Form of Work
Książki
(30)
Czasopisma
(1)
Status
available
(26)
only on-site
(24)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(25)
Author
Berkley Holly
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Adamski Andrzej
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Brady Regina
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Collin Simon
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dutko Maciej
(1)
Eager Bill
(1)
Forrest Edward
(1)
Frań Aneta
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grzywacz Agnieszka
(1)
Guth David W
(1)
Guziur Piotr
(1)
Huczek Marian
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia
(1)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(1)
Korus Krzysztof
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Machowski Michał
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Majewski Piotr
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Marsh Charles
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
McCall Cathy
(1)
Mendys Wacław
(1)
Mikosz Joanna
(1)
Mizerski Richard
(1)
Mlekodaj Anna
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Poovey Short Bonnie
(1)
Popielec Dominika
(1)
Rosa Kacper
(1)
Rosińska-Mamej Agnieszka
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Spyra Marcin
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tadeusz Walczak
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Święch Andrzej
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(24)
Country
Poland
(31)
Language
Polish
(31)
Subject
Reklama internetowa
(26)
Internet
(15)
Marketing elektroniczny
(13)
Strony WWW
(8)
Reklama
(7)
Handel elektroniczny
(4)
Marketing
(4)
Promocja handlowa
(4)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Promocja
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Usługi
(3)
Autoprezentacja
(2)
Banki internetowe
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Podpis elektroniczny
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Public relations
(2)
Public relations w internecie
(2)
Sponsoring
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Wyszukiwarki internetowe
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Aukcja internetowa
(1)
Baza danych
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Blogi
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Dane osobowe
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-mail marketing
(1)
Egzaminy zawodowe
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Google
(1)
Google AdWords
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Intuicja
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura masowa
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Merchandising
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Okładki czasopism
(1)
Osobowość
(1)
Parki technologiczne
(1)
Parlament
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Polska
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przestrzeń publiczna (urban.)
(1)
Psychologia
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rynek
(1)
Rynek pracy
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Symbole
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Targi i wystawy
(1)
Teatr
(1)
Terroryzm
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Unia Europejska
(1)
Wizualizacja (psychol.)
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
Znaki towarowe
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
31 results Filter
Book
In basket
Copywriting internetowy / Maciej Dutko. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2010. - 116, [2] s. : rys. ; 21 cm.
ISBN: 978-83-01-16477-5
1. Podstawy; 2. Tytuł, nazwy, domeny; 3. Język a skuteczność oferty; 4. Słowa a wizerunek; 5. Marketing.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7361-791-4
1. Miejsce reklamy w działaniach marketingowych firmy; 2. Kreatywna i efektywna reklama; 3. Warsztat reklamy, czyli co i jak zrobić; 4. Planowanie, wykonanie i badanie końcowego efektu reklam; A. Zalety i wady różnych form reklam; B. Identyfikacja wizualna firmy Seven Heaven
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
Reklama internetowa / Agnieszka Leśniewska. - Gliwice : Helion, 2006. - 249 s. : fot., rys. ; 21 cm.
ISBN: 83-246-0430-8
1. Internet - najmłodsze medium przekazu. 2. Reklama internetowa - modele i zachowania odbiorców. 3. Formy reklamy internetowej a reklama tradycyjna. 4. Przyszłość reklamy internetowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7301-237-0
Część I: Dlaczego powinieneś się zdecydować na marketing online. 1. Złoty interes. Internet nie jest chwilowym szaleństwem i powienieneś zwrócić na niego uwagę. 2. Kim są i czym się zajmują, czyli profile użytkowników Internetu. 3. ABC marketingu internetowego. 4. Marketing w cyberprzestrzeni, czyli wyjątkowość marketingu internetowego. Część II: Marketing internetowy od podszewki. 5. Korelacja między marketingiem tradycyjnym a internetowym. 6. Jak i gdzie się reklamować. 7. Tworzenie reklamy, czyli jakiej reklamy potrzebujesz. 8. Rola wyszukiwarek i katalogów stron. Część III: Jak wprowadzić plan w życie. 9. Jak mierzyć skuteczność strategii internetowej. 10. Jak używać (ale nie nadużywać) poczty elektronicznej. 11. Marketing z wykorzystaniem grup dyskusyjnych. 12. Witryna internetowa jako narzędzie marketingowe. Część IV: Dostrajanie aparatury, czyli co jeszcze można zrobić, by osiągnąć sukces. 13. Marketingowe porady, które pozwolą zaoszczędzić pieniądze. 14. Trafiać w dziesiątkę, czyli marketing jeden na jeden. 15. Wartość wirtualnej społeczności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-208-1370-0
Wprowadzenie; Cz.I Marketing w erze interkatywnej: R.1 Media w relacji 1:1 w przyszłości interaktywnej; R.2 Orientacja na klienta w erze interaktywnej; R.3 Strategie i taktyki zorientowane na klienta; R.4 Wpływ komunikacji interaktywnej na reklamę i marketing; R.5 Marketing w Internecie; R.6 Reklama interaktywna; R.7 Marketing bezpośredni XXI wieku. Cz.II Wykorzystanie medió w erze interaktywnej: R.8 Public relations w Internecie; R.9 Opracowywanie teksótw reklamowych dla mediów interaktywnych; R.10 Kioski interaktywne na rynku detalicznym; R.11 Nowe narzędzia komunikacji marketingowej z wykorzystaniem dysków; R.12 Komputeryzacja procesu sprzedaży; R.13 Telefon interaktywny jako narzędzie promocji; R.14 Telewizja interaktywna; R.15 Reklama w Internecie. Cz.III Badania marketingowe: R.16 Efektywność mediów interaktywnych; R.17 Wskaźniki oglądalności witryn WWW; R.18 Badania zachowań konsumentów online oraz nowa rola agencji reklamowych; R.19 Marketingowe bazy danych a interaktywne sieci informacyjne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(E-marketing)
ISBN: 978-83-01-18960-0
Część 1: Zalety reklamy AdWords; Struktura AdWords: kampania; Struktura AdWords: grupa reklam; Sieć wyszukiwania; Sieć reklamowa; Kampania: sieć wyszukiwania z rozszerzeniem na sieć reklamową; Reklama aplikacji mobilnych; Wynik jakości; Ranking reklamy w AdWords; Aukcja reklamowa; Sposoby rozliczeń i strategie ustalania stawek; Dostosowanie stawek; Kierowanie na język i lokalizację; Wpływ Google AdWords na bezpłatne wyniki wyszukiwania; remarketing; Dodatkowe narzędzia; Budżet dzienny; Przyspieszone i standardowe wyświetlanie reklam; Reklamy i rozszerzenia reklam; Strony docelowe; Słowa kluczowe; Podstawy optymalizacji i analizy kampanii; Konwersje; Praca z wieloma klientami; Edytor AdWords. Część 2: Google AdWords - założenia; Typy reklam AdWords; Dostosowanie reklam do urządzeń mobilnych; Najważniejsze elementy konta i kampanii AdWords; Rozszerzenia reklam; Struktura konta; Przykładowy podział konta AdWords; Konwersje; Raportowanie i monitorowanie kampanii; Segmenty i wymiary; Optymalizacja kampanii; Obsługa wielu kont i automatyzacja działań AdWords; Najczęstrze pytania i wątpliwości klientów. Część 3: Reklamy produktowe - Product Listing Ads (PLA); Google Merchant Center (GMC); Kraj docelowy; Plik danych o produktach; Unikalne identyfikatory produktów; Atrybuty w pliku danych o produktach; Etykiety niestandardowe; Priorytety kampanii; Optymalizacja reklam PLA; Rozwiązywanie problemów. Część 4: Co to jest Google Analytics; Planowanie i zasady; Implementacja i zbieranie danych; Cele i transakcje; raportowanie; Raporty standardowe; Raporty niestandardowe; Panele informacyjne; Alerty; Znajdowanie „persony” - użytkownika „doskonałego”; Dodatkowe elementy systemu rozszerzające możliwości Analytics.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w sieci / Simon Collin ; tłum. Andrzej Święch. - Warszawa : FELBERG SJA, 2002. - 191, [1] s. : rys. ; 20 cm.
ISBN: 83-88667-10-6
Marketing w Internecie, Budowanie marki w Internecie, Witryny,Zzwartość witryny, Promowanie witryny, Reklama w sieci, Pomiar reackji odbiorców, Marketing bezpośredni, E-fcommerce, Public relations i kontakty z mediami, Badania i analizy rynku, O marketingu w Internecie, Działanie w sieci, Katalog www.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7361-895-3
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
Marketing internetowy w małej firmie / Holly Berkley ; tłum. Anna Kanclerz. - Wyd. 2 zaktual. - Gliwice : Helion, 2009. - 145, [6] s. ; 21 cm.
ISBN: 83-7361-895-3
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
ISBN: 978-83-283-4224-8
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych: Dziki Zachód; Social jest stary!; 1, 2, 3, internet; Człowiek jest najważniejszy; Nowe media dla nowego człowieka; Nowe media (nie) są bezpłatne!; Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci; Social media - co jest czym?. Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing: Marketing pod strzechy!; Najtrudniejszy1; Komputer czy jabłko?; Naszą siłą będzie treść; Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy?; Monitoring social mediów - jak go wykorzystać?; Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie?. Rozdział 3. Przegląd narzędzi: Facebook; Facebook Messenger; Twitter; YouTube; Blogosfera; Mikroinfluencerzy; Visual content; LinkedIn; Przydatne narzędzia socialowca; Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość?: So-lo-mo; Hipsteryzacja; Internet rzeczy; Social biznes; Social selling; Społeczna odpowiedzialność. Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden w 2018 roku i później?: Mniej stocka, więcej życia; Mniejszość też ma znaczenie?; Treść - klucz do serc i umysłów; Długi ogon nadaje ton; Każdy z nas jest medium.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-0700-6
1. Podstawy e-biznesu, 2. Strategia w e-biznesie, 3. Branding, 4. Automatyzacja, 5. Dystrybucja w internecie, 6. Coprywriitnig, 7. Strona www, 8. Spam, 9. Lista adresowa, 10. E-mail marketing, 11. Autoresponder, 12. Wyszukiwarki, 13. Świadomy marketing, 14., Reklama, 15. Program partnerski
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
Narzędzia skutecznej promocji w Internecie / Tomasz Maciejowski. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2003. - 275 s. : wykresy, il., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-88597-89-2
Cz.I Planowanie promocji w Internecie: Organizacja działań promocyjnych w Internecie; Badania i segemnta cja rynku w sieci; Wyniki badań: Internet i internauci Tworzenie programu działań promocyjnych w sieci. Cz.II Budowanie obecności firmy w sieci: Własny serwis www; Promocja witryny w katalogach i wyszukiwarkach; Działania public relations w Internecie. Cz.III Wirtualne programy promocyjne: E-mail - poczto wa komunikacja z klientem; Reklama - płatna prezenta cja na www; Działania wspierające: promocja sprzedaży, marketing bezpośredni. Cz.IV Pomiar i kontrola promocji w sieci: Organizacja pomiaru i działań kontrolnych; Działania kontrolne na witrynie www; Mierzenie skuteczności poszczególnych narzędzi promocji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7151-186-8
Część 1. Nowe zwody w sieci: Internet jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy; Wizerunek firmy i wizerunek twórcy w wirtualnych światach na przykładzie Second Life; Jak wypromować się w sieci? Strona internetowa, blog i konta w serwisach społecznościowych wirtualną wizytówką dziennikarza i specjalisty ds. public relations; Blog jako narzędzie kreowania nazwiska i wizerunku dziennikarza sportowego w Internecie na przykładach Sokolimokiem.tv i Polsport; Wizerunek w sieci a odpowiedzialność przed pracodawcą; Nowe formy zatrudnienia w Internecie. Analiza rynku Forex. Część 2. Nowy obraz polityki w sieci: Internet instrumentem kreowania wizerunku polityki; Protesty uliczne przyczyną zmiany decyzji politycznych podejmowanych przez funkcjonariuszy państwowych; Czy tylko facebook i Twitter? Social media w polskich kampaniach wyborczych; Obama vs. Romney: oblicza wirtualnej rywalizacji; Kreowanie wizerunku marki politycznej w elektronicznych środkach masowego przekazu. Część 3. Nowe oblicza Boga w sieci: Promocja sacrum na wybranych profilach społeczności internetowej Facebook; Nowa ewangelizacja przez nowe media; Bóg na fejsie - kreowanie wizerunku Kościoła w social mediach; Sacrum vs reklama, czyli o tym, czy wszystkie chwyty w marketingu dozwolone? Część 4. Ciasteczkowy potwór - czyli cała prawda o plikach cookies; Wirtualni celebryci. Internet jako przestrzeń kreacji sieciowych idoli; Funkcjonowanie fotografii w przestrzeni wirtualnej; Dziecko w mediach społecznościowych - zagrożenia i wyzwania edukacyjne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing internetowy w wyszukiwarkach / Tomasz Frontczak. - Gliwice : Helion, 2006. - 338 s. : rys. ; 24 cm.
ISBN: 83-246-0254-2
Część I: Co musisz wiedzieć, nawet jeśli nie będziesz tego robił? 1. Formy reklamy w wyszukiwarkach. 2. Szybki start - jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut. 3. Wyszukiwarki a uzytkownik. 4. Zlecić na zewnątrz, czyli outsourcing procesu promocji w wyszukiwarkach. 5. Nie tylko wyszukiwarki. Część II: Dobry plan to połowa sukcesu. 6. Zanim zaczniesz, określ cele. 7. Badanie słów kluczowych - keyword research. 8. Zaawansowana ocena konkurencyjności słów kluczowych. Część III: Dla praktyków - reklama w płatnych wynikach. 9. Dlaczego reklama płatna w wyszukiwarkach stała się tak popularna? 10 Google AdWords - podstawy. 11. Google AdWords - zaawansowane techniki. 12. Polskie systemy reklamy płatnej w wyszukiwarkach. Część IV: Dla praktyków - pozycjonowanie stron. 13. Pozycjonowanie, czyli linki i budowanie treści. 14. Tworzenie stron przyjaznych wyszukiwarkom. 15. Koniec spaghetti - oddzielenie struktury od prezentacji. 16. Zwiększaj popularność poprzez zwiększanie ilości linków. Część V: Raporty i liczby - mierzenie efektywności, weryfikacja i rozliczenia. 17. Jak zmierzyć sukces? 18. Praktyka: współczynnik konwersji w Google AdWords i podstawy Google Analytics. 19. Raporty i matryca rozliczeniowa SEO. 20. Zamiast zakończenia - marketing przez wyszukanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8017-161-9
Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook; Marka miejsca i jej wizerunek w Internecie na przykładzie powiatu płockiego; Wszyscy jesteśmy gospodarzami - analiza kampanii społecznej na Euro 2012; „LUBIĘ to” - czyli fanpage szkoły; Brand 3.0 czyli kreowanie marki w mediach społecznościowych na przykładzie akcji promocyjnej Maxwell House zorganizowanej na portalu Facebook; Marketing w polskiej blogosferze - wykorzystanie blogów urodowych jako nośników reklamy produktu; Komunikacja kryzysowa w Internecie - studium przypadki; Niestandardowe formy reklamy na przykładzie serwisów aukcyjnych Allegro.pl i ebay.com; „3maj z Żubrem”. O języku w służbie social ads; E-mail marketing jako forma skutecznej reklamy w Internecie na przykładzie wybranych banków; „Miliony rzeczy walczą o Twoją uwagę” - odpowiedź marek na kryzys tożsamości w okresie adolescencji; Internetowa generacja w Polsce; Sprzedawanie Internetu w Internecie. Semantyka Internetu jako ofiary komercyjnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Marketing w Internecie: strategie dla małych i dużych firm / Piotr Guziur. - Gliwice : HELION, 2001. - 150 s. : rys., wykresy, tabele ; 23 cm.
ISBN: 83-7197-510-4
Wstęp; Rozwój i charakterystyka Internetu; Planowanie marketingu online; Promocja witryny w systemach wyszu kujących; Reklama; Środki promocji produktu w Internecie; E-commerce; Kontrola i weryfikacja skuteczności działalności marketingowej poprzez sieć Internet; Za kończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
1. Znaczenie internetu dla działalności promocyjnej, 2. Internetowa witryna firmowa, 3. Inne rodzaje witryn internetowych, 4. Reklama internetowa, 5. Wykorzystanie Internetu w programach lojalnościowych, 6. Promocja uzupełniająca, 7. Public relations i sponsoring w Internecie, 8. Promocja z wykorzystaniem wyszukiwarek, 9. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych on-line, 10. Internet - jego rola w komunikacji wewnątrzorganizacyjnej, 11. Ekstranet - komunikacja z partnerami biznesowymi, 12. Badania marketingowe w Internecie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338.139 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338.139 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1523-1
Cz.I Komunikacja masowa: Reklama jako narzędzie komuni kacji masowej; Serwis World Wide Web (WWW) jako narzę dzie komunikacji masowej; Promocja below the line(BTL) Informatyczne i cyfrowe narzędzia komunikacji; Wizuali zacja; Relacje z mediami oraz rozgłos; Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi; Lobbing; Sponsoring jako instrument komunikowania się przedsiębiorstwa z ryn kiem. Cz.II Komunikacja grupowa: Wystapienia publiczne i prezentacje; Targi jako narzędzie komunikacji grupowej Wydarzenia marketingowe (event marketing); Komunikowa nie się w grupie pracowniczej; Zebrania handlowe jako metoda komunikowania w przedsiębiorstwie; Grupy i listy dyskusyjne jako narzędzia komunikacji grupowej. Cz.II Komunikacja indywidualna: Komunikacja werbalna; Słuchanie; Czytanie; Pisanie; Mowa ciała; Zarządzanie przestrzenią; Wizerunek; Reotyrka; Negocjacje i media cje; Komunikacja indywidualna za pośrednictwem kompute ra; Błędy i trudności w komunikacji. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87658-89-8
Investor relations jako narzędzie transformacyjnego public relations (przykład błędów wizerunkowych debiutu giełdowego holdingu ITI). Zasoby intelektualne jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Stowarzyszenia turystyczne w regionie - charakterystyka. Budowa wizerunku małego przedsiębiorstwa turystycznego na tle jego misji. Źródła informacji i przyczyny wyboru Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Public relations jako narzędzie kształtowania relacji przedsiębiorstw farmaceutycznych z lekarzami. Public relations. Psychologia, taktyka oraz zarządzanie na rynku kapitałowym. Jakościowe technik badań efektów działań public relations. Corporate identity w bankowości wirtualnej. Czynniki warunkujące zadowolenie klienta majątkowych zakładów ubezpieczeń. Sponsoring i mecenat finansowy jako współczesna alternatywa dla reklamy telewizyjnej. Marka jako narzędzie budowy wizerunku przedsiębiorstwa. Zasady komunikacji wewnętrznej w organizacji. Reklama internetowa a kształtowanie wizerunku firmy. Pracownik najlepszym rzecznikiem banku. Akcje edukacyjne jako promocja wizerunku firmy. Tożsamość - wizerunek - reputacja organizacji. Analiza wzajemnych relacji. Rola public relations w procesie realizacji oczekiwań konsumenta produktu odzieżowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1630-0
1.Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania. 2.Wizerunek oraz system identyfikacji firmy. 3.Reklama. 4.Public Relations. 5.Promocja sprzedaży. 6.Merchandising i opakowanie produktu. 7.Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą. 8.Marketing bezpośredni. 9. Sponsoring. 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych. 11.Komunikacja marketingowa w Internecie. 12.Gadżety promocyjne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again