Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(78)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(75)
Publikacje naukowe
(5)
Czasopisma
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(55)
dostępne
(51)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(52)
Czytelnia
(56)
Autor
Radzicki Józef
(7)
Aronson Elliot
(6)
Urban Bronisław
(3)
Aronson Elliot (1932- )
(2)
Bartkowicz Zdzisław
(2)
Borowska Teresa
(2)
Brzezińska Anna
(2)
Crisp Richard J
(2)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(2)
Danilewska Joanna
(2)
Hornowska Elżbieta
(2)
Hołyst Brunon (1930- )
(2)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(2)
Kossowska Małgorzata
(2)
Libiszowska-Żółtkowska Maria
(2)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(2)
Ostrowska Krystyna
(2)
Rejzner Andrzej
(2)
Turner Rhiannon N
(2)
Wawrzyniak Joanna
(2)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(2)
Woynarowska Barbara
(2)
Akert Robin M
(1)
Ambroziak Wiesław
(1)
Bereza Bernarda
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Braun-Gałkowska Maria
(1)
Brazelton T. Berry (1918-2018)
(1)
Będkowska-Obłąk Marzena
(1)
Cekiera Czesław
(1)
Chanduszko-Salska Jolanta
(1)
Cioch Agnieszka
(1)
Cywińska Małgorzata (1958- )
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Dudzikowa Maria
(1)
Dyjakon Dorota
(1)
Farnicka Marzanna
(1)
Fedeli Mario
(1)
Franken Robert E
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Gocławska Małgorzata
(1)
Gorzeń Mariusz
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Graczykowski Piotr
(1)
Gruszka Aleksandra
(1)
Gulińska-Grzeluszka Diana
(1)
Gulla Bożena
(1)
Gurowiec Piotr Jerzy
(1)
Gutowska-Wyka Agnieszka
(1)
Guzik Paweł
(1)
Gąsiorek Krystyna
(1)
Gąstoł Agnieszka
(1)
Habrajska Mariola
(1)
Herbert Martin
(1)
Ilnicka Renata Małgorzata
(1)
Jałowiec Magdalena
(1)
Jegier Aneta
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kaflik-Pieróg Martyna
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Karpińska Anna
(1)
Karłyk-Ćwik Anna
(1)
Kawula Stanisław (1939-2014)
(1)
Kincel Adam
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Kojs Wojciech (1940- )
(1)
Kosek-Nita Bogumiła
(1)
Kowalczewska Joanna
(1)
Kowalczyk-Jamnicka Małgorzata
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kozielska Joanna
(1)
Krahe Barbara
(1)
Krowatschek Dieter
(1)
Krzywoń Danuta (1973- )
(1)
Kucyper Krzysztof
(1)
Kwatera Anna
(1)
Kędzierska Bogna
(1)
Levin Eyal
(1)
Lewicka Maria
(1)
Liberska Hanna (1955- )
(1)
Mamzer Hanna
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Marten Zbigniew
(1)
Mastalski Janusz
(1)
Mazur Jadwiga
(1)
Mańka Aleksander (1966- )
(1)
Mikuláštík Milan
(1)
Miniszewska Joanna
(1)
Mitoraj Robert
(1)
Morańska Danuta (1963- )
(1)
Myers David G
(1)
Niewiedział Dorota
(1)
Nycz Edward
(1)
Ochmańska Łucja
(1)
Ogińska-Bulik Nina
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(50)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(79)
Język
polski
(79)
Temat
Agresywność
(76)
Przemoc
(14)
Przemoc w szkole
(14)
Dziecko
(13)
Psychologia społeczna
(13)
Pedagogika resocjalizacyjna
(12)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(10)
Uczniowie
(10)
Młodzież
(9)
Wychowanie
(9)
Uprzedzenia
(8)
Konformizm
(7)
Przemoc w rodzinie
(7)
Uczucia
(7)
Grupy społeczne
(6)
Nałóg
(6)
Gniew
(5)
Niedostosowanie społeczne
(5)
Postawy
(5)
Bezdomność
(4)
Młodzież trudna
(4)
Nauczyciele
(4)
Ofiary przestępstw
(4)
Patologia społeczna
(4)
Rodzina
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Cyberprzemoc
(3)
Kobieta
(3)
Korupcja
(3)
Miłość
(3)
Narkomania
(3)
Nieletni przestępcy
(3)
Osobowość
(3)
Poczucie własnej wartości
(3)
Przestępczość
(3)
Psychologia
(3)
Psychologia wychowawcza
(3)
Psychoterapia
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Samobójstwo
(3)
Terroryzm
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Zapobieganie
(3)
Bezrobocie
(2)
Choroby psychiczne
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko trudne
(2)
Edukacja zdrowotna
(2)
Gry i zabawy
(2)
Handel ludźmi
(2)
Internet
(2)
Konflikt
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Kształcenie
(2)
Kultura
(2)
Lęk
(2)
Mężczyzna
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Pedagogika
(2)
Policja
(2)
Popęd płciowy
(2)
Poznanie -- psychologia -- podręcznik akademicki
(2)
Promocja zdrowia
(2)
Prostytucja
(2)
Przemoc symboliczna
(2)
Przestępstwo przeciw wolności seksualnej i obyczajności
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Rodzice
(2)
Rodzina dysfunkcyjna
(2)
Samotność
(2)
Stres
(2)
Szkolnictwo
(2)
Twórczość
(2)
Ubóstwo
(2)
Więziennictwo
(2)
Wychowanie seksualne
(2)
Wypadki drogowe
(2)
Wypadki przy pracy
(2)
Zabójstwo
(2)
Zachowanie
(2)
Zwalczanie
(2)
AIDS
(1)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
Alkoholizm
(1)
Antropologia kryminalna
(1)
Arteterapia
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania naukowe
(1)
Ból
(1)
Charakter
(1)
Chore z nowotworem piersi
(1)
Choroba wieńcowa
(1)
Choroby cywilizacyjne
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Drugoroczność
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Etanol
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Temat: czas
1989-
(9)
2001-0
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Europa
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Czasopismo naukowe
(3)
Opracowanie
(3)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Czasopismo polskie
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Edukacja i pedagogika
(9)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
79 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Psychologia społeczna / Elliot Aronson, Timothy D. Wilson, Robin M. Akert ; przeł. Joanna Gilewicz. - Nowe wyd. popr. i uzupeł. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, 2012. - 543, [1] s. : rys., tab. ; 28 cm.
1. Wprowadzenie do psychologii społecznej; 2. Metodologia: Jak wyglądają badania psychologii społecznej; 3. Poznanie społeczne: Jak myślimy o świecie społecznym; 4. Spostrzeganie społeczne: Jak dochodzimy do zrozumienia innych ludzi; 5. Własne Ja: Rozumienie siebie w kontekście społecznym; 6. Potrzeba uzasadniania swoich zachowań; 7. Postawy i zmiany postaw: Oddziaływanie na myśli i uczucia; 8. Konformizm: Wpływ na zachowanie; 9. Procesy grupowe: Wpływ w grupach społecznych; 10. Atrakcyjność interpersonalna: Od pierwszego wrażenia do związków uczuciowych; 11. Zachowania prospołeczne: Dlaczego ludzie pomagają; 12. Agresja: Dlaczego krzywdzimy innych ludzi. Czy możemy temu zapobiec; 13. Uprzedzenia: Przyczyny i środki zaradcze; Jak psychologia społeczna może zmienić świat w trosce o zrównoważony rozwój; Psychologia społeczna a zdrowie; Psychologia społeczna a prawo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ja: Samoświadomość; Organizacja samowiedzy; Teorie podtrzymywania obrazu siebie; Samoocena; Motywy związane z obrazem siebie; Różnice kulturowe w Ja i tożsamości; 2. Poznanie społeczne: Wnioskowanie społeczne; Kategoryzacja społeczna; 3. Postawy: Geneza postaw; Postawy a zachowanie; Zmiana postaw; 4. Procesy grupowe: Grupy; Produktywność grupy; Przywództwo; 5. Wpływ społeczny: Normy społeczne; Konformizm; Wpływ mniejszości; Posłuszeństwo; Teoria wpływu społecznego; 6. Uprzedzenia: Uprzedzenia stare i nowe; Różnice indywidualne w podatności na uprzedzenia; Teorie międzygrupowe; Redukowanie uprzedzeń; 7. Agresja: Teorie agresji; Osobowe determinanty agresji; Sytuacyjne determinanty agresji; Rozhamowanie; Formy agresji w społeczeństwie; 8. Zachowanie prospołeczne: Co to jest zachowanie prospołeczne?; Geneza zachowań prospołecznych; Sytuacyjne determinanty pomagania; Determinanty pomagania związane z obserwatorem; Determinanty pomagania związane z dawcą pomocy; Otrzymywanie pomocy; 9. Afiliacja i atrakcyjność: Afiliacja; Atrakcyjność interpersonalna; 10. Przyjaźń i miłość: Przyjaźń; Związki romantyczne; Satysfakcja i zaangażowanie w związku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Wprowadzenie do psychologii społecznej: Psychologia społeczna a nauki pokrewne; Psychologia społeczna a wartości; Wiedziałem to wszystko przedtem, czyli co różni psychologię społeczna od wiedzy potocznej; Jak uprawia się psychologię społeczną? Cz. I. Myślenie społeczne R. 2 „Ja” w rzeczywistości społecznej: Pojęcie „Ja”; Poczucie sprawstwa; Stronniczość w służbie ego; Autoprezentacja. R. 3 Sądy i przekonania społeczne: Wyjaśnianie zachowań innych; Ocenianie innych; Samospełniające się proroctwa; Wnioski. R. 4 Postawy a zachowanie: Czy postawy definiują zachowanie?; Czy zachowanie determinuje postawy?; Dlaczego zachowanie wpływa na postawy? R. 5 Poznanie społeczne a ludzki dobrostan: Tworzenie sądów klinicznych; Społeczne rozpoznawanie zaburzonych zachowań; Podejście psychologii społecznej do procesu terapii. Cz. II. Wpływ społeczny R. 6 Płeć, geny a kultura: Różnice i podobieństwa między płciami; Ewolucja zachowanie; Kultura a zachowanie; Wnioski. R. 7 Konformizm: Badania klasyczne; Kiedy ludzie się konformizują?; Dlaczego pojawia się konformizm?; Kto się konformizuje?; Przeciwstawianie się naciskom społecznym. R.8 Perswazja: Dwie strategie perswazji; Składniki perswazji; Studia przypadków w badaniach nad perswazją; Przeciwstawianie się perswazji: uodpornianie postaw. R. 9 Wpływ grupy: Czym jest grupa?; Facylitacja społeczna; Próżniactwo społeczne; Deindywidualizacja; Polaryzacja grupy; Myślenie grupowe; Wpływ mniejszości. R.10 Psychologia społeczna na Sali sądowej: Co wpływa na sądy; Sędziowie przysięgli jako jednostki; ława przysięgłych jako grupa; Między laboratorium a prawdziwym życiem: zainscenizowane a autentyczne rozprawy. Cz. III Relacje społeczne: R. 11 Uprzedzenia: nielubienie innych: Istota i siła uprzedzenia; Społeczne źródła uprzedzeń; Emocjonalne źródła uprzedzeń; Poznawcze źródła uprzedzeń. R. 12 Agresja: ranienie innych ludzi: Czym jest agresja? Teorie agresji; Uwarunkowania agresji; Zmniejszenie agresji. R. 13 Atrakcyjność a bliskość (intimacy): przynależność a dobrostan; Przyjaźń; Miłość; Podtrzymywanie bliskich więzi; Rozpad związku. R. 14 Altruizm: pomaganie innym: Dlaczego pomagamy?; kiedy pomożemy?; Komu pomagamy?; Jak zwiększać gotowość do działań pomocnych? R. 15 Konflikt i jego rozwiązywanie: Konflikt; Czynniki wpływające na rozwiązywanie konfliktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W numerze [Contents] Katarzyna Szczucka: Nieco danych świadczących o tym, że Dutton i Aron 40 lat temu wykazali niekoniecznie to, co zamierzali [Some evidence that Dutton and Aron 40 years ago had shown not necessarily what they intended to show], doi 10.7366/1896180020153201, s. 8–24; Magdalena Poraj-Weder, Dominika Maison: Poszukiwania uniwersalnego modelu motywacji konsumenckich [In search of a universal model of consumer motivation], 10.7366/1896180020153202, s. 24–35; Marcin Moroń: Poznawczo-emocjonalne predyktory agresywności relacyjnej. Rola zdolności rozumienia emocji, afektywnych reakcji empatycznych i wrogości. Doniesienie wstępne [Cognitive and emotional predictors of relational aggression: The role of the ability to understand emotions, emotional empathy and hostility. Preliminary report], 10.7366/1896180020153203, s. 36–54; Dorota Kanafa-Chmielewska: Wybrane ujęcia zaangażowania społecznego o charakterze politycznym [Selected approaches to political social involvement], 10.7366/1896180020153204, s. 55–67; Ryszard Klamut: Kwestionariusz aktywności obywatelskiej (KAO) – narzędzie do badania różnych rodzajów aktywności obywatelskiej [Civic Activity Questionnaire – Instrument diagnostic of four types of active citizenship], 10.7366/1896180020153205, s. 68–83; Wacław Bąk, Mariola Łaguna, Ewelina Bondyra-Łuczka: Kwestionariuszowe metody pomiaru ukierunkowań regulacyjnych. Polskie adaptacje kwestionariuszy RFQ i RFS [Questionnaires for measuring dispositional regulatory focus. Polish adaptations of RFQ and RFS], 10.7366/1896180020153206, s. 84–99; Anna Maria Zawadzka, Joanna Duda, Rafał Rymkiewicz, Blanka Kondratowicz-Nowak: Siedmiowymiarowy model aspiracji życiowych Kassera i Ryana. Analiza trafności i rzetelności narzędzia [Seven-dimensional model of life aspirations by Kasser and Ryan: Analysis of validity and reliability of the instrument], 10.7366/1896180020153207, s. 100–111.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1. Oblicza przemocy: Drogi zła; Dom i rodzina jako środowisko przemocy. Przegląd wyników badań w wybranych krajach Europy; Przemoc symboliczna w edukacji; Agresja w środowisku szkolnym. Kontekst socjologiczny; Przemoc wśród nieletnich; Praca wychowawczo-resocjalizacyjna a zachowania agresywne nieletnich. Głos praktyka; Przemoc i agresja wśród dzieci w przedszkolu. Wybrane zagadnienia; Agresja u dzieci z ADHD- objaw syndromu czy konsekwencja braku wsparcia społecznego?; Mobbing. Prawne ujęcie problemu; Przemoc instytucjonalna na przykładzie domów pomocy społecznej; 2. Kulturowo-społeczne uwarunkowania przemocy: Przemoc seksualna wobec kobiet w miejscu pracy. Identyfikacja zjawiska i jego źródła; Konstruowanie męskości. U źródeł przemocy interpersonalnej; Kulturowe usankcjonowanie alkoholu i przemocy; Propagandowanie przemocy w czasopismach dla dzieci na przykładzie "Płomyczka" w latach 80; Czy agresja jest wrodzona?; 3. Profilaktyka przemocy: Kompleksowe podejście w działaniach profilaktycznych; Przeciwdziałanie absencji szkolnej na Słowacji; Miłość, seks, pornografia- tematy ważne dla młodzieży; Ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. O przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie; Interwencje, wsparcie, edukacja. Trzy wymiary reakcji policji na zjawisko przemocy w rodzinie; Zachowania agresywne a bezpieczeństwo osobiste funkcjonariuszy policji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Przemoc w społeczeństwie. Wybrane aspekty socjologiczne, 3. Niektóre uwarunkowania przemocy w Polsce. Aspekty socjologiczne, 4. Przemoc jako zjawisko społeczne, 5. Przemoc jako problem społeczny XXI wieku - analiza socjologiczna, 6. Kulturowo - społeczna "płeć" agresji. Perspektywa pedagogiczna, 7. Mobbing. Niektóre aspekty socjologiczne, 8. Mobbing jako forma przemocy. Społeczne tło występowania zjawiska w Polsce, 9. Przemoc w miejscu pracy, 10. Zespół dziecka potrząsanego (Shaken Baby Syndrome) jako jedna z form przemocy w rodzinie, 11. Wpływ postaw rodzicielskich na zachowania agresywne dzieci, 12.Poziom agresji wychowanków domów dziecka z doświadczeniem przemocy w rodzinie (komunikat z badań), 13. Proces formowania się osobowości osób wywodzących się z rodzin patologicznych. Socjologiczna charakterystyka badań., 14. Nauczyciel wobec zjawiska przemocy psychicznej w klasie szkolnej, 15. Działania WODN wspierające nauczyciela w pracy nad agresją, 16. Patologia społeczna i przemoc nieletnich. Wybrane aspekty socjologiczne, 17. Zjawisko agresji i przemocy w szkole a poziom edukacji, 18. Diagnoza agresji i przemocy wśród młodzieży liceum ogólnokształcącego - raport z badań przeprowadzonych w LO w Sieradzu, 19. Agresja w szkole podstawowej i gimnazjum. Wybrane aspekty socjologiczne, 20. Przemoc w szkole zagrożeniem poczucia bezpieczeństwa uczniów, 21. Projekt tematów wychowania antynarkotykowego w programach nauczania I stopnia w szkołach podstawowych w Czechach i na Słowacji, 22. Obrazy przemocy w komiksach, 23. Przestępczość w sieci i jej wpływ na młodego człowieka. Wybrane aspekty socjologiczne, 24. Stowarzyszenie 'Azyl" Na Rzecz Pomocy Kobietom i Dzieciom Ofiarom Przemocy, 25. Przemoc w starości, 26. Zjawisko przemocy wśród żołnierzy zasadniczej służby wojskowej. Wybrane zagadnienia socjologiczne, 27. Formalne członkostwo a rzeczywiste uczestnictwo społeczne - problem marginalizacji społecznej, 28. Mediacje jako procedura umożliwiającą redukowanie przemocy i zachowań agresywnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp. Część I: Teoretyczne i empiryczne wprowadzenie w problematykę agresji w szkole. 1. Społeczno-poznawczy wymiar agresji - przegląd teoretyczno-badawczy. 2. Globalne podejście do problemu przemocy interpersonalnej. 3. O pożytku prawa w zapobieganiu zachowaniom agresywnym młodzieży. 4. W kręgu agresji i przemocy wśród młodzieży gimnazjalnej. 5. Agresja wśród uczniów edukacji wczesnoszkolnej (na przykładzie szkoły podstawowej w środowisku podwarszawskim). 6 Przemoc i agresja w szkole w świetle teorii i badań empirycznych. Osiągnięcia warszawskiej WSP TWP. 7. Konflikty dorastających z rówieśnikami. 8. Demoralizacja i przestępczość dzieci i młodzieży wobec nowych wyzwań społecznych. 9. Diagnoza przyczyn nieprzystosowania społecznego jednostki jako element przeciwdziałania zachowaniom agresywnym. 10. Czynniki warunkujące agresję młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim. Część II - Multimedia a problem agresji w szkole: 1. Cyberagresja nowym i groźnym patologicznym procesem. 2. Dlaczego cyberbullying wśród młodzieży jest niebezpieczny. 3. "Impregnowanie" dzieci i młodzieży przed agresywnymi schematami multimediów. 4. Zagrożenia związane z użytkowaniem przez młodzież gimnazjalną sieci Internet - świadomość rodziców na przykładzie piotrkowskich gimnazjów. Część III - Terapia inne metody niwelowania agresji w szkole: 1. Geniusz dziecięcej kreatywności. 2. Pedagogika harmonii. 3. Rola rodziny w zapobieganiu przestępczościi agresji wśród młodzieży. 4. Antyterapia jako procedura interwencji wobec zachowań agresywnych. Alternatywne formy resocjalizacji. 5. Trening zastępowania Agresji wprzeciwdziałaniu agresji i przemocy jako komponent poznawczo-behawioralny. 6. Zapobieganiu wypaleniu zawodowemu nauczycieli jako metoda przeciwdziałąnia agresji. 7. Arteterapia - techniki nauki scjalnch umiejętności. Prezentacja amerykańskiego programu Early Warning Timely Response. A guide to safe Schools. 8. Inteligencja emocjonalna jako czynnik przecwdziałający agresji uczniów. 9. Odrzucenie i agresa jako przejawy braku intgracji - aspekty diagnostyczne i terapeutyczne. 10. Wykorzystanie sportu w redukcji zachowań agresywnych. Część IV Przemoc i agresja w szkole - rozwiązania systemowe: 1. Przestępczość w szkole - rozwiązania systemowe. 2. Strategie działań wobec agresji w szkole w województwie pomorskim - stan i oczekiwania. 3. Przeciwdziałanie agresji w szkole w świetle wyników sprawowanego nadzoru pedagogicznego. 4. Rola pedagoga szkolnego w działaniach systemowych profilaktyki agresji. Szkolne procedury postępowania w sytuacjach kryzysowychi podejmowane konsekwencjew stosunku do uczniów w szkole zawodowej. 5. Działania polskiej Policji podejmowane na rzecz przeciwdziałania demoralizacji i przestępczości nieletnich, w placówkach oświatowych. 6. Na ratunek szkole. 7. Organizacyjne możliwości ograniczenia zachowań agresywnych w ośrodkach resocjalizacyjnych dla nieletnich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Terminologia i problematyka niedostosowania społecznego w literaturze przedmiotu, 2. Środowiska socjalizacji w etiologii niedostosowania społecznego, 3. Środowiskowy kontekst niedostosowania społecznego młodzieży w świetle wyników badań, Program profilaktyczny. Przeciwdziałanie zachowaniom agresywnym wśród młodzieży
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Formacja / pod red. Krzysztof Drek, Mieczysław Kożuch, Kazimierz Trojan)
CZ.I Temperament : 1. Struktura i komponenty temperamentu, 2. Morfologia a temperament. Konstytucjonalizm, 3. Fizjologia a temperament, 4. Endokrynologia a temperament, 5. Podstawy neuroanatomiczne temperamentu, 6. Emocjonalność, 7. Agresja, 8. Seksualność (libido), 9. Poziom nastroju: tymiczność. CZ.II Charakter : 1. Podstawy charakterologii, 2. Klasyfikacje charakterów, 3. Charakterologia psychoanalityczna, 4. Główne cechy charakteru, 5. Zmysł moralny, 6. Otwartość na świat zewnętrzny (ekstrawersja-introwersja), 7. Poczucie własnej wartości, 8. Wyobraźnia, 9. Równowaga proporcji męskość-kobiecość, 10. Antynomia optymizm-pesymizm, 11. Antynomia dominacja-uległość, 12. Niektóre style zachowania z pogranicza normy i patologii. Cz.III Osobowość : 1. Teoria osobowości, 2. Dojrzałość
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Wychowawcza funkcja szkoły; 2. Trudności wychowawcze w szkole; 3. Niezgrana klasa; 4. Niezdyscyplinowana klasa; 5. Skonfliktowana klasa; 6. Agresja i przemoc w klasie; 7. Nadmierna rywalizacja w klasie; 8. Klasa mało aktywna; 9. Niska motywacja do nauki; 10. Ściąganie; 11. Niepowodzenia w szkole; 12. Uczeń drugoroczny w klasie; 13. Wagary uczniowskie; 14. Mobbing elektroniczny; 15. W powodzi „komórek”; 16. Uczniowie różniący się kulturowo i językowo w klasie szkolnej; 17. Trudne relacje z rodzicami uczniów oraz pomiędzy nimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Refleksja pedagogiczna jako droga rozwoju zawodowego nauczyciela; Osobowościowe uwarunkowania nauki języka obcego; Czynniki modyfikujące przebieg okresu dorastania (poczucie alienacji i wsparcie społeczne); Problemy agresji uczniów w szkole; O autonomii tekstu literackiego w edukacji zintegrowanej; Aktualizacja treści literackich i artystycznej formy w teatrze dziecięcym (na przykładzie autorskiego opracowania musicalowej wersji bajki "Jaś i Małgosia" J. Brzechwy); Komputery, a nauczanie matematyki; Czynna ochrona płazów jako forma edukacji ekologicznej; Wyobraźnia plastyczna dzieci (twórcze relacje nauczyciel - uczeń w nauczaniu początkowym); Zastosowanie różnorodnych technik plastycznych w nauczaniu początkowym; Rola przedmiotu "technika z metodyką" w przygotowaniu do nauczania początkowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiktymologia / Brunon Hołyst. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Warszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2006. - 1271, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Zawiera: 1. Zagadnienia wstępne: Pojęcie i zakres wiktymologii; Wiktymologia – między mitem a nauką; Ogólna klasyfikacja zagrożeń; Czynniki kształtujące potencjał wiktymogenny i podatność wiktymizacyjna; O nowy paradygmat wiktymologii kryminalnej. 2. Wybrane zagadnienia metodologii i badań wiktymologicznych: Uwagi wstępne; Operacjonalizacja pojęcia osoby wiktymnej; Normalizacja, czyli tworzenie norm; Klasyfikacja Fattaha; Zmienne i relacje między nimi; Pytania identyfikujące; Rzetelność i trafność wskaźników; Zarys zaawansowanych metod analizy statystycznej. 3. Wiktymologia społeczna: Warunki życia w naturalnym środowisku; Choroby cywilizacyjne; Kondycja materialna polskiego społeczeństwa; Bezrobocie jako czynnik wiktymizacyjny w skali makrospołecznej; Kształtowanie postaw antywiktymizacyjnych w ruchu drogowym; Samobójstwo – ekstremalna forma autowiktymizacji; Wypadki przy pracy; Utonięcia w Polsce i na świecie; Zachowania kompulsywne; Patologizacja rodziny; Wiktymizacja klienta w handlu i usługach; Wiktymogenne aspekty budownictwa mieszkaniowego i osiedlowego; Subkultura blokersów; Wiktymologiczne aspekty rozwoju nowych technologii; Problemy wiktymizacji w medycynie; Przemoc w szkole; „Fala” w wojsku; Agresja i przemoc w sporcie; Manipulacyjne działania sekt religijnych; Wiktymologiczne aspekty mobbingu; Wiktymollogiczne implikacje wypalenia emocjonalnego; Wiktymizacja ludzi w starszym wieku; Wiktymizacja osób niepełnosprawnych; Wiktymizacja osób społecznie zmarginalizowanych; Cybernetyczne molestowanie – technologia nienawiści; Wiktymizacja osób cierpiących na zespół stresu pourazowego; Ofiary kultu pięknego ciała we współczesnym świecie. 4. Wiktymologia kryminalna: Ogólne zagadnienia wiktymizacji kryminalnej; Zakres i skutki wiktymizacji kryminalnej; Nowy model ofiary przestępstwa; Związki ofiary ze sprawcą przestępstwa; Ofiara sprawcą przestępstwa; Strach przed przestępczością; Wiktymizacyjne aspekty przestępczości terrorystycznej; Przestępczość narkotykowa; Handel żywym towarem; Nadużycie władzy; Seksualne nadużycia wobec dzieci; Korupcja; Ochrona przed fałszerstwami dokumentów; Wiktymologia zachowań nieumyślnych; Policja wobec etnicznych i rasowych mniejszości; Policjanci jako ofiary postaw agresywnych; Mediacja między ofiarą a sprawcą przestępstwa; Wiktymologia penitencjarna; System pomocy ofiarom przestępstw. 5. Opinie Polaków o współczesnych zagrożeniach dla kraju i obywateli: Metodologia badań; Świadomość występowania zagrożeń wśród Polaków i przewidywane kierunki ich zmian; Źródła zagrożeń; Wpływ cech respondentów na wskazywanie źródła największych zagrożeń; Kierunki zmian zachowań przestępczych i negatywnych zjawisk społecznych; Źródła pomocy w odczuciu respondentów; Kontrola nad zagrożeniami; Wpływ środków masowego przekazu na ograniczanie zagrożeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdz. I. Wprowadzający: I. Pojęcie osobowości i podstawowych elementów struktury osobowości. II.Rzetelność i trafność metody badań psychologicznych. Rozdz. II. Wybrane metody badania całych struktur osobowości: I. Kwestionariusz T. G. Grygiera, jako metoda badania struktury osobowości w ujęciu psychoanalitycznym: Elementy struktury osobowości w ujęciu psychoanalityków; Charakterystyka kwestionariusza T. G. Grygiera. II. Kwestionariusz G. Sterna, jako metoda badania osobowości w ujęciu H. A. Murraya: Charakterystyka koncepcji struktury osobowości H. A. Murraya; Kwestionariusz G. Sterna, jako metoda badania osobowości, opartej na koncepcji H. A. Murraya. III. Kwerstionariusz G. Bergera jako metoda badania koncepcji osobowości w ujęciu R. Le Senne’a: Charakterystyka koncepcji typów charakteru R. Le Senne’a; Charakterystyka kwestionariusza G. Bergera. Rozdz. III. Wybrane metody badania potrzeb psychicznych: I. Charakterystyka wybranych koncepcji potrzeb psychicznych: Psychoanalityczna koncepcja „potrzeb” psychicznych; Potrzeby psychiczne w ujęciu A. H. Maslowa; Koncepcja dynamizmów osobowości R. B. Cattella; Koncepcja potrzeb J. P. Guilforda; Koncepcja funkcjonowania popędów w ujęciu J. Konorskiego; Koncepcja potrzeb psychicznych K. Obuchowskiego; Koncepcja potrzeb psychicznych H. A. Murrraya. II. Kwestionariusz H. A. Murrraya i M. I. Steina, jako metoda badania potrzeb psychicznych. III. Test Apercepcji Tematycznej (TAT) jako metoda badania potrzeb otamowanych, utajonych. Rozdz. IV. Wybrane metody badania lęku i agresywności: I.Pojęcie leku i charakterystyka reakcji lękowych; Kwestionariusz J. Taylor; Arkusz samopoznania R. B. Cattella jako metoda badania reakcji lękowych; Kwestionariusz Ch. D. Spielbergera; Kwestionariusz do oceny reakcji lekowych, opracowane przez J. Wolpe; Skala pewności siebie; Kwestionariusz A. H. Bussa i A. Durkee, jako metoda badania agresywności. Rozdz. V. Test przymiotników G. H. Gougha i A. B. Heilbruna, jako metoda badania obrazu siebie: I. Struktura i rozwój obrazu siebie. II. Charakterystyka Testu Przymiotników G. H. Gougha i A. B. Heilbruna. Rozdz. VI. Wybrane metody badania postaw wartościujących i religijnych: I. Pojęcie i podziały postaw. II. Wybrane metody badania postaw wartościujących: Charakterystyka postaw wartościujących; Kwestionariusz Ch. Morrisa, jako metoda badania wyboru określonych wartości stylu życia; Kwestionariusz G. W. Allporta jako metoda badania postaw wartościujących. III. Wybrane metody badania postaw religijnych: Charakterystyka postaw religijnych; Charakterystyka skali do badania postaw religijnych, opracowanej przez W. Prężynę; Charakterystyka kwestionariusza do badań nad religijnością, opracowanego przez W. Piwowarskiego; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Telewizja i gry komputerowa jako czynnik oddziaływania na dzieci, 2. Wpływ telewizyjnych obrazów przemocy na agresywność dzieci : Oddziaływanie telewizyjnych obrazów przemocy w świetle literatury, Wpływ telewizyjnych obrazów przemocy na agresywność dzieci. 3. Wpływ "agresywnych" gier komputerowych na orientację wobec rzeczywistości : Oddziaływanie gier komputerowych na dzieci w świetle literatury, Oddziaływanie "agresywnych" gier komputerowych na dzieci w świetle badań własnych, 4. Mechanizmy psychologiczne wyjaśniające wpływ przemocy medialnej na psychikę odbiorców, 5. Obrona przed szkodliwym wpływem przemocy w mediach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. I. Społeczne i osobowościowe uwarunkowania agresji wśród dzieci i młodzieży: 1. Społeczno-kulturowe wyznaczniki agresji młodzieży – próba systematyzacji; 2. Modele i postacie uwarunkowań agresji adolescentów; 3. Determinanty zachowań agresywnych młodzieży agresywnej; 4. Percepcja postaw rodzicielskich matek i ojców a zachowania agresywne dorastających córek i synów; 5. Zachowania agresywne adolescentów jako efekt stylu wychowania w rodzinie pochodzenia; 6. Agresja w obrazie rodziny jako korelat atrakcyjności społecznej dziecka (studia na zjawiskiem resilience); 7. Poziom syndromu agresji a funkcjonowanie w roli zawodowej u nauczyciela; 8. Masmedia a agresywność dzieci; 9. Sytuacje stresowe w wyzwalaniu zachowań agresywnych; 10. Reagowanie oporem w sytuacji nacisku społecznego a wiek i płeć młodzieży; 11. Cechy temperamentalne w regulacyjnej teorii temperamentu a agresywna strategia radzenia sobie młodzieży gimnazjalnej w trudnych sytuacjach społecznych; 12. Wymiar emocjonalny agresywnej strategii radzenia sobie młodzieży w sytuacji konfliktu społecznego i jej uzależnienie od postaw wychowawczych w rodzinie. II. Przejawy i przeciwdziałanie agresji wśród dzieci i młodzieży: 13. Skojarzenia związane ze słowem „agresja” u studentów; 14. Płeć jako korelat poziomu zachowań agresywnych u młodzieży; 15. Kozioł ofiarny w klasie – w poszukiwaniu psychologicznego portretu; 16. Zachowania o podłożu autoagresywnym u młodzieży szkolnej; 17. Dynamika, profilaktyka i resocjalizacja agresji dzieci i młodzieży; 18. Podstawy technik radzenia sobie z gniewem dzieci; 19. Agresja stadionowa – przejawy oraz strategie profilaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I: Zachowania dewiacyjne współczesnej młodzieży. 1. Tendencje we współczesnej przestępczości młodzieży. 2. Główne interpretacje teoretyczne. Rozdział II: Temperamentalne uwarunkowania zróżnicowań zaburzeń w zachowaniu. 1. Biopsychiczne uwarunkowania zaburzeń w zachowaniu i niedostosowania społecznego. 2. Współczesne badania nad uwarunkowaniami biopsychicznymi. 3. Teoretyczne i operacyjne ujęcie zaburzeń w zachowaniu. 4. Zróżnicowania typologiczne zaburzeń: zachowania eksternalizacyjne i internalizacyjne. 5. Emocjonalność i kontrola wewnętrzna a typy zaburzeń. 6. Predyspozycje temperamentalne i wczesne oddziaływania rodzicielskie jako predyktory zaburzeń w zachowaniu. 7. Geneza zachowań agresywnych. 8. Empiryczna weryfikacja uwarunkowań zachowań agresywnych. Rozdział III: Grupowe uwarunkowania zjawisk dewiacyjnych. 1. Rola grupy rówieśniczej w etiologii zachowań dewiacyjnych. 2. Odrzucenie a wycofanie. Powiązania z problemami internalizacyjnymi. 3. Znęcanie się i wiktymizacja. 4. Negatywna socjalizacja w grupie rówieśniczej. 5. Procesy pośredniczące w oddziaływaniu czynników grupowych na indywidualne zachowania dewiacyjne. 6. Dewiacyjne grupy rówieśnicze a przestępczość. 7. Relacje w grupie rówieśniczej a przystosowanie społeczne w życiu dorosłym. 8. Zorganizowane grupy dewiacyjne w środowisku lokalnym. Rozdział IV: Odrzucenie dzieci z zaburzeniami w zachowaniu przez grupę rówieśniczą. 1. Reakcje rówieśników na przejawy zaburzeń w zachowaniu. 2. Zachowania agresywne i przemocowe jako efekt agresji wewnątrzrodzinnej i rówieśniczej. 3. Percepcja odrzucenia a rodzaje zaburzeń w zachowaniu. 4. Motywy zachowań agresywnych dzieci odrzuconych. 5. Agresja i odrzucenie przez grupę jako predyktory chronicznych zachowań dewiacyjnych. 6. Przyjaźń i przejawy agresji. 7. Samotność jako konsekwencja zaburzeń w zachowaniu i odrzucenia przez grupę rówieśniczą. Rozdział V: Pozytywny wpływ grupy rówieśniczej na readaptację dzieci agresywnych i odrzuconych. 1. Akceptacja w grupie rówieśniczej jako przeciwwaga negatywnych doświadczeń rodzinnych. 2. Grupa rówieśnicza jako wsparcie dla ofiar przemocy ze strony środowiska lokalnego. 3. Modyfikujący wpływ grupy rówieśniczej na skuteczność strategii adaptacyjnych stosowanych przez dzieci zaburzone w sytuacji stresu i wiktymizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Objawowe aspekty patologii społecznej wśród młodzieży; 1. Społeczność lokalna i jej rola w wyzwalaniu i tłumieniu patologii społeczne; 2. Wybrane problemy bezpieczeństwa młodzieży; 3. Zachowania przestępcze i dewiacyjne młodzieży w świetle teorii napięcia; 4. Mali żebracy (niektóre etiologiczne i objawowe aspekty oraz skutki zjawiska); 5. Agresja wśród uczniów we współczesnej szkole; 6. Sięganie po środki toksyczne przez młodzież; 7. Zjawisko narkomanii w opinii uczniów; 8. Palenie tytoniu wśród młodzieży szkół ponadgimnazjalnych; 9. Uzależnienie od sekt- techniki psychomanipulacji; 10. Kulturowe podłoże patologii społecznej i próba konstrukcji stabilnej tożsamości w ramach subkultury hip-hopowej; Cz. II. Możliwości przeciwdziałań zjawiskom patologicznym u młodego pokolenia; 1. Pomoc psychologiczna online w systemie profilaktyki i poradnictwa psychologicznego studentów; 2. Trening Zastępowania Agresji- teoretyczne i praktyczne aspekty kształtowania umiejętności społecznie akceptowalnych form zachowania w sytuacjach wywołujących złość, gniew i agresję; 3. Nowe formy opieki zastępczej, częściowej i całkowitej jako szansa przeciwdziałania zjawiskom patologii społecznej wśród młodego pokolenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa. Podziękowania. Rozdział 1. Jak pomóc dziecku zrozumieć i opanować gniew: Pierwsza złość; Demonstracja niezależności; Rozpoznawanie i nazywanie gniewu; Radzenia sobie z gniewem; Temperament i indywidualność; Duchy z przeszłości; Wyrażanie gniewu w różnych kulturach; Radzenie sobie z gniewem – punkty zwrotne; Co utrudnia samokontrolę? Rozdział 2. Agresja – punkty zwrotne: Czy płód jest się w stanie uczyć?; Noworodek; 3 tygodnie; 8-12 tygodni; 4-5 miesięcy; 8 miesięcy; 12 miesięcy; 16-18 miesięcy: 2-3 lata; 4 lata; 5-6 lat. Rozdział 3. Panowanie nad gniewem i agresją w codziennych sytuacjach: Gniew; Gryzienie; Docinki i tyranizowanie słabszych; Bicie, kopanie i drapanie; Samoobrona i sztuki walki; Agresja a uprawianie sportu; Napady wściekłości i samokontrola; Telewizja, gry wideo i komputerowe; Zabawki dziecka a agresja; Kiedy dziecko jest świadkiem przemocy. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Metody zwalczania patologii społecznych w systemie penitencjarnym Polski i USA; 2. Reedukacja przestępców w zakładach karnych w USA na podstawie obserwacji w więzieniach; 3. Bezdomność; 4. Prostytucja; 5. Przejawy agresji i przemocy w środowisku wychowawczym; 6. Przestępczość; 7. Seryjne morderstwa jako przejaw przemocy; 8. Profilaktyka wobec destrukcyjnej działalności sekt; 9. O godność i autorytet osoby w zakładach penitencjarnych; 10. Rozwój ku wyższym wartościom profilaktyką przestępczości; 11. Znaczenie dezintegracji pozytywnej w resocjalizacji przestępców
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Uświadomienie: Złość dezorganizuje moje życie; Dlaczego tak bardzo się złoszczę?; Dlaczego nie mogę przestać? Sześć głównych przyczyn życia w złości; Drabina złości i przemocy. Część II. Działanie: Złap rybę albo odetnij przynętę. Czas podjąć zobowiązanie; Schodzenie z drabiny – część 1: Koniec z groźbami i przemocą; Schodzenie z drabiny – część 2: Lepiej trzymaj gębę na kłódkę, dopóki nie nauczysz się mówić, jak trzeba; Możesz wierzyć lub nie, im nie chodzi o to, żeby cię zniszczyć; Żegnajcie, stare urazy; Ja też potrzebuję pomocy – rozdział dla partnerów osób uzależnionych od złości; Co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej