Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(36)
Forma i typ
Książki
(36)
Dostępność
tylko na miejscu
(31)
dostępne
(28)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(32)
Autor
Niestrój Roman
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Rucińska Danuta
(2)
Wojciechowski Tadeusz
(2)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Cravens David W
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czupiał Jerzy
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Day Derek
(1)
Edwards Helen
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Hartley Robert F
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Johnson Gerry
(1)
Kall Jacek
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Niewiadomski Kazimierz
(1)
Nowak Marta
(1)
Nowicki Adam
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pazio Nemezjusz M
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Ruciński Andrzej
(1)
Scholes Kevan
(1)
Sojkin Bogdan
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Szulce Halina
(1)
Szymczak Jadwiga
(1)
Tichy Maciej
(1)
Tłoczyński Dariusz
(1)
Unold Jacek
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Whittington Richard
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wyszomirski Olgierd
(1)
Zawadzki Janusz
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(35)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(36)
Temat
Marketing
(23)
Przedsiębiorstwo
(12)
Zarządzanie
(9)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Analiza strategiczna
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Usługi
(4)
Znaki towarowe
(4)
Firma (nazwa)
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Kadry
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Rynek
(3)
Turystyka
(3)
Controlling
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Marka*
(2)
Outsourcing
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Towar
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Agrobiznes
(1)
Analiza SWOT
(1)
Banki
(1)
Biznes
(1)
Ceny
(1)
Decyzje
(1)
Etyka biznesu
(1)
Globalizacja
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Lotnictwo
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Odzież
(1)
Opakowania
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Promocja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przemysł
(1)
Public relatiosn
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rolnictwo
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Strony WWW
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Transport
(1)
Unia Europejska
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski. - Warszawa : Difin, 2007. - 218, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. 2. Planowanie marketingowo-logistyczne. 3. Strategie marketingowo-logistyczne. 4. Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego. 5. Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej. 6. Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2 zaktual. - Warszawa : Difin, 2011. - 231, [1] s. : rys. ; 23 cm.
1. Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. 2. Planowanie marketingowo-logistyczne. 3. Strategie marketingowo-logistyczne. 4. Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego. 5. Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej. 6. Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem / Zdzisław Knecht. - Wyd. 3. - Warszawa : C.H.Beck, 2008. - 224 s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(Marketing / C.H.Beck)
1. Istota, funkcje i proces zarządzania marketingowego; 2. Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie; 3. Misja rynkowa i rynek przedsiębiorstwa; 4. Aktywność rynkowa przedsiębiorstwa; 5. Cele marketingowe a strategiczny profil przedsiębiorstwa; 6. Planowanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa; 7. Strategiczny i taktyczno-operatywny plan marketingowy przedsiębiorstwa; 8. Strategiczna i operatywna kontrola marketingu; 9. Problemy motywowania w marketingu; 10. Konflikty w marketingu; 11. Refleksje na temat barier i przyszłości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing business to business / Grażyna Golik-Górecka. - Warszawa : Difin, 2004. - 222 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Cz.I Istota, specyfika, segmentacja badania marketingu B2B: Istota i definiowanie marketingu biznes to biznes Czynniki specyficzne dla marketingu biznes to biznes; Typologia produktów przemysłowych; Segmentacja rynku biznes to buznes; System Informacji Marketingowej - podsystemy, funkcje; Metody i techniki badań w marke tingu B to B; Metody mierzenia popytu w marketingu B to B. Cz.II Instrumenty marketingu B to B: Strategie stosowa ne w marketingu B to B; Zarządzanie produktem; Analizy portfelowe stosowane w marketingu B to B; Zarządzanie procesami cenowymi w marketingu B to B; Zarządzanie procfesami dystrybucyjnymi w marketingu B to B; Zarzą dzanie komunikacją; Euromarketing B to B; E-marketing B to B; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Marketing w procesie zarządzania przedsiębiorstwem, Rynek i misja działalności przedsiębiorczej, Analiza rynku, Tendenzje rozwojowe rynku, Analiza rynkowych aktywów przedsiębiorstwa, Analiza struktury działalności i perspektyw rozwoju przedsiębiortswa, Formułowanie rynkowej strategii rozwju przedsiębiorstwa, Planowanie marketingu, Organizacja marketingu, Kontrola działalności marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (8 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Marketing w procesie zarządzania przedsiębiorstwem, Rynek i misja działalności przedsiębiorczej, Analiza rynku, Tendenzje rozwojowe rynku, Analiza rynkowych aktywów przedsiębiorstwa, Analiza struktury działalności i perspektyw rozwoju przedsiębiortswa, Formułowanie rynkowej strategii rozwju przedsiębiorstwa, Planowanie marketingu, Organizacja marketingu, Kontrola działalności marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Klasyczne koncepcje zarządzania: Uwarunkowania ewolucji wiedzy o organizacji i zarządzaniu; Szkoła klasyczna (mechanistyczne); Szkoła humanizacyjna; Szkoła systemowa; 2. Nurty zapowiadające narodziny współczesnych koncepcji zarządzania: Szkoła neoklasyczna i jej kierunki; Rola i znaczenie metafor w naukach o organizacji i zarządzaniu; 3. Wyzwania przyszłości współczesnych organizacji: Uwarunkowania i paradygmaty jako kategorie opisu rzeczywistości; Elastyczność i procesowość organizacji; 4. Koncepcje zorientowane na jakość: Ewolucja systemów zarządzania jakością; Koncepcja TQM i kaizen; Koncepcje- reengineering i benchmarking; Koncepcje zorientowane na klienta: Koncepcja marketingu; Koncepcja marketingu relacji; 7. Koncepcje zorientowane na współdziałanie: Organizacja sieciowa; Organizacja wirtualna; 8. Koncepcje zorientowane na wyszczuplanie organizacji: Outsourcing; Lean Management; 9. Koncepcje zorientowane na wiedzę: Zarządzanie wiedzą w organizacji; Koncepcja organizacji uczącej się; Zarządzanie innowacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Wojny marketingowe, 2.Wielkie powroty, 3.Zarządzanie zmianą i kryzysem, 4.Błędy w zarządzaniu i marketingu, 5.Znakomite sukcesy marketingowe, 6.Etyczne porażki, 7.Wielkie przygody przedsiębiorców
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Produkt w marketingu: Produkt w strategii marketi ngowej przedsiębiorstwa; Marka; Opakowania; Jakość pro duktu; Cykl życia produktu. Cz.II Zarządzanie nowymi produktami: Nowy produkt; Po szukiwanie idei nowych produktów; Selekcja idei nowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 339.138
Książka
W koszyku
1.Zarządzanie marketingowe, 2.Analiza sytuacji marketingowej, 3.Fazy procesu zarządzania marketingowego, 4.Analiza strategii marketingowej, 5.Operacyjny plan marketingowy, 6.Kryteria wyboru w procesie podejmowania decyzji marketingowych, 7.Informacje dla potrzeb zarządzania marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Działalność marketingowa przedsiębiorstwa, 2. Controlling działalności marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Baza informacyjna controllingu działalności marketnigowej, 4. Instrumenty controlingu działalności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przewodnik po marketingu / red. Bogusława Szydełko ; Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie ; Zeszyt 2)
1.Istota zarządzania działalnością gospodarczą, 2.Działalność gospodarcza a marketing, 3.Istota zarządzania marketingowego organizacją gospodarczą, 4.Strategie marketingowe jako element zarządzania przedsiębiorstwem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa i zarządzanie przedsiębiorstwem, 2. Marketing, 3. Analiza i diagnostyka w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Pojęcie,istota i funkcje marki. 2.Wizerunek i tożsamość marki. 3.Wartość, siła i kapiał marki. 4.Pozycjonowanie marki. 5.Strategie zarządzania marką. 6.Zastosowanie koncepcji zarządzania marką
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Podstawy doskonalenia systemów informacyjnych marketingu : 1.Zarządzanie przedsiębiorstwem w dobie orientacji marketingowej, 2.Istota i znaczenie systemu informacyjnego marketingu (SIM), 3.Proces doskonalenia SIM, 4.Wykorzystanie controllingu w procesie soskonalenia SIM, 5.Ocena efektywności SIM jako podstawa doskonalenia. Cz.II Technologie informacyjne w doskonaleniu SIM : 1.Miejsce technologii informacyjnych w doskonaleniu SIM, 2.Zastosowanie technologii internetowych w doskonaleniu SIM w przedsiębiorstwie, 3.Koncepcja marketingu opartego na bazach danych, 4.Zintegrowana architektura marketingowych baz danych, 5.Wspomaganie komputerowe w procesie doskonalenia SIM, 6.Wybrane aspekty integracji SIM, 7.Outsourcing CRM jako nowoczesne rozwiązanie organizacyjne. CZ.III Przykąłdy aplikacji praktycznych : 1.Prezentacja systemu klasy CRM firmy Logotec Engineering SA, 2.Doskonalenie SIM z wykorzystaniem oprogamowania firmy ORACLE
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wpływ rewolucji informacyjnej na najnowsze koncep cje marketingu: Technologiczne przesłanki rewolucji informacyjnej; Istota, funkcje i ewolucja marketingu; Narodziny marketingu elektronicznego. 2. Miejsce systemu informacyjnego marketingu w organi zacji: Ch-ka informacji marketingowej; System informa cyjny w zarządzaniu organizacją; Ogólna ch-ka systemu informacyjnego marketingu. 3. Technologiczne aspekty funkcjonowania systemu informacyjnego marketingu: Rola baz danych w systemie informacyjnym marketingu; Multimedia i Internet jako komponenty globalnego systemu informacyjnego marketin gu; Zastosowanie technologii informatycznej w nowocze snej kompozycji marketingowej. 4. Analiza procesów zachodzących w systemie informacyj nym marketingu: Badania marketingowe jako podstawowa kategoria procesów informacyjnych marketingu; Ch-ka konsumenckiego procesu informacyjno-decyzyjnego; Sposoby wpływania na konsumenckie procesy informacyjno -decyzyjne. 5. Wybrane przykłady rozwiązań praktycznych w obszarze systemów informacyjnych marketingu: Oprogramowanie firmy Sawtooth Software (USA) na potrzeby nowoczesnej analizy rynkowej; System Remote Order Entry (ROE) giełdowej spółki Computer-Land SA dla firm o rozproszo nej strukturze; System klasy Customer Relatioship Management (CRM) firmy TETA SA wspomagający zarządza nie relacjami z klientami; System Scala.Solutions firmy Scala Polska jako praktyczne rozwiązanie dla e-commerce. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i atrybuty silnej marki; 2. Prawne aspekty zarządzania marką; 3. Charakterystyka podstawowych decyzji z zakresu zarządzania marką; 4. Produkt, cena i dystrybucja jako narzędzia kształtowania silnej marki; 5. Promocja jako narzędzie kreowania siły marki; 6. Zastosowanie Internetu w kreowaniu silnej marki; 7. Programy lojalnościowe jako narzędzie kreowania marki; 8. Marka w świecie znaków. Semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki; 9. Zarys marketingu Marek luksusowych; 10. Zarządzenie marką na rynku instytucjonalnym oraz marką pośrednika; 11. Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym; 12. Zarządzanie marką w sytuacji kryzysowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do problematyki dotyczącej strategii; 2. Otoczenie organizacji; 3. Zdolność strategiczna organizacji; 4. Zamierzenie strategiczne organizacji; 5. Kultura organizacji a jej strategia; 6. Strategia na poziomie jednostek biznesowych; 7. Kierunki strategiczne i strategia na poziomie korporacji; 8. Strategia międzynarodowa; 9. Metody wprowadzania strategii w życie i jej ocena; 10. Stosowanie przyjętej strategii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie marketingowe działalnością transportową: 1. Zarządzanie marketingowe działalnością gospodarczą; 2. Rynek usług transportowych jako struktura ekonomiczna; 3. Zachowania nabywcze na rynku usług transportowych; 4. Badania rynku usług transportowych; 5. Strategie marketingowe jako element zarządzania na rynku usług transportowych; 6. Instrumenty zarządzania marketingowego na rynku usług transportowych. Cz.II Zarządzanie marketingowe na wybranych rynkach usług transportowych: 1. Zarządzanie marketingowe na rynku usług lotniczych; 2. Zarządzanie marketingowe na rynku usług komunikacji miejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej