Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(60)
Forma i typ
Książki
(60)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(42)
tylko na miejscu
(42)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(43)
Czytelnia
(42)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(6)
Gierszewska Grażyna
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Rutkowski Andrzej
(3)
Bień Witold (1927-2018)
(2)
Brigham Eugene F
(2)
Houston Joel F
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Machała Robert
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Pluta Wiesław
(2)
Sadowski Józef
(2)
Sroślak Grzegorz
(2)
Wieloch Maciej
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Bennett Dominic
(1)
Bielawska Aurelia
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Budner Waldemar
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fereniec Jan
(1)
Floyd Steven W
(1)
Fung Victor K
(1)
Fung William K
(1)
Glinka Beata
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Gryko Józefa Monika
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Huff Anne Sigismund
(1)
Jania Magdalena
(1)
Janik Beata
(1)
Jaworski Jacek
(1)
Jordan Bradford D
(1)
Juda Jacek
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kluzek Marta
(1)
Kreikebaum Hartmut
(1)
Kubiak Jarosław
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Levitt Raymond E
(1)
Malek William
(1)
Malûk Vladimir Ivanovič
(1)
Marecki Krzysztof (1952- )
(1)
Michalski Grzegorz
(1)
Morgan Mark
(1)
Naruć Wojciech
(1)
Nowaczyk Tomasz
(1)
Nowak Jacek
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Piasta Jacek
(1)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(1)
Prusak Błażej
(1)
Ross Stephen A
(1)
Sekuła Zofia
(1)
Sherman Hugh D
(1)
Strużycki Marian
(1)
Szczepański Jan
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Szyszko Lech
(1)
Terjesen Siri
(1)
Trzcińska Agata
(1)
Waśniewski Krzysztof (1968- )
(1)
Westerfield Randolph W
(1)
Wind Yoram (Jerry)
(1)
Wysocki Szymon
(1)
Zawisza Wojciech
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(59)
Rosja
(1)
Język
polski
(59)
rosyjski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(52)
Planowanie strategiczne
(20)
Zarządzanie strategiczne
(16)
Analiza strategiczna
(10)
Finanse
(9)
Kadry
(8)
Zarządzanie
(7)
Kapitał
(6)
Analiza SWOT
(5)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(5)
Decyzje
(3)
Inwestycje
(3)
Leasing
(3)
Organizacja
(3)
Planowanie
(3)
Rynek finansowy
(3)
Ryzyko
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Akcje (ekon.)
(2)
Biznesplan
(2)
Controlling
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Konkurencja
(2)
Marketing
(2)
Motywacja pracy
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Środki obrotowe
(2)
Agrosturystka
(1)
Banki
(1)
Bhp
(1)
Diagnoza
(1)
Dywidenda
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Hotelarstwo
(1)
Jakość
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Koszty
(1)
Matematyka finansowa
(1)
Menedżerowie
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Obligacje
(1)
Obrót gospodarczy
(1)
Oceny pracowników
(1)
Parki technologiczne
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Planowanie gospodarcze -- Polska
(1)
Planowanie terenowe
(1)
Podatek
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produkcja
(1)
Prognozy -- metody
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo -- finanse -- prognozy -- metody -- podręcznik
(1)
Przedsiębiorstwo -- finanse -- zarządzanie -- podręcznik
(1)
Przedsiębuirstwo
(1)
Płaca
(1)
Płynność finansowa
(1)
Rozliczenia międzynarodowe
(1)
Rynek walutowy
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Turystyka
(1)
Umowa
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zysk
(1)
Środki trwałe
(1)
Środowisko człowieka
(1)
Gatunek
Podręcznik
(18)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(18)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(17)
60 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Lokalizacja działalności gospodarczej - zagadnienia wprowadzające. 1. Przestrzeń - jej właściwości, ograniczenia, struktura. 2. Wybór funkcji i zagospodarowania przestrzeni. 3. Lokalizacja - czynność i rezultat. 4. Czynniki lokalizacji produkcji. 5. Bariery lokalizacji produkcji. 6. Reguła koherencji lokalizacyjnej. 7. Zmieniająca się rola czynników lokalizacji. 8. Klimat inwestycyjny, atrakcyjność inwestycyjna, ryzyko inwestycyjne. 9. Konkurencyjność miejsc i obszarów. Część II: Wyjaśnianie procesów zmian w przestrzeni gospodarczej. 10. Teorie lokalizacji - koncepcje podstawowe. 11. Inne podejścia do problemu lokalizacji działalności gospodarczej. 12. Lokalizacja przemysłu, usług i agrofirm. Część III: Ekonomiczne i ekologiczne problemy lokalizacji. 13. Ekonomiczne aspekty rozmieszczenia funkcji w mieście. 14. Ekologiczne aspekty lokalizacji przedsiębiorstw. Część IV: Globalne, regionalne i lokalne aspekty lokalizacji. 15. Wiedza i technologia w procesie globalizacji działalności gospodarczej. 16. Klimat inwestycyjny w Polsce. 17. Rola samorządu terytorialnego w ustalaniu lokalizacji inwestycji i rozwoju ekonomicznym gminy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota zarządzania małą firmą, 2. Tworzenie firmy, 3. Cele działania firmy, 4. Wpływ otoczenia na funkcjonowanie firmy, 5. Działalność kadrowa, 6. Administrowanie majątkiem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Planowanie przyszłości małej firmy, 2. Organizowanie pracy w firmie, 3. Zatrudnianie, 4. Kierowanie podległym personelem, 5. Działalność motywacyjna, 6. Kontrola i działania korekcyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie, zasady i instrumenty marketingu usług turysytcznych, 2. Zachowania konsumentów usług turystycznych, 3. Proces planowania marketingowego w przedsiębiorstwie turystycznym, 4. Produkt turystyczny, 5. Cena jako instrument marketingu w turystyce, 6. Dystrybucja produktu turystycznego, 7. Promocja w turystyce, 8. E-marketing usług turystycznych, 9. Marketing regionu w turystyce, 10. Marketing usług agroturystycznych, 11. Marketing międzynarodowy usług turystycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w hotelarstwie / Jacek Piasta. - Warszawa : Jacek Piasta - Doradztwo, 2007. - 384 s. : rys. ; 24 cm.
Cz.I Wprowadzenie do marketingu: 1. Usługi hotelarskie -zarys historii, 2. Podstawowe pojęcia, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa hotelowego, 4. Badania i analiza rynku, 5. Planowanie działalności, 6. Strategie działań rynkowych. Cz.II Marketing: 7. Wprowadzenie, 8. Strategia marketingowa, 9. Marketing-mix, 10. Plan marketingowy, 11. E-marketing. Cz.III Ludzie: personel i klienci w marketingu: 12. Wprowadzenie, 13. Komunikacja. Cz.IV Inne zagadnienia istotne marketingowo: 14. Jakość, 15. Gościnność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Etapy budowy i oceny modeli prognozowania zagrożenia finansowego przedsiębiorstwa, 2. Wybrane techniki stosowane w analizie zagrożenia finansowego przedsiębiorstw, 3. Metody wykorzystywane w analizie porównawczej modeli oceny zagrożenia finansowego przedsiębiorstw, 4. Polskie doświadczenia w obszarze prognozowania zagrożenia finansowego przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse / C.H.Beck. Finanse przedsiębiorstwa)
1. Podstawy nowoczesnego zarządzania finansami przedsiębiorstwa. 2. Wpływ Nowej Umowy Kapitałowej na zarządzanie finansami przedsiębiorstwa. 3. Typowe przyczyny finansowania przedsiębiorstw. 4. Struktura kapitału przedsiębiorstwa. 5. Finansowanie pożyczkami i kredytami - szanse i zagrożenia. 6. Papiery wartościowe jako instrumenty pozyskiwania kapitału. 7. Rola finansowania wewnętrznego działalności gospodarczej przedsiębiorstwa. 8. Alternatywne instrumenty finansowania. 9. Zarządzanie majątkiem obrotowym. 10. Strategie podatkowe jako narzędzie zarządzania finansami przedsiębiorstwa. 11. Analiza finansowa jako narzędzie ograniczania ryzyka finansowego w dzialalności przedsiębiorstwa. 12. Due diligence jako nowoczesny system oceny przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rola planowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Budżetowanie, 3. Planowanie podstawowej działalności operacyjnej, 4. Planowanie finansowe, 5. Narzędzia wspomagające planowanie operacyjne działalności przedsiębiorstwa, 6. Planowanie operacyjne i tworzenie budżetów w przedsiębiorstwach ALFA SA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
R.1 Koncepcja zarządzania zasobami ludzkimi. R.2 Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi. R.3 Analiza pracy. R.4 Wartościowanie pracy. R.5 Analiza zasobów ludzkich. R.6 Planowanie zasobów ludzkich. R.7 Dobór pracowników. R.8 szkolenie pracowników. R.9 Ocenianie pracowników. R.10 Wynagradzanie pracowników. R.11 Rozwój indywidualny pracowników. R.12 Kształtowanie warunków pracy. R.13 Zbiorowe stosunki pracy i partycypacja pracownicza. R.14 Zwalnianie pracowników. R.15 System informacji personalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Plan finansowy jako narzędzie zarządzania, 2. Planowanie działalności bieżącej, 3. Planowanie inwestycji, 4. Ocena ryzyka w planie finansowym, 5. Planowanie podatkowe,
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
Książka
W koszyku
1. Planowanie strategiczne, 2. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, 3. Strategia dywersyfikacji - od przedsiębiorstwa wyspecjalizowanego do konglomeratu, 4. Strategia rozwoju rynku - od przedsiębiorstwa lokalnego do korporacji transnarodowej, 5. Strategia integracji pionowej, 6. Sposoby rozwoju przedsiębiorstw, 7. Strategie konkurencji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie zatrudnienia / Zofia Sekuła. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2001. - 250 s. : tab., wykr. ; 25 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Istota i determinanty planowania zatrudnienia; Typowe i elastyczne formy zatrudniania pracowników; Metody planowania zapotrzebowania na personel; Rodzaje planów dotyczących zatrudnienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i zakres nauki o zarządzaniu, 2. Rozwój nauki o zarządzaniu, 3. Planowanie jako funkcja zarządzania, 4. Organizowanie, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji, 5. Organizacja jako struktura, 6. Problem wzrostu gospodarczego, 7. Układ władzy w organizacji, 8. Motywowanie pracowników jako funkcja zarządzania, 10. Zarządzanie zasobami, 11. Zarządzanie produkcją, 12. Zarządzanie jakością, 13. Kontrola w procesie zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Tradycyjne i współczesne kierunki zarządzania. 2. Organizacja. 3. Współczesne otoczenie organizacji. 4. Zarządzanie organizacją. 5. Planowanie. 6. Podejmowanie decyzji w organizacji. 7. Struktury organizacyjne. 8. Czynniki strukturotwórcze. 9. Zarządzanie zmianami. Doskonalenie organizacji. 10. Przedsiębiorczość i zarządzanie przedsiębiorczością. 11. Zarządzanie zasobami ludzkimi. 12. Motywowanie pracowników. 13. Przywództwo w organizacji. 14. Zarządzanie grupami i zespołami. 15. Procesy kontroli w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy zarządzania finansami: 1. Przegląd zarządzania finansami, 2. Sprawozdania finansowe, przepływy pieniężne i podatki, 3. Analiza sprawozdań finansowych, 4. Otoczenie finansowe: rynki, instytucje i stopy procentowe. Cz.II Podstawowe pojęcia zarządzania finansami: 5. Ryzyko i stopa zwrotu, 6.Wartość pieniądza w czasie. Cz.III Aktywa finansowe: 7. Obligacje i ich wycena, 8. Akcje i ich wycena
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.III Strategiczne długoterminowe decyzje inwestycyjne: preliminowanie wydatków inwestycyjnych: 7. Koszt kapitału, 8. Podstawy preliminowania wydatków inwestycyjnych, 9. Szacowanie przepływów środków pieniężnych i inne zagadnienia preliminowania wydatków inwestycyjnych, 10. Analiza ryzyka i optymalny preliminarz inwestycyjny. CZ. IV Strategiczne długoterminowe decyzje finansowe: 11. Struktura kapitału i dźwignia, 12. Polityka dywidend, 13. Akcje zwykłe i bankowość inwestycyjna, 15. Dług długoterminowy, 16. Finansowanie hybrydowe: akcje uprzywilejowane, leasing i opcje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie przedsiębiorczości; 2. Istota przedsiębiorczości; 3. Innowacyjność jako podstawa działań przedsiębiorczych; 4. Przedsiębiorca- kompetencje przedsiębiorcze; 5. Determinanty i sposoby rozwoju małych przedsiębiorstw; 6. Przedsiębiorczość w korporacji; 7. Zewnętrzne uwarunkowania przedsiębiorczości; 8. Biznesplan.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
O autorze.Wstęp.CZ.I 1.Historia i ekonomia.System waluty złotej.System z Bretton Woods.Wzrost pozycji dolar a.Lata pięćdziesiąte i sześćdziesiąte XX wieku.Rozpad systemu z Betton Woods. Umowa Waszyngtońska (Smithsoni an Agreemebt).Europejski System Walutowy.Dlaczego kursy walutowe się zmieniają.Podsumowanie. 2.Określenie wi elkości ekspozycji i ryzyka.Czym jest ryzyko walutowe. Ekspozycja przeliczeniowa.Ekspozycja transakcyjna.Ekspozycja ekonomiczna.Przewidywanie ekspozycji walutowej. Przewidywanie kursów walutowych.Kwalifikacja ryzyka walutowego.Podsumowanie. 3.Polityka i organizacja.Polityka.Ramy organizacyjne.Podsumowanie. CZ.II 4.Zabezpiecznie wewnętrzne.Wycena dóbr.Przyspieszanie i opóźnianie płatności (leading i lagging).Kompensowanie.Podsumwanie. 5.Instrumenty zabezpieczające rynku walutowego.Kontakty walutowe.Opcje walutowe.Kontakty pochodne oparte na opcjach.Walutowe kontakty futures.Podsumowanie. 6.Strategie zabezpieczające.Opracowanie strategii zabezpieczającej. Strategie dla różnego typ udziałów finansowych.Strategie dla różnego typu ekspozycji.Podsumowanie. 8. Procedury kontrolne.Wykaz celów i zasad funkcjonowania działu finansowego.Kluczowe me chanizmy kontroli. Źródła porad. Sprawozdania finansowe. Rola zewnętrznych audytorów. Zagadnienia etyczne. Podsum owanie. 9. Sprawozdawczość zarządcza i ocena wyników działalności .Pomiar i zarządzanie ryzykiem. Ocena działalności. Mierniki działalności . Dostarczanie informacji kierownictwu. Monitorowanie zgodności z procedurami kontr olnymi. Częsttliwość tworzenia sprawozdań. Problemy związane z pomiarem wyników działalności. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / PWN Wydawanictwo Naukowe)
Dlaczego realizacja strategii jest tak trudna- i co można na to poradzić; 1. Imperatywy tworzenia strategii: Imperatyw koncepcji. Sprecyzowanie i przekazanie tożsamości, celu i zamiarów długoterminowych; Imperatyw wizji. Przekształcenie koncepcji w strategię, cele i parametry; Imperatyw natury. Dostosowanie strategii, kultury i struktury; 2. Imperatywy kierowania projektami: Imperatyw uruchomienia. Uruchomienie strategii przez kanał inwestycji projektowych; Imperatyw syntezy. Monitoring i dostosowanie prac projektowych; Imperatyw przejścia. Przeniesienie wyników projektów do głównej działalności; Wdrażanie strategii przez właściwe wykonanie właściwych rzeczy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ. I Szkoły strategii: Istota strategii organizacyjnej; Strategia-szkoła planistyczna; Strategia-szkoła ewolucyjna; Strategia-szkoła pozycyjna; Strategia-szkoła zasobów, umiejętności i uczenia się, Strategia-szkoła prostych reguł, Strategia-szkoła realnych opcji. CZ. II Strategiczna diagnoza otoczenia organizacji: Analiza środowiska firmy; Model analizy konkurencji w branży; Analiza grup strategicznych. CZ. III Strategiczna diagnoza organizacji: Analiza konkurencji przez pryzmat teorii gier, Analiza sił i słabości firmy - budowanie profilu konkurencyjnego (Analiza SWOT; Analiza TOWS/SWOT; Przykłady analizy TOWS/SWOT dla instytutu badań rynku i opinii społecznej); Firma jako system działań - analiza aktywności i procesów; CZ. IV Tworzenie strategii firmy: Misja firmy; Domena - wybory rynków i produktów; Metody portfelowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej