozwój osobowości i rozwój społeczny; R. 11. Nietypowe dzieci. Cz. 5. Pomiar i ocena: R. 12. Pomiar w klasie; R. 13. Analizowanie wyników testowych i przekazywanie informacji o postępach uczniów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe problemy organizacyjnego uczenia się: Pojęcie organizacyjnego uczenia się; Perspektywy organizacyjnego uczenia się; Znaczenie uczenia się dla sukcesu przedsiębiorstwa; 2. Przedsiębiorstwo jako organizacja ucząca się: Istota przedsiębiorstwa uczącego się; Ewolucja organizacji uczącej się; Wybrane modele organizacji uczącej się; 3. Tworzenie zdolności przedsiębiorstwa do uczenia się: metodyka efektywnego wzmacniania organizacyjnego uczenia się; Bariery organizacyjnego uczenia się; Programy, procedury i techniki; Projektowanie przedsiębiorstwa uczącego się; Podstawy zarządzania wiedzą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Statystyczne systemy uczące się / Jacek Koronacki, Jan Ćwik. - Wyd. 2. - Warszawa : Akademicka Oficyna Wydawnicza EXIT, 2008. - 327 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Liniowe metody klasyfikacji. 2. Metody klasyfikacji oparte na rozkładach prawdopodobieństwa. 3. Metody klasyfikacji oparte na nieparametrycznej estymacji. 4. Drzewa klasyfikacyjne i rodziny klasyfikatorów. 5. Analiza regresji. 6. Uogólnienia metod liniowych. 7. Systemy uczące się pod nadzorem - podsumowanie, uwagi dodatkowe. 8. Metody rzutowania, wykrywanie zmiennych ukrytych. 9. Analiza skupień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zaburzenia uczenia się- próba przybliżenia trudnego pojęcia; 2. Powstanie szczególnej pedagogiki dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się; 3. Teorie zaburzeń uczenia się; 4. Dydaktyka- lekcja dla uczniów przejawiających trudności w uczeniu się; 5. Perspektywy uczniów z trudnościami w uczeniu się
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Language, Learning, and Teaching, 2. First Language Acquisition, 3. Age and Acquisition, 4. Human Learning, 5. Styles and Strategies, 6. Personality Factors, 7. Sociocultural Factors, 8. Communicative Competence, 9. Cross-Linguistic Influence and learner Language, 10. Toward a Theory od Second language Acquisition
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. HR)
1. Wiedza i organizacyjne uczenie się: Wiedza czynnikiem konkurencyjności przedsiębiorstw; Proces organizacyjnego uczenia się jako czynnik rozwoju organizacji; Organizacja ucząca się wzorcem współczesnego przedsiębiorstwa; Funkcje kierownicze; 2. Kompetencje pracownicze a rozwój organizacji: Istota i komponenty kompetencji pracowniczych; Kluczowe kompetencje organizacji źródłem przewagi konkurencyjnej; Kompetencje pracownicze determinantą kapitału intelektualnego organizacji; Kompetencje menedżerskie czynnikiem rozwoju organizacji; Metody i techniki kształtowanie kompetencji pracowniczych w organizacji uczącej się; 3. Kształtowanie kompetencji pracowniczych w organizacji uczącej się: Formułowanie funkcji kompetencji pracowniczych; Metodologiczne aspekty kształtowanie kompetencji; Szkolenia off-the-job w organizacji uczącej się; Zmienne sterowanie procesami rozwoju kompetencji; Metoda oceny kompetencji pracowniczych w oparciu o logikę zbiorów rozmytych; Scenariusze doskonalenia kompetencji pracowniczych; Instrumenty stymulujące zarządzania wiedzą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Teorie klasyczne, 3. Behawioryzm, 4. Rozwiązywanie problemów, wgląd i aktywność, 5. Piaget i konstruktywizm psychologiczny, 6. Społeczne aspekty uczenia się, 7. Struktury poznawcze i dyscyplinarne, 8. Psychologia poznania, 9. Kwestie sporne i zagadnienia do dyskusji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Elastyczność organizacji jako odpowiedź na turbulencje otoczenia, 2. Elastyczność celów i strategii, 3. Elastyczność struktur i zasobów, 4. Organizacja procesowa, 5. Organizacja wirtualna, 6. Organizacja fraktalna, 7. Organizacje sieciowe, 8. Organizacja ucząca się, 9. Wykorzystanie chaosu w zarządzaniu - organizacje w ruchu, 10. Powrót do koncepcji systemowych, 11. Kultura elastycznej organizacji, 12. Kierowanie ludźmi w zrelatywizowanym i dynamicznym świecie organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Narodziny i stan psychologii jako nauki. 2. Podstawowe pojęcia psychologii. 3. Metodologiczne podstawy badań psychologicznych. 4. Człowiek poznaje świat i siebie. 5. Człowiek wartościuje świat i siebie. 6. Człowiek zmienia świat i siebie. 7. Człowiek rozwija się. 8. Człowiek kieruje innymi. 9. Człowiek podejmuje decyzje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Cele, założenia oraz zastosowanie psychologii, 2. Psychologia ludzkiego rozwoju, 3. Psychologia spostrzegania, 4. Podstawowe procesy uczenia się, 5. Rozwiązywanie problemów, 6. Psychologia pamięci, 7. Psychologia motywacji, 8. Psychologia emocji i radzenia sobie ze stresem, 9. Psychologia procesów społecznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zintegrowane organizacje oparte na wiedzy / Marek Brzeziński. - Warszawa : Difin SA , 2018. - 120, [1] s. : il. ; 23 cm.
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Organizacja - wczoraj i dziś organizacji: 1.1. Organizacja i jej otoczenie; 1.2. Typologia organizacji. Rozdział 2. Organizacje przyszłości - jutro i pojutrze organizacji: 2.1. Ku przyszłości; 2.2. Organizacje oparte na wiedzy (OOW) jako fundament rozwoju organizacji przyszłości. Rozdział 3. Model zintegrowanych organizacji opartych na wiedzy (ZOOW): 3.1. Systemowe i metaforyczne założenia kształtowania modelu ZOOW; 3.2. Koncepcja modelu ZOOW. Rozdział 4. Architektura zintegrowanych organizacji opartych na wiedzy (ZOOW): 4.1. Struktura organizacyjna ZOOW; 4.2. Metodyka projektowania struktury organizacyjnej ZOOW; 4.3. Mapowanie procesów organizacyjnych; 4.4. Budowanie zespołów platform; 4.5. Modelowanie struktury organizacyjnej. Rozdział 5. Dynamika zintegrowanych organizacji opartych na wiedzy (ZOOW): 5.1. Model dynamiki ZOOW; 5.1.1. Dynamiczna natura ZOOW; 5.1.2. Wyróżniki dynamiki ZOOW; 5.2. Dynamiczna równowaga kapitału intelektualnego (KI) w ZOOW; 5.2.1. Model triady KI jako procesu dynamicznej równowagi; 5.2.2. Dynamiczna równowaga KI a mapa procesów transferu wiedzy i uczenia się; 5.3. Psychodynamika zespołów jako ważny komponent dynamiki ZOOW. Rozdział 6. Zarządzanie zintegrowanymi organizacjami opartymi na wiedzy (ZOOW): 6.1. Zagadnienia zarządzania ZOOW; 6.1.1. Powiązania metod zarządzania wykorzystywanych w ZOOW; 6.1.2. Zarządzanie procesem wiedzy i innowacji oraz ZOOW; 6.1.3. Niewiedza jako problem zarządzania wiedzą w organizacjach; 6.2. Dylematy kreowania i aplikacji nowych metod zarządzania ZOOW; 6.2.1. Między nauką a praktyką zarządzania - przekraczanie podziałów; 6.2.2. Projektowanie a wdrażanie nowych metod zarządzania - dualizm metodologiczny. Zakończenie. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie wiedzą w rozwoju przedsiębiorstwa, 2. Wiedza i kompetencje a proces uczenia się organizacji, 3. Strategie zarządzania wiedzą oparte o kapitał intelektualny, 4. Rozwój przedsiębiorstwa oparty o czynnik ekologiczny, 5. Rozwój przedsiębiorstwa oparty o kompetencje ekologiczne a zarządzanie wiedzą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Psychologia jako nauka: 1. Psychologia jako nauka o zachowaniu; 2. Funkcje organizmu; Wzrastanie i rozwój: 3. Wiek niemowlęcy i dziecięctwo; 4. Dorastanie i wiek dojrzały; Motywacja i emocje: 5. Motywacja; 6. Emocje; Spostrzeganie: 7. Spostrzeganie przedmiotów i zdarzeń; 8. Zmysłowe podłoże spostrzegania; Uczenie się i myślenie: 9. Natura uczenia się; 10. Pamięć i zapomnienie; 11. Organizacja procesu uczenia się; 12. Myślenie, mowa i rozwiązywanie problemów; Indywidualność i osobowość: 12. Metody statystyczne i pomiar w psychologii; 13. Badanie uzdolnień i inteligencji; 15. Dziedziczność a środowisko; 16. Metody badan osobowości; Teorie osobowości; Konflikt, przystosowanie i zdrowie psychiczne: 18. Konflikt i przystosowanie; 19. Zdrowie psychiczne i psychoterapia; Zachowanie społeczne: 20. Psychologia społeczna; 21. Zawodowe zastosowanie psychologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im.Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1146)
1. Podstawy nowoczesnych koncepcji zarządzania, 2. Organizacje oparte na wiedzy, 3. Koncepcja zarządzania wiedzą, 4. Praktyka zarządzania wiedzą w wybrnaych przedsiębiorstwach w Polsce, 5. System zarządzania wiedzą, 6. Pracownicy wiedzy - nowa generacja profesjonalistów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej