Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(466)
IBUK Libra
(11)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(457)
Publikacje naukowe
(18)
Publikacje fachowe
(17)
E-booki
(12)
Czasopisma
(9)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(373)
dostępne
(309)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(319)
Czytelnia
(378)
Autor
Chodyński Andrzej
(10)
Strużycki Marian
(9)
Penc Józef (1939-2017)
(8)
Grudzewski Wiesław M
(7)
Duraj Jan
(5)
Hejduk Irena K
(5)
Janasz Władysław
(5)
Perechuda Kazimierz
(5)
Borkowski Stanisław
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Nowacki Robert
(4)
Potocki Arkadiusz
(4)
Rudolf Stanisław
(4)
Sarjusz-Wolski Zdzisław
(4)
Skowronek Czesław
(4)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(4)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(4)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Bitkowska Agnieszka
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Borski Maciej (1975- )
(3)
Dzieńdziora Joanna
(3)
Grajewski Piotr
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Jabłoński Marek Marian
(3)
Jeziorski Leopold
(3)
Jędralska Krystyna
(3)
Kostera Monika
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Malara Zbigniew
(3)
Mućko Przemysław
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Sadowski Józef
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
Sokół Aneta
(3)
Stabryła Adam (1942- )
(3)
Szabłowski Józef
(3)
Vollmuth Hilmar J
(3)
Woźniak-Sobczak Barbara
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Żbikowska Agnieszka
(3)
Antoszkiewicz Jan D
(2)
Baruk Agnieszka
(2)
Bednarski Lech
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Chomczyński Piotr
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Cyfert Szymon
(2)
Cygan Zdzisław
(2)
Czajka Kamil
(2)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(2)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gableta Małgorzata
(2)
Glinka Beata
(2)
Grudowski Piotr
(2)
Grudzewski Wiesław
(2)
Gudkova Svetlana
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Howaniec Honorata
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kadysz Piotr
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Kondak Anna
(2)
Konecki Krzysztof
(2)
Konecki Krzysztof Tomasz
(2)
Kordel Piotr
(2)
Kotlicki Rafał
(2)
Krzakiewicz Kazimierz
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Lewandowski Jerzy
(2)
Lichtarski Jan
(2)
Lipka Anna
(2)
Lisiecki Marek
(2)
Majewski Kamil
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Marks Stephen G
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Merski Janusz
(2)
Michniewicz Grzegorz
(2)
Miszewski Maciej
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pawlak Marek
(2)
Piałucha Marek
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Rapacki Ryszard
(2)
Rydzkowski Włodzimierz
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Samuelson William F
(2)
Skórska Anna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(65)
2000 - 2009
(347)
1990 - 1999
(55)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(478)
Język
polski
(475)
angielski
(3)
Temat
Przedsiębiorstwo
(364)
Zarządzanie
(125)
Organizacja
(102)
Zarządzanie strategiczne
(47)
Kadry
(44)
Zarządzanie wiedzą
(42)
Innowacje
(40)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(39)
Organizacja ucząca się
(38)
Zarządzanie jakością
(29)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(25)
Menedżerowie
(23)
Internet
(18)
Decyzje
(15)
Gospodarka
(15)
Informacja dla zarządzania
(15)
Kultura organizacyjna
(15)
Logistyka gospodarcza
(15)
Przedsiębiorczość (postawa)
(15)
Systemy informatyczne zarządzania
(15)
Globalizacja
(14)
Marketing strategiczny
(14)
Teoria organizacji
(14)
Gospodarka oparta na wiedzy
(13)
Logistyka
(13)
Marketing
(13)
Controlling
(12)
Motywacja pracy
(12)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(12)
Systemy informatyczne
(12)
Informatyka
(11)
Konkurencja
(11)
Zarządzanie projektami
(11)
Handel elektroniczny
(9)
Otoczenie firmy
(9)
Praca
(9)
Polska
(8)
Produkcja
(8)
Przemysł
(8)
Szkolnictwo wyższe
(8)
Transport
(8)
Usługi
(8)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(8)
Informacja
(7)
Inwestycje
(7)
Jakość
(7)
Jakość produktu
(7)
Outsourcing
(7)
Przedsiębiorcy
(7)
Przywództwo
(7)
Public relations
(7)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Turystyka
(7)
Fuzja przedsiębiorstw
(6)
Informacja gospodarcza
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Negocjacje
(6)
Ochrona środowiska
(6)
Organizacje
(6)
Rynek kapitałowy
(6)
Rynek pracy
(6)
Samorząd terytorialny
(6)
Zarządzanie kryzysowe
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Benchmarking
(5)
Efektywność ekonomiczna
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Konflikt
(5)
Kultura
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Projektowanie
(5)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(5)
Płaca
(5)
Systemy informacyjne
(5)
Umowa
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Audyt wewnętrzny
(4)
Banki
(4)
Ekorozwój
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Mentoring
(4)
Motywacja
(4)
Normy ISO 9000
(4)
Prawo gospodarcze
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Przedsiębiorstwo prywatne
(4)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(4)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(4)
Rynek
(4)
Spółki
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Baza danych
(3)
Bhp
(3)
COVID-19
(3)
Franchising
(3)
Gospodarka narodowa
(3)
Górnictwo
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Inwestycje zagraniczne
(3)
Kariera
(3)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
2001-0
(3)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Arktyka (region)
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Svalbard (Norwegia ; terytorium)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Turkmenistan
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(35)
Opracowanie
(15)
Praca zbiorowa
(13)
Czasopismo naukowe
(10)
Poradnik
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Czasopismo prawnicze
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(62)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(43)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
478 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp do zarządzania zmianami; 2. Zarządzanie zmianami organizacyjnymi - podstawowe zagadnienia; 3. Typologie i modele zmian organizacyjnych; 4. Metodyka wprowadzania zmian do przedsiębiorstwa; 5. Kultura organizacyjna w procesie zmian; 6. Aspekt społeczny procesu zmian w organizacji; 7. Przywództwo i liderzy zmian w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Zarządzanie restrukturyzacją przedsiębiorstwa: Kiedy przedsiębiorstwo wymaga restrukturyzacji?; Trwała poprawa kondycji firmy; Zarządzanie restrukturyzacją przedsiębiorstwa; Restrukturyzować czy wyeksploatować?; Zapotrzebowanie na zarządzanie restrukturyzacją firmy; Dostępność funduszy i fachowców; Struktura książki. R.2 Objawy i przyczyny pogarszania się kondycji przedsiębiorstwa: Objawy pogarszającej się kondycji firmy; Przewidywanie upadku firmy; Przyczyny pogarszającej się kondycji firmy; Analiza przyczyn upadku przedsiębiorstwa R.3 Cechy charakterystyczne sytuacji kryzysowych; Podatność na kryzys; Wpływ kryzysu na zachowanie kierownictwa; Wpływ kryzysu na organizację; Niezgodność z rzeczywistością; Spirala upadku; Kryzys a zmiany; Interwencja otoczenia. R.4 Metodologia udanej restrukturyzacji: Siedem podstawowych elementów udanej restrukturyzacji; Metodologia wdrażania planu restrukturyzacji; Synchronizacja w czasie. R.5 Diagnoza stanu firmy: Cele; Nastawienie; Analiza zdolności do przetrwania w krótkim okresie; Ocena szans na przetrwanie; Typowe scenariusze ratowania firmy; Ocena możliwych rozwiązań; Ocena grup interesu; Wstępna ocena kierownictwa; Wynik diagnozy stanu firmy R.6 Stabilizacja kryzysu: Najważniejsze zasady stabilizacji kryzysu; Zarządzanie gotówką w krótkim okresie; Strategie krótkoterminowego pozyskiwania gotówki; Nowe reguły zarządzania i kontroli finansowej; Wstępna redukcja kosztów; Przestrzeganie regulacji prawnych. R.7 Przywództwo: Zatrudnienie menedżera prowadzącego restrukturyzację; Cechy menedżera prowadzącego restrukturyzację; Właściwe kierownictwo; Zmiana kierownictwa; Prowadzenie restruktur.; Mobilizacja organizacji; Komunikacja. R.8 Zarządzanie kontaktami z grupami interesu: Zasady zarządzania kontaktami z grupami interesu; Faza wstęp na: Faza zarządzania kryzysowego i przygotowania planu restruktur.; Restruktur. finansowa; Faza wdrożenia; Podsumowanie. R.9 Opracowanie planu restruktur. firmy: Definiowanie wizji firmy; Szczegółowe plany operacyjne; Oprac. projekcji finansowych; Integracja i weryfikacja; Szacowanie ryzyka; Plan komunikacji; Podsumowanie. R.10 Analiza strategiczna firmy: Co się kryje pod poję ciem "strategii firmy"?; Elementy strategii restruktur firm; Strategia przedsięb.; Strategia konkurencyjna lub strategia jednostek organizacyjnych. R.11 Zmiany organizacyjne: Struktura organizacyjna; Ludzie; Podnoszenie kwalifikacji; Warunki zatrudniania pracowników. R.12 Usprawnienie kluczowych procesów: Kluczowe elementy; Sprzedaż i marketing; Poprawa efektywności operacyjnej; Informacja zarządcza i zarządzanie efektywnością. R.13 Wdrożenie planu restruktur.: Reguły skutecznego wdrożenia; Monitorowanie procesu wdrożenia; Źródła zasobów w procesie wdrożenia; Uczestnictwo pracowników w procesie zmian. R.14 Restruktur. finansowa: Krótkoterminowe finansowa nie umożliwiające przetrwanie firmy; Długoterminowa restruktur. finansowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Istota centrów kosztów i centrów zysku; II. Wyodrębnienie centrów kosztów i centrów zysku w przedsiębiorstwie; III. Zarządzanie centrami odpowiedzialności; IV. Planowanie i kontrola realizacji zadań centrów kosztów i centrów zysku; V. Motywowanie w centrum odpowiedzialności; VI. Wdrażanie centrów kosztów i centrów zysku w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo przyszłości / red. Wiesław M. Grudzewski, Irena K. Hejduk. - Wyd. popr. - Warszawa : Difin, 2001. - 356,[4] s. : tab., wykr. ; 23 cm.
Globalizacja w gospodarce; Rozwój teorii organizacji w świetle współczesnych teorii Petera Druckera, Petera Senge i innych, Organizacja inteligentna - ucząca się i samorealizacja; Organizacja wirtualna; Organizacja i funkcjonowanie przedsiębiorstwa, Zgrupowania kapitałowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Globalizacja w gospodarce; Rozwój teorii organizacji w świetle współczesnych teorii Petera Druckera, Petera Senge i innych, Organizacja inteligentna - ucząca się i samorealizacja; Organizacja wirtualna; Organizacja i funkcjonowanie przedsiębiorstwa, Zgrupowania kapitałowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. 1. Idea ustawicznego rozwoju w kontekście trendów w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji: 1.1. Współczesne wyzwania w zarządzaniu kapitałem ludzkim; 1.1.1. Współczesne rozumienie kapitału ludzkiego; 1.1.2. Wpływ globalizacji na zarządzanie kapitałem ludzkim; 1.1.3. Gospodarka oparta na wiedzy i zarządzanie wiedzą w organizacji; 1.1.4. Współczesne koncepcje organizacji uczących się i inteligentnych; 1.2. Rozwój koncepcji zarządzania kapitałem ludzkim; 1.2.1. Modele funkcji personalnej; 1.2.2. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; 1.2.3. Podejście modelowe do polityki personalnej; 1.3. Formy rozwoju kapitału ludzkiego w organizacji; 1.3.1. Istota rozwoju kapitału ludzkiego; 1.3.2. Kształtowanie kariery zawodowej pracowników; 1.3.3. Podnoszenie kwalifikacji pracowników. 2. Istota mentoringu: 2.1. Mentoring w koncepcji kapitału ludzkiego; 2.1.1. Historyczne źródła mentoringu; 2.1.2. Współczesne rozumienie mentoringu; 2.1.3. Mentoring jako metoda rozwoju pracownika; 2.2. Złożoność mentoringu w organizacjach; 2.2.1. Typologie mentoringu w organizacjach; 2.2.2. Różnorodność ról mentora w procesie mentoringu; 2.2.3. Przełożony w procesie mentoringu; 2.3. Znaczenie współczesnego mentoringu; 2.3.1. Rola procesów mentoringu w organizacji; 2.3.2. Efekty mentoringu dla uczestników procesu mentoringu; 2.3.3. Efekty mentoringu dla organizacji. 3. Projektowanie procesów mentoringu w organizacji: 3.1. Stopień sformalizowania procesów mentoringu; 3.2. Elementy procesu mentoringu w organizacji; 3.2.1. Etap przygotowawczy; 3.2.2. Etap realizacji; 3.2.3. Etap oceny; 3.3. Uwarunkowania prowadzenia mentoringu wewnątrz organizacji; 3.3.1. Uwarunkowania procesowe; 3.3.2. Uwarunkowania personalne. 4. Metodyka badań empirycznych: 4.1. Przebieg procesu badawczego; 4.2. Wykorzystanie techniki gromadzenia danych; 4.3. Dobór próby badawczej i charakterystyka badanych przedsiębiorstw; 4.4. Zastosowanie techniki analizy danych. 5. Mentoring w praktyce polskich przedsiębiorstw: 5.1. Specyfika mentoringu występującego w średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce – wyniki badania reprezentatywnego; 5.2. Charakterystyka struktury procesów mentoringu w badanych przedsiębiorstwach. 6. Modelowanie skuteczności mentoringu w polskich przedsiębiorstwach: 6.1. Ocena wewnątrzorganizacyjnych uwarunkowań procesu mentoringu; 6.1.1. Identyfikacja wewnątrzorganizacyjnych uwarunkowań mentoringu w badanych przedsiębiorstwach; 6.1.2. Uwarunkowania organizacyjne; 6.1.3. Uwarunkowania motywacyjne; 6.1.4. Uwarunkowania dotyczące zarządzania zasobami ludzkimi; 6.1.5. Uwarunkowania relacyjne; 6.1.6. Charakterystyka wewnątrzorganizacyjnych uwarunkowań mentoringu w zależności od stopnia sformalizowania procesów mentoringu w firmie; 6.2. Ocena efektów procesów mentoringu; 6.2.1. Identyfikacja efektów mentoringu uzyskiwanych przez badane firmy; 6.2.2. Efekty procesów mentoringu dotyczące pracowników oraz przedsiębiorstwa; 6.2.3. Charakterystyka efektów mentoringu w zależności od stopnia sformalizowania procesów mentoringu w firmie; 6.2.4. Charakterystyka efektów mentoringu z perspektywy uczestników procesu; 6.3. Model skuteczności mentoringu. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis wykresów. Spis rysunków. Aneks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Zarządzanie / red. nauk. Maria Strykowska)
1. Problem: To nie zmiany są przyczyną twoich problemów; Analiza przypadku; 2. Rozwiązania: Jak sprawić, by ludzie zrezygnowali ze starych nawyków; Przeprowadzanie ludzi przez strefę neutralną; Nowe rozpoczęcie; Transformacja, rozwój i odnowa; 3. Praca z nieustannymi zmianami w organizacji i twoim życiu: Jak radzić sobie z nieustannymi zmianami; 4. Wniosek: Praktyczna analiza przypadku; Wniosek; Praktyczna analiza przypadku; Wniosek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Struktura organizacyjna: ujęcia, definicje, zakres pojęciowy; 2. Czynniki i mechanizmy strukturotwórcze; 3. Typy struktur organizacji; 4. Organizacja wybranych funkcji przedsiębiorstwa oraz jego części składowych; 5. Mierzenie struktur organizacyjnych; 6. Wybrane metody badania struktur organizacyjnych; 7. Dynamika struktur; 8. Zmiany struktury organizacyjnej polskich przedsiębiorstw po zmianie systemowej w 1989 roku; 9. Zasady budowy poprawnej struktury i dokumentacji organizacyjnej; 10. Kierunki i tendencje rozwojowe w zakresie struktur organizacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przesłanki podejścia procesowego do zarządzania organizacją; 2. Projektowanie procesów w organizacji; 3. Zarządzanie organizacją poprzez kreatywne kształtowanie procesów; 4. Organizacja procesowa i jej determinanty; 5. Zarządzanie wiedzą w organizacji procesowej; 6. Kultura w organizacji procesowej; 7. Struktury wspierające wdrażanie dynamicznych systemów zarządzania procesami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Podstawowe pojęcia związane z organizacją i zarządzaniem w przedsiębiorstwie, 2.Ewolucja teorii organizacji i zarządzania, 3.Nowe tendencje w zarządzaniu, 4.For my organizacyjno-prawne współczesnych przedsiębiorstw, 5. Działalność gospodarcza w aspekcie procesu planowania, 6. Strategiczna diagnoza otoczenia organizacji, 7. Analiza strategii przedsiębiorstwa z wykorzystaniem metod portfelowych, 8. Struktury organizacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 9. Osobowość i umiejętności kierownicze, 10. Style kierowania, 1. Motywacja w organizacji (techniki motywacyjne), 12. Komunikacja i negocjacje w organizacji, 13. Kultura organizacyjna, 14. Wybrane instrumenty controllingu w przedsiębiorstwie.
5.Działalność gospodarcza w aspekcie procesu planowan ia, 6.Strategiczna diagnoza otoczenia organizacji, 7. Analiza sstrategii przedsiębiorstwa z wykorzystaniem metod portfelowych, 8.Struktury organizacyjne w zarzą dzaniu prezedsiębiorstwem, 9.Osobowość i umiejętnośći kierownicze, 10.Style kierowania, 11.Motywacja w orga nizacji (techniki motywacyjne), 12.Komunikacja i negoc jacje w organizacji, 13.Kultura organizacyjna, 14.Wybr ane instrumenty controllingu w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czynniki determinujące rozwój firmy: Potencjał firmy i jej otoczenie; Finansowanie rozwoju; Koncepcja zarządzania rozwojem. 2. Total Quality Management(TQM)-kompleksowe zarządza nie jakością w funkcjach i procesach przedsiębiorstwa: Istota TQM; Szanse na zarządzanie rozwojem polskich firm poprzez TQM; Leasing i venture capital w realizacji koncepcji TQM. 3. Business Process Reengineering (BPR)-koncepcja uelastycznienia procesów biznesowych: Interpretacja BPR; Praktyczne możliwości wdrażania BPR w Polsce; Wykorzystanie factoringu, forfaitingu leasingowego i leasingu w implementacji BPR. 4. Logistyka-filozofią zarządzania działalnością operacyjną: Pojęcie i rozwój logistyki; Konstruowanie systemów logistycznych; Leasing,factoring i forfaiting we wspomaganiu logistyki; Korzyści z tytułu wdrożenia logistyki. 5. Just-In-Time(JIT)-akurat na czas we wszystkich działalnościach firmy: Związek JIT z logistyką; Zasady gwarantujące niezawodność JIT; Szanse i bariery wdrożenia JIT do polskich firm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do problematyki podejmowania decyzji gospodarczych; Decyzje przedsiębiorstwa; Podejmowanie optymalnych decyzji na podstawie analizy marginalnej; Analiza popytu i optymalna polityka cenowa; Ocena popytu; prognozowanie; produkcja; Analiza kosztów; Podejmowanie decyzji w warunkach niepewności; Konkurencja na różnych rynkach; Konkurencja doskonała; Monopol; Opigopol; Teoria gier a strategia konkurencji Regulacja, dobra publiczne oraz analiza kosztów i korzyści; Zastosowania reguł i narzędzi decyzyjnych; Negocjacje; optymalne poszukiwania. Aukcje i przetargi Programowanie liniowe; Planowanie i ocena przedsięwzięć inwestycyjnych.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
1. Konkurowanie na krawędzi chaosu. 2. Fundamenty skutecznej organizacji. 3. Zapewnienie zdolności do samoodnowy: mechanizm konstruktywnej konfrontacji. 4. Procesy uczenia się w organizacji. 5. Otwarty system informacyjny. 6. Rola kultury organizacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania rozwoju organizacji, 2. Kapitał intelektualny organizacji, 3. Koncepcja uczącej się organizacji, 4. Partycypacja pracowników w zarządzaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Okoliczności funkcjonowania przedsiębiorstw a ich kultura organizacyjna i sfera społeczna: Otoczenie przedsiębiorstwa wielonarodowego w perspektywie społeczno-kulturowej; Zmiany w firmie a ludzie. Warunki i możliwości "wygrania" zmiany; Łagodzenie bezrobocia jako zadanie przedsiębiorstwa - podstawowe warunki realizacji; Bilans społeczny i przesłanki jego sporządzania w przedsiębiorstwach; Kształtowanie relacji firma-klient - kierunki zmian oraz ich przesłanki. Cz. II Wiedza jako kluczowa wartość współczesnego przedsiębiorstwa: Zarządzanie wiedzą - nowe wyzwania dla przedsiębiorstw; Wiedza jako atrybut organizacji uczącej się; Rola coachingu i mentoringu w podnoszeniu wiedzy przedsiębiorstwa; Podstawowe problemy kształtowania kadr w systemie logistycznym przedsiębiorstwa. Cz. III Aktywizowanie ludzi w przedsiębiorstwach - warunki i możliwości: Obszary i środki motywowania w kontekście celów przedsiębiorstwa; Warunki pracy w przedsiębiorstwach jako przedmiot badań - przesłanki, ujęcie i sposoby postępowania; Oceny pracownicze oraz warunki ich wykorzystywania w przedsiębiorstwach; Zachowania ludzi w małych firmach a controlling; Czynnik ludzki w znowelizowanych normach ISO/DIS 9000:2000
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inspiracje)
Uwolnić się z kieratu; Czym różni się konkurowanie o przyszłości od konkurowania o teraźniejszości?; Nauczyć się zapominać; Konkurowanie a wyobrażenie na temat przyszłości branży; Budowanie architektury strategicznej; Strategia jako wytężenie; Strategia jako dźwignia; Konkurowanie o szansę kształtowania przyszłości; Budowa bram do przyszłości; Przyjęcie perspektywy kluczowych cech konkurencyjności; Zabezpieczenie przyszłości, Myśleć inaczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Co to jest działalność gospodarcza?; Kto może być przedsiębiorcą?; Zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej; Koncesje; Zezwolenia; Odpowiedzialność za prowadzenie działalności bez zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub koncesji albo zezwolenia; Przedsiębiorca podejmujący działalność gospodarczą a przepisy sanitarne; Obowiązki przedsiębiorcy podejmującego działalność gospodarczą wynikające z przepisów przeciwpożarowych; obowiązki przedsiębiorcy podejmującego działalność gospodarczą wynikające z przepisów dotyczących ochrony środowiska; Obowiązek zapewnienia, aby prace, zajęcia lub czynności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby legitymujące się odpowiednimi kwalifikacjami; obowiązki statystyczne; obowiązki związane z podatkami; Zatrudnianie pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS ; Tom 7)
Czynniki kształtowania i redukcji kosztów procesów logistycznych w przedsiębiorstwie; Syntetyczne metody oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa Strategie przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw w procesie integracji z Unią Europejską; Uwagi o prognozowaniu zmiennych marketingowych; Tworzenie długookresowych więzi z klientami jako źródło przewagi konkurencyjnej; Rola public relations w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa na rynku; Wykorzystanie zasad segmentacji i lojalności klientów przez firmy usługowe; Czynniki wpływające na poziom satysfakcji konsumenta czekającego w kolejce; Sprawozdanie z konferencji naukowej działalność marketingowa w bankach komercyjnych; Sprawozdanie z konferencji Marketing usług profesjonalnych; Sprawozdanie z seminarium Małe i średnie przedsiębiorstwa handlowe. Stan i perspektywy rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp: Orientacja i koncepcja marketingowa – kilka słów wprowadzenia; R. 1 Facelifting koncepcji marketingowej – kaprys czy konieczność: Ewolucja koncepcji marketingowej; Wyznaczniki Nowej Koncepcji Marketingowej; Wymiary Nowej Koncepcji Marketingowej; Orientacja marketingowa a produktywność przedsiębiorstwa; R. 2 Być albo nie być zorientowanym marketingowo – oto jest pytanie: Współczesne oblicze orientacji marketingowej; Definicje, elementy składowe oraz fazy nasilenia orientacji marketingowej; Przesłanki warunkujące osiągnięcie orientacji marketingowej przedsiębiorstwa; R. 3 Kultura marketingowa przedsiębiorstw: Fenomen kultury organizacyjnej; Nowa Koncepcja Marketignowa a kultura organizacyjna; Model kultury marketingowej; Jak diagnozować orientację i kulturę marketingową w przedsiębiorstwie; R. 4 W kierunku przyszłości, która już się zaczęła: Wpływ Internetu i technik multimedialnych na Nową Koncepcję Marketingową; Zarządzanie poprzez wartości jako narzędzie zmiany kultury organizacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego im.E ; Nr 59)
1. Podstawy wiedzy o organizacjach i zarządzaniu: Przedmiot organizacji i zarządzania; Rys historyczny wiedzy o organizacji i zarządzaniu; Funkcje organizacji i zarządzania; Organizacja i zarządzanie a inne nauki; Teoria organizacji i zarządzania w praktyce turystycznej. 2. Turystyka jako działalność gospodarcza: Istota współczesnej turystyki; Podstawowe funkcje współczesnej turystyki; Turystyka gospodarcza. 3. Podmioty gospodarcze w turystyce: Pojęcia i cele przedsiębiorstwa turystycznego; Podstawy prawne działalności gospodarczej przedsiębiorstwa turystycznego; Funkcje przedsiębiorstwa turystycznego; Klasyfikacja i organizacja przedsiębiorstw turystycznych; Organizacyjne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa turystycznego; Zasoby kapitałowe, majątkowe i kadrowe oraz ich rola w przedsiębiorstwie turystycznym; Współczesne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym; Informatyczne systemy wspomagające zarządzanie; Logistyka w turystyce. 4. Systemy zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym: specyfika przedsiębiorstwa turystycznego; Planowanie działalności; Organizowanie pracy; Motywowanie pracowników; Kontrolowanie, Decydowanie, Style zarządzania. 5. Procesy destabilizujące zarządzanie: wpływ stresu i emocji na efekty pracy; Konflikty w zarządzaniu przedsiębiorstwem turystycznym i ich przyczyny; Istota, czynniki decydujące o skuteczności negocjacji. 6. Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym: Organizacja działań marketingowych w przedsiębiorstwie turystycznym; Analiza otoczenia firmy turystycznej; Plan marketingowy jako narzędzie w systemie zarządzania przedsiębiorstwem; strategia zarządzania marketingowego przedsiębiorstwem turystycznym; strategie przedsiębiorstw turystycznych wobec konkurencji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej