Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(38)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje naukowe
(10)
Czasopisma
(6)
Publikacje fachowe
(3)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(28)
dostępne
(22)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(27)
Czytelnia
(29)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(6)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(6)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(5)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Jabłoński Marek
(4)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Chodyński Andrzej
(3)
Nowaczyk Grażyna
(3)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Kopel Anna
(2)
Sitek Marcin
(2)
Trojanowski Tomasz
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Balon Urszula
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Biesok Grzegorz
(1)
Bodo Monika
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Budzanowska Anna (1976- )
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chmielewiec Beata
(1)
Chovancová Miloslava
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chrzan Edward
(1)
Cybulko Anna
(1)
Detyna Beata
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Drapińska Anna
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dudek Agata (1979- )
(1)
Dudek Aleksander
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dyczek-Formanek Elfryda
(1)
Dziadkowiec Joanna M
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Francik Kamila
(1)
Gajda Waldema
(1)
Geryk Marcin
(1)
Godlewska-Majkowska Hanna
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Guła Katarzyna
(1)
Górak-Sosnowska Katarzyna
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Głuchowski Jan (1940- )
(1)
Herbuś Aneta
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Jabłońska Magdalena
(1)
Jakubowska Agnieszka
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Janusz Anna
(1)
Jaskólska Justyna
(1)
Jefmański Bartłomiej
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Kaute Wojciech
(1)
Kałowski Adam
(1)
Kluba Jolanta
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kolasiński Maciej
(1)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(1)
Kordel Piotr
(1)
Koszel Bogdan (1954- )
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Krejner-Nowecka Anna
(1)
Kukuła Magdalena
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Kusterka-Jefmańska Marta
(1)
Kwietniewska-Sobstyl Małgorzata
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Kłóska Iwona
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lenart-Gansiniec Regina
(1)
Lewicki Jacek
(1)
Lisiecki Piotr
(1)
Maciąg Justyna
(1)
Madyda Aneta
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Makowski Michał
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Mararski Maciej
(1)
Marasek Borys
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Margoński Marek
(1)
Marszałek Aleksandra
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(39)
Język
polski
(38)
angielski
(1)
Temat
Szkolnictwo wyższe
(36)
Przedsiębiorstwo
(6)
Public relations
(6)
Zarządzanie
(5)
Innowacje
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Instytucje nonprofit
(3)
Marketing
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Reklama
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Banki
(2)
Górnictwo
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Jakość kształcenia
(2)
Kadry
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Menedżerowie
(2)
Mentoring
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Studenci
(2)
Usługi
(2)
Wizerunek uczelni
(2)
Administracja
(1)
Administracja skarbowa
(1)
Akademia Humanitas (Sosnowiec)
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Badania naukowe
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Biblioteka
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
COVID-19
(1)
Crowdsourcing
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-mail marketing
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Ekonomika pracy
(1)
Epidemie
(1)
Erasmus+ (program)
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Globalizacja
(1)
Gry komputerowe
(1)
Hotelarstwo
(1)
Image
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Integracja europejska
(1)
Jakość
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie podyplomowe
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metody nauczania
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Miasta
(1)
Migracje
(1)
Międzynarodowa współpraca badawcza
(1)
Mobbing
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Ocena pracowników
(1)
Okładki czasopism
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Oświata
(1)
Placówki opiekuńczo-wychowawcze
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Polityka zatrudnienia
(1)
Polska
(1)
Praca
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(8)
Praca zbiorowa
(8)
Czasopismo ekonomiczne
(7)
Opracowanie
(4)
Case study (studium przypadku)
(2)
Monografia
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuły
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Nauka i badania
(7)
Edukacja i pedagogika
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
39 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota usługi edukacyjnej i szkoły wyższej oraz jej modele; 2. Rynek usług edukacyjnych szkół wyższych; 3. Relacje rynkowe - podstawy teoretyczne; 4. Relacje szkoły wyższej z wybranymi podmiotami rynku usług edukacyjnych; 5. Teoretyczne problemy zarządzania relacjami w usługach edukacyjnych; 6. Elementy zarządzania relacjami w usługach edukacyjnych; 7. Zarządzanie relacjami ze studentami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota i znaczenie marketingu w szkole wyższej, 2.Otoczenie marketingowe szkoły wyższej, 3.Zachowania nabywców usług edukacyjnych, 4.Budowanie pozycji konkurencyjnej szkoły wyższej, 5.Zarządzanie jakością usługi edukacyjnej, 6.Polityka cen w szkole wyższej, 7.Komunikacja marketingowa szkoły wyższej, 7.Czynnik ludzki w marketingu szkoły wyższej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Marketing oraz jego znaczenie w działalności szkoły wyższej, 2.Otoczenie marketingowe szkoły wyższej, 3.Wybór edukacyjny rynków docelowych, 4.Marketing mix szkoły wyższej, 5.Wybrnae problemy organizacji marketingu w szkole wyższej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rola marki w szkole wyższej; Podstawy zarządzania marką w szkole wyższej; System identyfikacji wizualnej w szkole wyższej; Kultura organizacyjna w szkole wyższej; Relacje interpersonalne w budowaniu marki szkoły wyższej; Marka szkoły wyższej w aspekcie międzynarodowym; Marka szkoły wyższej - case studies.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I : 1.Kirunki działań projakościowych na uczelni wyższej, 2.Edukacja menedżerska w wybrnaych krajach rozwiniętych, 3.Kształcenie zorientowane na studenta - sceptycznie o metaforze "student klinetem", 4.Ocena jakości kształcenia na studiach podyplomowych na przykładzie Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu, 5.Studia dwustopniowe na kierunku zarządzanie i marketing - zarys proponowanej koncepcji. R.II : 6.Programy nauczania na kierunku zarządzanie i marketing, 7.Oceny przydatkońsi i atrakcyjności przedmiotów nauczania, 8.Samoocena badanych pod względem przygotowania do zawodu przez studia, 9.Kontakty z otoczeniem gospodarczym w trakcie studiów (według opinii badanych), 10.Motywacje i satysfakcje z ukończenia studiów, 11.Uzyskane efekty studiów na kierunku zarządzanie i marketing według opinii dyplomatów, 12.Nauczyciele akademiccy w opinii studentów, 13.Ocena wiedzy studentów - informowanie, motywowanie czy wypłata?, 14.Nieuczciwe praktyki związane z pisaniem i obroną pracy magisterskiej, 15.Jakość administracyjnej obsługi studentów na badanym wydziale uczelni według ich opinii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Koncepcja zarządzania marketingowego w szkole wyższej: 1.Dylematy marketingu szkół wyższych. 2.Wybrane problemy adaptacji marketingu w szkolnictwie. 3.Konkurencja na rynku usług edukacyjnych na poziomie wyższym. 4.Potrzeba planowania strategicznego w usługach edukacyjnych. 5.Funkcja marketingowa w szkole wyższej. Marketing szkół wyższych o profilu biznesowym z perspektywy amerykańskiej. 7.Strategie marketingowe amerykańskich uczelni for-profit. 8.Zaufanie w procesie naybwania usług edukacyjnych przez studentów. II.Marketingowa orientacja na klienta w szkole wyższej:9.Selekcja kandydatów na studia w strategii marketingowej uczelni. 10.Marketingowe zarządzanie szkołami wyższymi z perspektywy relacji zachodzących pomiędzy konsumentami usług.11.Segmentacja w kontekście szkolnictwa wyższego:strategie zwiększania efektywności. 12.Przyczyny wyboru uczelni ekonomicznej przez kandydatów na studia. III>Polityka jakości w usługach edukacyjnych: 13.Jakość kształcenia -czynniki i kryteria oceny. 14.Jakość w usługach edykacyjnych. IV.Zarządzanie produktem w usługach edukacyjnych: 15.Produkt w usługach edukacyjnych - sposób definiowania i konsekwencje dla działań marketingowych. 16.Branding jako element marketingowego zarządzania szkołą wyższą na przykładzie uczelni polskich i amerykańskich. 17.Praktyka gospodarcza w procesie kształcenia na poziomie wyższym. V.Personel w zarządzaniu marketingowym szkołą wyższą: 18.Kluczowe etapy procesu kadrowego w szkolnictwie wyższym. 19.Zasoby ludzkie jako element kształtowania wizerunku niepublicznej szkoły wyższej. 20.Rola rektora w budowaniu długotrwałych relacji szkoły wyższej z otoczeniem. 21.Specyfika osobowości i zachowań młodego nauczyciela akademickiego a kształtowanie wizerunku uczelni. VI>Zarządzanie komunikacją w szkołach wyższych: 22.Podstawy zarządzania promocją szkoły wyższej. 23.Reklama prasowa szkół wyższych. 24.Elementy wizerunku szkoły wyższej. 25.Rola i zadania komórek public relations w strukturach uczelni. 26.Targi edukacyjne jako narzędzie kształtowania wizerunku szkoły wyższej. 27.Zarządzanie relacjami z absolwentami. 28.Współpraca ze studentami w zakresie aktywności promocyjnej uczelni. VII.Nowe technologie na rynku edukacji wyższej: 29.Zmiany strategii marketingowych szkół wyższych w dobie społeczeństwa informacyjnego. 30.Pozycjonowanie serwisów internetowych szkół wyższych. VIII. Badania marketingowe w zarządzaniu szkołą wyższą: 31. Badania i analizy marketingowe w szkole wyższej. 32.Pomiar satysfakcji klienta jako element sytsemu zarządzania jakością w szkole wyższej. 33.Badanie opinii studentów jako przesłanka doskonalenia jakości kształcenia. 34.Marketingowe aspekty działalności uczelni wychowania fizycznego w opinii studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing ; Zeszyt 2)
Nieregularne
Zarządzanie rozwojem firmy wobec wyzwań XXI wieku; Instrumenty strategicznego organizowania; Wspieranie lokalnej i regionalnej przedsiębiorczości przez Górnośląski Bank Gospodarczy SA w Katowicach; Ocena poziomu jakości tkanin; Sfera wyższego szkolnictwa jako system marketingowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (8 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2010)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
1. Zarządzanie bezpieczeństwem w systemie samorządu terytorialnego i szkół wyższych; 2. Znaczenie jakości w przedsiębiorstwie hotelarskim; 3. Zarządzanie migracją- wyzwanie dla polityki regionalnej?; 4. Studium przypadku internacjonalizacji małego przedsiębiorstwa we współpracy z uczelnią; 5. Szkolenie jako konieczny element zarządzania karierą w kontekście rozwoju potencjału strategicznego organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Teoretyczne podstawy formułowania strategii rozwoju: 1.1. Pojęcie strategii; 1.2. Rodzaje strategii; 1.3. Proces formułowania strategii; 1.4. Zarządzanie przez cele jako technika zarządzania strategicznego; 1.5. Cele a funkcje strategii rozwoju organizacji. Rozdział II. Akademia Humanitas na rynku szkolnictwa wyższego: 2.1. Okoliczności powstania i kierunki rozwoju Akademii Humanitas; 2.2. Struktura organizacyjna i oferta rynkowa Akademii Humanitas; 2.3. Współpraca Akademii Humanitas z otoczeniem społeczno-gospodarczym. Rozdział III. Analiza strategii rozwoju Wyższej Szkoły Humanitas na lata 2008-2018: 3.1. Konkurencyjność w szkolnictwie wyższym; 3.2. Rola strategii w zarządzaniu uczelnią; 3.3. Strategia Wyższej Szkoły Humanitas na lata 2008-2018. Rozdział IV. Formułowanie strategii rozwoju Akademii Humanitas na lata 2021-2030: 4.1. Przygotowania uczelni do procesu opracowania nowej strategii rozwoju; 4.2.Opracowanie strategii rozwoju uczelni – etapy i wyzwania. Zakończenie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Tradycyjne koncepcje instytucji akademickiej, 2.Założenia ustrojowe publicznej instytucji akademickiej, 3. System źródeł prawa w szkolnictwie wyższym, 4.Struktur a i organizacja szkoły wyższej, 5.Zasoby szkoły wyższe j, 6.Rola finansów, mienia i budżetu w zarządzaniu sz kołą wyższą, 7.Rola banków w realizacji strategii fina nsowej instytucji akademickiej, 8.Dyscyplina finansowa w publicznej szkole wyższej, 9.Załozenia systemów zad aniowych i płacowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi w publicznej szkole wyższej, 10.Pożądane instrumenty p olityki zatrudnienia w zarządzaniu publiczną szkołą wy ższą, 11.Podatki i opłaty obciążające szkoły wyzsze or az ich pracowników i studentów, 12.Kryteria efektywnoś ci instytucji akademickich, 13.Zapewnienie elastyczno ści systemu kształcenia akademickiego, 14.Organizacja systemu i jakość badań naukowych w instytucji akademi ckiej, 15.Związki uczelni z partnerami zewnętrznymi, 1 6.Współpraca międzynarodowa oraz mobilność pracowników i studentów jako czynniki stymulujące rozwój i jakość dzieła instytucji akademickiej, 17.Zapewnienie jakość kształcenia w systemie szkolnictwa wyższego, 18.Zało żenia wewnętrznych systemów jakości kształcenia, 19.Mi sje i strategie szkół wyzszych, 20.Organizacja i zadan ia administracji uczelni, 21.Systemy informacyjne w za rządzaniu szkołą wyższą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 13)
Globalizacja a przełom w zarządzaniu; Teoretyczne podstawy badania strategii marketingowych przedsięb iorstw transnarodowych (globalizacja); Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie poszukującym proryn kowej reorientacji; Kreowania wizerunku przedsiębior stwa istotnym elementem jego rozwoju; Kreatywność w marketingu jako zasób przedsiębiorstwa. Zastosowanie zasad zarządzania wiedzą do analizy rozwiązywania problemów marketingowych w przedsiębiorstwie; Marke ting w obliczu zmian - kontekst kreowania wizerunku marki; Ocena satysfakcji klienta; Strategia Zarządza nia Relacjami z Klientami (CRM): zmiana filozofii kontaktów z klientem; Praktyka segmentacji rynku w przedsiębiorstwie na rynku krajowym- wyniki badania; Zmienność kontroli marketingowej w kontekście stosowa nej strategii biznesowej- wyniki badań polskich przed siębiorstw; Zastosowanie Internetu w marketingu; Rola i zakres public relations w administracji; Public relations w strategii marketingowej organizacji non- profit; Strategia wyższej szkoły niepublicznej w proce sie zmian; Polskie przedsiębiorstwa handlowe- konkuren cyjność rynkowa, strategie i instrumenty ich realiza cji (w świetle badań ankietowych); Problematyka aktyw ności rynku nieruchomości komunalnych na przykładzie gminy Wrocław; Targi branżowe w praktyce na przykła dzie branży mebli ogrodowych; Strategia marketingu międzynarodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zmiany w sferze usług edukacyjnych w Polsce. 2. Rola usług edukacyjnych w społeczeństwie informacyjnym. 3. Transfer nowych technologii do systemów kształcenia i szkolenia. 4. Dydaktyka i komunikacja w szkołach wyższych a nowe technologie - wyniki badań. 5. Nowe wyzwania dla rozwoju usług edukacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Innowacje w kreowaniu i modyfikowaniu modeli biznesowych; Poziom innowacyjności polskich przedsiębiorstw jako zasadniczy czynnik konkurencyjności regionu; Innowacyjność przedsiębiorstw na przykładzie firm zlokalizowanych w Kieleckim Parku Technologicznym. Studium przypadku; Features of models of organization and management cash flow contemporary economy; Zarządzanie uczelnią wyższą - rozwój systemów zarządzania, ich finansowanie oraz dopasowanie do potrzeb gospodarki; Zarządzanie uczelnią w aspekcie działań marketingowych; Typology and segmentation of households on financial market in Poland; Wybrane zagadnienia bibliograficzne a zarządzanie; Od systemów zarządzania jakością po społeczną odpowiedzialność biznesu w nowoczesnym zarządzaniu firmą; Strategiczny aspekt zarządzania w branży górniczej oraz technologiach informacyjnych; Asymetria informacji pogodowych jako źródło ryzyka sektora energetycznego; Analiza wybranych źródeł finansowania działalności MMŚP; Aktualność idei rozwoju zrównoważonego i trwałego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media Początku XX wieku ; t. 13)
1. Tożsamość a wizerunek. Kim jesteśmy, a jak nas widzą?; 2. Wymiary wizerunku uczelni; 3. Paradygmat badania wizerunki w świetle konstruktywizmu i postmodernistycznych rozważań nad kondycją organizacji akademickiej; 4. Badanie wizerunku uczelni0 przed i wyniki diagnozy; 5. Analiza rezultatów badań wizerunku uczelni w odniesieniu do teorii public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 2/2010)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
1. Technologiczne mapy drogowe w procesie projektowania modeli biznesu; 2. Zrównoważony rozwój a zrównoważony biznes w budowie wartości przedsiębiorstw odpowiedzialnych społecznie; 3. Zarządzanie ryzykiem w procesach finansowania inwestycji w nieruchomości; 4. Zarządzanie finansowaniem w systemach edukacyjnych Unii Europejskiej; 5. Formy koncentracji przedsiębiorstw; 6. Kontrolowanie w procesie inwestycyjnym w gminach w zakresie infrastruktury technicznej; 7. Technologie informacyjne w zarządzaniu kapitałem intelektualnym uczelni wyższej; 8. Kapitał ludzki w kreowani kapitału organizacji; 9. Problematyka zarządzania bezpieczeństwem w organizacjach samorządu terytorialnego i szkołach wyższych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Uczelnie a rynek pracy: System szkolnictwa wyższego w Polsce; Cele kształcenia akademickiego w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Udział pracodawców w zarządzaniu uczelnią; oczekiwania rynku pracy wobec absolwentów szkół wyższych. R. 2 Program „Uczelnia Liderów” w systemie akredytacyjnym szkolnictwa wyższego w Polsce: Rola akredytacji w systemie szkolnictwa wyższego; Jakość kształcenia na uczelniach; Akredytacja „Uczelnia Liderów” i jej rola w zarządzaniu szkołami wyższymi. R. 3 Dobre praktyki w zarządzaniu dydaktyką i budowaniu relacji z otoczeniem społeczno-gospodarczym z perspektywy ekspertów Programu „Uczelnia Liderów”. Recenzje wybranych szkół wyższych, które uzyskały certyfikat akredytacyjny: Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie; Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi; Akademia Polonijna w Częstochowie; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie; Akademia im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim; Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa Publicznego i Indywidualnego „Apeiron” w Krakowie; Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna; Krakowska Wyższa Szkoła Promocji Zdrowia; Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu; Olsztyńska Szkoła Wyższa imienia Józefa Rusieckiego z siedzibą w Olsztynie; Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koninie; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Grodka w Sanoku; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu; Szkoła Główna Służby Pożarniczej z siedzibą w Warszawie; Uniwersytet Medyczny w Lublinie; Uniwersytet Łódzki; Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie; Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie; Politechnika Śląska; Wydział Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu; Wydział Biologii Uniwersytetu Gdańskiego; Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej; Wydział Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku; Wydział Finansów i Prawa Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział pierwszy. Wizerunek uczelni jako element strategii marketingowej 1.1. Wizerunek społeczny uczelni niepublicznej jako czynnik motywujący jej pracowników. 1.2. Zastosowanie zasad społecznej odpowiedzialności uczelni jako metoda kształtowania wizerunku. 1.3. Działania marketingowe i działania wspierające rozwój uczelni niepublicznej na przykładzie Wyższej Szkoły Infrastruktury i Zarządzania w Warszawie. 1.4. Profesjonalna obsługa klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej uczelni niepublicznej. 1.5. Sposoby podnoszenia funkcjonalności strony WWW. 1.6. Marketing wydawnictw szkół wyższych. Rozdział drugi. Problematyka jakości usług edukacyjnych 2.1. Odpowiedzialność społeczna uczelni a problematyka jakości kształcenia. 2.2. Jakość kształcenia w szkole wyższej w dobie masowej edukacji. 2.3. Wpływ warunków i wyposażenia uczelni na jakość kształcenia. 2.4. Biblioteka uczelniana - stereotypy, realia, perspektywy. 2.5. Sztuka komunikacji z klientem w dziale windykacji uczelni niepublicznej. 2.6. Zastosowanie podstaw NLP w obsłudze studenta prywatnej uczelni wyższej. 2.7. Praktyki zawodowe dobrym początkiem kariery. 2.8. Mobilność studentów uczelni niepublicznych w Polsce. 2.9. Przedsiębiorczość akademicka w Polsce. Rozdział trzeci. Czynniki sprawnego zarządzania uczelniami 3.1.Społeczna odpowiedzialność uczelni niezbędnym czynnikiem jej rozwoju. 3.2.Rola komunikacji w procesie motywowania pracowników w uczelniach niepublicznych. 3.3. Wdrażanie Total Quality Management w warunkach konkurencyjności usług edukacyjnych w odniesieniu do modelu organizacji inteligentnej - uczelni niepublicznej. 3.4. Rola analizy finansowej w sprawnym zarządzaniu uczelnią niepubliczną. 3.5. Rola SOA w procesie integracji Systemów Informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2009)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Internal relations w zarządzaniu uniwersyteckim; 2. Elementy zarządzania jakością kształcenia; 3. Kapitał intelektualny uczelni a jakość kształcenia; 4. Innowacyjność jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw; 5. Competence Based Management; 6. Promocja Częstochowy jako kluczowy element marketingu terytorialnego miasta; 7. Raport o zarządzaniu przyszłością miast. Komunikat naukowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Ikonizacja tematów e-maili marketingowych; Przedsięwzięcia promocyjne polskich redakcji prasowych - komunikacja z nabywcami; Strategie komunikacyjne z pracownikami niepełnosprawnymi w e-przedsiębiorstwie; Harnaś, ze hej! Marketingowe użycie dziedzictwa kulturowego (na przykładzie Podhala); Pomiędzy misją a promocją. Funkcjonowanie organizacji wspierających dziennikarstwo śledcze na przykładzie Center for Investigative Reporting; Finansowa funkcja okładek polskich magazynów; Wydarzenia uczelniane jako narzędzie akademickiego public relations. Studium przypadku Kongresu Praktyków Biznesu w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej