Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(91)
Forma i typ
Książki
(84)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(10)
Czasopisma
(7)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(80)
dostępne
(54)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(58)
Czytelnia
(80)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(9)
Chodyński Andrzej
(7)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Rymsza Marek
(4)
Blicharz Jolanta (1961- )
(3)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(3)
Socha Irena (1946- )
(3)
Adamiec Sabina
(2)
Bielecka Olimpia
(2)
Bogacz-Wojtanowska Ewa
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Gronkiewicz Anna
(2)
Gurdek Magdalena (1977- )
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Kochmańska Magdalena
(2)
Kopel Anna
(2)
Kotowski Jarosław
(2)
Kurleto Małgorzata Halszka
(2)
Lewenstein Barbara
(2)
Makowski Grzegorz
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Rękawek Anna
(2)
Sitek Marcin
(2)
Skibiński Andrzej
(2)
Skorupka Jerzy (1960 - )
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Styś Aniela
(2)
Waściński Tadeusz
(2)
Wierzbicki Zbigniew R
(2)
Zaporowski Leszek
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(2)
Ackoff Russell Lincoln (1919- )
(1)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Addison Herbert J. (1932- )
(1)
Aleksnadrowicz Tomasz R
(1)
Arczewska Magdalena
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Barański Marek
(1)
Barański Robert
(1)
Bartoszek Adam
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Boberski Jakub
(1)
Boni Michał (1954- )
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Boć Jan (1939-2017)
(1)
Brazilij Natalija
(1)
Brzuska Eugeniusz
(1)
Bzdek Krzysztof
(1)
Cader Jakub
(1)
Ceglarski Andrzej
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Cichy Diana
(1)
Czekaj Krzysztof
(1)
Czuba-Kulisińska Beata
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Czubek Grażyna
(1)
Dahms Thomas
(1)
Demidenko Svitlana
(1)
Detyna Beata
(1)
Doh Jonathan
(1)
Dojwa Katarzyna
(1)
Doroba Anita
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drogoń Andrzej
(1)
Drong Leszek
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dudkiewicz Magdalena
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dworowska Wioletta
(1)
Dziopak-Strach Ada
(1)
Dziura Marek
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Faliszek Krystyna
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Filipowicz Paweł
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Fudaliński Janusz (1970-2015)
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Gawrylenko Valientina
(1)
Gerszberg Tomasz
(1)
Giertler Anna
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gliński Piotr
(1)
Gluziński Artur
(1)
Gniłka Aleksander
(1)
Golinowska Stanisława (1947- )
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gołębiowska Ewa
(1)
Graniewska Danuta
(1)
Grewiński Mirosław (1973- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(71)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(91)
Język
polski
(91)
Temat
Instytucje nonprofit
(91)
Marketing
(11)
Społeczeństwo obywatelskie
(11)
Wolontariusze
(10)
Organizacje
(8)
Przedsiębiorstwo
(8)
Działalność charytatywna
(7)
Public relations
(7)
Polityka społeczna
(6)
Administracja
(5)
Bibliotekarstwo
(5)
Ekonomia społeczna
(5)
Infrastruktura społeczna
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Innowacje
(4)
Opieka społeczna
(4)
Praca społeczna
(4)
Społeczności lokalne
(4)
Usługi
(4)
Zarządzanie
(4)
Biblioteki
(3)
Działalność pożytku publicznego
(3)
Fundacja
(3)
Fundusze strukturalne UE
(3)
Kadry
(3)
Kobieta
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Menedżerowie
(3)
Organizacja
(3)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(3)
Oświata
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Szkolnictwo
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Bezrobocie
(2)
Dług
(2)
Dłużnicy
(2)
Emerytura
(2)
Fałszerstwo
(2)
Hotelarstwo
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Instytucje użyteczności publicznej
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Nieruchomości
(2)
Odpowiedzialność karna
(2)
Oszustwo
(2)
Państwo
(2)
Podatek
(2)
Polska
(2)
Postępowanie administracyjne
(2)
Pranie pieniędzy
(2)
Prawo
(2)
Prawo gospodarcze
(2)
Prawo karne gospodarcze
(2)
Przedsiębiorstwo społeczne
(2)
Przestępczość gospodarcza
(2)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(2)
Rozliczenia pieniężne
(2)
Samorząd gminny
(2)
Sektor publiczny
(2)
Umowy handlowe
(2)
Usługi biblioteczne
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Wizerunek biblioteki
(2)
Wizerunek instytucji kultury
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Akt administracyjny
(1)
BHP
(1)
Bezdomność
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety terenowe
(1)
Controlling
(1)
Dane osobowe
(1)
Decentralizacja (administracja)
(1)
Demografia
(1)
Dialog społeczny
(1)
Domy pomocy społecznej
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dotacja
(1)
Działacze społeczni
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Ekonomia
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Finanse publiczne
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Historia literatury
(1)
Informacja
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1989-2000
(8)
1901-2000
(3)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(26)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(12)
Podręcznik
(8)
Czasopismo naukowe
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Materiały konferencyjne
(3)
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Artykuły
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(20)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(18)
Zarządzanie i marketing
(16)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Historia
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
91 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie organizacji non-profit w gospodarce rynkowej. Przesłanki wdrożenia marketingu w organizacjach non-profit. 3. Pozyskiwanie donatorów jako obszar decyzji marketingowych organizacji non-profit. 4. Zarządzanie marketingowe w organizacjach non-profit.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Koncepcja zarządzania marketingowego w szkole wyższej: 1.Dylematy marketingu szkół wyższych. 2.Wybrane problemy adaptacji marketingu w szkolnictwie. 3.Konkurencja na rynku usług edukacyjnych na poziomie wyższym. 4.Potrzeba planowania strategicznego w usługach edukacyjnych. 5.Funkcja marketingowa w szkole wyższej. Marketing szkół wyższych o profilu biznesowym z perspektywy amerykańskiej. 7.Strategie marketingowe amerykańskich uczelni for-profit. 8.Zaufanie w procesie naybwania usług edukacyjnych przez studentów. II.Marketingowa orientacja na klienta w szkole wyższej:9.Selekcja kandydatów na studia w strategii marketingowej uczelni. 10.Marketingowe zarządzanie szkołami wyższymi z perspektywy relacji zachodzących pomiędzy konsumentami usług.11.Segmentacja w kontekście szkolnictwa wyższego:strategie zwiększania efektywności. 12.Przyczyny wyboru uczelni ekonomicznej przez kandydatów na studia. III>Polityka jakości w usługach edukacyjnych: 13.Jakość kształcenia -czynniki i kryteria oceny. 14.Jakość w usługach edykacyjnych. IV.Zarządzanie produktem w usługach edukacyjnych: 15.Produkt w usługach edukacyjnych - sposób definiowania i konsekwencje dla działań marketingowych. 16.Branding jako element marketingowego zarządzania szkołą wyższą na przykładzie uczelni polskich i amerykańskich. 17.Praktyka gospodarcza w procesie kształcenia na poziomie wyższym. V.Personel w zarządzaniu marketingowym szkołą wyższą: 18.Kluczowe etapy procesu kadrowego w szkolnictwie wyższym. 19.Zasoby ludzkie jako element kształtowania wizerunku niepublicznej szkoły wyższej. 20.Rola rektora w budowaniu długotrwałych relacji szkoły wyższej z otoczeniem. 21.Specyfika osobowości i zachowań młodego nauczyciela akademickiego a kształtowanie wizerunku uczelni. VI>Zarządzanie komunikacją w szkołach wyższych: 22.Podstawy zarządzania promocją szkoły wyższej. 23.Reklama prasowa szkół wyższych. 24.Elementy wizerunku szkoły wyższej. 25.Rola i zadania komórek public relations w strukturach uczelni. 26.Targi edukacyjne jako narzędzie kształtowania wizerunku szkoły wyższej. 27.Zarządzanie relacjami z absolwentami. 28.Współpraca ze studentami w zakresie aktywności promocyjnej uczelni. VII.Nowe technologie na rynku edukacji wyższej: 29.Zmiany strategii marketingowych szkół wyższych w dobie społeczeństwa informacyjnego. 30.Pozycjonowanie serwisów internetowych szkół wyższych. VIII. Badania marketingowe w zarządzaniu szkołą wyższą: 31. Badania i analizy marketingowe w szkole wyższej. 32.Pomiar satysfakcji klienta jako element sytsemu zarządzania jakością w szkole wyższej. 33.Badanie opinii studentów jako przesłanka doskonalenia jakości kształcenia. 34.Marketingowe aspekty działalności uczelni wychowania fizycznego w opinii studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe i Konferencyjne)
1. Uregulowania w zakresie pomocy publicznej po przystąpieniu Polski do Unii europejskiej, 2. Kilka uwag o funkcjonowaniu zawodów prawniczych, 3. Sądownictwo administracyjne czy prokuratura? Problem badania legalności aktów administracyjnych w początkach władzy ludowej; 4. Uwagi do statusu prawnego wojewody w świetle ustawy o administracji rządowej w województwie z dnia 5 czerwca 1998 roku, 5. Ustrój gminy samorządowej w Polsce i w Niemczech; 6. O Józefa Piłsudskiego dwóch spotkaniach z prawem, 7. Prezydent USA jako naczelny dowódca sił zbrojnych, 8. Organizacje pozarządowe - aktywny podmiot stosunków międzynarodowych, 9. Wincentego Skrzetuskiego mowa O powinnościach narodów jednych ku drugim, 10. Kobiece oblicze współczesnego bezrobocia - wymiar psychologiczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2961)
1. Współczesne wyzwania modernizacyjne a polityka społeczna zintegrowanej Europy 2. Wartości socjalne jako cel normatywny europejskiego modelu socjalnego 3. Stosunki przemysłowe i dialog społeczny w warunkach globalizacji i europeizacji 4. Nowy kontrakt społeczny w dobie Nowej Gospodarki 5. Strategia Lizbońska - nowy europejski model społeczno-gospodarczy 6. Polityka społeczna Niemiec. Od Bismarckowskich świadczeń socjalnych po Agendę 2010 7. Status kobiet w Unii Europejskiej 8. Potencjał ekonomiczny sektora non profit na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej 9. Europejski Fundusz Społeczny na tle ewolucji finansowania celów europejskiej polityki społecznej w obszarze rynku pracy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe narzędzia i techniki komunikacji marketingowej: Problemy z kategoryzacją nowych instrumentów komunikacyjnych; Instrumenty oparte na innowacyjnym wykorzystaniu tradycyjnych kanałów komunikacji; Instrumenty oparte na modelu komunikacji hipermedialnej; 2. Zastosowanie nowych narzędzi i technik komunikacyjnych w praktyce wybranych organizacji non profit: Nowe narzędzia i techniki komunikacji marketingowej w kampaniach społecznych; Nowe narzędzia i techniki komunikacji w polityce; 6. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w administracji publicznej; 7. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w publicznej służbie zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W czyim imieniu, czyli o potrzebie legitymizacji polityki europejskiej. Europa urzędników brukselskich czy Europa obywateli? U źródeł deficytu demokratycznego w Unii Europejskiej; Partnerstwo społeczne i kultura dialogu - droga do przezwyciężenia deficytu demokratycznego w UE; Europejskie społeczeństwo obywatelskie. stopień zorganizowania i rzeczywisty udział w procesach decyzyjnych UE. Polska transformacja w perspektywie europejskiej. Transformacja imitacyjna czy innowacyjna? Spory o kształt polskiej demokracji po roku 1989; Polacy na tle innych społeczeństw europejskich. wartości demokratyczne w potocznej świadomości; Polska w Europie. Zwolennicy i przeciwnicy integracji - główne osie podziału. Bilans członkostwa w opinii społecznej i wśród przedstawicieli elit politycznych; Siła i słabość społeczeństwa obywatelskiego w Polsce. Kondycja trzeciego sektora. Instytucjonalne ramy działania. Programy rządowe. Zorganizowane społeczeństwo obywatelskie a europejskie governance. Metodologia badań. Screening badań opinii społecznej w Polsce w obszarach problemowych objętych zakresem badań. Badane organizacje. Zasoby kadrowe, zaplecze członkowskie, strategie i metody uczestnictwa w debatach publicznych, artykulacja interesów, reprezentowanie poglądów własnych członków czy szerszej opinii publicznej. Relacje pomiędzy badanymi organizacjami a władzą publiczną na poziomie lokalnym, regionalnym, krajowym. Europeizacja społeczeństwa obywatelskiego w Polsce - nadzieje i obawy polskich organizacji pozarządowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Systematyka prawa o organizacjach pozarządowych w Polsce; 2. Ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz zawiązane z nią mechanizmy i instytucje: Trzeci sektor w Polsce przed wejściem w życie przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie; Czym jest działalność pożytku publicznego; Obowiązki organizacji pożytku publicznego w zakresie sprawozdawczości; Współpraca administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi; Finansowanie działalności pożytku publicznego ze środków publicznych; Rada Działalności Pożytku Publicznego; Fundusz Inicjatyw Obywatelskich; wolontariat; Co zmienia ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie?. 3. Inne regulacje prawne istotne dla funkcjonowania organizacji pozarządowych: Zbiórka publiczna; Podatek VAT; Księgowość w organizacjach pozarządowych. 4. Trendy i przewidywane zmiany w prawie o organizacjach pozarządowych: Przyszłość fundacji w Polsce; Prace nad nowelizacją ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zatrudnienie w organizacjach pozarządowych- perspektywa teoretyczna: Zatrudnienie w trzecim sektorze: możliwości i perspektywy; Finansowo-prawne podstawy zatrudnienia; Teoria elastyczności pracy a trzeci sektor; Trzeci sektor jako zbiorowy pracodawca; Zarządzanie kadrami w organizacjach pozarządowych; 2. Wzory zatrudnienia w trzecim sektorze- wyniki badań: Badanie wzorów zatrudnienia w organizacjach pozarządowych; Elastyczne formy zatrudnienia kobiet w organizacjach pozarządowych w świetle wyników badań; Cechy i formy zatrudnienia osób w wieku przedemerytalnym w organizacjach pozarządowych; Trzeci sektor: docelowe czy tymczasowe miejsce pracy dla młodych osób?; Zatrudnienie osób niepełnosprawnych w trzecim sektorze; Problemy zatrudnienia w trzecim sektorze w opinii kadry zarządzającej; Scenariusze wywiadów grupowych z pracownikami organizacji pozarządowych; Scenariusz wywiadu grupowego z kadrą zarządzającą organizacji pozarządowych; 3. Młodzież w organizacjach pozarządowych- ścieżki kariery zawodowej: Ścieżka rozwoju w organizacji pozarządowej; Praca w organizacji pozarządowej- konfrontacja wyobrażeń z rzeczywistością; Wolontariat i zatrudnienie w organizacji pozarządowej na podstawie doświadczeń polskiej Akcji Humanitarnej; Pozarządowość w praktyce. Doświadczenia z praktyk studenckich; Wzory zatrudnienia w trzecim sektorze. Wnioski i rekomendacje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Raporty CASE ; Nr 65)
Wprowadzenie: O nowych i starych dylematach polityki. 1. Zewnętrzne uwarunkowania polskiej polityki. 2. Decentralizacja a polityka społeczna. 3. Problemy trudnego rynku pracy. 4. Bieżące i przyszłe problemy zabezpieczenia emerytalnego. 5. Problemy z koncepcją i efektami systemu edukacyjnego. 6. Problemy funkcjonowania i referowania ochrony zdrowia. 7. Partnerstwo państwa i organizacji pozarządowych w polityce społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Epoka informacji jako okres zmian w zglobalizowanym otoczeniu trzeciego sektora. 1. Globalny wymiar funkcjonowania współczesnego świata: 1.1. Periodyzacja, czyli rozwój globalizacji w czasie; 1.2. Globalizacja - uwarunkowania definicyjne; 1.3. Społeczny wymiar globalizacji; 1.4. Trajektoria globalizacji w perspektywie rozwoju; 1.2. Model nowej gospodarki opartej na wiedzy - próba konceptualizacji; 1.3. Zmiana uwarunkowań rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych; 1.3.1. Rozważania wokół nowego znaczenia informacji; 1.3.2. Identyfikacja cech informacji.; 1.3.3. Źródła informacji; 1.3.4. Nadmiar informacji i jego konsekwencje; 1.4. Zasobowe ujęcie informacji. 2. Internetowy cyberświat. Rozwój globalnej platformy komunikacyjnej: 2.1. Internet: istota i charakterystyka zjawiska; 2.2. Idea powstania i rozwoju Internetu; 2.2.1. Światowy kontekst transformacji Internetu; 2.2.2. Polski kontekst adaptacji Internetu; 2.3. Pojęciowy przekrój zagadnienia; 2.4. Nieuchronność komunikowania a przestrzeń wirtualnego świata; 2.4.1. Teoretyczna refleksja nad definicją komunikacji; 2.4.2. Sieć jako przestrzeń komunikacyjna; 2.5. Komunikacja zapośredniczona; 2.6. Uczestnicy komunikacji zapośredniczonej. 3. Nowe media i (r)ewolucja w przekazie: 3.1. Stare (tradycyjne), nowe i „nowe media”; 3.1.1. Specyfika starych (tradycyjnych) mediów; 3.1.2. Interaktywność nowych mediów; 3.1.3. Dystynktywna koncepcja mediów Paula Levinsona; 3.2. Potencjał komunikacyjny nowych mediów; 3.3. Zmiana sposobu wykorzystania środków przekazu i media społecznościowe; 3.3.1. Droga od Web 1.0 do Web 2.0; 3.3.2. Definiowanie i klasyfikacja mediów społecznościowych; 3.3.3. Dyferencjacja mediów społecznościowych; 3.4. Strony internetowe; 3.5. Blogi; 3.6. Wikipedia; 3.7. YouTube; 3.8. Facebook; 3.9. Twitter. 4. Społeczny wymiar działań komunikacyjnych w sieci: 4.1. Przesłanki kształtowania się społeczeństwa informacyjnego; 4.1.1. Definicyjna różnorodność i wieloaspektowość; 4.1.2. Wyznaczniki społeczeństwa informacyjnego; 4.2. Współczesne modele społeczeństwa informacyjnego; 4.3. Kompetencje cyfrowe; 4.4. Koncepcja społeczeństwa sieci; 4.5. Świat wirtualnych społeczności; 4.6. Internauci. 5. Organizacje pozarządowe jako aktywni komunikatorzy w społeczeństwie obywatelskim: 5.1. Idea społeczeństwa obywatelskiego; 5.2. Kształtowanie społeczeństwa obywatelskiego w Polsce; 5.3. Trzeci sektor; 5.4. Organizacje pozarządowe; 5.4.1. Współpraca z otoczeniem zewnętrznym; 5.4.2. Współpraca z otoczeniem wewnętrznym; 5.4.3. Kondycja organizacji pozarządowych; 5.5. Organizacje pożytku publicznego. 6. Wykorzystanie nowych mediów w działaniach komunikacyjnych organizacji pozarządowych: 6.1. Płaszczyzny funkcjonowania organizacji pozarządowych; 6.1.1. Realizacja celów statutowych; 6.1.2. Pozyskiwanie środków; 6.1.3. Działalność wizerunkowa; 6.2. Polityka informacyjna organizacji pożytku publicznego; 6.3. Organizacje pożytku publicznego - nadawcy nieprofesjonalno-instytucjonalni; 6.4. Perspektywa analityczna działań komunikacyjnych OPP; 6.4.1. Badanie wykorzystania własnych stron WWW w działalności organizacji pożytku publicznego; 6.4.2. Wskaźnik WUSI OPP; 6.4.3. Ocena ważności cech stron internetowych OPP jako elementu realizacji polityki informacyjnej; 6.4.4. Analiza benchmarkingowa; 6.4.5. Wybrane aspekty działań organizacji pożytku publicznego w mediach społecznościowych; 6.4.6. Media społecznościowe o mniejszym wykorzystaniu przez OPP. Zakończenie. Bibliografia. Spis rycin. Spis tabel
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Metody i czynniki zwiększające skuteczność zarządzania organizacjami non profit. Komunikacja z otoczeniem jako budowanie wizerunku uczelni wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Public relations a wizerunek organizacji non profit; Wizualizacja jako element budowy wizerunku organizacji non profit; Badania satysfakcji klientów wewnętrznych w organizacji non profit; Rola menedżera w organizacji non profit; Wdrażanie systemu zarządzania jakością w aparatach pomocniczych organów administracji publicznej; Proekologiczna organizacja non profit jako interesariusz przedsiębiorstw; Zarządzanie organizacją non profit jako realizatorem usług społecznych; Wolontariat jako zasób organizacji non profit. Część II: Czynniki wzrostu jakości biblioteki. Pracownicy biblioteki jako ważny czynnik wpływający na jakość usług bibliotecznych; Wewnętrzne public relations biblioteki publicznej; Klient usług bibliotecznych w świetle normy PN ISO 9001:2000; System biblioteczny SOWA narzędziem wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Kultura organizacyjna w bibliotece; Rola public relations w zwalczaniu kryzysu w bibliotece; Istota jakości w bibliotekoznawstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Społeczeństwo obywatelskie a państwo: 1. Obywatelstwo Unii Europejskiej - założenia i polska rzeczywistość, 2. Problem obywatelskości społeczeństw Europy Środkowowschodniej a ich kapitały strukturalne, 3. Kultura polityczna - jej istotny charakter i wymiary, 4. Społeczeństwo polskie - między podmiotowością a autorytaryzmem, 5. Problem prowadzenia procesów humanizacji w post-socjalistycznych osiedlach mieszkaniowych, 6. Problemy wykluczenia społecznego i marginalizacji w społeczeństwach zjednoczonej Europy, 7. Przemiany sfery publicznej a edukacja obywatelska, 8. Kobiece organizacje pozarządowe w społeczeństwie obywatelskim, 9. Organizacje samopomocowe pacjentów w społeczeństwie obywatelskim, 10. Młodzieżowe organizacje proobronne w społeczeństwie obywatelskim, 11. Rola chełmskich organizacji pozarządowych w procesie integracji społecznej, 12. Analiza porównawcza sytuacji w sektorze pozarządowym w Polsce i w Rosji. Znaczenie współpracy informacyjnej, 13. Bariery w rozwoju organizacji pozarządowych na Ukrainie, 14. Rola organizacji pozarządowych w procesie globalizacji, 15. Rola i rozwój charytatywnych organizacji pozarządowych jako wyraz kształtowania się polskiego społeczeństwa obywatelskiego na przykładzie towarzystwa pomocy im. św. Brata Alberta, 16. Komunikowanie jako działanie społeczne na przykładzie wybranych inicjatyw użytkowników Internetu, 17. Klientelizm polityczno-gospodarczy. Doświadczenia polskiej transformacji. Cz.II Społeczeństwo obywatelskie a jednostka: 1. Społeczno-demograficzna charakterystyka sprawców i ofiar przestępstw, 2. Ryzyko gospodarcze jako przedmiot badań w naukach ekonomicznych, 3. Policja w społeczeństwie informacyjnym na przykładzie KMP w Tarnowie, 4. Korupcja w społeczeństwie obywatelskim, 5. Sposoby przeżywania asymetrii w relacji student-profesor przez oba podmioty, 6. Bezrobocie jako główna kwestia wykluczenia społecznego, 7. Polski system publicznej pomocy społecznej wobec problemu wykluczenia społecznego - próba oceny, 8. Zmiany społeczne w świadomości studentów polskich i białoruskich, 9. Postawy studentów pogranicza polsko-białoruskiego wobec osób upośledzonych umysłowo, 10. Populizm - jako reakcja na społeczną marginalizację. Perspektywa konfliktowa, 11. Życie an uboczu - problem (samo)wykluczenia prostytutek w dyskursie publicznym, 12. Samotni, niekochani, odrzuceni - egzystencjalne konsekwencje społecznej marginalizacji osób upośledzonych umysłowo i chorych psychicznie, 13. Edukacja międzykulturowa - podstawą społecznego dialogu, 14. Świat słuchaczy "Radia Maryja" - wizje polskiej rzeczywistości i własnego w nim miejsca w wypowiedziach "słuchaczy" i "nie-słuchaczy", 15. Zachowania ryzykanckie i problemowe okresu dojrzewania w społeczeństwie ryzyka i konsumpcji, 16. Ryzyko i zaufanie - koncepcje i zależności, 17. Prawa konsumenta w unii Europejskiej, 18. Wymiary podmiotowości i przedsiębiorczości w ujęciu jednostkowym, 19. Rozwój społeczeństwa informacyjnego oraz e-gospodarki w ramach programu operacyjnego kapitał ludzki, Cz.III Społeczeństwo obywatelskie a rozwój społeczny: 1. Rola spółdzielczości w tworzeniu społeczeństwa obywatelskiego na ziemiach polskich w XIX i XX w., Wiejscy liderzy społeczni. Tradycja a współczesność, Depopulacja wsi podlaskiej jako problem gospodarczy i społeczny na początku XXI wieku, Konflikty społeczne w Polsce w latach 1989-2006. Uwarunkowania, źródła, metody rozwiązywania, Konsument przyjemności jako "nowy" konsument w społeczeństwie konsumpcyjnym, Dekada bezrobocia w percepcji społeczności lokalnej w latach 1996-2006, Przekształcenia ustrojowe w Polsce a paradygmaty zmiany społecznej, Wyludnienie obszarów wiejskich jako przesłanki rozwoju rolnictwa. Na przykładzie województwa podlaskiego, Kultura organizacji współczesnej szkoły wiejskiej - normy, Zadania społeczeństwa obywatelskiego w zakresie rozwoju zrównoważonego, Polityka zrównoważonego rozwoju, Polityka budżetowa samorządu terytorialnego a zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty, Zaufanie w społeczeństwie obywatelskim, Społeczeństwo obywatelskie w ujęciu anarchistów i antyglobalistów, Budowanie społeczeństwa obywatelskiego na Ukrainie: wpływ zachodu, New Public Menegement - władza publiczna w społeczeństwie obywatelskim, Regionalna sieć informacyjna jako czynniki innowacyjności regionu kujawsko-pomorskiego, Dialog i konsensus społeczny w budowaniu wizji rozwoju regionu na przykładzie Śląska, Ruch regionalny podmiotem zmiany społecznej, Regionalny ruch stowarzyszeniowy a społeczeństwo obywatelskie, , Tradycje uzdrowiskowe w procesie kształtowania uzdrowiskowego produktu turystycznego, Rola samorządu terytorialnego w budowie przedsiębiorstwa lokalnego, Społeczeństwo otwarte a społeczeństwo obywatelskie, Promocja zdrowia w społeczeństwie obywatelskim na przykładzie narodowego programu zwalczania chorób nowotworowych w województwie lubelskim, Ponowoczesna redefinicja społeczności lokalnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Społeczeństwo obywatelskie - historia pojęcia i współczesne zastosowanie, 2. Trzeci sektor a polityka społeczna - podstawowe pojęcia i dylematy, 3. Organizacje pozarządowe w Polsce po 1989 roku, 4. Organizacje pozarządowe a publiczne podmioty polityki społecznej w Polsce po 1989 roku, 5. gospodarka społeczna jako element obywatelskiej polityki społecznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pojęcie, status i funkcje organizacji społecznych; Religijne i świeckie instytucje filantropijne: od wieków średnich do okresu preindustrialnego; ewolucja towarzystw filantropijnych: od rewolucji przemysłowej do wybuchu II wojny światowej; Organizacje społeczne w okresie dominacji państwowej doktryny opiekuńczości (lata 1950-1975); Zmieniająca się rola organizacji społecznych w okresie transformacji Państwa opiekuńczego i wykształcenie się formuły pomocniczości; Organizacje społeczne w Polsce w okresie przejścia od modelu etatystyczno- kolektywistycznego do modelu neoliberalno-etatystycz- nego polityki społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Lex)
Rozdział I Pojęcie organizacji społecznej. Rozdział II Klasyfikacja organizacji społecznych. Rozdział III Ewolucja pozycji prawnej organizacji społecznej w postępowaniu administracyjnym. Rozdział IV Organizacja społeczna jako organ prowadzący postępowanie administracyjne. Rozdział V Organizacja społeczna jako strona postępowania administracyjnego. Rozdział VI Organizacja społeczna jako uczestnik na prawach strony. Rozdział VII Organizacja społeczna jako inny uczestnik postępowania. Rozdział VIII Pozycja organizacji społecznej w postępowaniu administracyjnym wybranych krajów Europy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351.077.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zrozumieć NGO; 2. Kampanie rzecznicz NGO; 3. Interakcje między korporacjami i NGO; 4. Przyszłość relacji korporacje-NGO.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacje pozarządowe w społeczeństwie obywatelskim, 2. Organizacje pożytku publicznego, 3. Bariery i stymulatory rozwoju organizacji pożytku publicznego, 4. Status organizacji pożytku publicznego - wady i zalety w świetle praktyki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteczka kwartalnika "Trzeci sektor" / Instytut Spraw Publicznych)
Cz.I Polityka państwa wobec społeczeństwa obywatelskiego w Europie Środkowej i Wschodniej: 1. Prawne i instytucjonalne mechanizmy współpracy organizacji pozarządowych i administracji państwowej w Chorwacji, w Estonii i na Węgrzech, 2. Wpływ polityki formalizowania otoczenia organizacji pozarządowych na kondycję społeczeństwa obywatelskiego w Polsce, 3. Polityka Kremla wobec sektora obywatelskiego w Rosji, 4. Społeczeństwo obywatelskie jako czynnik modernizacji Rosji. cz.II Dialog obywatelski i dialog społeczny w Polsce. Założenia i praktyka: 1.Konsulatacje społeczne w praktyce. studium dwóch przypadków, 2. Instytucja wysłuchania publicznego w Polsce jako mechanizm partycypacji obywateli w procesie stanowienia prawa, 3. Rada działalności Pożytku Publicznego jako ciało konsultacyjne, 4. Dialog obywatelski w Wojewódzkich Komisjach Dialogu Społecznego - na przykładzie Dolnośląskiej WKDS, 5. Dialog społeczny w Komisji Trójstronnej, 6. Stan dialogu obywatelskiego w Polsce. Kilka refleksji po lekturze studiów przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacje pożytku publicznego / Andrzej Ceglarski. - Stan prawny na 1.03.2005 r. - Wraszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2005. - 190, [1] s. ; 21 cm.
1. Działalność pożytku publicznego, społecznie użyteczna działalność i organizacje pozarządowe, 2. Sfera zadań publicznych, 3. Złożenie wniosku w sprawie uzyskania statusu organizacji pożytku publicznego do Krajowego Rejestru Sądowego, 4. Kto może uzyskać status organizacji pożytku publicznego; 5. Kiedy można uzyskać status organizacji pożytku publicznego, 6. Jak wykazać prowadzenie działalności organizacji pożytku publicznego; 7. Społeczeństwo, ogół społeczności, grupa podmiotów, 8. Stowarzyszenie działające na rzecz swoich członków organizacji pożytku publicznego, 9. Organ kontroli i nadzoru organizacji pożytku publicznego, 10. Zakaz uprzywilejowania w stosunkach cywilnoprawnych, 11. Kierownik organizacji pożytku publicznego, 12. Prowadzenie działalności gospodarczej przez organizacje o statusie pożytku publicznego, 13. Obowiązki organizacji pożytku publicznego, 14. Nadzór, 15. Rada Działalności Pożytku Publicznego, 16. Kościelne osoby prawne i ich jednostki organizacyjne jako organizacje pożytku publicznego, 17. Uzyskanie i strata statusu organizacji pożytku publicznego, Akty normatywne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ROZDZIAŁ 1. Charakterystyka podmiotów: 1. Organizacje pożytku publicznego; 1.1. Organizacje pozarządowe i inne podmioty mogące nabyć status organizacji pożytku publicznego; 1.2. Zasady rejestracji i obowiązki organizacji pożytku publicznego; 1.3. Cele, działalność pożytku publicznego - nieodpłatna i odpłatna. 2. Fundacje: 2.1. Powstanie, rejestracja i status prawny fundacji; 2.1.1. Powstanie fundacji; 2.1.2. Fundator; 2.1.3. Akt fundacyjny; 2.1.4. Statut fundacji; 2.1.5. Rejestracja i status prawny fundacji; 2.1.6. Organy fundacji; 2.1.7. Nadzór prawny; 2.2. Cele, działalność statutowa i działalność gospodarcza fundacji; 2.2.1. Cele działalności fundacji; 2.2.2. Działalność statutowa; 2.2.3. Działalność gospodarcza; 2.2.4. Likwidacja fundacji; 3. Stowarzyszenia; 3.1. Status prawny stowarzyszeń, ich rodzaje i rejestracja; 3.1.1. Wolność zrzeszania; 3.1.2. Definicja stowarzyszenia; 3.1.3. Rodzaje stowarzyszeń; 3.1.4. Członkostwo w stowarzyszeniach; 3.1.5. Zakładanie i rejestracja stowarzyszeń; 3.1.6. Statut stowarzyszenia; 3.1.7. Majątek stowarzyszenia 3.1.8. Nadzór nad stowarzyszeniami; 3.1.9. Rozwiązanie i likwidacja stowarzyszenia; 3.1.10. Stowarzyszenia zwykłe; 3.2. Działalność statutowa i działalność gospodarcza stowarzyszeń; 3.2.1. Cele statutowe stowarzyszenia; 3.2.2. Działalność gospodarcza; 3.2.3. Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP); 3.2.4. REGON; 3.2.5. Rachunkowość; 3.2.6. Pracownicy i wolontariusze; 3.2.7. Stowarzyszenie przed sądem. ROZDZIAŁ 2. Stowarzyszenia i Fundacje - konsekwencje na gruncie podatku dochodowego od osób prawnych (CIT) oraz podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT): 1. Zakres przedmiotowy zwolnienia; 2. Definicje poszczególnych pojęć; 3. Warunki zastosowania zwolnienia w podatku dochodowym od osób prawnych dla Fundacji i Stowarzyszeń - art. 17 ust. 1 pkt 4 u.p.d.o.p; 4. Kwestia ustalenia dochodu przez Stowarzyszenia i Fundacje; 5. Wydatkowanie i przeznaczenie dochodu na cele statutowe; 6. Źródło przychodów Stowarzyszeń i Fundacji; 7. Brak ram czasowych w odniesieniu do przeznaczenia i wydatkowania środków na cele statutowe; 8. Zwolnienie Fundacji i Stowarzyszeń posiadających status organizacji pożytku publicznego; 9. Wydatkowanie dochodu na cel pośredni; 10. Rodzaj dokumentu potwierdzającego wydatkowanie środków; 11. Realizacja celów statutowych przesłanką do zastosowania zwolnienia w CIT; 12. Wyłączenia ustawowe co do możliwości skorzystania ze zwolnienia; 13. Wybrane wydatki ponoszone przez Fundacje czy Stowarzyszenia w kontekście kosztów podatkowych oraz zwolnień z art. 17 ust. 1 pkt 4 u.p.d.o.p; 13.1. Koszty związane z rozpoczęciem działalności, tj. wydatki na rejestrację, w tym wydatki na różnego rodzaju zezwolenia, pozwolenia, opłaty administracyjne, skarbowe (podatkowe) i inne; 13.2. Koszty wynagrodzeń osób wchodzących w skład zarządu, czy też osób zatrudnionych na umowę o pracę, bądź wykonujących czynności na podstawie umowy cywilnoprawnej; 13.3. Koszty Zarządu; 13.4. Koszty przekazywanych nagród; 13.5. Koszty administracyjne, w szczególności takie jak wydatki na najem lokalu, zapłatę za media itp.; 13.6. Zwrot kosztów podróży i innych wydatków z tym związanych; 13.7. Koszty obsługi księgowej, podatkowej czy prawnej; 13.8. Koszty podatków, w tym w szczególności podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku od towarów i usług oraz podatku od czynności cywilnoprawnych; 13.9. Odsetki od zaległości podatkowych; 13.10. Podatek naliczony VAT; 13.11. Przedawnione wierzytelności i należności; 13.12. Przekazanie środków na rzecz innej Fundacji bądź Stowarzyszenia; 13.13. Koszty postępowania sądowego, administracyjnego; 13.14. Koszty kar, odsetek i innych podobnych należności; 13.15. Zakup sprzętu sportowego, opłaty sędziowskie ponoszone przez Klub Piłkarski działający w formie Stowarzyszenia; 13.16. Dojazdy na zebrania delegatów Stowarzyszenia; 13.17. Zakup artykułów spożywczych; 13.18. Remonty i nakłady na lokal, w którym prowadzona jest działalność statutowa; 13.19. Straty tytułem kradzieży środków pieniężnych; 14. Działalność finansowa Stowarzyszeń i Fundacji w aspekcie zwolnienia z podatku dochodowego 15. Przychody tytułem nieodpłatnych świadczeń; 16. Obowiązki informacyjne do Urzędu Skarbowego w przypadku otrzymywania przez Stowarzyszenia lub Fundacje darowizn; 17. Brak wydatkowania środków na cele statutowe - sposób wyliczenia podatku; 18. Wypłata dywidendy na rzecz Fundacji i Stowarzyszenia będących udziałowcem Spółki kapitałowej; 19. Deklaracja CIT-8; 20. Darowizna na rzecz Fundacji czy Stowarzyszenia; 21. Przekazywanie 1% podatku na rzecz Stowarzyszeń i Fundacji będących organizacjami pożytku publicznego; 22. Wsparcie osób fizycznych przez Stowarzyszenia i Fundacje w kontekście przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. ROZDZIAŁ 3. OPP, fundacje i stowarzyszenia podatnikiem podatku VAT; 1. Status podatnika podatku od towarów i usług (VAT); 1.1. Podmiot podatku VAT, podatnik wykonujący działalność gospodarczą; 1.2. Przedmiot opodatkowania podatkiem VAT; 1.3. OPP, fundacje, stowarzyszenia jako podatnicy VAT - działalność odpłatna i nieodpłatna; 2. Obowiązki podatnika VAT; 2.1. Rejestracja podatnika VAT; 2.2. Faktury; 2.3. Ewidencje; 2.4. Deklaracje; 3. Charakterystyka czynności wykonywanych przez OPP, fundacje i stowarzyszenia a VAT; 3.1. Usługi reklamowe, sponsoring; 3.2. Przekazywanie i otrzymywanie towarów pod tytułem darmym; 3.2.1. Przekazywanie towarów - czynność darczyńcy; 3.2.2. Otrzymywanie i przekazywanie towarów - czynności obdarowanego fundacji, stowarzyszenia, OPP; 3.3. Czynności wykonywane na rzecz swoich członków; 3.4. Dotacje a VAT. 4. Podatek naliczony VAT - zasady odliczania, struktura: 4.1. Zasada ogólna dotycząca odliczania podatku naliczonego; 4.2. Terminy odliczenia; 4.3. Częściowe odliczenia podatku naliczonego w związku z wykonywaniem czynności opodatkowanych - tzw. Struktura. 5. Studium przypadku VAT; 5.1. Organizowanie konferencji; 5.3. Składki członkowskie; 5.3. Kursy dla członków; 5.4. Przedmioty sprzedawane na aukcjach. Odpowiedź MF z listopada 2010 r. na interpelację poselską; 5.5. Fundacja też może być instytucją o charakterze kulturalnym. ROZDZIAŁ 4. Pozostałe regulacje podatkowe dotyczące organizacji pożytku publicznego, fundacji i stowarzyszeń: 1. Podatek od czynności cywilnoprawnych; 1.1. Priedmiot opodatkowania; 1.2. Wyłączenia; 1.3. Podatnik; 1.4. Zwolnienia; 2. Opłata skarbowa; 2.1. Przedmiot regulacji; 2.2. Wyłączenia; 2.3. Zwolnienia; 2.4. Opłata skarbowa a organizacja pożytku publicznego, fundacja czy stowarzyszenie; 3. Podatek od nieruchomości. 3.1. Przedmiot opodatkowania, podatnicy podatku; 3.2. Podstawa opodatkowania, stawki podatku; 3.3. Wykorzystywanie nieruchomości przez OPP, Fundację czy Stowarzyszenie a stawka podatku; 3.4. Obowiązek podatkowy; 3.5. Zwolnienia w podatku od nieruchomości. 4. Podatek leśny: 4.1. Przedmiot opodatkowania, podatnicy podatku; 4.2. Zwolnienia w podatku leśnym. 5. Podatek rolny: 5.1. Przedmiot opodatkowania, podatnicy podatku; 5.2. Zwolnienia w podatku rolnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej