Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(261)
Forma i typ
Książki
(261)
Publikacje naukowe
(39)
Publikacje fachowe
(20)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(205)
dostępne
(191)
wypożyczone
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(200)
Czytelnia
(205)
Autor
Mikołajczyk Zofia
(7)
Rusiński Michał
(7)
Bieniok Henryk (1940- )
(6)
Ehrlich Andrzej
(6)
Sikorski Czesław (1943- )
(5)
Bieda Jolanta
(4)
Durlik Ireneusz (1931-2023)
(4)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(4)
Griffin Ricky W
(4)
Ingram Jolanta
(4)
Kostera Monika
(4)
Kożuch Barbara (1950- )
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(4)
Bańka Waldemar
(3)
Galata Stanisław
(3)
Grudzewski Wiesław M
(3)
Hejduk Irena K
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Oleksiuk Adam
(3)
Perechuda Kazimierz
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
Strużycki Marian
(3)
Borkowski Stanisław
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(2)
Duraj Jan
(2)
Fołtyn Hanna
(2)
Freeman Edward R. (1951- )
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Gruszecka-Malec Grażyna
(2)
Ingram Marian
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kraśnicka Teresa
(2)
Krzakiewicz Kazimierz
(2)
Królik Grażyna
(2)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(2)
Majewski Maciej
(2)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(2)
Piecuch Teresa
(2)
Robbins Stephen P
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Sadowski Józef
(2)
Sochacka Iwona
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(2)
Supernat Jerzy (1951- )
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Szczupaczyński Jerzy
(2)
Szołtysek Katarzyna
(2)
Wójcik Marian
(2)
Ładoński Wiesław
(2)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(2)
Ackoff Russell Lincoln (1919- )
(1)
Addison Herbert J. (1932- )
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Apanowicz Jerzy
(1)
Avery Gayle (1947- )
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bałażak Marta
(1)
Becker Brian E
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Beech Nic
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Białasiewicz Maria (1952- )
(1)
Bielawa Anna
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bojarski Roman
(1)
Borowska Joanna
(1)
Bramley Peter (1934- )
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Bratnicki Mariusz
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Cadle James
(1)
Chambers stuart
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chrisidu-Budnik Agnieszka
(1)
Chuchla Zdzisław
(1)
Cieciura Marek
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Cywoniuk Mirosława
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czermiński Alfred
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czupiał Jerzy
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(197)
1990 - 1999
(30)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(258)
Stany Zjednoczone
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(258)
angielski
(2)
rosyjski
(1)
Temat
Zarządzanie
(133)
Organizacja
(128)
Przedsiębiorstwo
(97)
Kadry
(39)
Zarządzanie strategiczne
(37)
Kultura organizacyjna
(21)
Przywództwo
(21)
Motywacja pracy
(20)
Zarządzanie wiedzą
(18)
Decyzje
(17)
Teoria organizacji
(17)
Praca
(16)
Zarządzanie jakością
(16)
Menedżerowie
(15)
Innowacje
(13)
Organizacja ucząca się
(13)
Motywacja
(12)
Produkcja
(11)
Systemy informatyczne zarządzania
(9)
Zachowanie organizacyjne
(9)
Jakość
(8)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(8)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(8)
Organizacja pracy
(7)
Praca zespołowa
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(7)
Usługi
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(7)
Zarządzanie projektami
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Konflikt
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Controlling
(5)
Gospodarka oparta na wiedzy
(5)
Informatyka
(5)
Internet
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Konkurencja
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Ocena pracowników
(5)
Organizacje
(5)
Psychologia zarządzania
(5)
Turystyka
(5)
Gospodarka
(4)
Informacja
(4)
Informacja dla zarządzania
(4)
Kontrola
(4)
Kultura pracy
(4)
Marketing
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Otoczenie firmy
(4)
Planowanie
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Projektowanie
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Technologia
(4)
Zawód
(4)
Etyka biznesu
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Holdingi
(3)
Informacja gospodarcza
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Logistyka
(3)
Outsourcing
(3)
Prakseologia
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Socjologia organizacji
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Służba zdrowia
(3)
Transport
(3)
Zachowanie
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zatrudnienie
(3)
Banki
(2)
Benchmarking
(2)
Czas
(2)
Czas pracy
(2)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(2)
Franchising
(2)
Globalizacja
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Jakość produktu
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Kontrola zarządcza
(2)
Kultura
(2)
Nauki o zarządzaniu i jakości
(2)
Negocjacje
(2)
Normy ISO 9000
(2)
Obsługa klienta
(2)
Oceny pracowników
(2)
Prognozy
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Psychologia pracy
(2)
Public relations
(2)
Temat: czas
2001-
(3)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(89)
Praca zbiorowa
(2)
Biografia
(1)
Podręczniki
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(81)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(37)
Inżynieria i technika
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Psychologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
261 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy zarządzania organizacją: 1. Pojęcia podstawowe - nauka czy sztuka, czyli pierwszy dylemat nauk zarządzania, 2. Miękkie i twarde podejście do współczesnego zarządzania, czyli drugi dylemat nauk zarządzania, 3. Ewolucja teorii zarządzania, 4. Proces decyzyjny i narzędzia go wspomagające. Cz.II Funkcje zarządzania: 5. Planowanie - cele i metody, 6. Organizowanie, 7. Przewodzenie w organizacji, 8. Kontrola. Cz.III Transformacja organizacji, czyli dążenie do doskonałości: 9. Zarządzanie zmianami, 10. Zarządzanie projektami, 11. Zarządzanie jakością, 12. Zarządzanie wiedzą, 13. Zarządzanie przez wirtualizację, 14. Informatyczne infrastruktura zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka wiedzy o zarządzaniu, 2. Kierowanie, 3. Planowanie, 4. Organizacja, 5. Motywacja, 6. Kontrola, 7. Podejmowanie decyzji, 8. Kierowanie zmianą w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoria organizacji i zarządzania. 2. Decyzja i decydowanie. 3. Planowanie w organizacji. 4. Organizacja i organizowanie. 5. Kształtowanie zachowań i motywowanie pracowników. 6. Kontrola w organizacji. 7. Zarządzanie strategiczne. 8. Zarządzanie procesami produkcyjnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Metody zarządzania / pod red. Jan D. Antoszkiewicz. - Warszawa : Poltext, 2007. - 160 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / red. nauk. Jan D. Antoszkiewicz)
1. Myśl przedsiębiorczo o stosowaniu technik zarządzania, 2. Wyznacz kierunek działania firmy, 3. Przygotuj organizację do funkcjonowania, 4. Ustal obowiązki, 5. Rozdziel odpowiedzialność, zaufaj podwładnym, 6. Ustal struktury i hierarchię, 7. Wprowadź wymierne cele, 8. Integruj tylko kiedy trzeba, 9. Myśl z wyprzedzeniem o przyszłości, 10. Pamietaj o konsekwencjach zmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja modeli zarządzania: nowe podejście. 2. Funkcja mentora. 3. Funkcja moderatora. 4. Funkcja monitorującego. 5. Funkcja koordynatora. 6. Funkcja kierującego. 7. Funkcja realizatora. 8. Funkcja pośrednika. 9. Funkcja innowatora. 10. Integracja i droga do mistrzostwa: zrozumienie procesu rozwojowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Organizacja- zagadnienia terminologiczne; Ewolucja nauk organizacji i zarządzania; Proces zarządzania; Prawa nauki organizacji i zarządzania; Struktury organizacyjne- wybrane zagadnienia; Wybrane koncepcje zarządzania; Procesy decyzyjne w zarządzaniu organizacjami; Strategiczne i globalny wymiar zarządzania organizacjami; Kulturowy kontekst zarządzania organizacją; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Marketing w naukach o zarządzaniu; Zarządzanie marketingowe; Problematyka innowacja w naukach o zarządzaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Wprowadzenie: Studium przypadku w edukacji menedżerskiej; 2. Szef, zespół i Muza: Zarządzanie organizacją artystyczno-kulturalną; 3. Media i transformacja : Zarządzanie zmianą; 4. Próby radykalnych zmian w strukturze organizacyjnej: Między kreatywnością a dyspozycyjnością; 5. Doradztwo organizacyjne: Obrazy z życia doradców; 6. Informatycy a programiści: studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy teoretyczne zarządzania zaufaniem. 2. Główne aspekty budowania systemów zaufania. 3. Organizacja wirtualna. 4. Przykłady zarządzania zaufaniem w organizacjach wirtualnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyk działań zorganizowanych. 2. Uniwersalne zasoby organizacji. 3. Zarządzanie współczesnymi organizacjami. 4. Informacja ekonomiczna w zarządzaniu organizacjami. 5. Moralny i etyczny kontekst zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólne problemy zarządzania organizacjami: Funkcje przedsiębiorstwa i funkcje zarządzania; Nowoczesne zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem; Wybrane problemy zarządzania przedsiębiorstwem w Republice Białorusi; Benchmarking gmin miejskich; Rola i znaczenie higieny pracy w przedsiębiorstwach budowlanych w świetle badań empirycznych; Strukturyzacja procesu ergo transformacyjnego; 2. Metody podnoszenia konkurencyjności organizacji: Wirtualizacja działalności budowlanej; Inicjatywy klastrowe w województwie podlaskim; Poprawa pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw w warunkach procesów koncentracji w sektorze; Konkurencja wyrównawcza w zarządzaniu przedsiębiorstwami wodociągowo- kanalizacyjnymi na Białorusi; Problem globalnej konkurencji na rynku finansowym; System zarządzania wiedzą w podlaskich przedsiębiorstwach; Identyfikacja elementów zarządzania wiedzą w Urzędzie Miasta Białegostoku; Przedsiębiorstwo i region- relacje współzależności w gospodarce opartej na wiedzy; 3. Metody i narzędzia usprawniające zarządzanie przedsiębiorstwem: Stosowanie narzędzi Lean management; Techniki i narzędzia w zarządzaniu kontaktami z klientem; Wykorzystywanie metody Kano do badań handlu detalicznego sprzętem komputerowym; Konsolidacja przedsiębiorstw odzieżowych metoda optymalnego wykorzystania zasobów; Kompleksowa karta wyników jako narzędzie usprawniania przedsiębiorstwa; Elementy controllingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem rodzinnym; Zarządzanie sukcesją własności i władzy w przedsiębiorstwie rodzinnym; Narzędzia rachunkowości zarządczej usprawniające zarządzanie przedsiębiorstwem; 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji: Poziom realizacji funkcji personalnej w organizacjach gospodarczych; Ewolucja funkcji personalnej w organizacjach- nowe tendencje; Rola lidera w procesie motywowania; Restrukturyzacja zatrudnienia jako narzędzie polityki personalnej w publicznych zakładach opieki zdrowotnej; kobiety jako potencjał współczesnych przedsiębiorstw; Metody zatrzymania pracowników w przedsiębiorstwach; 5. Informatyczne systemy zarządzania w rozwiązywaniu problemów współczesnych organizacji: Informatyczne systemy zarządzania procesami skutecznym narzędziem rozwiązywania problemów współczesnych organizacji; Modelowanie i symulacja jako narzędzia przedsiębiorczego zarządzania w organizacji; Wspomaganie komputerowe w elastycznym zarządzaniu asortymentem handlowym przedsiębiorstwa branży budowlanej; Badania komunikacji wewnętrznej Portu Lotniczego Warszawa- Okęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling przedsiębiorstw handlowych / Grzegorz Lew. - Warszawa : Difin, 2004. - 279, [1] s. : tab. ; 23 cm.
1. Miejsce controllingu w przedsiębiorstwach handlowych, 2. Rachunek odpowiedzialności jako forma controllingu w przedsiębiorstwach handlowych, 3. Tworzenie ośrodków odpowiedzialności w przedsiębiorstwach handlowych, 4. Budżetowanie w ośrodkach odpowiedzialności przedsiębiorstw handlowych, 5. Rachunek rezultatów działalności ośrodków odpowiedzialności przedsiębiorstw handlowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorczość, liderzy i menedżerowie: Punkty wyjścia i refleksje; Istota przedsiębiorczości; Przedsiębiorstwo i jego interakcje z otoczeniem; Teoria zarządzania przedsiębiorstwem; Kierowanie, przywództwo i przywódca; Decydujące aspekty praktyki menedżerskiej; Zagrożenia i rodzaje ryzyka przyszłego rozwoju; 2. Strategie i zarządzanie strategiczne: Podstawy strategii biznesowej; Rozwój strategiczny; Analiza strategiczna; Zasady wyboru strategii; Zarządzanie zmianą strategiczną; Studium przypadku. Ustalenie strategii I.D.C. Holding SA; 3. Struktury organizacyjne: Organizowanie i struktura organizacyjna; Konfiguracja organizacji i kształtowanie struktury organizacyjnej; Praktyczne wykorzystanie wniosków teoretycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej