Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(38)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
tylko na miejscu
(27)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(28)
Autor
Berkley Holly
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Trzósło Tomasz
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Artemenko Lina
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Brady Regina
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Collin Simon
(1)
Coop Tomasz
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Danylenko Olena
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Eager Bill
(1)
Forrest Edward
(1)
Frań Aneta
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grzywacz Agnieszka
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Guth David W
(1)
Guziur Piotr
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Khozhylo Irina
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(1)
Korus Krzysztof
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Lis Marcin
(1)
Macełko Marta
(1)
Machowski Michał
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Majewski Piotr
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Marsh Charles
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
McCall Cathy
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Mendys Wacław
(1)
Mikosz Joanna
(1)
Minochkina Olga
(1)
Mizerski Richard
(1)
Mlekodaj Anna
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Pachura Aneta
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Petrivna Irina Krinichnaya
(1)
Pełszyński Jacek
(1)
Pietrucha Seweryn
(1)
Poovey Short Bonnie
(1)
Popielec Dominika
(1)
Rosa Kacper
(1)
Rosińska-Mamej Agnieszka
(1)
Shutyak Yuliya
(1)
Sipa Monika
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Spyra Marcin
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tadeusz Walczak
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Van Caillie Didier
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Wojtaszek Henryk
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(24)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Temat
Reklama internetowa
(34)
Internet
(13)
Marketing elektroniczny
(11)
Marketing cyfrowy
(8)
Strony WWW
(8)
Reklama
(7)
Handel elektroniczny
(5)
Marketing
(5)
Media społecznościowe
(4)
Promocja handlowa
(4)
Autoprezentacja
(3)
Google
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Promocja
(3)
Public relations
(3)
Public relations w internecie
(3)
Usługi
(3)
Banki internetowe
(2)
Google AdWords
(2)
Google Analytics
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Podpis elektroniczny
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo internetowe
(2)
Sponsoring
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Wyszukiwarki internetowe
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Aukcja internetowa
(1)
Badania marketingowe
(1)
Baza danych
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Dane osobowe
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-mail marketing
(1)
Egzaminy zawodowe
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Google AdSense
(1)
Google Tag Manager
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Intuicja
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing mobilny
(1)
Merchandising
(1)
Miasta
(1)
Netykieta
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Okładki czasopism
(1)
Osobowość
(1)
Parki technologiczne
(1)
Parlament
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Polska
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo gospodarcze publiczne
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(1)
Psychologia
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Rejestr przedsiębiorców
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rynek
(1)
Rynek nieruchomości
(1)
Rynek pracy
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Symbole
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Targi i wystawy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(4)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Copywriting internetowy / Maciej Dutko. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2010. - 116, [2] s. : rys. ; 21 cm.
1. Podstawy; 2. Tytuł, nazwy, domeny; 3. Język a skuteczność oferty; 4. Słowa a wizerunek; 5. Marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Miejsce reklamy w działaniach marketingowych firmy; 2. Kreatywna i efektywna reklama; 3. Warsztat reklamy, czyli co i jak zrobić; 4. Planowanie, wykonanie i badanie końcowego efektu reklam; A. Zalety i wady różnych form reklam; B. Identyfikacja wizualna firmy Seven Heaven
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama internetowa / Agnieszka Leśniewska. - Gliwice : Helion, 2006. - 249 s. : fot., rys. ; 21 cm.
1. Internet - najmłodsze medium przekazu. 2. Reklama internetowa - modele i zachowania odbiorców. 3. Formy reklamy internetowej a reklama tradycyjna. 4. Przyszłość reklamy internetowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Dlaczego powinieneś się zdecydować na marketing online. 1. Złoty interes. Internet nie jest chwilowym szaleństwem i powienieneś zwrócić na niego uwagę. 2. Kim są i czym się zajmują, czyli profile użytkowników Internetu. 3. ABC marketingu internetowego. 4. Marketing w cyberprzestrzeni, czyli wyjątkowość marketingu internetowego. Część II: Marketing internetowy od podszewki. 5. Korelacja między marketingiem tradycyjnym a internetowym. 6. Jak i gdzie się reklamować. 7. Tworzenie reklamy, czyli jakiej reklamy potrzebujesz. 8. Rola wyszukiwarek i katalogów stron. Część III: Jak wprowadzić plan w życie. 9. Jak mierzyć skuteczność strategii internetowej. 10. Jak używać (ale nie nadużywać) poczty elektronicznej. 11. Marketing z wykorzystaniem grup dyskusyjnych. 12. Witryna internetowa jako narzędzie marketingowe. Część IV: Dostrajanie aparatury, czyli co jeszcze można zrobić, by osiągnąć sukces. 13. Marketingowe porady, które pozwolą zaoszczędzić pieniądze. 14. Trafiać w dziesiątkę, czyli marketing jeden na jeden. 15. Wartość wirtualnej społeczności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Cz.I Marketing w erze interkatywnej: R.1 Media w relacji 1:1 w przyszłości interaktywnej; R.2 Orientacja na klienta w erze interaktywnej; R.3 Strategie i taktyki zorientowane na klienta; R.4 Wpływ komunikacji interaktywnej na reklamę i marketing; R.5 Marketing w Internecie; R.6 Reklama interaktywna; R.7 Marketing bezpośredni XXI wieku. Cz.II Wykorzystanie medió w erze interaktywnej: R.8 Public relations w Internecie; R.9 Opracowywanie teksótw reklamowych dla mediów interaktywnych; R.10 Kioski interaktywne na rynku detalicznym; R.11 Nowe narzędzia komunikacji marketingowej z wykorzystaniem dysków; R.12 Komputeryzacja procesu sprzedaży; R.13 Telefon interaktywny jako narzędzie promocji; R.14 Telewizja interaktywna; R.15 Reklama w Internecie. Cz.III Badania marketingowe: R.16 Efektywność mediów interaktywnych; R.17 Wskaźniki oglądalności witryn WWW; R.18 Badania zachowań konsumentów online oraz nowa rola agencji reklamowych; R.19 Marketingowe bazy danych a interaktywne sieci informacyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(E-marketing)
Część 1: Zalety reklamy AdWords; Struktura AdWords: kampania; Struktura AdWords: grupa reklam; Sieć wyszukiwania; Sieć reklamowa; Kampania: sieć wyszukiwania z rozszerzeniem na sieć reklamową; Reklama aplikacji mobilnych; Wynik jakości; Ranking reklamy w AdWords; Aukcja reklamowa; Sposoby rozliczeń i strategie ustalania stawek; Dostosowanie stawek; Kierowanie na język i lokalizację; Wpływ Google AdWords na bezpłatne wyniki wyszukiwania; remarketing; Dodatkowe narzędzia; Budżet dzienny; Przyspieszone i standardowe wyświetlanie reklam; Reklamy i rozszerzenia reklam; Strony docelowe; Słowa kluczowe; Podstawy optymalizacji i analizy kampanii; Konwersje; Praca z wieloma klientami; Edytor AdWords. Część 2: Google AdWords - założenia; Typy reklam AdWords; Dostosowanie reklam do urządzeń mobilnych; Najważniejsze elementy konta i kampanii AdWords; Rozszerzenia reklam; Struktura konta; Przykładowy podział konta AdWords; Konwersje; Raportowanie i monitorowanie kampanii; Segmenty i wymiary; Optymalizacja kampanii; Obsługa wielu kont i automatyzacja działań AdWords; Najczęstrze pytania i wątpliwości klientów. Część 3: Reklamy produktowe - Product Listing Ads (PLA); Google Merchant Center (GMC); Kraj docelowy; Plik danych o produktach; Unikalne identyfikatory produktów; Atrybuty w pliku danych o produktach; Etykiety niestandardowe; Priorytety kampanii; Optymalizacja reklam PLA; Rozwiązywanie problemów. Część 4: Co to jest Google Analytics; Planowanie i zasady; Implementacja i zbieranie danych; Cele i transakcje; raportowanie; Raporty standardowe; Raporty niestandardowe; Panele informacyjne; Alerty; Znajdowanie „persony” - użytkownika „doskonałego”; Dodatkowe elementy systemu rozszerzające możliwości Analytics.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w sieci / Simon Collin ; tłum. Andrzej Święch. - Warszawa : FELBERG SJA, 2002. - 191, [1] s. : rys. ; 20 cm.
Marketing w Internecie, Budowanie marki w Internecie, Witryny,Zzwartość witryny, Promowanie witryny, Reklama w sieci, Pomiar reackji odbiorców, Marketing bezpośredni, E-fcommerce, Public relations i kontakty z mediami, Badania i analizy rynku, O marketingu w Internecie, Działanie w sieci, Katalog www.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w małej firmie / Holly Berkley ; tłum. Anna Kanclerz. - Wyd. 2 zaktual. - Gliwice : Helion, 2009. - 145, [6] s. ; 21 cm.
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Siedem pytań o wizytówki Google nurtujących polskie firmy. 1.1. Ile kosztuje wizytówka Google? 1.2. Czy wizytówkę Google trzeba odnawiać? 1.3. Dlaczego mojej firmy nie widać w Mapach Google? 1.4. Dlaczego dane na mojej wizytówce zostały zmienione? 1.5. Dlaczego inne firmy widać wyżej w rankingu w Mapach Google niż moją? 1.6. Jak usunąć opinię z wizytówki Google? 1.7. Dokąd zmierza Google w wyszukiwaniu lokalnym? Rozdział 2. Burzliwa historia wizytówek Google. 2.1. Typy stron Google+. 2.2. Wizytówka lokalna w Mapach Google. Rozdział 3. Tworzenie konta Google. 3.1. Nowe konto Google z adresem Gmail. 3.2. Nowe konto Google z wykorzystaniem obecnego adresu e-mail. Rozdział 4. Konto marki w Google. Rozdział 5. Twoja firma w Mapach Google. 5.1. Zanim założysz nową wizytówkę. 5.2. Tworzenie nowej wizytówki Google. 5.3. Przejęcie niezweryfikowanej wizytówki Google. 5.4. Przejęcie zweryfikowanej wizytówki Google. 5.5. Usunięcie duplikatu wizytówki w Mapach Google. 5.6. Zawieszenie lub usunięcie wizytówki przez Google. Rozdział 6. Twoja firma w wyszukiwarce Google. 6.1. Panel lokalny (Graf Wiedzy). 6.2. Warunki konieczne do pojawienia się firmy w panelu lokalnym. 6.3. Działania naprawcze i długofalowe. Rozdział 7. Konfiguracja wizytówki Google Moja Firma. 7.1. Logowanie do panelu Google Moja Firma. 7.2. Omówienie panelu Google Moja Firma. 7.3. Nazwa firmy. 7.4. Adres i znacznik na Mapie. 7.5. Godziny otwarcia. 7.6. Numer telefonu oraz adres strony WWW. 7.7. Kategorie. 7.8. Usługi. 7.9. Atrybuty. 7.10. Opis firmy. 7.11. Data otwarcia. 7.12. Zdjęcia. 7.13. Zdjęcia panoramiczne - wirtualny spacer. 7.14. Usuwanie zdjęć i filmów. 7.15. Kanał YouTube. 7.16. Aplikacja mobilna Google Moja Firma. 7.17. Witryna internetowa Google Moja Firma. 7.18. Łączenie lokalizacji Google z kampanią Google Ads (AdWords). 7.19. Czat. 7.20. Produkty. Rozdział 8. Prowadzenie wizytówki Google Moja Firma. 8.1. Zarządzanie kontami i użytkownikami - poziomy uprawnień (właściciele i menedżerowie). 8.2. Wpisy Google Moja Firma. 8.3. Opinie Google. 8.4. Pytania i odpowiedzi na wizytówce Google. 8.5. Statystyki wizytówki Google. 8.6. Udostępnianie treści na stronie Google+. 8.7. Kontakt z Pomocą Google Moja Firma. Rozdział 9. Pozycjonowanie wizytówki w Mapach Google. 9.1. Analiza słów kluczowych. 9.2. Uspójnianie danych teleadresowych. 9.3. Uzupełnienie i optymalizacja wizytówki Google Moja Firma. 9.4. Optymalizacja strony internetowej. 9.5. Opinie – reputacja. 9.6. Poprawianie błędnych danych w Mapach Google. Rozdział 10. Twój plan działania. Koniec... albo początek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia skutecznej promocji w Internecie / Tomasz Maciejowski. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2003. - 275 s. : wykresy, il., tab. ; 24 cm.
Cz.I Planowanie promocji w Internecie: Organizacja działań promocyjnych w Internecie; Badania i segemnta cja rynku w sieci; Wyniki badań: Internet i internauci Tworzenie programu działań promocyjnych w sieci. Cz.II Budowanie obecności firmy w sieci: Własny serwis www; Promocja witryny w katalogach i wyszukiwarkach; Działania public relations w Internecie. Cz.III Wirtualne programy promocyjne: E-mail - poczto wa komunikacja z klientem; Reklama - płatna prezenta cja na www; Działania wspierające: promocja sprzedaży, marketing bezpośredni. Cz.IV Pomiar i kontrola promocji w sieci: Organizacja pomiaru i działań kontrolnych; Działania kontrolne na witrynie www; Mierzenie skuteczności poszczególnych narzędzi promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy e-biznesu, 2. Strategia w e-biznesie, 3. Branding, 4. Automatyzacja, 5. Dystrybucja w internecie, 6. Coprywriitnig, 7. Strona www, 8. Spam, 9. Lista adresowa, 10. E-mail marketing, 11. Autoresponder, 12. Wyszukiwarki, 13. Świadomy marketing, 14., Reklama, 15. Program partnerski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Komunikacja masowa: Reklama jako narzędzie komuni kacji masowej; Serwis World Wide Web (WWW) jako narzę dzie komunikacji masowej; Promocja below the line(BTL) Informatyczne i cyfrowe narzędzia komunikacji; Wizuali zacja; Relacje z mediami oraz rozgłos; Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi; Lobbing; Sponsoring jako instrument komunikowania się przedsiębiorstwa z ryn kiem. Cz.II Komunikacja grupowa: Wystapienia publiczne i prezentacje; Targi jako narzędzie komunikacji grupowej Wydarzenia marketingowe (event marketing); Komunikowa nie się w grupie pracowniczej; Zebrania handlowe jako metoda komunikowania w przedsiębiorstwie; Grupy i listy dyskusyjne jako narzędzia komunikacji grupowej. Cz.II Komunikacja indywidualna: Komunikacja werbalna; Słuchanie; Czytanie; Pisanie; Mowa ciała; Zarządzanie przestrzenią; Wizerunek; Reotyrka; Negocjacje i media cje; Komunikacja indywidualna za pośrednictwem kompute ra; Błędy i trudności w komunikacji. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Media cyfrowe: możliwości wcześniej nieosiągalne 1.1. Czym jest reklama cyfrowa? 1.2. O czym jest ta książka? 2. Historia i zakres działania reklamy cyfrowej 2.1. Historia reklamy cyfrowej 2.2. Reklama cyfrowa: kwestia skali 2.3. Ogólny obraz praktyki reklamy cyfrowej 2.4. Kontekst cyfrowy 2.5. Agencje cyfrowe 2.6. Wiodące media cyfrowe 2.7. Kluczowe dyskusje w Świecie Reklamy 2.8. Automatyzacja w reklamie: a co z kreatywnością? 2.9. Blokowanie reklam 2.10. Prywatność 2.11. Kultura promocyjna 2.12. Konwergencja 2.13. W stronę social 2.14. Cyfrowy sprzeciw 3. Jak to działa: standardowe media cyfrowe 3.1. Reklama w wyszukiwarkach 3.2. Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO) 3.3. Display advertising 3.4. Zakup bezpośredni 3.5. Sieci reklamowe 3.6. Zakup poprzez ad exchange 3.7. Kupno poprzez programmatic i real-time bidding (RTB) 3.8. Programmatic 3.9. Mobile display 3.10. Ogłoszenia 4. Jak to działa: niestandardowe media cyfrowe 4.1. In-game advertising i advergaming 4.2. In-game advertising – reklama w grach komputerowych 4.3. Advergaming 4.4. Grywalizacja 4.5. Media społecznościowe 4.6. Reklama w mediach społecznościowych 4.7. Reklama płatna a shared/earned media 5. Kreatywność 5.1. Kontekst branżowy 5.2. Pomysły (big i small ideas) 5.3. Storytelling 5.4. Kreatywność jest ważna, ale czym ona tak naprawdę jest? 5.5. Doświadczenie 5.6. Koncepcje sensoryczno-afektywne 5.7. Empatia, sytuacja i umiejscowienie 5.8. Culture hacking: kombinacje 5.9. Eksploracja 5.10. Transformacje 5.11. Podsumowanie 5.12. Podstawowe zasady kreatywności 6. Non-interruptive: uwaga, autentyczność i reklama natywna 6.1. Odbiorcy 6.2. Odbiorcy interaktywni 6.3. Pozyskiwanie uwagi 6.4. Influencerzy 6.5. Reklama natywna: przykład BuzzFeed 6.6. Branded entertainment 6.7. Virality 6.8. Metryka wciąż ma znaczenie 6.9. Możliwości wirtualnej rzeczywistości 2.0 7. Media hacking 7.1. Wymagania w zakresie media hacking 7.2. Przykład kreatywnego media hacking: B-Reel 7.3. Hacked media i reinterpretacje historii 7.4. Mixed reality i transmedia 7.5. Rola zabawy 7.6. Kluczowe terminy 8. Blokowanie reklam i nieuczciwość: zagrożenia dla reklamy 8.1. Web adblocking 8.2. AdBlock Plus 8.3. Mobile adblocking 8.4. Anti-adblocking 8.5. Uciekanie się do oszustwa 9. Reklama adresowana do dzieci: przepisy i etyka mediów cyfrowych 9.1. Badanie etyki w reklamie 9.2. Prawodawstwo i samoregulacja 9.3. Samoregulacja w Wielkiej Brytanii 9.4. Czy dzieci dorastają zbyt szybko? Raport Baileya 9.5. Magiczny moment zrozumienia kontekstu internetowego 9.6. Advergames 9.7. Kanały na YouTubie: przykład AmazingPhil 10. Techniki reklamowe: analityka, big data, profilowanie i tożsamość 10.1. Wczoraj: korzenie analityki w reklamie 10.2. Kontekst big data 10.3. Dwudziesty pierwszy wiek: dane i korelacja 10.4. Big data i reklama 10.5. Profilowanie i tożsamość 10.6. Analityka społeczna 10.7. Tekst 10.8. Obraz 10.9. Marketing skierowany do naszych wirtualnych osobistych asystentów (VPA) 11. Media empatyczne: emotiveillance i przyszłość reklamy zewnętrznej 11.1. Billboardy wrażliwe na emocje 11.2. Sztuczna inteligencja 11.3. Tam na Wimbledonie 11.4. Teorie podejść emocjonalnych 11.5. Emotiveillance 11.6. Media empatyczne 11.7. Niepokojący czynnik: bliskość bez wzajemności 12. Prywatność: przykład aplikacji mobilnych na Android 12.1. Test praktyczny 12.2. Co jest śledzone? 12.3. Pliki cookie 12.4. Definiowanie prywatności: być pozytywnym 12.5. Prywatność: interakcje, oczekiwania i protokół 12.6. Śledzenie i reklama w aplikacjach mobilnych na Android 12.7. Zaufanie 12.8. Zgoda 12.9. Opt-in/opt-out 12.10. Kontekst prawny 12.11. Branża reklamowa pod kontrolą organów amerykańskiej inwigilacji rządowej… bez jej zgody 13. Podsumowanie: między sztuką a nauką w reklamie 13.1. Wzniosłość danych 13.2. Riposta kreatywnych 13.3. Podwójne złudzenie 13.4. Czy sztuczna inteligencja kiedykolwiek stworzy Holidays are coming dla Coca-Coli? 13.5. Poza pokusą: kreatywność algorytmiczna 13.6. Napędzanie maszyny; Aneks; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo dla biznesu : e-commerce / Piotr Kantorowski, Paweł Głąb. - Gliwice : Helion S.A. , cop. 2020. - 227, [5] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Onepress)
Wstęp. Jak zacząć biznes online. Jednoosobowa działalność gospodarcza. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Założenie działalności gospodarczej. Podatek VAT. Baza Danych Odpadowych. Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych. Sprawozdawczość finansowa. Kasa fiskalna. Oznaczenie firmy oraz marki w działalności e-commerce. Zasady prawa firmowego. Oznaczenie marki przedsiębiorcy. Ochrona marki. Umowa na stworzenie logotypu. Produkty w sklepie internetowym. Strona internetowa w e-commerce. Legalna strona sklepu internetowego. Marketing i reklama w e-commerce. Ochrona firmy w internecie. Współpraca z podwykonawcami i pracownikami. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w Internecie: strategie dla małych i dużych firm / Piotr Guziur. - Gliwice : HELION, 2001. - 150 s. : rys., wykresy, tabele ; 23 cm.
Wstęp; Rozwój i charakterystyka Internetu; Planowanie marketingu online; Promocja witryny w systemach wyszu kujących; Reklama; Środki promocji produktu w Internecie; E-commerce; Kontrola i weryfikacja skuteczności działalności marketingowej poprzez sieć Internet; Za kończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znaczenie internetu dla działalności promocyjnej, 2. Internetowa witryna firmowa, 3. Inne rodzaje witryn internetowych, 4. Reklama internetowa, 5. Wykorzystanie Internetu w programach lojalnościowych, 6. Promocja uzupełniająca, 7. Public relations i sponsoring w Internecie, 8. Promocja z wykorzystaniem wyszukiwarek, 9. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych on-line, 10. Internet - jego rola w komunikacji wewnątrzorganizacyjnej, 11. Ekstranet - komunikacja z partnerami biznesowymi, 12. Badania marketingowe w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w wyszukiwarkach / Tomasz Frontczak. - Gliwice : Helion, 2006. - 338 s. : rys. ; 24 cm.
Część I: Co musisz wiedzieć, nawet jeśli nie będziesz tego robił? 1. Formy reklamy w wyszukiwarkach. 2. Szybki start - jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut. 3. Wyszukiwarki a uzytkownik. 4. Zlecić na zewnątrz, czyli outsourcing procesu promocji w wyszukiwarkach. 5. Nie tylko wyszukiwarki. Część II: Dobry plan to połowa sukcesu. 6. Zanim zaczniesz, określ cele. 7. Badanie słów kluczowych - keyword research. 8. Zaawansowana ocena konkurencyjności słów kluczowych. Część III: Dla praktyków - reklama w płatnych wynikach. 9. Dlaczego reklama płatna w wyszukiwarkach stała się tak popularna? 10 Google AdWords - podstawy. 11. Google AdWords - zaawansowane techniki. 12. Polskie systemy reklamy płatnej w wyszukiwarkach. Część IV: Dla praktyków - pozycjonowanie stron. 13. Pozycjonowanie, czyli linki i budowanie treści. 14. Tworzenie stron przyjaznych wyszukiwarkom. 15. Koniec spaghetti - oddzielenie struktury od prezentacji. 16. Zwiększaj popularność poprzez zwiększanie ilości linków. Część V: Raporty i liczby - mierzenie efektywności, weryfikacja i rozliczenia. 17. Jak zmierzyć sukces? 18. Praktyka: współczynnik konwersji w Google AdWords i podstawy Google Analytics. 19. Raporty i matryca rozliczeniowa SEO. 20. Zamiast zakończenia - marketing przez wyszukanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zawiera: O autorach; 1. Wstęp; 2. Wstęp do strategii marketingowej: 2.1. Grupa docelowa; 2.2. Wyznacz cele; 2.3. Co? Gdzie? Kiedy? Dlaczego?; 2.4. Jak robi to konkurencja?; 2.5. Jak chcesz "kusić" użytkownika w różnych okresach roku?; 2.6. Budżet; 2.7. Współpraca z agencją - zlecam i zapominam?; 2.8. Podsumowanie; 3. Reklama w Google Ads: 3.1. SEO + PPC = sukces; 3.2. Co to jest Google Ads; 3.3. Słowa kluczowe i dopasowania; 3.4. Teksty reklamowe i rozszerzenia reklam; 3.5. Landing pages - strony docelowe; 3.6. Reklama w sieci wyszukiwania; 3.7. Reklamy produktowe i dynamiczne; 3.8. Podsumowanie; 4. Reklama w sieci reklamowej Google: 4.1. Co to jest GDN?; 4.2. Dlaczego warto z tego korzystać; 4.3. Model See-Think-Do-Care; 4.4. Formaty reklamowe; 4.5. Możliwości targetowania w sieci reklamowej; 4.6. Znajdź swojego użytkownika; 4.7. Płatności; 4.8. Opcje dodatkowe; 4.9. Remarketing - specjalna forma kierowania reklamy; 4.10. Reklama w YouTube; 4.11. Reklamy Discovery; 4.12. Podsumowanie; 5. Strategia, struktura konta i optymalizacja kampanii Google Ads: 5.1. Model See-Think-Do-Care; 5.2. Ustawienia konwersji do poszczególnych kampanii; 5.3. Optymalizacja kampanii reklamowej; 5.4. Podsumowanie działań optymalizacyjnych; 5.5. Narzędzia dodatkowe i automatyzacja; 5.6. Egzaminy i partnerzy Google; 5.7. Klient vs. agencja; 6. SEO: 6.1. Pozycjonowanie – wstęp; 6.2. Podstawy SXO - użyteczność a SEO; 6.3. Podsumowanie SXO; 6.4. Wybór domeny i jej konfiguracja; 6.5. Elementy optymalizacji treści; 6.6. Content marketing - przykłady działań; 6.7. Duplicate content; 6.8. Core Web Vitals; 6.9. Google Search Console; 6.10. Popularność strony, czyli link building; 6.11. Zaawansowana analiza SEO: crawlery; 6.12. Podsumowanie; 7. Google Analytics: 7.1. Dlaczego potrzebuję analityki internetowej?; 7.2. Era Big Data; 7.3. Dane ilościowe i jakościowe; 7.4. Jak działa Google Analytics?; 7.5. Wersje Analytics - Universal vs. GA4; 7.6. Jak są zbudowane raporty?; 7.7. Struktura konta i instalacja kodu śledzenia; 7.8. Podstawowa konfiguracja w sekcji administratora; 7.9. Cele i zdarzenia; 7.10. Raportowanie; 7.11. Najważniejsze raporty w GA i wnioski z nich płynące; 7.12. Raporty niestandardowe; 7.13. Alerty niestandardowe; 7.14. Analityka w audycie SEO; 8. Analityka - wdrożenie i aspekty zaawansowane: 8.1. Google Tag Manager (GTM); 8.2. Inne zaawansowane funkcje Analytics; 8.3. Dodatkowe narzędzia; 8.4. Inne narzędzia Google; 8.5. Podsumowanie Google Analytics; 9. Podsumowanie całej książki: 10. Dodatki: 10.1. Źródła wiedzy w sieci; 10.2. Narzędzia; 10.3. Kursy; 10.4. Wydarzenia branżowe SEM; 10.5. Odpowiedzi do testów; 10.6. Spis filmów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania. 2.Wizerunek oraz system identyfikacji firmy. 3.Reklama. 4.Public Relations. 5.Promocja sprzedaży. 6.Merchandising i opakowanie produktu. 7.Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą. 8.Marketing bezpośredni. 9. Sponsoring. 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych. 11.Komunikacja marketingowa w Internecie. 12.Gadżety promocyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej