Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(97)
Forma i typ
Książki
(96)
Publikacje naukowe
(55)
Publikacje fachowe
(31)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(64)
tylko na miejscu
(46)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(73)
Czytelnia
(48)
Autor
Gardian-Miałkowska Renata
(2)
Golinowska Stanisława (1947- )
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Ogińska-Bulik Nina
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Arendt Łukasz (1979- )
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Belzyt Joanna Iza (1977- )
(1)
Bilewicz Małgorzata
(1)
Borek Aleksandra
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borowska Elżbieta
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Broda-Wysocki Piotr (1970- )
(1)
Bręczewski Grzegorz
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Busławski Adam
(1)
Búgelová Taťjana
(1)
Bąk Grzegorz
(1)
Chanduszko-Salska Jolanta
(1)
Chmielecka Monika
(1)
Copp Tomasz
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Dajek Elżbieta Renata
(1)
Doroszuk Joanna
(1)
Dzik Piotr
(1)
Dzięcioł Paweł
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Gabryś Agnieszka
(1)
Giedrojć Marzenna
(1)
Gliszczyński Arkadiusz
(1)
Gorzeń Mariusz
(1)
Gurowiec Piotr Jerzy
(1)
Gutowska-Wyka Agnieszka
(1)
Habrajska Mariola
(1)
Herbstem Jan
(1)
Hildebrandt-Wypych Dobrochna
(1)
Itrich-Drabarek Jolanta
(1)
Jasiak-Fik Justyna (1983- )
(1)
Jurczyk Marta
(1)
Juroszek Weronika
(1)
Kabacińska Katarzyna
(1)
Kaflik-Pieróg Martyna
(1)
Kaleńska-Rodzaj Julia
(1)
Kijak Remigiusz J. (1979- )
(1)
Kiliszek Ewa
(1)
Kirenko Janusz (1954- )
(1)
Kisiel Mirosław
(1)
Klimowicz Monika
(1)
Klonowska-Senderska Iwona
(1)
Kmiecik-Baran Krystyna (1948- )
(1)
Knapik-Szweda Sara
(1)
Kocot Damian
(1)
Kocot Maria
(1)
Kolny Beata
(1)
Komorowska Olga
(1)
Korczyński Stanisław
(1)
Korzeniak Grażyna
(1)
Kotowska Irena E
(1)
Kowalski Michał J
(1)
Kozłowski Arkadiusz
(1)
Krajewska Anna (1942- )
(1)
Krans Michał
(1)
Krzywoń Danuta (1973- )
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kukulak-Dolata Iwon
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Kędzierska Bogna
(1)
Lackowska Marta (1981- )
(1)
Lupa Iwona
(1)
Lutek Wojciech
(1)
Maciejewski Grzegorz (1971- )
(1)
Malinowska Mirosława
(1)
Marzec Bożena (1958- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mendryk Iwona
(1)
Michalewska-Pawlak Małgorzata
(1)
Micheli Enrico
(1)
Michońska-Stadnik Anna
(1)
Mielczarek Adam
(1)
Miniszewska Joanna
(1)
Morawski Antoni
(1)
Mroczek Robert
(1)
Nesterak Janusz
(1)
Nowk Marta
(1)
Nowotniak Justyna
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Opolska-Bielańska Agata
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Parchomiuk Monika
(1)
Partyk Aleksandra
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Paszkiewicz Aneta
(1)
Pawlak Piotr
(1)
Pikuła Norbert (1975- )
(1)
Plewka Czesław (1947- )
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(34)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(57)
Kraj wydania
Polska
(97)
Język
polski
(97)
Temat
Kobieta
(7)
Praca
(7)
Jakość życia
(5)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(5)
Polityka regionalna
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Rynek pracy
(5)
Miasta
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Rodzina
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Satysfakcja zawodowa
(4)
Zarządzanie
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Autyzm
(3)
Dziecko autystyczne
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Menedżerowie
(3)
Nauczyciele
(3)
Obsługa klienta
(3)
Organizacja
(3)
Osoby z niepełnosprawnością
(3)
Policjanci
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Wykluczenie społeczne
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Badania naukowe
(2)
COVID-19
(2)
Digitalizacja
(2)
Dorośli
(2)
Dziecko z ADHD
(2)
Innowacje
(2)
Innowacje organizacyjne
(2)
Integracja europejska
(2)
Internet
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Media społecznościowe
(2)
Metody wychowawcze
(2)
Mężczyzna
(2)
Nauczanie
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Niedostosowanie społeczne
(2)
Nieletni przestępcy
(2)
Niepełnosprawność
(2)
Opieka społeczna
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Patologia społeczna
(2)
Pedagogika resocjalizacyjna
(2)
Policja
(2)
Postawy
(2)
Postawy rodzicielskie
(2)
Prostytucja
(2)
Przywiązanie (psychologia)
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia pracy
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Raport z badań
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Socjologia
(2)
Socjologia rodziny
(2)
Sponsoring
(2)
Starzenie się
(2)
Studenci
(2)
Styl kierowania
(2)
Wielokulturowość
(2)
Wsparcie społeczne
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zakłady poprawcze i wychowawcze
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Zasoby osobiste (psychologia)
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Życie codzienne
(2)
Życie seksualne
(2)
Absolwenci
(1)
Adaptacja społeczna
(1)
Agresywność
(1)
Akceptacja choroby
(1)
Analiza dyskursu
(1)
Architekci
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Badania ilościowe
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Ból
(1)
Chore z nowotworem piersi
(1)
Choroba wieńcowa
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Coaching
(1)
Controlling personalny
(1)
Couchsurfing
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Temat: czas
2001-
(53)
1989-2000
(16)
1901-2000
(13)
1945-1989
(3)
Temat: miejsce
Polska
(62)
Europa
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Czechy
(2)
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Chiny
(1)
Dolny Śląsk
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Kanada
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Koszalin (woj. zachodniopomorskie ; okolice)
(1)
Litwa
(1)
Małopolska
(1)
Opole (woj. opolskie ; okolice)
(1)
Rosja
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Słowacja
(1)
Ukraina
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Gatunek
Raport z badań
(97)
Opracowanie
(37)
Monografia
(22)
Praca zbiorowa
(8)
Materiały pomocnicze
(4)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(34)
Zarządzanie i marketing
(30)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(23)
Edukacja i pedagogika
(22)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(17)
Psychologia
(16)
Medycyna i zdrowie
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(2)
Nauka i badania
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Religia i duchowość
(1)
97 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Część I. Podstawy teoretyczne i metodologiczne 1. Rzut oka na nasz rozwój społeczny 2. Być rodzicem dziecka z trudnościami w rozwoju społecznym 3. Całościowe zaburzenia rozwoju i autyzm 4. Rozwój intersubiektywności Część II. Praktyka 5. Zasady stosowania interwencji edukacyjnych 6. Przestrzeń i czas na nowe porozumienie z dzieckiem 7. Punkt wyjścia i wyznaczenie celów – ocena i plan 8. Jak wprowadzić zabawy i uczyć umiejętności społecznych Część III. Materiały i zabawy 9. Materiały i zabawki 10. Sto zabaw wspierających rozwój intersubiektywności Część IV. Doświadczenia i wnioski 11. W stronę komunikacji 12. Współpraca ekspertów – dlaczego rodzice, terapeuci i nauczyciele powinni sobie pomagać 13. Czy w przyszłości rodzice będą inni? Bibliografia; Dodatek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; I. Kształtowanie się kompetencji komunikacyjnej u dzieci 1. Język, mowa, komunikacja 2. Kompetencja komunikacyjna 3. Periodyzacja rozwoju kompetencji komunikacyjnej 4. Kształtowanie się kompetencji komunikacyjnej u dzieci II. Autyzm – charakterystyka zaburzenia 1. Autyzm – problemy terminologiczne 2. Etiologia autyzmu 3. Objawy autyzmu III. Zachowania komunikacyjne dzieci z autyzmem 1. Przedjęzykowe stadium komunikacji dzieci z autyzmem 2. Niewerbalne zachowania komunikacyjne 3. Werbalne zachowania komunikacyjne IV. Metodologia badań własnych V. Deficyty kompetencji komunikacyjnej badanych dzieci 1. Kompetencja werbalna (językowa) 2. Umiejętności interakcyjne 3. Kompetencja społeczno-kulturowa 4. Kompetencja pragmatyczna 5. Kompetencja emocjonalna 6. Kompetencja poznawcza 7. Kompetencja symboliczna 8. Kompetencja metakomunikacyjna 9. Kompetencja korekcyjna (korygująca) VI. Rewizja zachowań uznanych za charakterystyczne dla osób z autyzmem 1. Echolalie 2. Stereotypie językowe 3. Powtarzające się aktywności językowe 4. Trudności z używaniem zaimków osobowych 5. Niezwykłe, osobliwe używanie słów VII. Wnioski i postulaty badawcze; Bibliografia; Spis tabel; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Badanie pakietów usług” jako źródło wiedzy o potrzebach użytkowników dworców 1.1. Metodologia „Badania Pakietów Usług 2018” 1.2. Analiza wyników przeprowadzonych badań w zakresie usług i funkcjonalności niezbędnych na wszystkich kategoriach dworców 1.3. Wyniki badania jako podstawa do tworzenia rekomendowanego standardu na określonych kategoriach dworców 2. Zmiana ról w rodzinie a wpływ ojców na zakup produktów dla dzieci – implikacje marketingowe 2.1. Rola ojca w „tradycyjnej” rodzinie 2.2. Ewolucja roli ojca 2.3. Nowe wzorce męskości i ojcostwa? 2.4. Marketingowe implikacje nowych ról ojców w rodzinie 3. Indywidualizacja produktów a satysfakcja klientów 3.1. Istota i formy indywidualizacji produktów 3.2. Istota i uwarunkowania satysfakcji klientów 3.3. Relacje między indywidualizacją produktów a satysfakcją klientów 3.4. Wybrane uwarunkowania relacji między indywidualizacją produktów a satysfakcją klientów 4. Perspektywy i bariery rozwoju konsumpcji etycznej 4.1. Podstawy teoretyczne konsumpcji etycznej 4.2. Obszary konsumpcji etycznej 4.3. Negatywne i pozytywne formy etycznego zachowania konsumentów 4.4. Perspektywy i bariery rozwoju konsumpcji etycznej 5. Podejmowanie decyzji zakupowych nowych produktów spożywczych przez młodych nabywców Wprowadzenie 5.1. Innowacje a rynek produktów spożywczych 5.2. Zachowania młodych nabywców wobec nowych produktów spożywczych – wyniki badań 6. Consumerism in Poland – a fact or a myth? 6.1. Consumerism – theoretical foundations 6.2. Research methods 6.3. Research findings 6.3.1. Households’ shopping in Poland 6.3.2. Goods possessed by households 6.3.3. Consumer attitude – shopping and possessing products as a source of pleasure and entertainment 6.3.4. Wastage – throwing away, frequent replacement of products 7. Zachowania biegaczy w ujęciu pokoleniowym na przykładzie uczestników biegu Nocna Ściema 7.1. Postawy baby boomers, X, Y, Z 7.2. Moda na bieganie – skala zjawiska w Polsce 7.3. Profil biegacza w ujęciu pokoleniowym na przykładzie uczestników biegu Nocna Ściema 7.4. Zachowania biegaczy a przynależność do pokoleń 8. Korzystanie przez seniorów z informacji o ofercie banków jako wyzwanie dla sektora 8.1. Grupy seniorów jako konsumenci i odbiorcy informacji 8.2. Źródła informacji o usługach bankowych wśród osób starszych 8.3. Możliwe działania banków wobec wyzwań segmentu seniorów 9. Znaczenie Internetu w procesie zakupu usług turystycznych 9.1. Etapy procesu zakupu usługi turystycznej a możliwości i zakres wykorzystania Internetu 9.2. Wykorzystanie Internetu w procesie zakupu usługi turystycznej według grup wieku respondentów z województwa podkarpackiego 10. Assessment of the ethical behaviour of transport service providers by young consumers 10.1. Ethical activities of transport companies 10.2. Methodology 10.3. Results of own research 11. Preferencje młodych kobiet na rynku piwa rzemieślniczego 11.1. Przesłanki badania preferencji kobiet na rynku piwa 11.2. Metodyka badania preferencji kobiet na rynku piwa 11.3. Preferencje kobiet na rynku piwa w świetle badań empirycznych 12. Consumers’ needs as the basis for market development of aesthetic medicine services 12.1. Consumer on the market of aesthetic medicine services 12.2. Consumers’ needs on the market of aesthetic medicine services 12.3. Consumers’ needs as a basis for the market development of aesthetic medicine services – own research results 13. Postawy polskich konsumentów wobec wybranych rodzajów nowej żywności 13.1. Metodologia 13.2. Analiza wyników 14. Poziom zaspokojenia potrzeb żywnościowych Polaków w latach 2001–2015 14.1. Źródła informacji i metody badań 14.2. Determinanty zmian w potrzebach żywnościowych w latach 2001–2015 14.3. Metodyka badań ekonometrycznych 14.4. Wybrane wyniki badań 15. Wpływ cyfryzacji na funkcjonowanie rynku opieki zdrowotnej w Polsce 15.1. Geneza cyfryzacji w usługach medycznych 15.2. Cyfryzacja polskiej opieki zdrowotnej – istota i struktura 15.3. Istota projektu e-zdrowie 15.4. Uwarunkowania prawne funkcjonowania e-zdrowia 15.5. Próba oceny przygotowania polskiego rynku opieki zdrowotnej do wdrożenia systemu e-zdrowia 16. Postrzeganie zagrożeń związanych z konsumpcją e-usług przez młodych konsumentów 16.1. Identyfikacja zagrożeń 16.2. Założenia badań własnych i charakterystyka próby 16.3. Wyniki badań 17. Biegi OCR w Polsce – charakterystyka uczestnika oraz aspekt marketingowy 17.1. Rozwój biegów OCR na przestrzeni ostatnich 5 lat 17.2. Biegacz OCR – charakterystyka na podstawie badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych 1.1. Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów 1.1.1. Podstawowe uwarunkowania i rodzaje megatrendów w rozwoju konsumpcji 1.1.2. Procesy demograficzne nowym wyzwaniem dla marketingu 1.1.3. Czynniki technologiczne w kształtowaniu zachowań konsumenckich 1.1.4. Uwarunkowania ekonomiczne zmian w zachowaniach konsumenckich 1.1.5. Uwarunkowania społeczno-kulturowe - tendencje zmian wartości konsumpcyjnych 1.2. Pokolenia konsumentów - wartości, postawy, zachowania we współczesnym świecie 1.3. Cechy nowego konsumenta 1.4. Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji 1.4.1. Globalizacja w aspekcie wpływu na zachowania konsumentów 1.4.2. Podstawy etnocentryzmu konsumenckiego a rozwój marketingu globalnego 1.5. Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe 1.5.1. Cechy postmodernizmu jako etapu w rozwoju społeczno-ekonomicznym 1.5.2. Prawidłowości konsumpcji postmodernistycznej 1.5.3. Wpływ zmian technologicznych i społecznych na konsumpcję i marketing ROZDZIAŁ 2. Produkt i jego atrybuty jako uwarunkowania zachowań konsumentów 2.1. Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego konsumenta 2.1.1. Preferowane cechy i asortyment produktów 2.1.2. Reakcje konsumentów wobec nowych produktów 2.1.3. Dyfuzja innowacji na polskim rynku 2.2. Oczekiwania konsumentów dotyczące opakowań 2.3. Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta 2.3.1. Wybór marki przez konsumenta 2.3.2. Lojalność wobec marki 2.3.3. Wyniki badania wrażliwości i lojalności konsumentów wobec marki 2.4. Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych konsumentów 2.4.1. Prawidłowości zachowań konsumentów pod wpływem cen 2.4.2. Strategie postępowania polskich konsumentów wobec cen ROZDZIAŁ 3. Zachowania konsumentów pod wpływem marketingowych form dystrybucji i promocji 3.1. Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji 3.1.1. Wybór przez konsumenta formy dystrybucji 3.1.2. Czynniki wpływające na postępowanie konsumenta przy dokonywaniu zakupów 3.1.3. Przesłanki realizowania zakupów w rożnych rodzajach sieci handlowych 3.1.4. Korzystanie przez konsumentów z form sprzedaży bezpośredniej 3.2. Reakcje konsumentów na działania promocyjne 3.2.1. Mechanizm reagowania odbiorców na przekazy reklamowe 3.2.2. Zewnętrzne czynniki określające percepcję przekazu komunikacyjnego 3.2.3. Wrażliwość konsumenta na promocję sprzedaży 3.2.4. Zachowania rynkowe konsumentów pod wpływem środków promocji . ROZDZIAŁ 4. Segmenty rynku konsumpcyjnego i ich znaczenie w polityce produktu i ceny 4.1. Podział rynku na segmenty 4.1.1. Charakterystyki konsumentów w zespole kryteriów segmentacji 4.1.2. Style życia konsumentów i ich rola w wyznaczaniu segmentów rynku 4.1.3. Behawioralne kryteria segmentacji rynku 4.2. Strategie pozycjonowania dostosowane do reguł postępowania konsumentów 4.3. Konsument w polityce rozwoju nowego produktu 4.4. Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa ROZDZIAŁ 5. Konsument w centrum marketingowej strategii dystrybucji i komunikacji 5.1. Kształtowanie strategii dystrybucji i poziomu obsługi klienta 5.1.1. Wpływ wymagań konsumentów na decyzje dotyczące intensywności dystrybucji 5.1.2. Trend omnichannel w zachowaniach konsumentów 5.1.3. Relacje między sprzedawcą a nabywcą 5.1.4. Przykłady działań służących podwyższaniu poziomu obsługi klienta 5.2. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem 5.2.1. Rola społeczno-kulturowych uwarunkowań zachowań konsumenckich w tworzeniu przekazu reklamowego 5.2.2. Wpływ wewnętrznych uwarunkowań postępowania konsumenta na przekaz komunikacyjny 5.3. Stosowanie form komunikacji online 5.3.1. Znaczenie technologii internetowej w kształtowaniu form komunikacji z konsumentami 5.3.2. Reklama kontekstowa i behawioralna - w kierunku większej skuteczności odziaływania na konsumentów ROZDZIAŁ 6. Konsument w kreowaniu wartości 6.1. Model współtworzenia wartości z aktywną rolą konsumentów 6.2. Formy aktywności konsumentów w tworzeniu innowacji 6.3. Udział konsumentów w realizowaniu zadań o charakterze społecznym we współpracy z instytucjami publicznymi 6.4. Konsumpcja kolaboratywna jako bodziec rozwoju nowych modeli biznesowych przedsiębiorstw 6.4.1. Cele i mechanizmy konsumpcji kolaboratywnej 6.4.2. Konsumpcja kolaboratywna jako forma sharing economy 6.4.3. Konsumpcja kolaboratywna a modele biznesowe przedsiębiorstw ROZDZIAŁ 7. Nowe koncepcje zarządzania i marketingu związane z klientem 7.1. Customer Knowledge Management jako wyzwanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.1.1. Customer Knowledge Management - założenia i obszary zarządzania wiedzą konsumenta 7.1.2. Zasady, etapy kształtowania i style Customer Knowledge Management . 7.2. Customer Engagement Marketing - strategie pobudzania zaangażowania potencjalnych klientów 7.2.1. Mechanizmy i instrumenty kształtowania zaangażowania konsumentów 7.2.2. Efekty Customer Engagement Management 7.3. Podstawowe orientacje strategiczne w kształtowaniu zaangażowania i więzi przedsiębiorstwa z klientem 7.4. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.4.1. Zasady i mechanizmy kształtowania satysfakcji 7.4.2. Metody pomiaru satysfakcji klientów 7.4.3. Kierunki wykorzystania wskaźników satysfakcji klientów w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.5. Programy kształtowania lojalności klientów 7.6. Uwarunkowania i kierunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa; Zakończenie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Opracowania PBZ / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
1. Proces restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w województwie śląskim od początku transformacji gospodarczej do pełnego członkowstwa Polski w Unii europejskiej, 2. Badanie zagrożenia ubóstwem i wykluczeniem społecznym w wyniku restrukturyzacji przemysłu węglowego, 3. Diagnoza sytuacji społeczno-ekonomicznej osób związanych obecnie i w przeszłości z górnictwem w warunkach restrukturyzacji przemysłu węglowego, 4. Strategie radzenie sobie w sytuacji zagrożenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Część I. Teoretyczne podstawy badań własnych. Rozdział I. Mózg – umysł „kruchy dom duszy”: 1. Kształtowanie się poglądów dotyczących relacji mózg – zachowanie; 2. Symetria i asymetria w przyrodzie i budowie człowieka; 3. Rozwój mózgu w cyklu życia organizmów żywych; 4. Funkcjonalne zróżnicowanie półkul mózgowych; 5. Mózg – umysł – zjawiska umysłowe; 6. Zjawisko lateralizacji. Ewolucyjne korzenie „ręczności”; 7. Przyczyny leworęczności. Genetyka – uszkodzenia mózgu czy środowisko? 8. Zmienność lateralizacji w ontogenezie; 9. Skąd się bierze leworęczność? 10. Krzywdzące mity; 11. Ciekawostki leworęczności. Krótka historia odkrycia; 12. Leworęczność na co dzień. Ergonomia a życie leworęcznych w świecie osób praworęcznych; 13. Badania wzorca lateralizacji (dominacji stronnej); 14. Sławni leworęczni. Rozdział II. Wielowymiarowość optymalnego wyboru zawodu – potrzeby a rzeczywistość: 1. Teorie rozwoju prozawodowego i zawodowego – wprowadzenie w problematykę; 2. Wybrane czynniki warunkujące rozwój i orientację zawodową człowieka; 3. Miejsce orientacji i aspiracji młodzieży w podejmowaniu decyzji edukacyjno-zawodowych; 4. Orientacje życiowe młodzieży; 5. Aspiracje jako decydujący czynnik ukierunkowania i startu zawodowego; 6. Poradnictwo zawodowe a doradztwo kariery i doradztwo personalne; 7. Strefy optymalnego wyboru zawodu: chcę, mogę, potrafię – planowanie ścieżki edukacyjno-zawodowej jako sposób tranzycji do świata zawodów; 8. Nowoczesne metody i techniki stosowane w doradztwie zawodowym i pośrednictwie pracy dla młodzieży; 9. Rozwijanie i wdrażanie innowacyjnych metod doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy dla młodzieży; 10. Z warsztatu nowoczesnego doradcy zawodowego – zrozumieć oraz pomóc w poznaniu i zrozumieniu siebie. Część II. Metodologia badań własnych. Rozdział 3. Zainteresowania zawodowe a typy umysłowości młodzieży o różnym typie lateralizacji – koncepcja teoretyczno-metodologiczna: 1. Założenia teoretyczne modelu badania zainteresowań zawodowych młodzieży o określonym typie umysłowości i lateralizacji; 2. Przedmiot, cele, problematyka badawcza i procedura badawcza; 3. Dobór i organizacja badań; 4. Uzasadnienie wyboru metody wnioskowania statystycznego. Część III. Analiza badań własnych. Rozdział 4. Zainteresowania zawodowe a umysłowość badanej młodzieży o różnym typie lateralizacji w kontekście płaszczyzn badawczych. Próba charakterystyki na podstawie przeprowadzonych badań: 1. Zainteresowania zawodowe badanych kobiet i mężczyzn; 2. Analiza profili kwestionariusza KZZ z uwzględnieniem płci i wieku badanej młodzieży; 3. Typy umysłowości w badanej grupie młodzieży; 4. Typ lateralizacji w badanej grupie; 5. Umysłowość a typ lateralizacji w badanej grupie; 6. Podsumowanie pierwszej części analizy; 7. Interpretacja profili indywidualnych Kwestionariusza Zainteresowań Zawodowych – analiza wybranych przypadków; 8. Analiza indywidualnych przypadków. Zakończenie; Bibliografia; Spis rycin, rysunków, schematów, tabel i wykresów; Aneksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekspertyzy, Rekomendacje, Raporty z badań / Instytut Spraw Publicznych)
Główne wnioski i rekomendacje, Wiedza i samoocena Polaków, Poczucie poinformowania, Ocena informacji w mediach, Źródła informacji, Integracja Polski z Unia Europejską - społeczne oceny i postulaty, Wiedza o Unii Europejskiej, Zainteresowanie sprawami integracji europejskiej, Poinformowanie o integracji, Poczucie poinformowania, Ocena informacji w mediach, Wiarygodność instytucji informacyjnych, Najważniejsze kwestie integracyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością w projekcie / Sławomir Wawak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne , 2023. - 234 s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Spis treści; Wstęp; Rozdział 1 Współczesne podejście do jakości w projekcie; Rozdział 2 Rola zarządzania jakością w projekcie; Rozdział 3 Osiąganie jakości w zespole projektowym; Rozdział 4 Wybrane metody i techniki zarządzania jakością; Rozdział 5 Praktyki zarządzania jakością w projekcie; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie procesem produkcji / Ewa Kulińska, Adam Busławski. - Warszawa : Difin SA, 2019. - 234 s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Wprowadzenie; ROZDZIAŁ I. Proces produkcji jako obiekt zarządzania 1.1. Struktura procesów przedsiębiorstwa produkcyjnego 1.2. Zdefiniowanie istoty i determinant procesów produkcyjnych 1.3. Klasyfikacja procesów produkcyjnych 1.4. Cykl produkcyjny, przebieg produkcji, typy produkcji 1.5. Przegląd wybranych mierników produkcji ROZDZIAŁ 2. Q, C, D, S, M jako system narzędzi w procesie produkcji 2.1. Istota wskaźników Q, C, D, S, M jako systemu zarządzania procesem produkcyjnym 2.2. Monitoring pracy zespołu produkcyjnego 2.2.1. Q – Jakość jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.2. C – Koszt jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.3. D – Dostawy jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.4. S – Bezpieczeństwo jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.5. M – Morale jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.6. Q, C, D, S, M ‒ ocena zbiorcza 2.3. Audyt procesów produkcyjnych na potrzeby analizy wskaźników Q, C, D, S, M 2.4. Plan akcji wyznaczony systemem wskaźników Q, C, D, S, M ROZDZIAŁ 3. Procesowe rozwiązywanie problemów produkcyjnych 3.1. Reakcja na problemy – procesowe rozwiązywanie problemów produkcyjnych 3.2. Ocena procesu rozwiązywania problemów 3.3. Komunikacja – spotkania kierownictwa z pracownikami ROZDZIAŁ 4. Analiza modelowa narzędzi Q, C, D, S, M 4.1. Analiza Q, C, D, S, M w ujęciu matematycznym 4.2. Analiza Q, C, D, S, M w ujęciu obiektowym 4.2.1. Analiza procesu rozwiązywania problemów w produkcji systemu wskaźników Q, C, D, S, M 4.2.2. Analiza procesu audytu procesu produkcji systemu wskaźników Q, C, D, S, M 4.2.3. Analiza działań zapobiegawczych procesu produkcji systemu wskaźników Q, C, D, S, M 4.2.4. Analiza działań korygujących procesu produkcji systemu wskaźników Q, C, D, S, M ROZDZIAŁ 5. Wskaźnik Q jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 5.1. Analiza wskaźnika jakości Q – kontrola procesu 5.2. Analiza wskaźnika Q – monitoring odpadu i reject line 5.3. Analiza wskaźnika jakości Q – rejestracja kart Q, C, D, S, M 5.4. Analiza wskaźnika jakości Q – realizacja akcji naprawczych 5.5. Analiza wskaźnika jakości Q – szkolenia i ocena pracowników na liniach produkcyjnych ROZDZIAŁ 6. Wskaźnik C jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 6.1. Analiza wskaźnika kosztów C jako składowej modelu 6.2. Analiza wskaźnika kosztów C – kontrola procesu zużycia materiałów na linii głównej ROZDZIAŁ 7. Wskaźnik D jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 7.1. Analiza wskaźnika dostaw D jako składowej modelu 7.2. Analiza wskaźnika dostaw D – całkowita efektywność O.E.E ROZDZIAŁ 8. Wskaźnik S jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 8.1. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S jako składowej modelu 8.2. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza środków ochrony zbiorowej badanych podmiotów 8.3. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza środków ochrony indywidualnej badanych podmiotów gospodarczych 8.4. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza oznaczeń materiałów chemicznych i niebezpiecznych 8.5. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza przechowywania materiałów i narzędzi 8.6. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza dotycząca zagrożeń – rejestr zagrożeń 8.7. Podsumowanie dotyczące wskaźnika S ‒ bezpieczeństwo badanych podmiotów gospodarczych za 2017 rok ROZDZIAŁ 9. Wskaźnik M jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 9.1. Analiza wskaźnika morale M jako składowej modelu 9.2. Analiza wskaźnika morale M – absencje chorobowe 9.3. Analiza wskaźnika morale M – housekeeping (gospodarność) 9.4. Analiza wskaźnika morale M – rozwiązywanie problemów, akcje naprawcze 9.5. Analiza wskaźnika morale M – zespoły usprawniające – QIT 9.6. Analiza wskaźnika morale M – nowe szkolenia stanowiskowe, procesowe i BHP 9.7. Analiza wskaźnika morale M – opracowanie materiałów szkoleniowych 9.8. Analiza wskaźnika morale M – szkolenia przypominające 9.9. Podsumowanie wyników analizy wskaźnika morale M ROZDZIAŁ 10. Przykład zastosowania 10.1. System Q, C, D, S, M – plan 10 kroków eliminacji i problemu w procesie produkcji; Zakończenie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1. Filozofia zarządzania organizacją z pierwiastkami pedagogiki, kultury i sztuki: Zarządzanie organizacją w kontekście zmiany; Refleksje nad bezmiarem – zarządzania organizacjami – i nie tylko; Myślę, więc jestem. Refleksje – niekoniecznie – zarządzaniu organizacjami; Nauka i wiedza wobec strategicznych wyzwań XXI wieku; Ewolucja zarządzania w subtelnie filozoficznym ujęciu. 2. Animacja kultury, edukacja, wychowanie: Kultura muzyczna w Kościele katolickim; Kierowanie zespołem muzycznym; Zarządzanie w przykościelnym zespole muzycznym; Wychowawcza i kulturotwórcza funkcja zespołów przykościelnych. 3. Geneza i konteksty młodzieżowej muzyki religijnej: Geneza piosenki religijnej; Rodzaje piosenek religijnych; Pojęcia i charakterystyka współczesnej kultury muzycznej chrześcijan; Relacje kulturowo-społeczne, funkcje i ideologia. 4. Środki masowego przekazu w przestrzeni publicznej: Media katolickie uznawane przez Kościół katolicki; Początki katolickich mass mediów; Promocja chrześcijańskiej kultury muzycznej; Wartości i edukacja kulturalna społeczności chrześcijańskiej; Rola rodziny w promowaniu kultury i wartości chrześcijańskich. 5. Badania własne. Zarządzanie karierą – determinanty edukacyjnych decyzji uczniów szkół średnich uwarunkowanych oddziaływaniem rodziny, środowiska oraz szkoły – z perspektywy doradcy zawodowego: Cel badań własnych; Rozdział 1: Rodzina a decyzje zawodowe absolwentów szkół średnich; Podstawowe terminy i pojęcia; Rola i znaczenie wychowania w rodzinie – w kontekście decyzji zawodowych; Rozdział 2: Doradztwo zawodowe; Rynek pracy a edukacja młodzieży szkolnej na poziomie średnim; Doradztwo zawodowe a w szkole średniej; Rozdział 3: Metodologia oraz badania własne; Metodologia badań; Ankieta oraz pytania badawcze; Charakterystyka próby badawczej; Wybór kierunku studiów wyższych; Czynniki oddziałujące na wybór kierunku studiów; Wnioski z badań własnych; Podsumowanie; Bibliografia; Streszczenie pracy badawczej. 6. Badania własne. Animacja kultury religijnej na przykładzie przykościelnych zespołów muzycznych w Archidiecezji Lubelskiej: Przedmiot i cel badań; Problemy i hipotezy badawcze; Główny problem badawczy; Hipoteza główna; Zmienne i wskaźniki; Obszar i grupa badawcza; Organizacja i przebieg badań; Rozdział 1: Zespoły śpiewające przy Kościele katolickim w Polsce; Organizacja i uwarunkowania; Pomoce dydaktyczne wykorzystywane przez zespoły przykościelne; Funkcjonowanie zespołów przykościelnych; Działalność zespołów przyparafialnych; Relacje duszpasterza z zespołem; Rozdział 2: Zakres realizacji zasad wykonywania śpiewów liturgicznych; Zespół przykościelny a liturgia; Repertuar zespołów przyparafialnych; Rozdział 3. Świadomość wspólnoty parafialnej i ludzi w Kościele na temat piosenki religijnej; Miejsce spotkania z piosenką religijną; Popularni wykonawcy piosenek religijnych; Rozpoznawalność stylu i gatunków muzyki religijnej wśród wiernych Kościoła katolickiego; Rozpoznawalność piosenki religijnej; Wnioski z przeprowadzonych badań; Obraz zebranego materiału muzycznego; Podsumowanie; Bibliografia; Załącznik do płyty CD; Noty biograficzne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka zasad zarządzania Toyoty i metod BOST; 2. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Elementy dachu domu Toyoty; 3. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 1; 4. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 2; 5. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 3; 6. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 4; 7. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 6; 8. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 7; 9. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 14; Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Problem średniej w ankietach o skali rangowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Zasoby psychospołeczne człowieka w świetle podstawowych założeń teoretycznych; Rozdział II. Zasoby psychospołeczne nieletnich jako podstawa modyfikowania dobrostanu psychicznego; Rozdział III. Młodzieżowe ośrodki wychowawcze jako przestrzeń kształtowania zasobów psychospołecznych resocjalizowanych nieletnich; Rozdział IV. Założenia metodologiczne autorskich badań empirycznych; Rozdział V. Zasoby osobiste i społeczne nieletnich w MOW w świetle badań własnych; Rozdział VI. Podsumowanie. Koncepcja resocjalizacji nieletnich poprzez rozwijanie dobrostanu psychicznego; Bibliografia; Indeks nazwisk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Przemoc w rodzinie jako zjawisko patologii społecznej; 1.1. Definicja i rodzaje przemocy. Przemoc a agresja; 1.1.1. Agresja i przemoc w ujęciu psychologii; 1.2. Pojęcie patologii społecznej w relacji do innych terminów; 1.3. Zjawisko przemocy w rodzinie; 1.3.1. Definicja przemocy w rodzinie; 1.3.2. Społeczno-kulturowe uwarunkowania przemocy w rodzinie; 1.3.3. Przemoc wobec dziecka; 1.3.4. Rozmiary zjawiska przemocy wewnątrzrodzinnej i stosowanych środków zapobiegawczych; 1.3.5. Przemoc domowa w świetle Europejskiego Trybunału Praw Człowieka i polskiego orzecznictwa sądowego; 2. Wybrane przestępstwa współistniejące z przemocą w rodzinie; 2.1. Przestępstwo znęcania się; 2.2. Przestępstwo zgwałcenia; 2.3. Zabójstwo w rodzinie; 2.4. Przestępstwa czynów lubieżnych dokonywanych na nieletnich; 3. Sprawcy przemocy domowej; 4. Ofiary przemocy domowej; 5. Policjanci wobec przemocy w rodzinie; 5.1. Koncepcja badań i założenia metodologiczne; 5.2. Analiza wyników badań; 5.2.1. Dane demograficzne badanych; 5.2.2. Wiedza i świadomość prawna badanych na temat przemocyw rodzinie; 5.2.3. Możliwości obrony ofiar przed przemocą w rodzinie; 5.3. Weryfikacja przyjętych hipotez. Podsumowanie badań ankietowych przeprowadzonych wśród policjantów; 6. Pracownicy służby zdrowia wobec przemocy w rodzinie; 6.1. Ogólne dane dotyczące badanych; 6.2. Wiedza i świadomość prawna badanych na temat przemocy w rodzinie; 6.3. Sposób działania badanych wobec ujawnionej przemocy w rodzinie; 6.4. Weryfikacja przyjętych hipotez. Podsumowanie badań ankietowych przeprowadzonych wśród pracowników służby zdrowia; 6.5. Skuteczność szkolenia z zakresu zjawiska przemocy w rodzinie adresowanego do pracowników służby zdrowia. Prezentacja wyników badań ankietowych; 7. Badania dotyczące zjawiska przemocy w rodzinie wśród wybranej grupy sprawców zabójstw; 7.1. Koncepcja badań i założenia metodologiczne; 7.2. Zastosowane techniki i narzędzia badawcze; 7.2.1. Inwentarz Osobowości H.J. Eysencka w autoryzowanej adaptacji M. Choynowskiego; 7.2.2. Kwestionariusz Osobowy opracowany w Zakładzie Psychologii Sądowej Instytutu Ekspertyz Sądowych w Krakowie; 7.2.3. Analiza akt sądowych; 7.3. Analiza wyników badań; 7.4. Weryfikacja przyjętych hipotez; 8. Zagadnienia diagnostyczne, interwencyjne i psychoterapeutyczne w sprawach przemocy w rodzinie; 8.1. Zagadnienia diagnostyczne w leczeniu ofiar przemocy w rodzinie; 8.2. Wybrane zagadnienia interwencyjne w sprawach przemocy w rodzinie; 8.2.1. Odizolowanie sprawcy przemocy w rodzinie – zatrzymanie; 8.2.2. Odizolowanie sprawcy przemocy w rodzinie – warunkowy dozór Policji; 8.2.3. Leczenie odwykowe sprawców przemocy domowej w rodzinie nadużywających alkoholu według ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi; 8.3. Zagadnienia psychoterapeutyczne w sprawach przemocy w rodzinie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 343 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Definicje, rys historyczny i podział prostytucji, 2. Etiologia i skutki prostytucji oraz próba przybliżenia zjawiska sponsoringu, 3. Metodologia badań własnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Definicje, rys historyczny i podział prostytucji, 2. Etiologia i skutki prostytucji oraz próba przybliżenia zjawiska sponsoringu, 3. Metodologia badań własnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Postawy rodzicielskie: Rozdział 1. Postawy rodzicielskie a osobowość dziecka. Rozdział 2. Postawy rodzicielskie a decyzja o małżeństwie. Rozdział 3. Postawy rodzicielskie a postrzeganie przez córki własnej cielesności. Część II. Style przywiązania: Rozdział 4. Style przywiązania a sposoby wyrażania uczuć. Rozdział 5. Style przywiązania a osobowość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Engram)
Zawiera: Wstęp; Rozdział 1. ISTOTA AUTYZMU 1.1. Pojęcie autyzmu oraz kryteria diagnostyczne 1.2. Przyczyny autyzmu oraz najważniejsze teorie etiologiczne autyzmu 1.3. Podstawowe objawy oraz zaburzenia towarzyszące zaburzeniu ze spektrum autyzmu 1.4. Wczesne wykrywanie autyzmu i wczesne wspomaganie rozwoju oraz stosowane terapie Rozdział 2. MUZYKOTERAPIA 2.1. Rozważania terminologiczne oraz cele muzykoterapii 2.2. Założenia teoretyczne muzykoterapii i podejścia terapeutyczne 2.3. Klasyfikacja muzykoterapii – umiejscowienie muzyki w terapii i rola terapeuty 2.4. Modele i doświadczenia muzykoterapeutyczne 2.6. Muzykoterapia w autyzmie – badania Rozdział 3. METODOLOGIA BADAŃ WŁASNYCH 3.1. Muzykoterapia jako pole badań 3.2. Perspektywa badawcza 3.3. Przedmiot badań 3.4. Cele prowadzonych badań 3.5. Problemy badawcze 3.6. Metoda badań 3.7. Organizacja badania – model protokołu badawczego Rozdział 4. ZNACZENIE TECHNIK MUZYKOTERAPEUTYCZNYCH WE WSPARCIU ROZWOJU DZIECKA Z AUTYZMEM – BADANIA WŁASNE 4.1. Analiza przypadków 4.2. Podsumowanie; BIBLIOGRAFIA; ANEKSY; Załącznik 1A. Kategoria pożądane muzyczne Załącznik 1B. Kategoria pożądane relacyjne muzyczne Załącznik 1C. Kategoria niepożądane muzyczne Załącznik 1D. Kategoria niepożądane relacyjne muzyczne Załącznik 2. Autism Developmental Skillset Assessment (ADSA) Załącznik 3. Kwestionariusz uzupełniający Autism Developmental Skillset Assessment (ADSA) Załącznik 4. Skala obserwacji zachowania dziecka (SOZ-D) Załącznik 5. Skala I: Relacja dziecko–terapeuta we wspólnym doświadczaniu muzycznym Załącznik 6. Skala II: Muzyczna komunikatywność; WYKAZ TABEL, RYSUNKÓW, WYKRESÓW.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1 Organizacja zwinna w konkurencyjnym środowisku rynkowym; Rozdział 2 Zwinność organizacyjna jako odpowiedź na wyzwania cyfryzacji; Rozdział 3 Wyzwania i problemy współczesnego świata a zwinność organizacyjna; Rozdział 4 Analiza wyników badań empirycznych. Dyskusja naukowa; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ PIERWSZA. Warstwy kryzysu Rozdział I. Świat w kryzysie Rozdział II. Rodzina w kryzysie Rozdział III. Osoba z niepełnosprawnością wobec kryzysu CZĘŚĆ DRUGA. Wyzwania codzienności osób z niepełnosprawnością sensoryczną Wprowadzenie; Rozdział I. Uwarunkowania funkcjonowania osób z niepełnosprawnością wzroku Rozdział II. Osoby z niepełnosprawnością słuchu oraz Głusi w aspekcie emancypacyjnym i kulturowym Rozdział III. Osoby z jednoczesną niepełnosprawnością słuchu oraz wzroku – czyli o sumie, ilorazie i/lub sprzężeniu wyzwań i potrzeb CZĘŚĆ TRZECIA. Codzienność rodzin osób z niepełnosprawnością sensoryczną w kryzysie – projekt badań własnych CZĘŚĆ CZWARTA. Rok pandemii COVID-19 w doświadczeniach osób z niepełnosprawnością sensoryczną i ich rodzin Wprowadzenie; Rozdział I. Prezentacja badanych rodzin Rozdział II. Obrazy pandemii w relacjach badanych rodzin Rozdział III. Emocje wzbudzane przez pandemię Rozdział IV. Relacje społeczne w dobie pandemii Rozdział V. Konstruowanie codzienności w warunkach pandemii Rozdział VI. Wizje przyszłości rysowane przez członków badanych rodzin: Życie z niepełnosprawnością w kryzysie – podsumowanie projektu empirycznego Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej