Sorting
Source
Książki
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Author
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Zawiera: Rozdział 1. Marka – istota i treść pojęcia we współczesnym marketingu: 1.1. Natura i definicja marki; 1.2. Wartość i kapitał marki; 1.3. Czynniki kształtujące wycenę i pozycję rynkową marki; 1.4. Rola technologii informatyczno-komunikacyjnych w kształtowaniu treści pojęcia marki. Rozdział 2. Funkcje i znaczenie komunikacji marketingowej w promocji marki: 2.1. Teoretyczne podstawy komunikacji marketingowej; 2.2. Funkcje systemu komunikacji marketingowej; 2.3. Przegląd i charakterystyka narzędzi komunikacji marketingowej; 2.4. Komunikacja marketingowa jako narzędzie kreowania siły marki; 2.5. Rola niestandardowych narzędzi w komunikacji marketingowej marki. Rozdział 3. Internetowe narzędzia komunikacji marketingowej: 3.1. Internet jako platforma komunikacji marketingowe; 3.2. Narzędzia komunikacji marketingowej w Internecie; 3.3. Ocena podejść metodologicznych w badaniach poświęconych skuteczności komunikacji marketingowej w Internecie. Rozdział 4. Serwisy społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacji marketingowej: 4.1. Istota i przesłanki rozwoju serwisów społecznościowych; 4.2. Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej; 4.3. Użytkownicy serwisów społecznościowych; 4.4. Przegląd badań poświęconych serwisom społecznościowym; 4.5. Strony afiliacyjne marek w portalu Facebook jako szczególny przykład komunikacji marketingowej w serwisach społecznościowych. Rozdział 5. Metodyka badań nad działaniami marketingowymi prowadzonymi w portalach społecznościowych: 5.1. Cel i przedmiot badania; 5.2. Opis zastosowanych metod badawczych i ich ograniczeń; 5.3. Charakterystyka grupy badawczej. Rozdział 6. Ocena znaczenia serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki w świetle badań własnych: 6.1. Zachowania użytkowników w serwisach społecznościowych w świetle badań własnych; 6.2. Wartość marki w serwisach społecznościowych w opinii internautów; 6.3. Internetowy kapitał marki jako efekt działań marketingowych prowadzonych w serwisach społecznościowych; 6.4. Serwisy społecznościowe i ich znaczenie dla komunikacji marketingowej w opinii przedsiębiorstw; 6.5. Podsumowanie i wnioski końcowe z badań.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again