Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(16)
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(16)
Autor
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Abt Stefan (1937-2002)
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Gorczyńska Alina
(1)
Gorynia Marian
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Hauke Aleksandra
(1)
Limański Andrzej
(1)
Nowakowski Marcin K
(1)
Pyka Jacek
(1)
Ratajczak Milena
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Wyciślok Józef
(1)
Yip George S. (1947- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Temat
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(16)
Marketing
(6)
Marketing międzynarodowy
(6)
Przedsiębiorstwo
(5)
Otoczenie firmy
(3)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Decyzje
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(2)
Międzynarodowa logistyka gospodarcza
(2)
Zarządzanie
(2)
Badania rynku
(1)
Budownictwo infrastrukturalne
(1)
Ceny
(1)
Ceny transferowe
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Globalizacja
(1)
IKEA
(1)
Internet
(1)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
Konkurencja
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Naród
(1)
Organizacja
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Podatek
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Ryzyko
(1)
Transfer technologii
(1)
Transport
(1)
Transport międzynarodowy
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Transport i logistyka
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Internacjonalizacja przedsiębiorstw i marketing na rynkach zagranicznych, 2. Czynniki przewagi konkurencyjnej w strategiach marketingowych polskich przedsiębiorstw na wewnętrznym rynku Unii Europejskiej, 3. Możliwości stosowania marketingowych narzędzi konkurowania w branżach napojów alkoholowych w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej, 4. Transfer technologii w międzynarodowym cyklu życia produktu, 5. Efekt kraju pochodzenia w marketingu międzynarodowym, 6. Sposoby pozyskiwania marek przez przedsiębiorstwa działajace na rynku międzynarodowym, 7. Kształtowanie wizerunku firmy i marki na rynku międzynarodowym, 8. Umiędzynarodowienie przedsiębiorstw usługowych a ich strategie marketingowe, 9. Miedzynarodowa segmentacja rynku, 10. Wpływ internetu na marketing międzynarodowy, 11. Miedzynarodowe i globalne systemy informacji marketingowej, 12. Zakupy w procesie umiędzynarodawiania i globalizacji przedsiębiorstw, 13. Marketing wewnętrzny w ujęciu międzynarodowym, 14. Przedsiębiorstwo odpowiedzialne społeczenie na rynku międzynarodowym - aspekty marketingowe, 15. społeczna odpowiedzoalność przedsiębiorstw w kontekscie repektowania praw człowieka i marketingu etycznego (przykład wizerunku kobiet e reklamie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Otoczenie kulturowe, 2. Znaczenie otoczenia kulturowego w biznesie międzynarodowym, 3. Zróżnicowanie językowe w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw, 4. Język niewerbalny w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw, 5. Religia, wartości oraz symbole jako aspekty kulturowe w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw, 6. Przezwyciężenie szoku kulturowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota stosowania cen transferowych, 2.Metodyka ustalania cen transferowych (szacowanie dochodów), 3.Metody szacowania cen transferowych, 4.Podejścia administracyjne w celu uniknięcia i rozwiązania sporów w zakresie transfer pricing, 5.Zmiany regulacji prawnych w 2005 r., 6.Postępowanie kontrolne w zakresie transfer pricing
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej