Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(68)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(67)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(44)
dostępne
(43)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(47)
Czytelnia
(44)
Autor
Aronson Elliot
(7)
Radzicki Józef
(7)
Jachnis Anna (1959- )
(3)
Lewicka Maria
(3)
Aronson Elliot (1932- )
(2)
Crisp Richard J
(2)
Goszczyńska Maryla
(2)
Kossowska Małgorzata
(2)
Turner Rhiannon N
(2)
Adamczewski Rafał
(1)
Akert Robin M
(1)
Aranowska Elżbieta
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Borowiec Ewa
(1)
Brzezińska Małgorzata
(1)
Burgiel-Szwec Aleksandra
(1)
Byčkov Jiří (1972- )
(1)
Chętkowski Dariusz
(1)
Cudak Sławomir
(1)
Cudowska Agata
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Cęcelek Grażyna
(1)
Derks Lucas
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Douglas Mary
(1)
Drogosz Marek
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gałkowska-Jakubik Maria
(1)
Gerłowska Justyna
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Gocławska Małgorzata
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Gondzik Erwin
(1)
Graczkowska Małgorzata
(1)
Gruszka Aleksandra
(1)
Grzelak Janusz (1941- )
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Hamer Hanna
(1)
Holland Ron
(1)
Jopkiewicz Agata
(1)
Jopkiewicz Maria
(1)
Juroszek Weronika
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kamińska-Juckiewicz Małgorzata
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karolak Wiesław (1949- )
(1)
Keplinger Alicja
(1)
Kiliszek Ewa
(1)
Koralewicz Jadwiga
(1)
Korczyński Stanisław
(1)
Kowalczewska Joanna
(1)
Kowalska Maria
(1)
Kowalski Wiesław
(1)
Kozielecki Józef
(1)
Krajewska Anna (1956- )
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Krzyżanowski Krzysztof
(1)
Kwaśniewska Anna
(1)
Kwiatkowski Paweł (1967- )
(1)
Kępiński Antoni
(1)
Lasocińska Kamila
(1)
Leippe Michael R
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Majerek Bożena
(1)
Maliszewski Norbert
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Marchwicki Piotr
(1)
Mika Stanisław
(1)
Mink Joanna
(1)
Modrzejewska Daria
(1)
Mroczek-Żulicka Aleksandra
(1)
Myśliwczyk Iwona
(1)
Olbrycht Katarzyna
(1)
Olszewska justyna
(1)
Ostrowska Krystyna
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Piątkowski Dawid
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Pyrkosz-Pacyna Joanna
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Różańska-Kowal Joanna
(1)
Sadkowski Wacław
(1)
Sekerdej Maciej
(1)
Siara Olga
(1)
Skłodowski Henryk
(1)
Snopek Mariusz
(1)
Starzomska Małgorzata (psycholog)
(1)
Stasiak Makary K
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Stawasz Edward
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Townend Anni
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Wilson Timothy D
(1)
Winn Denise
(1)
Witek Lucyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(42)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(71)
Język
polski
(71)
Temat
Postawy
(36)
Psychologia społeczna
(20)
Agresywność
(11)
Przedsiębiorczość (postawa)
(11)
Konformizm
(9)
Uprzedzenia
(8)
Grupy społeczne
(7)
Psychologia
(7)
Zachowanie
(7)
Młodzież
(6)
Stosunki interpersonalne
(6)
Konsumenci
(4)
Miłość
(4)
Motywacja
(4)
Osobowość
(4)
Przywództwo
(4)
Rodzina
(4)
Bezrobocie
(3)
Postawy rodzicielskie
(3)
Poznanie
(3)
Reklama
(3)
Spostrzeganie
(3)
Stereotyp
(3)
Stres
(3)
Więź społeczna
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Władza
(3)
Zachowanie prospołeczne
(3)
Autoprezentacja
(2)
Autorytet
(2)
Badania naukowe
(2)
Decyzje
(2)
Humanizm (postawa)
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Nadzieja
(2)
Nauczyciele
(2)
Organizacja
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Poznanie -- psychologia -- podręcznik akademicki
(2)
Praca
(2)
Przywiązanie (psychologia)
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Samorealizacja
(2)
Socjologia
(2)
Socjologia rodziny
(2)
Społeczeństwo
(2)
Studenci
(2)
Sukces
(2)
Twórczość
(2)
Uczucia
(2)
Wartość
(2)
Współdziałanie
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Aktywność człowieka
(1)
Alienacja
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Autorytaryzm
(1)
Badania marketingowe
(1)
Biznes
(1)
Bogactwo
(1)
COVID-19
(1)
Choroby psychiczne
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dorosłość
(1)
Durkheim, Emile (1858-1917)
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
E-learning
(1)
Egzaminy
(1)
Empatia
(1)
Epidemie
(1)
Etnopsychologia
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Filozofia
(1)
Fleck, Ludwik (1896-1961)
(1)
Franciszek Józef I (cesarz Austrii ; 1830-1916)
(1)
Fromm, Erich (1900-1980)
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Gry komputerowe
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Jakość życia
(1)
Kadry
(1)
Kobieta
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(7)
Podręcznik
(7)
Monografia
(3)
Poradnik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Raport z badań
(3)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(18)
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Edukacja i pedagogika
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Nauka i badania
(1)
Religia i duchowość
(1)
71 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
1. Istota i znaczenie merchandisingu, 2. Zachowania konsumentów w miejscu sprzedaży, 3. Zagospodarowanie przestrzeni sprzedażowej, 4. Sterowanie ruchem nabywców, 5. Atmosfera sklepu, 6. Ekspozycja towarów na półce, 7. Promocja w miejscu sprzedaży, 8. Tworzenie witryn sklepowych, 9. Psychologai w merchandisingu, 10. Efektywność i kontrola w merchandisingu, 11. Merchandising w małym sklepie, 12. Najczęściej popełniane błędy i szybkie działania zaradcze, 13. Kierunki i perspektywy rozwoju merchandisingu, 14. Merchandising wybranych produktów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Autorytet nauczyciela; 2. Przewodnik skalowy do pomiaru, oceny i samooceny autorytetu: Autorytet intelektualny; Autorytet światopoglądowy; Autorytet naukowy; Autorytet moralny; Autorytet społeczny; Autorytet kulturalny; Autorytet polityczny; Autorytet dydaktyczny; Autorytet metodyczny; Autorytet wychowawczy; 3. Kwestionariusz do poznawania, oceny i samooceny autorytetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 121)
I. Postawy być i mieć- definicje. Koncepcje, elementy strukturalne: 1. Określenie pojecia "postawa"; 2. Wybrane koncepcje i postawy być i mieć; 3. Elementy strukturalne postaw być i mieć; II. Psychologiczne wymiary syndromu wzrostu i rozpadu: 1. Narcyzm vs miłość bliźniego obcej natury; 2. Symbioza vs niezależność i wolność; 3. Nekrofilia i biofilia według Ericha Fromma; III. Metodologiczne aspekty badań własnych: 1. Problem badawczy i hipotezy; 2. Charakterystyka badanej grupy; 3. Procedura i przebieg badań; 4. Charakterystyka zastosowanych metod; IV. Psychologiczne aspekty syndromu wzrostu i rozpadu: 1. Analiza syndromu wzrostu i rozpadu w świetle danych uzyskanych w kwestionariuszach; 2. Analiza syndromu wzrostu i rozpadu w świetle rysunków; 3. Elementy syndromu wzrostu i rozpadu a media; V. Postawy być i mieć a elementy składowe syndromu wzrostu i rozpadu: 1. Postawy być i mieć a elementy składowe syndromu wzrostu i rozpadu w świetle kwestionariuszy; 2. Postawy być i mieć a elementy składowe syndromu wzrostu i rozpadu w świetle testu projekcyjnego; 3. Grupy być i mieć a media; 4. Porównanie grup być i mieć
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; Nr 397)
1. Typy postaw wobec osób postrzeganych jako one, 2. Determinanty procesu społecznego i poznawania ludzi, 3. Komponenty postaw nietolerancyjnych, 4. Metodologiczne podstawy badań własnych, 5. Kierunki badań empirycznych nad postawami wobec osób postrzeganych jako inne, 6. Postawy młodzieży licealnej wobec osób postrzeganych jako inne w świetle badań własnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nieletni w świetle przepisów prawnych i badań kryminologicznych; 2. Charakterystyka psychologiczna motywacji; 3. Zachowania antyspołeczne w ujęciu psychologicznym, pedagogicznym i prawnym; 4. Zachowania prospołeczne- indywidualny i społeczny kontekst pomagania innym; 5. Metodologia badań własnych; 6. Motywacja zachowań prospołecznych i antyspołecznych młodzieży- cechy procesu motywacyjnego; 7. osobowościowe tło motywacyjne zachowań prospołecznych i antyspołecznych; 8. Środowiskowe tło motywacyjne- znaczenie społecznego uczenia się, dynamiki grupowej i więzi emocjonalnych w genezie zachowań prospołecznych i antyspołecznych; 9. Sytuacyjne tło motywacyjne zachowań prospołecznych i antyspołecznych; 10. Motywacja zachowań prospołecznych i antyspołecznych nieletnich- podsumowanie wyników, kierunki dalszych badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: R. I Czy dzisiejsza kultura potrzebuje przykładów, wzorów, autorytetów i mistrzów?: Tradycje wzorowania się na innych i bycia wzorem; Wymiary roli mistrza; Wpływ przykładów, wzorów, autorytetów i mistrzów - współczesne niepokoje. R. II Czy drugi człowiek jest potrzebny do rozwoju?: odpowiedzi psychologii; Miejsce przykładów, wzorów, autorytetów i mistrzów w wychowaniu; Przykład, wzór, autorytet, mistrz - przyjęte rozumienie. R. III Znaczenie „drugiego” w rozwoju i wychowaniu osoby: Podstawy antropologiczne wychowania osobowego - personalizm; Rola naśladownictwa i wzorów osobowych w rozwoju osoby; Wychowawcze implikacje stosunku do naśladowania i wzorów. R. IV Wychowanie osobowe. Od przykładów - do mistrzów: Istota wychowania osobowego; Przykłady, wzory i autorytety; Miejsce mistrza w wychowaniu osoby; Czy można wychować do bycia „pozytywnym innym”? Zakończenie - moi Mistrzowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 102)
R.I Postawy a cechy osobowościowe w literaturze przedmiotu: 1. Postawy wobec osób z zaburzeniami psychicznymi jako specyficznej grupy niepełnosprawnych, 2. Wybrane zmienne osobowości warunkujące postawy wobec osób z zaburzeniami psychicznymi jako specyficznej grupy niepełnosprawnych, 3. Funkcjonowanie domów pomocy społecznej. R.II Program badań nad postawami personelu domów pomocy społecznej wobec osób z zaburzeniami psychicznymi, R.III Wyniki badań empirycznych uzyskane na podstawie zastosowanych metod, R.IV Zależności pomiędzy postawami a inteligencją, wartościami, lękiem i samooceną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika , ISSN 1896-4591 ; Zeszyt 23/2021)
Półrocznik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2006-2014
Wstęp; I. Teoretyczne podstawy problemów pedagogicznych – dyskusje i polemiki 1. Aktywne uczenie się studentów – potrzeba czy konieczność w kształceniu on-line; 2. E-sport – zajęcia godne polecenia czy bezpieczna przystań dla uzależnionych graczy komputerowych; 3. Wpływ kwarantanny na prokrastynacje wśród studentów polskich uczelni medycznych – teoretyczne założenia projektu badawczego. II. Praktyczne zastosowanie efektów badań pedagogicznych 1. Egzaminowanie w edukacji zdalnej a kształtowanie podmiotowości studentów kierunków nauczycielskich; 2. Wychowanie fizyczne w zdalnym nauczaniu w pandemii COVID-19 w opiniach licealistów; 3. Świadomość zagrożeń cyfrowych wśród opinii rodziców – badanie empiryczne. III. Współczesne problemy badań pedagogicznych w wymiarze międzynarodowym 1. The young adults’ adaptation strategies to the pandemic world.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Plan lotu : prawdziwy sekret sukcesu / Brian Tracy ; przekład Konrad Pawłowski. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes sp. z o.o., 2018. - 157 s. ; 21 cm.
Wstęp od partnera wydania polskiego Wprowadzenie. Prawdziwa tajemnica sukcesu Rozdział 1. Wybierz cel podróży Rozdział 2. Przeanalizuj warianty lotu Rozdział 3. Sporządź plan lotu Rozdział 4. Przygotuj się do podróży Rozdział 5. Wystartuj pełną mocą Rozdział 6. Przygotuj się na turbulencje Rozdział 7. Dokonuj ciągłych poprawek kursu Rozdział 8. Przyspiesz swój rozwój i proces nauki Rozdział 9. Uruchom nadświadomy umysł Rozdział 10. Unikaj drogi na skróty i kierowania się złudzeniami Rozdział 11. Zapanuj nad strachem Rozdział 12. Wytrwaj, dopóki nie osiągniesz sukcesu Zakończenie. Sukces to nie przypadek; O autorze; Przypisy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kierunki przemian oświatowych w Polsce w latach dziewięćdziesiątych, 2. Postawy i zachowania człowieka w sytuacji innowacyjnej 3. Problematyka założenia metodologiczne i organizacja badań własnych, 4. Postawy i zachowania nauczycieli wobec programu reformy systemu edukacji w świetle badań, 5. Korekty postaw i zachowań nauczycieli wobec programu reformy systemu edukacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Starość to naturalny i nieuchronny etap ludzkiej egzystencji, związanej ze zmianami fizycznymi organizmu, wychodzeniem z niektórych ról społecznych – zwłaszcza związanych z życiem zawodowym i koniecznością wchodzenia w nowe role. Forma i treść tych nowych ról jest konsekwencją kulturowych pojęć starości i wpisane są w procesy starzenia, a dotyczą specyficznych zasobów konkretnych ludzi w wieku senioralnym, ich psychicznych i fizycznych możliwości wpływania na własne, zmieniające się życie. Oblicza starości mogą być zatem bardzo różne, stwarzając pewne podsumowanie nie tylko wcześniejszych etapów życia, ale również adaptacji do wejścia w okres senioralny. W tym czasie mogą też wystąpić nieprzewidziane okoliczności, związane z sytuacją rodzinną lub stanem zdrowia. Wiedza i płynące z praktyki społecznej doświadczenia pokazują, że potencjał człowieka zależy nie tylko od jego własnych zasobów kulturowych, edukacyjnych czy ekonomicznych. Realizacja podmiotowości seniora w znacznym stopniu uzależniona jest od właściwej dla danego społeczeństwa kultury starości, która będąc nieuniknionym faktem funkcjonowania społeczeństwa determinuje sposób postrzegania oraz oceniania własnej i cudzej starości w aspekcie fizycznym, psychicznym oraz intelektualnym. W obliczu wzrastającej liczby osób starszych w poszczególnych państwach, w tym także w Polsce, tematyka senioralna staje się coraz częstszym przedmiotem badań i analiz naukowych. Przedmiotem monografii jest problematyka teoretyczno-badawcza związana z funkcjonowaniem osób starszych, a szczególnie postawy społeczeństwa wobec osób starszych. Doświadczenie i mądrość życiowa to największe atuty starości. Warunkują one zasadnicze funkcje oraz oczekiwania społeczne, formułowane pod adresem osób starszych. Postrzeganie starości, jej znaczenie i rola w społeczeństwie zależą między innymi od ogólnie przyjętej hierarchii wartości. Liczne badania wskazują, że tam, gdzie wysoko ceni się rozum i doświadczenie, starość jest także ceniona i szanowana. Natomiast tam, gdzie dominuje kult ciała i wartości witalne, największe znaczenie przypisuje się młodości.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz. I Rynek pracy i stosunki przemysłowe w procesie integracji europejskiej: Europejska strategia zatrudnienia a aktywna polityka rynku pracy; Wspólnotowe ramy instytucjonalne działań na polskim rynku pracy; HRM a zbiorowe stosunki w procesie przemian; Współpraca i zaangażowanie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi - stosunki przemysłowe w okresie przemian; Przeciwdziałanie dyskryminacji w zatrudnieniu. Rzeczywistość polska a standardy europejskie; Przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy - doświadczenia wybranych krajów Unii Europejskiej oraz praktyczne wskazówki dla polskich pracodawców; Doświadczenia europejskie a rozwój partycypacji pracowniczej w Polsce; Pracownik upodmiotowiony - partner społecznie odpowiedzialny; Bezrobocie wśród ludzi młodych i jego wpływ na motywację do działań; Wspomaganie studenckiej przedsiębiorczości: perspektywa europejska; Aktywna polityka rynku pracy w krajach Unii Europejskiej. Ewolucja koncepcji - instrumenty i finansowanie; Wczesna identyfikacja osób zagrożonych długookresowym bezrobociem w krajach Unii Europejskiej; Deregulacja rynku pracy jako sposób ograniczania bezrobocia; Między rynkiem pracy a konkurencyjnym rynkiem przedsiębiorstw; Rynek pracy jako uwarunkowanie zarządzania kapitałem ludzkim; Koszty kształcenia w państwowych szkołach wyższych w Polsce w latach 1997-2002. Cz. II Strategie i metody zarządzania kapitałem ludzkim: Problemy kształtowania polityki personalnej w grupach kapitałowych; Marketing personalny - logistyka personalna (nowe trendy ZZL); Zarządzanie personelem w projektach; Różnorodność kulturowa a budowanie zaufania w organizacji; Doświadczenia firm amerykańskich w zarządzaniu różnorodnością i uwagi na temat możliwości wykorzystania ich w warunkach polskich; Zróżnicowanie kultur narodowych a systemy wynagrodzeń w wybranych krajach Unii Europejskiej; Wynagrodzenia w spółkach z udziałem kapitału zagranicznego w Polsce (na przykładzie podmiotów z Listy 500); Wynagrodzenia jako instrument zarządzania strategicznego w dużych przedsiębiorstwach przemysłowych; Kształtowanie kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwach produkcyjnych w świetle badań; Kultura narodowa a profil przywódcy w wybranych krajach europejskich; Doskonalenie menedżerów w organizacji; Kapitał ludzki w procesie zarządzanie wiedzą - doświadczenia europejskich organizacji; Zarządzanie wiedzą a psychomanipulacja w przedsiębiorstwach polskich i francuskich; Nowe tendencje w kształtowaniu rozwoju zawodowego pracowników wobec integracji Polski z Unią Europejską; Zarządzanie kompetencjami w praktyce; Wykorzystanie coachingu w zarządzaniu rozwojem zawodowym pracowników; Zmiana w organizacji - w kierunku organizacji uczącej się; Zastosowanie analizy "5 sił Portera" do tworzenia strategii personalnej; Koherencja strategii personalnych i marketingowych w warunkach umiędzynarodowienia działalności przedsiębiorstw; Motywowanie pracowników w warunkach niepewności zatrudnienia; Proces motywowania w przedsiębiorstwach - przesłanki i kierunki zmian; Ocenianie motywacji pracowników i satysfakcji z pracy. Analiza przypadku; Oceniani pracowników - problemy i wyzwania w świetle integracji Polski z Unią Europejską; Praktyka pozyskiwania kadry kierowniczej do przedsiębiorstw międzynarodowych; Komunikacja transkoporacyjna i jej główne determinanty; Doskonalenie warunków pracy jako długofalowa inwestycja w potencjał społeczny firmy; Doświadczenia europejskie w obszarze ZZL w procesie restrukturyzacji; Wykorzystanie audytu wiedzy w restrukturyzacji zatrudnienia; Wewnętrzny kontekst zarządzania zasobami ludzkimi w procesach międzynarodowych fuzji i przejęć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawdziwe przywództwo : inteligencja emocjonalna / [tłum. Krzysztof Krzyżanowski]. - Gliwice : Helion S.A., cop. 2019. - 140 s. : rys., tab., wykresy ; 20 cm.
(Onepress Exclusive)
1. Odkrywanie w sobie autentycznego przywódcy: Dlaczego samoświadomość jest tak istotna? Bill George, Peter Sims, Andrew N. McLean i Diana Mayer 2. Paradoks autentyczności: Jeśli chcesz się rozwijać, musisz oswoić się z wrażeniem udawania Herminia Ibarra 3. Co zyskują zwierzchnicy, pokazując swoją wrażliwość? Psychologia więzi międzyludzkich Emma SeppäläPoleć książkęKup książkę 4. Okazuj surową empatię: Kiedy naprawdę Ci zależy, pokazujesz swoją prawdziwą naturę Rob Goffee i Gareth Jones 5. Łamanie kodu, który utrudnia życie osobom o innym kolorze skóry: Poświęcanie tożsamości na rzecz dopasowania Sylvia Ann Hewlett 6. Żeby przeprosiny wygłaszane przez firmę były skuteczne, prezes musi wyglądać na zasmuconego: Niech Twoje emocje odzwierciedlają przekaz Sarah Green Carmichael 7. Czy liderzy robią się zbyt uczuciowi? Łzy nie są niczym złym, o ile nie pokazujesz ich zbyt często. Wywiad z Gautamem Mukundą i Gianpiero Petriglierim przeprowadzony przez Adiego Ignatiusa i Sarah Green Carmichael.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zespół nadpobudliwości psychoruchowej ADHD; 2. Diagnoza i terapia dziecka z zespołem ADHD; 3. Sytuacja rodzinna i szkolna dziecka z ADHD; 4. Metodologia badań własnych; 5. Retrospekcja doświadczeń biograficznych rodziców; 6. Sytuacja rodzinna dziecka z zespołem ADHD; 7. Sytuacja rodzinna dziecka z zespołem ADHD
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Organizacje efektywne i przedsiębiorcze: 1.1. Źródła wysokiej efektywności; 1.2. Orientacja przedsiębiorcza. Rozdział 2. Pozytywna psychologia i pozytywna nauka o organizacji: 2.1. Psychologia pozytywna; 2.2. Pozytywna nauka o organizacji. Rozdział 3. Elementy zarządzania pozytywnego: 3.1. (Pozytywny) kapitał psychologiczny; 3.2. Organizacyjne zachowania obywatelskie; 3.3. Empowerment psychologiczny; 3.4. Motywacja prospołeczna; 3.5. Pasja harmonijna, obsesyjna i przedsiębiorcza; 3.6. Pozytywna odmienność; 3.7. Postrzegane wsparcie organizacyjne; 3.8. Model badawczy. Rozdział 4. Wyniki badań: 4.1. Metodyka badań; 4.1.1. Zmienne i ich pomiar; 4.1.2. Próba badawcza; 4.1.3. Metody analizy statystycznej materiału empirycznego; 4.2. Wyniki analizy ścieżek; 4.3. Wyniki analizy moderacji relacji przez otoczenie; 4.4. Omówienie wyników badań. Zakończenie. Spis tablic. Spis rysunków. Załącznik – Narzędzia badawcze. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1 - 8 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2021. - 458, [4] s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Wstęp; Rozdział 1. Ewolucja czy rewolucja – zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów 1.1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych 1.2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów 1.3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość 1.4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru Rozdział 2. Od nauki do praktyki – badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach 2.1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach 2.2. Rodzaje badań marketingowych – czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta Rozdział 3. Jak konsument widzi świat – o roli procesów spostrzegania 3.1. Spostrzeganie i uwaga 3.2. Samochód Jamesa Bonda – product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach 3.3. Guerilla marketing, ambient media – zaskakiwanie konsumenta 3.4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach – nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu 3.5. Niewidzialne lub niezauważalne – bodźce utajone 3.6. Próg różnicy w spostrzeganiu – co konsument powinien zauważyć, a czego nie 3.7. Kategorie w głowach konsumentów Rozdział 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów 4.1. Produkty, sklepy, reklamy – źródła wiedzy konsumentów 4.2. „Wiem” i „wiem, że wiem” – wiedza obiektywna i subiektywna 4.3. Zewnętrzne źródła informacji 4.4. Pamięć – wewnętrzne źródło informacji 4.5. Zawodna pamięć konsumenta 4.6. Drogi, znany, francuski – wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów Rozdział 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych – praktyka badań konsumenckich 5.1. Testy produktów – czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje 5.2. Badania cenowe – „negocjacje percepcyjne” między producentem a konsumentem 5.3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek – badania nazw i opakowań 5.4. Badania satysfakcji klienta 5.5. Badania semiotyczne – w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych Rozdział 6. Serce na zakupach – procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów 6.1. Czym są emocje 6.2. Afekt, emocje, nastroje – różne zjawiska emocjonalne 6.3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych 6.4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka 6.5. Czy emocje potrzebują myślenia – tajniki nieuświadamianego afektu 6.6. „Po prostu muszę to mieć” – zakupy pod wpływem impulsu 6.7. Od miłości do nienawiści – skrajne emocje konsumentów 6.8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji Rozdział 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę – motywacja w zachowaniach konsumentów 7.1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów 7.2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb 7.3. Nieświadome motywy działania 7.4. Modele motywacji konsumenckiej 7.5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich – Ja versus Inni 7.6. Być podobnym czy się wyróżnić – potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich 7.7. Motywacje o podłożu poznawczym Rozdział 8. Postawy w zachowaniach konsumenckich 8.1. Historia badań nad postawami 8.2. Współczesne rozumienie postaw 8.3. Skąd się biorą postawy 8.4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie 8.5. Postawy ambiwalentne i utajone – nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem 8.6. Jak zmieniać postawy – komunikowanie perswazyjne 8.7. Od obojętności po uwielbienie – bieguny konsumenckiego zaangażowania 8.8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów Rozdział 9. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów 9.1. Badania postaw i badania segmentacyjne 9.2. Jakościowe badania potrzeb i wartości 9.3. Badania marki 9.4. Badania reklamy; Literatura; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do psychologii i socjologi konsumenta, 2. Procesy informacyjne (uwaga, spostrzeganie, kategoryzacja), 3. Procesy pamięci i uczenia się konsumenta, 4. Procesy podejmowania decyzji konsumenckich, 5. Procesy emocjonalne i motywacyjne konsumenta, 6. Osobowość konsumenta, 7. Satysfakcja konsumenta, 8. Postawy konsumenta a reklama, 9. Reklama jako komunikacja perswazyjna, 10. Zachowanie konsumenta w grupie, 11. Wpływ kultury na zachowanie konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do psychologii konsumenta i reklamy; Modele psychologiczne zachowania się konsumenta; Percepcyjno-decyzyjne aspekty zachowania się konsumenta; Wpływ emocji i motywacji na percepcję reklamy; Osobowość konsumenta a reklama; Satysfakcja konsumenta Postawy konsumenta a reklama; Reklama jako komunikacja perswazyjna; Zachowanie konsumenta w grupie; Wpływ kultury na zachowanie konsumenta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Wstęp. Człowiek otwarty ku przyszłości. II. Poznawcza koncepcja nadziei. III. Dwie siły: nadzieja i lęk. IV. Rola nadziei w różnych dziedzinach działalności. V. W warunkach traumatycznego stresu. VI. Nadzieja trzeciego wieku. Wola walki o przetrwanie. VII. Rozwój nadziei. Praca nad sobą. VIII. Spadek nadziei. Beznadziejność. IX. Spór wokół nadziei fałszywej. X. Społeczeństwo nadziei. XI. Zakończenie. Od nauki do tajemnicy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Analiza psychologiczna pracy w organizacji, 2. Podejmowanie decyzji w organizacji, 3. Motywacja w organizacji, 4. Przywództwo i jego wpływ na organizację, 5. Stres w organizacji, 6. Postawy wobec pracy, organizacji i ludzi, 7. Funkcjonowanie grup w organizacji i praca zespołowa, 8. Zachowania prospołeczne, kooperacja i konflikt w organizacji, 9. Patologie związane z pracą w organizacji: pracoholizm i mobbing
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej