Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(10)
Autor
Borkowski Stanisław
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Januszewski Arkadiusz
(1)
Jonas Agata
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Krawczyk Stanisław
(1)
Lotko Aleksander
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Stachowicz-Stanusch Agata
(1)
Stanusch Maciej
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Štofkova Jana
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Obsługa klienta
(10)
Marketing partnerski
(4)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Analiza SWOT
(1)
Artykuły gospodarstwa domowego
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Ceramika
(1)
Firanki i zasłony
(1)
Internet
(1)
Jakość
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Maszyny
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczanie
(1)
Negocjacje
(1)
Pieczywo
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przędzalnictwo
(1)
Rachunkowość
(1)
Rury
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Sprzedaż
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Służba zdrowia
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Usługi
(1)
Usługi logistyczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Transport i logistyka
(1)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
Część I: Czym jest CRM? 1. CRM system czy strategia? 2. Proces CRM. 3. Koncepcja CRM a system informatyczny klasy CRM. Część II: Wdrożenie. 4. Przed rozpoczęciem projektu. 5. CRM a kultura organizacyjna. 6. Organizacja projektu CRM. 7. Określenia przyczyn i celów projektu. 8. Analiza stanu bieżącego (samoocena). 9. Budowa strategii CRM. 10. Wybór systemu CRM. 11. konfiguracja systemu. 12. Instrukcje stanowiskowe. 13. Uruchomienie systemu. 14. Przyszłość systemów CRM. Część II: Załączniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Strategie informacyjne i strategie informatyzacji organizacji, 2. Wybrane trendy w ekonaomii i marketingu. Klient w centrum zainteresowania, 3. Customer Relationship Management (CRM). Koncepcje marketingowe, 5. Polskie rynek CRM
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Key Account Manager / Krzysztof Kałucki. - Warszawa : Difin SA , 2015. - 188, [1] s. : il. ; 23 cm.
Zawiera: Od Autora. Rozdział I. Kim jest Kluczowy Klient?: Kluczowy Klient, czyli kto?; Wybór Kluczowego Klienta; Decyzja o wyborze klienta oraz sposobu współpracy; Co robić w przypadku, kiedy umowa jest podpisywana po raz pierwszy?; Specyfika relacji z Kluczowymi Klientami. Rozdział II. Praca na stanowisku Key Account Managera: Początki zawodu KAM w Polsce; Ścieżka kariery; Zadania; Cykliczność pracy; Trochę o zaangażowaniu w pracy; Dokumentacja w dziale. Rozdział III. Kompetencje na stanowisku Key Account Managera: Umiejętności, wiedza, odpowiedzialność?; Manager czy lider?; Kreowanie nowego lidera; Praca z zespołem KAM-ów. Stawianie celów i rozliczanie; Finansowa strona pracy; Analiza rentowności promocji; Rachunek wyników (P&L); Kaskadowanie rabatów; Marża a narzut; Marża dostawcy a marża klienta; Kontrakty net/net; Poprawa warunków – co, kiedy się opłaca?; Przesunięcia z „back” na „front” i odwrotnie – co, kiedy się opłaca?; Budżetowanie; Współpraca z Działem Kontrolingu. Rozdział IV. Dualizm pracy na stanowisku Key Account Managera: Współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji; Grupy robocze, praca zespołowa; Zasady dobrej pracy zespołowej; Feedback; Prawa w środowisku międzynarodowym; Sprzedaż czy negocjacje?; Zrozumieć sposób myślenia kupującego. Rozdział V. Proces negocjacyjny: Negocjacje; Negocjacje: indywidualne, w parach, a może grupowe?; Negocjacje a sztuki walki – skąd to porównanie?; Nastawienie do siebie i do działania; Trudny Klient a typy osobowości: od Hipokratesa do Donalda Trumpa. Wpływ osobowości na proces negocjacyjny; „No logo” – etykietowanie; Stawianie celów, metoda SMART, Spotkanie negocjacyjne: etapy; Wybrane techniki negocjacyjne; Tabela zmiennych; Negocjacje: uniwersalne i dobre rady; Podobieństwa i różnice w pracy KAM-a i Kupca; Perswazja i manipulacja; Etyczna perswazja czy zaspokajanie potrzeby bezpieczeństwa?; Komunikacja interpersonalna: rola pytań; SPIN „łączy” sprzedaż i negocjacje: jeszcze o sztuce zadawania pytań; Lingwistyka negocjacyjna; Aktywne słuchanie: jak słuchać, aby usłyszeć i zrozumieć?; Informacje ukryte w komunikacji niewerbalnej; Wartości etyczne w pracy KAM-a. Rozdział VI. Rola emocji w pracy Key Account Managera: Emocje w biznesie; Kłamstwo w biznesie. Rozdział VII. Praktyczne NLP w pracy Key Account Managera: Co to jest NLP?; Uniwersalny model komunikacji a filtracja myśli; Indywidualne predyspozycje w komunikacji interpersonalnej; Rola predykatów; Jeszcze o dopasowaniu do drugiej osoby. Znaczenie metaprogramów. Zakończenie. Aneks. Studium przypadku: Negocjacje handlowe. Przygotowanie do procesu; Studium przypadku. Firmy Orion i Cezar. Słownik popularnych zwrotów w języku angielskim. Bibliografia. O Autorze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoria powstawania satysfakcji klienta: Klient - źródło jego satysfakcji; Satysfakcja klienta - teoria i modele satysfakcji; Proces kształtowania satysfakcji klienta w organizacji; Satysfakcja klienta jako główny czynnik sukcesu organizacji; Warunki skutecznego zarządzania satysfakcją klienta w organizacji; Satysfakcja klienta jako miernik orientacji klienta i poprawy jakości; Satysfakcja klienta a tworzenie koncepcji wewnętrznego urynkowienia organizacji. 2. Zarządzanie satysfakcją klienta w organizacji w świetle badań empirycznych: Analiza i oceny sfery zarządzania satysfakcją klienta w procesie doskonalenia jakości produktu w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego - kontekst analizy empirycznej; Podstawy i warunki budowania skutecznego Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta w przedsiębiorstwie - koncepcja modelu PZSK w przedsiębiorstwie; Ocena satysfakcji klientów towarzystw ubezpieczeń; Wpływ satysfakcji klientów na rozwój kanałów dystrybucji - kierunki zmian ;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w gospodarce, 2. Zarzązanie marketingiem w firmie usługowej, 3. Segmentacja rynku usług, 4. Produkt usługowy, 5. Jakość usług, 6. Proces usługowy, 7. Ceny usług, 8. Dystrybucja usług, 9. Promocja usług, 10. Personel jako instrument marketingu firmy usługowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Pojęcie i rozwój systemów informatycznych. Wprowadzenie do części pierwszej: 1. Przetwarzanie danych w informacje, 2. System informatyczny wspomagający zarządzanie, 3. Rozwój i charakterystyka systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Cz.IIZintegrowane informatyczne systemy rachunkowości finansowej. Wprowadzenie do części drugiej: 1. Rachunkowości finansowa i cykl operacyjny przedsiębiorstwa, 2. System informatyczny wspomagający działalność podstawową w przedsiębiorstwie handlowym, 3. System informatyczny wspomagający działalność podstawową w przedsiębiorstwie wytwórczym, 4. Podsytemy księgowe wspomagajace cykl administracyjny, 5. Integracja w informatycznym systemie rachunkowości finansowej. Cz.III Kompleksowe zintegrowane systemy ewidencyjno-operacyjne. Wprowadzenie do części trzeciej: 1. Systemy wspomagania zarządzania produkcją klasy MRP II, 2. Systemy wspomagania zarządzania klasy ERP/ERP II. 3. Systemy komputerowo zintegrowanego wytwarzania CIM, 4. Systemy wspomagania zarządzania relacjami z klientem, 5. Systemy komputerowo wspomaganej logistyki, 6. Standardy i technologie w łańcuchach dostaw elektronicznej gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Ekonomika przedsiębiorstw turystycznych (ujęcie statyczne): 1. Przedsiębiorstwo turystyczne na rynku, 2. Zróżnicowanie przedsiębiorstw turystycznych, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa turystycznego, 4. Oddziaływanie na przedsiębiorstwo turystyczne, 5. Organizacja i finanse przedsiębiorstw turystycznych. Cz.II Zarządzanie operacyjne i strategiczne przedsiębiorstwem turystycznym (ujęcie dynamiczne) : 6. Kształtowanie jakości w przedsiębiorstwie turystycznym, 7. Cykl obsługi klient a w hotelach, 8. Planowanie zysku wq przedsiębiorstwie turystycznym, 9. Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem turystycznym, 10. Polityka inwestycyjna przedsiębiorstwa turystycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Marketing w procesie pozyskiwania i utrzymania klientów; R.2 System obsługi klienta jako podstawa towrzenia i zarządzania relacjami z klientem; R.3 Podstawowe narzędzia komunikacji marketingowej w CRM; R.4 Zarządzanie kluczowymi klientami; R.5 Analiza opłacalności klientów; R.6 Badania marketingowe w procesie zarządzania relacjami z klientem; R.7 Zarządzanie sprzedażą w systemie CRM w przedsiębiorstwie; R.8 Kształtowanie relacji z klientem w łańcuchu dostaw; R.9 Informatyczne wsparcie zarządzania relacjami z klientem; R.10 CRM - doświadczenia polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy logistyki / Stanisław Krawczyk. - Wyd. 2 zm. i poszerz. (dodruk) - Warszawa : CeDeWu, 2021 - 605 s. : b. ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Pojęcie logistyki - wprowadzenie 1.1. Etymologia pojęcia „logistyka" 1.2. Wprowadzenie terminu logistyka do gospodarki cywilnej 1.3. Ewaluacja domeny pojęcia „logistyka" - etapy i wybrane definicje 1.4. Logistyka jako koordynacja procesów 1.5. Logistyka w naukach o zarządzaniu Rozdział 2. Teoria koordynacji 2.1. Podstawy tworzenia teorii 2.2. Formalne wymagania wobec teorii 2.3. Wymagania dobrego definiowania pojęć 2.4. Teoria w odniesieniu do świata realnego 2.5. Zasady tworzenia teorii 2.6. Domena teorii koordynacji - obiekty 2.7. Grupa obiektów 2.8. System 2.9. Zmienność obiektu - proces zmian 2.10. Działania 2.11. Transformacja, transfer, zatrzymanie w miejscu 2.12. Relacje między działaniami 2.13. Zależności między działaniami określone przez transfer wyniku 2.14. Proces przejmowania wyniku 2.15. Prezentacja zapisu procesu 2.16. System wykonawczy procesu 2.17. Prezentacja graficzna procesu 2.18. Zarządzanie procesem 2.19. Procesy niezależne i zależne 2.20. Wartościowanie procesu 2.21. Interpretacje pojęcia koordynacja Rozdział 3. Koordynacja procesów w praktyce 3.1. Identyfikacja procesu 3.2. Analiza strukturalna procesu 3.3. Tworzenie mapy procesu 3.4. Grupowanie działań w skoordynowany proces Rozdział 4. Informacja i komunikacja w koordynacji procesów 4.1. Informacja 4.2. Aspekt syntaktyczny 4.3. Aspekt semantyczny 4.4. Aspekt pragmatyczny 4.5. Komunikacja 4.6. System komunikacji Rozdział 5. Przedsiębiorstwo 5.1. Definicja przedsiębiorstwa jako podmiotu biznesowego 5.2. Przedsiębiorstwo jako obiekt 5.3. Potencjał przedsiębiorstwa 5.4. Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarczy 5.5. Cele i zadania zarządzania przedsiębiorstwem 5.6. Przedsiębiorstwo jako system 5.7. Kategorie przedsiębiorstw 5.8. Powiązania między przedsiębiorstwami 5.9. Powiązania z poziomu zarządzania 5.10. Koordynacja działań wewnątrz przedsiębiorstwa 5.11. Koordynacja działań między przedsiębiorstwami 5.12. Kooperacja 5.13. Powiązania prawno-biznesowe 5.14. Powiązania tworzące sieci przedsiębiorstw 5.15. Sieci przedsiębiorstw Rozdział 6. Działalność przedsiębiorstwa produkcyjnego - orientacja procesowa 6.1. Istota działalności przedsiębiorstwa produkcyjnego 6.2. Produkcja z punktu widzenia tworzenia i dystrybucji produktów 6.3. Strategie produkcyjne 6.4. Orientacja procesowa w działalności przedsiębiorstwa produkcyjnego 6.5. Poziom operacyjny 6.6. Segmenty procesowe w działalności przedsiębiorstwa produkcyjnego 6.7. Koordynacja w transferach między dostawcami i odbiorcami Rozdział 7. System logistyczny przedsiębiorstwa produkcyjnego 7.1. Infrastruktura techniczna systemu logistycznego w przedsiębiorstwie 7.2. Magazyny 7.3. Magazyny w przedsiębiorstwie produkcyjnym 7.4. Zadania magazynów 7.5. Wyposażenie magazynu 7.6. Transport wewnętrzny 7.7. Przesłanki doboru środków transportu wewnętrznego 7.8. Zarządzanie magazynem - Warehouse Management System 7.9. Infrastruktura transportowa w przedsiębiorstwie 7.10. Ogólnodostępne systemy logistyczne 7.11. Infrastruktura telekomunikacyjna Rozdział 8. Planowanie produkcji 8.1. Istota planowania 8.2. Planowanie produkcji 8.3. Pozyskiwanie informacji dla planowania produkcji 8.4. Modele przepływów produkcyjnych Rozdział 9. Zadania zaopatrzenia. Klasyfikacje surowców 9.1. Zaopatrzenie w przedsiębiorstwie produkcyjnym 9.2. Baza wiedzy działu zaopatrzenia 9.3. Decyzje strategiczne w zaopatrzeniu 9.4. Scenariusz tworzenia strategii zaopatrzeniowej 9.5. Klasyfikacja surowców ze względu na ważność dla produkcji i dostępność nabywania 9.6. Wybór dostawcy 9.7. Relacje dostawca - odbiorca 9.8. Zakres zadań menedżerskich i operacyjnych zaopatrzenia 9.9. Klasyfikacje operacyjne produktów i materiałów wspomagające planowanie zakupów Rozdział 10. Polityki utrzymywania zapasów 10.1. Zapasy - definicje 10.2. Zapasy surowcowe (materiałów produkcyjnych) 10.3. Przesłanki ekonomiczne planowania wielkości dostaw 10.4. Parametry sterowania zapasami surowcowymi 10.5. Ekonomiczna partia zamówienia 10.6. Wielkość partii uzupełniającej wyznaczonej na podstawie parametrów ekonomicznych 10.7. Polityki utrzymywania zapasów surowcowych 10.8. Uzupełnienia skoordynowane (dla grup surowców) 10.9. Praktyka składania zamówień Rozdział 11. Proces obsługi zamówień u dostawców 11.1. Założenia operacyjne procesu składania zamówień u dostawców 11.2. Podprocesy obsługi zamówienia 11.3. Uzgodnienia logistyczne z dostawcami 11.4. Zamówienia z punktu widzenia dostawcy 11.5. Procedury operacyjne w zadaniach logistycznych zaopatrzenia 11.6. Ocena dostawcy Rozdział 12. Warianty organizacji dostaw 12.1. Kryteria logistyczne w procesie transportowym 12.2. Warianty dostaw od jednego dostawcy 12.3. Organizacja dostaw od wielu dostawców 12.4. Znaczenie czasu w realizacji dostaw 12.5. Warunki dobrej organizacji dostaw Rozdział 13. Obsługa logistyczna produkcji 13.1. Organizacja magazynu wejściowego 13.2. Proces przepływu produktów przez magazyn wejściowy 13.3. Identyfikacja i monitorowanie zapasów 13.4. Przesłanki obsługi stanowisk produkcyjnych - dostawy z magazynu 13.5. KANBAN - idea koncepcji 13.6. Supermarket - kanban magazynowy 13.7. Sterowanie przepływami między stanowiskami produkcyjnymi - kanban produkcyjny i transportowy 13.8. Reguły kanbanu 13.9. Kanban zewnętrzny Rozdział 14. Dystrybucja. Systemy magazynów dystrybucyjnych 14.1. Idea dystrybucji - podstawowe pojęcia 14.2. Strategie dystrybucji 14.3. Dystrybucja bezpośrednia i z pośrednikami 14.4. System dystrybucji wewnętrznej 14.5. Dystrybucja zewnętrzna. Powiązanie dystrybucji wewnętrznej i zewnętrznej 14.6. Dystrybucja z wielu miejsc produkcji 14.7. Dystrybucja do jednostek handlowych 14.8. Dystrybutorzy jako pośrednicy handlow Rozdział 15. Planowanie i proces obsługi dostaw dystrybucyjnych 15.1. Współpraca producenta i jednostek handlowych w planowaniu i realizacji dystrybucji 15.2. Koncepcja Efektywnej Obsługi Klienta (ECR) 15.3. Planowanie dystrybucji 15.4. Proces obsługi zamówienia klienta - poziom operacyjny 15.5. Warianty dostaw produktów do klientów 15.6. Techniki przygotowania wysyłek w magazynie dystrybutora 15.7. Metody dokonywania kompletacji 15.8. Podział i grupowanie zleceń kompletacji 15.9. Organizacja wydań z magazynu dystrybutora 15.10. Węzły kompletacji - cross-docking 15.11. Dystrybucja przez węzły konsolidacji - scalanie dostaw w tranzycie (merge-in-transit) Rozdział 16. Usługi logistyczne 16.1. Specyfika usługi 16.2. Zaangażowanie stron w realizację usługi 16.3. Różnica między produkcją a usługą 16.4. Definicja usługi logistycznej 16.5. Usługa logistyczna z pozycji wykonawcy usługi 16.6. Usługi transportowe 16.7. Usługi magazynowe 16.8. Magazyny kontraktowe 16.9. Centra logistyczne 16.10. Usługodawcy i ich zakresy ofertowe 16.11. Poprawność i miary wykonania usługi Rozdział 17. Usługi logistyczne świadczone przez operatora logistycznego 17.1. Operator logistyczny 17.2. Kategorie operatorów logistycznych 17.3. Planowanie działalności operatora logistycznego 17.4. Flow Logistics 17.5. Logistyka kontraktowa 17.6. Wybór operatora logistycznego 17.7. Łańcuch transportowy 17.8. Sieć transportowa 17.9. Planowanie tras przewozów; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie produkcją i jakością w branży meblarskiej, 2. Identyfikacja obszarów powstawania niezgodności emaliowanych wyrobów sprzętu gospodarstwa domowego, 3. Jakość pieczywa z zautomatyzowanej piekarni, 4. Struktura niezgodności drutów i ocena nowoczesności wykorzystania maszyn, 5. Determinanty jakości profilowania rur, 6. Proces produkcyjny i struktura niezgodności firan/serwet, 7. Zasoby ludzkie i koszty produkcji w przędzalni, 8. Determinanty jakości folii i nowoczesność wykorzystanych maszyn do jej produkcji, 9. Model jakości wirtualnych usług bankowych, 10. Jakość obsługi klienta w urzędzie miejskim, 11. Jakość usług medycznych w szpitalu powiatowym, 12. Determinanty jakości wyrobów ceramicznych, 13. Jakość produktów wytwarzanych w zakładzie pracy chronionej dla przemysłu elektrotechnicznego, 14. Wyniki analizy SWOT podstawą utworzenia specjalistycznej firmy, 15. Jakość organizacji czasu pozaszkolnego a koszty utrzymania specjalistycznego ośrodka, 16. Problem jakości w czystszej produkcji, 17. Jakość usług w miejskiej bibliotece publicznej, 18. Lean Banking, 19. Jakość nauczania w szkole podstawowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej