Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(29)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(18)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(24)
Autor
Adamiec Sabina
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Bera Milena
(1)
Bieś-Srokosz Paulina
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Brzozowski Marcin
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Burceva Tetyana
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cyz Katarzyna Emilia
(1)
Czerw Jarosław
(1)
Czyżewska Marta
(1)
Donets Oksana
(1)
Drzymont Genowefa
(1)
Duda Aneta
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dzik Piotr
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Florek Magdalena
(1)
Frankowski Zbigniew
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gawron Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grmanová Eva
(1)
Grotkowska Katarzyna
(1)
Grytner Adam
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Haviernikova Katarína
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Horodyńska Małgorzata
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Ivanová Eva
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jagoda Joanna
(1)
Janulek Piotr
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jarosiński Krzysztof
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczor Arkadiusz
(1)
Kantyka Jan
(1)
Kataev Dmitrij
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Koišová Eva
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kopel Anna
(1)
Kordoš Marcel
(1)
Korenkiewicz Aleksandra
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kozak Marcin
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Krakała Artur
(1)
Kulisz Victoria
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kędzierska-Szczepaniak Angelika
(1)
Kłóska Iwona
(1)
Lewicki Arkadiusz
(1)
Majewski Kamil
(1)
Malik K
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Marcineková Katarína
(1)
Markowska Paulina
(1)
Markowski Tadeusz (1949- )
(1)
Masárová Jana
(1)
Mich Włodzimierz
(1)
Michałowski Stanisław
(1)
Miszewski M
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Moll Tomasz
(1)
Mroczek Teresa
(1)
Pepchuk Sergei
(1)
Perło Dorota
(1)
Piotrowski Zbigniew
(1)
Piskrzyńska Katarzyna
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Poniatowicz Marzanna (1963- )
(1)
Prokopenko Tetyana
(1)
Płonka-Bielenin Katarzyna
(1)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(1)
Rokicki Jarosław
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosa Kacper
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rutkowski Jerzy
(1)
Salachna Joanna M
(1)
Sidor Monika
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Stajniak Maciej
(1)
Stankiewicz-Mróz Anna
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Sujová Andrea
(1)
Suska Justyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
Samorząd terytorialny
(19)
Marketing terytorialny
(12)
Administracja
(4)
Gospodarka terenowa
(3)
Public relations
(3)
Sektor publiczny
(3)
Budżety terenowe
(2)
Innowacje
(2)
Inwestycje
(2)
Logistyka
(2)
Opieka społeczna
(2)
Planowanie regionalne
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Turystyka
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja publiczna
(1)
Alokacja
(1)
Antysemityzm
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bhp
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Budżety gminne
(1)
Dochody jednostek samorządu terytorialnego
(1)
Dług publiczny
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Ełk (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Franchising
(1)
Geografia społeczna
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Informacja wizualna
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Jakość życia
(1)
Kadry
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Keynesizm
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka*
(1)
Marketing
(1)
Miasta
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nieruchomości publiczne
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Outsourcing
(1)
Planowanie terenowe
(1)
Poczta
(1)
Podatek
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polityka społeczna
(1)
Polska
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Prawo do informacji niejawnej
(1)
Prawo pracy
(1)
Prawo samorządu terytorialnego
(1)
Produkt*
(1)
Projektowanie graficzne
(1)
Promocja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Prywatyzacja zadań publicznych
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przemysł zbrojeniowy
(1)
Regionalizacja gospodarcza -- Polska
(1)
Regionalizacja gospodarcza -- polityka -- Unia Europejska
(1)
Regionalizm
(1)
Regiony
(1)
Regiony (adm.) -- polityka -- Polska
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Samorzą terytorialny
(1)
Samorząd gminny
(1)
Sekretarz (samorząd terytorialny)
(1)
Socjologia miasta
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Transmisja danych
(1)
Unia Europejska
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Poradnik
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Partycypacja obywatelska w miastach: Nowe formy partycypacji obywatelskiej w miastach- doświadczenia niemiecki; Budżet partycypacyjny- doświadczenia największych polskich miast; Możliwość wykorzystania inicjatywy lokalnej w procesie współrządzenia w jednostkach terytorialnych; Działania lobbingowe- doświadczenia Lublina; Pierwsze samorządowe wysłuchanie publiczne- doświadczenia Katowic; Lubelski wymiar partycypacji; Przejawy partycypacji społecznej w procesie zarządzania strategicznego- doświadczenia wybranych miast Lubelszczyzny; Konsultacje społeczne- doświadczenia miasta stołecznego Warszawy; Wpływ rezultatów konsultacji społecznych na kształt instrumentarium marketingowego samorządów- doświadczenia Częstochowy; 2. Marketing terytorialny w miastach: Wybrane narzędzia marketingu terytorialnego- doświadczenia Zamościa; Kreowanie wizerunku miasta- doświadczenia Opola Lubleskiego; Promocja i kampania wizerunkowa- doświadczenia Rzeszowa w latach 2009-2013; Media społecznościowe w procesie promocji miast w Sudetach Zachodnich; Obywatel jako konsument na rynku miejsc; Turystyka miejska- szansa rozwoju regionów?; 3. Zróżnicowanie społeczne miast: Favele i turystyka ubóstwa w Rio de Janeiro w przededniu Mundialu i Olimpiady; Miasta migracyjne- problemy i perspektywy; "My" i "oni" w Warszawie- zróżnicowanie metropolitarnej społeczności w świadomości mieszkańców; Status miasta i jego wpływ na rozwój demograficzny- doświadczenia Zielonej Góry; Językowe historie miast- próba teorii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 581)
1. Koncepcje marketingu i orientacji rynkowej- zastosowanie w sektorze publicznym; 2. Samorządowe usługi publiczne- charakterystyka, zakres przedmiotowy i formy organizacyjno-prawne; 3. Operacjonalizacja koncepcji marketingu i orientacji rynkowej w administracji terytorialnej. Wyniki wywiadów indywidualnych; 4. Poziom i uwarunkowania orientacji rynkowej polskiej administracji terytorialnej; 5. Wpływ orientacji rynkowej na wybrane wyniki działalności jednostek samorządu lokalnego; 6. Perspektywy wdrażania orientacji rynkowej w polskim samorządzie terytorialnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Aspekty programowo - organizacyjne turystyki: Miejsce turystyki w strategii i polityce rozwoju regionalnej i lokalnej wspólnoty samorządowej; Programowanie działalności turystycznej w jednostkach przestrzennych; Samorząd terytorialny szansą rozwoju turystyki w Polsce; Przygotowanie specjalistycznych kadr dla turystyki na Ukrainie. Problemy teorii i praktyki; Metodologia i aspekty programowania rozwoju turystyki na szczeblu lokalnym; Wpływ samorządu terytorialnego na poziomie usług gastronomicznych decydujących a atrakcyjności regionu; Polityka turystyczna jako element polityki gospodarczej regionu; Kształcenie kadr dla potrzeb turystyki; Jakościowa analiza strategiczna gminy Stepnica; Promocja turystyczna na przykładzie gmin Szczecina i okolic; Problematyka rozwoju turystyki w regionie w tematyce prac dyplomowych studentów WSTiH w Sopocie; Wpływ sieci komputerowych na funkcjonowanie organizacji gospodarczych. Komunikacja wirtualna w hotelarstwie; Turystyka jako czynnik miastotówrczy na przykładzie Oberstdorfu. II. Samorządowe programy i inicjatywy turystyczne: Możliwości i spoosby oceny atrakcyjności turystycznej i inwestycyjnej regionów turystycznych; Rozwój nadmorskich stref miejskich jako produkt turystyczny - projekt "Phare" 5 miast polskich: Gdańsk, Gdynia, Elbląg, Szczecin, Tczew; Inicjatywy samorządowe w zakresie turystyki w Wejherowie; System promocji turystyki jako wymiar aktywności samorządu; Promocja produktu turystycznego Gdyni. Stan obecny i postulowane zmiany; Dostępność komunikacyjna jako czynnik rozwoju turystyki w regionie; Kształtowanie i rozwój turystycznego wizerun ku państwa; Inwestycje turystyczne w gminach na przykładzie gminy Somonino; Rola samorządu w świetle etycznych aspektów rozwoju turystyki w regionie; Promocja gmin turystycznych w internecie; Jak samorząd miasta Łeby buduje swój wizerunek - komunikat. III. Turystyka a środowisko: Turystyka a środowisko kulturowo - etniczne: szanse i zagrożenia; Agroturystyka w rozwoju obszarów wiejskich; Warunki ekoznakowania w hotelarstwie na przykładzie Skandynawii; Środowisko jako czynnik rozwoju turystyki w regionie. Stan i perspektywy; Turystyka ekologiczna a samorząd; Ekologiczne gospodarstwa rolne szansą agroturystyki; Agroturystyka w rozwoju obszarów wiejskich na przykładzie wybranego regionu (byłego województwa gdańskiego); Inwestycje turystyczne w gminach Puszczy Białowieskiej; Uzdrowisko Sopot w opinii studentów Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Analiza SWOT uzdrowiska Sopot Turystyka a degradacja środowiska naturalnego na przykładzie Alp Bawarskich; Rola środowiska kaszubskiego w turystyce regionu gdańskiego. IV. Marketing: Relacje między zdrowotną a ekonomiczną funkcją turystyki; Polityka podatkowa a rozwój turystyki na przykładzie gminy Ustka. Inwestycje turystyczne w gminie na przykładzie Ustki; Badania marketingowe w strategii rozwoju gminy turystycznej; Rola doboru strategii w rozwoju przedsiębiorstw; Struktury terytorialne w Unii Europejskiej; Rola internetu w rozwoju turystyki regionalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Publiczne / Fundacja Współczesne Zarządzanie)
1. Administracja publiczna w procesie zarządzania rozwojem lokalnym i regionalnym, 2. Wybrane procesy i instrumenty rozwoju gospodarki lokalnej, 3. Logistyka jako instrument zarządzania w układach przestrzennych, 4. Uspołecznienie przygotowania i realizacji strategii rozwoju gminy, 5. Jakość produktu marketingowego jednostek administracji publicznej, 6. Mierniki promocji gospodarczej gminy, 7. Strategiczne kierunki inwestycji infrastrukturalnych w Łodzi, 8. Sektorowa strategia rozwoju w sferze zatrudnienia i gospodarki na poziomie powiatu, 9. Kształtowanie zatrudnienia w urzędach samorządu terytorialnego, 10. Metody zarządzania jakością w samorządach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Regionalne / Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku ; Nr 1/1999)
1.Rozwój regionów województw Polski, 2.Scenariusze rozwoju regionalnego Polski północno-wschodniej i północno-zachodniej w świetle uwarunkowań rozwoju kraju, 3.Źródła zaniedbań w rozwoju obszaru północno-wschodniej Polski, 4.kierunki rozwoju obszarów wiejskich Polski północno-wschodniej i północno-zachodniej (wybrane zagadnienia), 5.Uwarunkowania, cele i preferencje rozwoju Polski północno-wschodniej, 6.Przyszłość "Zielonych Płuc Polski", 7.Kierunki restrukturyzacji województwa olsztyńskiego (w odniesieniu do rolnictwa, przemysłu bazującego na surowcach lokalnych oraz turystyki), 8.Kierunki polityki rozwoju regionalnego Polski północno - wschodniej, 9.Idea euroregionów w warunkach Polski północno-wschodniej, 10.Uwarunkowania i problemy rozwoju regionalnego Warmii i Mazur, 11.Możliwości produkcji bezpiecznej żywności na obszarze północno-wschodniej Polski, 12.Rola polityki regionalnej w procesie przemian strukturalnych w gospodarce (na przykładzie północno-wschodniej Polski), 13.Wybrane czynniki rozwoju regionu północno-wschodniego, 14.Projekty rozwoju przestrzennego w obszarze bałtyckim, 15.Wybrane elementy powiązań gospodarki Białorusi z Polską, 16.Niektóre współczesne problemy funkcjonowania otoczenia zewnętrznego gospodarki rolnej Białorusi, 17.Wybrne problemy integracji i rozwoju społeczno-gospodarczego przygranicznych regionów Białorusi, 18.Uwagi o niektórych prawno-instytucjonalnych uwarunkowaniach białorusko-polskiej wymiany handlowej, 19.Wpływ działalności Zakładu Energetycznego Białystok Spółka Akcyjna na rozwój północno-wschodniego regionu Polski, 20.Polityka ustalania cen w wybranych przedsiębiorstwach województwa białostockiego, 21.Usprawnienia rachunku kosztów w wybranych przedsiębiorstwach przemysłowych w regionie północno-wschodniej Polski, 22.Dostosowanie struktury organizacyjnej i produkcyjnej prywatnych gospodarstw rolnych do warunków Polski północno-wschodniej, 23.Rozmiar i struktura handlu zagranicznego artykułami rolno-spożywczymi w latach 90., 24.Kilka zagadnień dotyczących regionu ekonomicznego (Pomorze Środkowe), 25.Kierunki rozwoju nadmorskiego regionu turystycznego na przykładzie Kołobrzegu i okolic, 26.Proces transformacji systemowej w regionie toruńsko - włocławskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wykaz skrótów; Tytułem wstępu; Rozdział 1. Dwa poziomy kontroli zarządczej Rozdział 2. Monitorowanie jako standard kontroli zarządczej 2.1. Monitorowanie w jednostce nadrzędnej 2.2. Monitorowanie w jednostce organizacyjnej 2.3. Monitorowanie z perspektywy kierownika jednostki 2.4. Zagrożenia dla monitorowania Rozdział 3. Kontrola jako blok standardów kontroli zarządczej 3.1. Kontrola w jednostce nadrzędnej 3.2. Kontrola w jednostce organizacyjnej 3.3. Zagrożenia środowiska kontroli Rozdział 4. Audyt wewnętrzny 4.1. Podwójna rola audytu wewnętrznego w systemie kontroli zarządczej 4.2. Kontrola to czy audyt? 4.3. Audyt wewnętrzny – adwokat diabła Rozdział 5. Przydatne narzędzia; Podsumowanie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Podziękowania. 1. Tożsamość wizualna jednostki samorządu terytorialnego jako problem badawczy; Wprowadzenie; Pojęcia i terminy - definicje i relacje; Pojęcia: miejsca, marki i marki miejsca; Tożsamość i tożsamość wizualna; "Logo", "logotyp", "sygnatura" - definicje i znaczenie w komunikacji marketingowej; Metoda badawcza; Analiza treści; Etapy analizy treści; Poszukiwanie przedstawień; Kategorie wykorzystane w procesie kodowania sygnatur; Charakterystyka poszczególnych typologii wykorzystanych w procesie kodowania sygnatur; Proces kodowania; Przedstawienie wyników. 2. Tożsamość wizualna polskich województw; Tożsamość wizualna marki "Polska" - wprowadzenie; Identyfikacja (tożsamość) wizualna województw; Województwo dolnośląskie; Województwo kujawsko-pomorskie; Województwo lubelskie; Województwo lubuskie; Województwo łódzkie; Województwo małopolskie; Województwo mazowieckie; Województwo opolskie; Województwo podkarpackie; Województwo podlaskie; Województwo pomorskie; Województwo śląskie; Województwo świętokrzyskie; Województwo warmińsko-mazurskie; Województwo wielkopolskie; Województwo zachodniopomorskie; Podsumowanie. 3. Sygnatury miast i powiatów. Przegląd według województw; Województwo dolnośląskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa dolnośląskiego; Województwo kujawsko-pomorskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa kujawsko-pomorskiego; Województwo lubelskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa lubelskiego; Województwo lubuskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa lubuskiego; Województwo łódzkie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa łódzkiego; Województwo małopolskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa małopolskiego; Województwo mazowieckie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa mazowieckiego; Województwo opolskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa opolskiego; Województwo podkarpackie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa podkarpackiego; Województwo podlaskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa podlaskiego; Województwo pomorskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa pomorskiego; Województwo śląskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa śląskiego; Województwo świętokrzyskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa świętokrzyskiego; Województwo warmińsko-mazurskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa warmińsko-mazurskiego; Województwo wielkopolskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa wielkopolskiego; Województwo zachodniopomorskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa Zachodniopomorskiego. 4. Podsumowanie statystyczne. Miasta i powiaty; Statystyka sygnatur promocyjnych miast i powiatów; Statystyka systemów identyfikacji wizualnej; Formalne typy sygnatur; Źródła inspiracji; Typologia sygnatur według taksonomii Pera Mollerupa; Klasyfikacja według Beyrowa i Vogt; Typologia sygnatur według M. Florek, E. Glińskiej, A. Kowalewskiej. 5. Praktyka sygnatury miejsca w Polsce. Sytuacje kontrowersyjne. 6. Podsumowanie. Teoria i praktyka sygnatury miejsca w polskich miastach i powiatach; Wprowadzenie; Herb a logo; Wnioski teoretyczne; Proponowane kierunki dalszych badań nad znakami promocyjnymi województw, miast i powiatów. 7. Zalecenia praktyczne; Zalecenia dotyczące procesu zarządzania marką terytorialną; Zalecenia wykonawcze: jak zamawiać i wdrażać SIW?; Zalecenia zarządcze: projekt struktury departamentu (wydziału) marki terytorialnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przesłanki wdrażania koncepcji marketingu opartego na wiedzy w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego; Relacyjne przesłanki tworzenia megaproduktu terytorialnego; Metody badań marketingowych dotyczących interesariuszy w marketingu terytorialnym; Możliwości wykorzystania Internetu w promocji jednostek terytorialnych; Instytucje regionalnego systemu innowacji a marketing terytorialny; Orkiestracja innowacyjnych sieci przedsiębiorstw; Rozwiązania teleinformatyczne służące do komunikacji i współpracy wielko¸ polskich podmiotów ekonomii społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
1. Public relations w kształtowaniu wizerunku, 2. Koncepcja misji administracji, 3. Skuteczne urzędy i urzędnicy, 4. Etyka w procesie kształtowania wizerunku, 5. Kreowanie obrazu administracji lokalnej, 6. Badania marketingowe w administracji, 7. System marketingu w administracji publicznej i samorządowej, 8. Działania promocyjne na przykładzie samorządu terytorialnego, 9. Kultura obsługi w administracji jako instrument kształtowania jej wizerunku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część pierwsza - Teoretyczne aspekty zrównoważenia rozwoju regionalnego: istota kategorii zintegrowanej efektywności trwałego i zrównoważonegorozwoju; koncepcja marketingu jako podstawa formułowania strategii rozwoju regionalnego; przedsiębiorcza samorządność w kontekście wzmacniania konkurencyjności regionów - społeczności lokalne w świecie poopiekuńczym; samorządowe województwo jako podmiot polityki regionalnej; wykorzystanie koncepcji wirtualnej organizacji we współpracy regionalnejfirm; internetowy serwis regionalny jako nowy system komunikacji społecznej; turystyka wiejska, w tym agroturystyka - nowe możliwości rozwoju wsi; edukacja jako element rozwoju regionalnego; przyszłość regionów w Europie.Część druga - teoretyczne aspekty zrównoważenia rozwoju regionalnego: regiony wobec integracji europejskiej; budowa programów zrównoważonego rozwoju regionu w warunkach gospodarki polskiej; transgraniczność - forma nowego zbliżenia Polski z sąsiadami? - prawnospołeczne aspekty zbliżenia; programowanie funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w Polsce; zasady wspierania rozwoju regionalnego w polsce w kontekście dostosowań do polityki regionalnej w Unii Europejskiej; instrumenty rozwoju zatrudnienia w regionie wobec wymogów integracji europejskiej; europejskie prawo pracy a prawo polskie; wybrane aspekty funkcjonowania systemu zamówień publicznych w polsce i we Wspólnotach Europejskich; zrównoważony rozwój systemu transportowego, jako kierunek kształtowania regionalnej polityki transportrowej w warunkach integracji z Unią Europejską. Część trzecia - teoretyczne aspekty zrównoważenia rozwoju regionalnego: sektor MSP w rozwoju tradycyjnych regionów przemysłowych; rozwój małych i średnich przedsiębiorstw jako składowa rozwoju regionalnego w Polsce; Śląsk Opolski - główne problemy konkurencyjności regionalnej; demograficzne uwarunkowania rozwoju społeczno-gospodarczego powiatów Śląska Opolskiego do 2020 r. w świetle prognozy demograficznej; aktywność opolskich przedsiębiorstw na polskim rynku regulowanym; zmiany w rolnictwie województwa opolskiego a perspektywa integracji z Unią Europejską; koncepcja wielofunkcyjnego zrównoważonego rozwoju obszarów wiejskich - efekty programu odnowy wsi w województwie opolskim; samorząd terytorialny i kasy chorych a narodowy program zdrowia na opolszczyźnie; sytuacja społeczno-gospodarcza a formy aktywizacji społeczności powiatu chorzowskiego w perspektywie integracji Polski z Unią Europejską; inwestor zagraniczny w kraju i regionie - droga do normalności; proces prywatyzacji małych firm w polsce - ujęcie regionalne; rola inicjatyw samorządowych w społeczno-ekonomicznym rozwoju gmin; jakość w zarządzaniu urzędem administracji terenowej - nowe wyzwanie dla funkcjonowania samorządów; promocja transportu ekologicznego w kontekście zrównoważonego rozwoju regionu; polityka zrównoważonego rozwoju regionu a lokalne wykorzystanie odnawialnych źródeł energii; problems of Czech stell - industry restructuringin european integration context; struktura i zakres marketingowo - logistycznych procesów oraz łańcucha tworzenia wartości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Dług sektora samorządu terytorialnego w polskim systemie finansów publicznych; 2. Zarządzanie długiem jako element zarządzania finansami j.s.t.; 3. Uwarunkowania prawne zarządzania długiem j.s.t.; 4. Zarządzanie ryzykiem zadłużenia w j.s.t.; 5. Instrumenty zarządzania długiem lokalnym; 6. Model efektywnego zarządzania długiem w świetle badań jednostek samorządu terytorialnego w województwie podlaskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351.72 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Marketing turystyczny w gminie i powiecie, 2.Promocja regionu w świetle integracji z Unią Europejską, 3.Turystyka miejska w regionie i metody jej promowania, 4.Rola stowarzyszeń i fundacji w promocji turystyki regionalnej, 5.Agroturystyka w regionach - wybrane aspekty funkcjonowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Koncepcje i teorie zarządzania publicznego; 1. Kapitał społeczny a sprawność sfery publicznej, 2. Specyficzne cechy organizacji publicznej, 3. Nauka administracji, zarządzanie publiczne w paradygmat rządzenia publicznego, 4. Stare i nowe koncepcje zarządzania publicznego w strukturach samorządu terytorialnego, 5. Model zarządzania terytorialnego. Cz. II Zarządzanie publiczne w świetle badań empirycznych: 6. Innowacyjność w samorządzie terytorialnym, 7. Monitoring publicznych usług kultury w systemie analiz samorządowych, 8. Doświadczenia urzędów administracji publicznej we wprowadzaniu nowoczesnych metod zarządzania, 9. Istota zarządzania jakością, wydajnością i działalnością operacyjną organizacji publicznej, 10. Potrzeby pacjenta wyznacznikiem zarządzania jakością w placówkach medycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Część I. Zagadnienia ogólne: Wpływ konstytucyjnej zasady domniemania właściwości samorządu terytorialnego na proces zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego; Administrowanie, zarządzanie, współrządzenie w administracji publicznej. Różne koncepcje i ich konsekwencje dla obywateli. Część II. Zagadnienia majątkowe: Zarządzanie nieruchomościami przez gminy; Gospodarka i polityka mieszkaniowa gminy; Zarządzanie mieniem samorządowym. Część III. Zagadnienia finansowe: Fundusz sołecki i budżet obywatelski jako instrumenty wpływu mieszkańców na zarządzanie budżetem gminy - wybrane zagadnienia; Podatek od nieruchomości jako element strategii podatkowej gminy; Wybrane instrumenty sektora usług bankowych jako źródło dochodów gminy; Gmina jako emitent obligacji komunalnych na rynku kapitałowym. Część IV. Zagadnienia gospodarcze: Prywatyzacja i komercjalizacja zadań gminy w zakresie ochrony zdrowia - wybrane zagadnienia; Działalność gospodarcza związku metropolitalnego; Outsourcing w procesie świadczenia usług społecznych jako forma zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego; Zamówienia publiczne JST wobec małych i średnich przedsiębiorstw. Część V. Varia: Zarządzanie kompetencjami pracowników samorządowych na przykładzie Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie; Gmina a przeciwdziałanie alkoholizmowi: architektura wyboru.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski ; Nr 306)
1. Zarządzanie jakością w świetle określeń teoretycznych: Uwarunkowania normalizacyjne; Definicja jakości; Jakość jako strategia działania; Podstawowe informacje o normach ISO; Wady i zalety ISO; Uzasadnienie dal procesu wdrażania norm ISO; Wdrażanie norm ISO; Zarządzanie przez jakość (TQM); Systemy zapewnienia jakości a zarządzanie jakością. 2. Zarządzanie jakością w administracji: Zarządzanie jakością w krajowych urzędach gmin; Zarządzanie jakością w administracji Europy Zachodniej; Zarządzanie przez jakość w administracji St. Zjednoczonych. 3. Wybrane metody doskonalenia jakości usług: Kształtowanie jakości poprzez samoocenę (model M. Baldrige'a, Model European Fundation for Quality Management); Metody wspomagające doskonalenie jakości. 4. Zarządzanie jakością na przykładzie Starostwa Powiatowego w Raciborzu: Zadania realizowane przez powiat; Wdrażanie systemu zapewnienia jakości w starostwie powiatowym; Dokumentacja systemu zapewnienia jakości; Określenie poziomu satysfakcji klienta zewnętrznego; Krytyka procedur i zalecenia dot. doskonalenia jakości usług. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/254, 352/354 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVII Zeszyt 4/2016)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Problem finansowania innowacyjnych projektów. Działalność przedsiębiorstw sektora transportowego w Polsce wschodnie; Wybrane aspekty doboru pracowników na wolne stanowiska pracy w instytucjach integracji i pomocy społecznej; Wpływ motywowania pracowników na efektywność pracy w przedsiębiorstwie; Wykorzystanie coachingu dla poprawy kwalifikacji młodych inżynierów i poprawy wizerunku firmy; Wpływ wytwarzania zapasów bezpieczeństwa na zasoby ludzkie w firmach produkcyjnych; Model flexicurity a społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR); Przedsiębiorcze zarządzanie samorządem terytorialnym; Badanie czynników wzrostu przedsiębiorczości z wykorzystaniem sieci Bayesa i globalnych danych; Internet a sukces finansowy przedsiębiorstwa wirtualnego; Stereotypy odnoszące się do warunków dla biznesu w Ameryce Łacińskiej - wyniki badań własnych wśród polskiego i czeskiego społeczeństwa; The issues risk management in the case of cluster cooperation; Kaizen written in Katakana. The creation of quality-focused Culture of contemporary Organizations; Potencjał rozwoju działalności gospodarczej przez podmiot ekonomii społecznej na przykładzie regionu częstochowskiego; Funkcjonowanie organizacji pozarządowych a motywacje ich uczestników; Aspekty formalnoprawne realizacji projektów finansowych ze środków UE; Innowacyjność we współczesnej gospodarce Polski a niewykorzystany potencjał współpracy nauki z biznesem; Otwarte innowacje a projektowanie modeli biznesu; Psychospołeczne uwarunkowania zaangażowania konsumentów w grywalizację; Product’s elements and the satisfaction of the customer’s needs in the hospitality sector; Budowanie trwałej lojalności klienta w branzy e-commerce - przegląd literatury; Wpływ visual merchandisingu na decyzje zakupowe klientów; Insurance market of the Visegrad Group countries in the context of regional economies; Development of insurance market in Slovak Republic and Czech Republic; Project management in class organizational and technological systems; The Assignment of Starting Points within Management of Change; Optimal use of resources, as a constituent of ecologically-economic enterprise development.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania polityki społecznej państwa i samorządu terytorialnego; 2. Regionalne i lokalne aspekty rozwoju społecznego; 3. Diagnozowanie socjalne na szczeblu lokalnym na przykładzie środowiska radomskiego- od diagnozy ku strategii; 4. Gospodarka budżetowa jednostek samorządu terytorialnego; 5. Polityka edukacyjna samorządu terytorialnego; 6. Instytucje rynku pracy wspierające samorząd terytorialny w zakresie kreowania lokalnego i regionalnego rynku pracy; 7. Polityka mieszkaniowa samorządu terytorialnego; 8. Ochrona zdrowia w działaniach samorządu terytorialnego; 9. Pomoc społeczna jako zadanie samorządu terytorialnego; 10. Zadania samorządu terytorialnego na rzecz pełnej integracji osób niepełnosprawnych; 11. Polityka kulturalna; 12. Organizacje pozarządowe- partner samorządu, teoria, praktyka, przyszłość; 13. Elektroniczny wymiar usług publicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorczość społeczna, 2. Przenoszenie doświadczeń przedsiębiorstw na rozwój miast i gmin, 3. Wyższe uczelnie jako siła napędowa rozowju miasta kreatywnego. Wyzwania dla zarządzania miastami u progu XXI wieku, 4. Doswiadczenia niemieckie w zakresie zarządzania organizacjami non-profit, 5. wybrane czynniki strategii sukcesu organizacji non-profit, 6. Kultura organizacyjna a efektywnosć w organizacjach niezorientowanych na zysk, 7. Ocena zarządzania jakością w administracji samorządowej, 8. Kapitał społeczny a zachowania przedsiębiorcze w bibliotekach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Analizy na poziomie produktu : 1.Modele rozwoju produktu, 2.Struktury i opcje organizacyjne rozwoju produkty. Cz. II Analizy na poziomie przedsiębiorstwa : 1.Znaczenie marki w budowaniu wizerunku i wartości przedsiębiorstwa usługowego, 2.Elementy promocji i jej zadania w przedsiębiorstwie, 3.Funkcje strategii logistycznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 4.Rola czynnika ludzkiego w osiąganiu przez firmę przewagi konkurencyjnej na rynku, 5.Warunki wzrostu efektywności przedsiębiorstwa "Poczta Polska" w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej. Cz. III Analiza na poziomie samorządu terytorialnego : 1.Zróżnicowanie regionalne w Polsce w okresie transformacji systemu społeczno-gospodarczego, 2.Rola jednostek samorządu terytorialnego w finansowaniu rozwoju lokalnego (na przykładzie miasta Łomża), 3.Źródła finansowania zadań własnych samorządu terytorialnego na przykładzie powiatu w Ełku. CZ.IV Analizy na poziomie sektora : 1.Konsolidacja sektora bankowego a istota spółdzielczości, 2.Rola i funkcje banków w systemie finansowym państwa, 3.Zastosowanie metod taksonomicznych w wyznaczaniu mierników rozwoju gospodarczego, 5.Eduukacyjne uwarunkowania rozwoju MŚP
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Katedry Nauk Ekonomicznych / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ISSN 1642-980X ; Nr 1-2/2003 Nr 1-2/2004)
1.Doktryna ortoliberalizmu - założenia i charkaterystyka, 2.Badanie otoczenia rynkowego i makroekonomicznego na potrzeby identyfikacji sytuacji rynkowej, 3.Wykorzystanie koncepcji mikroekonomicznych nowej ekonomii keynesowskiej w polityce personalnej przedsiębiorstw, 3.Decyzje inwestycyjne śląskich przedsiębiorców sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) wobec członkowstwa Polski w Unii Europejskiej, 4.Logistyczna struktura procesowa - próba budowy modelu transformacji, 5.Wycena inwestycji, 6.Wybrane zaganienia franchisingu, 7.Instrumenty oddziaływania na klienta w działalności gospodarczej - wybrane aspekty, 8.Jakość usług w administracji samorządowej jako obiekt badań, 9.Środki trwałe w świetle przepisów bilansowych i podatkowych, 10.Podatki bezpośrenie w śwecji, 11.Wybrane problemy bezpieczeństwa i higieny pracy w rolnictwie, leśnictwie i łowiectwie, 12.Nowe regulacje w prawie prawcy w 2004 r a nowe obowiązki przedsiębiorców zatrudniających pracowników - wybrane zaganienia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej