Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(63)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(62)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(51)
dostępne
(31)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(51)
Autor
Cenker Ewa Małgorzata
(4)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Anuszewska Izabella
(2)
Strzeszewski Michał
(2)
Szreder Mirosław
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Bachmann Klaus
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Black Sam
(1)
Bobrowska Ewa
(1)
Bucholc Marta (1978- )
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Cichy Andrzej
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Dziuban Agata
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fałkowski Mateusz
(1)
Ferenc Jakub
(1)
Fras Janina
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(1)
Gierula Marian
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Godlewski Tomasz
(1)
Gregory Anne
(1)
Głowacka-Grajper Małgorzata
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Januszewski Radosław
(1)
Jałowiecki Bohdan
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kepplinger Hans Mathias
(1)
Klimkiewicz Beata
(1)
Kmon Anna
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Kożuch Artur
(1)
Krzemiński Ireneusz
(1)
Król Marek
(1)
Królak Sławomir
(1)
Kubies Wacław
(1)
Kucharczyk Jacek
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kvale Steinar
(1)
Kwiatkowski Stanisław
(1)
Marchaj Roman
(1)
McCombs Maxwell
(1)
McQuail Denis (1935-2017)
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielczarek Anna
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Mynarski Stefan
(1)
Niestrój Roman
(1)
Noelle-Neumann Elisabeth
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Oskin Aleksander
(1)
Ostrowska Joanna
(1)
Papiór Elżbieta
(1)
Paradowski Ryszard
(1)
Potulski Jakub
(1)
Radwan Beata
(1)
Rogulska Beata (1970-)
(1)
Romaniszyn Krystyna
(1)
Roszkowska Martyna
(1)
Rott Dariusz (1965- )
(1)
Rychter Magdalena
(1)
Sartori Giovanni
(1)
Sasińska-Klas Teresa
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Sekuła Elżbieta A
(1)
Silverman David
(1)
Smętkowski Maciej
(1)
Strękowski Jan
(1)
Swianiewicz Paweł (1961- )
(1)
Szacka Barbara
(1)
Szulżycka Alina
(1)
Taylor Lisa
(1)
Tucholska Anna
(1)
Turska-Kawa Agnieszka
(1)
Tułupow Władimir
(1)
Uszyński Jerzy
(1)
Wieczorek Leszek
(1)
Willis Andrew
(1)
Wódz Kazimiera (1950- )
(1)
Zagała Zbigniew
(1)
Zagórski Krzysztof
(1)
Zagórski Zdzisław
(1)
Zahorska Marta
(1)
Zrałek Maria (1948- )
(1)
Święch Andrzej
(1)
Żuk Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(52)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(65)
Język
polski
(64)
angielski
(1)
Temat
Opinia publiczna
(53)
Środki masowego przekazu
(19)
Public relations
(10)
Komunikacja społeczna
(9)
Integracja europejska
(7)
Psychologia społeczna
(7)
Przedsiębiorstwo
(6)
Polska
(5)
Polityka
(4)
Reklama
(4)
Socjologia
(4)
Społeczeństwo
(4)
Społeczeństwo obywatelskie
(4)
Unia Europejska (UE)
(4)
Decyzje
(3)
Dziennikarstwo
(3)
Dziennikarze
(3)
Kultura masowa
(3)
Public relations*
(3)
Sponsoring
(3)
Unia Europejska
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Demokracja
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Kontrola społeczna (socjol.)
(2)
Kultura
(2)
Marketing
(2)
Nauki społeczne
(2)
Public relations w internecie
(2)
Radio Maryja
(2)
Radiofonia
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Socjotechnika
(2)
Struktura społeczna
(2)
Targi i wystawy
(2)
Telewizja
(2)
Wywiad socjologiczny
(2)
Władza
(2)
Świadomość narodowa
(2)
Alkoholizm
(1)
Ankieta
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezrobocie
(1)
Błędy
(1)
Centrum Badania Opinii Społecznej
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Ekologia
(1)
Elita władzy
(1)
Etyka
(1)
Europa
(1)
Film
(1)
Gatunki medialne
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Historycy
(1)
Ideologia
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja społeczna
(1)
Intelektualiści
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Jakość
(1)
Jakość życia -- psychologia -- badanie
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konformizm
(1)
Konstytucja Europejska
(1)
Konsultacje społeczne
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Lewica (polit.)
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Metody badawcze
(1)
Metropolie (urban.)
(1)
Migracje
(1)
Młodzież
(1)
Narkomania
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Nauki polityczne
(1)
Negocjacje
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Opieka społeczna
(1)
Opinia publiczna -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Patologia społeczna
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Policja
(1)
Polityka a środki masowego przekazu
(1)
Polska -- gospodarka -- polityka -- od 1989 r
(1)
Polska -- socjologia -- od 1989 r.
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawica (polit.)
(1)
Propaganda
(1)
Przedsiębiorcy -- socjologia -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Przestrzeń publiczna (urban.)
(1)
Przestępstwo wojenne
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Publicystyka polska
(1)
Reforma
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Czeczenia (Rosja)
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Rosja
(1)
Warszawa
(1)
Wyry (woj. śląskie ; okręg)
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(4)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Psychologia
(2)
65 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Polska droga do Unii Europejskiej, 2. Polska a świat, 3. Oceny zmian po roku 1989, 4. Dynamika nastrojów społecznych, 5. Postawy wobec demokracji, 6. Demokracja w działaniu, 7. Autoidentyfikacje polityczne Polaków, 8. Przekształcenia własnościowe i obcy kapitał, 9. Nierówności społeczne, 10. System wartości materialnych i niematerialnych, 11. Społeczeństwo obywatelskie na przełomie wieków, 12. Dialog społeczny i działalność związków zawodowych, 13. Warunki życia i zróżnicowanie materialne, 14. Bezrobocie i bezrobotni, 15. Zadowolenie z życia i kondycja psychiczna Polaków, 16. Religijność i stosunek do Kościoła Katolickiego, 17. Społeczeństwo informacyjne, 18. Postrzeganie korupcji w Polsce, 19. Poczucie bezpieczeństwa i stosunek do kary śmierci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Drogi narodów europejskich - Europa - cywilizacja europejska - między nauką a ideologią, 2. Pojęcia "Europy" i "Unii Europejskiej" w polskim dyskursie politycznym, 3. Obrazy Unii Europejskiej i Europy w dyskursie prowadzonym w polskich mediach, 4. Tożsamość narodowa a tożsamość europejska. Wyniki badań sondażowych, 5. "Zwykli ludzie" o sobie Polsce, Europie i unii Europejskiej, 6. Droga Polaków do Unii Europejskiej w świetle badań opinii publicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
R.1 Proces i procedura badań; R.2 Dobór próby do badań; R.3 Określenie liczebności próby; R.4 Błędy losowe i nielosowe; R.5 Pomiar danych empirycznych; R.6 Analiza niezależności; R.7 Analiza zależności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Niezbędnik badacza)
1. Wprowadzenie do badań z zastosowaniem techniki wywiadu; 2. Epistemologiczne problemy związane z prowadzeniem wywiadów; 3. Etyczne problemy związane z prowadzeniem wywiadów; 4. Planowanie badań z wykorzystaniem technik wywiadu; 5. Prowadzenie wywiadu; 6. Rodzaje wywiadów; 7. Jakość wywiadu; 8. Transkrypcja wywiadów; 10. Weryfikacja i uogólnienie wiedzy uzyskanej za pomocą wywiadów; 11. Przedstawianie wiedzy uzyskanej w badaniu; 12. Udoskonalanie jakości wywiadu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Nearly all the texts included in this issue of Sociological Revue relate to civil society and participative democracy. The articles present various approaches to these phenomena and their aspects, and are based on empirical data. The large article by F. Schütze is focused on the results of research previously presented in Sociological Review (vol. 60–2011/1 and vol. 57–2008/4). This international research project is devoted to European identity and civil society, as a result of which, the author proposes the design of a learning program for civil society activists and common citizens. The next article by A. Krzewińska describes the method of study of deliberative democracy developed by James Fishkin. J. Stempień proposes the economic concept of Principal-agent to investigate representative democracy systems. M. Legris Revel analyses research results in France concerning the process of institutionalisation and proceduralisation of the participation of citizens. C. Penna proposes the actor-network approach to investigate the relationships between social movements and the state during the land reform in Brazil. The last article by M. Wieczorkowska is devoted to a different topic – the cultural and social aspects of the female body in the context of medicalisation.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Niniejszy tom „Przeglądu Socjologicznego” prezentuje rozważania i wyniki analiz dotyczące zastosowań różnych, zarówno ilościowych jak i jakościowych technik w badaniach społecznych. Przedstawiamy teksty zgrupowane w trzech modułach tematycznych. Pierwszy omawia zagadnienia statusu metodologicznego różnego rodzaju technik badawczych, poczynając od propozycji klasyfikacji sondażowych technik otrzymywania materiałów, poprzez refleksje nad badaniami na małych próbach celowych, do analiz dotyczących badań ewaluacyjnych, panelu badawczego, sondażu perswazyjnego, wywiadów eksperckich i delfickich oraz wywiadu grupowego. W drugiej części przedstawiono teksty omawiające metodologiczne aspekty badania zjawisk społecznych na przykładzie postaw wobec bezrobocia oraz środowiska osób świadczących usługi seksualne. Trzeci moduł prezentuje artykuły poświęcone nowym technologiom w badaniach społecznych – głównie programom komputerowym do analizy danych jakościowych i badaniom internetowym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań ekonomicznych / Tadeusz Tyszka. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1997. - 181, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wprowadzenie; 1. Główne podmioty życia ekonomicznego w percepcji laików; 2. Powiązania między elementami systemu ekonomicznego?; 3. Percepcja działań ekonomicznych; 4. Oczekiwania ekonomiczne a przewidywanie zachowań; 5. Błędy w oczekiwaniach; 6. Idelany system społeczno-ekonomiczny; 7. Preferencje jednostki a ch-ki społeczno-demograficzne?; 8. Preferencje jednostki a jej cechy psychologiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologii Społecznej)
1. Rozbieżność w ocenianiu; 2. Podstawowe zniekształcenia w ocenianiu; 3. Oceny i uczucia; 4. Społeczny kontekst oceniania; 5. Znaczenie przyjętej perspektywy: możliwości manipulowania ocenami ludzi; 6. Znaczenie kontekstu; 7. Znaczenie wcześniejszych opinii: poszukiwanie potwierdzenia własnych mniemań; 8. Oceny globalne czy cząstkowe; 9. Złudzenia w ocenianiu szans - wyolbrzymianie i niedocenianie szans; 10. Oceny zależności - kłopoty z wykorzystaniem doświadczenia; 11. Błędy w ocenie własnej wiedzy; 12. Pragnienia i przekonania; 13. Kiedy oceny wpływają na fakty: samospełniające się proroctwa; 14. Dodatek dla studentów: skale i techniki skalowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologii Społecznej)
1. Rozbieżność w ocenianiu; 2. Podstawowe zniekształcenia w ocenianiu; 3. Oceny i uczucia; 4. Społeczny kontekst oceniania; 5. Znaczenie przyjętej perspektywy: możliwości manipulowania ocenami ludzi; 6. Znaczenie kontekstu; 7. Znaczenie wcześniejszych opinii: poszukiwanie potwierdzenia własnych mniemań; 8. Oceny globalne czy cząstkowe; 9. Złudzenia w ocenianiu szans - wyolbrzymianie i niedocenianie szans; 10. Oceny zależności - kłopoty z wykorzystaniem doświadczenia; 11. Błędy w ocenie własnej wiedzy; 12. Pragnienia i przekonania; 13. Kiedy oceny wpływają na fakty: samospełniające się proroctwa; 14. Dodatek dla studentów: skale i techniki skalowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa, 2000. - 247, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (4 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Sam Black ; przeł. Iwona Chlewińska. - Wyd. 3. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2001. - 210 s. : tab., rys. ; 24 cm.
Co to jest public relations?; Strategiczne public relations, sprawy przedsiębiorstwa i sprawy publiczne; Public relationsa propaganda, reklama i marketing; Komunikowanie się z opinią publiczną i wyspecjalizowanymi grupami odbiorców; Media relations; Metody działań public relations; Tożsamość przedsiębiorstwa (corporate identity) i komunikacja za pomocą środków wizualnych; Kontakty ze społecznościami lokalnymi i społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa; Badania, pomiary i ocena; Wewnętrzne public relations; Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych; Zarządzanie i organizacja public relations; Etyka działalności gospodarczej; Międzynarodowe public relations i praca w sieci (networking); Zarys dziejów public relations; Edukacja w zakresie public relations i perspektywy rozwoju kariery zawodowej w tej dziedzinie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (12 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd.3 rozszerz. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa, 2007. - 265 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
Książka
W koszyku
Cz.I Ewolucja: 1.Czym są public relations?; 2.Ewolucja public relations. Cz.II Walidacja: 3.Opinia publiczna; 4.Etyka; 5.Bada nia; 6.Prawo. Cz.III Aktywacja: 7.Komunikacja; 8.Zarządzanie; 9.Za rządzanie kryzysami; 10.Zintegrowana komunikacja mar ketingowa. Cz.IV Realizacja: 11.Pisanie w public relations; 12.Pisanie "dla oka" i "dla ducha"; 13.Public rela tions a Internet. Cz.V Publiczność: 14.Media drukowane; 15.Media elektro niczne; 16.Pracownicy; 17.Wielokulturowe społeczności a public relations; 18.Rząd; 19.Konsumenci i inwesto rzy. Cz.VI Przyszłość: 20.Złoty wiek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Geneza public relations; R.2 Public relations a pojęcia pokrewne; R.3 Opinia publiczna jako proces komunikacji międzygrupowej; R.4 Psychospołeczne elementy opinii publicznej; R.5 Public relations w praktycznej działalności organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.4, Nr 4 (2004). - Kraków : Księgarnia Akademicka, 2004. - 171 s. : tab. ; 24 cm.
(Państwo i Społeczeństwo / Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego ; red. nacz. Andrzej Kapiszewski ; R.4, Nr 4 (2004))
1. Nauki polityczne. Być Polakiem i Europejczykiem. Badania tożsamości młodzieży szkolnej; Powojenne migracje oraz ich wpływa na wzrost znaczenia obcokrajowców w strukturze demograficznej państw Unii Europejskiej; Zachodnioniemieckie tygodniki "Die Zeit" i "Rheinisher Merkur" jako przykłady prasy opiniotwórczej; Wpływ organizacji samorządu gospodarczego na rozwój regionów w krajach zachodnich Unii Europejskiej. 2. Historia, historia idei. O życiu i karierze politycznej, naukowej i zawodowej Stanisława Madeyskiego 1841-1919; Jana N. Horaina, Prawidła policyjne; Wolność człowieka w ujęciu Ojca Świętego Jana Pawła II; Czas a moralność - czas na moralność. 3. Nauki ekonomiczne. Reguły podejmowania skutecznych decyzji w zarządzaniu organizacjami; Problem warunkowości pomocy krajom rozwijającym się. Model równoległy Nasha; System controllingu w ochronie zdrowia. 4. Varia. Międzynarodowy system ochrony i gwarancji praw jednostki. Zarys problematyki; Andrzej Frycz Modrzewski - ortograficzna wątpliwość usunięta; Bartosz Smolik, "Myśl polityczna Wojciecha Wasiutyńskiego"; Jacek Krall, "Reklama".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 1/2007)
Rocznik, 2007-
1. Zasady i formy przeciwdziałania procesom koncentracji na wybranych rynkach medialnych Unii Europejskiej, 2. Współczesna polska prasa opinii, 3. Życie Częstochowy w latach 1983-2003, 4. Rosyjski rynek prasy: analiza i perspektywy, 4. Osobowość a podatność na wpływ reklamy telewizyjnej - prezentacja i analiza wyników badań własnych, 5. Dziennikarstwo, reklama, PR- gdzie są granice?, 6. Co z tą genologią?, 7. Stefan Ślązak. Szkic biograficzny z dziejów dziennikarstwa muzycznego na Śląsku, 8. Wykorzystanie narzędzi wewnętrznego public relations w działalności uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej