Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Dostępność
dostępne
(22)
tylko na miejscu
(18)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(18)
Autor
Borowiecki Ryszard
(4)
Bednarski Lech
(2)
Duraj Jan
(2)
Grudzewski Wiesław M
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Kwieciński Mirosław
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Afuah Allan
(1)
Aleksnadrowicz Tomasz R
(1)
Armstrong Douglas
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bzdek Krzysztof
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Ciemniak Robert
(1)
Dziura Marek
(1)
Flasiński Mariusz
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gates J. Russell
(1)
Gałach Adam
(1)
Gerszberg Tomasz
(1)
Gołębiowska Ewa
(1)
Głukowski Ryszard
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Kaczmarek Jarosław
(1)
Kafel Tomasz
(1)
Kaliski Maciej
(1)
Katolik Jerzy
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kolegowicz Konrad
(1)
Kruk Anna
(1)
Lewandowski Jerzy
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Merski Janusz
(1)
Mrozik Przemysław
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Pawlak Marek
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Rosenoer Jonathan
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Sopińska Agnieszka
(1)
Sosnowski Jarosław
(1)
Sroka Henryk
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Strużycki Marian
(1)
Surawski Bartosz M
(1)
Szapiro Tomasz
(1)
Szczygieł Maciej
(1)
Szmit Maciej
(1)
Tor Krzysztof
(1)
Tucci Christopher L
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wysłocka Elżbieta
(1)
Zadros Katarzyna
(1)
Łańcucki Jerzy
(1)
Świderska Gertruda Krystyna
(1)
Żebrowski Andrzej
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Temat
Informacja dla zarządzania
(25)
Przedsiębiorstwo
(19)
Internet
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Informacja
(3)
Informatyka
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Baza danych
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Gospodarka
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Innowacje
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Wywiad gospodarczy
(2)
Zarządzanie
(2)
Algorytmy
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Dane osobowe
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Języki informacyjne
(1)
Kadry
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kody kreskowe
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka*
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Menedżerowie
(1)
Multimedia
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Obrót towarowy
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Postęp
(1)
Prakseologia
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Reengineering*
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczeństwo
(1)
Substancje niebezpieczne i szkodliwe
(1)
Telepraca
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wiedza
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Znaki towarowe
(1)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rola i znaczenie strategii dla sukcesu przedsiębiorstwa, R.2 Struktura procesu budowy i realizacji strategii w przedsiębiorstwie, R.3 Źródła informacji dla formułowania i realizacji strategii, R.4 Koncepcja Systemu Informacji Strategicznej (SIS), R.5 Narzędzie nowoczesnej rachunkowości zarządczej dla formułowania i realizacji strategii
formułowania i realizacji strategii : 1.Klasyfikacja źródeł informacji dla formułowania i realizacji strate gii, 2.Uczestnicy rynku niewyspecjalizowani w dostarcz eniu informacji, 3.Wyspecjalizowane instytucje, 4.Prze dsiębiorstwo jako źródło informacji. R.4 Koncepcja Sys temu Informacji Strategicznej : 1. Rodzaje decyzji str ategicznych a system gromadzenia informacji, 2.Podstaw a informacyjna podejmowania decyzji powtarzalnych, 3. Model systemu informacji strategicznej. R.5 Narzędzia nowoczesnej rachunkowości zarządczej dla formułowania i realizacji strategii : 1.Rozwój strategicznej perspe ktywy w rachunkowości zarządczej, 2.Rachunek kosztów dla celów zarządzania strategicznego, 3.Ocena efektów działalności dla celów systemu informacji strategiczne j, 4.Nowoczesne systemy pomiaru strategii dla celów sy stemu informacji strategicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie do systemów informacyjnych zarządzania, R2. Problematyka systemów informacyjnych, R.3 Projektowanie systemów informacyjnych zarządzania, R.4 Metody i techniki w projektowaniu systemów informacyjnych zarządzania, R.5 Przykłady projektów systemów informacyjnych zarządzanie, R.6 Ergonomia w projektowaniu systemów informacyjnych zarządzania, R.7 Systemy wspomagające zarządzanie, R.8 Technologia informacyjna stan obecny i przyszłość, R.9 Przestępczość komputerowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
Cz. I Procesy integracji przepływu informacji: 1.Zarządzanie wiedzą jako kluczowy czynnik sukcesu i przewagi konkurencyjnej organizacji XXI wieku, 2. Znaczenie wiedzy i informacji w zintegrowanym systemie zarządzania, 3. Rola integratorów przepływu informacji w zarządzaniu, 4. Rola informacji w efektywnym zarządzaniu zmianami poprzez zarządzanie projektami, 4. Zarządzanie w sieci. Wybrane aspekty, 5. Zintegrowana informacja jako źródła przewagi konkurencyjnej (studium przypadku przedsiębiorstwa komunikacji miejskiej), 6. Przepływ informacji w organizacjach fraktalnych, 7. Funkcja informacyjna metody luki okresów w zarządzaniu ryzykiem płynności finansowej banku komercyjnego, 8. Tendencje zmian znaczenia badań rynkowych i marketingowych w procesie pozyskiwania informacji przez przedsiębiorstwa prowadzące działalność na polskim rynku artykułów konsumpcyjnych (w świetle wyników badań). Cz. II Kapitał intelektualny i przywództwo w strategii organizacji: 1. Proces twórczy w biznesie i sztuce, 2. Koncepcja wartościowania kapitału intelektualnego organizacji, 3. Pomiar kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie a uwarunkowanie sektorowe. Metodyka pomiaru, 4. Kreowanie wzrostu kapitału intelektualnego organizacji poprzez wdrożenie systemu zarządzania wiedzą ( a przykładzie Górażdże Cement S.A./ HeidelbergCement Group), 5. Empiryczna analiza zachowań konsumpcyjnych menedżerów (wybrane elementy)/ Cz. III Koncepcja wywiadu gospodarczego i ochrony informacji w zarządzaniu wiedza: 1. Identyfikacja potrzeb informacyjnych wywiadu gospodarczego, 2. Mapy wiedzy w koncepcji wywiadu gospodarczego, 3. Rozwój działalności wywiadowi gospodarczych w Polsce w latach 1990-2004 (badania wstępne), 3. Bezpieczeństwo wiedzy - nowy atrybut działalności przedsiębiorstwa, 4. Rola bezpieczeństwa danych w budowie i utrzymaniu przewagi konkurencyjnej banków internetowych, 5. Rola informacji w kierowaniu bezpieczeństwem państwa, 6. Ochrona i bezpieczeństwo informacji w jednostkach samorządowych. konkurencyjnej organizacji XXI wieku, 2.Znaczenie wie zy i informacji w zintegrowanym systemie zarządzania, 3.Rola integratorów przepływu informacji w zarządzaniu, 4.Rola informacji w efektywnym zarządzaniu zmiana mi poprzez zarządzanie projektami, 5.Zarządzanie w sieci. Wybrane aspekty, 6.Zintegrowana informacja jako źródło przewagi konkurencyjnej (studium przypadku przedsiębiorstwa komunikacji miejskiej), 7.Przepływ informacji w organizacjach fraktalnych, 8.Funkacja informacyjna metody luki okresów w zarządzaniu ryzykiem płynności finansowej banku komercyjnego, 9.Tendencje zmian znaczenia badań rynkowych i marketingowych w procesie pozyskiwania informacji przez przedsiębiorstwa prowadzące działalność na polskim rynku artykułów konsumpcyjnych (w świetle wyników badań). Cz.II Kapitał intelektualny i przywództwo w strategii organizacji : 1.Proces twórczy w biznesie i sztuce, 2. Koncepcja wartościowania kapitału intelektualnego organizacji, 3.Pomiar kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie a uwarunkowania sektorowe. Metodyka pomiaru, 4.Kreowanie wzrostu kapitału intelektualnego organizacji poprzez wdrożenie systemu zarządzania wiedzą (na przykładzie Górażdże Cement S.A./HeidelbergCement Group), 5.Empiryczna analiza zachowań komunikacyjnych menedżer ów (wybrane elementy). Cz.III Koncepcja wywiadu gospodarczego i ochrony informacji w zarządzaniu wiedzą : 1. Identyfikacja potrzeb informacyjnych wywiadu gospodarczego, 2. Mapa wiedzy w koncepcji wywiadu gospodarczego, 3.Rozwój działalności wywiadowni gospodarczych w Polsce w latach 1990-2004 (badania wstępne), 4.Bezpieczeństwo wiedzy-nowy atrybut działalności przedsiębiorstwa, 5.Rola bezpieczeństwa danych w budowie i utrzymaniu przewagi konkurencyjnej banków internetowych, 6. Rola informacji w kierowaniu bezpieczeństwem państwa, 7. Ochrona i bezpieczeństwo informacji w jednostkach samorządowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia i przewaga konkurencyjna; Sieć Internet; Internet w przedsiębiorstwie; Internet i łańcuch wartości firmy; Internet i przewaga konkurencyjna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet; Zarys problematyki; Internet jako technologia i jako sieć wartości; Internet jako czynnik zmieniający warunki konkurencji; Elementy, relacje między nimi i ich dynamika oraz ocena modeli biznesowych; Elementy modelu biznesowego; Dynamika modeli biznesowych oraz ich ocena; Wycena i finansowanie nowych przedsięwzięć internetowych; Rola konkurencyjnego i makroekonomicznego otoczenia firmy; Otoczenie konkurencyjne i makroekonomiczne; Pojęcia, modele i narzędzia: zastosowanie w praktyce; Menedżer a Internet; Przykładowa analiza modelu biznesu internetowego; Studia przypadków; Broadcast; Webvan; Netscape communications i przeglądarka; Red hat software; Hotmail; Ebay; Microsoft; Sun Microsystems; Diamond Multimedia; Merrill Lynch.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wdrożenie systemu informatycznego w przedsiębiorstwie, 2. Wymagania dla systemu informatycznego, 3. Testowanie systemów informatycznych, 4. Budowa prototypów systemów informatycznych, 5. Wybór wdrażanego systemu, 6. Implementacja, 7. Przygotowanie do użytkowania systemu informatycznego, 8. Migracja danych, 9.Szkolenie użytkowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Idea nowego przedsiębiorstwa, 2. Zarys koncepcji systemów e-biznesu, 3. Analiza potrzeb informacyjnych i wybór obszarów zastosowania systemów e-biznesu, 4. Miejsce przepływu pracy w systemach e-biznesu, 5. Technologia informatyczna w e-biznesie, 6. Determinanty i bariery sukcesu wdrożenia systemów e-biznesu, 7. Realizacja systemów e-biznesu, 8. Bezpieczeństwo w systemach e-biznesu, 9. Efektywność systemów informatycznych e-biznesu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
Cz.I Zarządzanie informacją w przedsiębiorstwie- współ czesne koncepcje i dylematy: -Globalizacja gospodarki a nowe tendencje zarządzania przedsiębiorstwem; -Nowe funkcje informacji we współczesnych koncepcjach zarządzania; -Wartość informacji a koszty jej przechowywania i ochrony; -Analiza ekonomiczna jako źródło informacji o przedsiębiorstwie; -Ocena ekspercka jako źródło informacji w procesie projektowania i realizacji zmian w przedsiębiorstwie; -Istota kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa model pomiaru; -Umiejętności przyszłej kadry inżynieryjnej w wykorzystaniu zasobów informacji w przedsiębiorstwach "trzeciej fali"; -Korzyści dobrej praktyki w kształtowaniu przejrzystości systemu informacyjnego spółek publicznych; -Komunikacja w zarządzaniu procesem zmian organizacyjnych. Cz.II Pozyskiwanie oraz bezpieczeństwo informacji w przedsiębiorstwie i państwie: -Informacja strategiczna i jej rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem; -Ochrona i bezpieczeństwo informacji w przedsiębiorstwach; -Zarządzanie wiedzą a bezpieczeństwo transferu informacji w nowoczesnych organizacjach; -Niektóre czynniki wpływające na zagrożenie bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorcy; -Niektóre uwarunkowania prawne prowadzenia wywiadu gospodarczego w Polsce; -Bezpieczeństwo infrastruktury informacyjnej; -Zarządzanie bezpieczeństwem finansowym państwa. Cz.III Wybrane problemy zarządzania informacją w praktyce działalności przedsiębiorstw i instytucji: -Tworzenie efektywnego systemu wywiadu gospodarczego; -Eksperymentalne środowisko profilowanego wywiadu sieciowego; -Zintegrowane systemy informacyjne jako narzędzie wspomagające integrację marketingu i logistyki; -Metody wspomagające zarządzanie informacją w organizacjach non-profit; -Ochrona zasobów informacyjnych przedsiębiorstwa (na przykładzie PPHU "MEX"); -Zagadnienia ochrony danych osobowych w działalności zakładów ubezpieczeń i zakładów opieki zdrowotnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Kreowanie systemów zarządzanie wiedzą podstawową dla osiągania przewagi konkurencyjnej współczesnych przedsiębiorstw. R.2 Globalizacja a konkurencyjność przedsiębiorstw przyszłości: Myślenie strategiczne w organizacji XXI wieku; Przedsiębiorstwo między rozwojem lokalnym a globalizacją. Studium przypadku; Organizacja przyszłości oparta o globalnych liderów i globalną kulturę; Szanse i bariery globalizacji krajowych firm; Przedsiębiorczość organizacyjna w strategicznej mozaice czasu; Aspekty humanizacji pracy w przedsiębiorstwie przyszłości. R.3 E-Economy a przedsiębiorstwo przyszłości: Przedsiębiorstwo przyszłości w warunkach nowej ekonomii; Eeconomy jako tło dla "przedsiębiorstwa przyszłości"; Proces rozwiązywania problemów w świetle doświadczeń przedsiębiorstw; Technologia e-szkoleń w zarządzaniu wiedzą. R.4 Modelowanie i projektowanie przedsiębiorstwa przyszłości: Organizacja ucząca się - model uczenia się konkurentów; Hierarchia w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa przyszłości; Projektowanie i wdraża nie zmian innowacyjnych w przemyśle w warunkach zaawansowanych technologii; Funkcjonowanie przedsiębiorstwa przyszłości w otoczeniu konkurencyjnym - doświadczenia meksykańskie; Koncepcja wywiadu gospodarczego w przedsiębiorstwie przyszłości. Kulturowe i organizacyjne uwarunkowania jej realizacji. R.5 Budowanie przewagi konkurencyjnej - zarządzanie wartością firmy: Zarządzanie wartością klienta; Ochro na znaku towarowego w przedsiębiorstwie; Zarządzanie poprzez wartości a proces wdrażania Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informatyka w zarządzaniu / Maciej Szmit. - Warszawa : Difin, 2003. - 136 s. : rys. ; 23 cm.
Cz.1 Informatyka w służbie zarządzania: 1.Pojęcia pod stawowe, 2.System informatyczny a system zarządzania, 3.Klasyfikacja systemów informatycznych zarządzania, 4.Standarty systemów informatycznych zarządzania. Cz.2 Elementy zarządzania systemem informatycznym: 1. Techniczne podstawy systemów informatycznych, 2.Wybrane prawne i ekonomiczne aspekty posiadania systemów informatycznych, 3.Bezpieczeństwo w systemach informatycznych-wybrane zagadnienia, 4.Wprowadzenie do zarządzania projektami informatycznymi Słownik ważniejszych pojęć i skrótów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Skuteczność i efektywność systemu zarządzania jakością, 2. Czynniki wpływające na skuteczność i efektywność systemów zarządzania w przedsiębiorstwie, 3. Zarządzanie procesowe i monitorowanie skuteczności systemu zarządzania jakością w świetle wymagań międzynarodowej normy ISO 9001:2000, 4. Audit narzędziem oceny skuteczności systemów zarządzania, 5. Skuteczność i efektywność systemu zarządzania jakością na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw w województwie wielkopolskim, 6. Wspomaganie informatyczne w utrzymaniu systemu zarządzania jakością, 7. Koszty zintegrowanego systemu zarządzania podstawą oceny efektywności jego funkcjonowania, 8. Wpływ systemu HACCP na skuteczność wdrażania systemów zarządzania w firmie produkującej opakowania, 9. Możliwość dofinansowania wdrażania systemów zarządzania ze środków krajowych i unijnych, 10. Efektywność zarządzania ochroną środowiska - egzekwowanie wymagań prawnych w tej dziedzinie, 11. Systemy wspomagania komputerowego w efektywnym zarządzaniu gospodarką odpadami niebezpiecznymi, 12. Wielokryterialność podejmowania decyzji przesłanką zintegrowanego systemu zarządzania, 13. Instytucjonalne uwarunkowania wyboru i realizacji strategii przedsiębiorstwa, 14. Profile kultury a skuteczność systemów zarządzania jakością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 7/1999)
1. Era informacyjna-problemy z jej identyfikacją i świadomością, 2. Megatrendy cywilizacji informacyjnej, 3. Przestrzeń internetowa jako płaszczyzna konkurencji, 4. Przedsiębiorczość podstawą rozwoju businesu w Polsce i USA - przedsiębiorstwa przyszłości, 5. Tendencje rozwoju narzędzi wspomagających tworzenie zintegrowanych systemów zarządzania, 6. U progu ery społeczeństwa informacyjnego, 7. Struktury organizacyjne polskich przedsiębiorstw. Ocena ich funkcjonowania, 8. Znak towarowy u progu epoki społeczeństwa informacyjnego (Próba prognozy losów znaku towarowego na nadchodzącą epokę), 9. Reengineering - nowoczesna technika usprawniania organizacji, 10. Wykorzystanie baz danych w kształtowaniu trwałych więzi z klientem, 11. Pojęcie o stanie zdolności roboczej złożonego socjo-antropotechnicznego systemu działania, 12. System Informacji Marketingowej w przedsiębiorstwach polskich, 13. Zarządzanie bezpieczeństwem przewozu materiałów niebezpiecznych na drogach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uwarunkowania procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwie. Konkurencyjność przedsiębiorstw: Innowacyjność źródłem konkurencyjności polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej; Kreatywność i dobra organizacja podstawą rozwoju przedsiębiorczości i konkurencyjności w Zjednoczonej Europie; Zastosowanie technologii multimedialnych w wirtualizacji przedsiębiorstw; Rola i znaczenie informacji w przedsiębiorstwie; Wpływ zmian technologii w nowoczesnych przedsiębiorstwach telekomunikacyjnych. Zarządzanie zasobami ludzkimi: Praca z załogą we współ czesnym światowym hotelarstwie; Zarządzanie kapitałem społecznym w polskich organizacjach. Próba diagnozy i propozycje; Zarządzanie i kreatywność czy zarządzanie kreatywnością? Organizacja Inteligentna: Organizacje "inteligentne inaczej". Zjawisko kultu korporacyjnego w firmach działających na terenie Polski; Uczelnia jako organizacja ucząca się; Etyka w motywacyjnych działaniach menedżerskich; Wirtualna i realna komunikacja; Koncepcje zarządzania przez jakość w bankach; Systemy zapewnienia jakości jako wstęp do tworzenia organizacji inteligentnych w sektorze Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Zarządzanie wiedzą: Rola wiedzy i edukacji w rozwoju firmy; Wiedza jako czynnik rozwoju regionów; Psychologiczne bariery w zarządzaniu wiedzą na podstawie badań przeprowadzonych w firmach północno-wschodniej Polski; Rola wiedzy w nowoczesnych strukturach organizacyjnych Organizacyjna relacja wiedzy i władzy; Profil pracownika wiedzy; Determinanty wykorzystania wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich firmach na przykładzie regionu mazowieckiego; Obieg informacji i jej wykorzystanie w zarządzaniu wiedzą; Ciągłe doskonalenie zarządzania jako droga polskich przedsiębiorstw energetycznych do organizacji inteligentnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kierunki rozwojowe gospodarczych systemów informacyjnych w dobie gospodarki elektronicznej; Aktywność gospodarcza na rynku wirtualnym; Transformacja przedsiębiorstwa w e-przedsiębiorstwo; Internet w małych i średnich przedsiębiorstwach; Zastosowanie technologii SharePoint w e-biznesie; Nowe formy reklamy internetowej i badań marketingowych; Wybrane aspekty marketingu wirtualnego; Marketing firmy w sieci Internet; Rola systemu zarządzania wiedzą w procesie obsługi klienta; Komunikacja w środowisku aplikacji wspomagających edukacje zdalną (na przykładzie Learning Space); Telepraca; Audyt bezpieczeństwa w systemie WWW; Metoda wartości uzyskanej (Earned Value) w zarządzaniu przedsięwzięciami z obszaru e-biznesu; Wielofazowa weryfikacja wiedzy automatycznie pozyskiwanej z baz danych; Integracja danych katalogowych w sieciach komputerowych; Analiza możliwości integracji aplikacji w złożonym środowisku komunikacyjnym; Security model of LAN in companies; Wywiad gospodarczy w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 17/2004)
1. Innowacje jako czynnik dynamiczności w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Rola menedżera w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych w organizacji, 3. Efektywna komunikacja interpersonalna - czynnik determinujący skuteczne zarządzanie współczesną organizacją, 4. Znaczenie rynku pieniężno-kapitałowego dla rozwoju polskich przedsiębiorstw, 5.Mechanizmy przepływu wybranych instrumentów rynku finansowego w warunkach globalizacji, 6. Zmiany w polsko-rosyjskich kontaktach handlowych w warunkach członkostwa Polski w UE, 7. Konsekwencje dla turystyki przyjazdowej do Polski w związku z wprowadzeniem wiz dla Rosjan po akcesji Polski do Unii Europejskiej, 8. Transformacja systemowa a upadłość przedsiębiorstw na Ukrainie, 9. Oczekiwania i motywacje ludzi w organizacji, 10. Mierniki oceny efektywności w bibliotekach szkół akademickich a marketing biblioteczny 1. Modele finansowania przedsiębiorstw, 2. Ocena procesów logistycznych w relacji koszt-efekt (dobór narzędzi), 3. Marketing społeczny-istota i determinanty, 4. Konkurencyjność polskiej gospodarki w ocenie zagranicznych ośrodków badawczych, 5. Analiza struktury źródeł finansowania MSP w Polsce, 6. Sieci neuronowe w zarządzaniu informacją, 7. System bankowy w Rosji, 8. Tendencje w teorii i praktyce języków informacyjno-wyszukiwawczych, 9. Zarządzanie w procesie zmian (na podstawie doświadczeń w zarządzaniu Biblioteką Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej), 10. Układ księgozbioru podręcznego w WSE-I, 11. Strony internetowe ekonomiczne-pomoc zasadnicza czy marginalna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Odkrywanie wiedzy. 1. Wprowadzenie do zarządzania wiedzą. 2. Filozoficzne koncepcje wiedzy. 3. Część II: Generowanie wiedzy. 3. Organizacyjne uczenie się. 4. Technologie zarządzania wiedzą. Część OIII: Wartościowanie wiedzy. 5. Systemy zarządzania wiedzą. 6. Nurty w zarządzaniu strategicznym. Część IV: Upowszechnianie wiedzy. 7. Zarządzanie wiedzą a kultury organizacyjna. 8. Zarządzanie zmianą. Część V: Wykorzystywanie wiedzy. 9. Zarządzanie wiedzą a organizacja ucząca się. 10. Kapitał intelektualny. 11. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 5)
Cz. I Zmiany we współczesnych przedsiębiorstwach: 1. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa, 2. Systemy produkcyjne, 3. Systemy informacyjne. Cz. II Zmiany systemu podatków i rynku kapitałowego: 4. Zmiany systemu podatków, 5. Zmiany na rynku kapitałowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej