Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(14)
Autor
Aleksandrowicz Piotr
(1)
Bryniarska Teresa Izabela
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Capiga Mirosława
(1)
Fandrejewska-Tomczyk Aleksandra
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Kałużny Radosław
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kochaniak Katarzyna
(1)
Kowalewski Oskar
(1)
Kudła Janusz
(1)
Lasek Mirosława
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Małysa-Kaleta Agata
(1)
Niedziółka Paweł
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sowa Izabela
(1)
Stodulny Przemysław
(1)
Stępień Kinga
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(13)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
Banki
(15)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Marketing
(2)
Ryzyko kredytowe
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Banki inwestycyjne
(1)
Bezrobocie
(1)
Data mining
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gwarancje bankowe
(1)
Handel
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Jakość usług
(1)
Kobieta
(1)
Komputery
(1)
Konsorcjum bankowe
(1)
Konsumenci
(1)
Kredyt
(1)
Lojalność konsumentow
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Narodowy Bank Polski
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odzież
(1)
Polska
(1)
Procent
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Płeć
(1)
Reformy Balcerowicza
(1)
Rezerwy (finanse)
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Ryzyko
(1)
Ryzyko bankowe
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Transakcja opcyjna
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Turystyka
(1)
Unia Europejska
(1)
Usługi
(1)
Wierzytelność
(1)
Zabezpieczenie wierzytelności
(1)
Zdolność kredytowa
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
1901-
(3)
1989-
(2)
2001-0
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
15 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej