Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(40)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(40)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(31)
dostępne
(21)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Czytelnia
(31)
Autor
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(3)
Kall Jacek
(3)
Kowalczyk Ryszard
(3)
Szczęsna Ewa
(3)
Jabłoński Paweł
(2)
Küng Lucy
(2)
Anuszewska Izabella
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bugajski Marian
(1)
Chłopecki Jerzy
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Doktorowicz Krystyna
(1)
Dąbała Jacek
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Filipkowski Wojciech
(1)
Flew Terry
(1)
Francuz Piotr
(1)
German Kathleen
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Gwóźdź Andrzej
(1)
Głowacki Michał
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kołodziejczyk Anna
(1)
Król Marek
(1)
Kubicka Dorota
(1)
Lorek Marta
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mocek Stanisław
(1)
Monroe Alan H
(1)
Mrozowski Maciej
(1)
Musioł Marcin
(1)
Mądrzejowski Wiesław
(1)
Oniszczuk Zbigniew
(1)
Polak Rafał
(1)
Pospiszyl Irena
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Taylor Lisa
(1)
Tomaszkiewicz Teresa
(1)
Trybulec Marcin
(1)
Wilkoszewska Krystyna
(1)
Willis Andrew
(1)
Zielińska-Pękał Daria
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(41)
Język
polski
(41)
Temat
Środki masowego przekazu
(34)
Komunikacja społeczna
(13)
Teoria komunikacji i mediów
(7)
Internet
(6)
Telewizja
(6)
Reklama
(5)
Film
(4)
Kultura masowa
(3)
Dziecko
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Dziennikarze
(2)
Edukacja medialna
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Kultura audiowizualna
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Opinia publiczna
(2)
Promocja handlowa
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Społeczności lokalne
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Agresywność
(1)
Alkoholizm
(1)
Bezdomność
(1)
Biały wywiad
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Dubbing
(1)
Estetyka
(1)
Globalizacja
(1)
Handel ludźmi
(1)
Homoseksualizm
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Intertekstualność
(1)
Język
(1)
Językoznawstwo
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Korupcja
(1)
Marketing polityczny
(1)
Multimedia
(1)
Napisy do filmów
(1)
Narkomania
(1)
Nałóg
(1)
Niemcy (Republika Federalna)
(1)
Norma językowa
(1)
Patologia społeczna
(1)
Polityka
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Przekłady
(1)
Public relations
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Radiofonia
(1)
Rodzina
(1)
Rozgłośnia regionalna
(1)
Rozmowy w toku (widowisko)
(1)
Samobójstwo
(1)
Scenariusz filmowy
(1)
Semiotyka
(1)
Sztuka
(1)
Talk show
(1)
Tekst
(1)
Telewizja regionalna
(1)
Teoria gier
(1)
Teoria informacji -- stosowanie
(1)
Terroryzm
(1)
Unia Europejska
(1)
Wartość
(1)
Widowiska telewizyjne
(1)
Wychowanie
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Wywiad
(1)
Zaburzenia i dewiacje seksualne
(1)
Środki masowego przekazu -- język
(1)
Środki masowego przekazu regionalne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-
(1)
1989-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Film
(1)
Literatura polska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(7)
Zarządzanie i marketing
(1)
41 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. "Biały wywiad" a bezpieczeństwo państwa (uwagi wprowadzające). 2. Rola "białego wywiadu" w działalności służb specjalnych na prezstrzeni wieków. 3. "Biały wywiad" z perspektywy kryminalistyki. 5. Wykorzystanie otwartych źródeł informacji przez instytucję finansową. 6. Możliwości wykorzystania informacji z otwartych źródeł w pracy polskiej analitykijednostki analityki finansowej. 7. ESOM jako narzędzie "białego wywiadu". 8. "Biały wywiad" w policji. 9. Wykorzystanie otwartych źródeł informacji. WYniki badań ankietowych. 10. Wykorzystanie tzw. białego wywiadu w działalności analityczno-informacyjnej Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego. 11. Wykorzystanie twartych źródeł informacji w pracy prokuratora. 12. Analiza otwartych źródeł internetowych z zastosowaniem metodologii sieci społecznych. 13. Internet a OSINT - szanse i praktyczne zastosowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ. I. Dziennikarstwo : od teorii do praktyki : 1.O futrzastych mrówkach i Księdzu Janie. Przyczynek do dziejów dziennikarstwa, 2. Dziennikarstwo jako narzędzie poznania, 3. Rola dziennikarza w dyskursie publicznym, 4. Czwarty stan - dziennikarz wobec wyzwań współczesnej sfery publicznej. CZ.II Dziennikarstwo a świat mediów : 1. Dziennikarz w postmodernistycznym świecie mediów,. 2. Zapasy z Golemem. Kłopoty z dziennikarskim sumieniem, 2. Dziennikarstwo i środki masowego przekazu w rynkowym społeczeństwie demokratycznym: krytyka modelu amerykańskiego,, 3.Łamiąc kod. media i dziennikarstwo a neoliberalny konsensus. Cz.III Dziennikarstwo w Polsce: historia i współczesność : 1. Dziennikarstwo w PRL, 2. Dziennikarstwo w demokratycznym ładzie medialnym, 3. Dziennikarz polski w procesie transformacji, 4. Tuzin przypadków dziennikarskich...które wstrząsnęły Polską, 5. Niezależność dziennikarska w Polsce: szanse i zagrożenia, Cz.IV Dziennikarstwo a świat społeczny : 1. Etos inteligencki, etos dziennikarski. Między misją a komercją, 2. Między misją a biznesem - niezależna prasa lokalna w Polsce po 1989 roku, 3. Ewangeliczny dialog i krytyczna współpraca. Kościół katolicki wobec mediów i dziennikarzy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2388)
Część I: Istota społeczeństwa informacyjnego. Teoria i polityka. 1. Problematyka społeczeństwa informacyjnego. 2. Rozwój teorii społeczeństwa informacyjnego. 3. Europejskie społeczeństwo informacyjne jako przedmiot badań na potrzeby strategii politycznych. Część II: Problemy społeczeństw informacyjnych w wieku globalnych sieci. 1. Konwergencja technologiczna i sektorowa - nowa jakość w technologii i gospodarce. 2. Globalizacja - proces wieku informacji. 3. Gospodarka informacyjna - oparta na wiedzy. 4. Praca i problemy zatrudnienia w społeczeństwie informacyjnym. 5. Struktura społeczeństwa informacyjnego. 6. Państwo, polityka i demokracja w społeczeństwie informacyjnym. Część III: Europejska strategia budowania społeczeństwa informacyjnego. 1. Unia Europejska po traktacie z Maastricht - między globalizacją a siłą tożsamości. 2. Europejska polityczna koncepcja społeczeństwa informacyjnego. 3. Europejskie społeczeństwo informacyjne w strategiach korporacji i użytkowników nowych mediów. 4. Informatyzacja Unii Europejskiej - implementacja Strategii Lizbońskiej. 5. Europejska strategia zatrudnienia i pracy w społeczeństwie informacyjnym. 6. Polityka audiowizualna Unii Europejskiej wobec strategii budowania społeczeństwa informacyjnego. 7. Europejskie społeczeństwo informacyjne w politycznej koncepcji spójności społecznej i regionalnej. 8. Strategie narodowe budowania społeczeństwa informacyjnego w państwach członkowskich Unii Europejskiej. 9. Polska wobec problemów globalnego i europejskiego społeczeństwa informacyjnego. Zakończenie. Przyszłość europejskiego społeczeństwa informacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Komunikacja medialna - sztuka pisania i aksjologia w komunikacji medialnej. O twórczości w pisaniu; Pojęcie fabuły w poetyce i w teorii twórczego pisania; Wartość w teorii twórczego pisania ( preferencje aksjologiczne); Współczesne mass media wobec wartości. Część II: Film. Między " rejtanizmem" a " chwytem buldoga" (felieton filmowy); Nieśmiertelny ruch westernu; Zmysły w filmie. Część III: Literatura. Sacrum w poezji Czesława Miłosza w latach 1930-1980; "Nośność pierwo- słowa". Rzecz o Jerzym Pietrkiewiczu - tłumaczu poezji papieża; Perswazja u Tymona Terleckiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Od telewizora do telewizji. 2. Teorie mediów i komunikacja masowego. 3. Podstawy metodologiczne badań i przekazu telewizyjnego. 4. Jawne i ukryte programy typowych form przekazu telewizyjnego. 5. Rodzaje odbioru przekazów telewizyjnych przez młodzież gimnazjalną. 6. Od edukacji medialnej do rozumienia przekazu telewizyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Język w komunikowaniu / Marian Bugajski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 357 s. : rys. ; 21 cm.
Część I: Zagadnienia ogólne. 1. Społeczne zadania językoznawstwa normatywnego. 2. Ważniejsze stanowiska w tradycji kultury języka. 3. Między kulturą języka a lingwistyką normatywną. Część II: Świadomość językowa. 3. Świadomość językowa a świadomość lingwistyczna. 5. Początki polskiej świadomości językowej. Część III: Rozwój polskiej myśli normatywnej. 6. W trosce o język ojczysty. 7. Kultura języka jako jeden z przejawów kultury. 8. Ku naukowości kultury języka. 9. Sprawność językowa. 10. Lapsologiczny nurt w kulturze języka. 11. Kultura języka a socjolingwistyka. 12. Zagadnienie nowomowy w językoznawstwie normatywnym. 13. Problemy aksjologiczne - kultura słowa. 14. Pragmatyczne aspekty kultury języka. 15. Kategoria oficjalności - nieoficjalności w kulturze języka. 16. Literatura a kultura języka. 17. Kultura języka dziś. Część IV: Normatywne aspekty języka. 18. Glottopolityka a kultura języka. 19. Warunki funkcjonowania języka. 20. Przeobrażenia języka. 21. Doskonalenie języka. 22. Realne możliwości oddziaływania na język. Część V: Komunikacyjne aspekty języka. 23. Język w interakcjach kulturowych. 24. Przejawy snobizmu w komunikacji językowej. 25. Niektóre przyczyny obecnego stanu polszczyzny. 26. Odbiorca i adresat w procesie komunikacji. 27. O niektórych aspektach perswazji językowej. 28. Sytuacyjne i kontekstowe uwarunkowania komunikacji językowej. 29. Uwagi o współczesnej komunikacji medialnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy komunikowania politycznego 2. Aktorzy i instytucje komunikowania politycznego 3. Pierwotne funkcje polityczne mediów 4. Dziennikarstwo i dziennikarze w komunikowaniu politycznym 5. Polityczne public relations 6. Komunikowanie polityczne w przestrzeni lokalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2057)
1. Związki między polityką a mediami w niemieckiej nauce o komunikowaniu. 2. Pozycja państwa i rządu federalnego w prowadzeniu polityki medialnej w RFN. 3. Formalne i programowe założenia polityki medialnej rządu federalnego. 4. Instytucjonalno-organizacyjne ramy polityki medialnej rządu federalnego. 5. Realizacja polityki medialnej rządu federalnego w latach 1949-1989.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. Wprowadzenie do globalnych mediów: podstawowe pojęcia; 2. Teorie globalnych mediów; 3. Globalizacja i globalne korporacje medialne; 4. Globalne media, gospodarka oparta na wiedzy i nowa konkurencja; 5. Globalne kultury medialne; 6. Od suwerenności do oprogramowania: narodowe polityki medialne w erze globalnych mediów; Zakończenie: raz jeszcze o teoriach globalnych mediów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Podstawowe pojęcia i modele : 1. Komunikowanie społeczne ; 2. Środki i formy komunikowania ; 3. Modele procesu komunikowania II. Początki i rozwój badań : 4. Prekursorzy ; 5. Aktualne tendencje ; 6. Media a struktura społeczna : wzajemne relacje ; 7. Media w perspektywie kulturoznawczej III. Analiza funkcjonowania mediów masowych : 8. Działanie i organizacja mediów 9. Przekazy masowe a wartości społeczne 10. Odbiorcy i publiczność 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego IV. Komunikowanie masowe a system społeczny : 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy 13. Społeczeństwo informacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Podstawowe pojęcia i modele : 1. Komunikowanie społeczne ; 2. Środki i formy komunikowania ; 3. Modele procesu komunikowania II. Początki i rozwój badań : 4. Prekursorzy ; 5. Aktualne tendencje ; 6. Media a struktura społeczna : wzajemne relacje ; 7. Media w perspektywie kulturoznawczej III. Analiza funkcjonowania mediów masowych : 8. Działanie i organizacja mediów 9. Przekazy masowe a wartości społeczne 10. Odbiorcy i publiczność 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego IV. Komunikowanie masowe a system społeczny : 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy 13. Społeczeństwo informacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Podstawowe pojęcia i modele : 1. Komunikowanie społeczne ; 2. Środki i formy komunikowania ; 3. Modele procesu komunikowania II. Początki i rozwój badań : 4. Prekursorzy ; 5. Aktualne tendencje ; 6. Media a struktura społeczna : wzajemne relacje ; 7. Media w perspektywie kulturoznawczej III. Analiza funkcjonowania mediów masowych : 8. Działanie i organizacja mediów 9. Przekazy masowe a wartości społeczne 10. Odbiorcy i publiczność 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego IV. Komunikowanie masowe a system społeczny : 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy 13. Społeczeństwo informacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Charakterystyka szkoły z Toronto; Rozdział 2. Problemy determinizmu technologicznego; Rozdział 3. Alternatywne modele podmiotowości Rozdział 4. Przyczynowość i media w perspektywie umysłu rozszerzonego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czy media zagrażają demokracji?, 2. Społeczne funkcje prasy lokalnej (uwagi i refleksje dotyczące Warszawy), 3. Przesunięci centrum władzy : media jako pierwsza siła systemu politycznego, 4. Wolność słowa w myśl litery prawa i w praktyce prasy lokalnej, 5.Czy media lokalne są środkami masowego przekazu?, 6. Prasa lokalna i regionalna jako element społeczeństwa obywatelskiego, 7. Relacje między władzą samorządową a gazetą lokalną, 8. Nie trzeba myśleć, wystarczy kliknąć, 9. Media lokalne w społeczeństwie sieci, 10. Prasa lokalna i sublokalna w województwie podkarpackim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media lokalne w Polsce. Tom 1. / Ryszard Kowalczyk. - Poznań : Wydawnictwo CONTACT, 2008. - 482, [2] s. : rys.; tab.; wykr. ; 25 cm.
1. Społeczność lokalna; 2. Komunikowanie lokalne; 3. Wybrane problemy komunikowania lokalnego; 4. Definiowanie mediów lokalnych; 5. System mediów lokalnych; 6. Typologia mediów lokalnych; 7. Rodzaje mediów lokalnych; 8. Misja mediów lokalnych; 9. Pojęcie wydawcy i zarządzania mediami lokalnymi; 10. Formy własności i typy wydawcy mediów lokalnych; 11. Transformacja mediów lokalnych; 12. Funkcje i zadania mediów lokalnych w społeczeństwie obywatelskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media lokalne w Polsce. Tom 2. / Ryszard Kowalczyk. - Poznań : Wydawnictwo CONTACT, 2008. - 526, [2] s. : rys.; tab.; wykr. ; 25 cm.
13. Rozwój prasy lokalnej po 1989 roku; 14. Rozwój radiofonii lokalnej po 1989 roku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media lokalne w Polsce. Tom 3. / Ryszard Kowalczyk. - Poznań : Wydawnictwo CONTACT, 2008. - 314, [2] s. : rys.; tab.; wykr. ; 25 cm.
15. Rozwój telewizji lokalnej po 1989 roku; 16. Rozwój Internetu po 1989 roku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media masowe : władza, rozrywka i biznes / Maciej Mrozowski. - Wyd.2 popr. i uzupeł. - Warszawa : Oficyna Wydaw. ASPRA-JR, 2001. - 422 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Komunikowanie - jego wyróżniki i uwarunkowania: Podstawowe ustalenia analityczne; Proces komunikowania Psychologiczne i społeczne uwarunkowania komunikowania 2. Komunikowanie masowe - cechy wyróżniające: Próba definicji; Instytucje nadawcze; Przekazy masowe; Zbiorowości odbiorcze; Kontakt komunikacyjny. 3. Rozwój i funkcje komunikowania masowego: Geneza i stymulatory rozwoju; Stadia procesów rozwojowych; Funkcje komunikowania masowego. 4. Komunikowanie masowe w systemie społecznym: Komunikowanie masowe jako (pod)system społeczny; Rola i zadania mediów w modelu demokracji liberalnej; Kampanie wyborcze; Media w sytuacjach kryzysowych. 5. Komunikowanie masowe w gospodarce rynkowej: Założenia modelu rynkowego; Rynek mediów; Struktura rynku mediów; Funkcjonowanie rynku mediów; Rynek konsumpcyjny - reklama i media. 6. Komunikowanie masowe a stosunki władzy: Normatywne teorie mediów (doktryny medialne); Krytyczne teorie mediów. 7. Nadawcy - warunki i zasady działania: Typy instytucji nadawczych; Uwarunkowania działalności nadawczej; Zasady działania instytucji nadawczych. 8. Przekazy - konstruowanie obrazów rzeczywistości: Znaki, znaczenia, interpretacje; Konstruowanie przekazów; Obraz świata - odbicie rzeczywistości- opowieść mityczna. 9. Świat przedstawiony w mediach: Dziennikarski dyskurs; Wymiary świata przedstawionego. 10. Odbiorcy - rozumienie i wpływ mediów: Media masowe a więzi społeczne; Odbiór, wykorzystanie i recepcja przekazu; Oddziaływanie i efekty mediów. Podsumowanie: media masowe w perspektywie społeczeństwa informacyjnego i kultury postmodernistycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka "The New Educational Review" / red. Stanisław Juszczyk)
R.I Media, ich wartości wychowawcze i zagrożenia: 1. Prezentacja, 2. Tablica, 3. Projektoskop, 4. Telewizja, 5. Przekaz podprogowy, 6. Komputer, 7. Inne media, 8. Wpływ przekazów medialnych na dzieci i młodzież. R.II Wychowanie, jego znaczenie i problemy: 1. Pojęcie wychowania, 2. Cele wychowania, 3. Metody wychowania, 4. Techniki wychowania. R.III Media w rodzinie: 1. Funkcje rodziny, 2. Typy rodzin, 3. Wpływ mediów na życie rodzinne, 4. Twórczy rozwój dzieci wspomagany mediami, 5. Media a czas wolny dzieci i młodzieży, 6. Edukacja medialna rodziców. R.IV Media w szkole i innych instytucjach wychowawczych: 1. Edukacja medialna, 2. Media w procesie kształcenia, 3. Media wspomagające proces wychowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Cz. I. Teksty: 1.Odmiany medialnego przekazu. 2.Odczytywanie medialnych obrazów. 3.Ideologia. 4.Sposoby przedstawiania. 5.Gatunek. 6.Narracja. 7.Intertekstualność. Cz. II. Instytucje: 8. Koncepcje Instytucji medialnych. 9. Publiczne radio i telewizja a rynek. 10. Profesjonalizm mediów i kodeksy zawodowe. 11. Media niezależne . Cz. III. Odbiorcy: 12.Definiowanie i pomiar audytoriów. 13.Skutki wpływu mediów na grupy audytoryjne. 14.Konteksty konsumpcji mediów. 15.Odbiorcy mniejszościowi a media. 16.Nowe technologie a odbiorcy mediów. 17.Konspumcja mediów a status społeczny. 18. Udział publiczności w latach 90. Epilog: Metody badawcze w medioznawstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej