Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(3)
Autor
Aniszewska Grażyna
(1)
Gielnicka Izabella
(1)
Pernal Ewa
(1)
Rudawska Edyta
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Organizacja
(2)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing
(1)
Obsługa klienta
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Socjologia organizacji
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Etykieta profesjonalna -czy możemy się bez niej obejść?; Podstawowe formy grzeczności czyli o użyteczności hierarchii; Mowa ciała czyli o komunikacji niewerbalnej; Poszukiwanie pracy czyli kampania promocyjna własnej osoby; Twarz i sylwetka czyli o znaczeniu wyglądu zewnętrznego; Profesjonalny styl ubierania czyli elegancja od stóp do głów; Bilety wizytowe czyli wszelkie możliwości na małym formacie; Komunikacja za pomocą urządzeń elektronicznych czyli połączenie w dobrym tonie; Czarno na białym czyli o sztuce korespondencji; Prowadzenie konwersacji czyli jak rozmawiać, aby się porozumieć; Wieża Babel czyli języki obce i nasz własny; Za drzwiami gabinetu czyli o przyjmowaniu i składaniu wizyt; Narady i konferencje czyli efektywnie i do rzeczy; Gościnnie i fachowo czyli organizowanie pobytu delegacji; Upominki w dobrym stylu czyli o sztuce dawania i przyjmowania; Przejazdy samochodem czyli dobre maniery za kierownicą; Na obcym terenie czyli o podróżach służbowych; Zanim przyjdą goście czyli o wysyłaniu i otrzymywaniu zaproszeń; Między nożem a widelcem czyli przyjęcia oficjalne; Zaproszenie do restauracji czyli o interesach przy stole; Palenie czyli nałogowcy kontra reszta świata; Niepełnosprawni koledzy i partnerzy czyli o przełamywaniu barier; Kobieta na stanowisku czyli kłopoty z równouprawnieniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kultura organizacyjna - co to takiego? Trzy poziomy kultury organizacyjnej; O sztuce budowania, czyli kultura organizacyjna to nie tylko wewnętrzna sprawa firmy; Jak pielęgnować kulturę organizacyjną; Kultura organizacyjna a zmiany w firmie; Fuzje i wykupy przedsiębiorstw, czyli jak walczyć z niezgodnością kultur.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Lojalność klientów / Edyta Rudawska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005. - 172 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Wprowadzenie; Cz.I Pozyskiwanie nowych a utrzymywanie dotychczasowych klientów: Konieczność zmiany podejścia do obsługi klienta; Pozyskanie lojalności klienta jako ważny element działalności marketingowej firm; Cz.II Od potencjalnego klienta do adwokata firmy: Proces kształtowania lojalności klientów; Etapy przemiany nabywców w lojalnych klientów; Cz.III Kształtowanie lojalnych postaw klientów w praktyce: Dbałość o jakość i obsługę klientów; Działania promocyjne kreujące lojalność; Sprawna obsługa reklamacji jako narzędzie wzrostu lojalności klientów;Od lojalnego pracownika do lojalnego klienta; Tworzenie kultury organizacyjnej firmy zorientowanej na lojalność.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej