Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(27)
Forma i typ
Książki
(26)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(19)
Placówka
Wypożyczalnia
(19)
Czytelnia
(23)
Autor
Dyoniziak Ryszard
(2)
Andrzejewski Piotr
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bogusz Marta
(1)
Brock Timothy C
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Chłopicki Władysław
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Eager Bill
(1)
Filipiak Marian
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Gołębiewska Maria
(1)
Green Melanie C
(1)
Guziur Piotr
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Janusz Anna
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Klimczok Monika
(1)
Knapik Alina
(1)
Kowalczko-Szumowska Monika
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kreuter Dirk
(1)
Krzepicka Alicja
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Machowski Michał
(1)
McCall Cathy
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Michałek Janusz
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Motnyk Marcin
(1)
Musz Anna
(1)
Nowacki Robert
(1)
Patten Dave
(1)
Pochopeń Jolanta
(1)
Rosowska Agata
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Seroka-Stolka Oksana
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sobel Tomasz
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Stolarska Agnieszka
(1)
Szewczyk Irena
(1)
Szyszka Michał
(1)
Tarapata Jolanta
(1)
Tomczyk Anna
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Underhill Paco
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Zielińska Magdalena
(1)
Zorska Anna
(1)
Świątek Jerzy
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(23)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Reklama
(18)
Marketing
(8)
Marketing elektroniczny
(5)
Reklama internetowa
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Internet
(4)
Promocja handlowa
(4)
Rynek
(4)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Public relations
(3)
Targi i wystawy
(3)
Wywiad socjologiczny
(3)
Etyka społeczna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kultura masowa
(2)
Marketing -- zagadnienia
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Psychologia
(2)
Socjotechnika
(2)
Zarządzanie
(2)
Ankieta
(1)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Innowacje
(1)
Izrael
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Język polski
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kobieta
(1)
Koneck (woj. kujawsko-pomorskie ; okręg)
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kredyt preferencyjny*
(1)
Kryzys
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Las
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Milejów (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Moda
(1)
Nałóg
(1)
Neuropsychologia
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja -- kultura -- zagadnienia
(1)
Osobowość
(1)
Parlament
(1)
Perswazja
(1)
Perswzja
(1)
Podatek
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polska
(1)
Popyt
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Product placement
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwo -- reklama
(1)
Przemysł muzyczny
(1)
Public relations -- a reklama
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Public relations w internecie
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama -- psychologia
(1)
Reklama -- zagadnienia
(1)
Reklama społeczna
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Rynek pracy
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Semantyla lingwistyczna
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Sprzedaż
(1)
Symbole
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Teatr
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Terroryzm
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Unia Europejska
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Temat: miejsce
Bliski Wschód
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uwagi wstępne, Podstawy teoretyczne badań nad opinią publiczną, Sondaże a manipulacja, diagnozy i prognozy na temat roli Kościoła w społeczeństwie, Najczęstsze błędy w sondażach, Kilka refleksji na temat antysemityzmu w badaniach sondażowych, rynek i reklama, Sondaże a prawidłowość życia politycznego, Sondaże zagraniczne, Uwagi końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcje zmiany systemowych ustroju kultury w Polsce, 2. Mass media i kultura w europejskiej współpracy transgranicznej, 3. Współczense procesy globalizacyjne, 4. Nauka i kultura w zmanipulowanej rzeczywistości, 5." Czynione słowami " czyli kilka uwag o funkcji performatywnej, 6. Poznanie mitu i symbolu w odniesieniu do wewnętrznego rozwoju człowieka, 7. O (nie)konieczności sacrum w teatrze, 8.Manipulacyjne aspekty reklamy, 9. Internet: czyżby nowe medium reklamy?, 10. Prawa fizyki w reklamie telewizyjnej, 11. Determinanty kształtowania poczucia tożsamości, 12. Gdy przytłacza "wielki błękit". Konsekwencje doświadczeń traumatycznych, 13."My dotykamy życia ludzi", czyli dziennikarze lokalni w autorefleksji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Mikrofon i kamera (współpraca z radiem i telewizją) 2.Odpowiedzi na trudne pytania, 3.Obdarowywać z klasą, czyli wręczanie upominków, 4.Dobre maniery, 5.Etyka biznesu, 6.Zarządznie w wizerunek firmy, 7.Portret lid era, 8.Investor Relations, 9.Sponsoring, 10.Lobbing, czyli rzecznictwo interesów, 11.Internet - dlaczego wa rto zaistnieć w sieci?, 12.Instalacja programu "Sztuka budowania wizerunku osób, firm i instytucji"
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Najpierw celować, potem strzelać - cele targów, 2.Myśleć wcześniej-planowanie targów, 3.Gra wstępna - czyli jak znaleźć się w planie wizyt potencjalnych klientów, 4.Komuniakcja na targach-"Touch ang Go", 5.Na wszelki wypadek, 6.Krytyczne sytuacje na stoisku, 7.Po dobrze spełnionym obowiązku czas na przyjemność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy : kreowanie, zarządzanie, efekty / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 2002. - 220,[4] s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Wizerunek firmy jako element jej wartości: Wizeru nek firmy w jej otoczeniu podmiotowym; Wizerunek firmy a wizerunek marki; Kultura organizacyjna firmy i jej tożsamość; Co to jest tzw. społeczna odpowiedzialność firmy?; Wartość wizerunek firmy. 2. Dziedziny pokrewne wizerunkowi firmy: Wokół public relations; Związki public relations z marketingiem; Elementy promocji a kształtowanie wizerunku firmy; Produkt - cena - dystrybucja; Miejsce zarządzania wizerunkiem w ogólnej koncepcji zarządzania firmą. 3. Etapy wstępne zarządzania wizerunkiem: Zasady plano wania strategicznego; Programy promocji firmy i marki; Wykorzystanie teorii struktur- miejsce i rola działów public relations; Wpływ zarządzania zmianą na wizeru nek firmy. 4. Komunikowanie się firmy z otoczeniem: Modele skute cznej komunikacji; Analiza potrzeb komunikacyjnych firmy; Zarządzanie wizerunkiem w środowisku wewnę trznym; Zasady zarządzania wizeunkiem w otoczeniu zewnętrznym; Kontrolowanie- ocena i finansowanie proce su zarządzania wizerunkiem firmy. 5. Kierunki wspierania i rozwoju zarządzania wizerun kiem firmy: Zarządzanie sytuacją kryzysową; Wykorzysta nie wizerunku kraju, branży i lidera firmy; Tendencje zmian warunków rynkowych i ich wpływ na wizerunek firmy; Problem globalizacji wizerunku w sytuacji różno rodności kulturowej; Wpływ nowych sposobów komunikowa nia się na koncepcje zarządzania wizerunkiem firmy. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dylematy tożsamości społecznej i organizacyjnej, 2. Pomiędzy tożsamością a tożsamością organizacyjną, 3. Organizacja i jej komponenty tożsamości, 4. Podążając za organizacją - dryfującą łodzią pragnień, 5. Puszka Pandory ujawnia swoje organizacyjne oblicze, 6. Wchodząc do organizacji, jak do jaskini Platona, 6. Quum advocatus diaboli w organizacji, 8. W organizacji-behawioralnym bagnie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / pod red. Roberta Kozielskiego. - Wyd. 4 zm. - Warszwa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 604, [4] s. : rys., tab. ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
1.Pomiar marketingu- filozofia, systemy i najważniejsze pytania; 2. Ocena marketingu na poziomie strategicznym; 3. Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów; 4. Komunikacja marketingowa; 5. E-commerce; 6. Studia przypadków- wskaźniki marketingowe w działaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
1.Uderzenie krwi do mózgu. Największe badania neuromarketingowe, jakie kiedykolwiek przeprowadzono, 2. To musi być tutaj. Lokowanie produktu, American Idol i wielomilionowy błąd Forda, 3. Wezmę to co ona. Neurony lustrzane w akcji, 4. Nie widzę wyraźnie. Informacja podprogowa ma się świetnie, 5. Wierzysz w magię? Rytuały, przesądy i powody, dla których kupujemy, 6. I Say a Little Prayer. Wiara, religia, marka, 7. Czemu cię wybrałem? Potęga markerów somatycznych, 8. Działanie na zmysły, 9. Odpowiedź brzmiůNeuromarekting i przewidywanie przyszłości, 10. Zostań ze mną na noc. Seks w reklamie, 11. Wnioski. Nowy markowy świat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 2/2012)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
Kryzys w strefie euro; Środowisko innowacyjne źródłem rozwoju regionu; Instrumenty marketingu w działalności instytucji finansowych na przykładzie banków; Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, oraz rażąco niska cena w świetle poglądów doktryny i orzecznictwa; Funkcje lasu w świetle preferencji konsumentów; Innowacje jako czynnik budowania wzrostu wartości przedsiębiorstwa; Determinanty trwałości kanałów dostaw w środowisku wartości dla klienta; Zarządzanie na rynku doznań w branży gastronomicznej; Wpływ reklamy na decyzje zakupowe kobiet w aspekcie badań własnych; Shopping w wydaniu singli- czas to pieniądz?; Zarządzanie wiedzą- wczesna koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem; Poprawa skuteczności zarządzania środkami finansującymi leczenie i profilaktykę wybranych chorób nowotworowych (cz. 2 badania); Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa w oparciu o jego ekoinnowacyjność; Doskonalenie jakości kształcenia szkoły wyższej jako organizacji uczącej się w świetle wymogów Krajowych Ram Kwalifikacji; Rola e-biznesu w zarządzaniu łańcuchem dostaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej