Form of Work
Książki
(136)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(116)
available
(95)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(95)
Czytelnia
(117)
Author
Kotler Philip
(6)
Mruk Henryk
(6)
Grzegorczyk Wojciech
(4)
Kożuch Barbara (1950- )
(4)
Pilarczyk Bogna
(4)
Baruk Agnieszka
(3)
Domański Tomasz
(3)
Kassay Stefan
(3)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(3)
Styś Aniela
(3)
Szulce Halina
(3)
Bielski Ireneusz
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Cywoniuk Mirosława
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Frąckiewicz Ewa
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Jarczewski Wojciech
(2)
Kowal Witold
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
McDonald Malcolm
(2)
Penc Józef
(2)
Sudoł Stanisław
(2)
Trocki Michał
(2)
Wożniczka Jarosław
(2)
Wrzosek Wojciech
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk Jan
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika. Tł
(1)
Allen Judy
(1)
Altkorn Jerzy
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Barletta Martha
(1)
Barrow Colin
(1)
Beckwith Harry
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Borkowska Marta
(1)
Borówka Ewa
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Bryła Paweł
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Christopher Martin
(1)
Cichy Diana
(1)
Clark Graham
(1)
Cravens David W
(1)
Dan’ko Tamara Petrovna
(1)
Day Derek
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dobska Monika
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Doroba Anita
(1)
Doyle Peter
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Edwards Helen
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Gordon William
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hajdas Monika
(1)
Harasim Janina
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Janasz Władysław
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jantsch John
(1)
Janusz Anna
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Jarosz Marek
(1)
Jawień Robert
(1)
Jaśniok Michał
(1)
Johann Maria
(1)
Johnson Gerry
(1)
Johnston Robert
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Kall Jacek
(1)
Kardas Jarosław S
(1)
Karwowski Jan
(1)
Karwowski Marek
(1)
Year
2020 - 2022
(2)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(101)
1990 - 1999
(7)
Time Period of Creation
2001-
(7)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(136)
unknown (us)
(1)
Language
Polish
(137)
Subject
Marketing strategiczny
(95)
Marketing
(48)
Przedsiębiorstwo
(40)
Zarządzanie strategiczne
(35)
Konsumenci (ekon.)
(12)
Planowanie strategiczne
(11)
Rynek
(11)
Zarządzanie
(10)
Znaki towarowe
(9)
Analiza strategiczna
(8)
Firma (nazwa)
(8)
Ceny
(7)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Marketing międzynarodowy
(7)
Innowacje
(6)
Organizacja
(6)
Decyzje
(5)
Kadry
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Kanały marketingowe
(4)
Konkurencja
(4)
Marka*
(4)
Promocja handlowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Turystyka
(4)
Analiza SWOT
(3)
Globalizacja
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Holdingi
(3)
Internet
(3)
Inwestycje
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Produkt*
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Public relations
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Służba zdrowia
(3)
Teoria dystrybucji
(3)
Usługi
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Banki
(2)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
Controlling
(2)
Ekologia
(2)
Ekorozwój
(2)
Handel
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Klastry (ekon.)
(2)
Komunikacja
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketinig
(2)
Motywacja
(2)
Nieruchomości
(2)
Promocja
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Reklama
(2)
Ryzyko gospodarcze
(2)
Samorzą terytorialny
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Sport
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Audyt wewnętrzny
(1)
BPM (informat.)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Baza danych
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety terenowe
(1)
Ekonomia
(1)
Eksport
(1)
Etyka biznesu
(1)
Farmacja
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa) -- marketing
(1)
GenderTrends*
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Informacja
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jakość produktu
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Kanada
(1)
Kapitał
(1)
Kluby sportowe
(1)
Kobieta
(1)
Komputery
(1)
Konferencje
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Subject: time
2001-
(4)
1989-
(3)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(4)
Czasopismo naukowe
(2)
Opracowanie
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Transport i logistyka
(2)
137 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88432-08-7
Wprowadzenie; Treśc i zakres zarządzania marketingowego; Badania i analizy rynku; Oddziaływanie przedsiębiorstwa na rynek; Planowanie rozwoju produktów; Kształtowanie dystrybucji produktów; Kształtowanie cen produktów; Planowanie oddziaływania informacyjnego na rynek; Organizacja działalności rynkowej przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Upravlenie marketingom : učebnik i praktikum dla bakalavriata i magistratury / T. P. Dan’ko. - 4-e izd., pererab. i dop. - Moskva : Izdatel’stvo Ûrajt , 2017. - 512 s. : rys., tab. ; 24 cm
(Bakalavr i magistr. Akademičeskij kurs)
ISBN: 978-5-534-01588-1
Zawiera: Раздел 1 ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ УПРАВЛЕНИЯ МАРКЕТИНГОМ: Глава 1. Основные понятия управления маркетингом; Глава 2. Стратегия и тактика управления маркетингом; Глава 3. Принципы управления маркетингом; Глава 4. Процессы и технология управления маркетингом; Глава 5. Организационные структуры управления маркетингом. Раздел 2 ОЦЕНКИ И ИЗМЕРЕНИЯ ПРИ УПРАВЛЕНИИ МАРКЕТИНГОМ: Глава 6. Архитектура экспертно-аналитических методов оценки конкурентного позиционирования в управлении маркетингом (макро- и мезоуровень); Глава 7. Методы прогнозирования и оценки рисков поведения фирмы в конкурентной среде; Глава 8. Методология определения значимых кластерных групп в регионе; Глава 9. Методы оценки позиционно-деятельностного поведения компании (SWOT/TOWS- и PEST-анализ); Глава 10. Использование моделей матричного позиционирования для оценки конкурентной позиции (BKG, модель SPACE и др.); Глава 11. Методы оценки и индикатирования регионов Российской Федерации. Раздел 3 СТРАТЕГИИ УПРАВЛЕНИЯ ОБЪЕМАМИ ПРОДАЖ: Глава 12. Продуктовые стратегии. Подходы к разработке нового товара. Оценка степени новизны продукта для фирмы; Глава 13. Стратегии оптимальной длины товарной линии; Глава 14. Позиционирование и управление лояльностью компании; Глава 15. Бренд-маркетинг. Репутация торговой марки; Глава 16. Стратегия ценообразования - стратегия развертывания функции качества. Раздел 4 КОРПОРАТИВНЫЕ СТРАТЕГИИ УПРАВЛЕНИЯ: Глава 17. Конкурентные стратегии; Глава 18. Позиционные стратегии участников рынка; Глава 19. Стратегии диверсификации; Глава 20. Стратегии маркетинга, ориентированного на стоимость. Особенности рынка слияний и поглощений. Практикум. Список литературы.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-13641-3
Istota i rodzaje strategii marketingowych we współczesnym przedsiębiortsiwe, Strukturalne uwarunkowania strategii marketingowej przedsiębiorstwa Strategia marketingowa przedsiębiorstwa w ujęciu cyklu działania zorganizowanego, Doskonalenie systemu marketingowego w przedsiębiorstwie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-7230-029-1
Cz.I Marketing strategiczny. Cz.II Marketing taktyczny. Cz.III Marketing administracyjny. Cz.IV Marketing transformacyjny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-8087-066-6
Zawiera: Część 1. Przemiana błękitnego oceanu. 1. Sięgaj dalej niż najlepsi; 2. Fundamenty strategii kreowania rynku; 3. Umysł stratega błękitnego oceanu; 4. Człowieczeństwo, wiara w siebie i kreatywna kompetencja. Część II. Pięć kroków do dokonania przemiany błękitnego oceanu. Krok pierwszy jak zacząć? 5. Wybór właściwego miejsca rozpoczęcia; 6. Budowa odpowiedniego zespołu błękitnego oceanu; Krok drugi: Zrozum, gdzie jesteś w tej chwili. 7. Jasność co do aktualnej sytuacji. Krok trzeci: Wyobraź sobie, gdzie możesz być. 8. Odkrywanie ukrytych bolesnych punktów ograniczających rozmiary naszej branży; 9. Odkrywanie oceanu nieklientów. Krok czwarty: Znajdź drogę, by tam dotrzeć. 10. Systematyczna przebudowa granic rynku; 11. Rozwijanie alternatywnych możliwości błękitnego oceanu. Krok piąty: Wykonaj ruch. 12. Wybór posunięcia błękitnego oceanu i przeprowadzenie szybkich testów rynkowych; 13. Zakończenie przygotowywania i wprowadzenie w życie posunięcia błękitnego oceanu. Epilog: Przykład przemiany błękitnego oceanu na poziomie kraju.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-13367-8
Cz.I Zmieniająca się rola marketingu: Rola marketingu w firmie i w gospodarce rynkowej; Od zarządzania mar ketingowego do zarządzania rynkowego. Cz.II Zachowanie nabywcy: Zachowanie nabywcy w proce sie zakupu; Relacje nabywców na bodźce z rynku. CZ.III Konstruowanie strategii marketingowej: Analiza potzreb poprzez segmentację rynku; Analiza atrakcyjno ści rynku; Analiza konkurencji; Opracowywanie strate gii marketingowej; Strategiczny plan marketingowy. Cz.IV Realziacja strategii marketingowej: Decyzje dot. nowych produktów; Decyzje dot. kanałów dystrybucji; Strategiczne drcyzje cenowe; Strategiczne decyzje w za kresie komunikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Strategie marketingowe / red. nauk. Henryk Mruk. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2002. - 286 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 83-88760-63-7
Istota i rola strategii w działaniu firmy; Procedura budowania strategii marketingowej; Miejsce strategii w zarządzaniu marketingowym przedsiebiorstwem; Od segmentacji do indywidualizacji; Strategie konkurencji; produktowo-rynkowe; Strategie nowego produktu; Strategia opakowania; Strategia marki; Zarządzanie kategoriami produktów; Startegia cen; Strategi dystrybucji; Komunikacja masowa; Staregie komunikacji indywidualnej; Startegia marketingu wewnętrznego; Dylematy realizacji strategii marketingowej; Globalne strategie marketingowe; Internet w strategii marketingowej; Strategiczna kontrola marketingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
Strategie marketingowe / red. Wojciech Wrzosek. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 233,[1] s. : tab. ; 23 cm.
ISBN: 83-208-1510-X
R.1 Istota strategii marketingowych : 1.Treść strategi i marketingowych, 2.Proces kształtowania strategii mar ketingowych, 3.Decyzje marketingowe, 4.Miejsce strateg ii marketingowych w strukturze strategii przedsiębior stwa, 5.Konflikt i zgodność strategii, 6.Kryteria wyod rębniania strategii marketingowych, 7.Zmiany strategii marketingowych. R.2 Formułowanie i wybór strategii marketingowych : 1 .Podstawy formułowania i wyboru strategii marketingowy ch, 2.Informacja jako podstawa formułowania i wyboru s trategii marketingowych, 3.Wybór rynku docelowego. 4. Wybór sposobów postępowania, 5.Wybór instrumentów mar ketingowych, 6.Podstawy informacyjne zmian strategii marketingowych. R.3 Strategie wobec konkurentów : 1.Podstawy wyboru strategii, 2.Unikanie konkurencji lub konkurowanie, 3. Strategie obronne, 4.Strategie aktywne, 5.Strategie a daptacyjne, 6.Strategie globalne i selektywne, 7.Różni cowanie strategii. R.4 Strategie wobez dostawców i pośredników : 1.Podsta wy kształtowania strategii wobec dostawców i pośrednik ów, 2.Strategie wobec dostawców i pośredników jako str ategie marketingowe, 3.Rodzaje strategii wobec dostawc ów, 4.Rodzaje strategii wobec pośredników, 5.Różnicowa nie strategii wobec dostawców i pośredników, 6.Zmiany strategii wobec dostawców i pośredników. R.5 Strategie w różnych fazach rozwojowych rynku : 1.F azy rozwojowe rynku, 2.Strategie marketingowe wejścia na rynek, 3.Strategie marketingowe na rynku wzrostowym (w fazie ekspansji), 4.Strategie marketingowe na rynk u dojrzałym, 5.Strategie marketingowe na rynku schyłko wym. R.6 Strategie produktowo-rynkowe : 1.Istota i podstawy kształtowania strategii produktowo-rynkowych, 2.Strat egie produktu na dotychczas obsługiwanym rynku, 3. Str ategie produktu skierowane na nowe segmenty rynku, 4. Strategie produktu na nowym rynku, 5.Kierunki zmian st rategii produktowo-rynkowych. R.7 Strategie komunikacji marketingowej : 1.Istota i r odzaje strategii komunikcji marketingowej, 2.Uwarunko wania strategii komunikacji marketingowej, 3.Ogranicza nia wykorzystania strategii komunikacji marketingowej.
R.8 Strategie marketingowe usług : 1.Działalność usług owa jako przedmiot strategii marketingowej, 2.Cechy us ług i ich wpływ na strategie marketingowe, 3.Kryteria wyodrębniania strategii marketingowej usług, 4.Rodzaje strategii marketingowej usług
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7365-067-9
1.Istota marketingu, 2.Nabywcy i ich postępowanie na rynku. Segmentacja i wybór rynku docelowego, 3.Badania marketingowe i marketingowy system informacji, 4.Polityka produktu, , 5.Polityka cen, 6.Polityka dystrybucji, 7.Polityka promocji, 8.Strategie marketingowe, 9.Planowanie strategiczne, 10.Podstawowe elemety planu marketingowego, 11.Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, 12/Leksykon wybranych tradycyjnych i współczesnych pojęć marketingu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-246-0201-1
1. Marketing strategiczny 2. Marketing taktyczny 3. Marketing administracyjny 4. Marketing transformacyjny
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88193-84-8
R.I Strategia i zarządzanie strategiczne-geneza i historia tworzenia pojęć, R.II Kilka definicji zarządzania strategicznego, R.III Podstawowe szkoły i modele zarządzania strategicznego, R.IV Wizja, misja i cele zarządzania strategicznego, R.V Planowanie strategiczne
R.VI Rodzaje i podstawowe zakresy strategii przedsieb iorstwa, R.VII Strategie marketingowe, R.VIII Strategi e produkcji i usług, R.IX Strategie personalne, R.X St rategie finansowe, R.XI Organizacja prac nad strategią , r.XII Kontrola strategii, R.XIII Kilka współczesnych
koncepcji zarządzania strategicznego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1437-5
R.1 Charakterystyka marketingu na rynku instytucjo nalnym. R.2 Uwarunkowania działania przedsiębiorstw na rynku instytucjonalnym. R.3 Decyzje strategiczne w marketingu na rynku instytucjonalnym. R.4 Kształtowani produktu i asortymentu na rynku instytucjonalnym. R.5 Kształtowanie cen. R.6 Systemy dystrybucji w marketin gu B2B. R.7 Promocja na rynku instytucjonalnym. R.8 Aspekty organizacyjne w marketingu na rynku instytucjo nalnym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7601-665-8
część I: Zrozumienie szansy. 1. Fakty o marce prywatnej. 2. Mity o marce prywatnej. 3. Przeszłość marki prywatnej. 4. Teraźniejszość marki prywatnej. 5. Przyszłość marki prywatnej. Część II: Identyfikacja szansy. 6. Raport z badania globalnego Saatchi &Saatchi X. 7. Z perspektywy kupującego. 8. Z perspektywy producenta. 9. Z perspektywy detalisty. 10. Perspektywa ogólna. Część III: "Uhandlowanie" szans producenta. 11. Gdzie jest zagrożenie, tam jest szansa. 12. Zasady podejścia do marki prywatnej. 13. Zasada 1. Podejmujcie ryzyko i żyjcie rzeczywistością. 14. Zasada 2. "Uhandlawiajcie" i bądźcie radykalni. 15. Zasada 3. Globalne kwestie społeczne i ekologiczne jutra traktujcie jako wasze dzisiejsze szanse. 16. Zasada 4. Edukujcie, prowadźcie i inspirujcie. 17. Zasada 5. Uwierzcie, że najważniejsze jest zdobycie "półki umysłu". 18. Zasada 6. Wprowadzajcie innowacje, bądźcie inżynierami wizerunku, angażujcie. 19. Zasada 7. Odzyskajcie i na nowo wymyślcie sklep. 20. Zasada 8. Kapitalizujcie swoją komunikację marketingową oraz markę - od sklepowej kasy po telewizję. 21. Zasada 9. Kooperujcie i współpracujcie przez rywalizację kooperatywną. 22. Zasada 10. Pamiętajcie, że rozwiązania dla kupującego zapewniają zysk. Część IV: "Uhandlowienie" szans detalisty. 23. Gdzie jest szansa, tam jest jeszcze większa szansa. 24. Dla detalistów: zasady marki prywatnej (od pierwszej do piątej). 25. Dla detalistów: zasady marki prywatnej (od szóstej do dziesiątej). Część V: Wnioski. 26. Wspólne wykorzystanie szans.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-384-8
1. Pojęcia kryzysu, przetrwania i rynków schyłkowych w marketingu; 2. Strategie przetrwania jako opcje efekty wnego funkcjonowania na rynkach schyłkowych; 3. Metodologia strategii przetrwania w międzynarodowym zarzą dzaniu marketingowym; 4. Przykłady realizacji marketin gowych strategii przetrwania; Wnisoki i uwagi końcowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Uniwersytet Donalda Trumpa)
ISBN: 978-83-246-1791-3
Część I: Jak zbudować wpływową strategię marketingową. 1. Trump o marketingu - autorstwa Donalda Trumpa. 2. Co to jest marketing? 3. Budowanie strategii marketingowej. 4. Zrozumieć klientów. 5. Pomiar wartości postrzeganej i zarządzanie nią. 6. Zrozumieć konkurentów. 7. Zrozumieć możliwości firmy. 8. Zrozumieć otoczenie konkurencyjne. 9. Określanie potencjalnych rynków docelowych. 10. Wybór najważniejszego rynku docelowego. 11. Prawdopodobnie najważniejszy rozdział tej książki. Pozycjonowanie produktu lub usługi. Część II: Udoskonalanie strategii marketingowej. 12. Tworzenie najbardziej wartościowego zasobu. Własna marka. 13. Opracowywanie planu rozwoju. 14. Określanie celów rozwoju. 15. Zwiększanie satysfakcji klienta. Część III: Wdrażanie strategii. 16. Projektowanie produktu (usługi). 17. Zintegrowana komunikacja z klientem. 18. Reklama. 19. Identyfikatory. 20. Promocja sprzedaży. 21. Sprzedaż osobista. 22. Public relations. 23. Marketing internetowy. 24. Polityka cenowa. 25. Marketing partyzancki. Część IV: Zrozumieć liczby. 26. Analiza finansowa dla rozsądnych decyzji marketingowych. 27. Badania rynku. 28. Prognozowanie. Część V: Zapewnienie sukcesu strategii marketingowej. 29. Plan marketingowy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88367-45-5
R.I Marketing jako sposób myślenia i działania na rynk u : 1.Istota marketingu, 2.Interdyscyplinarny charakte r marketingu, 3.Struktura marketingu, 4.Badania marke tingowe, 5.Marketing a projektowanie celów strategicz nych. R.II Instrumenty i działania marketingowe związane z p roduktem : 1.Polityka rozwijania produktów i programu produkcji, 3.Elementy strategii produktu, 4.Cykl życia produktu, 5.Struktura asortymentowa a cykl życia prod uktu, 6.Polityka serwisu, 7.Marketingowa ocena jakości produktu. R.III Cena jako instrument marketingu : 1.miejsce i fu nkcje cen w marketingu, 2.Czynniki wpływające na kszta łtowanie cen, 3.Formuły kosztowe ustalania cen, 4.Form uły popytowe ustalania cen, 5.Kalkulowanie cen według konkurencji, 6.Strategie polityki cen, 7.Zasada zmian cen, 8.Decyzje polityki zastrzeżeń, 9.Rola działu w procesach optymalizacji kosztów w przedsiębiorstwie. R.IV Instrumenty i działania związane z dystrybucją to warów : 1.Dystrybucja towarów a inne instrumenty marke tingu, 2.Funkcje dystrybucji towarów, 3.Strategia kana łów dystrybucji, 4.Wybór kanałów dystrybucji, 5.Formy zbytu, 6.Zadania logistyki marketingowej. R.V Strategie komunikacji : 1.Istota i znaczenie strat egii komunikacji, 2.Elementy strategii komunikacji. R.VI Marketingowa organizacja przedsiębiorstwa : 1.Ana liza marketigowe a segmentacja rynku, 2.Zarządzanie ma rketingowe a segmentacja rynku, 3.Planowanie marketing owe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7526-164-6
1. Budowa założeń strategicznych na rynku politycznym, 2. Opcje strategiczne na rynku politycznym, 3. Nowe wyzwania strategiczne marketingu politycznego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7174-895-7
Nowoczesne strategie marketingowe. Aspekty strukturaln e w kształtowaniu strategii marketingowej przesiębiors twa.Organizacja działalnościmarketingowej w polskich p przedsiębiorstwach (wyniki badań).Cykl zorganizowanego przebiegu działania a strategia marketingowa przesiębi orstwa.Realizacja kompleksowego procesu marketingowego w polskiej praktyce gospodarczej. Droga ku nowoczesne mu przedsiębiorstwu marketingowemu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7174-895-7
Nowoczesne strategie marketingowe. Aspekty strukturaln e w kształtowaniu strategii marketingowej przesiębiors twa.Organizacja działalnościmarketingowej w polskich p przedsiębiorstwach (wyniki badań).Cykl zorganizowanego przebiegu działania a strategia marketingowa przesiębi orstwa.Realizacja kompleksowego procesu marketingowego w polskiej praktyce gospodarczej. Droga ku nowoczesne mu przedsiębiorstwu marketingowemu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Nowoczesne strategie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Warszawa : INFOR, 2001. - 261 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Marketing w Praktyce)
ISBN: 83-88663-14-3
Strategia marketingowa; Analiza sytuacji marketingowej Formułowanie strategii marketingowej; Rodzaje strategii marketingowych; Kryteria finansowe wyboru strategii marketingowej; Operacyjny plan marketingowy; Internetowa strategia marketingowa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again