Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(56)
Forma i typ
Książki
(56)
Dostępność
tylko na miejscu
(39)
dostępne
(38)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(39)
Czytelnia
(40)
Autor
Cenker Ewa Małgorzata
(4)
Skowronek-Mileczarek Anna
(3)
Bieliński Jerzy
(2)
Gardawski Juliusz
(2)
Gilejko Leszek
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Siewierski Jacenty
(2)
Szablewski Andrzej
(2)
Targalski Jan
(2)
Towalski Rafał
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Begg David
(1)
Bielawska Aurelia
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Butowski Leszek
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Czaja Grzegorz
(1)
Czaja Izabela
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Dominiak Piotr
(1)
Dornbusch Rudiger
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dziawgo Danuta
(1)
Dziawgo Leszek
(1)
Famulska Teresa
(1)
Fischer Stanley
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Guzy Dorota
(1)
Iwańczyk Ryszard
(1)
Iwin Jolanta
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Karwowski Jan
(1)
Karwowski Marek
(1)
Kelley Tom
(1)
Korpus Joanna
(1)
Kosała Małgorzata
(1)
Kotlorz Dorota
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kłosiewicz-Górecka Urszula
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lipiński Jan
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Lunden Bjorn
(1)
Maliszewski Edward
(1)
Morawczyński Rafał
(1)
Nawrot Wioletta
(1)
Niedzielski Zdzisław
(1)
Nowak-Far Artur (1967- )
(1)
Nowakowski Jerzy
(1)
Panfil Marek
(1)
Patten Dave
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Piasecki Bogdan
(1)
Pichur Agnieszka
(1)
Pichur Marcin
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Pyka Irena
(1)
Pyka Jan
(1)
Rogoda Bogdan
(1)
Rudawska Edyta
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Różański Jerzy
(1)
Skat-Rordam Peter
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Sulima Elżbieta
(1)
Sławińskim Andrzej
(1)
Słomińska Bożena
(1)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(1)
Wach Krzysztof (1976- )
(1)
Wasilczuk Julita
(1)
Woźniak-Sobczak Barbara
(1)
Łukasik Gabriela
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(52)
Kraj wydania
Polska
(56)
Język
polski
(56)
Temat
Przedsiębiorstwo
(42)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(11)
Rynek
(11)
Rynek pracy
(11)
Unia Europejska
(9)
Globalizacja
(8)
Polska
(7)
Marketing
(6)
Gospodarka
(5)
Rynek kapitałowy
(5)
Innowacje
(4)
Kadry
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Reklama
(4)
Rynek finansowy
(4)
Handel
(3)
Integracja europejska
(3)
Konkurencja
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(3)
Public relations
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Siła robocza
(3)
Targi i wystawy
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Akcje (ekon.)
(2)
Bezrobocie
(2)
Etyka biznesu
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Jakość
(2)
Jednolity rynek UE
(2)
Kobieta
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Logistyka
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Motywacja
(2)
Obligacje
(2)
Ocena pracowników
(2)
Podatek
(2)
Polityka regionalna UE
(2)
Polska -- a Unia Europejska -- gospodarka
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Public relations*
(2)
Płaca
(2)
Socjologia
(2)
Sponsoring
(2)
Społeczeństwo
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Towar
(2)
Unia Europejska -- a Polska -- gospodarka
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Akcjonariusze
(1)
Aktywizacja zawodowa
(1)
Banki
(1)
Benchmarking
(1)
Budżet
(1)
Ceny
(1)
Czas pracy
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Depozyt bankowy
(1)
Dialog społeczny
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Emisja papierów wartościowych
(1)
Europejski System Walutowy
(1)
Finanse publiczne
(1)
Franchising
(1)
Francja
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Fundusze celowe
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Geografia ekonomiczna
(1)
Giełda
(1)
Giełda Papierów Wartościowych
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Instytucje europejskie
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Internet
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje rzeczowe
(1)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
Kapitał
(1)
Karty płatnicze
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Koszty
(1)
Kredyt
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
56 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość i zarządzanie / Jan Targalski. - Warszawa : C.H.Beck, 2003. - 156,[4] s. : tab., rys. ; 23 cm.
(Academia Oeconomica)
R.1 Przedsiębiorczość - istota i znaczenie: Szanse dla przedsiębiorczości; Perspektywy rozwoju przedsiębiorczości; Istota przedsiębiorczości; Przedsiębiorczość lekarstwo na bezrobocie; Przedsiębiorca i przedsiębiorstwo; Małe i średnie firmy; Cykl życia przedsiębiorstwa; Ewolucja małej firmy; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.2 Rozpoznanie szans i ryzyka: Kalkulacja ryzyka; Idea pomysłu na przedsiębiorczość; Weryfikacja pomysłu Segmentacja rynku; Możliwości- szanse- okazje; Plan działania firmy; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.3 Początki działalności firmy: Akceptacja rynku; Płynność finansowa; Finansowanie zewnętrzne; Próg rentowności; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.4 Przedsiębiorstwo trwale obecne na rynku: Marketing dla początkujących; Kompozycja mieszanki marketingowej Konkurencyjność firmy; Analiza konkurencji; Ochrona konkurencji; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.5 Sukces lub niepowodzenie: Czynniki sukcesu/niepowodzenia; Miary i źródła sukcesu; Wartość przedsiębiorstwa jako miara sukcesu; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.6 Wzrost: Przedsiębiorstwa wzrostowe; Transformacja przedsiębiorczości; Alternatywy wzrostu; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. R.7 Dojrzałość: Selekcja wśród najlepszych; Droga na giełdę; CETO - parkiet dla dynamicznych przedsiębiorców; Problemy do przemyślenia i do dyskusji. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 658.1/.5
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica)
R.1 Dorota Guzy; R.2 Wirtualny dom handlowy - KSL.PL; R.3 Firma Handlowa Rojar s.c.; R.4 Delia- u progu sławy; R.5 Frapol - w poszukiwaniu szans na tynku; R.6 Z garażu na parkiet; R.7 ComArch S.A. - Ikar czy Dedal polskiej przedsiębiorczości; R.8 Pod Siborem - bankructwo na własne życzenie?; R.9 Jantar - mała firma handlowo-usługowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 658.1/.5
Książka
W koszyku
Finanse przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej; Źródła finansowanie działalności gospodarczej przedsiębiorstwa; Rzeczowy majątek trwały i jego amortyzacji; Inwestycje rzeczowe w przedsiębiorstwie; Ocena efektywności inwestycji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Elementy ekonomii: Podstawowe pojęcia ekonomii; Rozmiary produkcji w warunkach funkcjonowania rynku i mechanizmu konkurencji; Rynki i systemy ekonomiczne; Makroanaliza monetarna banku centralnego; Polityka fiskalna i budżetowa państwa; Polityka handlu zagranicznego i kursu walutowego. 2. Elementy ekonomiki przedsiębiorstwa: Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarowania; Podstawowe warunki ekonomiki przedsiębiorstwa; Dziedziny ekonomiki przedsiębiorstwa; Kondycja ekonomiczna przedsiębiorstwa - jej elementy i mierniki oceny; Czynnik czasu i ryzyka w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Cz. I Zmiany decyzji strategicznych: 1.Wprowadzenie. Cz. II Siły leżące u podłoża zmian rynkowych oraz nowa fala myślenia strategicznego: 2.Siły wywołujące zmiany konkurencji i na rynku, 3.Główne obszary działań strategicznych, 4.Nowa fala myślenia strategicznego, 5. Strategia i zdrowy rozsądek w interesach. Cz. III Analiza przypadków: 6.Dandy.Wielkie wejście na nowe rynki, 7. Politiken. Tworzenie multimedialnego ośrodka informacji, 8. Infogames. Specjaliści od współdziałania, 9. Dru. Poddostawca, który kieruje wiedzą, 10. Grupa Jansen. Tak kroić, aby przeżyć. Cz. IV jak w pięciu przedsiębiorstwach zmieniono kierunek strategiczny: 11. Wprowadzenie, 12. Pięć przedsiębiorstw, 13. Co wpływa na zmianę kierunku, 14. Proces rozwijania działalności przedsiębiorstwa, 15. Organizacja i kierownictwo, 16. Wnioski. Cz. V Zastosowanie koncepcji wykorzystywania okazji w rozwoju działalności przedsiębiorstwa: 17. Wprowadzenie, 18. Jakiej koncepcji działania potrzebuje przedsiębiorstwo?, 19. Mobilizowanie organizacji, 20. Zaangażowanie w dostrzeganiu okazji, 21. Rozpoczęcie szybkiego eksperymentowania, 22. Tworzenie wiedzy, 23. Kształtowanie strategii perz syntezę. Cz. VI Uwagi końcowe
nowe rynki, 7.Politiken.Tworzenie multimedialnego ośr odka informacji, 8.Infogrames.specjaliści od współdzia łania, 9.Dru.Poddostwaca, który kieruje się wiedzą, 10 .Grupa Jansen.Tak kroić, aby przeżyć. Cz.IV Jak w pięciu przedsiębiorstwach zmieniono kierun ek strategiczny : 11.Wprowadzenie, 12.Pięć przedsiębio rstw, 13.Co wpływa na zmianę kierunku, 14.Proces rozwi jania działalności przedsiębiorstwa, 15.Organizacja i kierownictwo, 16.Wnioski. Cz.V Zastosowanie koncepcji wykorzystywania okazji w r ozwoju działaności przedsiębiorstwa : 17.Wprowadzenie, 18.Moblilizowanie organizacji, 19.Jakiej koncepcji dzi łania potrzebuje przedsiębiorstwo?, 20.Zaangażowanie w
dostrzeganie okazji, 21.Rozpoczęcie szybkiego ekspery mentowania, 22.Tworzenie wiedzy, 23.Kształtowanie stra tegii przez syntezę
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo i jego otoczenia, 2. Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, 3. Praca i zadowolenie w aspekcie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, 4. Kształtowanie środowiska pracy, 5. Ocena jakości środowiska pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Globalna konkurencja / Artur Nowak-Far. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 286 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Definicja, rodzaje i metodologia innowacji; Środowisko międzynarodowe a źródła innowacji; Strategiczny aspekt innowacji międzynarodowych; Główne bodźce i ograniczenia w zakresie innowacji międzynarodowych; Strategiczna zmiana i rozwój organizacyjny a innowacje międzynarodowe; Kontrola innowacji w skali międzynarodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Innowacja na szczycie; R.2 Improwizować na starcie R.3 Innowacja zaczyna się od oka; R.4 Doskonała burza mózgów; R.5 Świetna firma potrzebuje świetnych zespołów; R.6 Prototyp jako stenogram innowacji; R.7 Zbudować cieplarnię; R.8 Oczekiwać nieoczekiwanego; R.10 Projektować doświadczenia - dla zabawy i zysku; R.11 Zero do sześćdziesięciu; R.12 Wychodzić poza linie R.13 W poszukiwaniu ideału chusteczki kosmetycznej; R.14 Żyć przyszłością; R.15 Wziąć zamach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa, 2000. - 247, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (12 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse / C.H.Beck. Finanse przedsiębiorstwa)
1. Podstawy nowoczesnego zarządzania finansami przedsiębiorstwa. 2. Wpływ Nowej Umowy Kapitałowej na zarządzanie finansami przedsiębiorstwa. 3. Typowe przyczyny finansowania przedsiębiorstw. 4. Struktura kapitału przedsiębiorstwa. 5. Finansowanie pożyczkami i kredytami - szanse i zagrożenia. 6. Papiery wartościowe jako instrumenty pozyskiwania kapitału. 7. Rola finansowania wewnętrznego działalności gospodarczej przedsiębiorstwa. 8. Alternatywne instrumenty finansowania. 9. Zarządzanie majątkiem obrotowym. 10. Strategie podatkowe jako narzędzie zarządzania finansami przedsiębiorstwa. 11. Analiza finansowa jako narzędzie ograniczania ryzyka finansowego w dzialalności przedsiębiorstwa. 12. Due diligence jako nowoczesny system oceny przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
R.1 Charakter i rola małych i średnich przedsiębiorstw R.2 Źródła finansowania małych i średnich przedsiębiorstw; R.3 Kapitały własne w finansowaniu małych i średnich przedsiębiorstw; R.4 Źródła długoterminowego finansowania obcego małych i średnich przedsiębiorstw; R.5 Krótkoterminowe finansowanie małych i średnich przedsiębiorstw; R.6 Formy instytucjonalnego wspierania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; R.7 Metody wyboru źródeł finansowania małych i średnich przedsiębiorstw; R.8 Potencjał ekonomiczny sektora małych i średnich przedsiębiorstw i jego przewaga konkurencyjna. Zakończenie. Załączniki: -Wybrane fundusze venture capital; -Sieć Oddziałów Banku Pekao SA współ pracujących z Kanadyjsko-Polską Fundacją przedsiębiorczości; -Wzory przykładowych formularzy kredytowych dla przedsiębiorców; -Lista wybranych firm leasingowych i wzór umowy; -Fundusze Mikro dla małych przedsiębiorstw; -Lista Regionalnych Instytucji Finansujących; -Bezpłatne usługi doradcze dostępne w Punktach Konsultacyjno-Doradczych (PKD); -Wykaz członków spierających Krajowego Stowarzyszenia Funduszy Poręczeniowych; -Lista teleadresowa lokalnych funduszy pożyczkowych działających przy ośrodkach Krajowego Systemu Usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Małe i średnie przedsiębiorstwa : źródła finansowania / Anna Skowronek-Mileczarek. - Wyd.2 zaktual. i uzupeł. - Warszawa : C.H.Beck, 2005. - 284 s. : tab. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
R.1 Charakter i rola małych i średnich przedsiębiorstw R.2 Źródła finansowania małych i średnich przedsiębiorstw; R.3 Kapitały własne w finansowaniu małych i średnich przedsiębiorstw; R.4 Źródła długoterminowego finansowania obcego małych i średnich przedsiębiorstw; R.5 Krótkoterminowe finansowanie małych i średnich przedsiębiorstw; R.6 Formy instytucjonalnego wspierania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; R.7 Metody wyboru źródeł finansowania małych i średnich przedsiębiorstw; R.8 Potencjał ekonomiczny sektora małych i średnich przedsiębiorstw i jego przewaga konkurencyjna. Zakończenie. Załączniki: -Wybrane fundusze venture capital; -Sieć Oddziałów Banku Pekao SA współ pracujących z Kanadyjsko-Polską Fundacją przedsiębiorczości; -Wzory przykładowych formularzy kredytowych dla przedsiębiorców; -Lista wybranych firm leasingowych i wzór umowy; -Fundusze Mikro dla małych przedsiębiorstw; -Lista Regionalnych Instytucji Finansujących; -Bezpłatne usługi doradcze dostępne w Punktach Konsultacyjno-Doradczych (PKD); -Wykaz członków spierających Krajowego Stowarzyszenia Funduszy Poręczeniowych; -Lista teleadresowa lokalnych funduszy pożyczkowych działających przy ośrodkach Krajowego Systemu Usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
R.1 Charakter i rola małych i średnich przedsiębiorstw R.2 Źródła finansowania małych i średnich przedsiębiorstw; R.3 Kapitały własne w finansowaniu małych i średnich przedsiębiorstw; R.4 Źródła długoterminowego finansowania obcego małych i średnich przedsiębiorstw; R.5 Krótkoterminowe finansowanie małych i średnich przedsiębiorstw; R.6 Formy instytucjonalnego wspierania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; R.7 Metody wyboru źródeł finansowania małych i średnich przedsiębiorstw; R.8 Potencjał ekonomiczny sektora małych i średnich przedsiębiorstw i jego przewaga konkurencyjna. Zakończenie. Załączniki: -Wybrane fundusze venture capital; -Sieć Oddziałów Banku Pekao SA współ pracujących z Kanadyjsko-Polską Fundacją przedsiębiorczości; -Wzory przykładowych formularzy kredytowych dla przedsiębiorców; -Lista wybranych firm leasingowych i wzór umowy; -Fundusze Mikro dla małych przedsiębiorstw; -Lista Regionalnych Instytucji Finansujących; -Bezpłatne usługi doradcze dostępne w Punktach Konsultacyjno-Doradczych (PKD); -Wykaz członków spierających Krajowego Stowarzyszenia Funduszy Poręczeniowych; -Lista teleadresowa lokalnych funduszy pożyczkowych działających przy ośrodkach Krajowego Systemu Usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 7)
Część I: Przesłanki zmian globalnych w organizacji. Główne czynniki determinujące przemiany w organizacjach funkcjonujących w nowej gospodarce. Komunikowanie się w organizacjach sieciowych. Wybrane aspekty. Organizacja sieciowa uczelni, studium wykonalności. Zmiany w szkolnictwie wyższym po wprowadzeniu ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym. Zmiany potrzeb kształcenia w dziedzinie zarządzania i marketingu. Nowoczesne metody matematyczne w zarządzaniu projektami a praktyka. Rozwój i zmiana zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie w policji. Zmiany w zarządzaniu środowiskiem. Kształtowanie kultury organizacyjnej w aspekcie procesów globalizacyjnych. Motywacja w procesie zmian w organizacji. Stres zawodowy w otoczeniu organizacyjnym. Rozwój lokalny a kultura organizacji szkół. Wybrane zmiany w ścieżce awansu zawodowego nauczyciela. Część II: Procesy zmian globalnych w przedsiębiorstwach. Wpływ zmian globalnych na doskonalenie procesów zarządzania w przedsiębiorstwach. Metody badań konkurencyjności przedsiębiorstw w makrootoczeniu międzynarodowym. Wybrane zagadnienia zmian w funkcjonowaniu współczesnych przedsiębiorstw. Negocjacje gospodarcze w warunkach zmian globalnych. Czynniki determinujące przepływ zagranicznych inwestycji bezpośrednich w okresie wzrostu ekspansji kapitałowej korporacji międzynarodowych w latach 1985-2000. Bariery realizacji zmian organizacyjnych w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych. Państwowe czy prywatne? Ocena wyników finansowych polskich przedsiębiorstw. Przedsiębiorstwo innowacyjne technologicznie. badanie kultury technicznej przedsiębiorstwa w aspekcie zmian. Zapobiegawcze utrzymanie ruchu - wybór czy konieczność? Transformacja struktur systemów wytwarzania. Globalizacja jako przyczyna zmian w systemach zarządzania przepływem pracy. System zarządzania środowiskowego według normy ISO 14001 w przedsiębiorstwach w Polsce. Zarządzanie jakością według standardów międzynarodowych jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa. Zarządzanie przez jakość według filozofii TQM jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie IPS Przedsiębiorstwo Informatyczne. Społeczna odpowiedzialność wybranych przedsiębiorstw. Metody uwzględniania ryzyka w kształtowaniu struktury finansowej przedsiębiorstwa. Wybrane finansowe problemy działalności holdingów. Zmiany prawa a rozwój przedsiębiorstw. Ujęcie teoretycznoprawne. Część III: Implikacje zmian globalnych na rynkach kapitałowych. Metody badania atrakcyjności inwestowania na rynku kapitałowym. Zarządzanie ryzykiem w inwestycjach rzeczowych. Techniki i narzędzia zarządzania ryzykiem inwestycyjnym. Ekonomiczne skutki wprowadzenia euro w Polsce. Fluktuacja zatrudnienia w bankach komercyjnych jako implikacja zmian zachodzących w sektorze bankowym. Zmiany w zarządzaniu kanałami dystrybucji na rynku funduszy inwestycyjnych. Zmiany na polskim rynku ubezpieczeń na życie. Sekurytyzacja - technika wspierająca rozwój organizacji gospodarczych w warunkach integracji i globalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Finansowanie firm na rynkach zagranicznych / Wioletta Nawrot. - Warszawa : CeDeWu, 2005. - 142 s. : tab. ; 23 cm.
1.Globalizacja rynków finansowych a zagraniczna ekspansja firm, 2.Motywy, korzyści i negatywne aspekty związane z emisją walorów firm na zagranicznych rynkach kapitałowych oraz ich wprowadzeniem do obrotu giełdowego, 3.Praktyka wprowadzenia spółek na giełdy zagraniczne, 4.Obecność polskich spółek na zagranicznych rynkach udziałowych papierów wartościowych, 5.Wpływ notowania spółek na giełdach zagranicznych na giełdę krajową
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw: Istota internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw; Jak internacjonalizować działalność przedsiębiorstwa?; Metody wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne; Cz.II Budowa strategii marketingowych na rynku międzynarodowym: Istota międzynarodowych strategii marketingowych; Międzynarodowe orientacje przedsiębiorstw; Korzyści standaryzacji i indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych; Zakres standaryzacji i indywidualizacji strategii marketingowych przedsiębiorstw; Cz.III Kształtowanie instrumentów marketingu na rynku międzynarodowym: Międzynarodowa polityka produktu; Globalna polityka aktywizacji sprzedaży; Międzynarodowa polityka cen i dystrybucji; Marketingowe dylematy przedsiębiorstw na unijnym Jednolitym Rynku Wewnętrznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dziesięć lat Katedry Przedsiębiorczości; Przedsiębiorczość w nowej roli; Polskie firmy rodzinne w XXI wieku; Kompetencje właściciela-menedżera małego i średniego przedsiębiorstwa; Wiedza i kapitał intelektualny jako przesłanki efektywności w małych i średnich przedsiębiorstwach; Opinie i poglądy przedsiębiorców na temat Jednolitego Rynku Europejskiego; Działanie przedsiębiorcze a organizacja gospodarcza; Dywagacje o małych i średnich firmach w czasach niepewności i słabości teorii; Charakterystyka organizacji wirtualnej; Lifelong Learning and SMEs: Issues for Research and Policy in the UK and Poland into the 21st Century; Entrepreneurship Education at German Universities; Zachowania przedsiębiorcze małych firm; Perspektywy przedsiębiorczości w XXI wieku; Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań XXI wieku; On Nature and Legitimacy of Comparative Studies in Economics; Strategid Development of SMEs in Turbulent Environments; Małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce: paradygmaty rozwoju; SME Strategic Adjustment Patterns at the Doorsteps of the European Union. A Pilot Study Relating to Western Hungary; Internacjonalizacja - przyszłość małych i średnich przedsiębiorstw; Projekcja roli MSP w polskiej gospodarce do roku 2010 na podstawie modelu wielosektorowego; od transformacji do integracji - rola małych i średnich przedsiębiorstw; Policies for Entrepreneurship and SME Development in Poland in the 21st Century; Wizerunek małej firmy jako czynnik jej konkurencyjności na rynku; Rozwój małych innowacyjnych firm w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne : Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ISSN 2083-8611 ; 110)
Motywowanie polskich pracowników a założenia marketingu personalnego; Kapitał ludzki w koncepcji zarządzania 2.0; Kapitał ludzki jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa; Rola i znaczenie wykształcenia w procesach innowacyjnych; Walidacja kompetencji jako element holistycznego podejścia do programu long life learning; Efektywność gospodarowania czynnikiem pracy ludzkiej w towarowych gospodarstwach rolnych; Zasoby pracy w rolnictwie oraz ich wydajność; Finansjeryzacja gospodarki a problem bezrobocia; Podmioty nowej ekonomii społecznej w przeciwdziałaniu wykluczeniu społecznemu z tytułu bezrobocia; Problemy aktywizacji zawodowej osób starszych; Równowaga między praca a życiem osobistym pracowników jako istotny czynnik wpływający na kapitał ludzki; Internet i nowoczesne technologie w kształtowaniu nowych trendów na rynku pracy; Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa w kontekście stałych indywidualnych cech osobowości pracowników; zatrudnialność – definicje, ewolucja koncepcji i ramy do analiz; Kapitał ludzki jako dźwignia innowacyjności i rozwój firm w fazie startowej; e-usługi na rynku pracy; Zjawisko lobbingu w organizacjach; Wpływ gospodarowania zasobami ludzkimi na rentowność przedsiębiorstwa na przykładzie wybranej cukrowni; Sposoby oceny pracowników niepełnosprawnych w świetle badań własnych; Analiza aktywności zawodowej osób niepełnosprawnych w warunkach chronionych i niechronionych; Wartość oczekiwania jako metoda pomiaru efektywności kształcenia w odniesieniu do rynku pracy; Dyskryminacja kobiet na rynku pracy – rzeczywistość czy mit?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Na początek trochę teorii, 2.Image i profil, 3.Klienci i rynek, 4.Planowanie, misja i strategia, 5.Marketing usług, 6.Promocja, czyli różne sposoby dotarcia do klientów, 7.Rekalma, 8.Marketing bezpośredni, 9.Marketing wewnętrzny, 10.Inetrnet, 11.Przepisy prawa, 12.Gdzie jeszcze szukać informacji?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej