Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(28)
Forma i typ
Książki
(27)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(17)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia
(24)
Autor
Aldridge Alan
(1)
Batiuk Anna
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bossak Jan W
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Dach Zofia
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Dominiak Piotr
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gawlik Ewa
(1)
Geise Mirosław
(1)
Kalinowski Romuald
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Karnowska Danuta
(1)
Karwowski Jan
(1)
Karwowski Marek
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Korabiewska Izabela
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kozerska Agnieszka
(1)
Kołodko Grzegorz W
(1)
Kuciński Jerzy
(1)
Kwaśna Anna
(1)
Lewandowska Monika
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Małecki Witold
(1)
Miczyńska-Kowlaska Maria
(1)
Musiał Emilia
(1)
Nawrot Wioletta
(1)
Oleśniewicz Magdalena
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Ostrowska Elżbieta
(1)
Parczewska Teresa
(1)
Pieniążek Marlena
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Piwowarczyk Piotr
(1)
Plieth-Kalinowska Izabela
(1)
Pyka Irena
(1)
Pyka Jan
(1)
Rojek Roman
(1)
Romanowska-Tołłoczko Anna
(1)
Rongies Witold
(1)
Rudawska Edyta
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Sporek Tadeusz
(1)
Szatlach Maria Ewa
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(1)
Szewczyk-Kowalewska Irena
(1)
Szmitkowski Paweł
(1)
Szopa Bogumiła
(1)
Szopiński Józef
(1)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(1)
Tylka Monika
(1)
Wasilczuk Julita
(1)
Wasylewicz Magdalena
(1)
Widawski Krzysztof
(1)
Winiarski Bolesław
(1)
Woźniak-Sobczak Barbara
(1)
Wrońska Marta
(1)
Wójcik Michał Z
(1)
Zakrzewska Sylwia
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zielińska Monika
(1)
Żakowski Maciej
(1)
Кучинська Ірина
(1)
Шевченко Владимир
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(26)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Temat
Globalizacja
(16)
Rynek pracy
(12)
Przedsiębiorstwo
(11)
Gospodarka
(9)
Polska
(7)
Rynek
(6)
Rynek kapitałowy
(4)
Konkurencja
(3)
Marketing
(3)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Banki internetowe
(2)
Gospodarka kapitalistyczna
(2)
Gospodarka narodowa
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Integracja europejska
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Pieniądz
(2)
Polityka regionalna UE
(2)
Rynek finansowy
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Spożycie
(2)
Unia Europejska
(2)
Administracja publiczna
(1)
Agencje muzyczne
(1)
Akcjonariusze
(1)
Bank centralny
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioterapia
(1)
Budżet
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Demokracja
(1)
Domy dziecka
(1)
Dziecko
(1)
Edukacja dla bezpieczeństwa
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Elita władzy
(1)
Emerytura
(1)
Emisja papierów wartościowych
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Folklor
(1)
Francja
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Giełda
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka światowa
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Informacja
(1)
Instytucja totalna
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Kapitał
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kobieta
(1)
Korporacjonizm
(1)
Koszty
(1)
Kościół a państwo
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Ludzie starzy
(1)
Ludzie starzy w rodzinie
(1)
Makroekonomia
(1)
Międzynarodowy Fundusz Walutowy
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Nauka
(1)
Obrona terytorium kraju
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Partie polityczne
(1)
Państwo
(1)
Placówki opiekuńczo-wychowawcze
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polska -- a Unia Europejska -- gospodarka
(1)
Polska a Unia Europejska
(1)
Popularyzacja wiedzy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie -- Polska
(1)
Przemysł
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Przysłowia
(1)
Quesnay, Francois (1694-1774)
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
28 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Key Concepts)
1: Rozwój rynku. Elementy społeczeństwa rynkowego. Niewidzialna ręka: społeczna koordynacja bez koordynatora. Wolność, liberalizm i rynek. Chrześcijańskie, obywatelsko-republikańskie i marksistowskie odpowiedzi. Rynek jako utopia i dystopia. Ekspansja rynku. 2: Kapitalizm i wolny rynek: sukces i porażka. Rynkowy populizm. Rynkowy fundamentalizm. Teoria wyboru publicznego. Racjonalny wybór i racjonalność instrumentalna. Niepowodzenie rynku. Zaprzeczanie niepowodzeniom rynku: w obronie monopolu. Rozwiązania oparte na rynku: ochrona środowiska. "Jest" i "powinien być": rynek jako ideologia. 3: Społeczna rzeczywistość rynków. Problem porządku społecznego. Kwestia zaufania. Zakorzenienie, zaufanie i oszustwo. Opuszczony rynek, opuszczeni konsumenci. Ludzie jako racjonalni aktorzy. Wolność i autonomia. Pieniądz i pieniądze. Prymitywne i nowoczesne gospodarki. Problem kultury. 4: Kolonizacja, kompromis i sprzeciw. Krytyka globalizmu Ulricha Becka. Globalizacja albo nic? Rynkowy socjalizm. Trzecia Droba. W obronie praktyki. Kultura promocyjna: przypadek uniwersytetów. Doświadczenie rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Globalna przestrzeń demokracji, 2.Idea wspólnego dobra w procesie globalizacji, 2.Technokratyczne spłaszczenie dyskursu o sporawidliwości społecznej w sieci globalnej, 3.Wpływ procesów globalizacji na rozwój gospodarek nieoficjalnych. Czynniki kształtujące gospodarkę nieoficjalną, 4.Rynki pracy wobec wyzwań globalnych, 5.Generacje praw człowieka w dobie globalizacji, 6.Diaspora polska w Niemczech jako przykład globalnego procesu migracji, 7.Globalny system medialny a kwestia wolności słowa na świecie, 8.Globalne zagrozenia militarne współczesnego świata - pojęcie, instrumenty, przeciwdziałania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Elementy ekonomii: Podstawowe pojęcia ekonomii; Rozmiary produkcji w warunkach funkcjonowania rynku i mechanizmu konkurencji; Rynki i systemy ekonomiczne; Makroanaliza monetarna banku centralnego; Polityka fiskalna i budżetowa państwa; Polityka handlu zagranicznego i kursu walutowego. 2. Elementy ekonomiki przedsiębiorstwa: Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarowania; Podstawowe warunki ekonomiki przedsiębiorstwa; Dziedziny ekonomiki przedsiębiorstwa; Kondycja ekonomiczna przedsiębiorstwa - jej elementy i mierniki oceny; Czynnik czasu i ryzyka w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Globalizacja finansowa a wzrost gospodarczy nowych krajów członkowskich Unii Europejskiej; Integracja i rozwój rynków kapitałowych a wzrost gospodarczy. Przykład Polski; Banki centralne a globalizacja; Ewolucja zadłużenia zagranicznego Polski w okresie transformacji w perspektywie globalizacji finansów międzynarodowych; Globalizacja rynków finansowych a polityka kursu walutowego w Polsce; Wpływ globalizacji na politykę fiskalną krajów Unii Europejskiej. Szkic zależności; Międzynarodowy Fundusz Walutowy a globalizacja rynków finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 3 (45)/2004)
1.Globalizacja a internacjonalizacja. Kontrowersje definicyjne, podstawowe wymiary i cechy, 2.Orientacja na globalizację jako kompetencja menedżerska, 3.Nadzór korporacyjny a działalność innowacyjna, 4.Rynek pracy w epoce cywilizacji informacyjnej i procesów globalizacji gospodarki światowej, 5.Bank wirtualny jako przykład organizacji działającej w oparciu o nowoczesne technologie informatyczne - zastosowanie Internetu w strategii mBanku, 6.Zastosowanie Internetu w nauczaniu zdalnym na poziomie akademickim, 7.Wybrane aspekty promocji polskich przedsiębiorstw przemysłu muzycznego w dobie globalizacji, 8.Działania produktowo-cenowe polskich przedsiębiorstw przemysłu muzycznego w dobie globalizacji, 9.Polityka rolna a procesy globalizacji, 10.Szanse polskiego rolnictwa ekologicznego na rynkach Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Systemy gospodarcze państwa. II. Globalizacja a systemy gospodarcze.III. Porównania i analizy systemów gospodarczych. IV. Systemy gospodarcze a własność, wolność i konkurencja. V. Systemy finansowe we współczesnym świecie. VI. Systemy fiskalne i finansów publicznych w perspektywie międzynarodowej. VII. Stosunki między kapitałem a pracą. Rynki pracy. VIII. Systemy a podział dochodu, ubezpieczenia społeczne i rozwój kapitału ludzkiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw: Istota internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw; Jak internacjonalizować działalność przedsiębiorstwa?; Metody wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne; Cz.II Budowa strategii marketingowych na rynku międzynarodowym: Istota międzynarodowych strategii marketingowych; Międzynarodowe orientacje przedsiębiorstw; Korzyści standaryzacji i indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych; Zakres standaryzacji i indywidualizacji strategii marketingowych przedsiębiorstw; Cz.III Kształtowanie instrumentów marketingu na rynku międzynarodowym: Międzynarodowa polityka produktu; Globalna polityka aktywizacji sprzedaży; Międzynarodowa polityka cen i dystrybucji; Marketingowe dylematy przedsiębiorstw na unijnym Jednolitym Rynku Wewnętrznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Część I: Proces globalizacji i jego implikacje. Nowe zjawiska w rozwoju rozszerzonej Unii Europejskiej w warunkach globalizacji na początku XXI w. Nowe kraje czlonkowskie UE wobec globalizacji działalności innowacyjnej. Wyzwania i zagrożenia związane z globalizacją działania Międzynarodowego Funduszu Walutowego w zakresie stabilizacji światowego systemu finansowego. Restrukturyzacja systemu bankowego w Chinach. O rozwoju firm opartych na wiedzy dzięki globalizacji działania. handel produktami IT w gospodarce globalnej. Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw przemysłu farmaceutycznego w warunkach globalizacji. Wybrane aspekty globalizacji rynku pracy - równość płci w kontekście procesu globalizacji oraz międzynarodowej integracji gospodarczej. Globalizacja a współczesna polityka migracyjna. Współpraca międzynarodowa w dziedzinie polityki konkurencji na forum OECD oraz UNCTAD. Polityczne i ekonomiczne oddziaływania transnarodowych korporacji na państwa. Ograniczanie procesu prania pieniędzy i finansowania terroryzmu. Część II: Zagraniczne inwestycje bezpośrednie w Polsce, Europie i na świecie. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne: determinanty globalnej atrakcyjności inwestycyjnej Indii. Chiny jako istotny gracz na globalnym rynku turystycznym. Fazy napływu bezpośrednich inwestycji zagranicznych do Polski w procesie transformacji systemowej. Znaczenie bezpośrednich inwestycji zagranicznych na przykładzie Polski. Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych na strukturę towarową polskiego eksportu w latach 1990-2004. Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych na bilans handlowy Polski w ostatniej dekadzie. Inwestycje zagraniczne w ujęciu regionalnym na przykładzie Dolnego Śląska. Część III: Polska w Unii Europejskiej. Proces adaptacji sektora publicznego w Polsce do standardów Unii Europejskiej. Funkcje małych i średnich przedsiębiorstw w procesie integracji z Unią Europejską. Handel zagraniczny Polski z krajami Europy po przystąpieniu do Unii Europejskiej. Wpływ handlu zagranicznego na rozwój polskich przedsiębiorstw w warunkach procesów globalizacji i internacjonalizacji. Wkład polityki regionalnej w rozwój gospodarczy regionów Unii Europejskiej w świetle raportów komisji. Kontrowersje odnośnie do charakteru polityki kursowej w aspekcie przystępowania Polski do Europejskiej Unii Walutowej. Wpływ stóp procentowych na zachowanie kursu EUR/PLN w latach 1995-2004. Globalizacja a wzrost bezobocia w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem województwa śląskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 7)
Część I: Przesłanki zmian globalnych w organizacji. Główne czynniki determinujące przemiany w organizacjach funkcjonujących w nowej gospodarce. Komunikowanie się w organizacjach sieciowych. Wybrane aspekty. Organizacja sieciowa uczelni, studium wykonalności. Zmiany w szkolnictwie wyższym po wprowadzeniu ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym. Zmiany potrzeb kształcenia w dziedzinie zarządzania i marketingu. Nowoczesne metody matematyczne w zarządzaniu projektami a praktyka. Rozwój i zmiana zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie w policji. Zmiany w zarządzaniu środowiskiem. Kształtowanie kultury organizacyjnej w aspekcie procesów globalizacyjnych. Motywacja w procesie zmian w organizacji. Stres zawodowy w otoczeniu organizacyjnym. Rozwój lokalny a kultura organizacji szkół. Wybrane zmiany w ścieżce awansu zawodowego nauczyciela. Część II: Procesy zmian globalnych w przedsiębiorstwach. Wpływ zmian globalnych na doskonalenie procesów zarządzania w przedsiębiorstwach. Metody badań konkurencyjności przedsiębiorstw w makrootoczeniu międzynarodowym. Wybrane zagadnienia zmian w funkcjonowaniu współczesnych przedsiębiorstw. Negocjacje gospodarcze w warunkach zmian globalnych. Czynniki determinujące przepływ zagranicznych inwestycji bezpośrednich w okresie wzrostu ekspansji kapitałowej korporacji międzynarodowych w latach 1985-2000. Bariery realizacji zmian organizacyjnych w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych. Państwowe czy prywatne? Ocena wyników finansowych polskich przedsiębiorstw. Przedsiębiorstwo innowacyjne technologicznie. badanie kultury technicznej przedsiębiorstwa w aspekcie zmian. Zapobiegawcze utrzymanie ruchu - wybór czy konieczność? Transformacja struktur systemów wytwarzania. Globalizacja jako przyczyna zmian w systemach zarządzania przepływem pracy. System zarządzania środowiskowego według normy ISO 14001 w przedsiębiorstwach w Polsce. Zarządzanie jakością według standardów międzynarodowych jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa. Zarządzanie przez jakość według filozofii TQM jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie IPS Przedsiębiorstwo Informatyczne. Społeczna odpowiedzialność wybranych przedsiębiorstw. Metody uwzględniania ryzyka w kształtowaniu struktury finansowej przedsiębiorstwa. Wybrane finansowe problemy działalności holdingów. Zmiany prawa a rozwój przedsiębiorstw. Ujęcie teoretycznoprawne. Część III: Implikacje zmian globalnych na rynkach kapitałowych. Metody badania atrakcyjności inwestowania na rynku kapitałowym. Zarządzanie ryzykiem w inwestycjach rzeczowych. Techniki i narzędzia zarządzania ryzykiem inwestycyjnym. Ekonomiczne skutki wprowadzenia euro w Polsce. Fluktuacja zatrudnienia w bankach komercyjnych jako implikacja zmian zachodzących w sektorze bankowym. Zmiany w zarządzaniu kanałami dystrybucji na rynku funduszy inwestycyjnych. Zmiany na polskim rynku ubezpieczeń na życie. Sekurytyzacja - technika wspierająca rozwój organizacji gospodarczych w warunkach integracji i globalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)
R.1 Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem, R.2 Sy stem informacji marketingowej (SIM), R.3 Analiza sytua cji marketingowej przedsiębiorstwa, R.4 Miejsce strate gii marketingowych w strategii przedsiębiorstwa, R.5 Strategiczne planowanie marketingowe, R.6 Decyzje stra tegiczne dotyczące produktów, R.7 Strategie cen, R.8 Zarządzanie dystrybucją, R.9 Zarządzanie komunikacją m arketingową, R.10 Wpływ internetu na strategie marketi ngowe, r.11 Globalne strategie marketingowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Świat i my, 2. Meandry globalizacji, 3. Stare problemy w "nowej gospodarce", 4. Strategie rynkowej transformacji: skok czy ewolucja?, 5. Instytucjonalne i polityczne uwarunkowania przemienności tempa wzrostu, 6. Długofalowe implikacje rozwoju, 7. Siedem lekcji z polskiej transformacji, 8. Etyczne aspekty ekonomii i polityki gospodarczej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wstępne z zakresu polityki gospodarczej, 2. Geneza i rozwój polityki gospodarczej, 3. Podstawowe cele polityki gospodarczej, 4. Polityka pieniężna, 5. Polityka fiskalna, 6. Polityka gospodarcza wobec problemów funkcjonowania rynków pracy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Finansowanie firm na rynkach zagranicznych / Wioletta Nawrot. - Warszawa : CeDeWu, 2005. - 142 s. : tab. ; 23 cm.
1.Globalizacja rynków finansowych a zagraniczna ekspansja firm, 2.Motywy, korzyści i negatywne aspekty związane z emisją walorów firm na zagranicznych rynkach kapitałowych oraz ich wprowadzeniem do obrotu giełdowego, 3.Praktyka wprowadzenia spółek na giełdy zagraniczne, 4.Obecność polskich spółek na zagranicznych rynkach udziałowych papierów wartościowych, 5.Wpływ notowania spółek na giełdach zagranicznych na giełdę krajową
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Katedry Nauk Ekonomicznych / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ISSN 1642-980X ; Nr 1-2/2005)
1. Wyzwania rynku pracy w dobie globalizacji, 2. Wybrane zagadnienia rynku pracy w Polsce i w krajach Unii Europejskiej, 3. Charakterystyka zagrożeń w środowiski pracy i metody ich zwalczania, 4. Mobbing w środowisku pracy - wybrane zagadnienia, 5. O przedmiocie rachunkowości zarządczej, 6. Kierunki działań usprawniających system monitoringu w małych i średnich przedsiębiorstwach, 7. Szanse i zagrożenia dla polskiego rolnictwa w wyniku integracji europejskiej, 8. Promocja i komunikacja społeczna narzędziem kształtowania świadomości ekologicznej społeczności lokalnych, 9 .Rola etyki w społecznej gospodarce rynkowej, 10. Sylwetki wielkich ekonomistów - Francqois Quesnay (1694-1774)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czas transformacji - u wrót globalnie zintegrowanej gospodarki, 2. Pojęcie i istota marki narodowej, 3. Budowanie marki Atlas (studium przypadku)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Instrumenty rynku kapitałowego. 2. Funkcjonowanie rynku kapitałowego i jego otoczenie. 3. Uczestnicy rynku kapitałowego. 4. Globalizacja i integracja rynków kapitałowych. 5. Ryzyko inwestowania na rynkach kapitałowych. 6. Analiza fundamentalna jako metoda oceny papierów wartościowych. 7. Analiza techniczna papierów wartościowych. 8. Indeksy giełdowe oraz strategie inwestowania na rynkach kapitałowych. 9. Kryteria oceny atrakcyjności papierów wartościowych stosowane w analizie portfelowej. 10. Konstrukcja i zarządzanie portfelem papierów wartościowych. 11. Portfele inwestycyjne w teorii rynków kapitałowych. 12. Rozwój klasycznej teorii portfela papierów wartościowych. 13. Metody pomiaru efektywności zarządzania portfelem inwestycyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Andrzej Limański, Ireneusz Drabik. - Warszawa : Difin, 2010. - 415, [1] s. : rys.; tab. ; 23 cm.
1. Internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa; 2. Marketing w operacjach na rynkach zagranicznych; 3. Strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych: Produkt, Cena, Dystrybucja, Komunikacja marketingowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera / red. Aneta Kordek ; Scientific Publishing Group)
1.Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec procesów integracji gospodarki światowej - teoria i metodologia badań, 2.Integracja europejska a sektor małych i średnich przedsiębiorstw-doświadczenia włoskie, 3.Internacjonalizacjia małych i średnich przedsiębiorstw we Włoszech - przykład regionu Marche, 4.Francuskie małe i średnie przedsiębiorstwa wobec jednolitego rynku europejskiego oraz internacjonalizacji - przegląd literatury francuskojęzycznej, 6.Ewolucja systemu pomocy dla małych i średnich przedsiębiorstw we Francji, 7.Jednolity rynek europejski: implikacje dla polsich małych i średnich przedsiębiorstw, 8.Studia przypadków internacjonalizacji małych i srednich przedsiębiorstw we Francji i włoszech, 9.Małe i średnie przedsiębiorstwa w Republice Czeskiej wobec jednolitego rynku europejskiego w świetle badań empirycznych, 10.Polscy właściciele/menedżerowie wobec jednolitego rynku europejskiego, 11.Postrzeganie otoczenia ekonomiczno-politycznego oraz możliwości i zagrożeń związanych ze wstapieniem do Unii Europejskiej-porównanie wyników badań polskich i czeskich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Teoria firmy a zmiany wynikające z procesu globalizacji i integracji, 2.Rola przedsiębiorstw w dostosowywaniu się gospodarki do warunków globalizacji i integracji, 3.Dostosowanie instytucjonalnych uwarunkowań konkurencji na polskim rynku do wyzwań integracji, 4.Wpływ globalizacji na finansowanie przedsiębiorstw. Konkurencyjność przedsiębiorstw, 5.Wpływ funduszy inwestycyjnych na zarządzanie polskich przedsiębiorstw i ich możliwość dostosowywanie się do standardów Unii Europejskiej, 6.Dostosowanie polskich przedsiębiorstw w zakresie ochrony środowiska do wymogów Unii europejskiej, 7.Niezbędne zmiany polskiego rynku rolno-spożywaczego w procesie dostosowywania się do integracji z Unią Europejską
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rynek konsumencki i jego determinanty rozwoju we współczesnym wysoko rozwiniętym społeczeństwie. 2. Etyka działalności gospodarczej w warunkach gospodarki wolnorynkowej. 3. Wybrane czynniki wpływające na funkcjonowanie współczesnego rynku pracy. 4. Społeczne uwarunkowania rozwoju zawodowego kobiet. 5. Wyższe wykształcenie i jego wartość w poglądach osób aktywnych zawodowo i studiujących zaocznie w uczelniach częstochowskich. 6. Uwarunkowania społeczno-kulturowe i ekonomiczne przedsiębiorczości w społeczności lokalnej. 7. Sytuacja społeczno-ekonomiczna częstochowskiego rzemiosła na rynku lokalnym w świetle badań empirycznych. 8. Społeczno-polityczne determinanty funkcjonowania samorządu lokalnego na przykładzie wybranych gmin województwa śląskiego. 9. Przestrzeń społeczna Częstochowy w świadomości jej użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej