Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(66)
ebookpoint BIBLIO
(4)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(61)
E-booki
(6)
Publikacje naukowe
(6)
Audiobooki
(5)
Czasopisma
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(55)
dostępne
(41)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(44)
Czytelnia
(55)
Autor
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(3)
German Janusz (1974- )
(3)
Karbowski Marcin
(3)
Kożusznik Barbara
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Lany Magdalena
(2)
Masiukiewicz Piotr
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sipa Monika
(2)
Sitek Marcin
(2)
Stelmach Waldemar
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Biela Adam
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brockbank Wayne
(1)
Bruch Heike
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Chmielewiec Beata
(1)
Cox Allan
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Dec Paweł
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Edington D.W
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Faerman Sue R
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fobel Pavel
(1)
Fobelová Daniela
(1)
Fołtyn Hanna
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Gabryszak Renata
(1)
Gajda Waldema
(1)
Ghoshal Sumantra
(1)
Godlewska-Majkowska Hanna
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabia Tomasz
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górski Piotr
(1)
Holstein-Beck Maria
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kačurová Jana
(1)
Kałowski Adam
(1)
Kieżun Witold
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kubik Krystyna
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Kupczyk Teresa
(1)
Kwietniewska-Sobstyl Małgorzata
(1)
Lis Marcin
(1)
Lorber Robert
(1)
Madyda Aneta
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Masłyk-Musiał Ewa
(1)
Matuszczak Agnieszka Ewa
(1)
McGrath Michael R
(1)
Mendel Tadeusz
(1)
Michalik Damian
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Moczydłowska Joanna M
(1)
Motylski Maciej
(1)
Myszak Justyna Maria
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Mądry Jan
(1)
Niemczyk Andrzej
(1)
Niemczyk Anna
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nyk Mariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(72)
Język
polski
(72)
Temat
Menedżerowie
(65)
Zarządzanie
(22)
Kadry
(21)
Motywacja pracy
(17)
Organizacja
(17)
Przywództwo
(15)
Praca
(14)
Przedsiębiorstwo
(11)
Decyzje
(10)
Zarządzanie jakością
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Konflikt
(4)
Płaca
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Zatrudnienie
(4)
Etyka biznesu
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Prawo pracy
(3)
Stres
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Controlling
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Kariera
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Kontrola
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Negocjacje
(2)
Ocena pracowników
(2)
Organizacje
(2)
Osobowość
(2)
Planowanie
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Psychologia pracy
(2)
Rynek pracy
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Zawód
(2)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
BHP
(1)
Banki
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Czas
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dyrektor
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Globalizacja
(1)
Higiena
(1)
Hotelarstwo
(1)
Image
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Innowacje
(1)
Inteligencja (socjol.)
(1)
Jakość usług
(1)
Job crafting
(1)
KION Polska
(1)
Kaizen
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Kultura pracy
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Menedżerowie -- socjologia
(1)
Mentoring
(1)
Metodologia
(1)
Mobbing
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Następstwo prawne
(1)
Nieruchomości
(1)
Obyczaje towarzyskie
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Odpowiedzialność prawna
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Organizacja -planowanie
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
2001-0
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(9)
Podręcznik
(5)
Poradnik
(4)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(22)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
72 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Businessman Book)
Władza i uprawnianie, Uprawnianie siebie, Uprawnianie innych, Przewodzenie z drugiej linii, Uprawniający menedżer, Wyznaczenie kierunku i utrzymanie kontroli, Przezwyciężanie barier, Systemy doskonalenia i wynagradzania pracowników, Systemy, strategie i techniki, Przygotowanie do uprawniania, Godzina "U" i dalej, Jak nam idzie?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Jutro: R.I Zmiany w otoczeniu firmy: 1. Globalizacja, 2. Informatyzacja, 3. Profil konsumenta. R.II Nowy model firmy 1. Firma globalna, 2. Organizacja oparta na wiedzy. R.III Koncepcje zarządzania. Cz. II Menedżer: R.IV Treść pracy menedżera, R.V Sylwetka menedżera, R.VI Styl pracy menedżera
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Wartość zarządzania zasobami ludzkimi, 2. Zewnętrzne warunki biznesowe, 3. Zewnętrzni interesariusze: inwestorzy i klienci, 4. Wewnętrzni interesariusze: menedżerowie liniowi i prawnicy, 5. Działania HR, które tworzą wartość. Strumienie pracowników i zarządzanie efektywnością, 6. Działania HR, które tworzą wartość. Strumienie informacji i pracy, 7. Tworzenie strategii HR, 8. Organizacja działu HR, 9. Role specjalistów HR, 10. Kluczowe kompetencje specjalistów HR, 11. Rozwój specjalistów HR, 12. Implikacje dla działu HR
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Koniec przymusu - początek angażowania pracowników. 1. Dyrektor ds. zaangażowania. Uczenie liderów, jak angażować swoich ludzi w dzieło trwałej sprawności i zmiany. 2. Co to jest zwiększenie zaangażowania ludzi? 3. Cztery metody zwiększania zaangażowania pracowników. 4. Irracjonalność liderów w procesie zwiększania zaangażowania pracowników w strategię i zmianę. 5. Dlaczego zaangażowanie pracowników jest ważne - brakująca połowa procesu decyzyjnego. 6. Pomiar zadowolenia pracowników to strata czasu. Część II: Projektowanie i wdrażanie skutecznego zwiększania zaangażowania pracowników. 7. Znajomość wcześniejszych schematów zaangażowania przyspiesza zmianę. 8. Przogotowania do prac projektowych nad skutecznym programem zwiększania zaangażowania pracowników. 9. Krótki przewodnik po metodach i koncepcjach programów zwiększania zaangażowania pracowników. 10. Zwiększanie zaangażowania na rzecz wdrażania strategii. Część III: Zaangażowanie jako część kultury. Konsekwencje skutecznego zwiększania zaangażowania dla liderów, pracowników i wewnętrznych doradców. 11. Tworzenie klimatu zaangażowania. Konsekwencje dla liderów i komunikacji wewnątrzorganizacyjnej. 12. Zaangażowanie pracowników - przegląd literatury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Specyfika pracy na stanowisku kierowniczym; Wyznaczniki czynności informacyjnej w sytuacjach decyzyjnych menedżera; Modele poszukiwania informacji i ich przydatność w analizie decyzji menedżerskich; Metody i wyniki badań modelowo-eksperymentalnych nad czynnością informacyjną menedżera w sytuacji decyzyjnej; Decyzja optymalnego poszukiwania przez menedżera nowej informacji; Możliwość wykorzystania wielowymiarowego w analizach decyzyjnych menedżera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odkryć zarządzanie / Katarzyna Czainska. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2010. - 255 s. : rys., tab. ; 21 cm.
1.Wszechstronni twórcy zarządzania; 2. Motomanagement; 3. Management fiction; 4. Globalizacja i interkulturowość w zarządzaniu; 5. Model Markowa w zarządzaniu mobilnością wewnątrz-organizacyjną; 6. Kompetencje w zarządzaniu; 7. Przywództwo w modelu PMS (przedsiębiorca-menedżer-specjalista); 8. Koło wiedzy i andragogika w zarządzaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65,01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie rynku pracy w świetle współczesnych doktryn ekonomicznych, 2. Polityka makroekonomiczna wobec bezrobocia równowagi i nierównowagi, 3. Bezrobocie równowagi i nierównowagi w Polsce w latach 1992-2003, 4. Polityka zatrudnienia a polityka rynku pracy - aspekty teoretyczne i realizacyjne, 5. Kształtowanie się jednolitego rynku pracy Unii Europejskiej oraz wyjazdy zarobkowe Polaków, 6. Cudzoziemcy na polskim rynku pracy - wielkosć i struktura zatrudnienia, 7. Praca i płaca kobiet na polskim i unijnym rynku pracy, 8. Menedżerowie na polskim i wielkopolskim rynku pracy, 9. Działanie bankowego rynku pracy w Polsce na przełomie XXi XXI wieku, 10. Wybrane instytucje rynku pracy w Polsce i Unii europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja modeli zarządzania: nowe podejście. 2. Funkcja mentora. 3. Funkcja moderatora. 4. Funkcja monitorującego. 5. Funkcja koordynatora. 6. Funkcja kierującego. 7. Funkcja realizatora. 8. Funkcja pośrednika. 9. Funkcja innowatora. 10. Integracja i droga do mistrzostwa: zrozumienie procesu rozwojowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2535)
Cz. I Psychologiczne uwarunkowania sukcesu: Koncepcje natury ludzkiej menedżera a zarządzanie ludźmi; Płeć psychologiczna a kompetencje społeczne u kobiet na stanowiskach kierowniczych średniego szczebla; Co decyduje o wyborze preferowanej strategii autoprezentacji u kobiet w procesie rekrutacji zawodowej?; Sympatyczny Smith i groźny Kowalski. Wzorce autoprezentacji polskich i amerykańskich menedżerów; Inklinacja makiawelistyczna a trafność spostrzegania innych ludzi. Konsekwencje dla psychologii zarządzania; Rozwój kompetencji kierowniczych jako rezultat szkoleń (na przykładzie przedsiębiorstw polskich); Orientacja instrumentalna jako sposób przystosowania się do współczesnej rzeczywistości organizacyjnej; Efektywność kierowania jako przejaw potencjału rozwojowego człowieka; Oczekiwania negocjatorów dot. partnera konfliktu interesów a ich własne orientacje - raport z badań; Psychologiczne wyznaczniki skutecznego przedsiębiorcy; Portretowanie pracowników przez pryzmat cech osobowości konformizm - nonkonformizm; Czynniki osobowościowe w planowaniu kariery. Badanie kandydatów na stanowisko kierownicze w oświacie; Przywiązanie organizacyjne i percepcja sprawiedliwości organizacyjnej jako predykatory zachowań etosowych w organizacji; Psychologiczne czynniki sukcesu zawodowego młodych bezrobotnych. Cz. II Metody oceny i prognozowania sukcesu: SYMLOG jako metoda pomiaru i predykacji sukcesu w zarządzaniu Weryfikacja rzetelności i trafności testu MSAT (Management Self-Assessment Test); Prognozowanie sukcesów zawodowych na podstawie danych biograficznych; Zastosowanie metodologii linking data do badania kultury organizacyjnej; Informatyka i multimedia w zarządzaniu; Uwagi na temat pojęć: ewaluacja, ocena, monitoring, controlling. Cz. III Psychologiczne koszty sukcesu: Pracoholizm a system wartości i uwarunkowania temperamentalne; Wartości a psychologiczne koszty sukcesu zawodowego menedżerów; Człowiek w obliczu zjawisk ekonomicznych; Podmiotowe czynniki wypalenia zawodowego; Wypalanie zawodowe - koszty indywidualne i społeczne; Osobowość a radzenie sobie ze stresem w pracy; Czynniki stresogenne kadry kierowniczej policji. Cz. IV Sukces w zdobywaniu rynku: Skuteczna reklama jako przyczynek do sukcesu firmy (raport z badań); Płeć a determinanty zachowań komunikacyjnych przedstawicieli handlowych; Motywy nabywców, marka produktu a charakterystyki psychograficzne konsumenta. Cz. V Dyskusja plenarna i panelowa: VI Ogólnopolska Konferencja Naukowa Sukces z Zarządzaniu "Tradycja i przyszłość" (protokół konferencji).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Cele. 2. Zmiany. 3. Fasady. 4. Granice. 5. Rady nadzorcze. 6. Wizje. 7. Przyszłość. 8. Modele. 9. Mentorzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa do wydania polskiego; Przedmowa; Osobowość lidera. Wprowadzenie; Siedem duchowych praw, które wiodą do maksymalnych osiągnięć; Zaprogramuj własną podświadomość; Przejmij odpowiedzialność!; Wyluzuj się!; Naucz się odpuszczać!; Sukces to twój program!; Tak zmieniasz swoją samoocenę!; Nowa dieta umysłowa i jej składniki; Wytyczanie celów- siedem najważniejszych zasad; Osiąganie celów- siedem stopni; Siła koncentracji; Efektywne dokonywanie zmian- siedem "R"; Zarządza nie karierą; Maksymalne osiągnięcia w zespole; Łagodzenie skutków stresu; Jesteś geniuszem!; Kreatywne rozwiązywanie problemów; Zadbaj o wzrost popularności; Typy osobowości; Jak zadowolić klientów zewnętrznych i wewnętrznych; Satysfakcjonujące związki z bliskimi; Wychowanie dzieci na ludzi sukcesu; Powrót do życiowej równowagi. Ćwiczenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Menedżerowie w społecznym podziale pracy. Pojęcie menedżera w myśli potocznej, literaturze socjologicznej i ekonomicznej; Pojęcie podziału pracy; Skutki podziału pracy. 2. Menedżerowie w świetle teorii i praktyki organizacji i zarządzania. Miejsce kierownictwa w refleksji teoretycznej na gruncie nauki organizacji i zarządzania; Odpowiedzialność jako fundamentalna kategoria w teorii i praktyce organizacji i zarządzania; Nowe formy organizacji pracy; Władza w organizacji; Style kierowania; Wartościowanie pracy a położenie menedżerów. 3. Klasy menedżerskie. Znaczenie kategorii "klasa społeczna" w analizie pozycji społeczno-ekonomicznej menedżerów; Pojęcie klasy społecznej; Ekonomiczno-socjologiczne a prawne ujęcie własności; Teleskop i mikroskop w badaniu zróżnicowania społecznego; Rola klas w życiu społecznym; Makroklasa menedżerów a klasy i stany kierownicze; Makroklasa jako kategoria nie tylko heurystyczna; Organizacje menedżerskie; Menedżerowie a elita władzy i technostruktura łady produkcji a mikroklasy; Wykształcenie jako czynnik kariery menedżerskiej i niezbywalny obiekt własności ergodynamis; Wykształcenie i kwalifikacje a praktyka zarządzania przedsiębiorstwami; Etyka menedżerów; Prywatyzacja przedsiębiorstw państwowych; Menedżerowie jako beneficjenci przemian; Płace menedżerów jako wskaźnik ergodynamis; Mikroklasa korporacyjnych dyrektorów naczelnych a właściciele kapitału; Szacunek społeczny w położeniu klasowym menedżerów. 4. Styl życia menedżerów. Miejsce w podziale pracy, własność ergodynamis a styl życia menedżerów; Postawy wobec pracy i pracowników; Uczciwość; Bezpieczeństwo zatrudnienia i ocena szansy utraty pracy; Codzienne i niecodzienne zachowania menedżerów; Menedżerowie i polityka. Preferencje i zachowania wyborcze; Menedżerowie i specjaliści. Zafascynowani reengineringiem i downsizingiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Etyka stosowana (teoretyczne podstawy badań nad organizacjami), 2. Podstawowe punkty wyjścia teorii organizacji, 3. Etyka w organizacji, 4. Etyka i proces decyzyjny, 5. Program etyczny organizacji i jego profesjonalna implementacja, 6. Kultura w organizacji, 7. Zachowanie menedżera
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Przedsiębiorstwo jako organizacja społeczna, 2. Kultura przedsiębiorstwa - uwarunkowania jednostkowe i organizacyjne, 3. Warunki pracy - struktura i zagrozenia, 4. Menedżerowie, 5. Przywództwo, 6. Dezycje i ich psychospołeczne uwarunkowania, 7. Komunikacja w organizacji, 8. Negocjowanie, 9. Problemy motywacji w organizacji, 10. Proces kontroli w organizacji, 11. Zmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol; 2. Biblioteka jednominutowego menedżera; 3. Pytania; 4. Jednominutowy menedżer; 5. Łatwiej powiedzieć, niż zrobić; 6. Aktywatory, zachowania i konsekwencje; 7. Praktyczne podstawy jednominutowego zarządzania; 8. Praktyczne podstawy jednominutowego zarządzania- podsumowanie; 9. Zarządzanie najlepszymi pracownikami; 10. Efektowne reprymendy; 11. Teoria w praktyce; 12. Wprowadzenie do systemu pięciu kroków; 13. System pięciu kroków; 14. Precyzowanie obszarów wydajności; 15. Pomiar bieżącej wydajności; 16. Zaangażowanie; 17. Instruowanie; 18. Ocenianie postępów; 19. System pięciu kroków- podsumowanie; 20. Henryk robi pierwszy krok; 21. Końcowe przemyślenia; 22. Waga zobowiązań; 23. Jednominutowe zarządzanie w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
1. Zarządzanie kapitałem ludzkim a przedsiębiorczość - wyzwania XXI wieku, 2. Kapitał ludzki i przedsiębiorczość - aspekty teoretyczne, 3. Uwarunkowania przedsiębiorczości, 4. Rynek pracy a przedsiębiorczość, 5. Wpływ potencjału kompetencyjnego menedżerów na jakość kapitału ludzkiego, 6. Rola systemu zarządzania kapitałem ludzkim w kształtowaniu przedsiębiorczości, 7. Motywowanie przedsiębiorczości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie i stawiane mu wymagania, 2. Menedżerowie i pełnione przez nich role, 3. Problemy w organizacji i ich rozwiązywanie, 4. Sztuka podejmowania decyzji, 5. Grupowe podejmowanie decyzji, 6. realizacja decyzji, wprowadzanie zmian w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Zarządzanie ludźmi - zarys problematyki: 1. Menedżer liniowy jest odpowiedzialny za ludzi. 2. Rola funkcji personalnej 3. Funkcja personalna menedżera liniowego II. Zarządzanie ludźmi - podstawowe umiejętności: 4. Motywowanie; 5. Zawieranie kontraktu psychologicznego; 6. Zaangażowanie i morale 7. Przywództwo 8. Budowanie zespołu; 9. Delegowanie kompetencji 10. Komunikowanie 11. Organizowanie III. Zasoby: 12. Planowanie wymagań; 13. Analiza stanowiska pracy; 14. Analiza ról 15. Analiza kompetencji i kompetencyjności; 16. Opis stanowiska pracy i określenie roli 17. Projektowanie stanowiska pracy; 18. Rekrutacja 19. Rozmowa kwalifikacyjna IV. Zarządzanie wynikami: 20.Zarządzanie wynikami - ujecie ogólne 21. Zarządzanie oczekiwaniami 22. Przeglądy wyników i rozwoju 23. Plan rozwoju indywidualnego 24. Zarządzanie mało wydajnymi pracownikami 25. Zarządzanie wynikami zespołu V. Rozwój pracowników: 26. Odpowiedzialność menedżera liniowego za rozwój pracowników 27. Określenie potrzeb edukacyjnych 28. Zarządzanie szkoleniem i rozwojem VI. Zarządzanie wynagrodzeniem: 29. Zarządzanie strukturami i systemami płac 30. Wartościowanie i wycena stanowisk pracy; 31. Wynagrodzenie uzależnione od wyników, kompetencji lub umiejętności; 32. Przegląd płac i podejmowanie decyzji finansowych VII. Stosunki pracy: 33. Zarządzanie stosunkami pracy; 34. Negocjacje VIII. Zarządzanie stosunkami pracy: 35. Struktura prawna; 36. Zarządzanie zdrowiem i bezpieczeństwem 37. Reedukacja pracowników; 38. Rozmowy dyscyplinarne 39. Zarządzanie frekwencją
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Grupa - zespół pracowniczy, 2.Kierownik jako wyróżniony członek zespołu pracowniczego, 3.Nowe wyzwania wobec kierowania zespołem pracowniczym, 4.Zwiększanie efektywności kierowania zespołem pracowniczym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 65.01
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 269, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej