Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(29)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(18)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(24)
Autor
Adamiec Sabina
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Bera Milena
(1)
Bieś-Srokosz Paulina
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Brzozowski Marcin
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Burceva Tetyana
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cyz Katarzyna Emilia
(1)
Czerw Jarosław
(1)
Czyżewska Marta
(1)
Donets Oksana
(1)
Drzymont Genowefa
(1)
Duda Aneta
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dzik Piotr
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Florek Magdalena
(1)
Frankowski Zbigniew
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gawron Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grmanová Eva
(1)
Grotkowska Katarzyna
(1)
Grytner Adam
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Haviernikova Katarína
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Horodyńska Małgorzata
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Ivanová Eva
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jagoda Joanna
(1)
Janulek Piotr
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jarosiński Krzysztof
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczor Arkadiusz
(1)
Kantyka Jan
(1)
Kataev Dmitrij
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Koišová Eva
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kopel Anna
(1)
Kordoš Marcel
(1)
Korenkiewicz Aleksandra
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kozak Marcin
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Krakała Artur
(1)
Kulisz Victoria
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kędzierska-Szczepaniak Angelika
(1)
Kłóska Iwona
(1)
Lewicki Arkadiusz
(1)
Majewski Kamil
(1)
Malik K
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Marcineková Katarína
(1)
Markowska Paulina
(1)
Markowski Tadeusz (1949- )
(1)
Masárová Jana
(1)
Mich Włodzimierz
(1)
Michałowski Stanisław
(1)
Miszewski M
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Moll Tomasz
(1)
Mroczek Teresa
(1)
Pepchuk Sergei
(1)
Perło Dorota
(1)
Piotrowski Zbigniew
(1)
Piskrzyńska Katarzyna
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Poniatowicz Marzanna (1963- )
(1)
Prokopenko Tetyana
(1)
Płonka-Bielenin Katarzyna
(1)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(1)
Rokicki Jarosław
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosa Kacper
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rutkowski Jerzy
(1)
Salachna Joanna M
(1)
Sidor Monika
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Stajniak Maciej
(1)
Stankiewicz-Mróz Anna
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Sujová Andrea
(1)
Suska Justyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
Samorząd terytorialny
(19)
Marketing terytorialny
(12)
Administracja
(4)
Gospodarka terenowa
(3)
Public relations
(3)
Sektor publiczny
(3)
Budżety terenowe
(2)
Innowacje
(2)
Inwestycje
(2)
Logistyka
(2)
Opieka społeczna
(2)
Planowanie regionalne
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Turystyka
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja publiczna
(1)
Alokacja
(1)
Antysemityzm
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bhp
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Budżety gminne
(1)
Dochody jednostek samorządu terytorialnego
(1)
Dług publiczny
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Ełk (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Franchising
(1)
Geografia społeczna
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Informacja wizualna
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Jakość życia
(1)
Kadry
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Keynesizm
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka*
(1)
Marketing
(1)
Miasta
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nieruchomości publiczne
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Outsourcing
(1)
Planowanie terenowe
(1)
Poczta
(1)
Podatek
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polityka społeczna
(1)
Polska
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Prawo do informacji niejawnej
(1)
Prawo pracy
(1)
Prawo samorządu terytorialnego
(1)
Produkt*
(1)
Projektowanie graficzne
(1)
Promocja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Prywatyzacja zadań publicznych
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przemysł zbrojeniowy
(1)
Regionalizacja gospodarcza -- Polska
(1)
Regionalizacja gospodarcza -- polityka -- Unia Europejska
(1)
Regionalizm
(1)
Regiony
(1)
Regiony (adm.) -- polityka -- Polska
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Samorzą terytorialny
(1)
Samorząd gminny
(1)
Sekretarz (samorząd terytorialny)
(1)
Socjologia miasta
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Transmisja danych
(1)
Unia Europejska
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Poradnik
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1.: Marketing w zarządzaniu jednostką terytorialną - krótki przegląd ustaleń teoretycznych; 2.: Zagłębie Dąbrowskie w województwie śląskim. Tradycje i współczesność; 3.: Potencjał promocyjny Zagłębia Dąbrowskiego w kontekście planów metropolitalnych; 4.: Kreowanie marki Zagłębia Dąbrowskiego. Zasoby - strategie - implementacja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations miast i regionów / red. nauk. Aneta Duda. - Warszawa : Difin, 2010. - 274 s. : il. ; 23 cm.
1. Public relations w teorii: Istota i rola public relations; Jakiego public relations potrzebuje samorząd?; Planowanie strategiczne programów public relations w administracji samorządowej; Media relations w samorządzie; Media szansą dla lokalnych społeczności; Znaczenie komunikacji wewnętrznej dla funkcjonowania urzędu; 2. Public relations w praktyce samorządowej: Kształtowanie tożsamości i wizerunku miast i regionów; Inicjatywy społeczne na rzecz rozwoju turystyki w regionie; Zasoby kulturowe potencjałem turystycznym miast i regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu terytorialnego / Magdalena Florek. - Wyd. 3 zm. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2013. - 185, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Istota, źródła i ewolucja marketingu terytorialnego. 2. Terytorium jako specyficzny produkt. 3. Konkurencja a konkurencyjność jednostek terytorialnych. 4. Rola i pozycja strategii marketingowej w strukturze strategii jednostki terytorialnej. 5. Możliwości segmentacji w wyborze docelowych podmiotów działań marketingowych w jednostkach terytorialnych. 6. Wizerunek, marka i pozycjonowanie jednostki terytorialnej. 7. Ograniczenia aplikacji instrumentów cenowych i dystrybucyjnych w marketingu terytorialnym. 8. Promocja w marketingu terytorialnym. 9. Struktura narzędzi marketingu terytorialnego i tendencje ich rozwoju. 10. Uwarunkowania skuteczności i efektywności zastosowania marketingu w jednostkach terytorialnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 1)
Nadzór właścicielski w procesie transformacji polskiej gospodarki; Optymalna alokacja zasobów w gospodarce zamkniętej; Kompleks Mondragoń jako przykład rozwoju własności pracowniczej; Wykorzystanie Internetu w marketingowej działalności firm; Marketing terytorialny jako rynkowo zorientowana filozofia zarządzania miastem i regionem; Granice samorządności regionalnej w świetle Konstytucji RP oraz badań społecznych; O pewnej metodzie opisu systemów zarządzania; Czynniki nowej tożsamości Polski w stosunkach międzynarodowych; Krytyczna teoria społeczeństwa w poszukiwaniu istoty antysemityzmu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Prawne i społeczne a polityczne uwarunkowania dostępu do informacji i zarządzania informacją: Funkcjonowanie prawa do informacji publicznej w działalności samorządu lokalnego; Działalność organów samorządu terytorialnego a dostęp do informacji publicznej (na tle orzecznictwa sądów administracyjnych); Karna ochrona prawa do informacji publicznej; Informacja publiczna on-line. Stopień realizacji wymogu prawnego przez gminy i powiaty Lubelszczyzny; Sądowa kontrola udostępniania informacji publicznej; Zasady nieudzielania informacji publicznej; Ograniczenia dostępu do informacji publicznej (zagadnienia wybrane); Dostęp do informacji publicznej w polskim planowaniu przestrzennym, sektorze Administracji Publicznej; Przesłanki dobrego zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego; Koncepcje budowy społeczeństwa informacyjnego w UE i ich konsekwencje dla Polski; Budżet jednostki samorządu terytorialnego jako źródło w informacji publicznej. R.2 Polityka informacyjna i media w samorządzie lokalnym: Polityka informacyjna w samorządzie terytorialnym a społeczeństwo obywatelskie; Lokalna przestrzeń komunikacyjna mediów periodycznych w Polsce; Samorząd - media: wzajemne relacje i ich granice; Rola samorządu terytorialnego w procesie budowy społeczeństwa informacyjnego; Dwa światoobrazy: media i samorządy w społeczeństwie obywatelskim; Wolność wypowiedzi prasy lokalnej a samorząd terytorialny; Sprawne zarządzanie jako element budowania wiarygodności urzędów samorządowych i zaufania mieszkańców; Wizerunek Rady Miasta Lublina w prasie lokalnej (na podstawie tytułów i nagłówków); Samorząd lokalny na łamach lubelskich dzienników; Dlaczego media i samorząd prowadzą wojnę?; Dlaczego lokalne media są krytycznie nastawione do władzy samorządowej?; Władza, media, społeczeństwo - komunikacja lokalna na przykładzie Wielkiej Brytanii; Administrowanie informacją jako formą własności organów rządowych i samorządowych Ukrainy. R.3 Marketing i public relations jednostek samorządu terytorialnego: Zarządzanie informacją w gminie - podejście strategiczne czy marketingowe?; Public relations jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie Lubelszczyzny; Polityka informacyjna urzędu miasta - PR, E - Urząd, promocja miasta (na przykładzie Warszawa); Polityka komunikacyjna województwa opolskiego; Imagistyka w procesie pozyskiwania inwestorów przez gminy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. 2. Znaczenie postaw władz lokalnych w działaniach proinwestycyjnych gmin. 3. Proinwestycyjne planowanie strategiczne. 4. Przygotowywanie ofert inwestycyjnych. 5. Specjalne strefy ekonomiczne w gminach. 6. Promocja proinwestycyjna gmin. 7. Prowadzenie negocjacji oraz obsługa inwestorów. 8. Opieka poinwestycyjna. 9. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Vademecum sekretarza jednostki samorządu terytorialnego / pod red. Adama Grytnera. - Stan prawny grudzień 2014. - Warszawa : C.H.Beck , 2014. - 447 s. ; 24 cm.
Część 1 Zadania i kompetencje sekretarza: Zadania i kompetencje sekretarza wynikające z ustaw ustrojowych oraz z innych aktów normatywnych i wewnętrznych; Kompetencje sekretarza w zakresie realizacji przepisów o dostępie do informacji publicznej; Nadzór nad rozpatrywaniem skarg i wniosków; Zadania i kompetencje sekretarza JST w zakresie budżetu oraz WPF; Kompetencje i zadania sekretarza JST w zakresie udzielania zamówień publicznych; Część 2 Status prawny i umiejscowienie sekretarza w strukturze urzędu: Wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec szefów organów wykonawczych JST; Powierzenie prowadzenia spraw wójta; Sekretarz reprezentantem pracodawcy; Pozycja sekretarza jako pracownika na stanowisku kierowniczym urzędniczym; Łączenie funkcji sekretarza z innymi stanowiskami w gminie; Sprawowanie nadzoru nad ochroną danych osobowych znajdujących się w zbiorach gminy; Prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem wyborów - funkcja urzędnika wyborczego; Część 3 Sekretarz gminy jako pracownika: Wynagrodzenia dla osób zatrudnionych na stanowisku sekretarza; Charakter i elementy stosunku pracy sekretarza; zakaz przyjmowania korzyści majątkowej przez sekretarza; Oświadczenie majątkowe sekretarza JST; Odpowiedzialność sekretarza JST za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; Ograniczenia podejmowania dodatkowych zajęć (działalności) przez osobę zajmująca stanowisko sekretarza JST; Część 4 Organizacja i funkcjonowanie urzędu: Struktura organizacyjna urzędu; Reorganizacja urzędu; Pełnomocnictwa i upoważnienia udzielane sekretarzowi; Opisy stanowisk pracy; Polityka kadrowa w urzędzie; Instrukcja kancelaryjna i archiwum zakładowe; Załatwianie spraw w urzędzie; Organizacja i funkcjonowanie audytu oraz kontroli zarządczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 594.)
1.Gospodarka finansowa samorządu terytorialnego na poziomie lokalnym w regionie mazowieckim w latach 2006-2011; 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych regionów; 3. Zjawisko kooperacji regionów na przykładzie wykorzystania wsparcia przeznaczonego na rozwój regionalny w perspektywie 2007-2013; 4. Rola sektora publicznego w kreowaniu wzorców zachowań w dziedzinie efektywności energetycznej; 5. Transportowe i energetyczne funkcje rzek na przykładzie Odry; 6. Kryzys 2008 roku a polityka monetarna FED-u; 7. Wewnętrzne i zewnętrzne źródła finansowania działalności gospodarczej w Polsce; 8. Ogólne uwarunkowania funkcjonowania przemysłu obronnego w państwach NATO i UE; 9. System ochrony zdrowia w Polsce; 10. Motywacja do pracy; 11. Etyczna ocena przyczyn kryzysu finansowego; 12. Uwarunkowania gospodarki finansowej jednostek samorządu terytorialnego w Polsce w latach 2008-2011 w układzie regionalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w zarządzaniu gminą; Marketing urbanistyczny a projektowanie miast; Marketing w gospodarce nieruchomościami gminy; Zarządzanie administracją publiczną i kształtowanie środowisk opiniotwórczych w gminie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej